Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]Alfa Romeo Sauber F1:[/size]


http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4xNTAuMC40L3B0d2VibC9maWxlcy8xLzIwMTcvMTIvMDIvMiAxMmIuanBn&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]


Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας στο μουσείο της Alfa Romeo. Για την ομάδα του χρόνου θα οδηγούν οι Τσαρλς Λεσλέρκ και Μάρκους Έρικσον.

Σήμερα θα έπρεπε να είναι μια μεγάλη λαμπερή μέρα για την ιστορία της Alfa Romeo. Η επίσημη τελετή για την επιστροφή της θρυλικής φίρμας στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα είχε σχεδόν όλα. Έγινε στο μουσείο της Alfa Romeo λίγο έξω από το Μιλάνο που ανακαινίστηκε πρόσφατα. Η Alfa Romeo φέτος συμπλήρωσε 107 χρόνια ιστορίας και επιστρέφει στη F1 από την οποία απείχε 30 χρόνια.


Στην τελετή παραβρέθηκαν όλοι: Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι, και πάρα πολλοί Ιταλοί καλεσμένοι της φίρμας.


[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d1.jpg[/img[/URL]]
από αριστερά: Ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ και ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι.


Το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε είναι το φετινό, με άλλα χρώματα. Το σεντόνι σήκωσαν οι δυο οδηγοί της ομάδας: Ο 20χρονος Μονεγάσκος Τσάρλς Λεσλέρκ πρωταθλητής της Formula 2 φέτος (πρώην GP2) είναι ο νέος οδηγός για την ομάδα. Μεγάλη και αρνητική έκπληξη για όλους ήταν η παραμονή του Μάρκους Έρικσον στην άλλη θέση. Λέμε αρνητική γιατί ο Έρικσον πληρώνει για τη θέση.

Αντίθετα ο ταλαντούχος Πασκάλ Βερλάιν που αγωνίζονταν μαζί με τον Έρικσον φέτος στη Sauber, έδειξε πολλάκις ότι αξίζει να είναι στη F1. Εντάξει να δεχτώ ότι η Mercedes δεν ήθελε να τον αφήσει στα χέρια του ανταγωνισμού, αμφιβάλλω πάντως ότι θα του δώσει την τελευταία ελεύθερη θέση στη Williams. Εκεί φαβορί είναι ο Κουμπίτσα για την τελευταία θέση που έχει απομείνει ελεύθερη στη F1 για το 2018. Όμως ακόμη και χωρίς το Βερλάιν οι άνθρωποι της ομάδας είχαν στη διάθεσή τους τον ταλαντούχο Ιταλό, Αντόνιο Τζιοβινάζι. Τι καλύτερο μήνυμα από την επιστροφή στη F1 με έναν Ιταλό στο τιμόνι για την Alfa Romeo; Ο Τζιοβινάζι δεν είναι τυχαίος, οι γνωρίζοντες κάνουν λόγω για εξαιρετικό ταλέντο. Επίσης προέρχεται από το φυτώριο οδηγών της Ferrari. Η επιλογή όμως ήταν να περιοριστεί σε ρόλο δοκιμαστή και στη θέση του οδηγού να μπει η επιταγή του Μάρκους Έρικσον (Rausing και Tetra Laval).

Σίγουρα όχι το καλύτερο μήνυμα για ξεκίνημα. Ο πρόεδρος του γκρουπ FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε μιλώντας στην τελετή τόνισε μεταξύ άλλων: «Η F1 είναι το φυσικό σημείο αναφοράς για μια φίρμα σαν την Alfa Romeo. Επίσης πλέον όταν καθίσουμε να μιλήσουμε για το μέλλον της F1 θα έχουμε στα χέρια μας δυο ομάδες. Αλλάζουν τα δεδομένα». Ο Μαρκιόνε ανέφερε επίσης πως οι Μάσα και Ράικονεν ξεκίνησαν από τη Sauber.

[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d4.jpg[/img[/URL]]
Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ ανέφερε: «Είναι μια πολύ σημαντική συμφωνία για τη F1. Έχουμε μεγάλες προκλήσεις μπροστά μας και η συμμετοχή της Alfa Romeo είναι κομβική για το μέλλον της F1».

[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/12/02/1f1NewFolder/2%2012d2.jpg[/img[/URL]]


Tα προηγούμενα χρόνια η Alfa Romeo επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια για να κατασκευάσει αυτοκίνητα ανταγωνιστικά προς τα γερμανικά όπως η Giulia και η Stelvio.
Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας Alfa Romeo Sauber F1, Φρεντερίκ Βασέρ είναι λίγο καιρό σ’ αυτή τη θέση. Διαδέχτηκε φέτος τη Μονίσα Κάλντεμπρον την εποχή που έγιναν δραματικές αλλαγές στην ομάδα: «Έχουμε δρόμο μπροστά μας για να βελτιωθούμε. Ο Μαρκιόνε δε φημίζεται για την υπομονή του». Ο πρόεδρος της FCA είπε σχετικά: «Έχουν υβριδική μηχανή Ferrari, δυο οδηγούς με εξαιρετικό ταλέντο. Δεν περιμένω θαύματα το 2018 αλλά σίγουρα μπορούμε να βελτιώσουμε τη θέση που είχαμε φέτος». Η Sauber ήταν φέτος τελευταία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
266
Πόντοι
186
Michael Schumacher με  Benetton Renault εναντίον  Jean Alesi με  Ferrari
Στο Grand Prix Ευρώπης  το 1995 στο Nurburgring

οι τελευταιοι 5 γυροι.

5 πριν το τελος, Αλεζι 1ος, Σουμι 2ος

πολυ ταχυτερος ο γερμανος στο τελος με παληκαρισιο προσπερασμα παιρνει τη νικη

[facebook] ]
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
266
Πόντοι
186
:thumbsup:
 

Συνημμένα

  • 24862592_2081896742096880_8988551934958708990_n.jpg
    24862592_2081896742096880_8988551934958708990_n.jpg
    34,2 KB · Εμφανίσεις: 17

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.078
Like
2.069
Πόντοι
456
οι αγαμητες κομπλεξικες φεμιναζιστριες, πιεσαν την αμερικανικη πλεον F1 και απο του χρονου δε θα υπαρχουν μουνετα στους αγωνες στο γκριντ και την απονομη   :jerking: :jerking: :jerking:

οι ιδιες οι κοπελες που εργαζονταν σαν grid girls τα εχουν παρει με την αποφαση και βριζουν τις ελλεϊνες βρωμιαρες φεμινιστριες που με τις μαλακιες τους και τους εχθρους που βλεπουν παντου εκαναν τις μουναρες να χασουντη δουλεια τους



δυστυχως η μαλακισμενη χουντα της πολιτικης κορρεκτιλας εχει αρχισει να σαρωνει τα παντα. Πρεπει οι αντρες να αντιδρασουν επειγοντως γιατι ενα ενα τα αντρικα οχυρα πεφτουν και ερχεται νε ακατασταση υποχρεωτικου πιρφορισμου και γκαιουλιασης  :gay:

5a73344ffc7e93d23e8b4567.jpg
 

Palucky Luke

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2018
Μηνύματα
194
Like
0
Πόντοι
1
Αγάμητες κομπλεξικές φεμιναζί.Όταν βλέπουν ωραίες γυναίκες με όμορφα χαρακτηριστικά,σκυλιάζουν επειδή οι ίδιες είναι πατσαβούρες και φοβούνται μην τους φάνε τους άντρες. :tickedoff: :uzi:
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612
Αγάμητες κομπλεξικές φεμιναζί.Όταν βλέπουν ωραίες γυναίκες με όμορφα χαρακτηριστικά,σκυλιάζουν επειδή οι ίδιες είναι πατσαβούρες και φοβούνται μην τους φάνε τους άντρες. :tickedoff: :uzi:


:headbaning2:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.550
Κριτικές
191
Like
55.448
Πόντοι
41.813
με προλαβατε τυποι. κι εγω σημερα το ειδα στο gazetta και ηθελα να το βαλω.
 

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
97
Like
4.790
Πόντοι
22.915
www.autoblog.gr/2018/02/02/ecclestone-kai-lauda-eksalloi-me-thn-katarghsh-tou-thesmou-twn-grid-girls/]Ecclestone και Lauda έξαλλοι με την κατάργηση του θεσμού των grid girls[/url]

Η απόφαση αυτή έχει γίνει παγκοσμίως σημαντικό σημείο συζήτησης, και φυσικά θέση πήρε και ο Bernie Ecclestone, πρώην ιδιοκτήτης των εμπορικών δικαιωμάτων της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο 87-χρονος Βρετανός δεν καταλαβαίνει την συγκεκριμένη κίνηση και ισχυρίστηκε ότι δεν έβλεπε κανένα λόγο να προσβληθεί κάποιος από την παλιά πρακτική της χρήσης των κοριτσιών, τονίζοντας:

  Θα πρέπει να επιτρέπεται να υπάρχουν τα grid girls, επειδή αρέσουν στους οδηγούς και στους θεατές. Τα κορίτσια αυτά ήταν μέρος της παράστασης, μέρος του θεάματος. Δεν μπορώ να δω πως ένα όμορφο κορίτσι που στέκεται με έναν οδηγό και έναν αριθμό μπροστά από ένα μονοθέσιο της Formula 1 μπορεί να είναι προσβλητικό σε κάποιον. Όλα είναι ωραία ντυμένα. Θα πίστευα ότι οι άνθρωποι όπως οι της Rolex και της Heineken δεν θα είχαν κορίτσια εκεί που δεν ήταν ευπαρουσίαστα. Νόμιζα ότι είχαμε ξεχάσει ότι τα κορίτσια δεν μπορούν να κάνουν δουλειές των αντρών και ότι τα κορίτσια ήταν σε θέση να κάνουν δουλειές των ανδρών. Νόμιζα ότι είμαστε όλοι ίδιοι. Όλα ήταν μέρος του show. Τα κορίτσια με τους οδηγούς ήταν όλα μέρος της έντασης πριν τον αγώνα. Αν είναι έτσι, τότε να μην αφήνουμε και τον κόσμο να πηγαίνει στις επιδείξεις μόδας.

https://i1.wp.com/[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2018/02/grid_girls_f1_0002.jpg?resize=696%2C528&ssl=1[/img[/URL]]

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Niki Lauda, ο οποίος κάλεσε τους ιθύνοντες της Formula 1 να ξανασκεφτούν την απόφαση τους για την “παύση” των grid girls. Η Liberty Media θεωρεί ότι το concept των κοριτσιών δεν συνάδει με το νέο πρόσωπο που θέλει να περάσει. Επίσης,η Formula 1 θεωρεί τον χρόνο που αφιερώνουν οι ομάδες και οι οδηγοί στο grid πριν από έναν αγώνα ως γιορτή, όπου οι επισκέπτες και διάφοροι καλλιτέχνες μπορούν να προσθέσουν στην αίγλη και στο θέαμα του Grand Prix, επιτρέποντας στους promoters και συνεργάτες να παρουσιάσουν τις χώρες και τα προϊόντα τους.

Τα λόγια του Lauda ήταν πιο επικριτικά σε σύγκριση με αυτά του Ecclestone, καθώς δήλωσε χαρακτηριστικά:

[i]    Αυτή η απόφαση είναι εναντίον των γυναικών. Ανδρες πήραν την απόφαση για τα κεφάλια των γυναικών. Αυτό δεν κάνει καμιά χάρη στην F1 και ειδικά στις γυναίκες. Πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι; Είναι τρελοί; Ελπίζω να υπάρχει ένας τρόπος να αντιστραφεί η απόφαση. Δεν θα με πείραζε να βλέπω grid boys δίπλα στα grid girls. Γιατί όχι; Τα grid girls ανήκαν από πάντα στην F1, και πρέπει να συνεχίσουν να ανήκουν στην F1. Αν συνεχίσεις στο ίδιο μονοπάτι, δεν θα μείνει καμία cheerleaders στην Αμερική.[/i]

 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.249
Like
483
Πόντοι
36
Μεγάλη μαλακία η "αποστείρωση" της F1.

Grid Girls were definitely a part of the show.
 

Hellenes

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2018
Μηνύματα
593
Like
135
Πόντοι
6




Oταν ακουω για ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ μεγιστανες των μεσων μαζικης αποβλακωσης που δραστηριοποιουνται σε πολιτειες που ψηφιζουν καργα liberals , το μυαλο μου παει παντα στο κακο  
 

xabaxaba

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2017
Μηνύματα
25
Like
0
Πόντοι
0
Στο τελος αυτες οι femenazi θα απαγορευσουν να φωτογραφιζονται τα μοντελα γυμνα στο PLAYBOY
 

Σνουκερ

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.728
Like
4
Πόντοι
16

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
266
Πόντοι
186
4 αγωνες τον Ιουλιο. Θα λιωσουμε...καθε βδομαδα αγωνας. Σούπερ
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1518976996573.jpg
    FB_IMG_1518976996573.jpg
    26 KB · Εμφανίσεις: 20

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
400
Πόντοι
36
4 αγωνες τον Ιουλιο. Θα λιωσουμε...καθε βδομαδα αγωνας. Σούπερ

Χαλάρωσε παλικάρι μου... Οι έννοια "αγώνας" και "F1" δεν υφίσταται εδώ και χρόνια. Προσπεράσεις σε pit stop ναι...έχουν κάνει επιστήμη την αλλαγή ελαστικών.
Τα τελευταία χρόνια είναι ζήτημα αν είδαμε 10 μάχες μεταξύ των οδηγών...
Κάτσε να δεις έναν αγώνα MotoGP και απλά μέτρα πόσες φορές θα πεταχτείς απο την καρέκλα σου και πόσες θα σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο...
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
266
Πόντοι
186
Χαλάρωσε παλικάρι μου... Οι έννοια "αγώνας" και "F1" δεν υφίσταται εδώ και χρόνια. Προσπεράσεις σε pit stop ναι...έχουν κάνει επιστήμη την αλλαγή ελαστικών.
Τα τελευταία χρόνια είναι ζήτημα αν είδαμε 10 μάχες μεταξύ των οδηγών...
Κάτσε να δεις έναν αγώνα MotoGP και απλά μέτρα πόσες φορές θα πεταχτείς απο την καρέκλα σου και πόσες θα σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο...
οσον αφορα τις προσπερασεις δεν ειναι οπως παλια, αλλα το περυσινο πρωταθλημα ειχες αρκετες συγκρητικα με τα τελευταια χρονια. με κορυφαια αυτη του φετελ στο οστιν στον μποτας.

εχω ξαναπει οτι το motogp ειναι σαφως πιο θεματικο. Αν καποιον τον ενδιαφερει μονο το θεμα σαφως και το motogp υπερεχει. Ομως ο μηχανοκινητος αθλητισμος δεν ειναι μονο προσπερασεις ειναι και αλλα πραγματα.  Η φορμουλα 1 ηταν ειναι και θα ειναι η κορωνιδα του μηχανοκινητου αθλητισμου.

φορμουλα1, wrc και μετα ολα τα αλλα
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612
Χαλάρωσε παλικάρι μου... Οι έννοια "αγώνας" και "F1" δεν υφίσταται εδώ και χρόνια. Προσπεράσεις σε pit stop ναι...έχουν κάνει επιστήμη την αλλαγή ελαστικών.
Τα τελευταία χρόνια είναι ζήτημα αν είδαμε 10 μάχες μεταξύ των οδηγών...
Κάτσε να δεις έναν αγώνα MotoGP και απλά μέτρα πόσες φορές θα πεταχτείς απο την καρέκλα σου και πόσες θα σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο...

Σωστος
Κ που να δεις αμερικανικη φορμουλα(CART)
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.078
Like
2.069
Πόντοι
456
παρουσιασαν τα νεα τους αυτοκινητα η haas και η williams

με μια πρωτη ματια φαινονται αρκετα ομορφα και επιθετικα, θεωρωμεγαλη μαλακια αυτη τη πουτσα πανω απο το κοκπιτ που αν μη τι αλλο ειναι επικινδυνο να περιοριζεις την ορατοτητα πιλοτων που πανε με 350χλμ/ωρα σε τοσο στενους δρομους.

https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/williams-unveil-the-fw41/_jcr_content/articleContent/pullquote/image.img.1024.medium.jpg/1518726797656.jpg[/img[/URL]]

[img]https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/haas-first-to-reveal-2018-car/_jcr_content/articleContent/manual_gallery/image21.img.1024.medium.jpg/1518622662222.jpg[/img[/URL]]

μεγαλη ειδηση ειναι η επιστροφη του Κουμπιτσα, του πολωνου οδηγου που αν και ειναι απο τη γενια του Χαμιλτον και του Φετελ και αν και για πολλους θεωρειται καλυτερος οδηγος και απο τους δυο,εστω ισαξιος,  εν τουτοις ενα πολυ σοβαρο ατυχημα που ειχε στην αρχη της καριερας του στοιχησε τον ακρωτηριασμο του χεριου του το οποιο συγκοληθηκε χειρουργικα αλλα χρειαστηκαν πολλα χρονια για να μπορεσει να επανελθει σε φυσικη κατασταση αξιομαχη.  :( Πολλοι λενε οτι ο κουμπιτσα θεωρει πως του χρωστα η ιστορια εναν παγκοσμιο τιτλο και ειναι τρομερα πεισμωμενος να επανελθει σε πληρη σαιζον και να τον διεκδικησει. Για την επομενη χρονια θα τρεξει σιγουρα σε 3 τουλαχιστο αγωνες και εκει θα δουμε στην πραξη αν εχει διατηρησει την οδηγικη του ικανοτητα και αν θα μπορεσει να επανελθει πληρως στους αγωνες ακομα και στην δυση της καριερας του.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612
παρουσιασαν τα νεα τους αυτοκινητα η haas και η williams

με μια πρωτη ματια φαινονται αρκετα ομορφα και επιθετικα, θεωρωμεγαλη μαλακια αυτη τη πουτσα πανω απο το κοκπιτ που αν μη τι αλλο ειναι επικινδυνο να περιοριζεις την ορατοτητα πιλοτων που πανε με 350χλμ/ωρα σε τοσο στενους δρομους.

https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/williams-unveil-the-fw41/_jcr_content/articleContent/pullquote/image.img.1024.medium.jpg/1518726797656.jpg[/img[/URL]]

[img]https://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2018/2/haas-first-to-reveal-2018-car/_jcr_content/articleContent/manual_gallery/image21.img.1024.medium.jpg/1518622662222.jpg[/img[/URL]]

μεγαλη ειδηση ειναι η επιστροφη του Κουμπιτσα, του πολωνου οδηγου που αν και ειναι απο τη γενια του Χαμιλτον και του Φετελ και αν και για πολλους θεωρειται καλυτερος οδηγος και απο τους δυο,εστω ισαξιος,  εν τουτοις ενα πολυ σοβαρο ατυχημα που ειχε στην αρχη της καριερας του στοιχησε τον ακρωτηριασμο του χεριου του το οποιο συγκοληθηκε χειρουργικα αλλα χρειαστηκαν πολλα χρονια για να μπορεσει να επανελθει σε φυσικη κατασταση αξιομαχη.  :( Πολλοι λενε οτι ο κουμπιτσα θεωρει πως του χρωστα η ιστορια εναν παγκοσμιο τιτλο και ειναι τρομερα πεισμωμενος να επανελθει σε πληρη σαιζον και να τον διεκδικησει. Για την επομενη χρονια θα τρεξει σιγουρα σε 3 τουλαχιστο αγωνες και εκει θα δουμε στην πραξη αν εχει διατηρησει την οδηγικη του ικανοτητα και αν θα μπορεσει να επανελθει πληρως στους αγωνες ακομα και στην δυση της καριερας του.
[/quote]

Μαλακια εμφανιση
Χαλια ηχος
Που ναι οι παλιες καλες εποχες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom