Ναι ρε μαγκες... αλλα το σημειο εκεινο δεν εχει μπαριερες... Τα σιδερα εκεινα πιο πολυ σαν καγκελα για τους πεζους μου φαινονται... δεν νομιζω να τοποθετηθηκαν εκει για να συγκρατουν τα αυτοκινητα...
Από ότι φαίνεται το όχημα συγκρατήθηκε από το στηθαίο σκυροδέματος που υπάρχει στο σημείο εκείνο. Και μιά χαρά την έκανε την δουλειά του γιατί το συγκράτησε και δεν έφυγε στην Λεωφ. Βουλιαγμένης που σίγουρα θα κατέληγε αν πήγαινε με 150 χλμ./ώρα (που σίγουρα δεν φαίνεται να πήγαινε τόσο).
Τα πλαϊνά καγκελάκια είναι για την πολύ παλιά διάβαση πεζών διπλα στην γέφυρα και δεν συγκρατούν αυτοκίνητο ούτε με 20 χλμ./ώρα.
Από την φωτογραφία άλλωστε φαίνεται ότι και η δεξιά πλευρά είναι σχεδόν άθικτη και η οροφή. Η πρόσκρουση είναι μπροστά δεξιά πράγμα που μάλλον οφείλεται στην πρόσκρουση στην μεταλλική μπαριέρα που αρχίζει στο σημείο αυτό.
Το ότι ανατράπηκε στο σημείο της πρόσκρουσης και συγκρατήθηκε εκεί και ούτε κάν τσούλησε προς την Βουλιαγμένης σημαίνει ότι η ταχύτητα του είχε μειωθεί πάρα πολύ. Μιά χαρά κατά την γνώμη μου την έκανε την δουλειά του το στηθαίο.
http://[URL unfurl="true"]www.newsit.gr/files/Image/2016/02/20/resized/car_pantelidhs1_473_355.jpg[/img[/URL]] [img]http://images.watchit.gr/?h=305&w=600&src=[URL unfurl="true"]http://www.newsit.gr/files/Image/2016/02/19/troxaio.jpg[/img[/URL]]
Ούτε φαίνεται ότι έχει μπει μέσα στο αυτοκίνητο κάποια μπαριέρα. Επίσης δεν φαίνεται να έχει πεταχτεί κανένας έξω από το αυτοκίνητο.
Την αιτία θανάτου θα την δείξει η νεκροψία.Αλλά είναι δυσανόλογος ο θάνατος του οδηγού σε σχέση με τους απλούς τραυματισμούς των συνεπιβατών.