Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
τα διοδια ρε μαγκες ειναι μια μαλακια και μιση.κατεβηκα αθηνα,και στο καπακι μετα απο 1 μερα ανεβηκα θεσσαλονικη και τα πιστολιασα ολα,και δεν ειπε και κανενας τιποτα.με την πουτανα την Δ.Ε.Η. παιζει κοψιμο,δεν μπορεις να κανεις και πολλα.
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.700
Κριτικές
5
Like
52
Πόντοι
166
[size=14pt]Στη δημοσιότητα τα ονόματα όσων δεν πληρώνουν διόδια[/size]

Την έγκρισή της για τη διαβίβαση των στοιχείων των ιδιοκτητών οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, φορτηγών, κ.λπ.), έδωσε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, απαντώντας θετικά σε σχετικό ερώτημα του υπουργείου για τη νομιμότητα της χορήγησης των ονομάτων.


Τα ονόματα των ιδιοκτητών των οχημάτων που περνούν τα διόδια χωρίς να πληρώσουν, θα γνωστοποιεί το υπουργείο Μεταφορών προς τις κοινοπραξίες - εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια για τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειές τους για την είσπραξη των οφειλομένων ποσών.

Την έγκρισή της για τη διαβίβαση των στοιχείων των ιδιοκτητών οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, φορτηγών, κ.λπ.), έδωσε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, απαντώντας θετικά σε σχετικό ερώτημα του υπουργείου για τη νομιμότητα της χορήγησης των ονομάτων. Διάφορες εταιρείες έθεσαν προς το υπουργείο το σχετικό αίτημα χορήγησης, εν όψει του γεγονότος ότι πολλοί οδηγοί δεν καταβάλλουν το αντίτιμο για τα διόδια, περνώντας με μετακίνηση της μπάρας από τους ίδιους.


Στοιχεία
Από σύστημα βιντεοσκόπησης προέκυπταν οι αριθμοί των οχημάτων που παραβιάζουν τα διόδια, αλλά όχι και οι ιδιοκτήτες τους, αφού τα στοιχεία υπάρχουν στη διάθεση του υπουργείου.

Στην απάντησή της προς το υπουργείο η Αρχή κρίνει ότι τα στοιχεία των οδηγών αποτελούν απλά προσωπικά δεδομένα, τα οποία μπορούν να δοθούν χωρίς να χρειάζεται η συναίνεσή τους και χωρίς να παραβιάζεται η νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα, προκειμένου να ακολουθήσει δικαστική τους χρήση (π.χ. κατάθεση αγωγής, έκδοση διαταγής πληρωμής για το οφειλόμενο ποσό, πιθανότατα με επιβάρυνση προστίμου στο 20πλάσιο, κ.λπ.).

Σύμφωνα με την Αρχή, η χορήγηση των στοιχείων είναι νόμιμη αφού προβλέπεται ευθέως στις συμβάσεις που έχει υπογράψει η πολιτεία για την παραχώρηση και εκμετάλλευση των διοδίων, οι οποίες έχουν κυρωθεί με νόμο που ψηφίστηκε από τη Βουλή.

Οσον αφορά το σύστημα βιντεοσκόπησης, από παλαιότερες αποφάσεις της Αρχής (ήδη από την άδεια λειτουργίας των καμερών για τη διαχείριση της κυκλοφορίας) προκύπτει ότι μπορούν να καταγράφουν τους αριθμούς των πινακίδων των αυτοκινήτων, χωρίς να καταγράφονται και τα πρόσωπα όσων επιβαίνουν στο όχημα.

ΑΛ. ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ

Πηγή: www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=89427150]http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=89427150[/url]

Το χοντραίνουν το παιγνίδι οι παπάρες, για να μη χάσουν ούτε ευρώπουλο!!!
 

Vasilis_g7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
61
Like
0
Πόντοι
0
Καντε δρομους ρε πουστηδες και θα πληρωσουμε ......
 

amilo

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2010
Μηνύματα
418
Κριτικές
1
Like
110
Πόντοι
1
Το χοντραίνουν το παιγνίδι οι παπάρες, για να μη χάσουν ούτε ευρώπουλο!!!

η Ανεξαρτητη Αρχη Προσωπικων Δεδομενων ας μας πει... εχει χασει κανεναν συγγενη τους στην πατρων κορινθου;... ας μας πει ειναι αυτοκινητοδρομος το κομματι αυτο;... ΔΕΝ θα πληρωνσω κατι που εχω πληρωσει εδω και χρονια.
URL]]
 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.264
Κριτικές
47
Like
4.465
Πόντοι
5.595
ΝΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ...
-ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΙΚΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ-
 

palias4

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2008
Μηνύματα
675
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
6
Στήν Ιταλία δέν σταματάς κάθε 50 χλμ γιά νά πληρώσεις.Παίρνεις ένα χαρτάκι στην είσοδο τού αυτοκινητοδρόμου καί όταν βγείς από αυτόν πληρώνεις τό ανάλογο αντίτιμο.Επίσης στήν Ιταλία μπορείς νά χρησιμοποιείς δωρεάν τήν παλαιά εθνική της οδό,ή οποία είναι καλύτερη από τήν δική μας νέα Εθνική οδό.Στήν χώρα μας πού είναι ή παλαιά Εθνική οδός?Πού είναι οί πινακίδες πού γράφουν "Αθήνα-Θεσσαλόνίκη χωρίς διόδια" ή "Αθήνα-Πάτρα χωρίς διόδια"?Από τήν στιγμή πού πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας πρέπει νά μπορούμε νά μετακινούμαστε παντού μέ ασφάλεια.Αν θέλουμε νά μετακινηθούμε μέ ασφάλεια αλλά καί ταχύτητα νά πληρώσουμε κάτι παραπάνω,αλλά στήν νέα Εθνική οδό δέν μπορείς νά κινηθείς μέ ταχύτητα γιατί κάθε 50 χλμ σταματάς.Τό ιδανικό είναι νά μήν υπάρχουν ούτε διόδια ούτε τέλη κυκλοφορίας.Νά προστεθούν όλα στήν τιμή τής βενζίνης.Αν βάλουν ένα φόρο κυκλοφορίας στά καύσιμα π.χ 0,30 λεπτά στό λίτρο,ένα όχημα πού καταναλώνει 8 λίτρα/100χλμ θά πληρώνει 2,4 ευρώ τέλη κυκλοφορίας γιά κάθε 100χλμ,όπου καί άν κινείται.Όσο κινήσαι καί όσο ρυπαίνεις πληρώνεις.Ετσι όμως δέν θά τά "κονομήσουνε" οί ημέτεροι μεγαλοεργολάβοι.ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

μην δινεις ιδεες δεν ξερεις ποιοι διαβαζουν!
αθηνα-θεσσαλονικη κ πισω, πιστολι σε ολα τα διοδια απο αφιδνες μεχρι μαλγαρα.
το θεμα το παιζουν πολυ τα καναλια σημερα κ αυτο με προβληματιζει λιγο.
 

motor_bukow

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2010
Μηνύματα
891
Like
0
Πόντοι
6
Οι ελληνικοί δρόμοι (τηρουμένων των γεωγραφικών, οικονομικών, θεσμικών και πολιτιστικών συνθηκών) δεν είναι άσχημοι, τουλάχιστον από την Αθήνα και πάνω. Και για όσους δεν τα γνώρισαν ή λησμόνησαν, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά έργα (παρότι ορκισμένος αντιπασόκος, οφείλω να το αναγνωρίσω στον κινέζο) και συνεχίζουν να γίνονται.

Το ζήτημα -για μένα- δεν είναι το δίκαιο ή όχι της καταβολής διοδίων. Εξάλλου το δίκαιο και το άδικο στην Ελλάδα είναι έννοιες χωρίς αξία. Το ζήτημα είναι η απληστεία και η έλλειψη επιχειρηματικότητας από τους επιχειρηματίες. Αυτοί θέλουν πριν καν την ολοκλήρωση των νέων έργων (ή μήπως πριν καν την αρχη των εργων) να έχουν έσοδα...Πάει πολύ..Και είναι πλέον και ζήτημα και πρακτικό. Το να δίνεις € 50αρικα για να πας Αθ-Θεσ-Αθ πάει πάρα πολύ...Εξωφρενικά ποσά ενώ εξωφρενικό είναι να σταματάς και να σου δημιουργούν τεχνητή κίνηση κάθε 50-70 χλμ. Αφήστε που ένα συγκεκριμένο νομό (Πιερίας) τον έχουν ξεπατώσει...

Στον αντίλογο, καλό είναι να ξέρουμε ότι πριν την ιδιωτικοποίησή τους, τα διόδια ήταν ζημιογόνα. Με λίγα λόγια, από τα 100 π.χ. εισητήρια που εισέπραταν τα λαμόγια έκοβαν 5 εισιτήρια...Τα υπόλοιπα στο παντελόνι. Θυμηθείται τις μονίμες ανοιχτές μπάρες...Τυχαίο;;; Φανταστείται πχ με ένα 8ωρο να έχεις κλέψει κανένα € 400 Υπαρκτά παραδείγματα και καθόλου φανταστικά. μερικούς που τους έπιασαν και ως τιμωρία τους μετέθεσαν σε άλλα πόστα (ούτε λόγως για παραπομπή σε δικαιοσύνη) τους έπιασαν επειδή τα ζωα δεν πείραζαν καθόλου το λογ/σμο μισθοδοσίας (έστω για ξεκάρφωμα) και το θέμα το ξεκίνησαν οι τράπεζες...Ωραία δουλειά. Επίσης, είναι αδιανόητο να φωνάζουν όλοι για τα διόδια των Ε.Ο. και να μην λένε κουβέντα για την αττική οδό...Οι συμβάσεις της Α.Ο. είναι απείρως προκλητικότερες...Αλλά εκεί επικρατεί η bobolomerta...  
 

antipa

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.307
Like
2
Πόντοι
16
Δεν αμφισβητεί κανείς ότι έχουν γίνει έργα μπουκοφσκι,
αλλα όλοι απορούμε πως σε άλλες χώρες πληρώνεις μια βινιετα και χρησιμοποιείς τους δρόμους όλο το χρόνο,
κι εδω σε γαμανε στα χαρατσια.
Για τα δεδομένα της Ελλάδας τα διόδια είναι πανάκριβα, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική...
Αυτό που είπες για την Πιερία , είναιένα πολύ καλό παράδειγμα, και εκτός των άλλων,
θα επηρεάσει αρνητικά και τον τουρισμό εκεί....
 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.264
Κριτικές
47
Like
4.465
Πόντοι
5.595
... Επίσης, είναι αδιανόητο να φωνάζουν όλοι για τα διόδια των Ε.Ο. και να μην λένε κουβέντα για την αττική οδό...Οι συμβάσεις της Α.Ο. είναι απείρως προκλητικότερες...Αλλά εκεί επικρατεί η bobolomerta...  
O κοσμος που ξερει...κ διαμαρτηρεται.. φωναζει ΚΑΙ για την Αττικη οδο!!!
 

ermis1964

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
646
Κριτικές
22
Like
244
Πόντοι
2.955
Τά διόδια είναι μιά κατάσταση απαράδεκτη.Βεβαίως καί υπήρχαν στά διόδια,υπάλληλοι-κλέφτες οί οποίοι έκλεβαν κυριολεκτικά τό Ελληνικό Δημόσιο.Τώρα "παραχωρήθηκαν" τά διόδια σέ "επιχειρηματίες-ημέτερους-λαμόγια" πού κλέβουν καί αυτοί τό Ελληνικό Δημόσιο.Όσο γιά τήν Αττική Οδό,αλλά καί γιά τήν ζεύξη Ρίου-Αντιρίου οί συμβάσεις πού έχουν υπογραφεί είναι "αποικιοκρατικού" τύπου.Ιδιαίτερα γιά τήν Αττική Οδό η εταιρεία πού τήν έχει αναλάβει,όταν ξεκίνησε τήν κατασκευή πήρε δάνειο γιά τήν υλοποίηση τού έργου μέ εγγυητή τό Ελληνικό Δημόσιο.Εταιρείες-φαντάσματα μηδενικού κεφαλαίου πού λυμαίνονται τό Δημόσιο χρήμα.Εχουν όμως ένα σημαντικό προνόμιο αυτές οί εταιρείες...:Ανήκουν σε "ημέτερους".ΛΑΜΟΓΙΑ!!!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
αλλα όλοι απορούμε πως σε άλλες χώρες πληρώνεις μια βινιετα και χρησιμοποιείς τους δρόμους όλο το χρόνο,
Την πληρώνεις όμως ακόμη και εάν περάσεις μόνο μία φορά, μην το ξεχνάμε αυτό.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Τά διόδια είναι μιά κατάσταση απαράδεκτη.Βεβαίως καί υπήρχαν στά διόδια,υπάλληλοι-κλέφτες οί οποίοι έκλεβαν κυριολεκτικά τό Ελληνικό Δημόσιο.Τώρα "παραχωρήθηκαν" τά διόδια σέ "επιχειρηματίες-ημέτερους-λαμόγια" πού κλέβουν καί αυτοί τό Ελληνικό Δημόσιο.Όσο γιά τήν Αττική Οδό,αλλά καί γιά τήν ζεύξη Ρίου-Αντιρίου οί συμβάσεις πού έχουν υπογραφεί είναι "αποικιοκρατικού" τύπου.Ιδιαίτερα γιά τήν Αττική Οδό η εταιρεία πού τήν έχει αναλάβει,όταν ξεκίνησε τήν κατασκευή πήρε δάνειο γιά τήν υλοποίηση τού έργου μέ εγγυητή τό Ελληνικό Δημόσιο.Εταιρείες-φαντάσματα μηδενικού κεφαλαίου πού λυμαίνονται τό Δημόσιο χρήμα.Εχουν όμως ένα σημαντικό προνόμιο αυτές οί εταιρείες...:Ανήκουν σε "ημέτερους".ΛΑΜΟΓΙΑ!!!
α) Να τα κρεμάσουμε αυτά τα λαμόγια τους επιχειρηματίες.

β) Με τους πούστηδες που υπέγραψαν τις συμβάσεις αυτές για λογαριασμό του Ελληνικού Κράτους, καμία πρόταση? Τι θα κάνουμε με αυτούς?

γ) Το Ρίο Αντίρριο φτιάχτηκε και αυτό με εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου? Ο Ανάδοχος ήταν ελληνική εταιρία? Το πάσο για να περάσεις την γέφυρα, συγκριτικά με αντίστοιχες περιπτώσεις του εξωτερικού, είναι ακριβό ή φτηνό? Δεν ξέρω, ρωτάω.
 

motor_bukow

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2010
Μηνύματα
891
Like
0
Πόντοι
6
Δεν αντιλέγω σε αυτά που λέτε παίδες, αντίθετα συμφωνώ και υπερθεματίζω.

Μακάρι να επιφέρει μια σημαντική μέιωση στη τιμή. Ως φαν του αυτοκινήτου και έχοντας γυρίσω όλη την ηπειρωτική ελλάδα (η ευρυτανία μου εχει γλιτώσει) είμαι υπέρ των διοδίων με λογικό αντίτιμο, πχ € 5 ΑΘ-Θεσ.

Απλά, σε μια χώρα που δεν έχει ούτε μέτρο ούτε νόμο, κάθε πράγμα έχει το νόημά του. Είναι σημαντικό να διατηρήσει η όλη κινητοποίηση μια λογική και όχι το κάφρικο "δεν πληρώνω". Γιατί αν το δεν πληρώνω γίνει συνείδηση, θα καταλήξουμε το "δεν πληρώνω" να το πει και ο εργοδότης και το κράτος (όχι ότι δεν το έχουν πει αλλά ακόμα είναι στα πρώτα στάδια). Και ποτέ μην ξεχνάμε το ότι το κράτος είμαστε εμείς. Αν είναι μπουρδέλο, να το φτιάξουμε, όχι να το διαλύσουμε. Και αυτό για ένα απλό και πρακτικό λόγο: όσο φθίνει το κράτος, τόσο φθίνει και η ευημερία του λαού. Δεν είναι τυχαίο που τεχνητά οι κυβερνήσεις επιδιώκουν τη διάλυση του κράτους. Βέβαια το ανοίγει το θέμα και ψιλοπολιτικολογώ οπότε....stop.
 

antipa

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.307
Like
2
Πόντοι
16
Την πληρώνεις όμως ακόμη και εάν περάσεις μόνο μία φορά, μην το ξεχνάμε αυτό.

Το έχουμε ξανασυζητήσει κάπου αυτό.
Δεν είναι ο κανόνας. Σε πολλές μια εβδομαδιαία βινιέτα είναι πιο φθηνη απο το Αθηνα Λαμία πχ
Την πιο ακριβή βινιετα την έχει η Σλοβενία αν δεν κάνω λάθος και είναι ετήσια.

btw στην Γερμανία που έχεις επαφή απ ότι έχω καταλάβει, τί γίνεται?
 

delonios

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2010
Μηνύματα
366
Κριτικές
13
Like
0
Πόντοι
11
Δεν αντιλέγω σε αυτά που λέτε παίδες, αντίθετα συμφωνώ και υπερθεματίζω.

Μακάρι να επιφέρει μια σημαντική μέιωση στη τιμή. Ως φαν του αυτοκινήτου και έχοντας γυρίσω όλη την ηπειρωτική ελλάδα (η ευρυτανία μου εχει γλιτώσει) είμαι υπέρ των διοδίων με λογικό αντίτιμο, πχ € 5 ΑΘ-Θεσ.

Απλά, σε μια χώρα που δεν έχει ούτε μέτρο ούτε νόμο, κάθε πράγμα έχει το νόημά του. Είναι σημαντικό να διατηρήσει η όλη κινητοποίηση μια λογική και όχι το κάφρικο "δεν πληρώνω". Γιατί αν το δεν πληρώνω γίνει συνείδηση, θα καταλήξουμε το "δεν πληρώνω" να το πει και ο εργοδότης και το κράτος (όχι ότι δεν το έχουν πει αλλά ακόμα είναι στα πρώτα στάδια). Και ποτέ μην ξεχνάμε το ότι το κράτος είμαστε εμείς. Αν είναι μπουρδέλο, να το φτιάξουμε, όχι να το διαλύσουμε. Και αυτό για ένα απλό και πρακτικό λόγο: όσο φθίνει το κράτος, τόσο φθίνει και η ευημερία του λαού. Δεν είναι τυχαίο που τεχνητά οι κυβερνήσεις επιδιώκουν τη διάλυση του κράτους. Βέβαια το ανοίγει το θέμα και ψιλοπολιτικολογώ οπότε....stop.
τοσα χρονια που ειμασταν ¨"πολιτισμενοι" και πληρωναμε ειδες καμια διαφορα στα τεμπη,στην κορινθου-πατρων?καφρικο ειναι η αντιδραση οταν σου πιανουν τον κωλο?
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.593
Πόντοι
4.765
Ιδιαίτερα γιά τήν Αττική Οδό η εταιρεία πού τήν έχει αναλάβει,όταν ξεκίνησε τήν κατασκευή πήρε δάνειο γιά τήν υλοποίηση τού έργου μέ εγγυητή τό Ελληνικό Δημόσιο.Εταιρείες-φαντάσματα μηδενικού κεφαλαίου πού λυμαίνονται τό Δημόσιο χρήμα.Εχουν όμως ένα σημαντικό προνόμιο αυτές οί εταιρείες...:Ανήκουν σε "ημέτερους".ΛΑΜΟΓΙΑ!!!
....και λαδώνουν το κάθε ελλεινό που τυγχανει να διοικει.
Θυμάται κανείς τότε που οι δημαρχοι απο τους οποίους περναέι η Αττική Οδός συμφωνούσαν με την ενιαία χρέωση?
Η είδηση είχε γραφτεί αλλα τότε στην Ελλάδα λίγοι ήξεραν τι σημαίνει καν αυτοκινητόδρομος.Μετά που κατάλαβαν και άρχισαν οι διαμαρτυρίες πίεσαν και καλά τη Πασοκάρα η οποία αν θυμάμαι καλά είχε βγάλει τη Βασούλα τότε να πει οτι θα αλλάξει το σύστημα και θα υπάρξει χιλιομέτρικη χρέωση στις εξόδους.Ο κόσμος ο οποίος ούτε αυτό ηξερε τι σημαίνει, στην αρχή χάρηκε με τις δηλώσεις μετά ομως που οι επιτηδειοι τους εξηγησαν οτι τεχνικα για να δημιουργησεις τους χωρους που χρειάζονται για να στησεις διόδια στις εξόδους είναι σα να φτιάχνεις μια αλλη Αττικη Οδό το κανε -με τη βοηθεια των Πασοκικων ΜΜε-γαργάρα και ζήσαν αυτοι καλά και ο Μπόμπολας καλύτερα...
 

Επισκέπτης
τοσα χρονια που ειμασταν ¨"πολιτισμενοι" και πληρωναμε ειδες καμια διαφορα στα τεμπη,στην κορινθου-πατρων?καφρικο ειναι η αντιδραση οταν σου πιανουν τον κωλο?

Αυτη η Πατρων-Κορινθου μονο στα χαρτια ειναι εθνικη οδος. Ειδηκα τωρα με τα εργα ειναι να σε πληρωνουν για να πας αντι να πληρωνεις διοδια. Το ερχομενο ΣΚ ειναι να ανεβω Αθηνα και το σκεφτομε λεμε......
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Το έχουμε ξανασυζητήσει κάπου αυτό.
Δεν είναι ο κανόνας. Σε πολλές μια εβδομαδιαία βινιέτα είναι πιο φθηνη απο το Αθηνα Λαμία πχ
Την πιο ακριβή βινιετα την έχει η Σλοβενία αν δεν κάνω λάθος και είναι ετήσια.

btw στην Γερμανία που έχεις επαφή απ ότι έχω καταλάβει, τί γίνεται?
Είναι απλά άλλος τρόπος υπολογισμού των διοδίων.

Κλασσική περίπτωση ετήσιας (όπως ανέφερες αρχικά) βινιέτας είναι της Ελβετίας η οποία πιθανότατα είναι πιο φτηνή από μία βόλτα Αθήνα-Σαλόνικα. Αλλά θα την πληρώσεις ολόκληρη έστω και εάν κάνεις 1 χιλιόμετρο μόνο πάνω στους ελβετικούς αυτοκινητοδρόμους. Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι το σύστημα βινιέτα δεν είναι απαραίτητα η λύση του προβλήματος. Βολεύει τους Ελβετούς, αλλά γαμάει όλο το pass through traffic. (a hint...)

Στην Γερμανία για τα τουτού δεν έχει ούτε διόδια ούτε τίποτα και τα τέλη κυκλοφορίας είναι φτηνότερα από την Ελλάδα (πρωτότυπο). Η Βενζίνη περίπου στα ίδια, πλέον θα έλεγα και φτηνότερη.

Αλλά το θέμα είναι να καταλάβουμε, γιατί πληρώνουμε διόδια στην Ελλάδα και υπό ποιες συνθήκες/παραμέτρους και όχι τι κάνουν οι άλλοι έξω, στην τελική, στα παπάρια μας τι κάνουν άλλοι, λύση προσαρμοσμένη στα δικά μας δεδομένα θέλουμε, το copy paste όσες φορές το εφαρμόσαμε, τα κάναμε σκατά.

Προσωπικά απορώ με όλη αυτή την ιστορία περί διοδίων, κυρίως επειδή για να εφαρμοσθεί το όποιο σύστημα εφαρμόζεται σήμερα (έστω απαράδεκοτ), χρειάζεται να συμφωνήσουν δύο μεριές (μέσω σύμβασης). Κάποιος ιδιώτης και το Ελληνικό Κράτος μέσω των αντιπροσώπων του. Έστω ότι ο ιδιώτης είναι το μεγαλύτερο μουνόπανο της υφηλίου (έστω), οι αντιπρόσωποι του Ελληνικού Κράτους, τι σκατά έκαναν όταν υπέγραφαν αυτές τις συμβάσεις????? (ξέρω....μαλακίζονταν).

Γνώμη μου, κωλότρυπά μου, είναι ότι όποιος θέλει να τα βάλει με την όλη κατάσταση, πρέπει να τα βάλει με όσους υπέγραψαν αυτές τις συμβάσεις για λογαριασμό του Ελληνικού Κράτους. Αυτό που γίνεται αυτή την στιγμή, είναι αστείο και θα τολμήσω να πω και θρασύδειλο. Διόδια πληρώναμε και παλαιότερα και για χειρότερους δρόμους, πολύ χειρότερους. Τουμπεκί ψηλοκομμένο όμως τότε όλοι. Ίσως επειδή ήταν πιο φτηνά? Ή επειδή θα μας έσκιζαν την κωλάρα? Τελικά...μας αρέσει να μας γαμάνε λίγο, όχι όμως πάρα πολύ, είναι όπως λέμε για κάποιους, είναι λίγο πούστης, όχι πολύ.

Καταλήγοντας, πιστεύω ότι λύση υπάρχουν για όλα αρκεί να επικρατεί η λογική. Τους δρόμους τους παραχωρήσαμε για συγκεκριμένους λόγους, δεν έγινε η φάση για πλάκα. Αδυναμίες στην υλοποίηση, αδυναμίες στην συντήρηση κλπ κλπ κλπ. Πολύ ωραία λοιπόν, σκέψου τώρα, να πει κάποιος, ας αλλάξουμε την σύμβαση, Ιδιώτες θα κατασκευάσουν, δεν θα  πληρωθούν για την κατασκευή (όπως και τώρα), ούτε για την συντήρηση (όπως και τώρα) και θα εισπράττουν μίσθωμα από το Ελληνικό Κράτος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (είναι ένα διαφορετικό σενάριο παραχώρησης).

Το οποίο Ελληνικό Κράτος, θα αναλάβει την είσπραξη των διοδίων....και εκεί να δω ποιος θα συνεχίσει να κάνει τον μάγκα να μην πληρώνει και κατά πόσο η αστυνομία θα κοιτάει σαν χάνος όταν κάποιος θέλει να κάνει πάλι τον μάγκα στο youtube.

Όπως κατάλαβες, το πρόβλημα δεν είναι τα λαμόγια οι επιχειρηματίες (όχι ότι δεν είναι, αλλά δεν είναι δουλειά σου και δουλειά μου να τους ελέγχουμε) αλλά οι κοπρίτες που μας κυβερνούν και μας αντιπροσωπεύουν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom