ΠΕΡΙ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΔΟΚΙΜΙΟΝ
Πόσες φορές δεν µείνατε πραγµατικά βουβοί, απορηµένοι, αποκαµωµένοι, ηττηµένοι κατά κράτος όχι από κάποιο σπουδαίο µαχητή της ζωή, όχι από έναν ευφυή στρατηλάτη, ή δεξιοτέχνη των ελιγµών, αλλά από τη συσσωρεµένη χαοτική ενέργεια που ακτινοβολεί γύρω του ο µαλάκας.
Προσπαθώντας να προσεγγίσουµε την υφή αυτής της αλλόκοσµης ενεργείας παρατηρούµε ότι η πηγή της, ο µαλάκας δηλαδή, έχει άγνοια αυτής και συγχρόνως χαίρει ανοσίας ως προς τα καταστροφικά αποτελέσµατά της.
Προχωρώντας στην πνευµατική δοµή ενός µαλάκα θα παρατηρήσουµε ότι απλώς απουσιάζει παντελώς. Η µαλακία εκ των αποτελεσµάτων της µπορεί να χαρακτηριστεί συµπαγής αλλά και κυµατική διότι ακτινοβολείται. Εµπίπτει λοιπόν σαφώς στους νόµους της κβαντοµηχανικής.
Όπως δε γνωρίζουµε για ένα σωµατίδιο τη θέση του κάποια δεδοµένη στιγµή, έτσι και για το µαλάκα δε γνωρίζουµε ποτέ θα κάνει τη µαλακία του. Όπως συµπεραίνουµε επαγωγικά ότι το σωµατίδιο βρίσκεται εκεί λόγω του ίχνους του, έτσι σκεπτόµενοι ορίζουµε ότι αυτός ο άνθρωπος πρέπει να είναι µαλάκας, παρατηρώντας αυτό που έκανε-κατάστρεψε- ισοπέδωσε.
Η κλίµακα βαθµονόµησης της µαλακίας παραµένει κενή διότι ως γνωστό η ερώτηση πόσο µαλάκας είσαι, ούτε έχει ούτε χρήζει απάντησης.
Το τυχαίο είναι πρωτογενές χαρακτηριστικό της µαλακίας καθότι η οργή του µαλάκα πίπτει επί δικαίων και αδίκων.
Είναι αυτονόητο ότι στην αναµέτρηση µε ένα µαλάκα απουσιάζουν οι κανόνες παιχνιδιού διότι ο µαλάκας µη έχοντας ενδοιασµούς ως προς το αποτέλεσµα των ενεργειών του έχει σαφές τακτικό πλεονέκτηµα και στην ουσία διευθύνει αυτός το παιχνίδι. Εσύ απλώς προσπαθείς να ελαχιστοποιήσεις τις συνέπειες.
Ο µαλάκας λειτουργεί αυτόνοµα και ευτυχώς ποτέ δε συνεργάζεται µε άλλο µαλάκα. Αν αντιπαρατεθεί µε κάποιο όµοιό του, παρακολουθούµε µια µάχη τιτάνων. Ο πολλαπλασιασµός του µαλάκα δεν είναι έργο βιολογικής αναπαραγωγής αλλά µαζικής καλλιέργειας, έργο που έχουν αναλάβει αποκλειστικά σχεδόν οι κυβερνήσεις των κρατών, καθώς επιδοτούν τις καλλιέργειες αυτές, διορίζοντας τους µαλάκες, κάνοντας τους πρωθυπουργούς - στρατηγούς-υπουργούς-διευθυντές παρέχοντας δηλαδή σοβαρά κίνητρα και δίνοντας τους πεδίον δόξης λαµπρόν.
Η εξάπλωση του µαλάκα είναι παγκόσµια και δε γνωρίζει διαχωρισµούς εθνικούς, θρησκευτικούς, φυλετικούς. Αυξητική τάση παρατηρείται στις δυτικές κοινωνίες, ενώ η Αµερική χαρακτηρίζεται ο leader του χώρου διαθέτοντας ως ηγέτη τον κορυφαίο µετρ τον ΜΠΟΥΣ, κρίνοντας από τα καταστροφικά αποτελέσµατα των ενεργειών του ανά τη γη.
Η µαλακία επίσης είναι αταξική καθώς η κοινωνική της διαστρωµάτωση είναι ισοµερής γενικά. Η µαλακία ως µη βιολογική διεργασία δεν κληρονοµείται ευτυχώς, απλά εγκαθίσταται στον πάσχοντα από αδιερεύνητες ως σήµερα δυνάµεις, κάτι σαν θείο δώρο δηλαδή. Ελάχιστη είναι η επίδραση παιδαγωγών, φίλων, ερωτικών συντρόφων στον περιορισµό της. Η µαλακία και ο µαλάκας κατ' επέκταση παραµένουν αναλλοίωτα στο χρόνο. Λέµε αυτός µαλάκας ήταν, είναι και θα είναι. Ενώ µηδενική είναι και η επίδραση του χώρου, λέµε χαρακτηριστικά όπου και να βρεθεί θα την κάνει τη µαλακία του!.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η επαγγελµατική κατάσταση του µαλάκα, καθώς προτιµά επαγγέλµατα που θα του δώσουν κύρος, στα µάτια των άλλων. Έτσι συχνή είναι η εµφάνιση του στις τάξεις των καθηγητών, στρατιωτικών κατά κόρον, καθώς τα θύµατά τους οι κατώτεροι στερούνται δυνατότητος αντίδρασης. Επίσης αρχιτεκτόνων µε ανάλογου κάλλους κτίσµατα, δικηγόρων αφού συχνά ακούµε- µε έκαψε ο µαλάκας ο δικηγόρος. Ελάχιστη είναι η αντιπροσώπευση στο χώρο των γιατρών γιατί ως γνωστών εκεί οι µαλακίες δε συγχωρούνται απλώς «θάβονται». Η δηµιουργική φαντασία λείπει τελείως από το µαλάκα άρα ο χώρος των τεχνών στερείται των πολυτίµων υπηρεσιών τους. Εξαίρεση ο χώρος της µουσικής, κυρίως της λεγοµένης νεολαιΐστικης , όπου ο µαλάκας µεγαλουργεί, ιδίως στο στιχουργικό τοµέα παράγοντας στίχους- ορισµούς της µαλακίας.
Γνωστοί τρόποι αντιµετώπισης του µαλάκα δεν υπάρχουν. Η αποφυγή συναναστροφής µε µαλάκες ελάχιστα πετυχαίνει, καθόσον η µαλακία δύναται να πλήξει από πολύ µακριά!. Χωρίς άµεση επαφή µε το µαλάκα. Περισσότερο αποτρεπτική φαίνεται να είναι η απειλή σωµατικής βίας. Μια φράση του τύπου - πρόσεχε γιατί εγώ δε σηκώνω µαλακίες, συνήθως λειτουργεί κατευναστικά στο µαλάκα.
Η µαλακία ποσοτικά προσφέρεται ολόκληρη η ενισχυµένη κατά το ήµισυ. Ορίζουµε το ατυχές αποτέλεσµα σαν µια µαλακία και µισή.
Ως καλλιέργεια ο µαλάκας είναι ιδιαίτερα αποδοτική καθώς φυτρώνει εκεί που δεν τον σπέρνουν.
Ως ενέργεια συγγενεύει µε την γκαντεµιά κρίνοντας από τα αποτελέσµατα και τη µεταδοτικότητα και των δυο, αν και η γκαντεµιά είναι σαφώς υποδεέστερη και αντιµετωπίζεται µε διάφορα φυλακτά.
