Νέα

Πού είναι το αεροπλάνο;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 801
  • Εμφανίσεις 48K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
τι ειναι ρε τυπε οι επιβατες;καταδρομεις;

και απο που να πεσουν απο τα 10000 ποδια απο την πλατφορμα του αεροσκαφους;τι ειναι; μεταγωγικο στρατιωτικο;

κι αν πεσεις σε παγωμενο ωκεανο χειμωνιατικα ποσο νομιζεις θα αντεξεις;πριν σε φανε οι καρχαριες θα εχεις πεθανει απο υποθερμια

Γενικώς σωστό.
Αν θυμάστε, πριν χρόνια πέθαναν 3-4 άνθρωποι στο αιγαίο, που άφησαν το ιστιοφόρο τους και έπεσαν στη θάλασσα Ιούλιο μήνα λόγω υποθερμίας. Σώθηκε μόνο μια γυναίκα που κατάφερε και έφτασε κι ανέβηκε σε ένα βράχο. Άργησαν να τους βρουν γιατί δεν είχαν κανένα μέσο να κάνουν σήμα.
Η υποθερμία σκοτώνει, αυτό που αλλάζει (ανάλογα με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος) είναι ο χρόνος ζωής. Π.χ. στους 2 βαθμούς νερό ο άνθρωπος ζει 2-3 λεπτά, όχι περισσότερο.
Στν Τιτανικό, όσοι πέθαναν, πάγωσαν στο νερό πριν έρθει το Καρπάθια. Όσοι ήταν στις βάρκες, γλύτωσαν.
 

StimuLant_4

Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2012
Μηνύματα
447
Like
0
Πόντοι
1
Wormhole_by_BlPh.jpg
111030_SCI_WORMHOLE_SCREEN_PSTRS.jpg
 
OP
OP
FROID

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.923
Κριτικές
1
Like
161
Πόντοι
16
το θεμα ειναι να το βρουνε γιατι
ετσι οπως παει δυσκολο το κοβω...
η αδικια  θα ναι να χει πεσει σε στερια
και να υπηρχαν και ελπιδες για επιζωντες
και να μη το χουν παρει χαμπαρι ακομα.
αν γινει αυτο τοτε αρχιδια δορυφοροι
κ κουραφεξαλα εχουμε...
 

pacha_1977

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Αυγ 2007
Μηνύματα
512
Κριτικές
12
Like
815
Πόντοι
6.065
καλημερα σε ολους.....ακουσατε σχετικα με τον συγκυβερνητη οτι γενικοτερα εκανε οργια λεει στα πιλοτηρια των αεροπλανων που εργαζοτανε;....μαλιστα εχουν κυκλοφορησει λεει και σχετικα βιντεακια σε εφημεριδες του εξωτερικου....κυριως με αεροσυνοδους εκανε λεει σκηνικα.....
 

palias4

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2008
Μηνύματα
675
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
6
Οι δορυφόροι δεν παρακολουθούν αεροσκάφη. Και δεν είναι σταθερά πάνω από μια περιοχή, γυρίζουν γύρω-γύρω. Οι γεωστατικοί που είναι σταθεροί είναι πολύ μακριά (36.000km) και είναι εκεί για τηλεπικοινωνιακούς λόγους.

εμενα με επεισες δικε μου για τους κυπριους.
κ δεν ξερω τιποτα απο αεροπλανα ετσι?
 

boobman

Μέλος
Εγγρ.
17 Αυγ 2008
Μηνύματα
143
Like
30
Πόντοι
1
καλημερα σε ολους.....ακουσατε σχετικα με τον συγκυβερνητη οτι γενικοτερα εκανε οργια λεει στα πιλοτηρια των αεροπλανων που εργαζοτανε;....μαλιστα εχουν κυκλοφορησει λεει και σχετικα βιντεακια σε εφημεριδες του εξωτερικου....κυριως με αεροσυνοδους εκανε λεει σκηνικα.....

θα διαβασουμε οτι πιο ακυρο μεχρι να βρεθει το αεροπλανο.
Για να εχει/ειχε 3 γαλονια αυτος και 4 ο καπετανιος του σε 777 ειναι/ηταν και αριστος χειριστης και εχει τονους αρχιδια και ειναι/ηταν αριστος επαγγελματιας.
Αεροπορικες εταιριες του επιπεδου αυτου δεν ειναι προσλαμβανουν οτινανε

ο Ηλιος επεσε η τον εριξαν εχει λιγη σημασια,ηταν renegade.
Ο Τσολακης που εβγαλε το πορισμα εδωσε ευθυνες σε ολους (χειριστες-μηχανικους-αεροπορικη εταιρια) ως ποντιος πιλατος και η κυπριακη/ελληνικη δικαιοσυνη ξυνουν τα @@ τους.
Δεν τολμα κανενας να πει ανοικτα οτι η Boeing πρεπει επιτελους να βελτιωση της ιπτάμενες νεκροφορες που κατασκευαζει

Bet_Rantanplan οτι εγραψες συμφωνω 100%.


Μπορειτε να δειτε Ντοκιμαντέρ με το ονομα Mayday παραγωγης του national geographic στο YouTube με πανω απο 30 επεισοδια βασισμενα σε πραγματικα γεγονοτα με αποδειξης κτλ.
Θα καταλαβετε οτι στην αεροπορία τπτ δεν ειναι τυχαιο.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.561
Like
14.304
Πόντοι
2.606
εγώ βάζω χαλάκι με βεντούζες και δεν γλυστράω, να το κάνω και στο αεροπλάνο?

αμα παρεις μαζι και την ναυλον την κουρτινα για τα νερα εχεις καβατζα και αυτοσχεδιο αεροστατο  :grin:
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.266
Κριτικές
492
Like
38.493
Πόντοι
42.697
Δεν τολμα κανενας να πει ανοικτα οτι η Boeing πρεπει επιτελους να βελτιωση της ιπτάμενες νεκροφορες που κατασκευαζει

που στηρίζεις την αποψη οτι η Μποινγκ κατασκευαζει ιπταμενες νεκροφορες?
 

boobman

Μέλος
Εγγρ.
17 Αυγ 2008
Μηνύματα
143
Like
30
Πόντοι
1
που στηρίζεις την αποψη οτι η Μποινγκ κατασκευαζει ιπταμενες νεκροφορες?

το πιο απλο θα ηταν να το δεις στατιστικα.
Μετα να δεις τι πουλαει σε σχεση με την Airbus κ μετα μπορεις να δεις ποσες φορες τα αεροπλανα της εχουν γινει grounded (AOG).
 

pacha_1977

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Αυγ 2007
Μηνύματα
512
Κριτικές
12
Like
815
Πόντοι
6.065
θα διαβασουμε οτι πιο ακυρο μεχρι να βρεθει το αεροπλανο.
Για να εχει/ειχε 3 γαλονια αυτος και 4 ο καπετανιος του σε 777 ειναι/ηταν και αριστος χειριστης και εχει τονους αρχιδια και ειναι/ηταν αριστος επαγγελματιας.
Αεροπορικες εταιριες του επιπεδου αυτου δεν ειναι προσλαμβανουν οτινανε

ο Ηλιος επεσε η τον εριξαν εχει λιγη σημασια,ηταν renegade.
Ο Τσολακης που εβγαλε το πορισμα εδωσε ευθυνες σε ολους (χειριστες-μηχανικους-αεροπορικη εταιρια) ως ποντιος πιλατος και η κυπριακη/ελληνικη δικαιοσυνη ξυνουν τα @@ τους.
Δεν τολμα κανενας να πει ανοικτα οτι η Boeing πρεπει επιτελους να βελτιωση της ιπτάμενες νεκροφορες που κατασκευαζει

Bet_Rantanplan οτι εγραψες συμφωνω 100%.


Μπορειτε να δειτε Ντοκιμαντέρ με το ονομα Mayday παραγωγης του national geographic στο YouTube με πανω απο 30 επεισοδια βασισμενα σε πραγματικα γεγονοτα με αποδειξης κτλ.
Θα καταλαβετε οτι στην αεροπορία τπτ δεν ειναι τυχαιο.
βασικα φιλε μου αν καταλαβες δεν ειναι δικη μου εφευρεση αυτο που εγραψα αλλα δημοσιευσεις ακομα και στην sun.....εδειξαν και φωτο με τον συγκηβερνητη και γυμνοστηθες αεροσυνοδους στο πιλοτηριο....και δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο πιλοτηριο ουτε και λεω πως αυτοσ ηταν ο λογος τηης εξαφανισης.....απλα το αναφερω....
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.121
Κριτικές
27
Like
1.473
Πόντοι
1.720
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
σωστος γιατρε
εδω ρε 3 φορες ανεβηκα στο αεροπλανο και τις 3 με ερεθισμενα τυμπανα στον ωριλα κατεληξα :S
οχι να πεσει κιολας :grin: :grin:

εγω τυπε ειχα παει διακοπες εξωτερικο το 2005 πηγαινε ελα με αεροπλανο. Και επιστρεφω βραδυ προσγειωνομαι σαλονικα και το επομενο πρωι μπαμ πεφτει το κυπριακο αεροπλανο το Ηλιος. Απο τοτε σιγα μη ξανανεβω σε αεροπλανο. Θελω βεβαια να παω προς ταϊλανδη καποια στιγμη...Θα τη ψαξω τη δουλεια να παω με καραβι :grin:
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.351
Κριτικές
6
Like
23
Πόντοι
66
εγω τυπε ειχα παει διακοπες εξωτερικο το 2005 πηγαινε ελα με αεροπλανο. Και επιστρεφω βραδυ προσγειωνομαι σαλονικα και το επομενο πρωι μπαμ πεφτει το κυπριακο αεροπλανο το Ηλιος. Απο τοτε σιγα μη ξανανεβω σε αεροπλανο. Θελω βεβαια να παω προς ταϊλανδη καποια στιγμη...Θα τη ψαξω τη δουλεια να παω με καραβι :grin:

Αν ήταν έτσι, δεν θα κυκλοφορούσαν τίποτα, ούτε γαϊδούρια.
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.121
Κριτικές
27
Like
1.473
Πόντοι
1.720
1.000-1.200 ατομα παγκοσμιως το χρονο δηλαδη.
Φανταζομαι περιπου τοσοι σκοτωνονται και απο ατυχηματα γλυστρωντας στην μπανιερα τους.

τουλαχιστον εκει πας απο δικη σου μαλακια και μια κι εξω.
Αμα πεσει το γαμωαεροπλανο τραβας ποσο αγχος μεχρι να ψοφησεις και να ησυχασεις. Πρωτα εχεις πολλη αγωνια γιατι πεφτει. και μπορει να κανει αρκετη ωρα μεχρι να πεσει αλλα εσυ θα ξερεις οτι θα πεσει. Οταν πεσει αν τα τιναξεις με τη μια εισαι τυχερος. Αν ζησεις θα εχεις χερια ποδια κτλ σπασμενα και πολυ πονο. Επισης αμα πεσει στο νερο θα εχεις και την αγωνια του πνιγμου πριν πεθανεις. Ασε που μπορει να εκραγουν και τα καυσιμα και να καεις κιολας ζωντανος προτου πνιγεις. Απο τους πιο επωδυνους θανατους πιστευω
 

_hayabusas

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.052
Like
9
Πόντοι
16
Δεν τα θυμάσαι καλά.
Να στα πω εγώ που τα θυμάμαι:
1) Το autopilot "προγραμματίζεται" για διαδρομή, δεν κράτάει μόνο πορεία. Δηλαδή του δίνεις ανόδους, καθόδους, στροφές, όλα, και τα εκτελεί με τη σειρά.
2) Όταν "τελειώσουν" οι εντολές που του έχεις δώσει, τότε είναι προγραμματισμένος να κρατάει (πάντα) το ύψος (το τελευταίο που του έχει δώσει), και να κάνει οβάλ (όχι ακριβώς κύκλο, αλλά διαδρομή σχήματος σαν στίβο φαντάσου) και να περιμένει έτσι νέες εντολές ή disengage.
3) Οι τύποι (της Helios) απογειώθηκαν απ' τη Λάρνακα, και έβαλαν στο autopilot όλη τη διαδρομή μέχρι τη Τζιά (με όλα τα ύψη, στροφές - που δεν ήταν πολλές - και κάποια κάθοδο στη Τζιά, γιατί πλησίαζαν στα Σπάτα.
4) Με το που απογειώθηκαν, γύρισαν τον έλεγχο στο autopilot και χαλάρωσαν.
5) Εν τω μεταξύ ο διακόπτης cabin pressure ήταν στη λάθος θέση (manual), και ο αέρας μέσα στο αεροπλάνο αραίωνε (καθώς αυτό ανέβαινε).
6) Κάποια στιγμή έχασαν όλοι της αισθήσεις τους (πλήρωμα, επιβάτες) λόγω υποξαιμίας. Δεν διατηρείς αισθήσεις στα 10.000 μέτρα.
7) Το αεροπλάνο συνέχισε με βάση το σχέδιο του autopilot, δηλαδή μέχρι τη Τζιά.
8) Δεν έκανε κύκλους στη Μήλο, όπως θυμάσαι.
9) Όμως, το αεροπλάνο δεν απαντούσε στις κλήσεις των πύργων εδάφους (π.χ. Ρόδος), γιατί οι κυβερνήτες ήταν αναίσθητοι (ή νεκροί) από την υποξαιμία.
10) Πλησιάζοντας τη Τζιά το αεροπλάνο άρχισε να κατεβαίνει (με βάση το σχέδιο του autopilot).
11) Κατεβαίνοντας, η πίεση στην καμπίνα ξανααυξήθηκε.
12) Οι οργανισμοί που δεν είχαν πεθάνει, και είχαν καλή φυσική κατάσταση (όπως ο φροντιστής) άρχισαν να ξυπνάνε.
13) Με βάση το πρόγραμμα του autopilot το αεροπλάνο άρχισε να κάνει οβαλ κύκλους πάνω από τη Τζιά (σε σταθερόι ύψος).
14) Όμως, καποια στιγμή τέλειωσαν τα καύσιμα. (Τα αεροπλάνα "φορτώνουν" καύσιμα για τη διαδρομη που θα κάνουν (δεν "γεμίζουν") συν κάποι επί πλέον ποσοστό για σφάλεια).
15) Με το που τελείωσαν, έσβησε ο ένας κινητήρας, μετά ο άλλος, και το αεροπλάνο άρχισε να κάνει "glide" προς την κατεύθυνση που ήταν στραμμένο όταν έσβησε και η δεύτερη μηχανή (οπότε έχασε και τα ηλεκτρικά του επομένως και το autopilot). Η κατεύθυνση ήταν (έτυχε να είναι) προς Μαραθώνα - Γραμματικό.
16) Ο φροντιστής προσπάθησε να κάνει κάτι, αλλά δεν πρόλαβε. Ίσως έχασε χρόνο για να σπάσει και την πόρτα του πιλοτηρίου, κανείς δεν ξέρει. Πάντως οι πιλότοι των μαχητικών που το παρακολουθούσαν από πολύ κοντά μέχρι που έσκασε στο έδαφος, έβλεπαν κάποιον να κινείται μέσα από τα φινιστρίνια.

Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο στη συντριβή του Helios, και είναι 100% ανθρώπινο λάθος.

Και αν θυμάστε, τότε ήταν η εποχή που προχώραγε η "αποκρατικοποίηση" της Ολυμπιακής. Με την πτώση του Helios, η Ολυμπιακή πήρε παράταση ζωής για 2-3 χρόνια.

Τα "φύλλα ποιότητας" των κυβερνητών (ο ένας θυμάμαι ήταν Ανατολικογερμανός) δεν ήταν και ότι καλύτερο...  Νομίζω μάλιστα ότι ο συγκυβερνήτης ήταν 50+.  Κάποιος που στα 50 του δεν έχει καταφέρει να γίνει κυβερνήτης, δεν είναι ό,τ καλύτερο υπάρχει στον αέρα.
όταν είδα φώτο από την έκθεση της ΕΜΑΚ για το δυστύχημα έπαθα τραμπάκουλο για μέρες. απορώ πως τις άφησαν να δημοσιευτούν. ρε τύπε έτσι όπως τα εξηγείς μέχρι κι εγώ κατάλαβα τι έγινε που δεν έχω ιδέα από πτήσεις αεροπλάνα κλπ.
:rockon:
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.351
Κριτικές
6
Like
23
Πόντοι
66
τουλαχιστον εκει πας απο δικη σου μαλακια και μια κι εξω.
Αμα πεσει το γαμωαεροπλανο τραβας ποσο αγχος μεχρι να ψοφησεις και να ησυχασεις. Πρωτα εχεις πολλη αγωνια γιατι πεφτει. και μπορει να κανει αρκετη ωρα μεχρι να πεσει αλλα εσυ θα ξερεις οτι θα πεσει. Οταν πεσει αν τα τιναξεις με τη μια εισαι τυχερος. Αν ζησεις θα εχεις χερια ποδια κτλ σπασμενα και πολυ πονο. Επισης αμα πεσει στο νερο θα εχεις και την αγωνια του πνιγμου πριν πεθανεις. Ασε που μπορει να εκραγουν και τα καυσιμα και να καεις κιολας ζωντανος προτου πνιγεις. Απο τους πιο επωδυνους θανατους πιστευω

Πως θα πνιγείς αφού θα έχεις καεί;  :think: :think:

Το υπόλοιπο δεν μπορώ να το σχολιάσω.
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.121
Κριτικές
27
Like
1.473
Πόντοι
1.720
Πως θα πνιγείς αφού θα έχεις καεί;  :think: :think:

Το υπόλοιπο δεν μπορώ να το σχολιάσω.

Λεω πιο πανω θα εχεις καει αν εκραγουν τα καυσιμα. Παλι αν πεθανεις απο τη φωτια θα εισαι πιο τυχερος σε σχεση με την περιπτωση που αναφερω στην οποια: Εχεις σπασει χερι-ποδι-μεση απο την πτωση, εχεις εγκαυματα και πονας και στο τελος πνιγεσαι
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Tα σεναρια και οι ικασιες που μπορουν να γινουν (ακομη και απο ειδικους) ειναι απειρα!
Εχω οντως δει απειρα ντοκειμαντερ περι αεροπορικων ατυχηματων και τι εξοπλισμο διαθετουν σε περιπτωση βλαβης ! Διαθετουν 2-3 εφεδρικα οργανα!
Το τι μπορει να εγινε οι πιλοτοι ξερουν/ξεραν μονο, δυστυχως !

Οταν εγινε για παραδειγμα το δυστυχημα στα τεμπη με την νταλικα και το λεοφωρειο με τα παιδακια, ενα γαμημενο φρενο να πατουσε το λεοφωρειο και η νταλικα μια στροφη πριν δεν θα ανταμωνανε σε κεινο το σημειο/υψος/στροφη την συγκεκριμενη στιγμη ! Αλλα δυστυχως εγινε !

Στατιστικα παντως, τα αεροπλανα εχουν τα λιγοτερα ατυχηματα απο οποιοδηποτε μεταφορικο μεσο στον κοσμο !
 

gademis

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
196
Κριτικές
11
Like
43
Πόντοι
11
Θυμάστε το Yakovlev που είχε πέσει στη Πιερία; Παρότι ξέρανε ακριβώς που είχε πέσει κάνανε μία εβδομάδα να το βρούνε (είχε πέσει σε πολύ δύσβατο σημείο). Αν αναλογιστούμε τώρα ότι α) δεν ξέρουν που (και αν) έχει πέσει το αεροπλάνο β) πέταγε πάνω από θάλασσα γ)οι εκτάσεις στις οποίες ψάχνουν είναι τεράστιες (3 και βάλε φορές το Αιγαίο - χωρίς τα πολλά νησιά που θα διευκόλυναν την έρευνα) - το πιο πιθανό σενάριο είναι να το βρουν τυχαία μετά από πολύ καιρό κάπου σε καμιά ζούγκλα ή να ξεβράσει η θάλασσα τίποτα...
 

Επισκέπτης
Θυμάστε το Yakovlev που είχε πέσει στη Πιερία; Παρότι ξέρανε ακριβώς που είχε πέσει κάνανε μία εβδομάδα να το βρούνε (είχε πέσει σε πολύ δύσβατο σημείο). Αν αναλογιστούμε τώρα ότι α) δεν ξέρουν που (και αν) έχει πέσει το αεροπλάνο β) πέταγε πάνω από θάλασσα γ)οι εκτάσεις στις οποίες ψάχνουν είναι τεράστιες (3 και βάλε φορές το Αιγαίο - χωρίς τα πολλά νησιά που θα διευκόλυναν την έρευνα) - το πιο πιθανό σενάριο είναι να το βρουν τυχαία μετά από πολύ καιρό κάπου σε καμιά ζούγκλα ή να ξεβράσει η θάλασσα τίποτα...
Ο θειος μου απο την κατερινη που ηταν τοτε σε ενα ορειβατικο συλλογο ειχε παει απο τους πρωτους στο σημειο (αν θυμαμαι καλα κοντα στο χωριο φωτεινα επεσε)καλα το τι αντικρισαν παιδια δεν περιγραφετε, κομμενα χερια ,ποδια, κεφαλια παντου.  :S  επισης σε αυτο που λες επιδεις ηταν χειμωνας και δεν μπορουσαν να το βρουν απο ψηλα, ειχαν στειλει στρατο να ψαχνει σε σχεδον ολα τα γυρω χωρια απο το σημειο, μιλαμε για μεγαλη κινητοποιηση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom