You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 214K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=20pt]Alfa Romeo Sauber F1:[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4xNTAuMC40L3B0d2VibC9maWxlcy8xLzIwMTcvMTIvMDIvMiAxMmIuanBn&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]
Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας στο μουσείο της Alfa Romeo. Για την ομάδα του χρόνου θα οδηγούν οι Τσαρλς Λεσλέρκ και Μάρκους Έρικσον.
Σήμερα θα έπρεπε να είναι μια μεγάλη λαμπερή μέρα για την ιστορία της Alfa Romeo. Η επίσημη τελετή για την επιστροφή της θρυλικής φίρμας στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα είχε σχεδόν όλα. Έγινε στο μουσείο της Alfa Romeo λίγο έξω από το Μιλάνο που ανακαινίστηκε πρόσφατα. Η Alfa Romeo φέτος συμπλήρωσε 107 χρόνια ιστορίας και επιστρέφει στη F1 από την οποία απείχε 30 χρόνια.
Στην τελετή παραβρέθηκαν όλοι: Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι, και πάρα πολλοί Ιταλοί καλεσμένοι της φίρμας.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d1.jpg[/img[/URL]]
από αριστερά: Ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ και ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι.
Το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε είναι το φετινό, με άλλα χρώματα. Το σεντόνι σήκωσαν οι δυο οδηγοί της ομάδας: Ο 20χρονος Μονεγάσκος Τσάρλς Λεσλέρκ πρωταθλητής της Formula 2 φέτος (πρώην GP2) είναι ο νέος οδηγός για την ομάδα. Μεγάλη και αρνητική έκπληξη για όλους ήταν η παραμονή του Μάρκους Έρικσον στην άλλη θέση. Λέμε αρνητική γιατί ο Έρικσον πληρώνει για τη θέση.
Αντίθετα ο ταλαντούχος Πασκάλ Βερλάιν που αγωνίζονταν μαζί με τον Έρικσον φέτος στη Sauber, έδειξε πολλάκις ότι αξίζει να είναι στη F1. Εντάξει να δεχτώ ότι η Mercedes δεν ήθελε να τον αφήσει στα χέρια του ανταγωνισμού, αμφιβάλλω πάντως ότι θα του δώσει την τελευταία ελεύθερη θέση στη Williams. Εκεί φαβορί είναι ο Κουμπίτσα για την τελευταία θέση που έχει απομείνει ελεύθερη στη F1 για το 2018. Όμως ακόμη και χωρίς το Βερλάιν οι άνθρωποι της ομάδας είχαν στη διάθεσή τους τον ταλαντούχο Ιταλό, Αντόνιο Τζιοβινάζι. Τι καλύτερο μήνυμα από την επιστροφή στη F1 με έναν Ιταλό στο τιμόνι για την Alfa Romeo; Ο Τζιοβινάζι δεν είναι τυχαίος, οι γνωρίζοντες κάνουν λόγω για εξαιρετικό ταλέντο. Επίσης προέρχεται από το φυτώριο οδηγών της Ferrari. Η επιλογή όμως ήταν να περιοριστεί σε ρόλο δοκιμαστή και στη θέση του οδηγού να μπει η επιταγή του Μάρκους Έρικσον (Rausing και Tetra Laval).
Σίγουρα όχι το καλύτερο μήνυμα για ξεκίνημα. Ο πρόεδρος του γκρουπ FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε μιλώντας στην τελετή τόνισε μεταξύ άλλων: «Η F1 είναι το φυσικό σημείο αναφοράς για μια φίρμα σαν την Alfa Romeo. Επίσης πλέον όταν καθίσουμε να μιλήσουμε για το μέλλον της F1 θα έχουμε στα χέρια μας δυο ομάδες. Αλλάζουν τα δεδομένα». Ο Μαρκιόνε ανέφερε επίσης πως οι Μάσα και Ράικονεν ξεκίνησαν από τη Sauber.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d4.jpg[/img[/URL]]
Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ ανέφερε: «Είναι μια πολύ σημαντική συμφωνία για τη F1. Έχουμε μεγάλες προκλήσεις μπροστά μας και η συμμετοχή της Alfa Romeo είναι κομβική για το μέλλον της F1».
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d2.jpg[/img[/URL]]
Tα προηγούμενα χρόνια η Alfa Romeo επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια για να κατασκευάσει αυτοκίνητα ανταγωνιστικά προς τα γερμανικά όπως η Giulia και η Stelvio.
Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας Alfa Romeo Sauber F1, Φρεντερίκ Βασέρ είναι λίγο καιρό σ’ αυτή τη θέση. Διαδέχτηκε φέτος τη Μονίσα Κάλντεμπρον την εποχή που έγιναν δραματικές αλλαγές στην ομάδα: «Έχουμε δρόμο μπροστά μας για να βελτιωθούμε. Ο Μαρκιόνε δε φημίζεται για την υπομονή του». Ο πρόεδρος της FCA είπε σχετικά: «Έχουν υβριδική μηχανή Ferrari, δυο οδηγούς με εξαιρετικό ταλέντο. Δεν περιμένω θαύματα το 2018 αλλά σίγουρα μπορούμε να βελτιώσουμε τη θέση που είχαμε φέτος». Η Sauber ήταν φέτος τελευταία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4xNTAuMC40L3B0d2VibC9maWxlcy8xLzIwMTcvMTIvMDIvMiAxMmIuanBn&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]
Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας στο μουσείο της Alfa Romeo. Για την ομάδα του χρόνου θα οδηγούν οι Τσαρλς Λεσλέρκ και Μάρκους Έρικσον.
Σήμερα θα έπρεπε να είναι μια μεγάλη λαμπερή μέρα για την ιστορία της Alfa Romeo. Η επίσημη τελετή για την επιστροφή της θρυλικής φίρμας στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα είχε σχεδόν όλα. Έγινε στο μουσείο της Alfa Romeo λίγο έξω από το Μιλάνο που ανακαινίστηκε πρόσφατα. Η Alfa Romeo φέτος συμπλήρωσε 107 χρόνια ιστορίας και επιστρέφει στη F1 από την οποία απείχε 30 χρόνια.
Στην τελετή παραβρέθηκαν όλοι: Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι, και πάρα πολλοί Ιταλοί καλεσμένοι της φίρμας.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d1.jpg[/img[/URL]]
από αριστερά: Ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ και ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι.
Το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε είναι το φετινό, με άλλα χρώματα. Το σεντόνι σήκωσαν οι δυο οδηγοί της ομάδας: Ο 20χρονος Μονεγάσκος Τσάρλς Λεσλέρκ πρωταθλητής της Formula 2 φέτος (πρώην GP2) είναι ο νέος οδηγός για την ομάδα. Μεγάλη και αρνητική έκπληξη για όλους ήταν η παραμονή του Μάρκους Έρικσον στην άλλη θέση. Λέμε αρνητική γιατί ο Έρικσον πληρώνει για τη θέση.
Αντίθετα ο ταλαντούχος Πασκάλ Βερλάιν που αγωνίζονταν μαζί με τον Έρικσον φέτος στη Sauber, έδειξε πολλάκις ότι αξίζει να είναι στη F1. Εντάξει να δεχτώ ότι η Mercedes δεν ήθελε να τον αφήσει στα χέρια του ανταγωνισμού, αμφιβάλλω πάντως ότι θα του δώσει την τελευταία ελεύθερη θέση στη Williams. Εκεί φαβορί είναι ο Κουμπίτσα για την τελευταία θέση που έχει απομείνει ελεύθερη στη F1 για το 2018. Όμως ακόμη και χωρίς το Βερλάιν οι άνθρωποι της ομάδας είχαν στη διάθεσή τους τον ταλαντούχο Ιταλό, Αντόνιο Τζιοβινάζι. Τι καλύτερο μήνυμα από την επιστροφή στη F1 με έναν Ιταλό στο τιμόνι για την Alfa Romeo; Ο Τζιοβινάζι δεν είναι τυχαίος, οι γνωρίζοντες κάνουν λόγω για εξαιρετικό ταλέντο. Επίσης προέρχεται από το φυτώριο οδηγών της Ferrari. Η επιλογή όμως ήταν να περιοριστεί σε ρόλο δοκιμαστή και στη θέση του οδηγού να μπει η επιταγή του Μάρκους Έρικσον (Rausing και Tetra Laval).
Σίγουρα όχι το καλύτερο μήνυμα για ξεκίνημα. Ο πρόεδρος του γκρουπ FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε μιλώντας στην τελετή τόνισε μεταξύ άλλων: «Η F1 είναι το φυσικό σημείο αναφοράς για μια φίρμα σαν την Alfa Romeo. Επίσης πλέον όταν καθίσουμε να μιλήσουμε για το μέλλον της F1 θα έχουμε στα χέρια μας δυο ομάδες. Αλλάζουν τα δεδομένα». Ο Μαρκιόνε ανέφερε επίσης πως οι Μάσα και Ράικονεν ξεκίνησαν από τη Sauber.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d4.jpg[/img[/URL]]
Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ ανέφερε: «Είναι μια πολύ σημαντική συμφωνία για τη F1. Έχουμε μεγάλες προκλήσεις μπροστά μας και η συμμετοχή της Alfa Romeo είναι κομβική για το μέλλον της F1».
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d2.jpg[/img[/URL]]
Tα προηγούμενα χρόνια η Alfa Romeo επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια για να κατασκευάσει αυτοκίνητα ανταγωνιστικά προς τα γερμανικά όπως η Giulia και η Stelvio.
Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας Alfa Romeo Sauber F1, Φρεντερίκ Βασέρ είναι λίγο καιρό σ’ αυτή τη θέση. Διαδέχτηκε φέτος τη Μονίσα Κάλντεμπρον την εποχή που έγιναν δραματικές αλλαγές στην ομάδα: «Έχουμε δρόμο μπροστά μας για να βελτιωθούμε. Ο Μαρκιόνε δε φημίζεται για την υπομονή του». Ο πρόεδρος της FCA είπε σχετικά: «Έχουν υβριδική μηχανή Ferrari, δυο οδηγούς με εξαιρετικό ταλέντο. Δεν περιμένω θαύματα το 2018 αλλά σίγουρα μπορούμε να βελτιώσουμε τη θέση που είχαμε φέτος». Η Sauber ήταν φέτος τελευταία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.823
- Κριτικές
- 1
- Like
- 266
- Πόντοι
- 186
Michael Schumacher με Benetton Renault εναντίον Jean Alesi με Ferrari
Στο Grand Prix Ευρώπης το 1995 στο Nurburgring
οι τελευταιοι 5 γυροι.
5 πριν το τελος, Αλεζι 1ος, Σουμι 2ος
πολυ ταχυτερος ο γερμανος στο τελος με παληκαρισιο προσπερασμα παιρνει τη νικη
[facebook] ]
Στο Grand Prix Ευρώπης το 1995 στο Nurburgring
οι τελευταιοι 5 γυροι.
5 πριν το τελος, Αλεζι 1ος, Σουμι 2ος
πολυ ταχυτερος ο γερμανος στο τελος με παληκαρισιο προσπερασμα παιρνει τη νικη
[facebook] ]
valentinos007
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 59
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.078
- Like
- 2.069
- Πόντοι
- 456
οι αγαμητες κομπλεξικες φεμιναζιστριες, πιεσαν την αμερικανικη πλεον F1 και απο του χρονου δε θα υπαρχουν μουνετα στους αγωνες στο γκριντ και την απονομη
οι ιδιες οι κοπελες που εργαζονταν σαν grid girls τα εχουν παρει με την αποφαση και βριζουν τις ελλεϊνες βρωμιαρες φεμινιστριες που με τις μαλακιες τους και τους εχθρους που βλεπουν παντου εκαναν τις μουναρες να χασουντη δουλεια τους
δυστυχως η μαλακισμενη χουντα της πολιτικης κορρεκτιλας εχει αρχισει να σαρωνει τα παντα. Πρεπει οι αντρες να αντιδρασουν επειγοντως γιατι ενα ενα τα αντρικα οχυρα πεφτουν και ερχεται νε ακατασταση υποχρεωτικου πιρφορισμου και γκαιουλιασης
οι ιδιες οι κοπελες που εργαζονταν σαν grid girls τα εχουν παρει με την αποφαση και βριζουν τις ελλεϊνες βρωμιαρες φεμινιστριες που με τις μαλακιες τους και τους εχθρους που βλεπουν παντου εκαναν τις μουναρες να χασουντη δουλεια τους
δυστυχως η μαλακισμενη χουντα της πολιτικης κορρεκτιλας εχει αρχισει να σαρωνει τα παντα. Πρεπει οι αντρες να αντιδρασουν επειγοντως γιατι ενα ενα τα αντρικα οχυρα πεφτουν και ερχεται νε ακατασταση υποχρεωτικου πιρφορισμου και γκαιουλιασης
Palucky Luke
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 194
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Αγάμητες κομπλεξικές φεμιναζί.Όταν βλέπουν ωραίες γυναίκες με όμορφα χαρακτηριστικά,σκυλιάζουν επειδή οι ίδιες είναι πατσαβούρες και φοβούνται μην τους φάνε τους άντρες.
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.421
- Πόντοι
- 34.612
Αγάμητες κομπλεξικές φεμιναζί.Όταν βλέπουν ωραίες γυναίκες με όμορφα χαρακτηριστικά,σκυλιάζουν επειδή οι ίδιες είναι πατσαβούρες και φοβούνται μην τους φάνε τους άντρες.
mad_max
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 1.007
- Κριτικές
- 97
- Like
- 4.790
- Πόντοι
- 22.915
www.autoblog.gr/2018/02/02/ecclestone-kai-lauda-eksalloi-me-thn-katarghsh-tou-thesmou-twn-grid-girls/]Ecclestone και Lauda έξαλλοι με την κατάργηση του θεσμού των grid girls[/url]
Η απόφαση αυτή έχει γίνει παγκοσμίως σημαντικό σημείο συζήτησης, και φυσικά θέση πήρε και ο Bernie Ecclestone, πρώην ιδιοκτήτης των εμπορικών δικαιωμάτων της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο 87-χρονος Βρετανός δεν καταλαβαίνει την συγκεκριμένη κίνηση και ισχυρίστηκε ότι δεν έβλεπε κανένα λόγο να προσβληθεί κάποιος από την παλιά πρακτική της χρήσης των κοριτσιών, τονίζοντας:
Θα πρέπει να επιτρέπεται να υπάρχουν τα grid girls, επειδή αρέσουν στους οδηγούς και στους θεατές. Τα κορίτσια αυτά ήταν μέρος της παράστασης, μέρος του θεάματος. Δεν μπορώ να δω πως ένα όμορφο κορίτσι που στέκεται με έναν οδηγό και έναν αριθμό μπροστά από ένα μονοθέσιο της Formula 1 μπορεί να είναι προσβλητικό σε κάποιον. Όλα είναι ωραία ντυμένα. Θα πίστευα ότι οι άνθρωποι όπως οι της Rolex και της Heineken δεν θα είχαν κορίτσια εκεί που δεν ήταν ευπαρουσίαστα. Νόμιζα ότι είχαμε ξεχάσει ότι τα κορίτσια δεν μπορούν να κάνουν δουλειές των αντρών και ότι τα κορίτσια ήταν σε θέση να κάνουν δουλειές των ανδρών. Νόμιζα ότι είμαστε όλοι ίδιοι. Όλα ήταν μέρος του show. Τα κορίτσια με τους οδηγούς ήταν όλα μέρος της έντασης πριν τον αγώνα. Αν είναι έτσι, τότε να μην αφήνουμε και τον κόσμο να πηγαίνει στις επιδείξεις μόδας.
https://i1.wp.com/[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2018/02/grid_girls_f1_0002.jpg?resize=696%2C528&ssl=1[/img[/URL]]
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Niki Lauda, ο οποίος κάλεσε τους ιθύνοντες της Formula 1 να ξανασκεφτούν την απόφαση τους για την “παύση” των grid girls. Η Liberty Media θεωρεί ότι το concept των κοριτσιών δεν συνάδει με το νέο πρόσωπο που θέλει να περάσει. Επίσης,η Formula 1 θεωρεί τον χρόνο που αφιερώνουν οι ομάδες και οι οδηγοί στο grid πριν από έναν αγώνα ως γιορτή, όπου οι επισκέπτες και διάφοροι καλλιτέχνες μπορούν να προσθέσουν στην αίγλη και στο θέαμα του Grand Prix, επιτρέποντας στους promoters και συνεργάτες να παρουσιάσουν τις χώρες και τα προϊόντα τους.
Τα λόγια του Lauda ήταν πιο επικριτικά σε σύγκριση με αυτά του Ecclestone, καθώς δήλωσε χαρακτηριστικά:
[i] Αυτή η απόφαση είναι εναντίον των γυναικών. Ανδρες πήραν την απόφαση για τα κεφάλια των γυναικών. Αυτό δεν κάνει καμιά χάρη στην F1 και ειδικά στις γυναίκες. Πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι; Είναι τρελοί; Ελπίζω να υπάρχει ένας τρόπος να αντιστραφεί η απόφαση. Δεν θα με πείραζε να βλέπω grid boys δίπλα στα grid girls. Γιατί όχι; Τα grid girls ανήκαν από πάντα στην F1, και πρέπει να συνεχίσουν να ανήκουν στην F1. Αν συνεχίσεις στο ίδιο μονοπάτι, δεν θα μείνει καμία cheerleaders στην Αμερική.[/i]
Η απόφαση αυτή έχει γίνει παγκοσμίως σημαντικό σημείο συζήτησης, και φυσικά θέση πήρε και ο Bernie Ecclestone, πρώην ιδιοκτήτης των εμπορικών δικαιωμάτων της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο 87-χρονος Βρετανός δεν καταλαβαίνει την συγκεκριμένη κίνηση και ισχυρίστηκε ότι δεν έβλεπε κανένα λόγο να προσβληθεί κάποιος από την παλιά πρακτική της χρήσης των κοριτσιών, τονίζοντας:
Θα πρέπει να επιτρέπεται να υπάρχουν τα grid girls, επειδή αρέσουν στους οδηγούς και στους θεατές. Τα κορίτσια αυτά ήταν μέρος της παράστασης, μέρος του θεάματος. Δεν μπορώ να δω πως ένα όμορφο κορίτσι που στέκεται με έναν οδηγό και έναν αριθμό μπροστά από ένα μονοθέσιο της Formula 1 μπορεί να είναι προσβλητικό σε κάποιον. Όλα είναι ωραία ντυμένα. Θα πίστευα ότι οι άνθρωποι όπως οι της Rolex και της Heineken δεν θα είχαν κορίτσια εκεί που δεν ήταν ευπαρουσίαστα. Νόμιζα ότι είχαμε ξεχάσει ότι τα κορίτσια δεν μπορούν να κάνουν δουλειές των αντρών και ότι τα κορίτσια ήταν σε θέση να κάνουν δουλειές των ανδρών. Νόμιζα ότι είμαστε όλοι ίδιοι. Όλα ήταν μέρος του show. Τα κορίτσια με τους οδηγούς ήταν όλα μέρος της έντασης πριν τον αγώνα. Αν είναι έτσι, τότε να μην αφήνουμε και τον κόσμο να πηγαίνει στις επιδείξεις μόδας.
https://i1.wp.com/[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2018/02/grid_girls_f1_0002.jpg?resize=696%2C528&ssl=1[/img[/URL]]
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Niki Lauda, ο οποίος κάλεσε τους ιθύνοντες της Formula 1 να ξανασκεφτούν την απόφαση τους για την “παύση” των grid girls. Η Liberty Media θεωρεί ότι το concept των κοριτσιών δεν συνάδει με το νέο πρόσωπο που θέλει να περάσει. Επίσης,η Formula 1 θεωρεί τον χρόνο που αφιερώνουν οι ομάδες και οι οδηγοί στο grid πριν από έναν αγώνα ως γιορτή, όπου οι επισκέπτες και διάφοροι καλλιτέχνες μπορούν να προσθέσουν στην αίγλη και στο θέαμα του Grand Prix, επιτρέποντας στους promoters και συνεργάτες να παρουσιάσουν τις χώρες και τα προϊόντα τους.
Τα λόγια του Lauda ήταν πιο επικριτικά σε σύγκριση με αυτά του Ecclestone, καθώς δήλωσε χαρακτηριστικά:
[i] Αυτή η απόφαση είναι εναντίον των γυναικών. Ανδρες πήραν την απόφαση για τα κεφάλια των γυναικών. Αυτό δεν κάνει καμιά χάρη στην F1 και ειδικά στις γυναίκες. Πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι; Είναι τρελοί; Ελπίζω να υπάρχει ένας τρόπος να αντιστραφεί η απόφαση. Δεν θα με πείραζε να βλέπω grid boys δίπλα στα grid girls. Γιατί όχι; Τα grid girls ανήκαν από πάντα στην F1, και πρέπει να συνεχίσουν να ανήκουν στην F1. Αν συνεχίσεις στο ίδιο μονοπάτι, δεν θα μείνει καμία cheerleaders στην Αμερική.[/i]
Oταν ακουω για ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ μεγιστανες των μεσων μαζικης αποβλακωσης που δραστηριοποιουνται σε πολιτειες που ψηφιζουν καργα liberals , το μυαλο μου παει παντα στο κακο
Σνουκερ
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2017
- Μηνύματα
- 1.728
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Στο τελος αυτες οι femenazi θα απαγορευσουν να φωτογραφιζονται τα μοντελα γυμνα στο PLAYBOY
εισαι πισω τυπε, πρεπει να κανεις ανασκοπηση επειγοντως
4 αγωνες τον Ιουλιο. Θα λιωσουμε...καθε βδομαδα αγωνας. Σούπερ
Χαλάρωσε παλικάρι μου... Οι έννοια "αγώνας" και "F1" δεν υφίσταται εδώ και χρόνια. Προσπεράσεις σε pit stop ναι...έχουν κάνει επιστήμη την αλλαγή ελαστικών.
Τα τελευταία χρόνια είναι ζήτημα αν είδαμε 10 μάχες μεταξύ των οδηγών...
Κάτσε να δεις έναν αγώνα MotoGP και απλά μέτρα πόσες φορές θα πεταχτείς απο την καρέκλα σου και πόσες θα σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο...
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.823
- Κριτικές
- 1
- Like
- 266
- Πόντοι
- 186
οσον αφορα τις προσπερασεις δεν ειναι οπως παλια, αλλα το περυσινο πρωταθλημα ειχες αρκετες συγκρητικα με τα τελευταια χρονια. με κορυφαια αυτη του φετελ στο οστιν στον μποτας.Χαλάρωσε παλικάρι μου... Οι έννοια "αγώνας" και "F1" δεν υφίσταται εδώ και χρόνια. Προσπεράσεις σε pit stop ναι...έχουν κάνει επιστήμη την αλλαγή ελαστικών.
Τα τελευταία χρόνια είναι ζήτημα αν είδαμε 10 μάχες μεταξύ των οδηγών...
Κάτσε να δεις έναν αγώνα MotoGP και απλά μέτρα πόσες φορές θα πεταχτείς απο την καρέκλα σου και πόσες θα σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο...
εχω ξαναπει οτι το motogp ειναι σαφως πιο θεματικο. Αν καποιον τον ενδιαφερει μονο το θεμα σαφως και το motogp υπερεχει. Ομως ο μηχανοκινητος αθλητισμος δεν ειναι μονο προσπερασεις ειναι και αλλα πραγματα. Η φορμουλα 1 ηταν ειναι και θα ειναι η κορωνιδα του μηχανοκινητου αθλητισμου.
φορμουλα1, wrc και μετα ολα τα αλλα
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.421
- Πόντοι
- 34.612
Χαλάρωσε παλικάρι μου... Οι έννοια "αγώνας" και "F1" δεν υφίσταται εδώ και χρόνια. Προσπεράσεις σε pit stop ναι...έχουν κάνει επιστήμη την αλλαγή ελαστικών.
Τα τελευταία χρόνια είναι ζήτημα αν είδαμε 10 μάχες μεταξύ των οδηγών...
Κάτσε να δεις έναν αγώνα MotoGP και απλά μέτρα πόσες φορές θα πεταχτείς απο την καρέκλα σου και πόσες θα σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο...
Σωστος
Κ που να δεις αμερικανικη φορμουλα(CART)
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.078
- Like
- 2.069
- Πόντοι
- 456
παρουσιασαν τα νεα τους αυτοκινητα η haas και η williams
με μια πρωτη ματια φαινονται αρκετα ομορφα και επιθετικα, θεωρωμεγαλη μαλακια αυτη τη πουτσα πανω απο το κοκπιτ που αν μη τι αλλο ειναι επικινδυνο να περιοριζεις την ορατοτητα πιλοτων που πανε με 350χλμ/ωρα σε τοσο στενους δρομους.
https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/williams-unveil-the-fw41/_jcr_content/articleContent/pullquote/image.img.1024.medium.jpg/1518726797656.jpg[/img[/URL]]
[img]https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/haas-first-to-reveal-2018-car/_jcr_content/articleContent/manual_gallery/image21.img.1024.medium.jpg/1518622662222.jpg[/img[/URL]]
μεγαλη ειδηση ειναι η επιστροφη του Κουμπιτσα, του πολωνου οδηγου που αν και ειναι απο τη γενια του Χαμιλτον και του Φετελ και αν και για πολλους θεωρειται καλυτερος οδηγος και απο τους δυο,εστω ισαξιος, εν τουτοις ενα πολυ σοβαρο ατυχημα που ειχε στην αρχη της καριερας του στοιχησε τον ακρωτηριασμο του χεριου του το οποιο συγκοληθηκε χειρουργικα αλλα χρειαστηκαν πολλα χρονια για να μπορεσει να επανελθει σε φυσικη κατασταση αξιομαχη. :( Πολλοι λενε οτι ο κουμπιτσα θεωρει πως του χρωστα η ιστορια εναν παγκοσμιο τιτλο και ειναι τρομερα πεισμωμενος να επανελθει σε πληρη σαιζον και να τον διεκδικησει. Για την επομενη χρονια θα τρεξει σιγουρα σε 3 τουλαχιστο αγωνες και εκει θα δουμε στην πραξη αν εχει διατηρησει την οδηγικη του ικανοτητα και αν θα μπορεσει να επανελθει πληρως στους αγωνες ακομα και στην δυση της καριερας του.
με μια πρωτη ματια φαινονται αρκετα ομορφα και επιθετικα, θεωρωμεγαλη μαλακια αυτη τη πουτσα πανω απο το κοκπιτ που αν μη τι αλλο ειναι επικινδυνο να περιοριζεις την ορατοτητα πιλοτων που πανε με 350χλμ/ωρα σε τοσο στενους δρομους.
https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/williams-unveil-the-fw41/_jcr_content/articleContent/pullquote/image.img.1024.medium.jpg/1518726797656.jpg[/img[/URL]]
[img]https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/haas-first-to-reveal-2018-car/_jcr_content/articleContent/manual_gallery/image21.img.1024.medium.jpg/1518622662222.jpg[/img[/URL]]
μεγαλη ειδηση ειναι η επιστροφη του Κουμπιτσα, του πολωνου οδηγου που αν και ειναι απο τη γενια του Χαμιλτον και του Φετελ και αν και για πολλους θεωρειται καλυτερος οδηγος και απο τους δυο,εστω ισαξιος, εν τουτοις ενα πολυ σοβαρο ατυχημα που ειχε στην αρχη της καριερας του στοιχησε τον ακρωτηριασμο του χεριου του το οποιο συγκοληθηκε χειρουργικα αλλα χρειαστηκαν πολλα χρονια για να μπορεσει να επανελθει σε φυσικη κατασταση αξιομαχη. :( Πολλοι λενε οτι ο κουμπιτσα θεωρει πως του χρωστα η ιστορια εναν παγκοσμιο τιτλο και ειναι τρομερα πεισμωμενος να επανελθει σε πληρη σαιζον και να τον διεκδικησει. Για την επομενη χρονια θα τρεξει σιγουρα σε 3 τουλαχιστο αγωνες και εκει θα δουμε στην πραξη αν εχει διατηρησει την οδηγικη του ικανοτητα και αν θα μπορεσει να επανελθει πληρως στους αγωνες ακομα και στην δυση της καριερας του.
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.421
- Πόντοι
- 34.612
παρουσιασαν τα νεα τους αυτοκινητα η haas και η williams
με μια πρωτη ματια φαινονται αρκετα ομορφα και επιθετικα, θεωρωμεγαλη μαλακια αυτη τη πουτσα πανω απο το κοκπιτ που αν μη τι αλλο ειναι επικινδυνο να περιοριζεις την ορατοτητα πιλοτων που πανε με 350χλμ/ωρα σε τοσο στενους δρομους.
https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/williams-unveil-the-fw41/_jcr_content/articleContent/pullquote/image.img.1024.medium.jpg/1518726797656.jpg[/img[/URL]]
[img]https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/haas-first-to-reveal-2018-car/_jcr_content/articleContent/manual_gallery/image21.img.1024.medium.jpg/1518622662222.jpg[/img[/URL]]
μεγαλη ειδηση ειναι η επιστροφη του Κουμπιτσα, του πολωνου οδηγου που αν και ειναι απο τη γενια του Χαμιλτον και του Φετελ και αν και για πολλους θεωρειται καλυτερος οδηγος και απο τους δυο,εστω ισαξιος, εν τουτοις ενα πολυ σοβαρο ατυχημα που ειχε στην αρχη της καριερας του στοιχησε τον ακρωτηριασμο του χεριου του το οποιο συγκοληθηκε χειρουργικα αλλα χρειαστηκαν πολλα χρονια για να μπορεσει να επανελθει σε φυσικη κατασταση αξιομαχη. :( Πολλοι λενε οτι ο κουμπιτσα θεωρει πως του χρωστα η ιστορια εναν παγκοσμιο τιτλο και ειναι τρομερα πεισμωμενος να επανελθει σε πληρη σαιζον και να τον διεκδικησει. Για την επομενη χρονια θα τρεξει σιγουρα σε 3 τουλαχιστο αγωνες και εκει θα δουμε στην πραξη αν εχει διατηρησει την οδηγικη του ικανοτητα και αν θα μπορεσει να επανελθει πληρως στους αγωνες ακομα και στην δυση της καριερας του.
[/quote]
Μαλακια εμφανιση
Χαλια ηχος
Που ναι οι παλιες καλες εποχες
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 20K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 85K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K