Δεν πρέπει να συγχέοµε τη µαλακία µε τη βλακεία διότι ο βλάκας είναι σχετικά ακίνδυνος και ενίοτε συµπαθής. Ο µαλάκας µε απλές και φαινοµενικά αθώες κινήσεις καταφέρνει το µέγιστο καταστροφικό αποτέλεσµα. Απαιτείται διαρκής εγρήγορση κατά την επαφή µαζί του. Η µαλακία ενίοτε κατοχυρώνεται πνευµατικά ως ιδιοκτησία στον πάσχοντα. Γνωστός είναι ο χαρακτηρισµός: µαλάκας µε πατέντα.
Έχει ιδιαίτερο λουκ καθώς ο µαλάκας συναντάται και µε περικεφαλαία.
Μαθηµατικά η µαλακία τείνει στο άπειρο, συχνά λέµε η µαλακία του δεν έχει όρια.
Στη φυσική ανήκει στα κεφαλαία της βλητικής και πτητικής, καθώς ο µαλάκας πετάει συνεχώς διάφορες µαλακίες.
Ως συµπαγές µέγεθος έχει µονάδα µέτρησης, βάρους το χιλιόγραµο, καθώς λέµε συχνά: πόσα κιλά µαλάκας είσαι ή κουβαλάς τόνους µαλακίας.
Συχνά εκδηλώνονται συγγενή χαρακτηριστικά συµπεριφοράς σε απλά άτοµα µε δυσδιάκριτα όρια προς τη µαλακία, οπότε λέµε: µαλακοφέρνεις ή µου φαίνεται; Η συχνή δηλαδή επαφή προκαλεί την εκδήλωση συµπεριφοράς γνωστής ως µαλακοφέρσιµο.
Στην γραµατική συντάσσεται µε ρήµατα προτροπής, προσθέτοντας την ρίζα ρε, φύγε ρε µαλάκα, άντε γ.ρε µαλάκα, ξεκόλλα ρε µαλάκα. Κλείνεται κατά το βλάκας.
Το µαλάκα ταλαιπωρούν περιέργως διάφορα φιλοσοφικά ερωτήµατα π.χ. η κότα γέννησε το αυγό ή η κατσίκα.
Η µαλακία αν και έλκει την καταγωγή της από τη γνωστή παιδική συνήθεια δεν εκδηλώνεται ως πάθηση αν κοπεί σχετικά νωρίς, επίσης δεν έχει παρενέργειες αν χρησιµοποιείται για να ποικίλει το ερωτικό παιχνίδι.πάντοτε µε µέτρο όµως.
Φαίνεται να υπάρχει αύξηση της µαλακίας µε την πάροδο του χρόνου.λέµε: για την ηλικία σου καλή η µαλακία σου. Στους ηλικιωµένους συγχέεται µε την γεροντική άνοια, απαλλάσσοντας έτσι τον πάσχοντα από το στίγµα του µαλάκα. Επίσης σε αυτή την ηλικία περιορίζονται και οι βλαπτικές συνέπειες της λόγω της επαγγελµατικής και κοινωνικής απόσυρσης του υπερήλικα µαλάκα! Μόνο όταν επέλθει το µοιραίο απαλλάσσονται τα θύµατά του, αν και συχνά υποφέρουν από άγχος και εφιάλτες ότι ο µαλάκας αναστήθηκε. Η επανένταξη των θυµάτων του µαλάκα σε υγιές περιβάλλον πρέπει να γίνεται προσεκτικά καθώς εκδηλώνουν παροδικό µαλακοφέρσιµο.
Κλείνοντας την µικρή απόπειρα διερεύνησης του µαλάκα, συνοψίζοντας µε το ρητό: Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ.
αυτό για να γνωρίσουμε το νέο φίλο μας και να του φερθούμε με ανθρώπινο τρόπο.
παρακαλώ να είστε εγκάρδιοι μαζί του, η φύση δεν είναι για όλους δίκαιη.