Νέα

Προβλέψεις για την οικονομική κρίση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα trikardos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 110K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Η οικονομική κατάσταση είναι αυτή που μας παρουσιάζουν;

  • Είναι χειρότερη

    Ψήφοι: 3 100,0%
  • Είναι καλύτερη

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Είναι ακριβής

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
λ
Άντε, κωλόγρια, να ξεκινήσει η τηλεοπτική σεζόν να ξυπνάς για να βλέπεις τον Αυτιά να λέει για το ΛΑΦΚΑ. Όλο το καλοκαίρι ξενυχτάς επειδή δεν έχει "συνταξούλα";;; :pipa3: :pipa3: :pipa3: :pipa3:

σύνταξη μωρή μπαζόλα δε θα πάρεις.... μέχρι να πεθάνεις στην πίπα θα σε έχω..
τώρα βαρέθηκα την κωλοτρυπίδα σου πάω για ύπνο....
σκούπισε τα χύσια σου και από αύριο έλα πάλι για σπερματοδιάγραμμα στο κορμί σου το χιλιοχυμμένο.
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
...μην ανακατεύεσαι με κάτι που δεν είσαι ιδικός, δεν το κατέχεις το θέμα. Ασχολήσου με το ψάρεμα....
Εσύ που το παίζεις "ιδικός" δεν με έχεις πείσει ακόμα ότι είσαι....

Δηλαδή το οδικό δίκτυο φτιάχτηκε για τα ΚΤΕΛ ??? :new_shocked:
Όχι δεν το έφτιαξε αποκλειστικά για τα ΚΤΕΛ,αλλά αυτά όντας άμεσοι ανταγωνιστές στις χερσαίες μεταφορές,ως προς τον ΟΣΕ εκμεταλλεύονται νέες επενδύσεις χωρίς να έχουν πληρώσει τίποτα.Ο ΟΣΕ για να αποκτήσει επενδύσεις,πληρώνει τοκοχρεολύσια σε Ελληνικές και ξένες τράπεζες.

Για τους γνωρίζοντες από ΔΙΕΘΝΉ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ σημασία έχει ο ενοποιημένος Ισολογισμός και όχι μιας εταιρείας του ομίλου.
Σε ποιο λογιστικό πρότυπο το γράφει αυτό;
Δηλαδή εσένα ως "αναλυτή" δεν σε ενδιαφέρει να δεις σε ποιον τομέα δαπανώνται τα περισσότερα χρήματα;Αν ήσουν σε μια ομάδα εξυγίανσης της εταιρείας δε θα αναζητούσες επιμέρους στοιχεία να δεις από πού φεύγουν τα περισσότερα χρήματα για κλείσεις τις "τρύπες";
Είπαμε,εσύ είσαι "ιδικός"!!!

Η ΤΡΕΝΟΣΕ,μία από τις εταιρείες που έκανε η ΝΔ, έγινε κατ' εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας 91/440 η οποία δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα αριθ. L237 της 24/8/91, σελ 0025-0028) αναφέρεται στην ανάπτυξη των Κοινοτικών σιδηροδρόμων, δλδ μετά από 16 χρόνια!!!
Από την Ριγήλης σου τα είπαν αυτά ή από το γραφείο του Υ.Μ.Ε;

Το δημόσιο εγγυάται όλα τα δάνεια του ΟΣΕ. Ποια τράπεζα θα δάνειζε εταιρεία ζημιογόνα με έσοδα 100 εκ. € και έξοδα 1.050 εκ. € χωρίς εξασφάλιση?
Από που συμπεραίνεις  ότι το δημόσιο εγγυάται όλα τα δάνεια;Όσον αφορά τα έξοδα,δεν αρκεί ο αριθμός,παίζει σημαντικό ρόλο και η ποιότητα.Αυτό δεν το έχει καταλάβει η προπαγάνδα της ΝΔ ή μάλλον δεν θέλει να το καταλάβει.

Εσύ ξεκίνησες προσπαθώντας να συγκρίσεις τον τρόπο χρηματοδότησης του ΟΣΕ με τα υπόλοιπα δημόσια έργα.
Είναι γεγονός,και εντέχνως αποκρύπτεται,ότι τα σιδηροδρομικά έργα δε γίνονται από τον προϋπολογισμό αλλά από λήψεις δανείων,οπότε υπάρχει ένα μεγάλο παθητικό,το οποίο αργεί να μετατραπεί σε έσοδα,αφού δεν ολοκληρώνονται τα έργα από τη μία στιγμή στην άλλη.Ανέφερα ως παράδειγμα την γραμμή Κόρινθος-Άργος/Ναύπλιο-Τρίπολη η οποία είναι έτοιμη,η ΕΔΙΣΥ την έχει παραδώσει αλλά η ΤΡΕΝΟΣΕ αρνείται να δρομολογήσει τραίνο.Τα τοκοχρεολύσια πληρώνονται,αλλά έσοδα 0.Εσύ μέγα οικονομολόγε και "ιδικέ" πώς το βλέπεις αυτό;Φυσικά,το ΥΜΕ δεν το αναφέρει αυτό....

Για τα χάλια του ΟΣΕ ασφαλώς και ευθύνεται το Δημόσιο για αρκετές δεκαετίες.....  
Και τι έκανε το ΥΜΕ να τα διορθώσει;
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Πάρτε και μια χθεσινή φωτογραφία κάποιου φίλου του σιδηροδρόμου,διότι υπάρχουν και αυτοί οι ρομαντικοί,από το Θριάσιο πεδίο όπου ο ΟΣΕ κατασκευάζει ένα εμπορευματικό κέντρο.Ένα μέρος στο οποίο πάνε τα λεφτά που οι κ.κ της κυβέρνησης παρουσιάζουν γενικά ως "χρέη".

Τα έργα θα τα δείτε στον σταθμό "Ασπρόπυργος" της νέας ΣΓΥΤ που περνάει και ο προαστιακός.

 

Συνημμένα

  • Thriasio pediox.jpg
    Thriasio pediox.jpg
    140,9 KB · Εμφανίσεις: 10

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.251
Κριτικές
3
Like
1.423
Πόντοι
566
Εσύ που το παίζεις "ιδικός" δεν με έχεις πείσει ακόμα ότι είσαι....

Απλώς γνωρίζω περισσότερα από εσένα και δεν προσπαθώ να το παίξω ειδικός όπως εσύ (με αντιγράφεις και στα ορθογραφικά λάθη ?) :2funny: 

Όχι δεν το έφτιαξε αποκλειστικά για τα ΚΤΕΛ,αλλά αυτά όντας άμεσοι ανταγωνιστές στις χερσαίες μεταφορές,ως προς τον ΟΣΕ εκμεταλλεύονται νέες επενδύσεις χωρίς να έχουν πληρώσει τίποτα.Ο ΟΣΕ για να αποκτήσει επενδύσεις,πληρώνει τοκοχρεολύσια σε Ελληνικές και ξένες τράπεζες.

Καταρχήν δεν γίνονταν επενδύσεις μετά το τέλος του Β' παγκοσμίου πολέμου στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αποτέλεσμα να απαιτούνται αρκετά δις € για την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος.  Αν τα τοκοχρεολύσια βαρύνουν τον ΟΣΕ ή το Δημόσιο η διαφορά είναι ελάχιστη, διότι τον λογαριασμό και στις δύο περιπτώσεις βαρύνει το Δημόσιο.
Δεν διαφωνώ ότι είναι άδικο το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΣΕ να υλοποιείται με δανεισμό, όμως αυτή η πρακτική ξεκίνησε επί ΠΑΣΟΚ (εποχή Σημίτη) προκειμένου να αποκρύψουμε χρέη και να μπει η χώρα μας στη Ζώνη του ευρώ. Δεν στα είπε το ΠΑΣΟΚ αυτά ?     

Σε ποιο λογιστικό πρότυπο το γράφει αυτό;
Δηλαδή εσένα ως "αναλυτή" δεν σε ενδιαφέρει να δεις σε ποιον τομέα δαπανώνται τα περισσότερα χρήματα;Αν ήσουν σε μια ομάδα εξυγίανσης της εταιρείας δε θα αναζητούσες επιμέρους στοιχεία να δεις από πού φεύγουν τα περισσότερα χρήματα για κλείσεις τις "τρύπες";
Είπαμε,εσύ είσαι "ιδικός"!!!

...προφανώς δεν γνωρίζεις τη σημασία των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων.

Για την εξυγίανση του ΟΣΕ χρειάζονται δραστικά μέτρα, όπως η υποχρεωτική μετάταξη του πλεονάζοντος προσωπικού, μεγάλη αύξηση των εισιτηρίων, ανάληψη του επενδυτικού προγράμματος από το Δημόσιο, αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας, κατάργηση μέρους του δικτύου και των ζημιογόνων δρομολογίων και ανάπτυξη νέου δικτύου και δρομολογίων σε περιοχές με μεγάλη ζήτηση.....

Από την Ριγήλης σου τα είπαν αυτά ή από το γραφείο του Υ.Μ.Ε;
Από που συμπεραίνεις  ότι το δημόσιο εγγυάται όλα τα δάνεια;Όσον αφορά τα έξοδα,δεν αρκεί ο αριθμός,παίζει σημαντικό ρόλο και η ποιότητα.Αυτό δεν το έχει καταλάβει η προπαγάνδα της ΝΔ ή μάλλον δεν θέλει να το καταλάβει.

...διάβασε το Π.Δ. 41/2005 «Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με τις Οδηγίες 91/440 και 95/18» και τα λέμε....

...δλδ υπάρχουν τα "ποιοτικά" έξοδα και τα "μη ποιοτικά" έξοδα. Σε ποιο βιβλίο λογιστικής το διάβασες αυτό ???  :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:  

Είναι γεγονός,και εντέχνως αποκρύπτεται,ότι τα σιδηροδρομικά έργα δε γίνονται από τον προϋπολογισμό αλλά από λήψεις δανείων,οπότε υπάρχει ένα μεγάλο παθητικό,το οποίο αργεί να μετατραπεί σε έσοδα,αφού δεν ολοκληρώνονται τα έργα από τη μία στιγμή στην άλλη.Ανέφερα ως παράδειγμα την γραμμή Κόρινθος-Άργος/Ναύπλιο-Τρίπολη η οποία είναι έτοιμη,η ΕΔΙΣΥ την έχει παραδώσει αλλά η ΤΡΕΝΟΣΕ αρνείται να δρομολογήσει τραίνο.Τα τοκοχρεολύσια πληρώνονται,αλλά έσοδα 0.Εσύ μέγα οικονομολόγε και "ιδικέ" πώς το βλέπεις αυτό;Φυσικά,το ΥΜΕ δεν το αναφέρει αυτό....

...βέβαια στις επενδύσεις περιλαμβάνεται και έργα ασύμφορα οικονομικά ή εξωπραγματικά. Παράδειγμα είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Αγρινίου – Κρυονερίου (παραθαλάσσιο χωριό κοντά στο Μεσολόγγι), όπου προβλεπόταν ότι η αμαξοστοιχία που θα εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Αγρίνιο φτάνοντας στο Ρίο, θα επιβιβάζονταν σε ειδικό πλοίο, στη συνέχεια θα αποβιβαζόταν σε ειδική προβλήτα στο Κρυονέρι και θα συνέχιζε το δρομολόγιο του για το Αγρίνιο.  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:

Και τι έκανε το ΥΜΕ να τα διορθώσει;

Ακόμα τίποτα.  :headbang: :headbang: :headbang:
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Απλώς γνωρίζω περισσότερα από εσένα και δεν προσπαθώ να το παίξω ειδικός όπως εσύ (με αντιγράφεις και στα ορθογραφικά λάθη ?) :2funny: 
Δε βλέπω να πείθεις κανέναν ότι ξέρεις περισσότερα,όχι από εμένα,αλλά γενικά για το θέμα....

Καταρχήν δεν γίνονταν επενδύσεις μετά το τέλος του Β' παγκοσμίου πολέμου στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αποτέλεσμα να απαιτούνται αρκετά δις € για την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος.

Δε γίνονταν επενδύσεις μετά το τέλος του πολέμου;Η γέφυρα του Γοργοποτάμου ίσως έχεις ακούσει,ότι ανατινάχθηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου.Όπως και άλλα τμήματα του δικτύου.Επίσης να σε ενημερώσω ότι τότε δεν υπήρχε ο ΟΣΕ,αλλά το δίκτυο της Κεντρικής και Βορείου Ελλάδος ανήκε στους Σ.Ε.Κ (Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους) και το δίκτυο της Πελοποννήσου στην ΣΠΑΠ.Έγιναν πάρα πολλά έργα τότε και για πολλές δεκαετίες στο σιδηροδρομικό δίκτυο,διότι εξυπηρετούσαν τις τοπικές κοινωνίες.Χωριά και πόλεις ζούσαν από το τραίνο.Οι μεταφορές ήταν σιδηροδρομικές και όχι οδικές αφού το δίκτυο ήταν ελάχιστο.

  Αν τα τοκοχρεολύσια βαρύνουν τον ΟΣΕ ή το Δημόσιο η διαφορά είναι ελάχιστη, διότι τον λογαριασμό και στις δύο περιπτώσεις βαρύνει το Δημόσιο.
Γιατί βαρύνει το δημόσιο;Έχει χρηματοδοτήσει τον ΟΣΕ ποτέ ως βασικός μέτοχος;Έκανε καμία αύξηση κεφαλαίου για να καλύψει τις ζημίες;

Δεν διαφωνώ ότι είναι άδικο το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΣΕ να υλοποιείται με δανεισμό, όμως αυτή η πρακτική ξεκίνησε επί ΠΑΣΟΚ (εποχή Σημίτη) προκειμένου να αποκρύψουμε χρέη και να μπει η χώρα μας στη Ζώνη του ευρώ. Δεν στα είπε το ΠΑΣΟΚ αυτά ? 
Φανερώνεις την κομματική σου ταυτότητα!Δεν υποστήριξα ποτέ το ΠΑΣΟΚ για το σιδηρόδρομο.Άλλωστε πολλά οδικά έργα έγιναν επί ΠΑΣΟΚ με αποτέλεσμα τη γιγάντωση των ανταγωνιστών ΚΤΕΛ και μαρασμό του σιδηροδρόμου.Τα περί ΠΑΣΟΚ είναι δικά σου συμπεράσματα.Ο ΟΣΕ παίρνει ανέκαθεν δάνεια,διότι το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι στο ΥΠΕΧΩΔΕ,αλλά στο ΥΜΕ και συγκεκριμένα στον ΟΣΕ!!!    

...προφανώς δεν γνωρίζεις τη σημασία των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων.
Δεν είπα ότι είναι άχρηστες.Τουναντίον.Αλλά πρέπει να μελετήσεις και τις επί μέρους εταιρείες.Όταν η ΕΔΙΣΥ και η ΕΡΓΟΣΕ παίρνουν δάνεια για επενδύσεις δεν χρεώνεται η ΤΡΕΝΟΣΕ.Επίσης δε σε ενδιαφέρει να δεις ποια είναι τα λειτουργικά κόστη κάθε εταιρείας;Δε θέλεις να δεις αν η ΤΡΕΝΟΣΕ που διαχειρίζεται τα δρομολόγια και τα εισιτήρια έχει ζημίες και πόσες είναι αυτές;Από τις ενοποιημένες βγαίνει το σύνολο.Και πάλι όμως,αν δεις τις ενοποιημένες της χρήσης από την 1/1/2007-31/12/2007 που έχει στη σελίδα του ο ΟΣΕ (του 2008 δεν τις έχουν ανεβάσει) στην κατάσταση ταμειακών ροών γράφει:Αγορά ενσώματων και άϋλων παγίων περιουσιακών στοιχείων (766.302) Τα ποσά είναι εκφρασμένα σε χιλιάδες €
Και μιλάμε για 2007,τα έργα όλα δεν έχουν παραδοθεί για να εγγραφούν,και επιπλέον οι χρηματοδοτήσεις λαμβάνονται όχι εφάπαξ αλλά ανάλογα με την πορεία των έργων.

Για την εξυγίανση του ΟΣΕ χρειάζονται δραστικά μέτρα, όπως η υποχρεωτική μετάταξη του πλεονάζοντος προσωπικού
Υποτίθεται ότι εσύ,και η κυβέρνηση κόπτονται για το καλό του Ελληνικού λαού και του δημοσίου χρέους.Γιατί να μεταταχθεί το πλεονάζον προσωπικό;Εγώ θέλω να απολυθεί.Όσοι περισσεύουν να απολυθούν.Αλλά περισσεύουν;Πέρσι ο κ.Χατζηδάκης είχε μιλήσει για προσλήψεις μηχανοδηγών για να κοπούν οι υπερωρίες!Υπάρχουν εταιρείες σεκιούριτι που πληρώνονται από τον ΟΣΕ.Υπηρεσίες καθαρισμού.Γιατί δεν απαιτεί από το "πλεονάζον" προσωπικό να στελεχώσει τμήμα ασφαλείας και καθαρισμού,και να μην πληρώνει ιδιώτες;Έχεις πάει πρόσφατα στον Σταθμό Λαρίσης να αγοράσεις εισιτήριο;1-2 ταμίες για 300 άτομα.Έχει το νούμερο 10 και παίρνεις το 220.Πού είναι το πλεονάζον προσωπικό;Κρύβεται;Εδώ φαίνεται η έλλειψη διοίκησης.Ας τους περάσει πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης.Όμως δεν το κάνει η κυβέρνηση και οι εκλεκτοί της διοικητές,διότι δεν θέλουν να αναλάβουν το πολιτικό κόστος.Θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.Αυτό είναι ανέφικτο όμως...

κατάργηση μέρους του δικτύου και των ζημιογόνων δρομολογίων και ανάπτυξη νέου δικτύου και δρομολογίων σε περιοχές με μεγάλη ζήτηση.....
Ποιο δίκτυο και ποια δρομολόγια είναι ζημιογόνα;Μπορείς να μου πεις;


...δλδ υπάρχουν τα "ποιοτικά" έξοδα και τα "μη ποιοτικά" έξοδα. Σε ποιο βιβλίο λογιστικής το διάβασες αυτό ???  :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:
Σε μια ανάλυση ισολογισμού εκτός από τα ποσοτικά ελέγχονται και τα ποιοτικά στοιχεία.

...βέβαια στις επενδύσεις περιλαμβάνεται και έργα ασύμφορα οικονομικά ή εξωπραγματικά. Παράδειγμα είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Αγρινίου – Κρυονερίου (παραθαλάσσιο χωριό κοντά στο Μεσολόγγι), όπου προβλεπόταν ότι η αμαξοστοιχία που θα εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Αγρίνιο φτάνοντας στο Ρίο, θα επιβιβάζονταν σε ειδικό πλοίο, στη συνέχεια θα αποβιβαζόταν σε ειδική προβλήτα στο Κρυονέρι και θα συνέχιζε το δρομολόγιο του για το Αγρίνιο.  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
Σε πληροφορώ ότι η σύνδεση Αγρινίου-Κρυονερίου ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση.Όπως και σύνδεση Κατάκολου-Αρχαίας Ολυμπίας...Η γέφυρα στο Ρίο δεν έγινε με πρόβλεψη σιδηροδρομικής γραμμής,να σου θυμίσω.Ο Τρικούπης είχε όραμα σιδηροδρομική γέφυρα για να ενώσει όλη την Δυτική Ελλάδα...Τα ΚΤΕΛ όμως επωφελούνται από το μονοπώλιο που έχουν στις χερσαίες μεταφορές.

 

Vacylie

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2009
Μηνύματα
31
Like
0
Πόντοι
0
Προβλέπω να αρπάζει και καμμιά γρίππη των χοίρων η οικονομική κρίση! :2funny: :2funny: :2funny:
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66

Αυτό που έχει σημασία από το άρθρο είναι αυτή παράγραφος:

...αξίζει να σημειωθεί ότι το μέτρο της εκπρόθεσμης υποβολής χωρίς πρόστιμα και προσαυξήσεις είχε –σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr– συμπεριληφθεί στο αρχικό κείμενο νομοσχεδίου, το οποίο κατατέθηκε στη βουλή και ψηφίστηκε το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, αλλά τελευταία στιγμή η ρύθμιση αφαιρέθηκε.
 

antipasokos

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2009
Μηνύματα
10
Like
0
Πόντοι
0
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Ζήτησα να συναντηθούμε σήμερα, αμέσως μετά τη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα τελευταία βίαια γεγονότα. Θέλω να σας μεταφέρω το κλίμα που επικρατεί σ’ ολόκληρη την Ευρώπη για την παγκόσμια οικονομική κρίση. Θέλω να επαναλάβω την αταλάντευτη προσήλωση στο χρέος που υπαγορεύει σε όλους μας η δυσμενής διεθνής συγκυρία.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, θα μιλήσω «έξω από τα δόντια»: Η ανησυχία όλων στο Συμβούλιο Κορυφής ήταν μεγάλη. Η κρίση χτυπά τις ευρωπαϊκές οικονομίες με ένταση πολύ μεγαλύτερη απ’ όση αναμενόταν. Σ’ ολόκληρη την Ευρώπη επικρατεί αβεβαιότητα. Τίποτε δεν είναι όπως ήταν πριν από λίγους μήνες. Επικρατεί έντονη ανησυχία για την έκρηξη της ανεργίας. Επικρατεί ο φόβος της ύφεσης, που είναι ζωντανή πραγματικότητα. Επηρεάζονται όλες οι χώρες. Πλήττονται όλοι οι τομείς της Οικονομίας. Επιβαρύνονται όλες οι επιχειρήσεις και όλοι οι πολίτες.

Αναπόφευκτα οι επιπτώσεις επηρεάζουν και τη χώρα μας. Η Ελλάδα δεν είναι έξω και πέρα από τον κόσμο. Οφείλουμε να το καταλάβουμε όλοι αυτό. Έτοιμες συνταγές δεν έχει κανένας. Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν. Η αντιμετώπιση των συνεπειών μιας τέτοιας κρίσης εξαρτάται από τη στάση και τη συνεργασία όλων των πολιτικών δυνάμεων, όλων των κοινωνικών φορέων, ολόκληρης της κοινωνίας. Οφείλουμε, πρώτ’ απ’ όλα, να λέμε στους πολίτες όλη την αλήθεια. Οφείλουμε να είμαστε απόλυτα προσηλωμένοι στο χρέος μας. Η δική μας απόφαση είναι αυτή. Η δική μου επιλογή είναι αυτή. Δεν αρκεί, όμως, μόνο η βούληση της Κυβέρνησης. Το διακύβευμα δεν είναι σήμερα η Κυβέρνηση. Δεν είναι μια παράταξη. Είναι η πορεία του τόπου. Είναι το αύριο της κοινωνίας. Το αύριο κάθε πολίτη. Το αύριο της νέας γενιάς.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Κάθε χώρα έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες. Η ελληνική οικονομία έχει πλεονεκτήματα, αλλά και χρόνιες αδυναμίες. Οφείλουμε λοιπόν να τα δούμε ξεκάθαρα. Από τη μία, να μην αφήσουμε τις αδυναμίες να επιδεινωθούν και από την άλλη να ενισχύσουμε τις δυνατότητές μας. Οι αδυναμίες της Οικονομίας μας, ιδίως στην κρίσιμη αυτή συγκυρία, οφείλονται στις ανισορροπίες που έχουμε κληρονομήσει. Η πιο σοβαρή απ’ όλες είναι η βαριά κληρονομιά του δημόσιου χρέους. Υπογραμμίζω ότι, μόνο για τόκους, θα δώσουμε το 2009 περίπου 12 δις ευρώ. Είναι πάνω από το 19% του συνόλου των καθαρών κρατικών εσόδων. Είναι όλα όσα εισπράττονται από το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων. Είναι σχεδόν το 5% του ΑΕΠ. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Πρόκειται για ένα τεράστιο βάρος που περιορίζει, τόσο τις αναπτυξιακές, όσο και τις κοινωνικές δυνατότητες.

Εάν μια χώρα αφήσει να φανεί ότι εκτρέπονται τα ελλείμματα, το κόστος δανεισμού της αυξάνεται σοβαρά. Εάν μια χώρα δημιουργήσει την εντύπωση ότι διολισθαίνει σε μια ανεξέλεγκτη δημοσιονομική εκτροπή, όπως αυτή που ανεύθυνα εισηγείται η Αντιπολίτευση, μπορεί να προκύψει δυσκολία δανεισμού. Εάν το δημόσιο χρέος αγνοείται, μπορεί να εκραγεί και να παρασύρει τα πάντα. Και αυτό δεν ακούγεται για πρώτη φορά στον τόπο μας. Ο κίνδυνος ήταν γνωστός, σε όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Το ήξεραν, το έλεγαν, αλλά για το κομματικό συμφέρον το ξεχνούσαν. Από το 29,7% του ΑΕΠ, που ήταν το χρέος το 1981, πλησίασε το 99% το 2004. Αυξήθηκε δηλαδή πάνω από τρεις φορές.

Επιδιώξαμε τα τελευταία χρόνια ήπια δημοσιονομική προσαρμογή. Μειώσαμε σημαντικά τα ελλείμματα. Μειώσαμε το δημόσιο χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ. Η αλήθεια ωστόσο είναι ότι το χρέος της χώρας εξακολουθεί να αποτελεί ένα τεράστιο βάρος που μειώνει την ευελιξία μας στην κρίσιμη αυτή συγκυρία. Μια διευκρίνιση, ρητή και κατηγορηματική: Διαδόσεις για πρόβλημα στην αναχρηματοδότηση του χρέους είναι υποβολιμαίες, ανεύθυνες και επικίνδυνες. Το πρόβλημα με το χρέος αφορά στο κόστος του δανεισμού. Και το πρόβλημα αυτό οφείλεται τόσο στο ύψος του χρέους που άφησε το χτες, όσο και στη διεθνή συγκυρία. Επιδεινώνεται όμως και από τα τελευταία γεγονότα. Από τα γεγονότα που πλήγωσαν την εικόνα της πατρίδας μας. Τα γεγονότα που αδικούν κατάφωρα την Ελλάδα.

Έχω κρούσει επανειλημμένα τον κώδωνα του κινδύνου. Το λέω ξανά και το λέω ευθέως: Η παγκόσμια κρίση έχει στενέψει ασφυκτικά τα περιθώρια. Απαιτεί υπευθυνότητα από όλους. Απαιτεί να συνειδητοποιήσουμε ότι ο χρόνος που έρχεται είναι δύσκολος. Οφείλουμε όλοι να ξέρουμε τι γίνεται, τι λέμε και τι κάνουμε. Οφείλουμε να συγκρατήσουμε τις απαιτήσεις μας, αλλά και τους τρόπους διεκδίκησης. Είναι ανάγκη να συμβάλλουμε όλοι ώστε να περάσουμε με σιγουριά και ασφάλεια τους δύσκολους καιρούς. Να μην υπονομεύσουμε το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας. Αντιθέτως μάλιστα! Να διασφαλίσουμε τους όρους για μια καλύτερη επόμενη μέρα. Και αυτό το τονίζω: Η θέση μου αυτή είναι δεδομένη. Είναι αδιαπραγμάτευτη. Είμαι εδώ αποφασισμένος να ανταποκριθώ απόλυτα στο χρέος μου. Είμαι αποφασισμένος να μη διακινδυνεύσω το μέλλον του τόπου για εφήμερες εντυπώσεις. Οι καιροί δεν είναι για λαϊκισμούς και πλειοδοσία υποσχέσεων. Οι καιροί απαιτούν από όλους στάση ευθύνης.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Η δύναμη της ελληνικής οικονομίας βρίσκεται στην αναπτυξιακή της δυναμική. Το επισημαίνει τόσο το ΔΝΤ, όσο και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οικονομία της χώρας μας, ενισχυμένη από τη μεταρρυθμιστική στρατηγική των προηγούμενων χρόνων, αποδεικνύει αντοχές, ισχυρότερες σε σχέση με πολλές άλλες. Οφείλουμε λοιπόν να στηρίξουμε τη δυναμική αυτή. Οφείλουμε πάνω απ’ όλα να στηρίξουμε τους τομείς που επηρεάζονται πιο άμεσα, πιο έντονα.

Από την πρώτη στιγμή μπήκαμε σε συναγερμό. Αναπτύξαμε στοχευμένες πρωτοβουλίες και πήραμε σειρά μέτρων.
- Θυμίζω την πολιτική δέσμευση για την ασφάλεια των καταθέσεων, που πρώτοι αναλάβαμε, προκαλώντας τις καταγγελίες εκείνων που ακολούθησαν.
- Θυμίζω την αύξηση της νομικής εγγύησης στο ποσό των 100 χιλιάδων ευρώ για κάθε καταθέτη, σε κάθε τράπεζα.
- Θυμίζω τα μέτρα για την προστασία των δανειοληπτών που βρίσκονται σε δυσχερή θέση.
- Πάνω απ’ όλα, επισημαίνω το νομοθετικό πλαίσιο για την ενίσχυση της ρευστότητας της Οικονομίας. Είναι βασική προϋπόθεση τόσο για τη μείωση των επιτοκίων, όσο και για τη συνέχιση της πιστωτικής επέκτασης. Είναι αναγκαίος όρος για να σταθεί η επιχειρηματικότητα, να πάρουν ανάσα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να υποστηριχθεί η απασχόληση, να διασφαλιστεί η χορήγηση στεγαστικών δανείων. Είναι η γέφυρα για να περάσει η πραγματική οικονομία τις συνέπειες της κρίσης.

Και όμως! Κανένα αντιπολιτευόμενο κόμμα δεν τόλμησε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Κάποιοι νόμισαν ότι είναι ευκαιρία επιστροφής στις χρεοκοπημένες κρατικίστικες αντιλήψεις. Κάποιοι επιδόθηκαν σε ασύστολη δημαγωγία. Το ΠΑΣΟΚ είχε φτάσει στο σημείο, τη μία να λέει ότι το πλαίσιο για τη ρευστότητα είναι «απαράδεκτο» και την άλλη να υποστηρίζει ότι «πρέπει να γίνει υποχρεωτικό».

Έφτασαν στο σημείο - Αντιπολίτευση, αλλά και εξαρτώμενοι φορείς - να ισχυρίζονται ότι χαρίζονται τάχα δισεκατομμύρια ευρώ στις τράπεζες. Δεν είναι αλήθεια και το ξέρουν. Δεν χαρίζεται ούτε ένα ευρώ και το ξέρουν. Δεν διατίθεται από τον Προϋπολογισμό ούτε ένα ευρώ και το ξέρουν. Και όμως! Για χάρη μικροκομματικών σκοπιμοτήτων δεν διστάζουν να καταφύγουν στο λαϊκισμό. Επιμένουν να παραχαράσσουν, επιμένουν να διαστρεβλώνουν την αλήθεια. Κατασκεύασαν ισχυρισμούς που πυροδοτούν το φανατισμό, την κοινωνική αντιπαράθεση, τον αποπροσανατολισμό της κοινωνίας. Προσφέρουν τις χειρότερες υπηρεσίες στην πραγματική οικονομία, την κοινωνία, την πατρίδα μας.

Έφτασε η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ στο σημείο να μιλά για αδράνεια, όταν οι ίδιοι αντιδρούν σε όλα. Άρνηση παντού! Έφτασε στο σημείο να μιλά για αργοπορία, όταν το ελληνικό πλαίσιο είναι από τα πρώτα που ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Έφτασε στο σημείο να μιλά για ολιγωρία, όταν οι ίδιοι ισχυρίζονταν πως δεν υπάρχει καμία οικονομική κρίση. Αυτοδιαψεύδονται και αυτοακυρώνονται συνεχώς. Αποδεικνύουν πως δεν θέλουν και δεν μπορούν να συμβάλουν σ’ αυτά που χρειάζεται ο τόπος. Αποδεικνύεται ότι επιχειρούν να υπονομεύσουν το κλίμα, τα έργα, τις πρωτοβουλίες που απαιτούν οι περιστάσεις.

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.483
Like
11
Πόντοι
166
Κωμικέ, εξαιτίας σου κόπηκε το άλλο thread (το οποιό ελπίζω να συνεχιστεί αύριο). Η κυβέρνηση της ΝΔ είναι η μοναδική που πέτυχε :cheesy: να πέσει έξω στο προυπολογισμό του δανεισμού κατά 50%, + 20 δις :cheesy: Οι εγκέφαλοι αυτοί ανήκουν στην αφρική ή στη νοτια αμερική. Το πασοκικό κράτος ήταν πριν έξι χρόνια. Το μιμείται πολύ καλά
 

GIORGOSK

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
6.558
Κριτικές
4
Like
2.323
Πόντοι
506
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Ζήτησα να συναντηθούμε σήμερα, αμέσως μετά τη Σύνοδο Κορυφής
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
τουλάχιστον το κάνεις με μισθό ή ευελπιστείς σε διορισμό?
 

antipasokos

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2009
Μηνύματα
10
Like
0
Πόντοι
0
Κωμικέ, εξαιτίας σου κόπηκε το άλλο thread (το οποιό ελπίζω να συνεχιστεί αύριο). Η κυβέρνηση της ΝΔ είναι η μοναδική που πέτυχε :cheesy: να πέσει έξω στο προυπολογισμό του δανεισμού κατά 50%, + 20 δις :cheesy: Οι εγκέφαλοι αυτοί ανήκουν στην αφρική ή στη νοτια αμερική. Το πασοκικό κράτος ήταν πριν έξι χρόνια. Το μιμείται πολύ καλά
δεν μπορείς να κρίνεις μια κυβέρνηση με μόλις 5 χρόνια διακυβέρνησης,θα κριθούμε απο τον λαό μετά την εικοσαετία
 

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Σεπ 2008
Μηνύματα
2.653
Κριτικές
12
Like
0
Πόντοι
616
δεν μπορείς να κρίνεις μια κυβέρνηση με μόλις 5 χρόνια διακυβέρνησης,θα κριθούμε απο τον λαό μετά την εικοσαετία


ωραία ρε, αμά είναι να αναστήσουμε τις προηγούμενες κυβερνήσεις, μιας και ήταν καλύτερες από τις τωρινές  :jerking:

Αν η μαλακία ήταν κλαρίνο, είμαι σίγουρος οτι θα ήσουν καλύτερος απ τον Σαλέα.....  :jerking:
 

arsenal4

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2009
Μηνύματα
22
Like
0
Πόντοι
0
ωραία ρε, αμά είναι να αναστήσουμε τις προηγούμενες κυβερνήσεις, μιας και ήταν καλύτερες από τις τωρινές  :jerking:

Αν η μαλακία ήταν κλαρίνο, είμαι σίγουρος οτι θα ήσουν καλύτερος απ τον Σαλέα.....  :jerking:
δεν γίνεται να φτιάξεις ομελέτα χωρίς να σπάσουν αβγά!λάθη έγιναν,αλλα συνεχίζουμε...Δεν δικαιολογώ κανέναν αλλα η αλήθεια είναι οτι η σημερινή κυβέρνηση εχει καταφέρει μόλις σε 5 χρόνια να παράγει έργο..
Μηπως ξεχασατε τους Ολυμπιακούς Αγώνες; τοτε ησασταν υπερήφανοι,ήρθε λοιπον η ώρα για να πληρώσουμε για όλα αυτα τα έργα που μας φόρτωσαν οι διεφθαρμένοι του Πασόκ
 

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Σεπ 2008
Μηνύματα
2.653
Κριτικές
12
Like
0
Πόντοι
616
δεν γίνεται να φτιάξεις ομελέτα χωρίς να σπάσουν αβγά!λάθη έγιναν,αλλα συνεχίζουμε...Δεν δικαιολογώ κανέναν αλλα η αλήθεια είναι οτι η σημερινή κυβέρνηση εχει καταφέρει μόλις σε 5 χρόνια να παράγει έργο..
Μηπως ξεχασατε τους Ολυμπιακούς Αγώνες; τοτε ησασταν υπερήφανοι,ήρθε λοιπον η ώρα για να πληρώσουμε για όλα αυτα τα έργα που μας φόρτωσαν οι διεφθαρμένοι του Πασόκ


πόσα αβγα πρέπει να σπασουν? μας δουλεύεις ρε ή μήπως παραμυθιάζεις τον εαυτό σου?
Στους Ολυμπιακούς Αγώνες όποια κυβέρνηση και να ήταν τα ίδια θα έκανε... Μην μπερδευεσαι.....
Και για να λέμε και τις αλήθειες, πολλά έργα είχαν ξεκινήσει να γίνονται επι ΠΑΣΟΚ...
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
η αλήθεια είναι οτι η σημερινή κυβέρνηση εχει καταφέρει μόλις σε 5 χρόνια να παράγει έργο..

καλώς τον

Σε ποιο έργο αναφέρεσαι αλήθεια?

Μπορείς να μας πεις συνοπτικά τις μεγαλύτερες επιτυχίες της νικήτριας του διαγωνισμού?
 

arsenal4

Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2009
Μηνύματα
22
Like
0
Πόντοι
0
καλώς τον

Σε ποιο έργο αναφέρεσαι αλήθεια?

Μπορείς να μας πεις συνοπτικά τις μεγαλύτερες επιτυχίες της νικήτριας του διαγωνισμού?

"Στα τρεισήμισι χρόνια έγιναν σημαντικά πράγματα, αλλά δεν ολοκληρώθηκαν. Είμαστε στη μέση ενός δύσκολου ανηφορικού δρόμου. Και πρέπει να συνεχίσουμε να κινούμαστε προς τα μπρος με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα" τόνισε κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής αναμέτρησης των πολιτικών αρχηγών ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Καραμανλής.

Κανείς δεν λέει ότι είμαστε αλάνθαστοι, όποιος δρα και μάλιστα κάτω από δύσκολες συνθήκες κάνει λάθη και έχει αδυναμίες. Παρήχθη όμως έργο. Μπήκαν πολλά πράγματα σε μια ρότα. Μπορούμε να πετύχουμε πολλά εάν προχωρήσουμε προς τα μπρος ενωμένοι. Θα αποφύγω να μπω σε αντιπαράθεση, οξεία και πολωτική. Πιστεύω ότι οι πολώσεις, οι εύκολες εντάσεις, οι αφορισμοί στην πολιτική έχουν βλάψει διαχρονικά. Εμείς επιμένουμε στη διατήρηση του ήπιου κλίματος και θα κάνουμε με ειλικρίνεια τις προτάσεις μας προς τον ελληνικό λαό.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom