Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=14pt]Αλλαγή ψηφοφορίας για το 2018.[/size]

[size=18pt]

H Formula 1 έτοιμη για... ξεκίνημα.
[/size]


Ξεκίνημα στις 25 Μαρτίου από την πίστα της Αυστραλίας.

Οι οδηγοί με τα νούμερα τους και τις ομάδες τους για το πρωτάθλημα του 2018:

MERCEDES
44. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία)
77. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία)

FERRARI
5. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία)
7. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία)

RED BULL-TAG Heuer (Renault)
3. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία)
33. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία)

FORCE INDIA-Mercedes
11. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό)
31. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία)

WILLIAMS-Mercedes
18. Λανς Στρολ (Καναδάς)
41. Σεργκέι Σιρότκιν (Ρωσία)

RENAULT
27. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία)
55. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία)

TORO ROSSO-Honda
10. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία)
28. Μπρέντον Χάρτλεϊ (Νέα Ζηλανδία)

HAAS-Ferrari
8. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία)
20. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία)

McLAREN-Renault
2. Στόφελ Βαντούρν (Βέλγιο)
14. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία)

SAUBER-Alfa Romeo
9. Μάρκους Έρικσον (Σουηδία)
16. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό)

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Στις 08:10 το πρωί της επόμενης Κυριακής ξεκινά το πρωτάθλημα του 2018.

australia-starting-grid.jpg



Μετά τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνης, μάλλον το πρωτάθλημα φέτος θα κριθεί στο ρυθμό εξέλιξης των 3 κορυφαίων μονοθεσίων, Mercedes, Ferrari, Red Bull.
Στις προσομοιώσεις αγώνα τα ασημί μονοθέσια είχαν πιο γρήγορο ρυθμό.
Τα ρεκόρ πίστας από τη Ferrari, οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο νέο οδόστρωμα αλλά και στην χρήση της νέας ροζ εξαιρετικά μαλακής γόμας (hypersoft) που κάνει φέτος ντεμπούτο. Όλες οι ομάδες δοκίμασαν την γόμα αυτή αλλά δεν μπήκαν όλες στον κόπο να κάνουν προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών όπως έκανε η Ferrari. Ούτως ή άλλως η εξαιρετικά μαλακή γόμα θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο Καναδικό GP στον 6ο αγώνα της χρονιάς. Δια γυμνού οφθαλμού τα τρία μονοθέσια των μεγάλων ομάδων δείχνουν εξαιρετικά σταθερά στα πατήματά τους και με αναγωγή σε ρυθμό περιστροφής φαίνεται πως η Mercedes διατηρεί ένα προβάδισμα. Στη γερμανική ομάδα μάλιστα είχαν την ευχέρεια να κάνουν ατελείωτους γύρους στην πίστα δοκιμάζοντας πολλά σενάρια προσομοίωσης αγώνα. Η αλήθεια είναι βέβαια πως το ίδιο συνέβη και στη Ferrari. Τα προβλήματα αξιοπιστίας έλαμπαν δια της απουσίας τους από τα πιτ τόσο της Mercedes όσο και της Ferrari. Αυτό είναι εντυπωσιακό για χειμερινές δοκιμές μη ξεχνάμε όμως ότι πρόκειται για μια χρονιά όπου ο κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του μόνο 3 υβριδικές μηχανές. Επιπλέον είναι η 1η χρονιά που όλες οι υβριδικές μηχανές του ίδιου κατασκευαστή είναι υποχρεωτικό να είναι πανομοιότυπες και να αποδίδουν ακριβώς το ίδιο.


2234093-46580650-2560-1440.jpg



Το φετινό πρωτάθλημα είναι το δεύτερο υπό τους νέους τεχνικούς κανονισμούς (σ.σ: φαρδύτερα ελαστικά – αμαξώματα) όλες οι ομάδες παρουσίασαν βελτιωμένες εκδοχές των περσινών τους μονοθεσίων. Πέρυσι η Ferrari είχε κυριαρχήσει στις δοκιμές εξέλιξης και ξεκίνησε εντυπωσιακά τη χρονιά με δυο νίκες στους τρεις πρώτους αγώνες. Υπήρχε όμως αχίλλειος πτέρνα στη σχεδίαση του μονοθεσίου της, η SF70H είχε σχετικά κοντό μεταξόνιο, 16cm μικρότερο από τη Mercedes. Αυτό την ευνοούσε σε κλειστές, αργές πίστες όπως το Μονακό, η Ουγγαρία και η Βραζιλία όπου ο Vettel κέρδισε εύκολα συμπληρώνοντας 5 νίκες για τη Scuderia. Αν δεν είχαν τρακάρει με τον Kimi στη Σιγκαπούρη, οι νίκες αυτές θα ήταν έξι ενώ θα μπορούσε να είχε κερδίσει και στο Σπα. Όμως σε πίστες όπως η Μόντσα και το Σίλβερστον ήταν αδύνατον για τη Ferrari να πλησιάσει τη Mercedes που είχε το μακρύτερο μεταξόνιο απ’ όλα τα μονοθέσια. Μιλώντας σχετικά στην παρουσίαση της W09 ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Τζέιμς Άλισον τόνισε: «Αποφασίσαμε από το 2016 να αντιμετωπίσουμε τους νέους κανονισμούς με πολύ μακρύ μεταξόνιο και αυτό ήταν πλεονέκτημα για μας. Ότι μάθαμε πέρυσι έχει ενσωματωθεί στο φετινό μονοθέσιο. Ακόμη υστερούμε σε μέγιστη αεροδυναμική απόδοση στο πίσω μέρος για δεδομένο ύψος ανάρτησης, αλλά όχι τόσο πολύ».


https://[URL unfurl="true"]www.jamesallenonf1.com/wp-content/uploads/Screen-Shot-2018-03-08-at-09.27.55.png[/img[/URL]]


Για να καταλάβουμε σε τι αναφέρεται ο Βρετανός μηχανικός θα πρέπει να βάλουμε στη συζήτηση το «rake». Αν προσπαθήσουμε νοητά με μια κλωστή να ενώσουμε το πίσω με τον εμπρός άξονα ενός σύγχρονου μονοθεσίου F1 θα διαπιστώσουμε ότι πρέπει να δώσουμε μια μικρή κλίση (1-2 μοίρες) στην κλωστή μας. Αυτό συμβαίνει γιατί ο πίσω άξονας απέχει μερικά χιλιοστά παραπάνω από το έδαφος από τον εμπρός. Αυτή η υπό γωνία τοποθέτηση του μονοθεσίου σε σχέση με το επίπεδο ονομάζεται «rake». Ο κορυφαίος σχεδιαστής της σύγχρονης εποχής στη F1, ο Νιούι ποντάρει στο μεγάλο rake (σ.σ: πέρυσι η RB13 είχε 2 μοίρες, το μεγαλύτερο όλων). Μεταβάλλοντας το rake αλλάζουν όλα τα μεγέθη στη φόρτιση και στην ισορροπία κρατήματος ενός μονοθεσίου. Προφανώς όσο μακρύτερο το μεταξόνιο τόσο μεγαλύτερη η επίδραση της μεταβολής του rake. Η Mercedes λοιπόν πέρυσι είχε μακρύ μεταξόνιο και μικρό rake. Φέτος προσπαθεί να βελτιώσει αυτή τη διάταξη.



[img]https://realsport101.com/wp-content/uploads/2018/03/RedBull2018-768x378.jpg


Η Red Bull επιμένει στο πολύ κοντό μεταξόνιο και παρουσίασε φέτος ακόμη μεγαλύτερο rake. Η Ferrari είναι η μόνη ομάδα απ’ αυτές που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν που άλλαξε αεροδυναμικό concept σε σχέση με πέρυσι. Μάκρυνε το μεταξόνιό της SF71H με στόχο να ενισχύσει την απόδοσή της στις γρήγορες πίστες όπου χάθηκε πέρυσι το πρωτάθλημα. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Ματία Μπινότο είπε σχετικά: «Πέρυσι σε πίστες με χαμηλή μ.ω.τ. τα πήγαμε καλά σε αντίθεση με τις πιο γρήγορες. Αλλάξαμε το αεροδυναμικό σχέδιο για να έχουμε ομοιογενή συμπεριφορά. Μακραίνοντας το μεταξόνιο κερδίσαμε μεγαλύτερη ελευθερία στη μορφοποίηση του αέρα στο πίσω μέρος. Βελτιώσαμε έτσι την αεροδυναμική απόδοση και έχουμε περισσότερες επιλογές σεταρίσματος για δεδομένη τιμή αεροδυναμικής απόδοσης».
Στη Red Bull όπως φάνηκε στις δοκιμές εξέλιξης έχουν εξαιρετικά ικανό αεροδυναμικά μονοθέσιο. Πιθανόν θα επηρεάσει την ανταγωνιστικότητα της ομάδας ότι είναι η τελευταία τους χρονιά με τη Renault ενώ ερωτηματικά υπάρχουν και για την παραμονή του Ρικιάρντο.


f1-mclaren-mcl33-launch-2018-fernando-alonso-mclaren-7616469.jpg



Στη McLaren Renault αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα απαγωγής θερμότητας αλλά και αξιοπιστίας του turbo που πιθανόν συνδέονται. Είναι λογικό θα χρειαστεί ένα διάστημα προσαρμογής για τη συνεργασία μεταξύ των δυο εταιρειών. Στον αντίποδα η Honda φάνηκε για πρώτη φορά από το 2015 στον 4ο χρόνο της να μην αντιμετωπίζει προβλήματα αξιοπιστίας με την Toro Rosso. Από τις 5 ομάδες που περιμένει κανείς να διεκδικήσουν την 4η θέση (McLaren, Williams, Toro Rosso, Hass, Force India) ξεχωρίσαμε τη Hass που φάνηκε να έχει μια σταθερή δυναμική χάρη και στην υβριδική μηχανή της Ferrari. Renault και Sauber θα χρειαστούν προσπάθεια για να φτάσουν τους στόχους τους.



https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2017/12/pirelli-announce-tyre-compounds-for-first-2018-races/_jcr_content/articleContent/image.img.jpg/1513071745157.jpg[/img[/URL]]


Ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Μάριο Ίσολα μετά το τέλος των δοκιμών τόνισε: « Μετά από ένα περίεργο ξεκίνημα λόγω κακοκαιρίας την προηγούμενη βδομάδα, οι δοκιμές εξέλιξης ήταν πιο παραγωγικές και σε πιο αντιπροσωπευτικές συνθήκες αυτή τη βδομάδα, ακριβώς όπως το περιμέναμε. Οι ομάδες μπόρεσαν με άνεση να συμπληρώσουν παραπάνω από 100 γύρους κάθε μέρα των δοκιμών. Αυτό βοήθησε στην προετοιμασία τους για τους αγώνες καθώς συνέλεξαν πολλές πληροφορίες για τη γκάμα ελαστικών του 2018. Δοκιμάστηκε όλη η γκάμα των σλικ ελαστικών P Zero από τη σκληρή έως τη νέα ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (Hypersoft). Μάλιστα με την εξαιρετικά μαλακή γόμα σημειώθηκε και ρεκόρ πίστας. Η τελευταία μέρα της πρώτης εβδομάδας με τη βροχή έδωσε τη δυνατότητα στις ομάδες να δοκιμάσουν τα ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα αλλά και να βρουν τα σημεία που απαιτείται αλλαγή από βρόχινα σε ενδιάμεσα και από ενδιάμεσα σε σλικ ελαστικά. Η μεγαλύτερη αλλαγή φέτος ήταν το νέο οδόστρωμα στην πίστα, που είναι πιο λείο και παρέχει καλύτερο κράτημα. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως οι ομάδες δηλώνουν ικανοποιημένες από τα δεδομένα που συνέλεξαν. Από την πλευρά μας επίσης έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για τη διαφορά απόδοσης μεταξύ των γομών. Η νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) είναι 7 δέκατα ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft), αυτό θέλαμε να πετύχουμε. Επόμενη στάση είναι το Grand Prix της Αυστραλίας εκεί θα έχουμε την πρώτη εικόνα για τα νέα μας ελαστικά σε συνθήκες ανταγωνισμού».




 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612

toons

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2006
Μηνύματα
202
Κριτικές
2
Like
5
Πόντοι
1
Μόνο σε συνδομητικό φέτος?
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Μόνο σε συνδομητικό φέτος?



Η  ΕΡΤ έχει κι εφέτος τα δικαιώματα από τα ελεύθερα κανάλια και θα μεταδώσει ζωντανά τους 17 από τους 21 αγώνες.
Τον πρώτο αγώνα της Αυστραλίας (όπως και τους άλλους πολύ πρωινούς) θα τον μεταδώσει σε  μαγνητοσκόπηση στις 16:10 την άλλη Κυριακή.
Live στις 08:10 από το COSMΟΤΕsport 5.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Η  ΕΡΤ έχει κι εφέτος τα δικαιώματα από τα ελεύθερα κανάλια και θα μεταδώσει ζωντανά τους 17 από τους 21 αγώνες.
Τον πρώτο αγώνα της Αυστραλίας (όπως και τους άλλους πολύ πρωινούς) θα τον μεταδώσει σε  μαγνητοσκόπηση στις 16:10 την άλλη Κυριακή.
Live στις 08:10 από το COSMΟΤΕsport 5.
αλοιμνο μη ξυπνησουν νωρις τα κοπροσκυλα και παθουν κατι
 

toons

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2006
Μηνύματα
202
Κριτικές
2
Like
5
Πόντοι
1
Ευχαριστώ παίδες.
Δεν έχω δει διαφήμηση και ανησύχησα.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Nα ζεστενομαστε σιγα σιγα..

 

Συνημμένα

  • 29425573_2091079654440638_2208319716559159296_n.jpg
    29425573_2091079654440638_2208319716559159296_n.jpg
    151,1 KB · Εμφανίσεις: 17

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
400
Πόντοι
36
Nα ζεστενομαστε σιγα σιγα..


Σιγά να μην καείτε με τις κλασομπανιέρες και τους σπουδαίους οδηγούς... MotoGP για πάντα και για θέαμα που ούτε στο όνειρο σας δεν θα δείτε.
Α να μη ξεχάσω. Θα μπει και στο Γκίνες το προσπέρασμα σε πιτ στοπ; Αυτά μόνο στην F1 γίνονται....
Και όσοι από εσάς τους τετράτροχους είδατε το GP του Κατάρ, σίγουρα θα κλάψατε από τον πόνο σας...
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Γενικα η Μελβουρνη δεν εχει δωσει τους μεγαλους αγωνες στη F1

αυτά που μου εχουν μεινει σε εναρξη πρωταθλήματος από την Αυστραλια

[size=15pt]1996[/size] πρωτη νικη βιλνεβ, η williams ξαναπαιρνει τα ηνια μετα απο 2 χρονια κυριαρχιας σουμαχερ 1-2 βιλνεβ-χιλ

https://[URL unfurl="true"]www.thecheckeredflag.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/Podium.jpg[/img[/URL]]

[img]https://cdn-4.motorsport.com/images/mgl/0mPqZEa6/s8/f1-australian-gp-1996-damon-hill-williams-renault.jpg

[size=15pt]2002[/size] ραλφ ιπταται

0.jpg




[size=15pt]2005[/size] νικη για ρενο και φισικο, σπαει η κυριαρχια της φεραρι

f1-australian-gp-2005-podium-race-winner-giancarlo-fisichella-with-rubens-barrichello-and.jpg


[size=15pt]2009[/size] 1-2 Βrawn

f1-australian-gp-2009-jenson-button-brawn-gp-bgp001-bgp-001.jpg


f1-australian-gp-2009-podium-race-winner-jenson-button-brawn-gp-second-place-rubens-barric.jpg


[size=15pt]2013 [/size]νικη ραικονεν με λοτους ρενο

article-2294387-18BA6626000005DC-491_634x464.jpg




 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.549
Κριτικές
191
Like
55.448
Πόντοι
41.813
Σιγά να μην καείτε με τις κλασομπανιέρες και τους σπουδαίους οδηγούς... MotoGP για πάντα και για θέαμα που ούτε στο όνειρο σας δεν θα δείτε.
Α να μη ξεχάσω. Θα μπει και στο Γκίνες το προσπέρασμα σε πιτ στοπ; Αυτά μόνο στην F1 γίνονται....
Και όσοι από εσάς τους τετράτροχους είδατε το GP του Κατάρ, σίγουρα θα κλάψατε από τον πόνο σας...

το κουβαδακι σου τοτε και στη διπλα παραλια αν δε σ αρεσει τυπε. τι θες εδω?
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Πολύ μεγάλη πιθανότητα βροχής και στις κατατακτήριες το Σάββατο και στον αγώνα της Κυριακής.
 

Συνημμένα

  • 29512501_401034913701301_2885576427812421632_n.jpg
    29512501_401034913701301_2885576427812421632_n.jpg
    77,9 KB · Εμφανίσεις: 15
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
18C0211_001-750x400.jpg

[size=15pt]Παρουσιάστηκε το νέο Safety Car της F1 [/size]



Λίγες μέρες πριν την έναρξη της σεζόν παρουσιάστηκε το νέο Safety Car της Formula 1, η Mercedes AMG GT R, το πιο δυνατό SC στην ιστορία.
Η Mercedes AMG GT R θα κάνει το ντεμπούτο της στο Grand Prix Αυστραλίας, με τον Bernd Mayländer πίσω από το τιμόνι. Αυτό θα είναι το πιο δυνατό SC στην ιστορία της F1, αφού η απόδοση του V8 κινητήρα 4.0 κ.εκ. biturbo φτάνει τα 585 άλογα ενώ η τελική φτάνει τα 318 χλμ/ώρα. Επίσης θα είναι η 23η συνεχόμενη χρονιά που το Safety Car θα είναι αυτοκίνητο της Mercedes.

Η εξέλιξη της AMG GT R βασίστηκε στην αγωνιστική εξέλιξη του μοντέλου, ενώ η δοκιμές έγιναν στην παλιά πίστα του Nurburgring, το «Green Hell».

Η έκδοση GT R έχει μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω και μεγαλύτερα μετατρόχια για καλύτερη πρόσφυση και μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές. Η ποδιά στο εμπρός μέρας είναι ενεργή, έτσι διοχετεύει καλύτερα τον αέρα, με την βοήθεια και των ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων στο πάτωμα του αυτοκινήτου, την μεγάλη πίσω αερατομή και τον πίσω διπλό διαχύτη. Οι σφυρίλατες ζάντες είναι σχεδιασμένες για να προσφέρουν την απόλυτη οδηγική απόλαυση, σε συνδυασμό και με το rear wheel steering, το traction control που έχει 9 επιλογές ρύθμισης και τις ρυθμιζόμενες coil- over αναρτήσεις.


https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/inside-f1/safety/the-safety-car-and-its-driver/The_safety_car_driver_Bernd_Maylander/_jcr_content/image16x9.img.1536.high.jpg[/img[/URL]]

Το safety car της Formula 1 θα οδηγεί πάλι ο  Bernd Maylander, πρώην οδηγός του DTM, που οδηγεί το αυτοκίνητο ασφαλείας από το 2000.
Bernd Mayländer, δήλωσε σχετικά:
«Ανυπομονώ να οδηγήσω το νέο αυτοκίνητο. Είναι ό,τι καλύτερο όσον αφορά την οδήγηση και είναι ένα επίπεδο πάνω σε σύγκριση με την GT S που χρησιμοποιούσαμε τα προηγούμενα χρόνια. Φυσικά, το Safety Car θα πρέπει να βγαίνει στην πίστα όσο πιο σπάνια γίνεται – αλλά όταν έχουμε την ευκαιρία να συγκεντρώσουμε όλα τα μονοθέσια της F1 πίσω μας μέσα στην πίστα, θα έχουμε την Mercedes AMG GT R.»
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom