Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

jedi30

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2010
Μηνύματα
62
Κριτικές
10
Like
15
Πόντοι
10
Δεν πληρωνουμε πουθενα,ουτε σε ιδιωτικα ,ουτε σε κρατικα διοδια,σε δρομους που εχουμε πληρωσει μεσα απο φορους και αλλους εισπρακτικους μηχανισμους.Ελευθερη μετακινηση για ολους χωρις ταξικους περιορισμους πχ εαν καποιος θελει να φτασει θεσσαλονικη και στην διαδρομη συνιδοποιησει οτι δεν εχει πανω του επαρκες χρηματικο ποσο για να παει και να ερθει απο αθηνα τι κανει?οποτε μπαινει και ταξικο κριτηριο,οπου φτωχος και η μοιρα του :huh:Το κινημα υπερ της ελευθερης διακινησης συνεχως και μεγαλωνει,και αυτο εχει θορυβησει τις εταιριες και τους υπερετες τους(πολιτικους)κυριως φοβουνται μην παρει το φαινομενο μορφη χιονοστοιβαδας.Αληθεια?η κυβερνηση γιατι σκεφτεται να παρει μετρα κατα αυτης της κινησης,αφου εχει παραχωρησει τα διοδια,και δεν εχει κανενα οφελος,ειναι διαφορα μεταξυ ιδιωτων ουσιαστικα,διαφορα αστικου δικαιου.Οποτε ειναι φανερο οτι δεν τους νοιαζει ο απλος κοσμακης αλλα τα διαφυγοντα κερδη αυτων των εταιριων.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Και κάτι ακόμη. Επειδή οι εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου έχουν πλέον λιγότερη αξία/σημασία από το λαδόχαρτο με το οποίο τυλίγουμε τα σουβλάκια, μην εκπλαγείς εάν τελικά κάποιοι δρόμοι δεν γίνουν ή και σταματήσει η κατασκευή τους.
 

delonios

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2010
Μηνύματα
366
Κριτικές
13
Like
0
Πόντοι
11
Δεν πληρωνουμε πουθενα,ουτε σε ιδιωτικα ,ουτε σε κρατικα διοδια,σε δρομους που εχουμε πληρωσει μεσα απο φορους και αλλους εισπρακτικους μηχανισμους.Ελευθερη μετακινηση για ολους χωρις ταξικους περιορισμους πχ εαν καποιος θελει να φτασει θεσσαλονικη και στην διαδρομη συνιδοποιησει οτι δεν εχει πανω του επαρκες χρηματικο ποσο για να παει και να ερθει απο αθηνα τι κανει?οποτε μπαινει και ταξικο κριτηριο,οπου φτωχος και η μοιρα του :huh:Το κινημα υπερ της ελευθερης διακινησης συνεχως και μεγαλωνει,και αυτο εχει θορυβησει τις εταιριες και τους υπερετες τους(πολιτικους)κυριως φοβουνται μην παρει το φαινομενο μορφη χιονοστοιβαδας.Αληθεια?η κυβερνηση γιατι σκεφτεται να παρει μετρα κατα αυτης της κινησης,αφου εχει παραχωρησει τα διοδια,και δεν εχει κανενα οφελος,ειναι διαφορα μεταξυ ιδιωτων ουσιαστικα,διαφορα αστικου δικαιου.Οποτε ειναι φανερο οτι δεν τους νοιαζει ο απλος κοσμακης αλλα τα διαφυγοντα κερδη αυτων των εταιριων.
απο ερευνες λενε οτι πλεον 6/10 δεν πληρωνουν διοδια.ο κοσμος κυριοι ξυπνησε..
 

ermis1964

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
646
Κριτικές
22
Like
244
Πόντοι
2.955
α) Να τα κρεμάσουμε αυτά τα λαμόγια τους επιχειρηματίες.

β) Με τους πούστηδες που υπέγραψαν τις συμβάσεις αυτές για λογαριασμό του Ελληνικού Κράτους, καμία πρόταση? Τι θα κάνουμε με αυτούς?

γ) Το Ρίο Αντίρριο φτιάχτηκε και αυτό με εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου? Ο Ανάδοχος ήταν ελληνική εταιρία? Το πάσο για να περάσεις την γέφυρα, συγκριτικά με αντίστοιχες περιπτώσεις του εξωτερικού, είναι ακριβό ή φτηνό? Δεν ξέρω, ρωτάω.
Οι πολιτικοί μας είναι άμεμπτοι...Οι πολίτες τούς διέφθηραν...Τό είπε καί ό γουρουνοπρόεδρος...ωπ συγγνώμη...Ο αντιπρόεδρος.Γιά κλωτσιές είναι όλοι τους οί πολιτικοί.Οχι πώς δέν φταίμε καί εμείς πού τούς ψηφίζουμε.Είπαν ψέμματα μιά φορά,δυό φορές,τρείς φορές...Ε...πόσο θέλουμε νά μήν τούς ξαναψηφίσουμε.Οι αλήτες-εθνοπατέρες πού υπέγραψαν τίς κατάπτυστες συμβάσεις,πού κατέστρεψαν τλα ασφαλιστικά ταμεία,πού έκαναν τήν χώρα περίγελο,θά πρέπει νά εκτελεστούν γιά εθνική προδοσία.Από ότι γνωρίζω καί τό αεροδρόμιο καί ή ζεύξη Ρίου-Αντιρίου κατασκευάστηκαν μέ δάνεια πού ώς εγγυητή έχουν τό Ελληνικό Δημόσιο.Δέν χρειάζεται νά μπεί φυλακή κανένας πολιτικός,γιατί θά τούς ταίζουμε κιόλας.Δήμευση περιουσίας όσων μετείχαν κυβερνητικών σχημάτων σέ όλες τίς μεταπολεμικές κυβερνήσεις καί εκτέλεση αυτών.Νά ξεβρωμίσει ό τόπος.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Είναι απλά άλλος τρόπος υπολογισμού των διοδίων.

Κλασσική περίπτωση ετήσιας (όπως ανέφερες αρχικά) βινιέτας είναι της Ελβετίας η οποία πιθανότατα είναι πιο φτηνή από μία βόλτα Αθήνα-Σαλόνικα. Αλλά θα την πληρώσεις ολόκληρη έστω και εάν κάνεις 1 χιλιόμετρο μόνο πάνω στους ελβετικούς αυτοκινητοδρόμους. Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι το σύστημα βινιέτα δεν είναι απαραίτητα η λύση του προβλήματος. Βολεύει τους Ελβετούς, αλλά γαμάει όλο το pass through traffic. (a hint...)

Στην Γερμανία για τα τουτού δεν έχει ούτε διόδια ούτε τίποτα και τα τέλη κυκλοφορίας είναι φτηνότερα από την Ελλάδα (πρωτότυπο). Η Βενζίνη περίπου στα ίδια, πλέον θα έλεγα και φτηνότερη.

Ναι, αλλά στην Γερμανία και στην Ελβετία τα φορτηγά που είναι οι βαρέου τύπου χρήστες του οδικού δικτύου πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που διανύουν κάθε χρόνο. Η καταγραφή της κίνησης γίνεται με GPS/GSM.

Η μέση χρέωση είναι 16,3 Ευρωσέντς ανά χιλιόμετρο. Και πέρυσι το Γερμανικό Δημόσιο είχε έσοδα σχεδόν 4,5 δισ. Ευρώ.
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Το έχουμε ξανασυζητήσει κάπου αυτό.
Δεν είναι ο κανόνας. Σε πολλές μια εβδομαδιαία βινιέτα είναι πιο φθηνη απο το Αθηνα Λαμία πχ
Την πιο ακριβή βινιετα την έχει η Σλοβενία αν δεν κάνω λάθος και είναι ετήσια.

btw στην Γερμανία που έχεις επαφή απ ότι έχω καταλάβει, τί γίνεται?
Κροατία
 

antipa

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.307
Like
2
Πόντοι
16
Είναι απλά άλλος τρόπος υπολογισμού των διοδίων.

Κλασσική περίπτωση ετήσιας (όπως ανέφερες αρχικά) βινιέτας είναι της Ελβετίας η οποία πιθανότατα είναι πιο φτηνή από μία βόλτα Αθήνα-Σαλόνικα. Αλλά θα την πληρώσεις ολόκληρη έστω και εάν κάνεις 1 χιλιόμετρο μόνο πάνω στους ελβετικούς αυτοκινητοδρόμους. Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι το σύστημα βινιέτα δεν είναι απαραίτητα η λύση του προβλήματος. Βολεύει τους Ελβετούς, αλλά γαμάει όλο το pass through traffic. (a hint...)

Στην Γερμανία για τα τουτού δεν έχει ούτε διόδια ούτε τίποτα και τα τέλη κυκλοφορίας είναι φτηνότερα από την Ελλάδα (πρωτότυπο). Η Βενζίνη περίπου στα ίδια, πλέον θα έλεγα και φτηνότερη.

Αλλά το θέμα είναι να καταλάβουμε, γιατί πληρώνουμε διόδια στην Ελλάδα και υπό ποιες συνθήκες/παραμέτρους και όχι τι κάνουν οι άλλοι έξω, στην τελική, στα παπάρια μας τι κάνουν άλλοι, λύση προσαρμοσμένη στα δικά μας δεδομένα θέλουμε, το copy paste όσες φορές το εφαρμόσαμε, τα κάναμε σκατά.

Προσωπικά απορώ με όλη αυτή την ιστορία περί διοδίων, κυρίως επειδή για να εφαρμοσθεί το όποιο σύστημα εφαρμόζεται σήμερα (έστω απαράδεκοτ), χρειάζεται να συμφωνήσουν δύο μεριές (μέσω σύμβασης). Κάποιος ιδιώτης και το Ελληνικό Κράτος μέσω των αντιπροσώπων του. Έστω ότι ο ιδιώτης είναι το μεγαλύτερο μουνόπανο της υφηλίου (έστω), οι αντιπρόσωποι του Ελληνικού Κράτους, τι σκατά έκαναν όταν υπέγραφαν αυτές τις συμβάσεις????? (ξέρω....μαλακίζονταν).

Γνώμη μου, κωλότρυπά μου, είναι ότι όποιος θέλει να τα βάλει με την όλη κατάσταση, πρέπει να τα βάλει με όσους υπέγραψαν αυτές τις συμβάσεις για λογαριασμό του Ελληνικού Κράτους. Αυτό που γίνεται αυτή την στιγμή, είναι αστείο και θα τολμήσω να πω και θρασύδειλο. Διόδια πληρώναμε και παλαιότερα και για χειρότερους δρόμους, πολύ χειρότερους. Τουμπεκί ψηλοκομμένο όμως τότε όλοι. Ίσως επειδή ήταν πιο φτηνά? Ή επειδή θα μας έσκιζαν την κωλάρα? Τελικά...μας αρέσει να μας γαμάνε λίγο, όχι όμως πάρα πολύ, είναι όπως λέμε για κάποιους, είναι λίγο πούστης, όχι πολύ.

Καταλήγοντας, πιστεύω ότι λύση υπάρχουν για όλα αρκεί να επικρατεί η λογική. Τους δρόμους τους παραχωρήσαμε για συγκεκριμένους λόγους, δεν έγινε η φάση για πλάκα. Αδυναμίες στην υλοποίηση, αδυναμίες στην συντήρηση κλπ κλπ κλπ. Πολύ ωραία λοιπόν, σκέψου τώρα, να πει κάποιος, ας αλλάξουμε την σύμβαση, Ιδιώτες θα κατασκευάσουν, δεν θα  πληρωθούν για την κατασκευή (όπως και τώρα), ούτε για την συντήρηση (όπως και τώρα) και θα εισπράττουν μίσθωμα από το Ελληνικό Κράτος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (είναι ένα διαφορετικό σενάριο παραχώρησης).

Το οποίο Ελληνικό Κράτος, θα αναλάβει την είσπραξη των διοδίων....και εκεί να δω ποιος θα συνεχίσει να κάνει τον μάγκα να μην πληρώνει και κατά πόσο η αστυνομία θα κοιτάει σαν χάνος όταν κάποιος θέλει να κάνει πάλι τον μάγκα στο youtube.

Όπως κατάλαβες, το πρόβλημα δεν είναι τα λαμόγια οι επιχειρηματίες (όχι ότι δεν είναι, αλλά δεν είναι δουλειά σου και δουλειά μου να τους ελέγχουμε) αλλά οι κοπρίτες που μας κυβερνούν και μας αντιπροσωπεύουν.

Κρατάω την τελευταία σου παράγραφο, όπου και συμφωνώ σε μεγαλο μέρος.
Το να μην ολοκληρώθουν οι δρόμοι δεν το βρίσκω απίθανο.
Από την άλλη όμως, δεν μπορώ να αγιοποιήσω τους Έλληνες και τους ξένους επιχηρηματίες, όπου σε ένα σάπιο κράτος,
βρηκαν πάτημα για τρελά κοστολόγια (συν τις μίζες) σε κάθε είδους έργο.
Αυτά που γίνονται τωρα ανεξάρτητα πως τα βλέπει καθένας, είναι απόρροια και της γενικότερης κατάστασης που έχει περιέλθει ο κόσμος....
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Στη Γερμανια πληώνουνε μόνο τα φορτηγά....νομίζω
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Ναι, αλλά στην Γερμανία και στην Ελβετία τα φορτηγά που είναι οι βαρέου τύπου χρήστες του οδικού δικτύου πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που διανύουν κάθε χρόνο. Η καταγραφή της κίνησης γίνεται με GPS/GSM.

Η μέση χρέωση είναι 16,3 Ευρωσέντς ανά χιλιόμετρο. Και πέρυσι το Γερμανικό Δημόσιο είχε έσοδα σχεδόν 4,5 δισ. Ευρώ.
Δεν είπε κανείς το αντίθετο, για τουτού, ελεύθερη διακίνηση και αυτοκινητιστές μιλάμε.

Δεν είναι παράλογο αυτό που συμβαίνει στην Γερμανία, ας κάνουμε το ίδιο και εδώ, καμία αντίρρηση.

Άλλωστε το έχουμε δέσει σκοινί κορδόνι ότι οι μεταφορικές τώρα που πάμε σε απελευθέρωση, θα συγκεντρωθούν σε 2-3 εταιρίες μεγαλοκαρχαριών, κινέζων και έτσι.

Ας πληρώνουν αυτοί την νύφη λοιπόν.
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.593
Πόντοι
4.765
Ναι, αλλά στην Γερμανία και στην Ελβετία τα φορτηγά που είναι οι βαρέου τύπου χρήστες του οδικού δικτύου πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που διανύουν κάθε χρόνο. Η καταγραφή της κίνησης γίνεται με GPS/GSM.

Η μέση χρέωση είναι 16,3 Ευρωσέντς ανά χιλιόμετρο. Και πέρυσι το Γερμανικό Δημόσιο είχε έσοδα σχεδόν 4,5 δισ. Ευρώ.
...και οχι μόνο εκει ρε κοπριτοΠασόκο αλλα και στην Αυστρια (που ηταν και η πρώτη που το έβαλε) και στη Τσεχία και συντόμως και αλλού.
Γιατι λοιπόν δε κάνει το ίδιο ο μπάσταρδος απο τη Μινεσσότα ,πρωτιστως στις νταλίκες που κυρίως χρησιμοποιούν το δίκτυο και μετά στα ιχ?
Θα σου πω εγω ρε Πασόκο.
Γιατι η όλη λαμογιάρικη ιδέα κατασκευής αυτοκινητοδρόμων με βάση τα έσοδα απο τα διόδια σε μια χώρα όπως η Ελλάδα με πληθυσμό μόνο 10εκ.και με εμπορικές συναλλαγές με χώρες όπως τα Σκόπια,η Αλβανία,η Βουλγαρία και η Τουρκία προυποθετει το χαράτσωμα όλων και οχι μόνο των κύριων χρηστών(νταλίκες) Για αυτό και η ιδέα να στηριχθουν ολοκληροι άξονες όπως ο Ε65 και η Ιόνια στην εισπράξη διοδίων ήταν σίγουρο οτι θα οδηγουσε σε ξεζούμισμα όλων ανεξαιρέτως των οδηγών...κατάλαβες ρε Παπανδρέλληνα..
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Αυτά που γίνονται τωρα ανεξάρτητα πως τα βλέπει καθένας, είναι απόρροια και της γενικότερης κατάστασης που έχει περιέλθει ο κόσμος....
Θα επιμείνω. Το πρόβλημα είναι στην αντιπροσώπευση και όχι τι κάνουν οι επιχειρηματίες (λαμόγια ή μη).

Και επιμένω γιατί οι κοπρίτες βολευτές που σε ξεπουλάνε στους δρόμους, σε ξεπουλάνε παντού. Εξοπλισμοί, υγεία, παιδεία κλπ κλπ κλπ τα πάντα όλα.

Εκεί είναι το πρόβλημα και είναι διαχρονικό.

Στα παπάρια μου η περίπτωση του Μεγαλοεργολαβοεκδότη που κατάφερε μία καλή σύμβαση. Η μόνη άμυνά μου απέναντί σε καθέναν από αυτούς, είναι η ποιότητα και επάρκεαι του αντιπροσώπου μου όταν κάθεται στο τραπέζι με τέτοιους και ανεξαρτήτου θέματος.

3858465652_2a378c3e8a.jpg


31085_1370133947898_1668225698_864252_7977175_n.jpg


34912_1428765333646_1668225698_1014146_3475980_n.jpg


38198_1426142588079_1668225698_1007010_130727_n.jpg
 

poutano-maniac

Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2010
Μηνύματα
85
Like
0
Πόντοι
0
Παιδιά συμφωνώ σε πολλά από όσα λέτε. Απλά να σας πληροφορήσω ότι οι συμβάσεις αυτές (του τύπου ΣΔΙΤ) δεν είναι καθόλου παράνομες. Αν ήταν παράνομες δε θα είχε βρεθεί μία διεθνής μεγάλη κατασκευαστική να πάει τις συμβάσεις στο Ευρωπαικό Δικαστήριο ?? Γιατί δε μιλάμε για μικρά νούμερα σε αυτές τις συμβάσεις.

Τα κοινοπρακτικά σχήματα, που έχουν αναλάβει την εκμετάλλευση των διοδίων και την κατασκευή των δρόμων, έχουν υπολόγισει κάποιες χρηματικές εισροές, για τα επομένα χρόνια, με στόχο την χρηματοδότηση του έργου, αν αυτές οι εισροές δεν υπάρξουν είναι λογικό να τις καλύψει το κράτος. Αλλιώς το έργο τελειώνει. Για αυτό το Δημόσιο τώρα θέλει να κυνηγήσει αυτούς που δεν πληρώνουν.

Μη συγκρίνετε άλλες χώρες με την Ελλάδα, σε τέτοια θέματα. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα. Δεν είναι ούτε ίδες οι γεωγραφικές συνθήκες, ουτε τίποτα. Στην Ιταλία μπορεί τα διόδια να είναι με βάση το πόσα χιλιόμετρα καλύπτεις, αλλά οι περισσότεροι αυτοκινητόδρομοι έχουν κατασκευαστεί με συμβάσεις ΣΔΙΤ, από το 1980, μεταξύ του ιταλικού κράτους και της FIAT (στις περισσότερες συμβάσεις). Ρωτήστε κανένα 50αρη, ο οποίος έχει σπουδάσει Ιταλία, να δείτε τι θα σας πει. Από τότε είχαν αυτό το σύστημα τιμολόγησης στα διόδια τους.

Απλώς πιστεύω ότι το θέμα το έχουν δει πολλοί και λίγο ως μαγκιά, δεν πληρώνω και θεωρούμε μάγκας. Έβλεπα στα κανάλια κατόχους πολυτελών αυτοκινητών να σηκώνουν τις μπάρες. Κλαίνε τα ορφανά, κλαίνε κι οι χήρες.

Δε ζούμε σε κοινωνία αγγέλων και σίγουρα θα υπάρχει μίζα σε όλες αυτές τις συμβάσεις. Αλλά όχι ότι είναι και παράνομες.
 

ermis1964

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
646
Κριτικές
22
Like
244
Πόντοι
2.955
Δε ζούμε σε κοινωνία αγγέλων και σίγουρα θα υπάρχει μίζα σε όλες αυτές τις συμβάσεις. Αλλά όχι ότι είναι και παράνομες.
Δηλαδή είναι σύννομη ή σύμβαση παραχώρησης δρόμου πού έχει κατασκευαστεί μέ συγχρηματοδότηση τής Ε.Ε,όπως ή Εγνατία Οδός καί οί σύραγγες στόν Μαλιακό?Τά τμήματα τής Εθνικής Οδού πού ήταν ήδη κατασκευασμένα γιατί παραχωρήθηκαν?Γιατί πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας?Γιατί οί εταιρείες δέν πλήρωσαν στό Ελληνικό Δημόσιο 120.000.000 ευρώ,όπως όριζε ή σύμβαση παραχώρησης?Ποιός αποτίμησε τήν αξία παραχώρησης όλου τού Εθνικού δικτύου?Γιατί δέν υπάρχουν πινακίδες πού νά ενημερώνουν τούς οδηγούς γιά τίς εναλλακτικές άνευ διοδίων διαδρομές?
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
...και οχι μόνο εκει ρε κοπριτοΠασόκο αλλα και στην Αυστρια (που ηταν και η πρώτη που το έβαλε) και στη Τσεχία και συντόμως και αλλού.

www.tollroadsnews.com/node/346]Swiss the first with GPS tolling[/url]

In 2001 and 2004 respectively, Switzerland and Austria began charging trucks; Germany and Britain will follow in 2005 and 2008.

ΠΛΟΠ - ΠΛΟΠ - Πλοπ .....

 

poutano-maniac

Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2010
Μηνύματα
85
Like
0
Πόντοι
0
Δηλαδή είναι σύννομη ή σύμβαση παραχώρησης δρόμου πού έχει κατασκευαστεί μέ συγχρηματοδότηση τής Ε.Ε,όπως ή Εγνατία Οδός καί οί σύραγγες στόν Μαλιακό?Τά τμήματα τής Εθνικής Οδού πού ήταν ήδη κατασκευασμένα γιατί παραχωρήθηκαν?Γιατί πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας?Γιατί οί εταιρείες δέν πλήρωσαν στό Ελληνικό Δημόσιο 120.000.000 ευρώ,όπως όριζε ή σύμβαση παραχώρησης?Ποιός αποτίμησε τήν αξία παραχώρησης όλου τού Εθνικού δικτύου?Γιατί δέν υπάρχουν πινακίδες πού νά ενημερώνουν τούς οδηγούς γιά τίς εναλλακτικές άνευ διοδίων διαδρομές?

Μαζί σου είμαι φίλε μου. Δεν είμαι υπέρ να πληρώνουμε ένα σωρό λεφτά στα διόδια. Κι όποιες εναλλακτικές διαδρομές υπάρχουν έχοντας έξοδο από τους αυτοκινητόδρομους, έχουν και διόδια, ειδικά στο κομμάτι Αθήνα - Λαμία, αυτό κι αν είναι παράλογο. Πολλά κομμάτια παραχωρήθηκαν, για λόγους συντήρησης. Δεν είπα πουθενά ότι όλα είναι όμορφα σε αυτές τις συμβάσεις, απλά είπα ότι δεν είναι παράνομες. Αν προστεθούν όλα τα έξοδα για συντήρηση και κατασκευή αυτοκινητοδρόμων στα τέλη κυκλοφορίας, τότε τα τέλη θα φτάσουν στο Θεό... Το πιο σωστό είναι τα τέλη να μπουν στη βενζίνη κι αν θες να χρησιμοποιείς αυτοκινητόδρομο να πληρώνεις διόδια, αλλιώς εναλλακτικές διαδρομές.

Τα κομμάτια που παραχωρήθηκαν δεν έγιναν ιδιοκτησία κατασκευαστικών εταιρείων, στο Δημόσιο ανήκουν, απλά πήραν την εκμετάλλευση των διοδίων και τη συντήρηση αυτών των κομματιών και την κατασκευή νεων τμημάτων. Οπότε δεν υπάρχει αποτίμηση στα κομμάτια που παραχωρήθηκαν, απλά οικομοτενχικές μελέτες έγιναν, με στόχο τον προσδιορισμό μελλοντικών εσόδων και εξόδων.

Για να λέμε όμως και την αλήθεια, όταν το Δημόσιο είχε την συντήρηση και κατασκευή αυτοκινητοδρόμων και την εκμετάλλευση των διοδίων, είχαν ακουστεί πολλά τρελά πράγματα. Καθυστερήσεις σε χρονοδιαγράμματα, υπάλληλοι διοδίων που έκλεβαν από τα ταμεία, αλλά τότε ελάχιστοι μίλαγαν και διαμαρτυρόντουσαν...
 

motor_bukow

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2010
Μηνύματα
891
Like
0
Πόντοι
6
Καλά αν μιλάμε για τα διόδια, τι να πούμε για τα τέλη κυκλοφορίας.. Κάπου στην τελευταία 10-15ετία κάποιος φωστήρας σκέφτηκε να τα αρπάζει από τους μαλάκες και να τα μοιράζει κατά το δοκούν, ακόμα και σε δήμους.

 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.593
Πόντοι
4.765
..γιατι εκτός απο ασχετος,αγεωγράφητος και κοπρίτης δε ξέρεις να διαβάζεις και αυτά που παραθέτεις www.tollroadsnews.com/node/346]Switzerland has a [size=13pt]flat[/size] fee for a number of [size=13pt]major [/size]cross-country routes. [/url]
Κατάλαβες κοπρίτη?Επειδη δε νομίζω σου ξαναεξηγώ στόκε οτι η -στο συνολο της χώρας-χιλιομετρικη χρέωση ξεκίνησε στην Αυστρία απ όπου πήρε παράδειγμα και η Γερμανία που αναφέρεις ρε παπανδρέλληνα.Austria introduced an electronic toll collection system for trucks over 3.5 tonnes in January 2004, based on DSRC micro wave technology.
Germany followed suit
Πες μας τώρα και γιατι ο μπινες απο τη Μινεσσότα δε κάνει το ίδιο??ΟΟΟΕΕΟΟΟ
 

ermis1964

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
646
Κριτικές
22
Like
244
Πόντοι
2.955
Μαζί σου είμαι φίλε μου. Δεν είμαι υπέρ να πληρώνουμε ένα σωρό λεφτά στα διόδια. Κι όποιες εναλλακτικές διαδρομές υπάρχουν έχοντας έξοδο από τους αυτοκινητόδρομους, έχουν και διόδια, ειδικά στο κομμάτι Αθήνα - Λαμία, αυτό κι αν είναι παράλογο. Πολλά κομμάτια παραχωρήθηκαν, για λόγους συντήρησης. Δεν είπα πουθενά ότι όλα είναι όμορφα σε αυτές τις συμβάσεις, απλά είπα ότι δεν είναι παράνομες. Αν προστεθούν όλα τα έξοδα για συντήρηση και κατασκευή αυτοκινητοδρόμων στα τέλη κυκλοφορίας, τότε τα τέλη θα φτάσουν στο Θεό... Το πιο σωστό είναι τα τέλη να μπουν στη βενζίνη κι αν θες να χρησιμοποιείς αυτοκινητόδρομο να πληρώνεις διόδια, αλλιώς εναλλακτικές διαδρομές.

Τα κομμάτια που παραχωρήθηκαν δεν έγιναν ιδιοκτησία κατασκευαστικών εταιρείων, στο Δημόσιο ανήκουν, απλά πήραν την εκμετάλλευση των διοδίων και τη συντήρηση αυτών των κομματιών και την κατασκευή νεων τμημάτων. Οπότε δεν υπάρχει αποτίμηση στα κομμάτια που παραχωρήθηκαν, απλά οικομοτενχικές μελέτες έγιναν, με στόχο τον προσδιορισμό μελλοντικών εσόδων και εξόδων.

Για να λέμε όμως και την αλήθεια, όταν το Δημόσιο είχε την συντήρηση και κατασκευή αυτοκινητοδρόμων και την εκμετάλλευση των διοδίων, είχαν ακουστεί πολλά τρελά πράγματα. Καθυστερήσεις σε χρονοδιαγράμματα, υπάλληλοι διοδίων που έκλεβαν από τα ταμεία, αλλά τότε ελάχιστοι μίλαγαν και διαμαρτυρόντουσαν...
Όλοι ήξεραν πώς οί υπάλληλοι τών διοδίων έκλεβαν τό Ελληνικό Δημόσιο.Χαρακτηριστικά θά αναφέρω πώς οί φορτηγατζήδες από τά C.B & V.H.F έδιναν οδηγίες "Ελάτε στόν πρώτο αριστερά γιατί οί άλλοι θέλουν νά μείνουν φτωχοί" καί πλήρωναν τό μισό αντίτιμο,χωρίς νά παίρνουν χαρτάκι φυσικά.
 

kompe

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2008
Μηνύματα
3.121
Like
879
Πόντοι
96
Αναλυτικά, η τοποθέτηση της Θύρας 4:

"ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΛΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ

Με αφορμή το επερχόμενο παιχνίδι του ΠΑΟΚ ενάντια στον Ολυμπιακό Βόλο συνιστούμε στους οπαδούς του ΠΑΟΚ που θα ταξιδέψουν στο Βόλο με τα αυτοκίνητα τους να ΜΗΝ πληρώσουν στα διόδια που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρίες εκμετάλλευσης. Δηλαδή σε όλη τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Βόλος και Βόλος - Θεσσαλονίκη πληρώνουμε ΜΟΝΟ στα διόδια των Μαλγάρων. Ούτε κέρμα στους νταβατζήδες που χρεοκόπησαν τη χώρα. Οδηγίες για το πως δεν πληρώνουμε τα διόδια:

1. Φτάνουμε με το αυτοκίνητο μας μπροστά στην μπάρα – Δεν ανοίγουμε συζήτηση με τον υπάλληλο – Δεν υπογράφουμε τίποτα

2. Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο μας

3. Σπρώχνουμε την μπάρα προς τα εμπρός σαν να ανοίγουμε μία πόρτα και όχι προς τα πάνω

4. Η μπάρα πηγαίνει προς το πλάι και δεν παθαίνει καμιά φθορά

5. Ακούγεται ένας ήχος σειρήνας που δεν του δίνουμε καμιά σημασία

6. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μας και συνεχίζουμε τον δρόμο μας

Στην όλη διαδικασία (άρνησης πληρωμής) δεν επιτρέπεται να επέμβει ούτε η Αστυνομία (αφού δεν κάνουμε καμία παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας) , ούτε η Εφορία (μια που η άρνηση πληρωμής είναι διαφορά μεταξύ ιδιωτών). Περισσότερες πληροφορίες και νομικές συμβουλές μπορείτε να λάβετε από τα μέλη των Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Ενάντια στα Διόδια".

μπραβο στα αλανια  ;)
 

siasia

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.120
Like
5
Πόντοι
16
Βάλτε και μία ψηφοφορία να δούμε αν υπάρχει κανένας που πιστεύει ότι πρέπει να πληρώνουμε. Έτσι, για το χάζι των ποσοστών  :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom