Κατανοώ την προσέγγισή σου, απλά συνηθίζεται να κρίνεται μία πράξη από το αποτέλεσμα που προκαλείται και πάμε ανάποδα: αφού το αποτέλεσμα είναι τόσο τραγικό, πρόκειται για δολοφονία και φταίνε όλοι.Θες να σου πω μια άλλη περίπτωση που έτυχε να είμαι εκεί γύρω στην περιοχή όχι μπροστά στο συμβάν;προ 12ετίας στον Πύργο στη διασταύρωση Αγ. Γεώργιος-Πύργος-Εθνική Πατρών Πύργου μια βαρέλα μπετού βρισκόταν στο φανάρι στη διασταύρωση από Αγ. Γεώργιο για να βγει Εθνική και να στρίψει δεξιά.Ήρθε 16χρονο κορίτσι με ποδήλατο το οποίο ήθελε προφανώς να περάσει κάθετα για Πύργο και πήγε και σταμάτησε δίπλα στην δεξιά πόρτα της βαρέλας στο τυφλό σημείο ορατότητας του καθρέπτη.Έστριψε δεξιά η βαρέλα την πάτησε και τη σκότωσε.Πες μου φταίει ή δε φταίει ο οδηγός;για μένα όσο και να στεναχωριέμαι με ότι έγινε δεν φταίει.Η μαλακία έγινε πάντως.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 418K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Ξεκινάμε από το αποτέλεσμα και ψάχνουμε να βρούμε τις ευθύνες του δυστυχήματος.Έχεις ένα ποδήλατο σε επαρχιακό δρόμο που απαγορεύεται και πάει να περάσει κάθετα την εθνική που πάλι απογορεύεται να κυκλοφορεί το ποδήλατο.Επιπλέον ακόμα και το ποδήλατο αποτελεί όχημα άρα θα έπρεπε να είναι πίσω από τη βαρέλα και όχι δίπλα του.Το κοριτσάκι δεν τήρησε πουθενά τον ΚΟΚ.Προφανώς στον οδηγό θα καταλογιστούν αρχικά ευθύνες περί θανάτου από αμέλεια αλλά και πάλι τι ποσοστό συνυπαιτιότητας μπορεί να έχει;εγώ σου λέω ότι του βγάζει ένα ποσοστό 20-30% πιστεύεις ότι θα ικανοποιήσει τους γονείς του άτυχου κοριτσιού;πιστεύεις ότι ο οδηγός το ήθελε;δεν του άφησε ψυχολογικό κουσούρι;καλοπερνάει να πηγαίνει δικαστήριο να δικάζεται;δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάποια ξεκάθαρη απάντηση απέναντι στους γονείς.το τραγικό συμβάν έγινε.Κατανοώ την προσέγγισή σου, απλά συνηθίζεται να κρίνεται μία πράξη από το αποτέλεσμα που προκαλείται και πάμε ανάποδα: αφού το αποτέλεσμα είναι τόσο τραγικό, πρόκειται για δολοφονία και φταίνε όλοι.
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.475
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 3.656
Δεν την έχω δει.Φίλτατε για ηρέμησε λίγο.Και εγώ έχω να κάνω με δημόσιες συμβάσεις πολυυυυ μικρότερου budget.Έχεις τα χαρτιά της σύμβασης 717?Εγώ δεν τα έχω πάντως.Υποψιάζομαι ότι η σύμβαση έχει γίνει μεταξύ ιδιωτικών εταιρειών και του ΟΣΕ και όχι του Υπουργείου Μεταφορών.Το Υπουργείο έχει την υψηλή εποπτία και μπορεί να έχει κάνει προγραμματική σύμβαση με τον ΟΣΕ ή απλά να χρηματοδοτεί με τα κονδύλια που διαχειρίζεται το Υπουργείο τον ΟΣΕ για το έργο-σύμβαση 717.Αυτό σημαίνει ότι κάνει οικονομικό έλεγχο και πρόοδο εργασιών στη σύμβαση 717 δεν ελέγχει αναλύτικά την εκτέλεση των εργασιών.Αυτό το κάνει η τεχνική υπηρεσία του ΟΣΕ.Μπορεί να εμπείπτει στο Υπουργείο Μεταφορών ο ΟΣΕ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν λειτουργεί και ανεξάρτητα.Ξαναλέω για τον Καραμανλή δεν φταίει για το συμβάν.Φταίει που βγαίνει και λέει ψέμματα δημόσια ότι αυτός τα κάνει καλά προκειμένου να καλύψει την πολιτική του θέση ως υπουργός.
Έχω παρακολουθήσει όμως την εξεταστική επιτροπή κατά την οποία την ανέλυσαν και την συζήτησαν επαρκώς.
Όταν υπογράφεις μια σύμβαση με οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία της κεντρικής κυβέρνησης για παράδειγμα....ακόμα και στα επιστολόχαρτα ξεκινάει με το μακρυνάρι...Ελληνική Δημοκρατία...Υπουργείο τάδε....διεύθυνση τεχνικών...ή τμ. προμηθειών και πάει λέγοντας.
Στο συγκεκριμένο η σύμβαση έγινε μεταξύ των πολλών εταιρειών...δηλαδή πήρε το έργο η τομή (μπόμπολας) και έδωσε υπεργολαβία στην μπομπαρνιέ και στην ζίμενς...γιατί η τομή δεν είχε ούτε το know how ούτε τις πιστοποιήσεις ( που λέγαμε και παραπάνω) να εκτελέσει το έργο. Προφανώς η σύμβαση έγινε με το Ελληνικό Δημόσιο που δίνει τα λεφτά της ΕΕ μέσω του ΟΣΕ που είναι κρατική εταιρεία. Αυτή σύμβαση λοιπόν αν ακούσεις την επιτροπή δεν προχωρούσε γιατί τα συστήματα της μπομπαρντιέ δεν συνεργάζονταν με της ζίμενς....ζητούσαν επιπλέον χρήματα συνεχώς για να συνεχίζεται η σύμβαση επ αόριστον...
Το υπουργείο δεν παίζει τόσο γενικό ρόλο να μοιράζει τα λεφτά.Μπερδεμένα μου τα λες λίγο.Έχω φτιάξει συστήματα αυτοματισμού και εγώ.Τις προδιαγραφές δεν τις ορίζω εγώ αλλά η μελέτη.Σε πληροφορώ έχω κάνει εγκατάσταση του συστήματος εκεί που ήθελαν αλλά το δίκτυο ήταν μπουρδέλο και στην πραγματικότητα δεν δουλεύει 100% σωστά γιατί δεν γνωρίζουν το δίκτυό τους.Αν εμένα μου λέει πχ να του βάλω σύστημα καταγραφής και αποστολής δεδομένων 4g και εκεί που το βάζουμε δεν έχουν υπολογίσει ότι το σήμα δεν πιάνει γιατί είναι στη μέση του πουθενά εγώ σε τι φταίω;Φέρει ευθύνη όπως λες που ενώ έχει λάβει εξώδικα το Υπουργείο δεν δείχνει να έχει πράξει κάτι (όσο γνωρίζουμε γιατί δεν ξέρουμε τι ανταλλαγή αλληλογραφίας και ενέργειες έχουν γίνει).
Αφού κάνεις τέτοιες συμβάσεις με το δημόσιο θα ξέρεις ότι ναι μεν όλα γίνονται βάσει μελέτης την οποία κάνει η τεχνική υπηρεσία αλλά η μελέτη είναι βασισμένη στην νομοθεσία η οποία νομοθεσία βασίζεται 90% στις ευρωπαικές οδηγίες που προσθέτουν μέτρα ασφαλείας, διαδικασίες, πιστοποιήσεις...κτλπ....
Και επειδή μπορούμε να συνενοηθούμε αν και δεν είμαστε στο ίδιο πεδίο.....
Αν εσύ δεις μια διακήρυξη ενός διαγωνισμού και την διαβάσεις...και είναι λανθασμένη...ζητάει πράγματα που δεν γίνονται....είναι βασισμένη σε παλαιότερα ΦΕΚ κτλπ....δεν θα ενημερώσεις? Τι θα κάνεις θα πας να δώσεις προσφορά γνωρίζοντας ότι το έργο δεν γίνεται? Ή αν γίνει θα είναι απιστοποίητο????
Και το σημαντικότερο όλων...αν δεν το τελειώσεις ποτέ....και βγαίνει ο υπουργός να διαβεβαιώνει τον λαό ότι το έργο έχει τελειώσει.....τι θα σκεφτείς????
Στην πράξη τι γίνεται;συνήθως κάνεις ερωτήματα πριν τη δημοπρασία και αν ξέρουν θα απαντήσουν κάτι ή θα προσθέσουν κανα σχέδιο ή τεχνική προδιαγραφή.Αν όχι αφου έχεις δει και εσύ διακυρήξεις και έχεις κάνει συμβάσεις σου λένε ότι έλαβες γνώση τις παραμέτρους και συνθήκες του έργου κλπ κλπ και σου πετάνε το μπαλάκι.Και τι γίνεται προχωράς να παλέψεις να πάρεις το έργο και στη συνέχεια διεκδικείς μέσα από τα σφάλματα της μελέτης αλλαγές ή περισσότερα χρήματα.Ο μπόμπολας που πήρε το έργο προφανώς με ειδική πρόσκληση πήρε δάνεια εμπειρία μέσω της Siemens που έχει κάνει προηγούμενα έργα.Γνωστό ότι τα συστήματα της Siemens δεν συνεργάζονται με κανένα άλλο σύστημα και είναι και μούτρα που όλο ζητάνε λεφτά.Βάση νόμου πρέπει όλες οι διακυρήξεις και μελέτες να είναι αναθεωρημένες με τα δεδομένα την ημέρα δημοπρασίας.Ξέρεις πόσες δεν είναι;έχεις την εντύπωση ότι απαντάνει οι υπηρεσίες;προχώρα το έργο σου λένε.Και πάλι το λάθος που λες είναι στην τεχνική υπηρεσία του ΟΣΕ.Ο εργολάβος κάνεις τις συστάσεις του αν οι επιβλέποντες μηχανικοί είναι άσχετοι τι θα πουν όχι στις συστάσεις του εργολάβου;εδώ προφανώς τρώγανε χρήματα επαόριστον με δικαιολογία ότι τα συστήματα δεν κουμπώνουν μεταξύ τους και χρείαζονται επιλέον χρήματα για να κατασκευάσουν συστήματα μεταπτώσεων από το ένα στο άλλο και κλπ.Εμένα όλα αυτά τα είχε στην ειδική συγγραφή υποχρεώσεων ότι και να μην τα λέει αναλυτικά είναι δικιά μου υποχρεώση χωρίς έξτρα κόστος να τα κατασκευάσω.Ξέρω και σε έναν Δήμο πάλι αντίστοιχα που απαίτησε ένα εργολάβος να πάρει επιπλέον χρήματα το αρνήθηκαν γιατί και σε αυτόν του είπαν είναι όλα μέσα στο αρχικό κόστος (είχε μάθει σε αναθεσούλες σε άλλους Δήμους και να του δίνουν ότι ζήταγε) και δεν πήγαινε να τα φτιάξει και τον κύρηξαν έκπτωτο. Το υπουργείο και η διαχειριστική των προγραμμάτων ΕΣΠΑ λεφτά μοιράζει και ελέγχουν την πρόοδο των έργων.Αν τα χαρτιά είναι σωστά αν τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα αν γίνεται η απορροόφηση των χρημάτων καθώς προχωράνε οι εργασίες κλπ κλπ. Πέρα από όλα αυτά όμως αυτό δεν αναιρεί ότι ΝΑΙ ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ και είναι ΜΕΓΑ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Το θεωρώ αδίκημα εξαπάτησης του ελληνικού λαού αυτό που έκανε.Δεν την έχω δει.
Έχω παρακολουθήσει όμως την εξεταστική επιτροπή κατά την οποία την ανέλυσαν και την συζήτησαν επαρκώς.
Όταν υπογράφεις μια σύμβαση με οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία της κεντρικής κυβέρνησης για παράδειγμα....ακόμα και στα επιστολόχαρτα ξεκινάει με το μακρυνάρι...Ελληνική Δημοκρατία...Υπουργείο τάδε....διεύθυνση τεχνικών...ή τμ. προμηθειών και πάει λέγοντας.
Στο συγκεκριμένο η σύμβαση έγινε μεταξύ των πολλών εταιρειών...δηλαδή πήρε το έργο η τομή (μπόμπολας) και έδωσε υπεργολαβία στην μπομπαρνιέ και στην ζίμενς...γιατί η τομή δεν είχε ούτε το know how ούτε τις πιστοποιήσεις ( που λέγαμε και παραπάνω) να εκτελέσει το έργο. Προφανώς η σύμβαση έγινε με το Ελληνικό Δημόσιο που δίνει τα λεφτά της ΕΕ μέσω του ΟΣΕ που είναι κρατική εταιρεία. Αυτή σύμβαση λοιπόν αν ακούσεις την επιτροπή δεν προχωρούσε γιατί τα συστήματα της μπομπαρντιέ δεν συνεργάζονταν με της ζίμενς....ζητούσαν επιπλέον χρήματα συνεχώς για να συνεχίζεται η σύμβαση επ αόριστον...
Το υπουργείο δεν παίζει τόσο γενικό ρόλο να μοιράζει τα λεφτά.
Αφού κάνεις τέτοιες συμβάσεις με το δημόσιο θα ξέρεις ότι ναι μεν όλα γίνονται βάσει μελέτης την οποία κάνει η τεχνική υπηρεσία αλλά η μελέτη είναι βασισμένη στην νομοθεσία η οποία νομοθεσία βασίζεται 90% στις ευρωπαικές οδηγίες που προσθέτουν μέτρα ασφαλείας, διαδικασίες, πιστοποιήσεις...κτλπ....
Και επειδή μπορούμε να συνενοηθούμε αν και δεν είμαστε στο ίδιο πεδίο.....
Αν εσύ δεις μια διακήρυξη ενός διαγωνισμού και την διαβάσεις...και είναι λανθασμένη...ζητάει πράγματα που δεν γίνονται....είναι βασισμένη σε παλαιότερα ΦΕΚ κτλπ....δεν θα ενημερώσεις? Τι θα κάνεις θα πας να δώσεις προσφορά γνωρίζοντας ότι το έργο δεν γίνεται? Ή αν γίνει θα είναι απιστοποίητο????
Και το σημαντικότερο όλων...αν δεν το τελειώσεις ποτέ....και βγαίνει ο υπουργός να διαβεβαιώνει τον λαό ότι το έργο έχει τελειώσει.....τι θα σκεφτείς????
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.460
- Like
- 23.293
- Πόντοι
- 5.506
Είπε κανείς πως ο Καρμανλης ΔΕΝ έχει ΚΑΙ αυτός ευθύνες;Κ λεφτά να μην έφαγε ο Κώστας Καραμανλής αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχει ευθύνη για την μην ολοκλήρωση ...
Καλά ρε πουστη μου θα μας τρελάνουν. ;;
Δλδ αν εμένα με υποχρεώνει το κράτος να έχω μια δικλείδα ασφαλείας έξτρα κ δεν το κάνω κ γίνει ατύχημα τότε τι θα πω στο δικαστήριο ...;.....α συγνώμη τα λεφτά τα είχα στην τράπεζα για να γίνει το έργο ασφαλείας αλλά δεν πήγα να τα τραβήξω για να πλήρωσω το μηχανικό ασφαλείας για την ολοκλήρωση του έργου.
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.475
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 3.656
Εμένα αν με ρωτάς....δεν μπαίνω σε διαγωνισμό που ξέρω ότι η μελέτη δεν στέκει ούτε με 10 εκατομμύρια και 90% περιθώριο κέρδους.Στην πράξη τι γίνεται;συνήθως κάνεις ερωτήματα πριν τη δημοπρασία και αν ξέρουν θα απαντήσουν κάτι ή θα προσθέσουν κανα σχέδιο ή τεχνική προδιαγραφή.Αν όχι αφου έχεις δει και εσύ διακυρήξεις και έχεις κάνει συμβάσεις σου λένε ότι έλαβες γνώση τις παραμέτρους και συνθήκες του έργου κλπ κλπ και σου πετάνε το μπαλάκι.Και τι γίνεται προχωράς να παλέψεις να πάρεις το έργο και στη συνέχεια διεκδικείς μέσα από τα σφάλματα της μελέτης αλλαγές ή περισσότερα χρήματα.Ο μπόμπολας που πήρε το έργο προφανώς με ειδική πρόσκληση πήρε δάνεια εμπειρία μέσω της Siemens που έχει κάνει προηγούμενα έργα.Γνωστό ότι τα συστήματα της Siemens δεν συνεργάζονται με κανένα άλλο σύστημα και είναι και μούτρα που όλο ζητάνε λεφτά.Βάση νόμου πρέπει όλες οι διακυρήξεις και μελέτες να είναι αναθεωρημένες με τα δεδομένα την ημέρα δημοπρασίας.Ξέρεις πόσες δεν είναι;έχεις την εντύπωση ότι απαντάνει οι υπηρεσίες;προχώρα το έργο σου λένε.Και πάλι το λάθος που λες είναι στην τεχνική υπηρεσία του ΟΣΕ.Ο εργολάβος κάνεις τις συστάσεις του αν οι επιβλέποντες μηχανικοί είναι άσχετοι τι θα πουν όχι στις συστάσεις του εργολάβου;εδώ προφανώς τρώγανε χρήματα επαόριστον με δικαιολογία ότι τα συστήματα δεν κουμπώνουν μεταξύ τους και χρείαζονται επιλέον χρήματα για να κατασκευάσουν συστήματα μεταπτώσεων από το ένα στο άλλο και κλπ.Εμένα όλα αυτά τα είχε στην ειδική συγγραφή υποχρεώσεων ότι και να μην τα λέει αναλυτικά είναι δικιά μου υποχρεώση χωρίς έξτρα κόστος να τα κατασκευάσω.Ξέρω και σε έναν Δήμο πάλι αντίστοιχα που απαίτησε ένα εργολάβος να πάρει επιπλέον χρήματα το αρνήθηκαν γιατί και σε αυτόν του είπαν είναι όλα μέσα στο αρχικό κόστος (είχε μάθει σε αναθεσούλες σε άλλους Δήμους και να του δίνουν ότι ζήταγε) και δεν πήγαινε να τα φτιάξει και τον κύρηξαν έκπτωτο. Το υπουργείο και η διαχειριστική των προγραμμάτων ΕΣΠΑ λεφτά μοιράζει και ελέγχουν την πρόοδο των έργων.Αν τα χαρτιά είναι σωστά αν τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα αν γίνεται η απορροόφηση των χρημάτων καθώς προχωράνε οι εργασίες κλπ κλπ. Πέρα από όλα αυτά όμως αυτό δεν αναιρεί ότι ΝΑΙ ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ και είναι ΜΕΓΑ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Το θεωρώ αδίκημα εξαπάτησης του ελληνικού λαού αυτό που έκανε.
Διότι εγώ την υπογραφή μου και την πιστοποίηση μου δεν την βάζω για 10 ψωροδεκάρες παραπάνω για να βγάλει γρήγορα το έργο ο κάθε αρχιμάλακας της τεχνικής που βαριέται να φτιάξει μια καινούρια μελέτη...ή απλά παίρνουν μια πρόσκληση που έγινε πριν από 10 χρόνια...και βάζουν το ίδιο κείμενο και αλλάζουν ότι χρειάζεται...και βλέπεις μια μελέτη με τις ίδιες προδιαγραφές που στην ουσία έχουν αλλάξει. Όχι αυτά δεν τα κάνω. Φυσικά και αν αποδεχθώ ότι το τελικό κόστος θα είναι το προσφερόμενο το κάνω με γνώση ότι θα υποχρεωθώ να το φάω στο κεφάλι. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπαίνω έτσι εύκολα σε δημόσια έργα άρπα κόλλα γιατί μετά πραγματικά δεν έχουν λεφτά να σου βγάλουν εξωσυμβατικά...ιδιαίτερα αν μιλάμε για νοσοκομεία και κάτι χρεοκοπημένους δήμους...
Το λες και μόνος σου....έδωσαν την δουλειά φωτογραφικά...για να πάρει το έργο ο μπόμπολας...για να πάρει το έργο η ζίμενς και η μπομπαρντιέ...και προφανώς να πάρει το κράτος τις ανάλογες μίζες...και σε κάθε επέκταση της σύμβασης...θα παίχτηκαν και οι ανάλογες μίζες.....700 εκατομύρια έργο ήταν...που δεν έγινε ποτέ...σκέψου τι μίζα έπεσε.
όταν λοιπόν καταλαβαίνεις και εσύ ότι έκαναν ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό έργο με φωτογραφικό διαγωνισμό και εσκεμένη καθυστέρηση των συστημάτων ασφαλείας...όταν ο υπουργός έχει πάρει εξώδικα για την ασφάλεια του σιδιροδρόμου...και 1) το αγνωεί 2) βγαίνει και φωνάζει σα κυράτσα ότι διασφαλίζει την ασφάλεια.
ναι μιλάμε ότι οι άνθρωποι πέθαναν από εγκληματική αμέλεια ΚΑΙ του υπουργού...γιατί γνώριζε και με ένα τηλέφωνο θα μπορούσε να σταματήσει την λειτουργία του τρένου. Αλλά δεν το έκανε γιατί θα έχανε λεφτά η ιταλική εταιρεία.
sex volcano
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 27.317
- Κριτικές
- 185
- Like
- 45.422
- Πόντοι
- 22.266
Μπορώ να κάνω ένα τηλέφωνο τώρα από το κινητό μου όπως λέει η Μαρία Χατζηστεφανη κ να γράψει εδώ ο αρχημηχανικός ασφαλείας όλης της camel Japan tobacco company από τα κεντρικά γραφείαΜάλλον δεν γνωρίζεις πως λειτουργεί ο Μηχανικός (αν)ασφάλειας..
(Ελπίζω να γνωρίζεις την σωστή ορολογία, εκτιμώ ότι έκανες ένα απλό λάθος στην δακτυλογράφηση
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εγώ ........που είμαι κ καραμανλικος ....γνήσιο τέκνο της λαϊκής δεξιάς του Εθνάρχη .....Είπε κανείς πως ο Καρμανλης ΔΕΝ έχει ΚΑΙ αυτός ευθύνες;
Συμφωνών σε όλα λες εκτός από την τελευταία πρόταση.Η ιταλική εταιρεία κάνει χρήση του δικτύου του ΟΣΕ.Είναι ΣΙΓΟΥΡΟ μέσα στους όρους της ΣΥΜΒΑΣΗΣ ότι πρέπει να δουλεύει το δίκτυο 24/24 7/7 αλλιώς το δημόσιο θα πληρώνει ζημιά στην ιταλική εταιρεία.Και εκεί θα γινόταν περισσότερος χαμός για τον Υπουργό και πολιτικά και ποινικά.Ανάμεσα στις 2 επιλογές επέλεξε να γίνεται μαλακία εσωτερικά του ΟΣΕ που είναι δικός του.Εμένα αν με ρωτάς....δεν μπαίνω σε διαγωνισμό που ξέρω ότι η μελέτη δεν στέκει ούτε με 10 εκατομμύρια και 90% περιθώριο κέρδους.
Διότι εγώ την υπογραφή μου και την πιστοποίηση μου δεν την βάζω για 10 ψωροδεκάρες παραπάνω για να βγάλει γρήγορα το έργο ο κάθε αρχιμάλακας της τεχνικής που βαριέται να φτιάξει μια καινούρια μελέτη...ή απλά παίρνουν μια πρόσκληση που έγινε πριν από 10 χρόνια...και βάζουν το ίδιο κείμενο και αλλάζουν ότι χρειάζεται...και βλέπεις μια μελέτη με τις ίδιες προδιαγραφές που στην ουσία έχουν αλλάξει. Όχι αυτά δεν τα κάνω. Φυσικά και αν αποδεχθώ ότι το τελικό κόστος θα είναι το προσφερόμενο το κάνω με γνώση ότι θα υποχρεωθώ να το φάω στο κεφάλι. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπαίνω έτσι εύκολα σε δημόσια έργα άρπα κόλλα γιατί μετά πραγματικά δεν έχουν λεφτά να σου βγάλουν εξωσυμβατικά...ιδιαίτερα αν μιλάμε για νοσοκομεία και κάτι χρεοκοπημένους δήμους...
Το λες και μόνος σου....έδωσαν την δουλειά φωτογραφικά...για να πάρει το έργο ο μπόμπολας...για να πάρει το έργο η ζίμενς και η μπομπαρντιέ...και προφανώς να πάρει το κράτος τις ανάλογες μίζες...και σε κάθε επέκταση της σύμβασης...θα παίχτηκαν και οι ανάλογες μίζες.....700 εκατομύρια έργο ήταν...που δεν έγινε ποτέ...σκέψου τι μίζα έπεσε.
όταν λοιπόν καταλαβαίνεις και εσύ ότι έκαναν ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό έργο με φωτογραφικό διαγωνισμό και εσκεμένη καθυστέρηση των συστημάτων ασφαλείας...όταν ο υπουργός έχει πάρει εξώδικα για την ασφάλεια του σιδιροδρόμου...και 1) το αγνωεί 2) βγαίνει και φωνάζει σα κυράτσα ότι διασφαλίζει την ασφάλεια.
ναι μιλάμε ότι οι άνθρωποι πέθαναν από εγκληματική αμέλεια ΚΑΙ του υπουργού...γιατί γνώριζε και με ένα τηλέφωνο θα μπορούσε να σταματήσει την λειτουργία του τρένου. Αλλά δεν το έκανε γιατί θα έχανε λεφτά η ιταλική εταιρεία.
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.475
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 3.656
πάντως αν ο ρόλος του υπουργού είναι μόνο να διαχειρίζεται τα λεφτά και να βγάζει εντάλματα πληρωμής
δεν χρειάζεται να βάζουμε βουλευτή που πληρώνεται 10Κ το μήνα...και μαζεύει τις μίζες με το καρότσι...και δεν έχει καμία άλλη ευθύνη....
παίρνουμε και ένα παιδάκι που βγήκε τώρα από τη σχολή του δίνουμε 1100 ευρώ και το βάζουμε να διαβάζει icode για τις πληρωμές και να στέλνει εντάλματα....
δεν χρειάζεται να βάζουμε βουλευτή που πληρώνεται 10Κ το μήνα...και μαζεύει τις μίζες με το καρότσι...και δεν έχει καμία άλλη ευθύνη....
παίρνουμε και ένα παιδάκι που βγήκε τώρα από τη σχολή του δίνουμε 1100 ευρώ και το βάζουμε να διαβάζει icode για τις πληρωμές και να στέλνει εντάλματα....
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.475
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 3.656
Μετά θα με λένε κουμουνιστή ρε τύπε....Συμφωνών σε όλα λες εκτός από την τελευταία πρόταση.Η ιταλική εταιρεία κάνει χρήση του δικτύου του ΟΣΕ.Είναι ΣΙΓΟΥΡΟ μέσα στους όρους της ΣΥΜΒΑΣΗΣ ότι πρέπει να δουλεύει το δίκτυο 24/24 7/7 αλλιώς το δημόσιο θα πληρώνει ζημιά στην ιταλική εταιρεία.Και εκεί θα γινόταν περισσότερος χαμός για τον Υπουργό και πολιτικά και ποινικά.Ανάμεσα στις 2 επιλογές επέλεξε να γίνεται μαλακία εσωτερικά του ΟΣΕ που είναι δικός του.
καταλαβαίνεις τι είναι αυτό που περιγράφεις?
για να μην χάσει βάσει σύμβασης η εταιρεία λεφτά από τα τρένα και το δημόσιο αναγκαστεί να πληρώσει ρήτρες στην ιταλική εταιρεία....
προτίμησε ο υπουργός να κάνει γαργάρα τα θέματα ασφαλείας και να αφήνει τον κόσμο να επιβιβάζεται εν γνώση του ότι κινδυνεύει.
Έβαλε δηλαδή τα κέρδη πάνω από τις ανθρώπινες ζωές. Αν αυτό δεν είναι εγκληματική αμέλεια τότε τι είναι ρε μπρο??????
CLOSER822
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 25.194
- Like
- 11.486
- Πόντοι
- 2.606
καμια απορια ,χτυπησε καποιον και δεν το καταλαβε μεσα σε εθνικη οδο ,τι παραλογο βρισκεις σε αυτη την αποφαση δηλαδη και μας την κοτσαρεις για παραδειγμα?Ομόφωνα αθώος οδηγός φορτηγού για θανατηφόρα παράσυρση πεζού και εγκατάλειψη στη Βέροια
Ίσως σε κάποιους να φανεί άσχετο το Link στο νήμα αυτό, πλην όμως είναι σχετικότατο: εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο κρίνουν τα δικαστήρια την υπαιτιότητα σε ένα έγκλημα αλλά πέραν της αιτιώδους συνάφειας ανάμεσα σε μία πράξη και ένα αποτέλεσμα. Είμαι βέβαιος ότι πολλοί θα απορήσετε με το αποτέλεσμα αυτής της δίκης.
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.475
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 3.656
εγώ θα ήθελα να εξετάσουμε αν ο οδηγός ενός φορτηγού πάταγε έναν πεζό επειδή έσπασαν τα φρένα....
και μετά αποδειχθεί στο δικαστήριο ότι ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής μετά από γραπτές οχλήσεις δεν συντηρούσε το φορτηγό για καμιά 10ετία.....
αν θα πήγαινε στον εισαγγελέα ο διαχειριστής μαζί με τον επαγγελματία οδηγό.....
γιατί αυτή θα ήταν μια παρόμοια υπόθεση....
και μετά αποδειχθεί στο δικαστήριο ότι ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής μετά από γραπτές οχλήσεις δεν συντηρούσε το φορτηγό για καμιά 10ετία.....
αν θα πήγαινε στον εισαγγελέα ο διαχειριστής μαζί με τον επαγγελματία οδηγό.....
γιατί αυτή θα ήταν μια παρόμοια υπόθεση....
Ανάποδα δεν έβαλε τα κέρδη της Ιταλικής εταιρείας.Είναι ακόμα χειρότερο.Τίποτα το πολύπλοκο.Ξεκάθαρα κοίταξε μόνο την πάρτι του και τις πολιτικές του συνέπειες.Έβαλε το να μην κατηγορηθεί (γιατί θα φαινόταν αν πλήρωνε ρήτρες στην Ιταλική εταιρεία ξεκάθαρα) ότι λόγω ανικανότητας του σαν Υπουργός ότι ζημίωσε το δημόσιο κάποια εκατοντάδες - εκατομμύρια. Μίλησα με συνταξιούχο του ΟΣΕ και μου είπε μια χαρά μπορούσανε να διαχειριστούν την κατάσταση και χωρίς να λειτουργεί το σύστημα αυτοματισμού.Το ανίκανο προσωπικό είναι που έκανε τη ζημία και δεν είναι ένας είναι πολλοί που έχουν διοριστεί ως άσχετοι σε σοβαρές θέσεις απο τους πολιτικούς προφανώς και από συνδικαλιστές του ΟΣΕ.Μετά θα με λένε κουμουνιστή ρε τύπε....
καταλαβαίνεις τι είναι αυτό που περιγράφεις?
για να μην χάσει βάσει σύμβασης η εταιρεία λεφτά από τα τρένα και το δημόσιο αναγκαστεί να πληρώσει ρήτρες στην ιταλική εταιρεία....
προτίμησε ο υπουργός να κάνει γαργάρα τα θέματα ασφαλείας και να αφήνει τον κόσμο να επιβιβάζεται εν γνώση του ότι κινδυνεύει.
Έβαλε δηλαδή τα κέρδη πάνω από τις ανθρώπινες ζωές. Αν αυτό δεν είναι εγκληματική αμέλεια τότε τι είναι ρε μπρο??????
Πάντα πάει.Συνυπεύθυνος είναι ο διαχειριστής.Αλλά εσύ θες να εξισώσεις τον διαχειριστή της μεταφορικής με τον Υπουργο.Δεν είναι το ίδιο πράγμα.Πως να το κάνουμε.εγώ θα ήθελα να εξετάσουμε αν ο οδηγός ενός φορτηγού πάταγε έναν πεζό επειδή έσπασαν τα φρένα....
και μετά αποδειχθεί στο δικαστήριο ότι ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής μετά από γραπτές οχλήσεις δεν συντηρούσε το φορτηγό για καμιά 10ετία.....
αν θα πήγαινε στον εισαγγελέα ο διαχειριστής μαζί με τον επαγγελματία οδηγό.....
γιατί αυτή θα ήταν μια παρόμοια υπόθεση....
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.475
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 3.656
Μπράβο....και γιατί συμβαίνει αυτό ξέρουμε? Επειδή ο Διαχειριστής έχει την ελευθερία των αποφάσεων....κάνει ότι θέλει ακόμα και να μην συντηρήσει το όχημα και κανένας δεν μπορεί να του πει τίποτα.Πάντα πάει.Συνυπεύθυνος είναι ο διαχειριστής.
Για αυτό έχει και την απόλυτη ευθύνη στα πλαίσια της δικαιοδοσίας του (όχι αν ο οδηγός είναι τρελός και πάρει σβάρνα 10 άτομα σε μια στάση)....
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο διαχειριστής είναι ο υπουργός. Αλλά εδώ έχουμε το παράδοξο....αυτός που είχε την απόλυτη διαχείριση έχει και την απόλυτη ασυλία καμία ευθύνη. Δεν το βρίσκεις λίγο παράξενο? Δεν αισθάνεσαι λίγο μαλάκας που εσύ και εγώ είμαστε διαχειριστές ακόμα και για 2 ευρώ εισφορές αλλά αυτός είναι αθώος για 60 θανάτους?????
Όσο για το παραπάνω που έγραψες.....το γιατί το έκανε δεν έχει σημασία...σημασία έχει ότι γνώριζε και άφηνε τον κόσμο να επιβιβάζεται τον έθετε σε κίνδυνο εν γνώση του.
sex volcano
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 27.317
- Κριτικές
- 185
- Like
- 45.422
- Πόντοι
- 22.266
Για να ξεπλύνει το βόθρο Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή ..καμια απορια ,χτυπησε καποιον και δεν το καταλαβε μεσα σε εθνικη οδο ,τι παραλογο βρισκεις σε αυτη την αποφαση δηλαδη και μας την κοτσαρεις για παραδειγμα?
CockaLinos
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 69
- Like
- 25
- Πόντοι
- 0
Βάλτον!Μπορώ να κάνω ένα τηλέφωνο τώρα από το κινητό μου όπως λέει η Μαρία Χατζηστεφανη κ να γράψει εδώ ο αρχημηχανικός ασφαλείας όλης της camel Japan tobacco company από τα κεντρικά γραφεία
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εγώ ........που είμαι κ καραμανλικος ....γνήσιο τέκνο της λαϊκής δεξιάς του Εθνάρχη .....
Να δούμε τι θα γράψει
Jason.vavv
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Νοε 2016
- Μηνύματα
- 534
- Κριτικές
- 1
- Like
- 394
- Πόντοι
- 26
Ή βάζουμε ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή και το κάνει αυτόματα.πάντως αν ο ρόλος του υπουργού είναι μόνο να διαχειρίζεται τα λεφτά και να βγάζει εντάλματα πληρωμής
δεν χρειάζεται να βάζουμε βουλευτή που πληρώνεται 10Κ το μήνα...και μαζεύει τις μίζες με το καρότσι...και δεν έχει καμία άλλη ευθύνη....
παίρνουμε και ένα παιδάκι που βγήκε τώρα από τη σχολή του δίνουμε 1100 ευρώ και το βάζουμε να διαβάζει icode για τις πληρωμές και να στέλνει εντάλματα....
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 40.774
- Like
- 22.321
- Πόντοι
- 5.006
εχει πει απειρες μαλακιες σε αυτο το θρεντ ο δικολαβος αλεξ, αλλα σε αυτο εχει δικιο...Για να ξεπλύνει το βόθρο Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή ..
δεν στοιχειοθετειται ποινικα κατα του υπουργου ο,τιδηποτε εχει σχεση με τους θανατους στο τρενος...ισως μεχρι τους διευθυνοντες του ΟΣΕ να φτασει το θεμα...
ο καραμανλης πρεπει να ελεγχει για τυχον οικονομικα κακουργηματα...απατες, απιστιες κτλ....
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 57
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 104K
- Απαντήσεις
- 260
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 66
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 903