πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 12.733
- Κριτικές
- 2
- Like
- 75.840
- Πόντοι
- 12.056
57 νεκροι ...
LIVE | MEGA TV
www.megatv.com
Η απλα χαρακτηριζεις ολο το σιδηροδρομικο υλικο της χωρας ως στρατιωτικης σημασιας, το εντασσεις στο Υπουργειο Αμυνας και αναθετεις την αντιμετωπιση του ως στρατιωτικο υλικο και την κλοπη του ως κλοπη στρατιωτικου υλικου, με τις αντιστοιχες συνεπειες (αλτ τις ει, συνθημα-παρασυνθημα, σφαιρα στο κεφαλι, κλπ)
Ακριβως. Οντας προγραμματιστης μετριας εμπειριας (υπαρχουν καλυτεροι, υπαρχουν χειροτεροι) θα μπορουσα να φτιαξω ενα επαρκες προγραμμα που να αναλυσει, εκτιμα και να ειδοποιει παραλληλα τους σταθμαρχες, τους οδηγους και καποιο κεντρο επιτηρησης σε κλασματα δευτερολεπτου. Κοστος εργασιας κατω απο 1000 ευρω (εννοειται πως θα το εκανα και δωρεαν) ετοιμοπαραδοτο μεχρι τελος Μαρτιου.καλησπέρα ,εχω ενα φιλο που ειναι εξειδικευμένος στο να φτιαχνει εφαρμογες κλπ.Μου ειπε το εξης,ΟΙ άνθρωποι σκοτώθηκαν για ενα κόστος μαξιμουμ 100 ευρω.Πάμε λοιπον .Εκει που αλαζουν τα κλειδια ,με συνδεση ιντερνετ με μια απλη καμερα ,μόλις μπει τραινο. αυτόματα τραβαει φωτογραφία και τη στελνει οπου θελις ,πχ στο σταθμο που θα βγει αυτο το τραινο .και που θα μπει το αλλο που πλεον πανε για συγκρουση και σιγουρους θανατους.Επισης θα κτυπαγε σαν συναργεμος,ωστε ακόμη και να κοιμοταν ο αλλος σταθμαρχης να τον ξυπναγε.ετσι θα ειδοποιουσε τους μηχανοδηγους και δεν θα υπηρχε καμμια συγκρουση .κοστος κατω απο 100 ευρω.Μεχρι λοιπον να εγκατασταθουν τα σωστα συγχρονα συστηματα ωστε να μην κινδυνευει ο κοσμος.Και δεν φτανει που σκοτωσαν τον κοσμο για 100 γαμημενα ευρω, πηγαιναν και στο σημειο τοθυ ατυχήματος να κανουν πως στεναχωριουνταν κι ολας ..δεν ντραπηκαν ουτε σε αυτη τη τραγικη στιγμη ,ουτε τωρτα ..ντροπη τους ειναι αδίστακτοι .και ντροπη μας που παμε και τους ψηφίζουμε
Βαζεις τον ΓΕΕΘΑ να κανει τηλεοπτικες δηλωσεις-προειδοποιησεις πως κλοπη σιδηροδρομικου υλικου θα θεωρειται ισαξια με κλοπη οπλων, οβιδων, κλπ και οι δραστες θα πυροβολουνται επι τοπου. Ονοματα στρατιωτων που πυροβολουν δε θα βγαινουν στη δημοσιοτητα. Επισης παραλαβη τετοιων κλοπιμαιων θα θεωρειται ως παρανομο εμποριο στρατιωτικου υλικου εθνικης σημασιας και οποιος μαντρας κλπ πιαστει θα εχει να κανει με στρατοδικεια, κλπ και οχι με λαδιαρηδες τοπικους υπαλληλους
Οποιος θελει ας λαβει τα μετρα του. Αν θελει να τα βαλει με το στρατο, καλη τυχη
Και απο μια αποψη ειναι ολοσωστο, διοτι οντως οι ραγες ειναι εν μερει υλικο στρατιωτικης χρησης και εθνικης σημασιας.
παρα πολυ σωστα υο κοστος εστω μεχρι να μποουν τα συστηματα ειναι αστειο για τετοιου μεγεθους εταιριες και το δημοσιο ,για αυτο και θα προτεινω σε φιλο δικηγορο να πει μεσω ενος κομματος πως τις ευθυνες τις εχουν οι υπουργοί και ολοι ας πουμε οι συμβουλοι που δεν μπξκαν στο κοπο ουτε καν να σκεφτουν κατι τοσο απλό να μην κινδυνευει ο κοσμος,για αυτο λεω πως θα επρεπε να κρυβονται σε καμμια τρυπα μεσα ολοι αυτοι που πανε να δειχνουν τις αθλιες μουρες τους στα καναλια παριστανοντας πως στεναχωριουνται δηθενΑκριβως. Οντας προγραμματιστης μετριας εμπειριας (υπαρχουν καλυτεροι, υπαρχουν χειροτεροι) θα μπορουσα να φτιαξω ενα επαρκες προγραμμα που να αναλυσει, εκτιμα και να ειδοποιει παραλληλα τους σταθμαρχες, τους οδηγους και καποιο κεντρο επιτηρησης σε κλασματα δευτερολεπτου. Κοστος εργασιας κατω απο 1000 ευρω (εννοειται πως θα το εκανα και δωρεαν) ετοιμοπαραδοτο μεχρι τελος Μαρτιου.
Ειναι σημαντικο να ειδοποιουνται και οι οδηγοι και οχι μονο οι σταθμαρχες γιατι μετα θα εχεις αλλους κινδυνους. Ο πρωτος που πρεπει να ξερει οτι εχει αλλο τρενο μπροστα του ειναι ο οδηγος και μετα ολοι οι αλλοι. Ειναι και θεμα χρονου αντιδρασης, δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις με 25 χιλιομετρα και 12 λεπτα περιθωριο οπως προχθες
Ακομα μου φαινεται αδιανοητο πως αφησαν τετοιον κινδυνο χωρις δικλειδες ασφαλειας εν ετει 2023
αυτο αποδεικνυει οτι η λογικη ηταν παμε κι οπου βγει. Πεταγε ο καθενας το μπαλακι στον επομενο γιατι δεν τους ενδιέφεραν τα τρενα - σου λεει ποσους αφορα αυτο; Στην Ελλαδα ολοι το ΚΤΕΛ παιρνουν.Μία ψύχραιμη αναδρομη
με αφορμή τους ολυμπιακούς αγώνες του 2004 είχαν γίνει επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Είχαν αναβαθμιστεί τα συστήματα ασφαλείας. Όμως, μετά την παρέλευση της επίπλαστης ευημερίας και τη χρεοκοπία, όλα αυτά αφέθηκαν στην τύχη τους με αποτέλεσμα, στα πρώτα μνημονιακά χρόνια να καταστούν ουσιαστικά ανενεργά. Τα Κέντρα τηλεδιοίκησης ήταν τυφλά και οι φωτεινοί σηματοδότες κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου εκτός λειτουργίας.
Μετά το σοκ των δύο πρώτων μνημονίων, το 2014 η τότε κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου προχώρησε σε διαγωνισμό για την ανάταξη των συστημάτων ασφαλείας. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν κοντά στα 40 εκατ. ευρώ και ο χρόνος περαίωσης τα τρία έτη. Όμως επήλθε η κυβερνητική αλλαγή και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ το 2016, κι ενώ είχε ήδη τρέξει περίπου το 60% του έργου, άγνωστο για ποιους λόγους, το “πάγωσε” για περίπου μία διετία.
Το 2018 αποφασίστηκε ότι απαιτείται μια συμπληρωματική σύμβαση με τον αρχικό ανάδοχο, ύψους 15 εκατ. ευρώ ώστε να αναβαθμιστούν πλήρως τα συστήματα ασφαλείας. Η απόφαση αυτή όμως, δεν υλοποιήθηκε ποτέ ως το καλοκαίρι του 2019 που υπήρξε εκ νέου κυβερνητική αλλαγή.
Αλλά και η σημερινή κυβέρνηση έχασε δύο ολόκληρα χρόνια και χρειάστηκε να φτάσουμε στο 2021 για να υπογραφεί η συμπληρωματική σύμβαση η οποία προέβλεπε ολοκλήρωση του έργου το καλοκαίρι του 2023. Ήταν αυτό το οποίο θα ανακοίνωνε χθες στη Θεσσαλονίκη ο κ. Μητσοτάκης.
Μαζί και με ένα ακόμη έργο που αφορά τη λειτουργία ενός λογισμικού συστήματος το οποίο θα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο και θα εναρμονίζει όλα τα συστήματα ασφαλείας στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου. Η σύμβαση για το έργο αυτό υπογράφηκε στις 31 Μαΐου 2021 με χρόνο παράδοσης τους δέκα μήνες.
θα έπρεπε να εχουν ηδη φτιαξει νομο που η κλοπη υλικου ,επειδη μπορει να προκαλεσει δυστυχημα και γινεται με δόλο να ειναι αποπειρα δολοφονιας με δόλο και να εχει ισόβια καθειρξη ,και πληρη δημευση περιουσιακων στοιχειων ωστε αμεσα να καταβαλεται και το κοστος της κλοπης.Και ενταξει θα μου πειτε οι γυφτοι τι περιουσιακα θα εχουν ,ε σε οποιοπν βρουνε απο το τιποτε..Για ολα υπάρχει λύση, το έγραψα και πιο πισω, τσιμπάς 5-6 γυφτους που πανε να σηκώσουν σιδηροδρομικο υλικο και τους ρίχνεις 10 χρονια φυλακη ακατέβατα χωρις αναστολές και λοιπές παπαριες. Να δεις μετα πως τους κόβονται οι κλεψιες μαχαιρι.
Αλλη λυση ειναι ένοπλη φύλαξη, οποιος πλησιάζει σε αποσταση 5-10 μετρων μια προειδοποιητικη στον αερα και αν δεν εξαφανιστει σε 30 δευτερα η επομενη επανω του. η τελευταία λυση ειναι αρκετα τραβηγμενη αφου στανταρ θα αντιδρασουν τα αριστερα κομματα.
2011. Οι φίλοι σου με τα μνημόνια. Και έτσι έγινε και η ανάταξη της οικονομίας. ΘΑ χτίζουμε ένα νοσοκομείο μας έλεγε ο Χατζηδάκης για την εξοικονόμηση των εξόδων απο την Ολυμπιακή βάλε και την οικονομία από τα έξοδα του ΟΣΕ και κοίτα πόσα νέα και σύγχρονα νοσοκομεία έχουμε φτιάξει σε αυτά τα 13 χρόνια τον μνημονίων. Που θα μας πεις ότι είναι και αίσχος!Το οτι ειναι εκτος λειτουργιας το δικτυο Πελοποννησου εδω και χρονια, ειναι ενα αισχος.
ακόμη και εαν αναλάβει ο στρατός την πλήρη διακυβέρνηση της χώρας ,πάλι μια τρύπα στο νερό θα γίνειΒαζεις τον ΓΕΕΘΑ να κανει τηλεοπτικες δηλωσεις-προειδοποιησεις πως κλοπη σιδηροδρομικου υλικου θα θεωρειται ισαξια με κλοπη οπλων, οβιδων, κλπ και οι δραστες θα πυροβολουνται επι τοπου. Ονοματα στρατιωτων που πυροβολουν δε θα βγαινουν στη δημοσιοτητα. Επισης παραλαβη τετοιων κλοπιμαιων θα θεωρειται ως παρανομο εμποριο στρατιωτικου υλικου εθνικης σημασιας και οποιος μαντρας κλπ πιαστει θα εχει να κανει με στρατοδικεια, κλπ και οχι με λαδιαρηδες τοπικους υπαλληλους
Οποιος θελει ας λαβει τα μετρα του. Αν θελει να τα βαλει με το στρατο, καλη τυχη
Και απο μια αποψη ειναι ολοσωστο, διοτι οντως οι ραγες ειναι εν μερει υλικο στρατιωτικης χρησης και εθνικης σημασιας.
Θράσος,ΤΟΠαντως ο ΣΚΑΙ έβαλε τωρα και παιζει το Ορατότης μηδεν με τον Κουρκουλο ....
Οταν 2 χρονια ασχολεισαι με το να εμβολιαστει ο κοσμος και να μην πεθανει απο τον σουπερ επικινδυνο ιο,αυτα γινονται....Ακριβως. Οντας προγραμματιστης μετριας εμπειριας (υπαρχουν καλυτεροι, υπαρχουν χειροτεροι) θα μπορουσα να φτιαξω ενα επαρκες προγραμμα που να αναλυσει, εκτιμα και να ειδοποιει παραλληλα τους σταθμαρχες, τους οδηγους και καποιο κεντρο επιτηρησης σε κλασματα δευτερολεπτου. Κοστος εργασιας κατω απο 1000 ευρω (εννοειται πως θα το εκανα και δωρεαν) ετοιμοπαραδοτο μεχρι τελος Μαρτιου.
Ειναι σημαντικο να ειδοποιουνται και οι οδηγοι και οχι μονο οι σταθμαρχες γιατι μετα θα εχεις αλλους κινδυνους. Ο πρωτος που πρεπει να ξερει οτι εχει αλλο τρενο μπροστα του ειναι ο οδηγος και μετα ολοι οι αλλοι. Ειναι και θεμα χρονου αντιδρασης, δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις με 25 χιλιομετρα και 12 λεπτα περιθωριο οπως προχθες
Ακομα μου φαινεται αδιανοητο πως αφησαν τετοιον κινδυνο χωρις δικλειδες ασφαλειας εν ετει 2023
τσαβαλε ρομανε αιμις να πουμαι τα δηνουμαι τα σειδερα και μας αικλεβουναι οι εμπορι δαιν μας εδινουναι χαρτια τιποιτης αποδιξειΔηλαδή δεν εκδίδουν τιμολόγιο οι γύφτοι όταν φέρνουν κλεμμένα καπάκια αποχέτευσης;
Τότε πως τους εμβάζει τα χρήματα ο μαντράς;
Ετσι που τα λες φοβάμαι οτι δεν θα τηρούν το διάλειμμα που προβλέπει η εργατική νομοθεσία για τα πάκια με τις ασετυλίνες.
Βαζεις τον ΓΕΕΘΑ να κανει τηλεοπτικες δηλωσεις-προειδοποιησεις πως κλοπη σιδηροδρομικου υλικου θα θεωρειται ισαξια με κλοπη οπλων, οβιδων, κλπ και οι δραστες θα πυροβολουνται επι τοπου. Ονοματα στρατιωτων που πυροβολουν δε θα βγαινουν στη δημοσιοτητα. Επισης παραλαβη τετοιων κλοπιμαιων θα θεωρειται ως παρανομο εμποριο στρατιωτικου υλικου εθνικης σημασιας και οποιος μαντρας κλπ πιαστει θα εχει να κανει με στρατοδικεια, κλπ και οχι με λαδιαρηδες τοπικους υπαλληλους
Οποιος θελει ας λαβει τα μετρα του. Αν θελει να τα βαλει με το στρατο, καλη τυχη
Και απο μια αποψη ειναι ολοσωστο, διοτι οντως οι ραγες ειναι εν μερει υλικο στρατιωτικης χρησης και εθνικης σημασιας.
Μιλαμε για τελευταιους ,για απογαμηδια του χειροτερου μπουρδελου.....ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΧΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΦΙΕΣΤΑ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΡΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ......ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕ Η ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΓΥΜΝΩΣΕ .....ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ???Στα αρχίδια τους όλα , οι τυποι δεν μασανε τ αρχιδια τους , οτι θελουν κανουν χωρις να κρατουν κανένα πρόσχημα
Ενημερωση εκπροσωπου
Ερωτηση δημοσιογραφου
Δημ = Υπαρχει η πληροφορία οτι ο γιος του Ντογιακου ειναι μετακλητος υπαλληλος του υπουργείου μεταφορών και ο κος Ντογιακος ανελαβε την ερευνα για τις συνθηκες του ατυχήματος, αν ισχυει .. που εσεις θα μας πειτε , δεν υπαρχει ενα ουσιαστικό ασυμβίβαστο ;
Εκπρ = Ο Ντογιάκος, ο γιος, ειναι μετακλητος συνεργατης απο το 2019 του παραιτηθεντως υπουργου Κο Καραμανλη , παραιτουμενος υπουργος παυει και την μετακλητη σχέση νομίζω, αλλά εδω μιλάμε για ενα ζητημα που πρεπει να το αντιμετωπίζουμε πανω απο τετοιες προσεγγίσεις ..
στο 19:00
ειδες τι μουνόπανα ειναιΔηλαδή δεν εκδίδουν τιμολόγιο οι γύφτοι όταν φέρνουν κλεμμένα καπάκια αποχέτευσης;
Τότε πως τους εμβάζει τα χρήματα ο μαντράς;
Ετσι που τα λες φοβάμαι οτι δεν θα τηρούν το διάλειμμα που προβλέπει η εργατική νομοθεσία για τα πάκια με τις ασετυλίνες.