Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 211K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168

Johny323

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2017
Μηνύματα
47
Κριτικές
3
Like
243
Πόντοι
280
Το αξιζε φετος ο Lewis, η φεραρι ηταν χαλια.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
στο f1.com τρεχει διαγωνισμος για το ποιος ειναι ο καλυτερος απο αυτους που εχουν γινει 4 φορες πρωταθλητες

5 επιλογες

DNZYzflW4AI8PlD.jpg


www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html]https://www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html[/url]

λογω του δυσκολου του πραγματος υπαρχει και η επιλογη

Too hard to pick the best!

αυτο επελεξα
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
Παρά την απογοήτευσή του για την απώλεια του εφετινού πρωταθλήματος από το Λιούις Χάμιλτον, ο Σεμπάστιαν Φέτελ παραδέχθηκε την ανωτερότητα του Βρετανού στη μεταξύ τους μονομαχία, σε δηλώσεις του μετά του χθεσινό granx prix που διεξήχθη στο Μεξικό.

Συγκεκριμένα ο Γερμανός δήλωσε στο NBC : «Είμαι απογοητευμένος, όπως είναι λογικό. Είναι δύσκολο να συνειδητοποιείς ότι πλέον δεν είσαι στη μάχη του τίτλου. Ότι και αν συνέβη σήμερα δεν έχει τόσο σημασία, καθώς είναι η ημέρα του Λιούις, ο οποίος ανακηρύχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, κάτι που άξιζε. Συνολικά ήταν ανώτερος και έκανε καλύτερη δουλειά, τόσο απλά».

Όσον αφορά την ισοφάριση των τεσσάρων παγκόσμιων τίτλων του από τον Χάμιλτον, ο πιλότος της Ferrari πρόσθεσε: «Θα μου άρεσε πάρα πολύ να τον ξαναπεράσω σε τίτλους, αλλά αυτή τη συγκεκριμένη μέρα, τη συγκεκριμένη χρονιά, το αξίζει αυτό. Εμείς είμαστε απογοητευμένοι. Του χρόνου θα είναι μια διαφορετική σεζόν καθώς όλοι ξεκινάμε από την αρχή, αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στον καλύτερο αυτής της χρονιάς».

Τέλος όταν του ζητήθηκε από το Sky Sports να αξιολογήσει τον Βρετανό σαν αντίπαλο, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε: «Δεν τον Φοβάμαι. Μου αρέσει να ανταγωνίζομαι μαζί του»

https://[URL unfurl="true"]www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/10/nintchdbpict000358882888-e1507445365148.jpg?strip=all&w=960[/img[/URL]]

θα το πω αλλη μια φορα, τεραστιος ο σεμπ...μπραβο του
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
οι συγκλονιστικοτεροι 6 τελευταιοι γυροι στην ιστορια οχι μονο της f1, αλλα ολου του μηχανοκινητου αθλητισμου

2008 το πρωτο του χαμιλτον

ανεπαναληπτος αγωνας

αγγλικη μεταδοση

[facebook] ]

βραζιλιανικη μεταδοση

[facebook] ]
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.329
Κριτικές
191
Like
53.732
Πόντοι
41.813
οι συγκλονιστικοτεροι 6 τελευταιοι γυροι στην ιστορια οχι μονο της f1, αλλα ολου του μηχανοκινητου αθλητισμου

2008 το πρωτο του χαμιλτον

ανεπαναληπτος αγωνας

αγγλικη μεταδοση

[facebook] ]

βραζιλιανικη μεταδοση

[facebook] ]

αν εβαλες συνημμενα βιντεο δε φαινονται. εγω τουλαχιστον δεν τα βλεπω στο pc μου
 

Σνουκερ

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.728
Like
4
Πόντοι
16
στο f1.com τρεχει διαγωνισμος για το ποιος ειναι ο καλυτερος απο αυτους που εχουν γινει 4 φορες πρωταθλητες

5 επιλογες

DNZYzflW4AI8PlD.jpg


www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html]https://www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html[/url]



λογω του δυσκολου του πραγματος υπαρχει και η επιλογη

Too hard to pick the best!

αυτο επελεξα
τον Fangio δεν τον εχω δει για να εχω αποψη αλλα απο τους υπολοιπους ευκολα Σουμι, χωρις δευτερη σκεψη!!!
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Η Ferrari απειλεί να αφήσει την F1!

http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/GP-hun17-pirelli-1-2-ferrari1000X600.jpg[/img[/URL]]

Οι συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της Formula 1 μπορεί να ανοίγουν το δρόμο για έλευση νέων «παικτών» στο σπορ αλλά έχουν προκαλέσει τη δυσαρέσκεια των κατασκευαστών που εμπλέκονται ήδη σε αυτό. Με αποκορύφωμα την απειλή της Ferrari να αποχωρήσει μετά το 2020!

Ήδη Mercedes και Renault έχουν εκφράσει προβληματισμούς σχετικά με την προτεινόμενη κατεύθυνση από τη Liberty Media αλλά η ιταλική εταιρεία το πάει ένα βήμα παραπέρα! Μάλιστα, η απειλή αυτή έρχεται από τον πρόεδρό της, Sergio Marchionne.

Παρότι η συγκεκριμένη απειλή έχει αποτελέσει πολλάκις στο παρελθόν διαπραγματευτική τακτική της Scuderia, είναι η πρώτη φορά που προκύπτει υπό την προεδρία του Ιταλού μάνατζερ. O 65χρονος αναγνώρισε καλές προθέσεις στους νέους κατόχους των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 αλλά οι προειδοποιήσεις του ήταν σαφείς.

«Η Liberty έχει καλές προθέσεις, μία από αυτές αφορά στην μείωση του κόστους, πράγμα που είναι καλό. Υπάρχουν όμως και πράγματα με τα οποία δεν συμφωνούμε. Όπως το γεγονός πως η μοναδικότητα κάθε υβριδικής μηχανής δεν θα μπορεί να επηρεάσει τις ισορροπίες ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Δεν θεωρώ πως αυτό είναι βήμα προς τα μπροστά. Το γεγονός πως φαίνεται πως έχουμε αντίθεση θέση σε ότι αφορά στη στρατηγική εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα αλλά και πως βλέπουμε ότι το σπορ παίρνει διαφορετική κατεύθυνση από το 2021, θα αναγκάσει και εμάς εδώ στη Ferrari να πάρουμε αποφάσεις.

Κατανοώ πως η Liberty ίσως να το είχε υπόψη της παρουσιάζοντας τις ιδέες της αλλά νομίζω πως πρέπει να καταστεί απολύτως σαφές πως αν δεν βρούμε τις κατάλληλες συνθήκες, τα αποτελέσματα που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την διατήρηση του κύρους της μάρκας μας και το πεδίο που θα μπορεί από πλευράς μάρκετινγκ να ενισχύει τη μοναδικότητα της Ferrari, η Ferrari δεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται», απείλησε ο Marchionne.

[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/marchionne-ferrari-presscon640.jpg[/img[/URL]]

H ιστορική ομάδα δεσμεύεται να συμμετέχει στο σπορ έως και το 2020. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στον αέρα. Πρέπει όμως να σημειωθεί πως ο επόμενος κύκλος διαπραγματεύσεων δεν θα αργήσει. Την προσεχή Τρίτη έχουμε συνάντηση του Strategy Group της F1, εκεί όπου η Liberty αναμένεται να δώσει αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά της πλάνα για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένων budget cup, νέας δομής διακυβέρνησης του σπορ αλλά και πλήρους αναδιοργάνωσης του ώστε να εξισορροπηθεί το επίπεδο των συμμετεχόντων.

«Δεν θέλω να προδικάζω καταστάσεις. Θα πάμε σε αυτή τη συνάντηση με τις καλύτερες των προθέσεων και θα δούμε τι αποτέλεσμα θα βγει», είπε σχετικά ο Marchionne.

[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/GPItaly2017-findia-start-a640.jpg[/img[/URL]]

Για πολλούς η Formula 1.. είναι η Ferrari. Όμως η άλλη πλευρά του νομίσματος λέει πως η Ferrari κερδίζει πολλά εδώ και 67 χρόνια συμμετέχοντας στο σπορ. Εδώ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τοποθέτηση του προέδρου της: «Θα μας βοηθούσε από πλευράς ισολογισμών, εσόδων και εξόδων, μία τέτοια εξέλιξη. Στην πραγματικότητα θα πανηγυρίζαμε από οικονομικής πλευράς. Όμως η F1 είναι κομμάτι του DNA μας, δεν θα ήταν εύκολο να διαφοροποιηθούμε από αυτή. Αν όμως γίνει αγνώριστη, δεν θα θέλουμε να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σε αυτή. Αν εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα NASCAR, δεν θα το θέλω αυτό. Κι πάρω την απόφαση να φύγουμε, δεν θα νιώσω καθόλου άσχημα γιατί θα δουλέψω πάνω σε εναλλακτική στρατηγική με στόχο να αναπληρώσω το θεσμό με κάτι άλλο. Με κάτι πιο λογικό».

Όσο για τους άλλους κατασκευαστές που συμμετέχουν ήδη στο σπορ, η Honda τηρεί σιγή ιχθύος ενώ οι Renault και Mercedes δεν έχουν φτάσει τόσο μακριά αλλά εκφράζουν ανησυχίες για τις νέες κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής εταιρείας, Cyril Abiteboul, τονίζει πως ίσως στερήσουν το νόημα συμμετοχής ενός κατασκευαστή κινητήρων. Τόσο ο Γάλλος όσο και ο ομόλογος του στη Mercedes, Toto Wolff, τόνισαν επίσης πως ανησυχούν για τα υπέρογκα όπως φαίνονται κόστη εξέλιξης τόσο διαφορετικών μονάδων ισχύος για το 2021. Παραμένουν όμως ανοιχτοί στο διάλογο…

[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/gp-australia17-start-a640.jpg[/img[/URL]]

[url=http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/formula1-3/i-ferrari-apili-na-afisi-tin-f1/]Πηγή[/url[/URL]]
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Οριστικό «αντίο» Μάσα στη Formula 1

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4xNTAuMC40L3B0d2VibC9maWxlcy8xLzIwMTcvMTEvMDQvMTQ0MjA3LmpwZw%3d%3d&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]

Ο Φελίπε Μάσα ολοκληρώνει την καριέρα του στη Formula 1 στο τέλος της σεζόν κι αυτή τη φορά η απόφασή του είναι οριστική

Την απόφασή του να αποσυρθεί από τη Formula 1 στο τέλος της τρέχουσας σεζόν ανακοίνωσε ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος αρχικά επρόκειτο να βάλει τέλος στην καριέρα του στο τέλος του περασμένου πρωταθλήματος, ωστόσο μετά τη μετακίνηση του Βαλτέρι Μπότας στη Mercedes επέστρεψε για μία ακόμη χρονιά στη Williams. Αυτή τη φορά, πάντως, ξεκαθάρισε πως η απόφασή του είναι οριστική κι αμετάκλητη.

«Απόλαυσα τέσσερα υπέροχα χρόνια στη Williams, αλλά η καριέρα μου στη Formula 1 ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν. Παίρνω μαζί μου τόσες πολλές αναμνήσεις και προετοιμάζομαι για τα δύο τελευταία μου Grand Prix, σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι, όπου παρά τη συναισθηματική μου φόρτιση θέλω να σταματήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», δήλωσε ο 36χρονος πιλότος που κέρδισε 11 Grand Prix στη διάρκεια της καριέρας του.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!

[url=http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/sports/article/728224/oristiko-adio-masa-sti-formula-1/]Πηγή[/url[/URL]]


 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
το περασμενη χρονια στους δρομους του μπακου συμφωνα με την williams o bottas επιασε την τρομερη ταχυτητα των 378 km/h.

ποια ειναι ομως η μεγαλυτερη τα χυτητα που εχει αναπτυξει ενα μονοθεσιο της f1;

πανω απο δεκα χρονια πισωω στο 2006 ενα μονοθεσιο της bar honda με κινητηρα v10 ανεπτυξε ταχυτητα 413 km/h με οδηγο Alan Van der Merwe, την μεγαλυτερη ποτε, ο οποιος δεν εχει τρεξει ποτε σε γκαν πρι

 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
Συγκλονίζει ο Άντριαν Νίουι! Ο εκ των κορυφαίων μηχανικών της Formula 1, και εκείνος που σχεδίασε το μονοθέσιο με το οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο Σένα, «ομολόγησε» πως θεωρεί τον εαυτό του υπεύθυνο!

162031.jpg


Newey%2C%20Head%201994.jpg


«Ήμουν ένας από αυτούς που σχεδίασαν το όχημα στο οποίο πέθανε ένας σπουδαίος άνθρωπος.

Ξέρω ότι έκανα κάτι λάθος, δεν με ενδιαφέρει αν αυτό το λάθος προκάλεσε το δυστύχημα, αλλά το γεγονός ότι εγώ σχεδίασα κάτι λανθασμένα με βαραίνει και δεν θα έπρεπε να έχω επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί στο μονοθέσιο.

Θα θεωρώ για πάντα υπεύθυνο τον εαυτό μου για τον θάνατο του Άιρτον. Είμαι υπεύθυνος, αλλά όχι ένοχος», γράφει χαρακτηριστικά ο Άντριαν Νίουι, ο οποίος, μαζί με τον Πάτρικ Χεντ, τότε τεχνικό διευθυντή της Williams, απαλλάχθηκαν των κατηγοριών στο δικαστήριο για τον θάνατο του Βραζιλιάνου πιλότου.

«Τα λίγα μαλλιά που είχα, έπεσαν μετά το δυστύχημα. Με άλλαξε πάρα πολύ σαν άνθρωπο αυτό το τραγικό περιστατικό. Ο Πάτρικ Χεντ και εγώ αναρωτηθήκαμε αν πραγματικά επιθυμούμε να συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά που κάναμε. Αν θέλαμε να συμμετέχουμε σε ένα άθλημα, όπου άνθρωποι μπορούν να χάσουν τη ζωή τους μέσα σε κάτι που εμείς κατασκευάσαμε. Επίσης, αναρωτηθήκαμε αν το δυστύχημα προκλήθηκε από κάτι που έσπασε ή από λάθος σχεδιασμό. Στη συνέχεια άρχισε η εκδίκαση της υπόθεσης.

Ακολούθησε μία πολύ δύσκολη περίοδος για όλους στην ομάδα. Θυμάμαι πως η επόμενη μέρα του δυστυχήματος ήταν αργία, ωστόσο κάποιοι πήγαμε στο εργοστάσιο, προσπαθώντας να μελετήσουμε όλα τα δεδομένα για να διαπιστώσουμε τι συνέβη. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν θα μάθουμε τι ακριβώς συνέβη.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως έσπασε η κολόνα του τιμονιού και το μεγάλο ερώτημα είναι αν αυτό συνέβη εξαιτίας του ατυχήματος ή αν αυτό το προκάλεσε. Είχε ρωγμές και αργά ή γρήγορα θα έσπαγε. Επίσης, δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο σχεδιασμός της ήταν μέτριος. Παρόλα αυτά, όλα τα στοιχεία υποδηλώνουν πως το μονοθέσιο δεν βγήκε εκτός πορείας λόγω σπασμένης κολόνας τιμονιού. Το πιθανότερο είναι να υπήρξε "κλατάρισμα" του πίσω δεξιού ελαστικού λόγω θραυσμάτων που βρίσκονταν στην πίστα. Αν έπρεπε να επιλέξω μία αιτία, θα ήταν αυτή
» είχε δηλώσει ο Νίουι, πριν από μερικά χρόνια, μιλώντας στον «Guardian».

B1mTjCi-TiK_TwKFak2vCQ
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
#BrazilGP
1f1e7-1f1f7.png


DORoARJWsAIzv-y.jpg


DOOq6QUXcAAFjpZ.jpg


INITIAL CLASSIFICATION (END OF FP1): A successful morning for @MercedesAMGF1

DORlaMXWkAAYto2.jpg


INITIAL CLASSIFICATION (END OF FP2): Another strong session for @MercedesAMGF1

DOScOmTX0AM5e3f.jpg


W-r2QIcg




[size=20pt]Αγωνας Κυριακη 18.00[/size]
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
INITIAL CLASSIFICATION (END OF QUALIFYING): @ValtteriBottas claims his third career pole #BrazilGP

DOXhCp2W4AEmm0q.jpg


DOXghbqWkAAgFY5.jpg


DOXhlMVX4AExpG0.jpg


BOT: "It feels good. It was so close with Seb all through qualifying. It's a shame Lewis went out but I'm happy I could do a good job for the team"

DOXhwYvX0AAKaGg.jpg


VET: "For tomorrow I think P2 is fine as our long run pace is good. I chickened out a little bit on the brakes in the final run and it cost me"

DOXh7kJX0AAnq8a.jpg


RAI: "I felt I could have been better. The last run was better but it wasn't good enough"

O Λιούις Χάμιλτον  ξεκινάει από την τελευταία θέση καθώς στον πρώτο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έφυγε εκτός πίστας!

[size=20pt]Αγωνας Κυριακη 18.00[/size]
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
ο lewis δεν ετρεξε??
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom