http://[URL unfurl="true"]www.msfree.gr/newphotos/osfp_sformula.jpg[/img[/URL]]
Την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην πίστα το μονοθέσιο του Ολυμπιακού..
Το ντεμπούτο του εντός πίστας θα κάνει το μονοθέσιο της Superleague Formula, το οποίο θα κάνει την πρώτη του δοκιμή στην πίστα του Silverstone το πρωί της Τρίτης 26 Φεβρουαρίου. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες πίστας το μονοθέσιο που σχεδιάζεται από την υπεύθυνη για το σασί αμερικανική εταιρεία Elan Motorsport Technologies και την υπεύθυνη για τον κινητήρα βρετανική Menard Competition Technologies. Σκοπός των δοκιμών είναι η αξιολόγηση του πακέτου σασί-κινητήρα, με τα πρώτα συμπεράσματα να χρησιμοποιούνται για την περαιτέρω εξέλιξή του.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.msfree.gr/newphotos/sformula_1.jpg[/img[/URL]]
Ως γνωστόν, τα μονοθέσια θα έχουν τα χρώματα γνωστών ποδοσφαιρικών συλλόγων, με τον Ολυμπιακό είναι η μοναδική συμμετοχή από τη χώρα μας. Θυμίζουμε πως, ουσιαστικά, ο πειραϊκός σύλλογος έχει εκχωρήσει τα δικαιώματα χρήσης του σήματος και των χρωμάτων με αντάλλαγμα την παγκόσμια προβολή του γεγονότος. Η σύνθεση των ομάδων αλλά και η επιλογή των πιλότων που θα οδηγήσουν για κάθε σύλλογο θα γίνει από την ίδια την οργανωτική επιτροπή της Superleague Formula, με στόχο την προσέλκυση σημαντικών ονομάτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.msfree.gr/newphotos/sformula_2.jpg[/img[/URL]]
Στο ημερολόγιο της πρώτης χρονιάς συμπεριλαμβάνονται έξι αγώνες, με την αυλαία να ανοίγει στο Donington Park το διήμερο 30-31 Αυγούστου και μετά να ακολουθούν οι αγώνες σε Nurburgring, Zolder, Ιταλία, Estoril και Ισπανία. Ο σχεδιασμός του μονοθεσίου με κωδική ονομασία DP09B ακολουθεί σαν κριτήρια την υψηλή ανταγωνιστικότητα και την εξελιγμένη τεχνολογία. Η αεροδυναμική του, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό την απουσία διαχύτη στο κάτω μέρος, θα ευνοεί τα προσπεράσματα ενώ θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά slick ελαστικά. Ο δωδεκακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 4,2 λίτρων, με υπολογιζόμενη απόδοση 750 ίππων στις 11.750 στροφές, έχει ήδη δοκιμαστεί σε συνθήκες αγώνα στα εργαστήρια της MCT και αύριο θα είναι η πρώτη φορά που θα λειτουργήσει σε πραγματικές συνθήκες.
[URL unfurl="true"]http://www.msfree.gr/details.php?id=623[/URL]