You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 211K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
στο f1.com τρεχει διαγωνισμος για το ποιος ειναι ο καλυτερος απο αυτους που εχουν γινει 4 φορες πρωταθλητες
5 επιλογες
www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html]https://www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html[/url]
λογω του δυσκολου του πραγματος υπαρχει και η επιλογη
Too hard to pick the best!
αυτο επελεξα
5 επιλογες
www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html]https://www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html[/url]
λογω του δυσκολου του πραγματος υπαρχει και η επιλογη
Too hard to pick the best!
αυτο επελεξα
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
Παρά την απογοήτευσή του για την απώλεια του εφετινού πρωταθλήματος από το Λιούις Χάμιλτον, ο Σεμπάστιαν Φέτελ παραδέχθηκε την ανωτερότητα του Βρετανού στη μεταξύ τους μονομαχία, σε δηλώσεις του μετά του χθεσινό granx prix που διεξήχθη στο Μεξικό.
Συγκεκριμένα ο Γερμανός δήλωσε στο NBC : «Είμαι απογοητευμένος, όπως είναι λογικό. Είναι δύσκολο να συνειδητοποιείς ότι πλέον δεν είσαι στη μάχη του τίτλου. Ότι και αν συνέβη σήμερα δεν έχει τόσο σημασία, καθώς είναι η ημέρα του Λιούις, ο οποίος ανακηρύχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, κάτι που άξιζε. Συνολικά ήταν ανώτερος και έκανε καλύτερη δουλειά, τόσο απλά».
Όσον αφορά την ισοφάριση των τεσσάρων παγκόσμιων τίτλων του από τον Χάμιλτον, ο πιλότος της Ferrari πρόσθεσε: «Θα μου άρεσε πάρα πολύ να τον ξαναπεράσω σε τίτλους, αλλά αυτή τη συγκεκριμένη μέρα, τη συγκεκριμένη χρονιά, το αξίζει αυτό. Εμείς είμαστε απογοητευμένοι. Του χρόνου θα είναι μια διαφορετική σεζόν καθώς όλοι ξεκινάμε από την αρχή, αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στον καλύτερο αυτής της χρονιάς».
Τέλος όταν του ζητήθηκε από το Sky Sports να αξιολογήσει τον Βρετανό σαν αντίπαλο, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε: «Δεν τον Φοβάμαι. Μου αρέσει να ανταγωνίζομαι μαζί του»
https://[URL unfurl="true"]www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/10/nintchdbpict000358882888-e1507445365148.jpg?strip=all&w=960[/img[/URL]]
θα το πω αλλη μια φορα, τεραστιος ο σεμπ...μπραβο του
Συγκεκριμένα ο Γερμανός δήλωσε στο NBC : «Είμαι απογοητευμένος, όπως είναι λογικό. Είναι δύσκολο να συνειδητοποιείς ότι πλέον δεν είσαι στη μάχη του τίτλου. Ότι και αν συνέβη σήμερα δεν έχει τόσο σημασία, καθώς είναι η ημέρα του Λιούις, ο οποίος ανακηρύχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, κάτι που άξιζε. Συνολικά ήταν ανώτερος και έκανε καλύτερη δουλειά, τόσο απλά».
Όσον αφορά την ισοφάριση των τεσσάρων παγκόσμιων τίτλων του από τον Χάμιλτον, ο πιλότος της Ferrari πρόσθεσε: «Θα μου άρεσε πάρα πολύ να τον ξαναπεράσω σε τίτλους, αλλά αυτή τη συγκεκριμένη μέρα, τη συγκεκριμένη χρονιά, το αξίζει αυτό. Εμείς είμαστε απογοητευμένοι. Του χρόνου θα είναι μια διαφορετική σεζόν καθώς όλοι ξεκινάμε από την αρχή, αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στον καλύτερο αυτής της χρονιάς».
Τέλος όταν του ζητήθηκε από το Sky Sports να αξιολογήσει τον Βρετανό σαν αντίπαλο, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε: «Δεν τον Φοβάμαι. Μου αρέσει να ανταγωνίζομαι μαζί του»
https://[URL unfurl="true"]www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/10/nintchdbpict000358882888-e1507445365148.jpg?strip=all&w=960[/img[/URL]]
θα το πω αλλη μια φορα, τεραστιος ο σεμπ...μπραβο του
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
οι συγκλονιστικοτεροι 6 τελευταιοι γυροι στην ιστορια οχι μονο της f1, αλλα ολου του μηχανοκινητου αθλητισμου
2008 το πρωτο του χαμιλτον
ανεπαναληπτος αγωνας
αγγλικη μεταδοση
[facebook] ]
βραζιλιανικη μεταδοση
[facebook] ]
2008 το πρωτο του χαμιλτον
ανεπαναληπτος αγωνας
αγγλικη μεταδοση
[facebook] ]
βραζιλιανικη μεταδοση
[facebook] ]
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.329
- Κριτικές
- 191
- Like
- 53.732
- Πόντοι
- 41.813
οι συγκλονιστικοτεροι 6 τελευταιοι γυροι στην ιστορια οχι μονο της f1, αλλα ολου του μηχανοκινητου αθλητισμου
2008 το πρωτο του χαμιλτον
ανεπαναληπτος αγωνας
αγγλικη μεταδοση
[facebook] ]
βραζιλιανικη μεταδοση
[facebook] ]
αν εβαλες συνημμενα βιντεο δε φαινονται. εγω τουλαχιστον δεν τα βλεπω στο pc μου
Σνουκερ
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2017
- Μηνύματα
- 1.728
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
τον Fangio δεν τον εχω δει για να εχω αποψη αλλα απο τους υπολοιπους ευκολα Σουμι, χωρις δευτερη σκεψη!!!στο f1.com τρεχει διαγωνισμος για το ποιος ειναι ο καλυτερος απο αυτους που εχουν γινει 4 φορες πρωταθλητες
5 επιλογες
www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html]https://www.formula1.com/en/latest/features/2017/10/poll--which-of-f1-s-four-time-champions-is-best-.html[/url]
λογω του δυσκολου του πραγματος υπαρχει και η επιλογη
Too hard to pick the best!
αυτο επελεξα
giatioxi
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 10.018
- Κριτικές
- 1
- Like
- 353
- Πόντοι
- 186
Η Ferrari απειλεί να αφήσει την F1!
http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/GP-hun17-pirelli-1-2-ferrari1000X600.jpg[/img[/URL]]
Οι συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της Formula 1 μπορεί να ανοίγουν το δρόμο για έλευση νέων «παικτών» στο σπορ αλλά έχουν προκαλέσει τη δυσαρέσκεια των κατασκευαστών που εμπλέκονται ήδη σε αυτό. Με αποκορύφωμα την απειλή της Ferrari να αποχωρήσει μετά το 2020!
Ήδη Mercedes και Renault έχουν εκφράσει προβληματισμούς σχετικά με την προτεινόμενη κατεύθυνση από τη Liberty Media αλλά η ιταλική εταιρεία το πάει ένα βήμα παραπέρα! Μάλιστα, η απειλή αυτή έρχεται από τον πρόεδρό της, Sergio Marchionne.
Παρότι η συγκεκριμένη απειλή έχει αποτελέσει πολλάκις στο παρελθόν διαπραγματευτική τακτική της Scuderia, είναι η πρώτη φορά που προκύπτει υπό την προεδρία του Ιταλού μάνατζερ. O 65χρονος αναγνώρισε καλές προθέσεις στους νέους κατόχους των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 αλλά οι προειδοποιήσεις του ήταν σαφείς.
«Η Liberty έχει καλές προθέσεις, μία από αυτές αφορά στην μείωση του κόστους, πράγμα που είναι καλό. Υπάρχουν όμως και πράγματα με τα οποία δεν συμφωνούμε. Όπως το γεγονός πως η μοναδικότητα κάθε υβριδικής μηχανής δεν θα μπορεί να επηρεάσει τις ισορροπίες ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Δεν θεωρώ πως αυτό είναι βήμα προς τα μπροστά. Το γεγονός πως φαίνεται πως έχουμε αντίθεση θέση σε ότι αφορά στη στρατηγική εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα αλλά και πως βλέπουμε ότι το σπορ παίρνει διαφορετική κατεύθυνση από το 2021, θα αναγκάσει και εμάς εδώ στη Ferrari να πάρουμε αποφάσεις.
Κατανοώ πως η Liberty ίσως να το είχε υπόψη της παρουσιάζοντας τις ιδέες της αλλά νομίζω πως πρέπει να καταστεί απολύτως σαφές πως αν δεν βρούμε τις κατάλληλες συνθήκες, τα αποτελέσματα που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την διατήρηση του κύρους της μάρκας μας και το πεδίο που θα μπορεί από πλευράς μάρκετινγκ να ενισχύει τη μοναδικότητα της Ferrari, η Ferrari δεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται», απείλησε ο Marchionne.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/marchionne-ferrari-presscon640.jpg[/img[/URL]]
H ιστορική ομάδα δεσμεύεται να συμμετέχει στο σπορ έως και το 2020. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στον αέρα. Πρέπει όμως να σημειωθεί πως ο επόμενος κύκλος διαπραγματεύσεων δεν θα αργήσει. Την προσεχή Τρίτη έχουμε συνάντηση του Strategy Group της F1, εκεί όπου η Liberty αναμένεται να δώσει αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά της πλάνα για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένων budget cup, νέας δομής διακυβέρνησης του σπορ αλλά και πλήρους αναδιοργάνωσης του ώστε να εξισορροπηθεί το επίπεδο των συμμετεχόντων.
«Δεν θέλω να προδικάζω καταστάσεις. Θα πάμε σε αυτή τη συνάντηση με τις καλύτερες των προθέσεων και θα δούμε τι αποτέλεσμα θα βγει», είπε σχετικά ο Marchionne.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/GPItaly2017-findia-start-a640.jpg[/img[/URL]]
Για πολλούς η Formula 1.. είναι η Ferrari. Όμως η άλλη πλευρά του νομίσματος λέει πως η Ferrari κερδίζει πολλά εδώ και 67 χρόνια συμμετέχοντας στο σπορ. Εδώ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τοποθέτηση του προέδρου της: «Θα μας βοηθούσε από πλευράς ισολογισμών, εσόδων και εξόδων, μία τέτοια εξέλιξη. Στην πραγματικότητα θα πανηγυρίζαμε από οικονομικής πλευράς. Όμως η F1 είναι κομμάτι του DNA μας, δεν θα ήταν εύκολο να διαφοροποιηθούμε από αυτή. Αν όμως γίνει αγνώριστη, δεν θα θέλουμε να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σε αυτή. Αν εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα NASCAR, δεν θα το θέλω αυτό. Κι πάρω την απόφαση να φύγουμε, δεν θα νιώσω καθόλου άσχημα γιατί θα δουλέψω πάνω σε εναλλακτική στρατηγική με στόχο να αναπληρώσω το θεσμό με κάτι άλλο. Με κάτι πιο λογικό».
Όσο για τους άλλους κατασκευαστές που συμμετέχουν ήδη στο σπορ, η Honda τηρεί σιγή ιχθύος ενώ οι Renault και Mercedes δεν έχουν φτάσει τόσο μακριά αλλά εκφράζουν ανησυχίες για τις νέες κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής εταιρείας, Cyril Abiteboul, τονίζει πως ίσως στερήσουν το νόημα συμμετοχής ενός κατασκευαστή κινητήρων. Τόσο ο Γάλλος όσο και ο ομόλογος του στη Mercedes, Toto Wolff, τόνισαν επίσης πως ανησυχούν για τα υπέρογκα όπως φαίνονται κόστη εξέλιξης τόσο διαφορετικών μονάδων ισχύος για το 2021. Παραμένουν όμως ανοιχτοί στο διάλογο…
[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/gp-australia17-start-a640.jpg[/img[/URL]]
[url=http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/formula1-3/i-ferrari-apili-na-afisi-tin-f1/]Πηγή[/url[/URL]]
http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/GP-hun17-pirelli-1-2-ferrari1000X600.jpg[/img[/URL]]
Οι συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της Formula 1 μπορεί να ανοίγουν το δρόμο για έλευση νέων «παικτών» στο σπορ αλλά έχουν προκαλέσει τη δυσαρέσκεια των κατασκευαστών που εμπλέκονται ήδη σε αυτό. Με αποκορύφωμα την απειλή της Ferrari να αποχωρήσει μετά το 2020!
Ήδη Mercedes και Renault έχουν εκφράσει προβληματισμούς σχετικά με την προτεινόμενη κατεύθυνση από τη Liberty Media αλλά η ιταλική εταιρεία το πάει ένα βήμα παραπέρα! Μάλιστα, η απειλή αυτή έρχεται από τον πρόεδρό της, Sergio Marchionne.
Παρότι η συγκεκριμένη απειλή έχει αποτελέσει πολλάκις στο παρελθόν διαπραγματευτική τακτική της Scuderia, είναι η πρώτη φορά που προκύπτει υπό την προεδρία του Ιταλού μάνατζερ. O 65χρονος αναγνώρισε καλές προθέσεις στους νέους κατόχους των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 αλλά οι προειδοποιήσεις του ήταν σαφείς.
«Η Liberty έχει καλές προθέσεις, μία από αυτές αφορά στην μείωση του κόστους, πράγμα που είναι καλό. Υπάρχουν όμως και πράγματα με τα οποία δεν συμφωνούμε. Όπως το γεγονός πως η μοναδικότητα κάθε υβριδικής μηχανής δεν θα μπορεί να επηρεάσει τις ισορροπίες ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Δεν θεωρώ πως αυτό είναι βήμα προς τα μπροστά. Το γεγονός πως φαίνεται πως έχουμε αντίθεση θέση σε ότι αφορά στη στρατηγική εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα αλλά και πως βλέπουμε ότι το σπορ παίρνει διαφορετική κατεύθυνση από το 2021, θα αναγκάσει και εμάς εδώ στη Ferrari να πάρουμε αποφάσεις.
Κατανοώ πως η Liberty ίσως να το είχε υπόψη της παρουσιάζοντας τις ιδέες της αλλά νομίζω πως πρέπει να καταστεί απολύτως σαφές πως αν δεν βρούμε τις κατάλληλες συνθήκες, τα αποτελέσματα που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την διατήρηση του κύρους της μάρκας μας και το πεδίο που θα μπορεί από πλευράς μάρκετινγκ να ενισχύει τη μοναδικότητα της Ferrari, η Ferrari δεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται», απείλησε ο Marchionne.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/marchionne-ferrari-presscon640.jpg[/img[/URL]]
H ιστορική ομάδα δεσμεύεται να συμμετέχει στο σπορ έως και το 2020. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στον αέρα. Πρέπει όμως να σημειωθεί πως ο επόμενος κύκλος διαπραγματεύσεων δεν θα αργήσει. Την προσεχή Τρίτη έχουμε συνάντηση του Strategy Group της F1, εκεί όπου η Liberty αναμένεται να δώσει αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά της πλάνα για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένων budget cup, νέας δομής διακυβέρνησης του σπορ αλλά και πλήρους αναδιοργάνωσης του ώστε να εξισορροπηθεί το επίπεδο των συμμετεχόντων.
«Δεν θέλω να προδικάζω καταστάσεις. Θα πάμε σε αυτή τη συνάντηση με τις καλύτερες των προθέσεων και θα δούμε τι αποτέλεσμα θα βγει», είπε σχετικά ο Marchionne.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/GPItaly2017-findia-start-a640.jpg[/img[/URL]]
Για πολλούς η Formula 1.. είναι η Ferrari. Όμως η άλλη πλευρά του νομίσματος λέει πως η Ferrari κερδίζει πολλά εδώ και 67 χρόνια συμμετέχοντας στο σπορ. Εδώ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τοποθέτηση του προέδρου της: «Θα μας βοηθούσε από πλευράς ισολογισμών, εσόδων και εξόδων, μία τέτοια εξέλιξη. Στην πραγματικότητα θα πανηγυρίζαμε από οικονομικής πλευράς. Όμως η F1 είναι κομμάτι του DNA μας, δεν θα ήταν εύκολο να διαφοροποιηθούμε από αυτή. Αν όμως γίνει αγνώριστη, δεν θα θέλουμε να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σε αυτή. Αν εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα NASCAR, δεν θα το θέλω αυτό. Κι πάρω την απόφαση να φύγουμε, δεν θα νιώσω καθόλου άσχημα γιατί θα δουλέψω πάνω σε εναλλακτική στρατηγική με στόχο να αναπληρώσω το θεσμό με κάτι άλλο. Με κάτι πιο λογικό».
Όσο για τους άλλους κατασκευαστές που συμμετέχουν ήδη στο σπορ, η Honda τηρεί σιγή ιχθύος ενώ οι Renault και Mercedes δεν έχουν φτάσει τόσο μακριά αλλά εκφράζουν ανησυχίες για τις νέες κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής εταιρείας, Cyril Abiteboul, τονίζει πως ίσως στερήσουν το νόημα συμμετοχής ενός κατασκευαστή κινητήρων. Τόσο ο Γάλλος όσο και ο ομόλογος του στη Mercedes, Toto Wolff, τόνισαν επίσης πως ανησυχούν για τα υπέρογκα όπως φαίνονται κόστη εξέλιξης τόσο διαφορετικών μονάδων ισχύος για το 2021. Παραμένουν όμως ανοιχτοί στο διάλογο…
[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2017/11/gp-australia17-start-a640.jpg[/img[/URL]]
[url=http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/formula1-3/i-ferrari-apili-na-afisi-tin-f1/]Πηγή[/url[/URL]]
giatioxi
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 10.018
- Κριτικές
- 1
- Like
- 353
- Πόντοι
- 186
Οριστικό «αντίο» Μάσα στη Formula 1
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4xNTAuMC40L3B0d2VibC9maWxlcy8xLzIwMTcvMTEvMDQvMTQ0MjA3LmpwZw%3d%3d&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]
Ο Φελίπε Μάσα ολοκληρώνει την καριέρα του στη Formula 1 στο τέλος της σεζόν κι αυτή τη φορά η απόφασή του είναι οριστική
Την απόφασή του να αποσυρθεί από τη Formula 1 στο τέλος της τρέχουσας σεζόν ανακοίνωσε ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος αρχικά επρόκειτο να βάλει τέλος στην καριέρα του στο τέλος του περασμένου πρωταθλήματος, ωστόσο μετά τη μετακίνηση του Βαλτέρι Μπότας στη Mercedes επέστρεψε για μία ακόμη χρονιά στη Williams. Αυτή τη φορά, πάντως, ξεκαθάρισε πως η απόφασή του είναι οριστική κι αμετάκλητη.
«Απόλαυσα τέσσερα υπέροχα χρόνια στη Williams, αλλά η καριέρα μου στη Formula 1 ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν. Παίρνω μαζί μου τόσες πολλές αναμνήσεις και προετοιμάζομαι για τα δύο τελευταία μου Grand Prix, σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι, όπου παρά τη συναισθηματική μου φόρτιση θέλω να σταματήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», δήλωσε ο 36χρονος πιλότος που κέρδισε 11 Grand Prix στη διάρκεια της καριέρας του.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
[url=http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/sports/article/728224/oristiko-adio-masa-sti-formula-1/]Πηγή[/url[/URL]]
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4xNTAuMC40L3B0d2VibC9maWxlcy8xLzIwMTcvMTEvMDQvMTQ0MjA3LmpwZw%3d%3d&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]
Ο Φελίπε Μάσα ολοκληρώνει την καριέρα του στη Formula 1 στο τέλος της σεζόν κι αυτή τη φορά η απόφασή του είναι οριστική
Την απόφασή του να αποσυρθεί από τη Formula 1 στο τέλος της τρέχουσας σεζόν ανακοίνωσε ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος αρχικά επρόκειτο να βάλει τέλος στην καριέρα του στο τέλος του περασμένου πρωταθλήματος, ωστόσο μετά τη μετακίνηση του Βαλτέρι Μπότας στη Mercedes επέστρεψε για μία ακόμη χρονιά στη Williams. Αυτή τη φορά, πάντως, ξεκαθάρισε πως η απόφασή του είναι οριστική κι αμετάκλητη.
«Απόλαυσα τέσσερα υπέροχα χρόνια στη Williams, αλλά η καριέρα μου στη Formula 1 ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν. Παίρνω μαζί μου τόσες πολλές αναμνήσεις και προετοιμάζομαι για τα δύο τελευταία μου Grand Prix, σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι, όπου παρά τη συναισθηματική μου φόρτιση θέλω να σταματήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», δήλωσε ο 36χρονος πιλότος που κέρδισε 11 Grand Prix στη διάρκεια της καριέρας του.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
[url=http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/sports/article/728224/oristiko-adio-masa-sti-formula-1/]Πηγή[/url[/URL]]
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
το περασμενη χρονια στους δρομους του μπακου συμφωνα με την williams o bottas επιασε την τρομερη ταχυτητα των 378 km/h.
ποια ειναι ομως η μεγαλυτερη τα χυτητα που εχει αναπτυξει ενα μονοθεσιο της f1;
πανω απο δεκα χρονια πισωω στο 2006 ενα μονοθεσιο της bar honda με κινητηρα v10 ανεπτυξε ταχυτητα 413 km/h με οδηγο Alan Van der Merwe, την μεγαλυτερη ποτε, ο οποιος δεν εχει τρεξει ποτε σε γκαν πρι
ποια ειναι ομως η μεγαλυτερη τα χυτητα που εχει αναπτυξει ενα μονοθεσιο της f1;
πανω απο δεκα χρονια πισωω στο 2006 ενα μονοθεσιο της bar honda με κινητηρα v10 ανεπτυξε ταχυτητα 413 km/h με οδηγο Alan Van der Merwe, την μεγαλυτερη ποτε, ο οποιος δεν εχει τρεξει ποτε σε γκαν πρι
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
Συγκλονίζει ο Άντριαν Νίουι! Ο εκ των κορυφαίων μηχανικών της Formula 1, και εκείνος που σχεδίασε το μονοθέσιο με το οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο Σένα, «ομολόγησε» πως θεωρεί τον εαυτό του υπεύθυνο!
«Ήμουν ένας από αυτούς που σχεδίασαν το όχημα στο οποίο πέθανε ένας σπουδαίος άνθρωπος.
Ξέρω ότι έκανα κάτι λάθος, δεν με ενδιαφέρει αν αυτό το λάθος προκάλεσε το δυστύχημα, αλλά το γεγονός ότι εγώ σχεδίασα κάτι λανθασμένα με βαραίνει και δεν θα έπρεπε να έχω επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί στο μονοθέσιο.
Θα θεωρώ για πάντα υπεύθυνο τον εαυτό μου για τον θάνατο του Άιρτον. Είμαι υπεύθυνος, αλλά όχι ένοχος», γράφει χαρακτηριστικά ο Άντριαν Νίουι, ο οποίος, μαζί με τον Πάτρικ Χεντ, τότε τεχνικό διευθυντή της Williams, απαλλάχθηκαν των κατηγοριών στο δικαστήριο για τον θάνατο του Βραζιλιάνου πιλότου.
«Τα λίγα μαλλιά που είχα, έπεσαν μετά το δυστύχημα. Με άλλαξε πάρα πολύ σαν άνθρωπο αυτό το τραγικό περιστατικό. Ο Πάτρικ Χεντ και εγώ αναρωτηθήκαμε αν πραγματικά επιθυμούμε να συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά που κάναμε. Αν θέλαμε να συμμετέχουμε σε ένα άθλημα, όπου άνθρωποι μπορούν να χάσουν τη ζωή τους μέσα σε κάτι που εμείς κατασκευάσαμε. Επίσης, αναρωτηθήκαμε αν το δυστύχημα προκλήθηκε από κάτι που έσπασε ή από λάθος σχεδιασμό. Στη συνέχεια άρχισε η εκδίκαση της υπόθεσης.
Ακολούθησε μία πολύ δύσκολη περίοδος για όλους στην ομάδα. Θυμάμαι πως η επόμενη μέρα του δυστυχήματος ήταν αργία, ωστόσο κάποιοι πήγαμε στο εργοστάσιο, προσπαθώντας να μελετήσουμε όλα τα δεδομένα για να διαπιστώσουμε τι συνέβη. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν θα μάθουμε τι ακριβώς συνέβη.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως έσπασε η κολόνα του τιμονιού και το μεγάλο ερώτημα είναι αν αυτό συνέβη εξαιτίας του ατυχήματος ή αν αυτό το προκάλεσε. Είχε ρωγμές και αργά ή γρήγορα θα έσπαγε. Επίσης, δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο σχεδιασμός της ήταν μέτριος. Παρόλα αυτά, όλα τα στοιχεία υποδηλώνουν πως το μονοθέσιο δεν βγήκε εκτός πορείας λόγω σπασμένης κολόνας τιμονιού. Το πιθανότερο είναι να υπήρξε "κλατάρισμα" του πίσω δεξιού ελαστικού λόγω θραυσμάτων που βρίσκονταν στην πίστα. Αν έπρεπε να επιλέξω μία αιτία, θα ήταν αυτή» είχε δηλώσει ο Νίουι, πριν από μερικά χρόνια, μιλώντας στον «Guardian».
«Ήμουν ένας από αυτούς που σχεδίασαν το όχημα στο οποίο πέθανε ένας σπουδαίος άνθρωπος.
Ξέρω ότι έκανα κάτι λάθος, δεν με ενδιαφέρει αν αυτό το λάθος προκάλεσε το δυστύχημα, αλλά το γεγονός ότι εγώ σχεδίασα κάτι λανθασμένα με βαραίνει και δεν θα έπρεπε να έχω επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί στο μονοθέσιο.
Θα θεωρώ για πάντα υπεύθυνο τον εαυτό μου για τον θάνατο του Άιρτον. Είμαι υπεύθυνος, αλλά όχι ένοχος», γράφει χαρακτηριστικά ο Άντριαν Νίουι, ο οποίος, μαζί με τον Πάτρικ Χεντ, τότε τεχνικό διευθυντή της Williams, απαλλάχθηκαν των κατηγοριών στο δικαστήριο για τον θάνατο του Βραζιλιάνου πιλότου.
«Τα λίγα μαλλιά που είχα, έπεσαν μετά το δυστύχημα. Με άλλαξε πάρα πολύ σαν άνθρωπο αυτό το τραγικό περιστατικό. Ο Πάτρικ Χεντ και εγώ αναρωτηθήκαμε αν πραγματικά επιθυμούμε να συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά που κάναμε. Αν θέλαμε να συμμετέχουμε σε ένα άθλημα, όπου άνθρωποι μπορούν να χάσουν τη ζωή τους μέσα σε κάτι που εμείς κατασκευάσαμε. Επίσης, αναρωτηθήκαμε αν το δυστύχημα προκλήθηκε από κάτι που έσπασε ή από λάθος σχεδιασμό. Στη συνέχεια άρχισε η εκδίκαση της υπόθεσης.
Ακολούθησε μία πολύ δύσκολη περίοδος για όλους στην ομάδα. Θυμάμαι πως η επόμενη μέρα του δυστυχήματος ήταν αργία, ωστόσο κάποιοι πήγαμε στο εργοστάσιο, προσπαθώντας να μελετήσουμε όλα τα δεδομένα για να διαπιστώσουμε τι συνέβη. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν θα μάθουμε τι ακριβώς συνέβη.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως έσπασε η κολόνα του τιμονιού και το μεγάλο ερώτημα είναι αν αυτό συνέβη εξαιτίας του ατυχήματος ή αν αυτό το προκάλεσε. Είχε ρωγμές και αργά ή γρήγορα θα έσπαγε. Επίσης, δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο σχεδιασμός της ήταν μέτριος. Παρόλα αυτά, όλα τα στοιχεία υποδηλώνουν πως το μονοθέσιο δεν βγήκε εκτός πορείας λόγω σπασμένης κολόνας τιμονιού. Το πιθανότερο είναι να υπήρξε "κλατάρισμα" του πίσω δεξιού ελαστικού λόγω θραυσμάτων που βρίσκονταν στην πίστα. Αν έπρεπε να επιλέξω μία αιτία, θα ήταν αυτή» είχε δηλώσει ο Νίουι, πριν από μερικά χρόνια, μιλώντας στον «Guardian».
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
INITIAL CLASSIFICATION (END OF QUALIFYING): @ValtteriBottas claims his third career pole #BrazilGP
BOT: "It feels good. It was so close with Seb all through qualifying. It's a shame Lewis went out but I'm happy I could do a good job for the team"
VET: "For tomorrow I think P2 is fine as our long run pace is good. I chickened out a little bit on the brakes in the final run and it cost me"
RAI: "I felt I could have been better. The last run was better but it wasn't good enough"
O Λιούις Χάμιλτον ξεκινάει από την τελευταία θέση καθώς στον πρώτο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έφυγε εκτός πίστας!
[size=20pt]Αγωνας Κυριακη 18.00[/size]
BOT: "It feels good. It was so close with Seb all through qualifying. It's a shame Lewis went out but I'm happy I could do a good job for the team"
VET: "For tomorrow I think P2 is fine as our long run pace is good. I chickened out a little bit on the brakes in the final run and it cost me"
RAI: "I felt I could have been better. The last run was better but it wasn't good enough"
O Λιούις Χάμιλτον ξεκινάει από την τελευταία θέση καθώς στον πρώτο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έφυγε εκτός πίστας!
[size=20pt]Αγωνας Κυριακη 18.00[/size]
Eraser..
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 28.478
- Like
- 11.095
- Πόντοι
- 2.606
ο lewis δεν ετρεξε??
στούκαρε στο Q1
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
18.00 ΕΡΤτι ωρα ειναι ο αγωνας?
Eraser..
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 28.478
- Like
- 11.095
- Πόντοι
- 2.606
τι ωρα ειναι ο αγωνας?
6 το απόγευμα αύριο.
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
γιου αρ γουελκαμ
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K