Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (0 μέλη και 25 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Να ρωτήσω κάτι, σε τι στροφές λειτουργούν οι κινητήρες τώρα?
Πάλι στις 11-12000 είναι η λειτουργία τους?
Γιατί είδα ότι στο τέλος ο Χάμιλτον έκοψε τελείως και ξέρουμε ότι η χρονιά θα πρέπει (θεωρητικά) να βγει με 3 κινητήρες.



Όπως τα λες είναι, εκεί περίπου κινούνται για να αποφύγουν τις τριβές που παρουσιάζει το τούρμπο στις υψηλές στροφές.  Λογικά έκοψε ο Hamilton, αφού δεν μπορούσε να περάσει, προστάτευε τον κινητήρα.
Το θεωρικό όριο έχει παραμείνει στις 15.000 στροφές ανά λεπτό, με προοπτική στην επόμενη μεγάλη αλλαγή κανονισμών που έχει οριστεί για το 2021 να γίνουν 18.000.
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
29.312
Like
12.882
Πόντοι
2.606
Όπως τα λες είναι, εκεί περίπου κινούνται για να αποφύγουν τις τριβές που παρουσιάζει το τούρμπο στις υψηλές στροφές.  Λογικά έκοψε ο Hamilton, αφού δεν μπορούσε να περάσει, προστάτευε τον κινητήρα.
Το θεωρικό όριο έχει παραμείνει στις 15.000 στροφές ανά λεπτό, με προοπτική στην επόμενη μεγάλη αλλαγή κανονισμών που έχει οριστεί για το 2021 να γίνουν 18.000.

Οκ, ευχαριστώ.
Το φαντάστηκα, απλά λόγω των 3 κινητήρων σκέφτηκα μήπως είχε πέσει λίγο ακόμη το φετινό όριο λειτουργίας.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Δηλωση Lewis στο twitter

Overall, this weekend has been positive. Congrats to Seb and the guys in red, today they did the better job and we go back to the drawing board. We still have great pace and are looking forward to putting all of the learnings to the test in Bahrain

DZHiCQ5XUAEZpkO.jpg
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
542
Κριτικές
6
Like
599
Πόντοι
306
Σε καθε περιπτωση αναμενεται μεγαλη μαχη μεταξυ λουις, φετελ, αρα αναμενεται μεγαλο πρωταθλημα...

ειδωμεν
Δεν ξέρω για σας, ρε παιδιά, αλλά εμένα μ' αφήνει σχετικά αδιάφορο το θέαμα της F1.
Από χθες το πρωί όλοι μιλάνε για την νίκη της Ferrari, για την αλαζονεία του Hamilton και της Mercedes, για φοβερό αγώνα κ.λ.π.
Να ομολογήσω ότι είμαι άσχετος με τα τεχνικά θέματα (κινητήρες, λάστιχα, αεροδυναμική, κανονισμούς κ.α.) Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι το θέαμα. Κάθισα το απόγευμα να δω τον αγώνα, γιατί το πρωί δεν είχα πρόσβαση στην Cosmote.
Δεν είδα ούτε ένα προσπέρασμα! Το πιο εντυπωσιακό σημείο του αγώνα ήταν όταν ο Raikkonen στους δύο τελευταίους γύρους μείωσε την διαφορά από τον Hamilton στο 1,5 περίπου δευτ. Με τον παρουσιαστή να προσπαθεί να δημιουργήσει αγωνία, μήπως ο Φιλανδός προλάβει τον 'Αγγλο και δούμε μάχη. Εμείς, εδώ στο σπίτι, είχαμε περισσότερη αγωνία για τον αν πέτυχε η σκορδαλιά...
Την περασμένη Κυριακή παρακολούθησα MotoGP. 'Έναν σχετικά αδιάφορο και προβλέψιμο αγώνα. Που, όμως, μόνο στις δύο τελευταίες στροφές είχε δυο αντρίκια προσπεράσματα. Που κρίθηκε στα δέκατα το δευτερολέπτου. Που ο Vinales ξεκίνησε 15ος και τερμάτισε 6ος. Που δορυφορικές ομάδες είδαν τους αναβάτες τους ψηλά (Zarco, Crutchlow, Petrucci). Που στο βάθρο υπήρχαν τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές. Που το πρωτάθλημα παίζεται ανάμεσα σε τρεις τουλάχιστον ομάδες (Honda, Ducati, Yamaha). Που, που, που...
Αν ήθελα να συγκρίνω Formula 1 και MotoGP, θα έλεγα ότι η Formula 1 μοιάζει με κάτι πολυδιαφημισμένα sold out ποδοσφαιρικά παιχνίδια που λήγουν 0-0, ενώ το MotoGP θυμίζει αγώνα NBA, που λήγει 125-123...
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612
Δεν ξέρω για σας, ρε παιδιά, αλλά εμένα μ' αφήνει σχετικά αδιάφορο το θέαμα της F1.
Από χθες το πρωί όλοι μιλάνε για την νίκη της Ferrari, για την αλαζονεία του Hamilton και της Mercedes, για φοβερό αγώνα κ.λ.π.
Να ομολογήσω ότι είμαι άσχετος με τα τεχνικά θέματα (κινητήρες, λάστιχα, αεροδυναμική, κανονισμούς κ.α.) Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι το θέαμα. Κάθισα το απόγευμα να δω τον αγώνα, γιατί το πρωί δεν είχα πρόσβαση στην Cosmote.
Δεν είδα ούτε ένα προσπέρασμα! Το πιο εντυπωσιακό σημείο του αγώνα ήταν όταν ο Raikkonen στους δύο τελευταίους γύρους μείωσε την διαφορά από τον Hamilton στο 1,5 περίπου δευτ. Με τον παρουσιαστή να προσπαθεί να δημιουργήσει αγωνία, μήπως ο Φιλανδός προλάβει τον 'Αγγλο και δούμε μάχη. Εμείς, εδώ στο σπίτι, είχαμε περισσότερη αγωνία για τον αν πέτυχε η σκορδαλιά...
Την περασμένη Κυριακή παρακολούθησα MotoGP. 'Έναν σχετικά αδιάφορο και προβλέψιμο αγώνα. Που, όμως, μόνο στις δύο τελευταίες στροφές είχε δυο αντρίκια προσπεράσματα. Που κρίθηκε στα δέκατα το δευτερολέπτου. Που ο Vinales ξεκίνησε 15ος και τερμάτισε 6ος. Που δορυφορικές ομάδες είδαν τους αναβάτες τους ψηλά (Zarco, Crutchlow, Petrucci). Που στο βάθρο υπήρχαν τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές. Που το πρωτάθλημα παίζεται ανάμεσα σε τρεις τουλάχιστον ομάδες (Honda, Ducati, Yamaha). Που, που, που...
Αν ήθελα να συγκρίνω Formula 1 και MotoGP, θα έλεγα ότι η Formula 1 μοιάζει με κάτι πολυδιαφημισμένα sold out ποδοσφαιρικά παιχνίδια που λήγουν 0-0, ενώ το MotoGP θυμίζει αγώνα NBA, που λήγει 125-123...

Σωστος
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Δεν ξέρω για σας, ρε παιδιά, αλλά εμένα μ' αφήνει σχετικά αδιάφορο το θέαμα της F1.
Από χθες το πρωί όλοι μιλάνε για την νίκη της Ferrari, για την αλαζονεία του Hamilton και της Mercedes, για φοβερό αγώνα κ.λ.π.
Να ομολογήσω ότι είμαι άσχετος με τα τεχνικά θέματα (κινητήρες, λάστιχα, αεροδυναμική, κανονισμούς κ.α.) Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι το θέαμα. Κάθισα το απόγευμα να δω τον αγώνα, γιατί το πρωί δεν είχα πρόσβαση στην Cosmote.
Δεν είδα ούτε ένα προσπέρασμα! Το πιο εντυπωσιακό σημείο του αγώνα ήταν όταν ο Raikkonen στους δύο τελευταίους γύρους μείωσε την διαφορά από τον Hamilton στο 1,5 περίπου δευτ. Με τον παρουσιαστή να προσπαθεί να δημιουργήσει αγωνία, μήπως ο Φιλανδός προλάβει τον 'Αγγλο και δούμε μάχη. Εμείς, εδώ στο σπίτι, είχαμε περισσότερη αγωνία για τον αν πέτυχε η σκορδαλιά...
Την περασμένη Κυριακή παρακολούθησα MotoGP. 'Έναν σχετικά αδιάφορο και προβλέψιμο αγώνα. Που, όμως, μόνο στις δύο τελευταίες στροφές είχε δυο αντρίκια προσπεράσματα. Που κρίθηκε στα δέκατα το δευτερολέπτου. Που ο Vinales ξεκίνησε 15ος και τερμάτισε 6ος. Που δορυφορικές ομάδες είδαν τους αναβάτες τους ψηλά (Zarco, Crutchlow, Petrucci). Που στο βάθρο υπήρχαν τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές. Που το πρωτάθλημα παίζεται ανάμεσα σε τρεις τουλάχιστον ομάδες (Honda, Ducati, Yamaha). Που, που, που...
Αν ήθελα να συγκρίνω Formula 1 και MotoGP, θα έλεγα ότι η Formula 1 μοιάζει με κάτι πολυδιαφημισμένα sold out ποδοσφαιρικά παιχνίδια που λήγουν 0-0, ενώ το MotoGP θυμίζει αγώνα NBA, που λήγει 125-123...
ολα αυτα που γραφεις μου θυμιζουν τις γυναικες και τους λατρεις αλλων σπορ εκτος του ποδοσφαιρου

εξηγουμε για να μην παρεξηγουμε

καταρχας να τονισω οτι μιλαω καλοπροαιρετα και οχι ειρωνικα

αν κατσεις να δεις εναν αγωνα ποδοσφαιρου με μια γυναικα μαζι θα σου πει μα τι σας αρεσει αυτο το πραγμα φασεις δε γινονται, ή γινονται μια στο τοσο, μια μπαλα που πηγαινει πανω κατω και αλλα τετοια θα ακουσεις

αν κατσεις να δεις αγωνα ποσοσφαιρου με εναν φανατικο του μπασκετ θα σου πει, ''στο μπασκετ γινονται συνεχεια φασεις, ο ρυθμος ειναι πιο γρηγορος και αλλα τετοια...''

το θεμα ειναι ομως το εξης, οταν λες στον αλλο παω να παιξω μπαλα δεν εννοεις ουτε μπασκετ, ουτε τεννις, ουτε βολλευ, ενα πραγμα εννοεις.

ετσι και στο μηχανοκινητο αθλητισμο οταν μιλας για μπαλα εννοεις f1 και wrc

o μηχανοκινητος αθλητισμος δεν ειναι μονο προσπερασεις, τι να κανουμε τωρα

και οποιου δε του αρεσει απλα μπορει να βλεπει αυτο που του αρεσει και δε χρειαζεται να αναρωτιεται για τους αλλους, σαν τις γυναικες που αναρωτιουνται ''μα τι αρεσει επιτελους ασε αυτους τους αντρες απο αυτο το ποδοσφαιρο;''

αυτα
 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
400
Πόντοι
36
ολα αυτα που γραφεις μου θυμιζουν τις γυναικες και τους λατρεις αλλων σπορ εκτος του ποδοσφαιρου

εξηγουμε για να μην παρεξηγουμε

καταρχας να τονισω οτι μιλαω καλοπροαιρετα και οχι ειρωνικα

αν κατσεις να δεις εναν αγωνα ποδοσφαιρου με μια γυναικα μαζι θα σου πει μα τι σας αρεσει αυτο το πραγμα φασεις δε γινονται, ή γινονται μια στο τοσο, μια μπαλα που πηγαινει πανω κατω και αλλα τετοια θα ακουσεις

αν κατσεις να δεις αγωνα ποσοσφαιρου με εναν φανατικο του μπασκετ θα σου πει, ''στο μπασκετ γινονται συνεχεια φασεις, ο ρυθμος ειναι πιο γρηγορος και αλλα τετοια...''

το θεμα ειναι ομως το εξης, οταν λες στον αλλο παω να παιξω μπαλα δεν εννοεις ουτε μπασκετ, ουτε τεννις, ουτε βολλευ, ενα πραγμα εννοεις.

ετσι και στο μηχανοκινητο αθλητισμο οταν μιλας για μπαλα εννοεις f1 και wrc

o μηχανοκινητος αθλητισμος δεν ειναι μονο προσπερασεις, τι να κανουμε τωρα

και οποιου δε του αρεσει απλα μπορει να βλεπει αυτο που του αρεσει και δε χρειαζεται να αναρωτιεται για τους αλλους, σαν τις γυναικες που αναρωτιουνται ''μα τι αρεσει επιτελους ασε αυτους τους αντρες απο αυτο το ποδοσφαιρο;''

αυτα


Διομήδη, για πες μας τι σου κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον από τον χθεσινό αγώνα; Κάτω από πιο πρίσμα βλέπεις και τι βλέπεις στην F1; Τι είναι αυτό που έχει φταίξει και τα νούμερα τηλεθέασης παγκοσμίως αλλά και των θεατών στον αγώνα έχουν πάρει τον κατήφορο;
 

kinks

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
2.318
Like
711
Πόντοι
96
Διομήδη, για πες μας τι σου κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον από τον χθεσινό αγώνα; Κάτω από πιο πρίσμα βλέπεις και τι βλέπεις στην F1; Τι είναι αυτό που έχει φταίξει και τα νούμερα τηλεθέασης παγκοσμίως αλλά και των θεατών στον αγώνα έχουν πάρει τον κατήφορο;

Ειδικά στην ΕΤ, είναι εντελώς άσχετοι, φλύαροι, δεν δίνουν καμία τεχνική γνώση και απλά νομίζεις ότι είναι στον καφενέ και σαχλαμαρίζουν.  Απαράδεκτοι πέρα ως πέρα.  Τουλάχιστον αν ένας της ΕΤ παρακολουθούσε την μετάδοση από SΚYSPORTS θα μπορούσε να τους πει να πουν 3-4 ενδιαφέροντα, αλλά μπααααα.

Όσον αφορά τον αγώνα, πολύ βαρετός, ούτε καν οι συνηθισμένες προσπεράσεις με το DRS.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Διομήδη, για πες μας τι σου κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον από τον χθεσινό αγώνα; Κάτω από πιο πρίσμα βλέπεις και τι βλέπεις στην F1; Τι είναι αυτό που έχει φταίξει και τα νούμερα τηλεθέασης παγκοσμίως αλλά και των θεατών στον αγώνα έχουν πάρει τον κατήφορο;
εγω βλεπω f1 γιατι γουσταρω να βλέπω. Μου αρεσει πως το λενε. Σεβομαι σαν μηχανοκινητο αγωνισμα το motogp αλλα δε το κανω κεφι. Αλλο αυτο και αλλο να βγαινω σε αντιστοιχο θρεντ και να λεω ολη την ωρα μα πως το βλεπετε αυτο και να ξαναλεω μα πως το βλεπετε συτο. Δε αρνουμαι οτι θα ηθελα καλυτερη τη F1 σε ορισμενα θεματα. Ομως και οπως ειναι εγω γουσταρω. Εσεις μπορει να μη γουσταρεται. Ειναι απλο, μη βλεπετε. Δε χρειαζεται να χαλιεσται. Δε απαγορευεται η κριτικη βεβαιως αλλα το βρισκω ασκοπο να κανει κάποιος κριτικη σε κατι που δε του αρεσει.

Οποτε δειτε εσεις το motogp σας και αφηστε εμας τους γραφικους να βλεπουμε f1. Εμεις οι γραφικοι είμαστε περισσότεροι βεβαια αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Και ξεχασα να αναφερω οτι σε επιπεδο f1 ο αγωνας ηταν μετριος προς καλος. Ομως η Αυστραλια ειναι μια πιστα οπου συνηθως δε δινει καλους αγωνες. Οποτε με αυτη την οπτικη ηταν απο τους πιο καλους που εχουμε δει στην Αυστραλια. Κυριως οσον αφορα το τελευταιο κομμάτι με τη μαχη  Lewis, Seb
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
65.669
Like
25.044
Πόντοι
5.506
Ρε τύποι, έλεος, βλέπουμε f1 γιατί απλά γουστάρουμε να βλέπουμε f1. Ο άλλος κάθεται και βλέπει αγώνες σκάκι. Δηλαδή ήμαρτον. Εγω πχ γουστάρω και μόνο να βλέπω τα μονοθέσια να τρέχουν, να ακούω όσο ήχο ακούω έστω από την τηλεόραση, αν και ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει με τον πραγματικό ήχο, να δούμε ματσαρίσματα έστω και στις θέσεις 10-11 αν έχουν ενδιαφέρον που η τηλεοπτική κάλυψη σίγουρα θα τα προσφέρει.

Όπως και το motogp, άλλη φιλοσοφία, άλλο άθλημα, έχει και εκείνο τους φανατικούς, το ενδιαφέρον του.

Τώρα, αν θέλετε να δείτε κάτι άλλο από φόρμουλα1, αν σας χαλάει το τωρινό θέαμα, υπάρχουν και βίντεο από παλαιότερους αγώνες. Υπάρχει η εξέλιξη, είτε την ακολουθείς ή μένεις νοσταλγός του παρλεθόντος.

Στο WRC παράδειγμα, υπήρχε τη δεκαετία του 80 άλλο θέαμα και το ιστορικό group B που ήταν ασυναγώνιστο, τερατώδες. Ε, τι να κάνουμε, ήταν ΦΟΝΙΚΟ και καταργήθηκε άμεσα, δε γινόταν αλλιώς.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
καλη εμφανιση απο τις ρενο στην αυστραλια

DZOFhVgXkAEESRv.png


εμφανησιακα για μενα ειναι τα πιο ωραια μονοθεσια , αλλα αποψεις ειναι αυτες

UOHI1W4y


f1-barcelona-february-testing-2018-carlos-sainz-jr-renault-sport-f1-team-rs18-7691353.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
εγω βλεπω f1 γιατι γουσταρω να βλέπω. Μου αρεσει πως το λενε. Σεβομαι σαν μηχανοκινητο αγωνισμα το motogp αλλα δε το κανω κεφι. Αλλο αυτο και αλλο να βγαινω σε αντιστοιχο θρεντ και να λεω ολη την ωρα μα πως το βλεπετε αυτο και να ξαναλεω μα πως το βλεπετε συτο. Δε αρνουμαι οτι θα ηθελα καλυτερη τη F1 σε ορισμενα θεματα. Ομως και οπως ειναι εγω γουσταρω. Εσεις μπορει να μη γουσταρεται. Ειναι απλο, μη βλεπετε. Δε χρειαζεται να χαλιεσται. Δε απαγορευεται η κριτικη βεβαιως αλλα το βρισκω ασκοπο να κανει κάποιος κριτικη σε κατι που δε του αρεσει.

Οποτε δειτε εσεις το motogp σας και αφηστε εμας τους γραφικους να βλεπουμε f1. Εμεις οι γραφικοι είμαστε περισσότεροι βεβαια αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.




Ωραία τα είπες συμφωνώ απόλυτα.


Το θέαμα σίγουρα χρειάζεται βελτίωση και υπάρχουν πολλές ενστάσεις από πολλούς.

Σκληρές δηλώσεις έκανε και ο Verstappen μετά τον αγώνα:
[size=15pt]
Την απογοήτευση του σχετικά με το θέαμα και την έλλειψη προσπερασμάτων στο Albert Park εξέφρασε ο Max Verstappen, που τόνισε ότι θα έκλεινε την τηλεόραση, εάν έβλεπε εκεί τον αγώνα.[/size]




Ο Lewis Hamilton εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με την δυσκολία στα προσπεράσματα:
«Απλά δεν ήταν εφικτό, έδωσα τα πάντα, χρησιμοποίησα όλες τις δυνατότητες μου όλα τα εργαλεία μου, και απλά δεν μπορούσα να βρίσκομαι σε θέση ώστε να παλέψω για την θέση. Τον πλησίαζα στις στροφές αλλά ήταν ταχύτερος στις ευθείες. Ίσως στους επόμενους αγώνες αλλάξει η κατάσταση. Για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο δύσκολα ήταν, η κατάσταση θα μπορούσε να παρομοιαστεί με ένα σενάριο όπου  καλύτερός μου φίλος κρέμεται στο χείλος του γκρεμού και εγώ δεν μπορώ να πλησιάσω αρκετά ώστε να τον σώσω.
«Ξεκινάς να νιώθεις κάποιες απώλειες όταν είσαι ακόμα 3 δευτερόλεπτα μακριά, όταν πλησιάσεις στο δευτερόλεπτο και στα δέκατα τότε οι απώλειες πολλαπλασιάζονται».




Όπως δείχνουν τα πράγματα, φέτος οι προσπεράσεις θα είναι ακόμα πιο δύσκολες. Ο Valtteri Bottas χθες με το καλύτερο μονοθέσιο του grind δεν μπορούσε για 20 γύρους να περάσει τις Force India,  με το ζόρι 8ος κι αυτό χάρη στο safety car.

Tους λόγους τους είχα γράψει και παλιότερα μετά από ένα βίντεο που είχες βάλει με μονομαχία Alain Prost με Ayrton Senna.



Το 1993 η McLaren-Ford MP4-8 ήταν τρίτη δύναμη στο grid πίσω από τις Williams- Renault FW15C & τις Benetton-Ford B193B.
Παρόλα αυτά ένας καλός οδηγός όπως ο Σένα, έχει την δυνατότητα να κοντράρει τότε τους  Prost και Schumacher και τελείωσε την σεζόν με 5 νίκες.
Οι θρυλικές μονομαχίες Alain Prost με Ayrton Senna και μετέπειτα με τον νεαρό τότε  Michael Schumacher οφείλονταν κατά μεγάλο βαθμό στην πολύ απλή μπροστινή αεροτομή.
Η f1 βάσιζε τότε την ταχύτητα στους κινητήρες.

Με την πάροδο των χρόνων και την μείωση των κυβικών στους κινητήρες, δόθηκε ελευθερία στους αεροδυναμιστές, και η μπροστινή πτέρυγα στα μονοθέσια έγινε τόσο περίπλοκη που δεν μπορείς πια να πλησιάσεις αυτόν που προηγείται.


http://[URL unfurl="true"]www.racecar-engineering.com/wp-content/uploads/2014/01/upmercw1.jpg[/img[/URL]]


Αρχής γινομένης από την  μπροστινή πτέρυγα, όλοι οι αεροδυναμιστές της F1 σχεδιάζουν με τέτοιον τρόπο τα μονοθέσια ώστε να στέλνουν βρόμικο αέρα σ’ αυτόν που ακολουθεί, ο στροβιλισμός είναι τέτοιος που ακόμα και έναν πιο γρήγορο μονοθέσιο δυσκολεύετε να πλησιάσει.
Όταν ένα αυτοκίνητο Formula 1 μπει στoυς στροβιλισμούς της ακάθαρτης ροής αέρα που αφήνει πίσω του το αυτοκίνητο που προηγείται, η μπροστινή πτέρυγα χάνει την αρνητική της άνωση, δεν μπορεί πια να «βιδώσει» στην άσφαλτο τους εμπρός τροχούς, που χάνουν την πρόσφυση κι ο οδηγός χάνει το τιμόνι. Παλιά δεν ήταν έτσι. Ο οδηγός προσπαθούσε να «πάρει τον αέρα» από το αυτοκίνητο που προηγούνταν ώστε να βγει από εκεί με φόρα να προσπεράσει.
Αυτός ήταν και ο λόγος που επινοήθηκε το DRS αλλά είναι ημίμετρο.


Ενώ γίνεται συνεχώς προσπάθεια για μείωση του κόστους, δεν απλοποιούν τις αεροτομές που έτσι κι αλλιώς είναι κομμάτι της αεροδυναμικής που η ανάπτυξή τους δεν μπορεί να μεταφερθεί στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Αλλά με αυτούς τους  κινητήρες αν δεν υπάρχει αεροδυναμική τα μονοθέσια θα είναι πολύ αργά. Πρέπει να εγκαταλειφθεί ο περιορισμός στροφών στην περιστροφή του τούρμπο και ο έλεγχος κατανάλωσης καύσιμων. Αλλά μετά δεν θα βγαίνει η χρονιά με 3 κινητήρες που θέλουν. Eίναι φαύλος κύκλος, χρειάζονται δραστικές αποφάσεις.
Να δούμε πόσο θα πιέσει την FIA η Liberty Media που αγόρασε τα δικαιώματα του σπορ από τον Bernie Ecclestone.



 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
542
Κριτικές
6
Like
599
Πόντοι
306
εγω βλεπω f1 γιατι γουσταρω να βλέπω. Μου αρεσει πως το λενε. Σεβομαι σαν μηχανοκινητο αγωνισμα το motogp αλλα δε το κανω κεφι. Αλλο αυτο και αλλο να βγαινω σε αντιστοιχο θρεντ και να λεω ολη την ωρα μα πως το βλεπετε αυτο και να ξαναλεω μα πως το βλεπετε συτο. Δε αρνουμαι οτι θα ηθελα καλυτερη τη F1 σε ορισμενα θεματα. Ομως και οπως ειναι εγω γουσταρω. Εσεις μπορει να μη γουσταρεται. Ειναι απλο, μη βλεπετε. Δε χρειαζεται να χαλιεσται. Δε απαγορευεται η κριτικη βεβαιως αλλα το βρισκω ασκοπο να κανει κάποιος κριτικη σε κατι που δε του αρεσει.

Οποτε δειτε εσεις το motogp σας και αφηστε εμας τους γραφικους να βλεπουμε f1. Εμεις οι γραφικοι είμαστε περισσότεροι βεβαια αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
Κάτι δεν κατάλαβες, Διομήδη. Προσωπικά μου αρέσει η F1 και γι' αυτό της κάνω κριτική. Αν συνεχίσει έτσι όμως, σύντομα θα είμαστε λιγότεροι αυτοί που την βλέπουμε, λιγότεροι κι απ' αυτούς που παρακολουθούν curling...
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Εγω παντως λεω να μην γκρινιαζουμε απο τον πρωτο αγωνα της σεζον. Το πρωταθλημα εχει δρομο ακομα. Τα μονοθεσια θα βελτιωνονται. Εγω βλεπω τη θετικη οψη. Απο εκει που λεγαμε οτι η μερτσεντες πανε για περιπατο, με διαφορες κοντα στο δευτερολεπτο, ειδαμε οτι αυτο δεν ισχυει.  Θα δουμε μαχη, εγω αυτο βλεπω.

Οτι ειναι πιο δυσκολα τα προσπερασματα ειναι γεγονος. Ενταξει θα δουμε ομως πως θα εξεληχθει το πραγμα. Το πρωταθλημα εγω βλεπω οτι θα εχει ενδιαφερον και ηταν καλο για το πρωταθλημα που κερδισε ο φετελ, ετσι οπως κερδισε.

Το σημαντικοτερο ειναι να υπαρχει μαχη στη κορυφη ωστε να μην γινεται αυτο που γινοταν με την μερτσεντες απο το 14 εως προπερυσι.

Ανεβηκε η μακλαρεν, θα ανεβει και αλλο η ρεντ μπουλ, οι φεραρι ηταν παρα πολυ καλες. Εγω το βλεπω θετικα.

Ακουω με προσοχη τις δηλωσεις του Χαμιλτον, αλλα ενταξει περα απο το γεγονος οτι ηταν δυσκολο να προσπερασει ειχε μπροστα του ενα κομπιουτερ. Επισης ο μποτας ειχε μπροστα του τον χουλκεμπεργκ που και αυτος ειναι ενας πιλοτος πολυ δυσκολος στο να τον προσπερασεις, και στην περιπτωση του μαξ που ειχε μπροστα του τον αλονσο. Επισης η αυστραλια ειναι δυσκολη πιστα στα προσπερασματα, εκτος απο τη μεγαλη ευθεια.

Απαραδεκτες οι δηλωσεις του Φερσταπεν. Δε θυμαμε να εχει κανει αναλογες σε αγωνες που εχει παει καλα. Δηλαδη για παραδειγμα περυσι που κερδισε στη μαλαισια ειδαμε κανενα φοβερο αγωνα; Μια μαλακια και μιση ηταν ο αγωνας, αν εξαιρεσεις το επος του φετελ. Αλλα εκει κερδισαμε...
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
:2funny: :2funny:

29063727_392962184506893_1791128213245609722_o.jpg


She said yes!  Congratulations to Scuderia Ferrari fans, Luke & Samantha! #AusGP
 

CaptainM

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2017
Μηνύματα
40
Like
19
Πόντοι
0
Ο Lewis Hamilton εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με την δυσκολία στα προσπεράσματα:
«Απλά δεν ήταν εφικτό, έδωσα τα πάντα, χρησιμοποίησα όλες τις δυνατότητες μου όλα τα εργαλεία μου, και απλά δεν μπορούσα να βρίσκομαι σε θέση ώστε να παλέψω για την θέση. Τον πλησίαζα στις στροφές αλλά ήταν ταχύτερος στις ευθείες. Ίσως στους επόμενους αγώνες αλλάξει η κατάσταση. Για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο δύσκολα ήταν, η κατάσταση θα μπορούσε να παρομοιαστεί με ένα σενάριο όπου  καλύτερός μου φίλος κρέμεται στο χείλος του γκρεμού και εγώ δεν μπορώ να πλησιάσω αρκετά ώστε να τον σώσω.
«Ξεκινάς να νιώθεις κάποιες απώλειες όταν είσαι ακόμα 3 δευτερόλεπτα μακριά, όταν πλησιάσεις στο δευτερόλεπτο και στα δέκατα τότε οι απώλειες πολλαπλασιάζονται».

Όπως δείχνουν τα πράγματα, φέτος οι προσπεράσεις θα είναι ακόμα πιο δύσκολες. Ο Valtteri Bottas χθες με το καλύτερο μονοθέσιο του grind δεν μπορούσε για 20 γύρους να περάσει τις Force India,  με το ζόρι 8ος κι αυτό χάρη στο safety car.



Ενώ γίνεται συνεχώς προσπάθεια για μείωση του κόστους, δεν απλοποιούν τις αεροτομές που έτσι κι αλλιώς είναι κομμάτι της αεροδυναμικής που η ανάπτυξή τους δεν μπορεί να μεταφερθεί στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Αλλά με αυτούς τους  κινητήρες αν δεν υπάρχει αεροδυναμική τα μονοθέσια θα είναι πολύ αργά. Πρέπει να εγκαταλειφθεί ο περιορισμός στροφών στην περιστροφή του τούρμπο και ο έλεγχος κατανάλωσης καύσιμων. Αλλά μετά δεν θα βγαίνει η χρονιά με 3 κινητήρες που θέλουν. Eίναι φαύλος κύκλος, χρειάζονται δραστικές αποφάσεις.
Να δούμε πόσο θα πιέσει την FIA η Liberty Media που αγόρασε τα δικαιώματα του σπορ από τον Bernie Ecclestone.



Ross-Brawn-F1-news-Lewis-Hamilton-888539.jpg


Ο επικεφαλής αγωνιστικών θεμάτων της F1, Ross Brawn, αναφέρθηκε στα λιγοστά προσπεράσματα κατά τη διάρκεια του GP της Αυστραλίας, τονίζοντας πως FIA και F1 δουλεύουν μαζί προς την επίλυση αυτού του ζητήματος.

Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος είδε τους οδηγούς να ακολουθούν, αλλά να μην μπορούν να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους, παρά την τρίτη ζώνη DRS που προστέθηκε για αυτόν τον λόγο.

Συγκεκριμένα, μέσα σε 57 γύρους (εξαιρώντας δηλαδή των πρώτο) έγιναν 5 προσπεράσματα.

Σε αυτήν την ανομβρία αναφέρθηκε με δηλώσεις του ο Ross Brawn:


«Το Grand Prix της Αυστραλίας έχει πολλά να προσφέρει στους πάνω από 300 χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στο Albert Park το Σ/Κ και τους εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους που είδαν τον αγώνα στην τηλεόραση ή μέσω των social media. Παρόλα αυτά, έλειπε ένα σημαντικό στοιχείο, κι αυτό ήταν τα προσπεράσματα, καθώς έγιναν ελάχιστα σε αυτόν τον εναρκτήριο αγώνα. Είναι σημαντικό τα μονοθέσια να μπορούν να πλησιάζουν το ένα το άλλο και να μάχονται ρόδα με ρόδα.»

«Όταν υπάρχει μικρή διαφορά ανάμεσα σε δύο μονοθέσια, είναι σχεδόν αδύνατο για αυτόν που ακολουθεί να φτάσει αρκετά κοντά ώστε να επιτεθεί. Το είδαμε αυτό την Κυριακή, με τον Hamilton και τον Vettel, τον Verstappen και τον Magnussen, και τον Verstappen με τον Alonso, τον Ricciardo και τον Raikkonen.

«Σκεφτείτε πόσες μάχες ρόδα με ρόδα χάσαμε! Κι, για πρώτη φορά, είχαμε ακόμα και τρίτη ζώνη DRS, ειδικά για να αυξηθούν οι πιθανότητες για κάποιο προσπέρασμα.»

Μάλιστα, ο Βρετανός αποκάλυψε πως η F1 μαζί με τη FIA ψάχνουν τρόπους να ξεπεραστεί αυτό το σημαντικό πρόβλημα, με φόντο το 2021 και τις ριζικές αλλαγές των κανονισμών:

«Το θέμα είναι ότι, μέχρι να έχουμε μία δομημένη προσέγγιση απέναντι στο πρόβλημα, δε θα δούμε βελτίωση. Ένας από τους στόχους μας είναι για το 2021 να έχουμε μονοθέσια που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να παλεύουν στην πίστα. Για αυτόν τον λόγο, η FIA και η F1 διεξάγουν αεροδυναμικά τεστ με δύο αυτοκίνητα, τόσο στην αεροδυναμική σήραγγα, όσο και σε CFD.

«Πρέπει να σχεδιάσουμε τα μονοθέσια με στόχο την διατήρηση του επιπέδου απόδοσης που έχουν τώρα, αλλά και με τη δυνατότητα να μπορούν να παλεύουν ρόδα με ρόδα.
Οι φίλαθλοι της Formula 1 θέλουν να δουν θέαμα και τα προσπεράσματα είναι πιο συναρπαστικό και θεαματικό στοιχείο που μπορείς να έχεις στην πίστα. Όλη η κοινότητα της F1 πρέπει να κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση, γιατί οι fans είναι το μεγαλύτερό μας ‘χαρτί’.»
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
[size=15pt]Πως θα δούμε ξανά προσπεράσματα στην F1; [/size]

15226621826655.jpg


Το Grand Prix Αυστραλίας με το οποίο άνοιξε η αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 αποτέλεσε χαρακτηριστικό παράδειγμα. Με αρωγό και τις ιδιομορφίες του Άλμπερτ Παρκ που όξυναν το πρόβλημα, μετά τον πρώτο γύρο είδαμε μόνο 5 προσπεράσεις! Κι αυτό παρότι πριν τον αγώνα προστέθηκε και τρίτη ζώνη χρήσης του συστήματος DRS.

skysports-f1-sebastian-vettel_4267562.jpg


Ξέρουμε λοιπόν που είναι το πρόβλημα. Μπορούμε όμως να βρούμε τη λύση; Ο αγωνιστικός διευθυντής της Liberty Media που ορίζει τις τύχες του σπορ, ο Ross Brawn, είναι αισιόδοξος.

https://i0.wp.com/[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2017/07/Ross-Brawn.jpg?resize=696%2C432&ssl=1[/img[/URL]]

«[i]Ένα από τα Project τα οποία έχουμε ξεκινήσει και ήδη ασχολούμαστε πάνω από έξι μήνες με αυτό, είναι ένα πρόγραμμα μέσω του οποίου θα κατανοήσουμε πως θα καταφέρουμε να έχουμε περισσότερες μονομαχίες ανάμεσα στα μονοθέσια. Πρέπει να διατηρήσουμε την αεροδυναμική τους απόδοση σε υψηλό επίπεδο αλλά πρέπει να το κάνουμε με έναν τρόπο πιο φιλικό προς τα μονοθέσια γύρω τους. Προς το παρόν υπάρχει ένα πεδίο δυνάμεων, σκεφτείτε το σαν μία φούσκα γύρω από κάθε μονοθέσιο. Και εκείνο που του επιτίθετο, δεν μπορεί να το πλησιάσει, διότι όταν βρίσκεται σε απόσταση 1.5-2.0 δευτερολέπτων, κάνει πολύ σε απόδοση. Έχουμε ξεκινήσει λοιπόν ένα πρόγραμμα μέσω του οποίου αναζητούμε λύση και είμαι ήδη πολύ ενθουσιασμένος με όσα βλέπω[/i]», είπε ο Brawn στο SiriusXM.

[u]Στην ομάδα έμπειρων τεχνικών που έχει στρατολογήσει ο Brawn είναι οι Pat Symonds και Jason Somerville.[/u]

[img]https://i2.wp.com/f1manager.ro/wp-content/uploads/2018/03/F1-Alonso-Australia.jpg?fit=3000%2C1687&ssl=1

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom