Νέα

Απίστευτο τροχαίο στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dopamina
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 82K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.104
Like
4.710
Πόντοι
506
κοτοπουλάκη εγώ αμάξι πάνω από πέντε χρόνια δεν κρατώ... και φυσικά μεταχειρισμένο δεν αγοράζω

ποιός ξέρει από ποιά μάντρα της γερμανίας κουβάλησες το σαραβαλάκι και έβαλες τον μαστρο μήτσο να σου πειράξει το λογισμικό ... τον μαστρο μήτσο που ακόμη δεν έχει μάθει να στέλνει sms στο κινητό του...
σιγα την επιστημη. Απ εξω τα παιρνουν τα software και απλα τα περνανε επανω
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
Τα 160 άλογα και μάλιστα σε 1800ρι είναι λίγα, είναι πλέον το πάτωμα της ιπποδύναμης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πες μας πόσα 1800αρια 16βάλβιδα παράγονται πλέον με λιγότερα από 150-160 άλογα. Για μετατροπές κλπ δε μιλάμε εδώ. "Μαμά" άλογα.


Για να καταλάβεις, εκτός από άσχετος, πόσο ΠΙΣΩ είσαι, το Honda Civic 1.6 vti του 1991 έβγαζε "μαμά" 160 PS. Και 1600άρι μάλιστα.

Τι μας είπες τώρα ;
Τα χόντα έβγαζαν 1,6 με 150 άλογα από το 1991.
Το πρώτο crx.
Τα 150 ατμοσφαιρικά όμως του honda, δεν έχουν καμία σχέση με τα τουρμπάτα.
Από ροπή πως πήγαιναν τα χόντα ξέρεις ;
Είχες μπει ποτέ ;
ή τα έβλεπες σε περιοδικά ;;
Στις χαμηλές στροφές ;;;;

Με το πρώτο crx vtec που είχε φίλος, μας είχε πάρει τα σώβρακα στην κηφισίας, γκολφ gti mk2 16v με τα 139 άλογα.
Δεν τον πιάναμε πουθενά.


Παλιότερα, όσοι με ξέρουν , ξέρουν ότι είχα αμάξια με περισσότερα άλογα. Π.χ. TTS ... με πρόγραμμα είχε 340 τουρμπάτα. Μετά το αντάλλαξα με άλλο ομόσταυλο με περισσότερα ... για το οποίο είχε λυσσάξει η αδελφάρα ο κολλητός σου

Βάλε μαλακά αριθμό vin τωρα γιατί θα σε γαμησω
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.458
Like
23.277
Πόντοι
5.506
κοτοπουλάκη εγώ αμάξι πάνω από πέντε χρόνια δεν κρατώ... και φυσικά μεταχειρισμένο δεν αγοράζω

ποιός ξέρει από ποιά μάντρα της γερμανίας κουβάλησες το σαραβαλάκι και έβαλες τον μαστρο μήτσο να σου πειράξει το λογισμικό ... τον μαστρο μήτσο που ακόμη δεν έχει μάθει να στέλνει sms στο κινητό του...


Έλα ρε και συ, κόφτην αυτή τη μαλακία, ο Λαλάκης μας προσφέρει ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ευκαιρίες αβίαστου γέλιου. Αυτό, δεν το ήξερα και όταν το διάβασα ανατρίχιασα, καλά είναι να μην το αναφέρουμε.  ;)
 

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.082
Κριτικές
7
Like
3.912
Πόντοι
736
Σωστός. Το θυμάτα κανείς αυτό? Πόσο ασχολήθηκε το πανελλήνιο? Ελάχιστα, απλά γιατί δεν είχε Porsche, δεν είχε πλούσιο γόνο.


http://[URL unfurl="true"]www.dimokratianews.gr/sites/default/files/styles/inner_top_full_width/public/f20f098_68.jpg?itok=Z8eV2cUi[/img[/URL]]
[/quote]

Απίστευτο και εκείνο τότε.Πάλι τσάμπα πήγαν άνθρωποι.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Έλα ρε και συ, κόφτην αυτή τη μαλακία, ο Λαλάκης μας προσφέρει ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ευκαιρίες αβίαστου γέλιου. Αυτό, δεν το ήξερα και όταν το διάβασα ανατρίχιασα, καλά είναι να μην το αναφέρουμε.  ;)

για το "καινούργιο" του λέω ρε ... αυτό που έκανε ανταλλαγή με το TTS που είχε πάρει από την μάντρα στον ασπρόπυργο...
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
έβαλες τον μαστρο μήτσο να σου πειράξει το λογισμικό ...

Υπάρχουν προγραμματάκια από γερμανία γέρο.
Διάβασε για την mtm.

Δεν είμαστε στην εποχή σου.
Έχει παρέλθει.

Γι'αυτό θαύμαζες τότε τους πλούσιους με τις jaguar,
όταν είχες έρθει από τον έβρο στους αμπελόκηπους
και σκούπιζες τον κωλο σου με εφημερίδα ...

και κάθε πάσχα, 15γουστο και χριστούγεννα που έκανες μπάνιο
τον έτριβες με σύρμα για κατσαρόλες ...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.458
Like
23.277
Πόντοι
5.506
Τι μας είπες τώρα ;
Τα χόντα έβγαζαν 1,6 με 150 άλογα από το 1991.
Το πρώτο crx.
Τα 150 ατμοσφαιρικά όμως του honda, δεν έχουν καμία σχέση με τα τουρμπάτα.
Από ροπή πως πήγαιναν τα χόντα ξέρεις ;
Είχες μπει ποτέ ;
ή τα έβλεπες σε περιοδικά ;;
Στις χαμηλές στροφές ;;;;

Με το πρώτο crx vtec που είχε φίλος, μας είχε πάρει τα σώβρακα στην κηφισίας, γκολφ gti mk2 16v με τα 139 άλογα.
Δεν τον πιάναμε πουθενά.


Παλιότερα, όσοι με ξέρουν , ξέρουν ότι είχα αμάξια με περισσότερα άλογα. Π.χ. TTS ... με πρόγραμμα είχε 340 τουρμπάτα. Μετά το αντάλλαξα με άλλο ομόσταυλο με περισσότερα ... για το οποίο είχε λυσσάξει η αδελφάρα ο κολλητός σου


Είσαι βλάκας και ψεύτης.



Τσάκο και ένα barockoγάμημα.  :grin:


Για ρώτα τους φίλους σου με τα golfottκια τι έκαναν ΜΕΤΑ τη ροπή των Honda; Πόσο τσαγάκι κερνιόντουσαν;;;


Άσχετε.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
ΣΥΝΗΘΩΣ έγραψα, τρόμπα. Το 9/10 είναι δικό σου συμπέρασμα.

Δεν τους κάνω παρέα.
Απλά τους βλέπω.
Όλοι αδελφάρες και φλώροι μου φαίνονται.

Εσύ κυκλοφορείς σε τέτοια μέρη και σου φαίνονται για ... χεράδες ;;;
Είναι λες οδηγοί σαν τον Μακαρίτη τον Τζόνυ τον Πεσματζόγλου
που ανέβαινε την πάρνηθα με την κορβέτ ;;;;;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Υπάρχουν προγραμματάκια από γερμανία γέρο.
Διάβασε για την mtm.

Δεν είμαστε στην εποχή σου.
Έχει παρέλθει.

Γι'αυτό θαύμαζες τότε τους πλούσιους με τις jaguar,
όταν είχες έρθει από τον έβρο στους αμπελόκηπους
και σκούπιζες τον κωλο σου με εφημερίδα ...

και κάθε πάσχα, 15γουστο και χριστούγεννα που έκανες μπάνιο
τον έτριβες με σύρμα για κατσαρόλες ...

και έβαλες τον μάστρο μήτσο να σου περάσει πρόγραμμα στο σαράβαλο δεκαετίας που πήρες από την μάντρα ??

ξέρει ρε ο μάστορας που πήγες να στέλνει sms ??
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Τι μας είπες τώρα ;
Τα χόντα έβγαζαν 1,6 με 150 άλογα από το 1991.
Το πρώτο crx.
Τα 150 ατμοσφαιρικά όμως του honda, δεν έχουν καμία σχέση με τα τουρμπάτα.
Από ροπή πως πήγαιναν τα χόντα ξέρεις ;
Είχες μπει ποτέ ;
ή τα έβλεπες σε περιοδικά ;;
Στις χαμηλές στροφές ;;;;

Με το πρώτο crx vtec που είχε φίλος, μας είχε πάρει τα σώβρακα στην κηφισίας, γκολφ gti mk2 16v με τα 139 άλογα.
Δεν τον πιάναμε πουθενά.


Παλιότερα, όσοι με ξέρουν , ξέρουν ότι είχα αμάξια με περισσότερα άλογα. Π.χ. TTS ... με πρόγραμμα είχε 340 τουρμπάτα. Μετά το αντάλλαξα με άλλο ομόσταυλο με περισσότερα ... για το οποίο είχε λυσσάξει η αδελφάρα ο κολλητός σου

Λόγω ότι τα μοτέρ της Honda ήταν πολύστροφα, η χαμηλή ροπή στον στρόφαλο εξισοροπούνταν με κοντά σαζμάν και κοντή τελική σχέση μετάδοσης ώστε η ροπή στον τροχό να υστερεί λιγότερο απ ότι στα χαρτιά σε σχέση με τα τουρμπάτα. Γι αυτό ακριβώς μερικά από τα ποιό ακριβή και γρήγορα σαζμάν στην ιστορία ήταν Honda, αφού το να κινηθείς γρήγορα απαιτούσε συνεχείς αλλαγές σχέσεων. Επίσης το ζητούμενο με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ ήταν η γραμμικότητα της καμπύλης ροπής και η αντοχή στην συνεχή καταπόνηση με ζέστη ή κρύο, κάτι στο οποίο τα τουρμπάτα υστερούσαν.

Γενικά πάντως μιλώντας ...

Ο βαθμός εξέλιξης ενός μοτέρ στον πολιτισμένο κόσμο μετριέται σε ίππους/λίτρο ... ενώ αν έπρεπε κάποιος να απομονώσει έναν και μόνον ονομαστικό δείκτη για τις επιδόσεις κάποιου οχήματος (εκτός από τον χρόνο του στο 400άρι και χιλόμετρο) αυτός θα ήταν οι ίππποι/κιλό_συνολικού_βάρους και όχι οι απόλυτες τιμές ροπής και ιπποδύναμης.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346

Είσαι βλάκας και ψεύτης.



Τσάκο και ένα barockoγάμημα.  :grin:


Για ρώτα τους φίλους σου με τα golfottκια τι έκαναν ΜΕΤΑ τη ροπή των Honda; Πόσο τσαγάκι κερνιόντουσαν;;;


Άσχετε.

Ρε βλάκα , καλά σου λέω ότι μόνο ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.

Το χόντα ελάχιστοι το πήγαιναν καλά.
Πολύ δύσκολο αυτοκίνητο.
Και πολύ δύσκολο να έχει κανείς τις στροφές συνέχεις ψηλά.

Με τα τουρμπάτα ακόμη και γέροι πούστηδες σαν τον τραμουντάνα
μπορουν να πάνε γρήγορα.
Είναι πιο εύκολο.


Ψάξε δοκιμή που είχε κάνει ο Στρατισίνο , συγκριτικό στην πάρνηθα,
golf mk6 gti με toyota gt86.

200 άλογα και τα 2 ...

τουρμπάτα το γκολφ
ατμοσφαιρικά το τογιότα ...


Καμία σχέση.
 

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.082
Κριτικές
7
Like
3.912
Πόντοι
736
Είναι λες οδηγοί σαν τον Μακαρίτη τον Τζόνυ τον Πεσματζόγλου
που ανέβαινε την πάρνηθα με την κορβέτ ;;;;;
ΆΣΧΕΤΟ με το συμβάν αλλά ..Πω πω που τον θυμήθηκες τον Τζόννυ!!  Ραλλίστας δύναμη
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
και έβαλες τον μάστρο μήτσο να σου περάσει πρόγραμμα στο σαράβαλο δεκαετίας που πήρες από την μάντρα ??

ξέρει ρε ο μάστορας που πήγες να στέλνει sms ??

Ηλίθιε ... στην ελλάδα , υπάρχουν αντιπρόσωποι γερμανικών προγραμμάτων.
Δεν ξέρεις από ελλάδα και λες μαλακίες.

Ούτε είχες ποτέ αμάξι στην ελλάδα.
ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙΣ.

Πες μας για τα στρείδια που τρως στο λουξεμβούργο ...
 

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.104
Like
4.710
Πόντοι
506
Το πως βγαζει τη ροπη ενα αμαξι και το ποσο μετριεται στα χαρτια ειναι αλλο πραγμα.
Ειχα κανει test drive 996ΤΤ με υποτιθεται 70 kg ροπη και ητανε για τα σκουπιδια
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.997
Κριτικές
90
Like
37.732
Πόντοι
25.467
Είναι κοντράκιας ο τύπος φίλε λέμεεε!!!. Άλλη ράτσα ...

Εδώ στην περιγραφή της πρώτης αντίδρασης του πρώτα μιλάει για το "αυτοκινητάκι" του και μετά για την οικογένεια του.

'Ολοι όσοι αγαπάμε τουτούνια και μηχανές τον καταλαβαίνουμε απολύτως ... τυπικό "αγωνιστικό συμβάν" με ατυχή κατάληξη.

Συνηθως συμφωνώ απόλυτα με τα όσα γράφετε.

Πλην όμως αυτή η ανάρτηση σας με προβληματίζει πολύ.

Για ποιό "τυπικό αγωνιστικό συμβάν με ατυχή κατάληξη" μιλάμε;

Τυπικό αγωνιστικό συμβάν με ατυχή κατάληξη ήταν το κάρφωμα του Σένα στην Ίμολα. Τυπικό αγωνιστικό συμβάν με τραγική κατάληξη ήταν το "γκρέμισμα" του Τοϊβόνεν σε "ειδική" στην Κορσική. Τυπικό αγωνιστικό συμβάν με ατυχή κατάληξη ήταν το πέρασμα των Κόλιν Έντουαρτς και Βαλεντίνο Ρόσι πάνω από τον Σιμοντσέλι  στην Σεπάνγκ.

Το να "στήνουν κόντρα" δυο-τρία ανεγκέφαλα 19χρονα με τους "κωλοφτιαγμένους μπόμπους" ξεκράνωτα στην Μπακνανά, και να παίρνουν παραμάζωμα γριές δεν  είναι "αγωνιστικό συμβάν. Όπως δεν είναι "αγωνιστικό συμβάν" τα "στησίματα από δευτέρες ρολαριστές" μεταξύ των  χαμηλωμένων "σαυροειδών" 206 και Saxo στην Θηβών. Πουτσομετρήματα είναι. Οι αγώνες (ακόμα κι αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί μέρος δημόσιου οδικού δικτύου) είναι κάτι το πολύ συγκεκριμένο και οριοθετημένο.  Συνεπώς δεν πρέπει σε καμια περίπτωση να δίνουμε "αγωνιστικό άλλοθι" σε τέτοια περιστατικά.  

 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.458
Like
23.277
Πόντοι
5.506
Λόγω ότι τα μοτέρ της Honda ήταν πολύστροφα, η χαμηλή ροπή στον στρόφαλο εξισοροπούνταν με κοντά σαζμάν και κοντή τελική σχέση μετάδοσης ώστε η ροπή στον τροχό να υστερεί λιγότερο απ ότι στα χαρτιά σε σχέση με τα τουρμπάτα. Γι αυτό ακριβώς μερικά από τα ποιό ακριβή και γρήγορα σαζμάν στην ιστορία ήταν Honda, αφού το να κινηθείς γρήγορα απαιτούσε συνεχείς αλλαγές σχέσεων. Επίσης το ζητούμενο με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ ήταν η γραμμικότητα της καμπύλης ροπής και η αντοχή στην συνεχή καταπόνηση με ζέστη ή κρύο, κάτι στο οποίο τα τουρμπάτα υστερούσαν.

Γενικά πάντως μιλώντας ...

Ο βαθμός εξέλιξης ενός μοτέρ στον πολιτισμένο κόσμο μετριέται σε ίππους/λίτρο ... ενώ αν έπρεπε κάποιος να απομονώσει έναν και μόνον ονομαστικό δείκτη για τις επιδόσεις κάποιου οχήματος (εκτός από τον χρόνο του στο 400άρι και χιλόμετρο) αυτός θα ήταν οι ίππποι/κιλό_συνολικού_βάρους και όχι οι απόλυτες τιμές ροπής και ιπποδύναμης.



Αυτά τύπε είναι πυρηνική φυσική για το Λάκη.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ηλίθιε ... στην ελλάδα , υπάρχουν αντιπρόσωποι γερμανικών προγραμμάτων.
Δεν ξέρεις από ελλάδα και λες μαλακίες.

Ούτε είχες ποτέ αμάξι στην ελλάδα.
ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙΣ.

Πες μας για τα στρείδια που τρως στο λουξεμβούργο ...

μαλάκας είμαι να πάρω αμάξι στην Ελλάδα και να πληρώσω γαμισιάτικα για να τρώνε οι λέφτηδες ??

νοικιασμένο ή με ξένες πινακίδες (βλέπεις εγώ έχω το δικαίωμα να έχω αμάξι με ξένες πινακίδες που δεν το έχεις εσύ)
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
948
Κριτικές
16
Like
2.194
Πόντοι
2.477
To R8 γιατι δεν φανηκε στην καμερα να σταματαει? ή να περναει εστω?
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
Το πως βγαζει τη ροπη ενα αμαξι και το ποσο μετριεται στα χαρτια ειναι αλλο πραγμα.
Ειχα κανει test drive 996ΤΤ με υποτιθεται 70 kg ροπη και ητανε για τα σκουπιδια


Όποιος έχει οδηγήσει τούρμπο και ατμοσφαιρικά αντίστοιχης απόδοσης
μπορεί να καταλάβει.
Όποιοι οδηγούν μόνο ατμοσφαιρικά των 90 ίππων , είναι στον κόσμο τους.

Θα συγκρίνει κανείς π.χ. παλιό μοτέρ bmw 2,5 με τα 192
με σύγχρονο 2τρο του γκρουπ με αντίστοιχη ιπποδύναμη ;;;
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΠΛΑ.

Το τούρπο έχει φουλ ροπή από τις 1500 μέχρι τον κόφτη (σχεδόν) και στο άλλο .... περιμένεις να ανεβάσει στροφές ....


Υπάρχουν βέβαια και corsa diesel για bisexual 65ρηδες ...
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
μαλάκας είμαι να πάρω αμάξι στην Ελλάδα

Σάλτα γαμήσου λοιπόν.
Σνομπάρεις αμάξια άλλων στην ελλάδα
κι εσύ οδηγείς εταιρικό ... corsa ...


Corsa ρε μαλάκα ...

Έλεος ....

και diesel !!!!!!

Να ήταν κανένα opc , είναι φορμουλάκι , γουστάρω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom