Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 415K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.174
Κριτικές
184
Like
45.073
Πόντοι
22.266
Και γιατί να γίνει άροση?
Σε μια κακοκαιρία θα χαθεί πολύτιμο έδαφος
:think:
Κάτι δεν λες σωστά... ή θες να πεις κάτι διαφορετικό
(σε περίπτωση που είσαι σχετικός με το θέμα)
Πρώτα αφαιρούνται τα καμμένα
Μετέπειτα γίνονται αροσεις με ρίπερ κ ζώνες αντιληπτικές μετέπειτα αναχώματα κ τέλος η αριδα για τρύπες ...
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.316
Like
29.038
Πόντοι
5.506
ντροπη σας ρε .....ψωφοκομματοσκυλα
57 νεα παιδια εχασαν την ζωη τους για να μπορειτε εσεις ανεμελα να γλυφετε κωλους....
αηδια εισαστε
 

John_282

Μέγας
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
4.272
Κριτικές
5
Like
13.291
Πόντοι
3.786
αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το δυστύχημα... ήδη εξετάστηκε από την ευρωπαία εισαγγελέα και ασκηθήκανε διώξεις..

Επιμένω.. το δυστύχημα ΔΕΝ οφείλεται στην έλλειψη του συστήματος τηλεδιοίκησης.. Οφείλεται αποκλειστικά και μόνον σε ανθρώπινα λάθη (σταθμάρχης και μηχανοδηγός επιβατικής) τα οποία θα είχαν αποφευχθεί αν τηρούσανε τον κανονισμό ενώ αντίθετα δεν είναι σίγουρο αν θα είχανε αποφευχθεί αν υπήρχε τηλεδιοικηση (ο σταθμάρχης όπως έκανε την μαλακία με την αυτόματη χάραξη μπορούσε κάλλιστα να μην δώσει σημασία στα μπιμ της τηλεδιοίκησης)
Ποιο κόμμα κυβερνούσε και κυβερνάει και αναβάθμισε τον αχθοφόρο σε σταθμάρχη;
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Για ποιόν ακριβώς λόγο θα πάει φυλακή ?

Αυτός γύρισε το κλειδί και έβαλε το τραίνο στην λάθος γραμμή ?
Εδωσε μήπως εντολή στον σταθμάρχη να βάλει το τραίνο στην λάθος γραμμή ?
Μήπως του έδωσε εντολή να μην χρησιμοποιήσει την αυτόματη χάραξη και να κάνει του κεφαλιού του ?
Είπε στον σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας να την κοπανήσει μια ώρα πριν την λήξη ?

Για πες τι από αυτά έκανε ?

Για ποιο λόγο οι managers της εταιρίας Helios καταδικάστηκαν για ανθρωποκτονία από αμέλεια και κατα συρροή ;

Ήταν στο πιλοτήριο της μοιραίας πτήσης;
Έδωσαν εντολή στον κυβερνήτη να συνεχίσει την άνοδο παρ’ολο που υπήρχε κατάσταση η οποία δεν επέτρεψε την συμπίεση καμπίνας;
Μήπως έδωσαν εντολή να μην χρησιμοποιήσουν οι πιλότοι τις μάσκες οξυγόνου με αποτέλεσμα να πάθουν υποξία και να μην είναι σε θέση να πετάξουν το αεροπλάνο με ασφάλεια ;
Μήπως επίσης έδωσαν εντολή στους μηχανικούς που έκαναν την δοκιμή συμπίεσης - συντήρηση το προηγούμενο βράδυ να αφήσουν τον διακόπτη της βαλβίδας σε λάθος θέση ;

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έκαναν άμεσα.

Σκέψου επίσης ότι στο πιλοτήριο της συγκεκριμένης πτήσης ήταν 2 άτομα, τα οποία υπέπεσαν στο ίδιο ακριβώς λάθος την ίδια χρονική στιγμή.

Καταδικάστηκαν όμως διότι είχαν την ευθύνη επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης - διοίκησης όλων όσων έχουν εμπλακεί στο συγκεκριμένο περιστατικό.

Διότι η ασφάλεια ενός οργανισμού είναι θέμα κουλτούρας και έχει άμεση σχέση με τα :

Δικός μας είναι, μετάταξε τον να διαχειρίζεται τρένα.
Δικός μας είναι, μετέθεσε τον στον μεγάλο σταθμό και ας μην έχει εμπειρία, να ναι κοντά στο σπίτι του.
Δικός μας και ο επενδυτής, δώστου μια παράταση στο σύστημα επικοινωνίας, σιγά μην είναι απαραίτητη η επικοινωνία μεταξύ οδηγών, εξάλλου 150 χρόνια έτσι κυκλοφορούνε τα τρένα.


Συγκεκριμένα το Τριμελές Εφετείο της Αθήνας καταδίκασε τους: Δημήτρη Πανταζή, Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Γιώργο Κικκίδη, Διευθυντή Πτητικών Επιχειρήσεων και το Γιάνκο Στοϊμένοφ πιλότο για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή σε ποινές φυλάκισης 123 ετών, τον καθένα.


Για πες ; Αδίκως καταδικάστηκαν οι παραπάνω ή αδίκως δεν αποδίδεται καμία ευθύνη στον υπουργό ο οποίος ήταν επικεφαλής του αρμόδιου, για το σιδηροδρομικό δίκτυο, υπουργείου και υπέγραφε για τις παρατάσεις και τις μετατάξεις ;
 
Τελευταία τροποποίηση:

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.876
Like
2.278
Πόντοι
456
Αδίκως καταδικάστηκαν οι παραπάνω ή αδίκως δεν αποδίδεται καμία ευθύνη στον υπουργό ο οποίος ήταν επικεφαλής του αρμόδιου, για το σιδηροδρομικό δίκτυο, υπουργείου και υπέγραφε για τις παρατάσεις και τις μετατάξεις ?


"Η «παράνομη» μετάταξη ολοκληρώθηκε με την υπουργική απόφαση του Κ. Καραμανλή που δημοσιεύτηκε στις 30 Μαΐου 2022, ενώ το αρμόδιο τριμελές συμβούλιο και η αρμόδια επιτροπή είχαν συνεδριάσει στις 15 Μαΐου και είχαν εγκρίνει τη μετάταξη. Ο σταθμάρχης ξεπερνούσε το ηλικιακό όριο των 48 ετών, όντας τότε 58 χρονών."

Πριν ακόμα δημοσιευθεί η συγκαλυπτική απόφαση του υπουργού είχε ήδη εγκριθεί η παράνομη μετάταξη!
Αυτό θα πει ταχύτητα, που κατηγορείτε το Δημόσιο για κωλυσιεργία:2funny:
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
6.506
Κριτικές
26
Like
11.827
Πόντοι
6.166
Δεν γινεται να μην ειναι ανβαθμισμενο το συστημα το 2023 δεν γινεται .Αν υπηρχαν φωτεινοι σηματοδοτες και συστημα εγκυρης προειδοποιησεις οτι δυο τρενα κατευθυνονται αντιθετα δεν θα εχει γινει τιποτα .Να μπει φυλακη ο δολοφονος Καραμανλης να δικαιωθουν οι ψυχες των θυματων.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Επιμένω.. το δυστύχημα ΔΕΝ οφείλεται στην έλλειψη του συστήματος τηλεδιοίκησης..

Έχεις κάθε δικαίωμα να επιμένεις και να χεις τη γνώμη σου.

Τα πραγματικά δεδομένα είναι ότι αν υπήρχε τηλεδιοίκηση :

τα τρένα αυτομάτως μειώνουν ταχύτητα, θέλει δεν θέλει ο μηχανοδηγός, ή και ακινητοποιούνται, εφόσον κινούνται στην ίδια γραμμή και, μάλιστα, σε διαφορετική κατεύθυνση, περισσότερα του ενός.

Μάλλον το παραπάνω διέφυγε της προσοχής σου.

 
Τελευταία τροποποίηση:

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.876
Like
2.278
Πόντοι
456
Δεν γινεται να μην ειναι ανβαθμισμενο το συστημα το 2023 δεν γινεται .Αν υπηρχαν φωτεινοι σηματοδοτες και συστημα εγκυρης προειδοποιησεις οτι δυο τρενα κατευθυνονται αντιθετα δεν θα εχει γινει τιποτα .Να μπει φυλακη ο δολοφονος Καραμανλης να δικαιωθουν οι ψυχες των θυματων.
Τη λαική βούληση εκφράζει ο Καραμανλής. Η λαική βούληση είναι αυτή που φτιάχνει τους νόμους, υπεράνω νόμων θα έλεγα.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.334
Like
14.934
Πόντοι
3.656
Τη λαική βούληση εκφράζει ο Καραμανλής. Η λαική βούληση είναι αυτή που φτιάχνει τους νόμους, υπεράνω νόμων θα έλεγα.
για πες του να πάει μια βόλτα χωρίς μπράβους σε κάποιο μέρος εκτός Σερρών να δεις τι λαική βούληση θα εισπράξει....:confused:
 

walker 76

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Σεπ 2021
Μηνύματα
676
Κριτικές
44
Like
6.198
Πόντοι
2.836
Ρε παιδιά ρε φίλοι του bou. Έχω σε αγνοήση το σιχαμενο τρολ αλλά κάθεστε και απαντάτε και σας τρολαρει και έχει γεμίσει το νήμα. Καταλαβαίνω θα γράφει τα γνωστά ότι φταίνε οι μάνες και οι πατεράδες των νεκρών που τα γέννησαν.
Τι κάθεστε και κάνετε διάλογο με το σκατό τρολ που το γέννησε μουνι χωρίς ψυχή και αγάπη και πατέρας χωρίς σεβασμό στον άνθρωπο; Πατήστε αγνοήση για το σιχαμα και βρείτε την υγεία σας.
Αυτό που λες είναι λάθος, κάτι υπαρκτό δεν μπορείς και δεν επιτρέπεται να το αγνοείς! Είναι γνώστης και γνωρίζει την επιστήμη του, αλλά ζούμε σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει, κάποια πράγματα μπορεί να του διαφεύγουν.
 

walker 76

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Σεπ 2021
Μηνύματα
676
Κριτικές
44
Like
6.198
Πόντοι
2.836
Κι από τοτε, λίγο που το εψαξα, έγινε και επερώτηση στη Βουλή το Δεκέμβριο του 2022, από 33 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, για το πότε θα φέρει τον νόμο στη Βουλή προς ψήφιση η κυβέρνηση.
Παπάρια απάντηση πήραν.
Αν ήταν όμως για καμία ευθύνη υπουργών ή ασυλία βουλευτών ή ασυλία τραπεζιτών, ο νόμος θα είχε ψηφιστεί πριν από την αναθεώρηση του Συντάγματος.
Οτιδήποτε αναφέρεται σε άμεση δημοκρατία τρομάζει τους κυβερνώντες και αυτό δεν κρύβεται.
Ακόμα και το ελάχιστο δυνατό.
Συγκριτικά, στην Κούβα, που βρηκα πληροφορίες, η συγκέντρωση υπογραφών απαιτεί 10.000 για νόμο και 50.000 για αναθεώρηση άρθρου του Συντάγματος.
Εδώ ο πολίτης είναι απλά ανύπαρκτος για τους "αρίστους".
Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε όλοι μας.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ποιο κόμμα κυβερνούσε και κυβερνάει και αναβάθμισε τον αχθοφόρο σε σταθμάρχη;
Γιατί θέλει ειδικά προσόντα για να γίνεις σταθμάρχης ? Σιγά μην χρειάζεται και PhD
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Για ποιο λόγο οι managers της εταιρίας Helios καταδικάστηκαν για ανθρωποκτονία από αμέλεια και κατα συρροή ;

Ήταν στο πιλοτήριο της μοιραίας πτήσης;
Έδωσαν εντολή στον κυβερνήτη να συνεχίσει την άνοδο παρ’ολο που υπήρχε κατάσταση η οποία δεν επέτρεψε την συμπίεση καμπίνας;
Μήπως έδωσαν εντολή να μην χρησιμοποιήσουν οι πιλότοι τις μάσκες οξυγόνου με αποτέλεσμα να πάθουν υποξία και να μην είναι σε θέση να πετάξουν το αεροπλάνο με ασφάλεια ;
Μήπως επίσης έδωσαν εντολή στους μηχανικούς που έκαναν την δοκιμή συμπίεσης - συντήρηση το προηγούμενο βράδυ να αφήσουν τον διακόπτη της βαλβίδας σε λάθος θέση ;

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έκαναν άμεσα.

Σκέψου επίσης ότι στο πιλοτήριο της συγκεκριμένης πτήσης ήταν 2 άτομα, τα οποία υπέπεσαν στο ίδιο ακριβώς λάθος την ίδια χρονική στιγμή.

Καταδικάστηκαν όμως διότι είχαν την ευθύνη επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης - διοίκησης όλων όσων έχουν εμπλακεί στο συγκεκριμένο περιστατικό.

Διότι η ασφάλεια ενός οργανισμού είναι θέμα κουλτούρας και έχει άμεση σχέση με τα :

Δικός μας είναι, μετάταξε τον να διαχειρίζεται τρένα.
Δικός μας είναι, μετέθεσε τον στον μεγάλο σταθμό και ας μην έχει εμπειρία, να ναι κοντά στο σπίτι του.
Δικός μας και ο επενδυτής, δώστου μια παράταση στο σύστημα επικοινωνίας, σιγά μην είναι απαραίτητη η επικοινωνία μεταξύ οδηγών, εξάλλου 150 χρόνια έτσι κυκλοφορούνε τα τρένα.





Για πες ; Αδίκως καταδικάστηκαν οι παραπάνω ή αδίκως δεν αποδίδεται καμία ευθύνη στον υπουργό ο οποίος ήταν επικεφαλής του αρμόδιου, για το σιδηροδρομικό δίκτυο, υπουργείου και υπέγραφε για τις παρατάσεις και τις μετατάξεις ;
Ειπε κανένας να μην καταδικαστεί ο ΔΣ του ΟΣΕ ή της Hellenic Trains ? αν πρόσεξες δεν καταδικάστηκε ο Υπουργός Μεταφορών της Κύπρου αλλά ο ΔΣ της εταιρείας.. έτσι και αλλιώς και ο ΔΣ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ και της Hellenic Trains ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ειναι

Και ο υπουργός δεν έχει την ευθύνη της επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης-δοίκησης των εταιρειών.. έχει την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ και όχι την καθημερινή διαχείριση..
 

John_282

Μέγας
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
4.272
Κριτικές
5
Like
13.291
Πόντοι
3.786
Γιατί θέλει ειδικά προσόντα για να γίνεις σταθμάρχης ? Σιγά μην χρειάζεται και PhD
Ας βάλουμε και έναν τσοπάνη τότε.Ένας αχθοφόρος ήταν υπεύθυνος για τόσες ψυχές.Φυσικά ρουσφέτι,όπως και πολλοί Σερραίοι που επιβράβευσαν τον Καραμανλή
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Έχεις κάθε δικαίωμα να επιμένεις και να χεις τη γνώμη σου.

Τα πραγματικά δεδομένα είναι ότι αν υπήρχε τηλεδιοίκηση :



Μάλλον το παραπάνω διέφυγε της προσοχής σου.

Το ETCS είναι προγραμματισμένο να εγκατασταθεί μέχρι το 2035 στην Ευρώπη.. αφήστε τις παπαριές του γελοίου του (χ)Ρέππα καταμέρους...

Πάντα εφόσον υπάρχει ανθρώπινος παράγων υπάρχει και πιθανότητα λάθους... σε τελική ανάλυση είναι και θέμα αυτού που λέμε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ ("ρε μαλάκα σταθμάρχης είσαι δεν θα πλακωνεις τα τσίπουρα στην δουλειά σου") που ΔΕΝΥΠΑΡΧΕΙ στην Ελλάδα και η μη υπαρξη του οφείλεται κατά 99% στο κωλοκόμμα του Ρέππα το οποίο προώθησε την ατιμωρησία στο δημόσιο..
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ας βάλουμε και έναν τσοπάνη τότε.Ένας αχθοφόρος ήταν υπεύθυνος για τόσες ψυχές.Φυσικά ρουσφέτι,όπως και πολλοί Σερραίοι που επιβράβευσαν τον Καραμανλή
Τα προσόντα που χρειάζεται είναι στον κανονισμό. Επιπλέον χρειάζεται και εκπαίδευση και εξετάσεις.

Αλλά τι λέω.. δεν χρειάζονται κανονισμοί ξέρει καλύτερα το μπου..

Ρε παίκτη μου ΝΑΙ και τσομπάνη μπορούμε να βάλουμε και έναν πίθηκο μπορούμε να βάλουμε όπως μπορούμε να βάλουμε και ένα ηλίθιο σύστημα το οποίο να το στήσουμε ώστε να κάνει τις δουλειές.. έλα όμως που δεν μπορεί να μάθει ΟΛΕΣ τις δουλειές γιατί χρειάζεται και αυτό που λέμε ΚΡΙΣΗ..

Και όσο για τις μαλακίες περί ηλικίας η συγκεκριμένη διακήρυξη είναι φάουλ διότι εισάγει διακρίσεις σε ένα επ΄άγγελμα το οποίο δεν απαιτεί ειδικά σωματικά προσόντα που δεν τα έχει ένας 55ρης.. αν την ακολουθούσαν θα κατέπιπτε στο πρώτο δικαστήριο που θα γινόταν...
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
128
Κριτικές
3
Like
443
Πόντοι
301
Ειπε κανένας να μην καταδικαστεί ο ΔΣ του ΟΣΕ ή της Hellenic Trains ? αν πρόσεξες δεν καταδικάστηκε ο Υπουργός Μεταφορών της Κύπρου αλλά ο ΔΣ της εταιρείας.. έτσι και αλλιώς και ο ΔΣ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ και της Hellenic Trains ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ειναι

Και ο υπουργός δεν έχει την ευθύνη της επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης-δοίκησης των εταιρειών.. έχει την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ και όχι την καθημερινή διαχείριση..
Τι σημαίνει πολιτική εποπτεία;
 

pipa(2)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2020
Μηνύματα
549
Κριτικές
3
Like
1.111
Πόντοι
206
Το θέμα είναι ότι το δίκτυο λειτουργούσε 150 χρόνια χωρίς αυτοματισμούς και χωρίς τίποτε.. και δεν υπάρχει κανένας νόμος; που να επιβάλλει αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης .. Αυτό που είναι υποχρεωτικό είναι η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας (ο αντίστοιχος ΚΟΚ για τα τραίνα)... αν τον τηρούσαν άπαντες εκείνο το βράδυ το ατύχημα δεν θα είχε συμβεί
Λες ανακρίβειες!

Μετά τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας, κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε. Από τότε μέχρι το ατύχημα δεν έκανε τίποτα ο μπούλης που υποστηρίζεις και το κόμμα σου. Μην πούμε για την υποστελέχωση επί ΝΔ.

Κατά τα άλλα είχαν προετοιμάσει φιέστα στη Θεσσαλονίκη την επόμενη μέρα του ατυχήματος για να μας πουν στα κανάλια τους ότι όλα λειτουργούν αυτοματοποιημένα και στην εντέλεια.

Δυστυχώς τους πρόλαβε το ατύχημα. Είναι εγκληματίες και υποστηρίζεις εγκληματίες.

Φυσικά φταίει και ο σταθμάρχης που εσείς βυσματικά τον χώσατε σε θέση ευθύνης. Επιπλέον έχεις να πεις κάτι για την εμπορική αμαξοστοιχία και την παράνομη διακίνηση ξυλολίου και τολουολίου που ανιχνεύθηκε. Η έκρηξη καθάρισε πολύ παραπάνω κόσμο από όσο με τη σύγκρουση μόνο. Από πού να το πρωτοπιάσεις... βρωμάει!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom