Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

Babel

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2009
Μηνύματα
420
Κριτικές
22
Like
0
Πόντοι
231
Οι συμβάσεις που υπέγραψε ο Σουφλιάς σαν ΥΠΕΧΩΔΕ, ήταν πραγματικά απίστευτες...
Ακόμα και η Γουατεμάλα. ο ορισμός της μπανανίας προ 50-60 χρονια, καλύτερες συμβάσεις θα είχε.
Ευτυχώς που ξεκουμπίστηκε νωρίς, γιατί εάν υλοποιούνταν τα σχέδια για επεκτάσεις της Αττικής οδου, τρύπημα του Υμηττου κλπ δε θα μας φτάνανε 15 ευρω για διόδια εντός Αθήνας....

Τολμάς και συγκρίνεις τη Γουατεμάλα με το ξεφτυλισμένο [size=7pt]ελληνικο[/size] κράτος ?

 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.255
Κριτικές
46
Like
4.234
Πόντοι
5.595
Σημερινη συζιτιση στον Σκαι....
Δειτε το βιντεο μετα το 1.15
www.skai.gr/player/TV/?MMID=209313]http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=209313[/url]

Tα καινουργια κολπα της εταιριας...
πηραν αδεια απο την Αρχη προστασιας δεδομενων... θα φωτογραφιζουν τα αμαξια και θα στελνουν προστιμα....

ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
 

requiem4ad

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
68
Κριτικές
5
Like
0
Πόντοι
0
Σημερινη συζιτιση στον Σκαι....
Δειτε το βιντεο μετα το 1.15
www.skai.gr/player/TV/?MMID=209313]http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=209313[/url]

Tα καινουργια κολπα της εταιριας...
πηραν αδεια απο την Αρχη προστασιας δεδομενων... θα φωτογραφιζουν τα αμαξια και θα στελνουν προστιμα....

ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!

και απο In.gr τα ιδια.... ρε λες να χρωσταμε ΚΑΙ εκει σε λιγο?

 

sonderage

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2010
Μηνύματα
785
Κριτικές
18
Like
1
Πόντοι
16
Να βγουν στο φως και  οι συμβασεις του πουστο-Σουφλια και ολων των αλλων να δουμε τα  αισχη τους,και να  μας  ανοιξουν και τους λογαριασμους τους  σε τραπεζες της  ελβετιας και αλλου,αν τολμανε...
Αν δεν πληρωνει κανεις,θα ΠΑΡΟΥΝ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ  ΘΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΥΝ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ...Αν τολμησουν  να  πειραξουν οδηγο που δεν πληρωσε,ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΜΕΣΗ  ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΔΡΟΜΩΝ
ΓΑΜΙΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΓΑΜΩ ΤΑ  ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΜΠΙΝΕΔΕΣ!
 

jd

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2007
Μηνύματα
991
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
6
Υπάρχει και αλλη λύση αν θέλουν να σταματησει το πρόβλημα. Να βάλουν μπάρες που δε σηκώνονται τόσο εύκολα είτε λόγω βάρους είτε λόγω ύπαρξης γραναζιού στο μηχανισμό που δε τις αφήνει να σηκωθουν παρά μόνο από το μοτέρ.
Και εγω δε συμφωνώ με τη συνεχή αύξηση των διοδίων αλλά να πούμε ότι διόδια υπάρχουν σε όλες τις χώρες απλά το σύστημα χρέωσης είναι χιλιομετρικό και επομένως δικαιότερο, αν και πολλές φορές το αντίτιμο είναι υψηλότερο από εμάς (βλέπε Ιταλία). Από την άλλη αν κάποιος δε θέλει να χρησιμοποιήσει τον αυτοκινητόδρομο μπορεί κάλιστα να πάει από τους παράδρομους χωρίς διόδια. Και σε τελική ανάλυση χωρίς να γίνομαι συνήγορος του διαβόλου τί περιμένετε σε μια πτωχευμένη χώρα ρε παιδιά, δικαιοσύνη και κοινωνική πρόνοια? Όλα για τον παρά γίνονται και θα γίνονται δυστυχώς.
 

requiem4ad

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
68
Κριτικές
5
Like
0
Πόντοι
0
Υπάρχει και αλλη λύση αν θέλουν να σταματησει το πρόβλημα. Να βάλουν μπάρες που δε σηκώνονται τόσο εύκολα είτε λόγω βάρους είτε λόγω ύπαρξης γραναζιού στο μηχανισμό που δε τις αφήνει να σηκωθουν παρά μόνο από το μοτέρ.
Και εγω δε συμφωνώ με τη συνεχή αύξηση των διοδίων αλλά να πούμε ότι διόδια υπάρχουν σε όλες τις χώρες απλά το σύστημα χρέωσης είναι χιλιομετρικό και επομένως δικαιότερο, αν και πολλές φορές το αντίτιμο είναι υψηλότερο από εμάς (βλέπε Ιταλία). Από την άλλη αν κάποιος δε θέλει να χρησιμοποιήσει τον αυτοκινητόδρομο μπορεί κάλιστα να πάει από τους παράδρομους χωρίς διόδια. Και σε τελική ανάλυση χωρίς να γίνομαι συνήγορος του διαβόλου τί περιμένετε σε μια πτωχευμένη χώρα ρε παιδιά, δικαιοσύνη και κοινωνική πρόνοια? Όλα για τον παρά γίνονται και θα γίνονται δυστυχώς.

Οι μπαρες ΠΡΕΠΕΙ για λογους ασφαλειας να σηκωνονται . Δεν υπαρχει αυτη η επιλογη απο τις "επιχειρισεις" ...

 

amilo

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2010
Μηνύματα
413
Κριτικές
1
Like
110
Πόντοι
1
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ

Το διαρκώς διογκούμενο με γεωμετρική πρόοδο, οργανωμένη μορφή και κοφτερή αιχμή, πανελλαδικό κίνημα: «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ», έχει τρομοκρατήσει την κυβέρνηση και τις πολυεθνικές εταιρίες που εισπράττουν το χαράτσι.

Όπως ανέφερε σε ρεπορτάζ του το Σκάι ήδη το 60% των διερχόμενων από τους εθνικούς δρόμους, συμπολιτών μας, ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ διόδια.

Οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τους χαρατσοεισπράκτορες, θεωρούν ότι λόγω του κινήματος, τα χρήματα τους είναι επισφαλή και διακόπτουν τις δανειοδοτήσεις.

Μέσα στον πανικό τους, στο γιγαντωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια, οι ιδιωτικές κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους δρόμους, «επιστράτευσαν» το πολιτικό τους προσωπικό, δηλαδή τους κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και τα γνωστά «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους πολίτες που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, και υπερασπίζονται το Συνταγματικό τους δικαίωμα (άρθρο 5), να διακινούνται ελεύθερα μέσα στη χώρα, ασκώντας το!

Οι αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις, που υπογράφηκαν το 2007 στη βουλή, επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, με τη σύμφωνη γνώμη ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ παραχωρούν την εκμετάλλευση των δημόσιων, εθνικών μας δρόμων σε ιδιωτικές πολυεθνικές. Τους εθνικούς μας δρόμους που έχουμε πληρώσει τόσα χρόνια από την εφορία αλλά και με διόδια, τέλη κυκλοφορίας και φόρους στα καύσιμα.
Στις ίδιες τις συμβάσεις παραχώρησης προβλέπεται ότι η μόνη υπεύθυνη για την είσπραξη των διοδίων είναι η εταιρία και το δημόσιο δεν έχει καμία εμπλοκή. Επίσης προβλέπεται ότι φωτογράφιση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος μπορεί να γίνει μόνο όταν ο σταθμός διοδίων λειτουργεί με το σύστημα της ελεύθερης ροής οχημάτων (χωρίς μπάρες δηλαδή, Ν.3535 άρθρο 3).

Επίσης οι συμβάσεις προβλέπουν μία σειρά όρων οι οποίοι πρέπει να πληρούνται προκειμένου οι εταιρείες αυτές να έχουν το δικαίωμα είσπραξης διοδίων (ολοκληρωμένο δίκτυο ασφαλών παραδρόμων, χιλιομετρική χρέωση, ηχοπετάσματα, φωτισμός, τουαλέτες κλπ κλπ) που φυσικά δεν πληρούνται. Και φυσικά το κράτος κάνει τα στραβά μάτια!

Οι εταιρείες αυτές έχουν δεχθεί πολεοδομικά πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ, για παράνομη κοπή δέντρων, αυθαίρετα κτίσματα κλπ και θα έπρεπε να έχουν δεχθεί επιπλέον πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα κατέληγαν στα κρατικά ταμεία από ρήτρες λόγω της τρομακτικής καθυστέρησης των έργων. Φυσικά το κράτος κάνει πάλι τα στραβά μάτια!

Το κράτος μέσα στην μεγαλύτερη συστημική κρίση της ιστορίας, με μνημόνια, περικοπές μισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών δικαιωμάτων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, των συγκοινωνιών, της υγείας και της παιδείας, οδηγεί σε εξαθλίωση το συντριπτικό κομμάτι του λαού. Παρόλα αυτά αρνείται να εισπράξει αυτά που δικαιούται από τις πολυεθνικές εταιρίες και κάνει το παν για να τρομοκρατήσει τους αγωνιζόμενους πολίτες προκειμένου να διασφαλίσει τα υπερκέρδη των εταιριών.

Ο κόσμος ξύπνησε!!!
Δεν τρώμε ούτε το κουτόχορτο που μας πλασάρουν τα ΜΜΕ, ούτε τα ψέματα τα οποία για πολλοστή φορά μας λένε οι κυβερνήσεις. Γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, εξοργιζόμαστε με τα χαράτσια και την αδικία, οργανωνόμαστε από τα κάτω και αγωνιζόμαστε συλλογικά και πανελλαδικά.

Επειδή δεν τα φάγαμε μαζί και επειδή, μάλλον με κάποιον τα φάγατε, κοιτάξτε να βρείτε τους συνδαιτυμόνες σας στα πρόσωπα αυτών των οποίων τα κέρδη με τόσο ζήλο υπερασπίζεστε!

Εμάς θα μας βρείτε απέναντι σας, αλληλέγγυους με το εργατικό κίνημα του οποίου αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι!

Συνεχίζουμε να μην πληρώνουμε διόδια! Δεν μας τρομοκρατείτε, μας εξοργίζετε και κλιμακώνουμε τη δράση μας!

Όλοι την Κυριακή 9/1/2011 στα Πανελλαδικά Ανοίγματα των διοδίων, από τις Επιτροπές Αγώνα!

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό Συντονιστικό
epitropesdiodiastop.blogspot.com

[size=20pt](***ΥΓ: 'Ολοι σήμερα, Τετάρτη 5-1-11, στις 7μμ στην Ανοιχτή Συνέλευση, Καλλιδρομίου 94, Αθήνα για να ενημερωθούμε και να αποφασίσουμε πώς θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας)[/size]
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
14
Πόντοι
166
[size=15pt]20πλάσιο πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν διόδια[/size]

Την έγκριση να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οχημάτων των οδηγών, που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, εξασφάλισαν από την Αρχή Προστασίας...
Προσωπικών Δεδομένων οι κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Ολυμπία Οδός, Μορέας, Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου).

Ως εκ τούτου, εφεξής θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής για την είσπραξη οφειλών από το Πρωτοδικείο, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να καταβάλουν το 20πλάσιο του αντιτίμου.

Αν μάλιστα ο οδηγός εξακολουθήσει να μην πληρώνει, τότε θα εγγράφεται και στον Τειρεσία.

Το φαινόμενο “ανυπακοής” των οδηγών στην υποχρέωση να πληρώνουν το αντίτιμο χρήσης του οδικού δικτύου έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις.

Ένα ποσοστό της τάξεως του 20% όσων καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο στους σταθμούς των διοδίων, ενώ καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τετάρτης (05/01),ο διευθυντής λειτουργίας αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, Γιάννης Νασούλης, ανέφερε ότι οι οδηγοί “θα πρέπει να πεισθούν να πληρώνουν τα διόδια, όπως πληρώνουν το εισιτήριο στα λεωφορεία, αλλά κυρίως να κατανοήσουν την τεράστια σημασία των έργων στην ανάπτυξη και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων”.

Εν τω μεταξύ, η “Ολυμπία Οδός” έγινε η τέταρτη κοινοπραξία, που ανακοίνωσε αυξήσεις στα διόδια, που θα ισχύσουν πιθανότατα μέσα στον Ιανουάριο.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, που επικαλείται η "Καθημερινή" (05/01), το μεγαλύτερο ποσοστό άρνησης καταγράφεται στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης: από Μαλιακό έως Κλειδί στο 15% και από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια στο 6-7%. Πολύ μικρά -περίπου 1%- είναι τα αντίστοιχα ποσοστά στους δύο άξονες της Πελοποννήσου (Ελευσίνας - Πατρών και Κορίνθου - Μεγαλόπολης).

[URL unfurl="true"]http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/20.html[/url]
 

Επισκέπτης
χα χα χα αρχη προστασιας δεδομενων!!!! η χουντα προσωποποιημενη!!!!

η ιδια αρχη η οποια επιτρεπει τον διαμοιρασμο προσωπικων δεδομενων δανειοληπτων στην καθε τσουραπω υπαλληλο καθε παρανομης εισπρακτικης, η ιδια αρχη που επιτρεπει την φωτογραφιση των οδηγων μην τυχον χασουν τα ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΟΔΙΑ που εισπραττουν μεγαλοκατασκευαστες οι οποιοι ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ΅για τους οποιους εισπραττουν, η ιδια αρχη ειναι αμειλικτη ας πουμε για τη δημοσιοποιηση φωτογραφιων παιδεραστων, για τα ονοματα γονων πολιτικων που απεφυγαν τη στρ.θητεια κ.λ.π.

η γελοιότητα και η ΧΟΥΝΤΑ μαζί! Αίσχος!
 

boobssucker

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2009
Μηνύματα
1.075
Κριτικές
1
Like
248
Πόντοι
36
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ

Το διαρκώς διογκούμενο με γεωμετρική πρόοδο, οργανωμένη μορφή και κοφτερή αιχμή, πανελλαδικό κίνημα: «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ», έχει τρομοκρατήσει την κυβέρνηση και τις πολυεθνικές εταιρίες που εισπράττουν το χαράτσι.

Όπως ανέφερε σε ρεπορτάζ του το Σκάι ήδη το 60% των διερχόμενων από τους εθνικούς δρόμους, συμπολιτών μας, ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ διόδια.

Οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τους χαρατσοεισπράκτορες, θεωρούν ότι λόγω του κινήματος, τα χρήματα τους είναι επισφαλή και διακόπτουν τις δανειοδοτήσεις.

Μέσα στον πανικό τους, στο γιγαντωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια, οι ιδιωτικές κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους δρόμους, «επιστράτευσαν» το πολιτικό τους προσωπικό, δηλαδή τους κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και τα γνωστά «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους πολίτες που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, και υπερασπίζονται το Συνταγματικό τους δικαίωμα (άρθρο 5), να διακινούνται ελεύθερα μέσα στη χώρα, ασκώντας το!

Οι αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις, που υπογράφηκαν το 2007 στη βουλή, επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, με τη σύμφωνη γνώμη ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ παραχωρούν την εκμετάλλευση των δημόσιων, εθνικών μας δρόμων σε ιδιωτικές πολυεθνικές. Τους εθνικούς μας δρόμους που έχουμε πληρώσει τόσα χρόνια από την εφορία αλλά και με διόδια, τέλη κυκλοφορίας και φόρους στα καύσιμα.
Στις ίδιες τις συμβάσεις παραχώρησης προβλέπεται ότι η μόνη υπεύθυνη για την είσπραξη των διοδίων είναι η εταιρία και το δημόσιο δεν έχει καμία εμπλοκή. Επίσης προβλέπεται ότι φωτογράφιση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος μπορεί να γίνει μόνο όταν ο σταθμός διοδίων λειτουργεί με το σύστημα της ελεύθερης ροής οχημάτων (χωρίς μπάρες δηλαδή, Ν.3535 άρθρο 3).

Επίσης οι συμβάσεις προβλέπουν μία σειρά όρων οι οποίοι πρέπει να πληρούνται προκειμένου οι εταιρείες αυτές να έχουν το δικαίωμα είσπραξης διοδίων (ολοκληρωμένο δίκτυο ασφαλών παραδρόμων, χιλιομετρική χρέωση, ηχοπετάσματα, φωτισμός, τουαλέτες κλπ κλπ) που φυσικά δεν πληρούνται. Και φυσικά το κράτος κάνει τα στραβά μάτια!

Οι εταιρείες αυτές έχουν δεχθεί πολεοδομικά πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ, για παράνομη κοπή δέντρων, αυθαίρετα κτίσματα κλπ και θα έπρεπε να έχουν δεχθεί επιπλέον πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα κατέληγαν στα κρατικά ταμεία από ρήτρες λόγω της τρομακτικής καθυστέρησης των έργων. Φυσικά το κράτος κάνει πάλι τα στραβά μάτια!

Το κράτος μέσα στην μεγαλύτερη συστημική κρίση της ιστορίας, με μνημόνια, περικοπές μισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών δικαιωμάτων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, των συγκοινωνιών, της υγείας και της παιδείας, οδηγεί σε εξαθλίωση το συντριπτικό κομμάτι του λαού. Παρόλα αυτά αρνείται να εισπράξει αυτά που δικαιούται από τις πολυεθνικές εταιρίες και κάνει το παν για να τρομοκρατήσει τους αγωνιζόμενους πολίτες προκειμένου να διασφαλίσει τα υπερκέρδη των εταιριών.

Ο κόσμος ξύπνησε!!!
Δεν τρώμε ούτε το κουτόχορτο που μας πλασάρουν τα ΜΜΕ, ούτε τα ψέματα τα οποία για πολλοστή φορά μας λένε οι κυβερνήσεις. Γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, εξοργιζόμαστε με τα χαράτσια και την αδικία, οργανωνόμαστε από τα κάτω και αγωνιζόμαστε συλλογικά και πανελλαδικά.

Επειδή δεν τα φάγαμε μαζί και επειδή, μάλλον με κάποιον τα φάγατε, κοιτάξτε να βρείτε τους συνδαιτυμόνες σας στα πρόσωπα αυτών των οποίων τα κέρδη με τόσο ζήλο υπερασπίζεστε!

Εμάς θα μας βρείτε απέναντι σας, αλληλέγγυους με το εργατικό κίνημα του οποίου αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι!

Συνεχίζουμε να μην πληρώνουμε διόδια! Δεν μας τρομοκρατείτε, μας εξοργίζετε και κλιμακώνουμε τη δράση μας!

Όλοι την Κυριακή 9/1/2011 στα Πανελλαδικά Ανοίγματα των διοδίων, από τις Επιτροπές Αγώνα!

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό Συντονιστικό
epitropesdiodiastop.blogspot.com

[size=20pt](***ΥΓ: 'Ολοι σήμερα, Τετάρτη 5-1-11, στις 7μμ στην Ανοιχτή Συνέλευση, Καλλιδρομίου 94, Αθήνα για να ενημερωθούμε και να αποφασίσουμε πώς θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας)[/size]
Η διέλευση οχήματος χωρίς την καταβολή του οι−
κείου διοδίου τέλους και η μη καταβολή του, εντός
δεκαπέντε ημερών από τη διέλευση του οχήματος απο−
δεικνύεται με έγγραφη βεβαίωση του Παραχωρησιούχου
που συνοδεύεται από ευκρινή φωτογραφία του αριθμού
κυκλοφορίας του οχήματος με επισημείωση του χρό−
νου διέλευσης και βεβαίωση της αρμόδιας δημόσιας
υπηρεσίας για τα στοιχεία του κυρίου του οχήματος.
Ο υπόχρεος δικαιούται να καταβάλει το οφειλόμενο
τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός της προθεσμίας
των δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της βεβαιώσεως

του Παραχωρησιούχου με τον τρόπο που θα υποδείξει ο τελευταίος. Με βάση τα στοιχεία αυτά, μετά την πα− ρέλευση δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της ανω− τέρω βεβαιώσεως του Παραχωρησιούχου, ο τελευταί− ος μπορεί να ζητήσει την έκδοση διαταγής πληρωμής,
σύμφωνα με τα άρθρα 623 επ’ του Κώδικα Πολιτικής
Δικονομίας για το ποσό του οικείου τέλους διοδίου,
προσαυξημένου κατά το ποσό της προβλεπόμενης από
την κυρούμενη Σύμβαση σχετικής αστικής ποινής. Η
αίτηση για την έκδοση διαταγής πληρωμής εισάγεται
στο Δικαστήριο της έδρας του Παραχωρησιούχου

Ειναι η επομενη παράγραφος τους αρθρου 3,.Αναφερεται ΡΗΤΑ στον νόμο το δικαίωμα φωτογραφησης,και υποχρεωσης πληρωμής.....
 

trustworth

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.848
Like
0
Πόντοι
16
χα χα χα αρχη προστασιας δεδομενων!!!! η χουντα προσωποποιημενη!!!!

η ιδια αρχη η οποια επιτρεπει τον διαμοιρασμο προσωπικων δεδομενων δανειοληπτων στην καθε τσουραπω υπαλληλο καθε παρανομης εισπρακτικης, η ιδια αρχη που επιτρεπει την φωτογραφιση των οδηγων μην τυχον χασουν τα ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΟΔΙΑ που εισπραττουν μεγαλοκατασκευαστες οι οποιοι ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ΅για τους οποιους εισπραττουν, η ιδια αρχη ειναι αμειλικτη ας πουμε για τη δημοσιοποιηση φωτογραφιων παιδεραστων, για τα ονοματα γονων πολιτικων που απεφυγαν τη στρ.θητεια κ.λ.π.

η γελοιότητα και η ΧΟΥΝΤΑ μαζί! Αίσχος!

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ....

ΧΩΡΑ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ....

200 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ  -  ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ......

να τη χαιρεστε τη μπουρδελοχωρα σας .... μακρια μακριά και να γελάμε με αυτην ...
 

ermis1964

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
646
Κριτικές
22
Like
244
Πόντοι
2.955
Υπάρχει και αλλη λύση αν θέλουν να σταματησει το πρόβλημα. Να βάλουν μπάρες που δε σηκώνονται τόσο εύκολα είτε λόγω βάρους είτε λόγω ύπαρξης γραναζιού στο μηχανισμό που δε τις αφήνει να σηκωθουν παρά μόνο από το μοτέρ.
Και εγω δε συμφωνώ με τη συνεχή αύξηση των διοδίων αλλά να πούμε ότι διόδια υπάρχουν σε όλες τις χώρες απλά το σύστημα χρέωσης είναι χιλιομετρικό και επομένως δικαιότερο, αν και πολλές φορές το αντίτιμο είναι υψηλότερο από εμάς (βλέπε Ιταλία). Από την άλλη αν κάποιος δε θέλει να χρησιμοποιήσει τον αυτοκινητόδρομο μπορεί κάλιστα να πάει από τους παράδρομους χωρίς διόδια. Και σε τελική ανάλυση χωρίς να γίνομαι συνήγορος του διαβόλου τί περιμένετε σε μια πτωχευμένη χώρα ρε παιδιά, δικαιοσύνη και κοινωνική πρόνοια? Όλα για τον παρά γίνονται και θα γίνονται δυστυχώς.
Στήν Ιταλία δέν σταματάς κάθε 50 χλμ γιά νά πληρώσεις.Παίρνεις ένα χαρτάκι στην είσοδο τού αυτοκινητοδρόμου καί όταν βγείς από αυτόν πληρώνεις τό ανάλογο αντίτιμο.Επίσης στήν Ιταλία μπορείς νά χρησιμοποιείς δωρεάν τήν παλαιά εθνική της οδό,ή οποία είναι καλύτερη από τήν δική μας νέα Εθνική οδό.Στήν χώρα μας πού είναι ή παλαιά Εθνική οδός?Πού είναι οί πινακίδες πού γράφουν "Αθήνα-Θεσσαλόνίκη χωρίς διόδια" ή "Αθήνα-Πάτρα χωρίς διόδια"?Από τήν στιγμή πού πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας πρέπει νά μπορούμε νά μετακινούμαστε παντού μέ ασφάλεια.Αν θέλουμε νά μετακινηθούμε μέ ασφάλεια αλλά καί ταχύτητα νά πληρώσουμε κάτι παραπάνω,αλλά στήν νέα Εθνική οδό δέν μπορείς νά κινηθείς μέ ταχύτητα γιατί κάθε 50 χλμ σταματάς.Τό ιδανικό είναι νά μήν υπάρχουν ούτε διόδια ούτε τέλη κυκλοφορίας.Νά προστεθούν όλα στήν τιμή τής βενζίνης.Αν βάλουν ένα φόρο κυκλοφορίας στά καύσιμα π.χ 0,30 λεπτά στό λίτρο,ένα όχημα πού καταναλώνει 8 λίτρα/100χλμ θά πληρώνει 2,4 ευρώ τέλη κυκλοφορίας γιά κάθε 100χλμ,όπου καί άν κινείται.Όσο κινήσαι καί όσο ρυπαίνεις πληρώνεις.Ετσι όμως δέν θά τά "κονομήσουνε" οί ημέτεροι μεγαλοεργολάβοι.ΛΑΜΟΓΙΑ!!!













 

jd

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2007
Μηνύματα
991
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
6
Συμφωνώ σε κάποια από αυτά που λες αλλά όχι σε όλα. Ο φόρος στη βενζίνη είναι άδικος γιατί θα τον πληρώνουν και αυτοί που δε χρησιμοποιούν ποτέ την εθνική και οι οποίοι πληρώνουν ήδη τα τέλη κυκλοφορίας. Την ιταλία την εφερα σα παράδειγμα. Εννοείται ότι δεν υπάρχει σύγκριση δρόμων και παροχών. Μη ξεχνάς ότι είμαστε μια πτωχευμένη χώρα που δε παράγει τίποτα και το μόνο έσοδο του κράτους προέρχεται από τη φορολογια άμεση και έμμεση. Τί περιμένεις λοιπόν προκοπή? Τα πράγματα θα χειροτερεύουν όσο πάνε. Και καλά τα διόδια που είναι ενα εξοδο της τάξης των 2 € για όποτε χρησιμοποιούμε την εθνική. Για τη ΔΕΗ που καταργει τη κλιμακωτή χρεωση στα τιμολόγια δε βλεπω να μιλάει κανείς. Εκεί είναι που θα κλάψουν μανούλες γιατί το ρεύμα είναι κάτι ανελαστικό σε αντιθεση με τη κίνηση στην εθνική. Δυστυχώς φίλε τα χειρότερα έπονται.
 

dimmits

Τιμημένος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2008
Μηνύματα
29.789
Κριτικές
183
Like
3.252
Πόντοι
8.535
για την ΔΕΗ συμφωνω απολυτα... :huh: :huh:
 

ermis1964

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
646
Κριτικές
22
Like
244
Πόντοι
2.955
Συμφωνώ σε κάποια από αυτά που λες αλλά όχι σε όλα. Ο φόρος στη βενζίνη είναι άδικος γιατί θα τον πληρώνουν και αυτοί που δε χρησιμοποιούν ποτέ την εθνική και οι οποίοι πληρώνουν ήδη τα τέλη κυκλοφορίας. Την ιταλία την εφερα σα παράδειγμα. Εννοείται ότι δεν υπάρχει σύγκριση δρόμων και παροχών. Μη ξεχνάς ότι είμαστε μια πτωχευμένη χώρα που δε παράγει τίποτα και το μόνο έσοδο του κράτους προέρχεται από τη φορολογια άμεση και έμμεση. Τί περιμένεις λοιπόν προκοπή? Τα πράγματα θα χειροτερεύουν όσο πάνε. Και καλά τα διόδια που είναι ενα εξοδο της τάξης των 2 € για όποτε χρησιμοποιούμε την εθνική. Για τη ΔΕΗ που καταργει τη κλιμακωτή χρεωση στα τιμολόγια δε βλεπω να μιλάει κανείς. Εκεί είναι που θα κλάψουν μανούλες γιατί το ρεύμα είναι κάτι ανελαστικό σε αντιθεση με τη κίνηση στην εθνική. Δυστυχώς φίλε τα χειρότερα έπονται.
Αυτό πού είπα είναι κατάργηση διοδίων καί τελών κυκλοφορίας καί αντικαταστασή των από φόρο κυκλοφορίας στά καύσιμα.Αυτό πού λές γιά τήν Δ.Ε.Η είναι σωστό.Αυτή ή τεράστια άυξηση αγγίζει κατά βάση τίς οικιακές καταναλώσεις.Υποχρεώνουν τήν Δ.Ε.Η νά αγοράζει ρεύμα από ιδιώτες πρός 0,50 λεπτά τήν Kwh καί τό πουλά πρός 0,10 λεπτά Kwh.Μάς "πτώχευσαν" οί σπουδαγμένοι τεχνοκράτες καί παραδίδουν τήν χώρα βορά στά λαμόγια.
 

GAMEOVER

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Οκτ 2010
Μηνύματα
3.567
Κριτικές
223
Like
512
Πόντοι
4.017
Αυτό πού είπα είναι κατάργηση διοδίων καί τελών κυκλοφορίας καί αντικαταστασή των από φόρο κυκλοφορίας στά καύσιμα.Αυτό πού λές γιά τήν Δ.Ε.Η είναι σωστό.Αυτή ή τεράστια άυξηση αγγίζει κατά βάση τίς οικιακές καταναλώσεις.Υποχρεώνουν τήν Δ.Ε.Η νά αγοράζει ρεύμα από ιδιώτες πρός 0,50 λεπτά τήν Kwh καί τό πουλά πρός 0,10 λεπτά Kwh.Μάς "πτώχευσαν" οί σπουδαγμένοι τεχνοκράτες καί παραδίδουν τήν χώρα βορά στά λαμόγια.

Αυτό που λες δεν είναι σωστό. Ναι μεν Δ.Ε.Η  μπορεί νά αγοράζει ρεύμα από ιδιώτες (μέσω φωτοβολταϊκων )πρός 0,50 λεπτά τήν Kwh καί τό πουλά πρός 0,10 λεπτά την Kwh αλλά τις ώρες αιχμής (που το αγοράζει) της στοιχίζει 1,20 ευρώ αν το παράξει η ίδια. Τα φαινόμενα απατούν, μην έχεις για κοραϊδάρες τη ΔΕΗ
 

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
426
Πόντοι
3.595
Για τα διόδια ξεσκιστήκατε,για 1 και 2 ευρώ

Για τα άλλα,τα πιο σοβαρά,όλοι καναπέ!!!

Μου θυμίζετε πολλές πουτάνες που λένε "δεν θέλω με τίποτα χύσιμο στο πρόσωπο,αλλά στο στόμα δεν έχω πρόβλημα!!!".......
 

ermis1964

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
646
Κριτικές
22
Like
244
Πόντοι
2.955
Αυτό που λες δεν είναι σωστό. Ναι μεν Δ.Ε.Η  μπορεί νά αγοράζει ρεύμα από ιδιώτες (μέσω φωτοβολταϊκων )πρός 0,50 λεπτά τήν Kwh καί τό πουλά πρός 0,10 λεπτά την Kwh αλλά τις ώρες αιχμής (που το αγοράζει) της στοιχίζει 1,20 ευρώ αν το παράξει η ίδια. Τα φαινόμενα απατούν, μην έχεις για κοραϊδάρες τη ΔΕΗ
Δέν λέω ότι είναι κορόιδο ή Δ.Ε.Η.Αλλά όταν διαβάζω ότι ακυρώθηκε ή δημιουργία φωτοβολταικού πάρκου απο τήν Δ.Ε.Η,πιστεύω πώς κάτι θέλουν νά κάνουν.Δέν νομίζω πάντως ή Kwh νά στοιχίζει στήν Δ.Ε.Η 1,20 ευρώ.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Δέν λέω ότι είναι κορόιδο ή Δ.Ε.Η.Αλλά όταν διαβάζω ότι ακυρώθηκε ή δημιουργία φωτοβολταικού πάρκου απο τήν Δ.Ε.Η, πιστεύω πώς κάτι θέλουν νά κάνουν.Δέν νομίζω πάντως ή Kwh νά στοιχίζει στήν Δ.Ε.Η 1,20 ευρώ.

Τι έγινε;;;;

Δεν ενέκρινε η ΡΑΕ την Πτολεμαΐδα;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom