You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 423K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
John_282
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 4.422
- Κριτικές
- 5
- Like
- 14.090
- Πόντοι
- 3.786
Ποιο κόμμα κυβερνούσε και κυβερνάει και αναβάθμισε τον αχθοφόρο σε σταθμάρχη;αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το δυστύχημα... ήδη εξετάστηκε από την ευρωπαία εισαγγελέα και ασκηθήκανε διώξεις..
Επιμένω.. το δυστύχημα ΔΕΝ οφείλεται στην έλλειψη του συστήματος τηλεδιοίκησης.. Οφείλεται αποκλειστικά και μόνον σε ανθρώπινα λάθη (σταθμάρχης και μηχανοδηγός επιβατικής) τα οποία θα είχαν αποφευχθεί αν τηρούσανε τον κανονισμό ενώ αντίθετα δεν είναι σίγουρο αν θα είχανε αποφευχθεί αν υπήρχε τηλεδιοικηση (ο σταθμάρχης όπως έκανε την μαλακία με την αυτόματη χάραξη μπορούσε κάλλιστα να μην δώσει σημασία στα μπιμ της τηλεδιοίκησης)
dantedmc
Μέγας
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 11.716
- Κριτικές
- 3
- Like
- 11.333
- Πόντοι
- 3.936
Nikos Haritakis
www.facebook.com
Τόση προσπάθεια έκαναν τα παιδιά
Για ποιόν ακριβώς λόγο θα πάει φυλακή ?
Αυτός γύρισε το κλειδί και έβαλε το τραίνο στην λάθος γραμμή ?
Εδωσε μήπως εντολή στον σταθμάρχη να βάλει το τραίνο στην λάθος γραμμή ?
Μήπως του έδωσε εντολή να μην χρησιμοποιήσει την αυτόματη χάραξη και να κάνει του κεφαλιού του ?
Είπε στον σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας να την κοπανήσει μια ώρα πριν την λήξη ?
Για πες τι από αυτά έκανε ?
Για ποιο λόγο οι managers της εταιρίας Helios καταδικάστηκαν για ανθρωποκτονία από αμέλεια και κατα συρροή ;
Ήταν στο πιλοτήριο της μοιραίας πτήσης;
Έδωσαν εντολή στον κυβερνήτη να συνεχίσει την άνοδο παρ’ολο που υπήρχε κατάσταση η οποία δεν επέτρεψε την συμπίεση καμπίνας;
Μήπως έδωσαν εντολή να μην χρησιμοποιήσουν οι πιλότοι τις μάσκες οξυγόνου με αποτέλεσμα να πάθουν υποξία και να μην είναι σε θέση να πετάξουν το αεροπλάνο με ασφάλεια ;
Μήπως επίσης έδωσαν εντολή στους μηχανικούς που έκαναν την δοκιμή συμπίεσης - συντήρηση το προηγούμενο βράδυ να αφήσουν τον διακόπτη της βαλβίδας σε λάθος θέση ;
Τίποτα από τα παραπάνω δεν έκαναν άμεσα.
Σκέψου επίσης ότι στο πιλοτήριο της συγκεκριμένης πτήσης ήταν 2 άτομα, τα οποία υπέπεσαν στο ίδιο ακριβώς λάθος την ίδια χρονική στιγμή.
Καταδικάστηκαν όμως διότι είχαν την ευθύνη επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης - διοίκησης όλων όσων έχουν εμπλακεί στο συγκεκριμένο περιστατικό.
Διότι η ασφάλεια ενός οργανισμού είναι θέμα κουλτούρας και έχει άμεση σχέση με τα :
Δικός μας είναι, μετάταξε τον να διαχειρίζεται τρένα.
Δικός μας είναι, μετέθεσε τον στον μεγάλο σταθμό και ας μην έχει εμπειρία, να ναι κοντά στο σπίτι του.
Δικός μας και ο επενδυτής, δώστου μια παράταση στο σύστημα επικοινωνίας, σιγά μην είναι απαραίτητη η επικοινωνία μεταξύ οδηγών, εξάλλου 150 χρόνια έτσι κυκλοφορούνε τα τρένα.
Συγκεκριμένα το Τριμελές Εφετείο της Αθήνας καταδίκασε τους: Δημήτρη Πανταζή, Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Γιώργο Κικκίδη, Διευθυντή Πτητικών Επιχειρήσεων και το Γιάνκο Στοϊμένοφ πιλότο για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή σε ποινές φυλάκισης 123 ετών, τον καθένα.
Σε 123 χρόνια φυλακή καταδικάστηκαν τα στελέχη της Ηλιος για το δυστύχημα του 2005 - iefimerida.gr
Τελεσίδικα ένοχους κήρυξε τους τρεις από τους τέσσερις κατηγορούμενους για την αεροπορική τραγωδία του «Ηλιος» στις 14 Αυγούστου του 2005, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας.
www.iefimerida.gr
Για πες ; Αδίκως καταδικάστηκαν οι παραπάνω ή αδίκως δεν αποδίδεται καμία ευθύνη στον υπουργό ο οποίος ήταν επικεφαλής του αρμόδιου, για το σιδηροδρομικό δίκτυο, υπουργείου και υπέγραφε για τις παρατάσεις και τις μετατάξεις ;
Τελευταία τροποποίηση:
diogenis_c
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 2.877
- Like
- 2.279
- Πόντοι
- 456
Αδίκως καταδικάστηκαν οι παραπάνω ή αδίκως δεν αποδίδεται καμία ευθύνη στον υπουργό ο οποίος ήταν επικεφαλής του αρμόδιου, για το σιδηροδρομικό δίκτυο, υπουργείου και υπέγραφε για τις παρατάσεις και τις μετατάξεις ?
"Η «παράνομη» μετάταξη ολοκληρώθηκε με την υπουργική απόφαση του Κ. Καραμανλή που δημοσιεύτηκε στις 30 Μαΐου 2022, ενώ το αρμόδιο τριμελές συμβούλιο και η αρμόδια επιτροπή είχαν συνεδριάσει στις 15 Μαΐου και είχαν εγκρίνει τη μετάταξη. Ο σταθμάρχης ξεπερνούσε το ηλικιακό όριο των 48 ετών, όντας τότε 58 χρονών."
Πριν ακόμα δημοσιευθεί η συγκαλυπτική απόφαση του υπουργού είχε ήδη εγκριθεί η παράνομη μετάταξη!
Αυτό θα πει ταχύτητα, που κατηγορείτε το Δημόσιο για κωλυσιεργία
KALLIMAXOS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 6.645
- Κριτικές
- 26
- Like
- 12.120
- Πόντοι
- 6.166
Δεν γινεται να μην ειναι ανβαθμισμενο το συστημα το 2023 δεν γινεται .Αν υπηρχαν φωτεινοι σηματοδοτες και συστημα εγκυρης προειδοποιησεις οτι δυο τρενα κατευθυνονται αντιθετα δεν θα εχει γινει τιποτα .Να μπει φυλακη ο δολοφονος Καραμανλης να δικαιωθουν οι ψυχες των θυματων.
Επιμένω.. το δυστύχημα ΔΕΝ οφείλεται στην έλλειψη του συστήματος τηλεδιοίκησης..
Έχεις κάθε δικαίωμα να επιμένεις και να χεις τη γνώμη σου.
Τα πραγματικά δεδομένα είναι ότι αν υπήρχε τηλεδιοίκηση :
τα τρένα αυτομάτως μειώνουν ταχύτητα, θέλει δεν θέλει ο μηχανοδηγός, ή και ακινητοποιούνται, εφόσον κινούνται στην ίδια γραμμή και, μάλιστα, σε διαφορετική κατεύθυνση, περισσότερα του ενός.
Μάλλον το παραπάνω διέφυγε της προσοχής σου.
Ήταν θέμα χρόνου να γίνει ένα δυστύχημα, κατέθεσε ο Ρέππας στην Εξεταστική για τα Τέμπη | in.gr
Ο Δημήτρης Ρέππας δήλωσε, επίσης, ότι ο μοιραίος σταθμάρχης στα Τέμπη αποδείχτηκε ότι ήταν «ακατάλληλος»
www.in.gr
Τελευταία τροποποίηση:
diogenis_c
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 2.877
- Like
- 2.279
- Πόντοι
- 456
Τη λαική βούληση εκφράζει ο Καραμανλής. Η λαική βούληση είναι αυτή που φτιάχνει τους νόμους, υπεράνω νόμων θα έλεγα.Δεν γινεται να μην ειναι ανβαθμισμενο το συστημα το 2023 δεν γινεται .Αν υπηρχαν φωτεινοι σηματοδοτες και συστημα εγκυρης προειδοποιησεις οτι δυο τρενα κατευθυνονται αντιθετα δεν θα εχει γινει τιποτα .Να μπει φυλακη ο δολοφονος Καραμανλης να δικαιωθουν οι ψυχες των θυματων.
Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.732
- Like
- 15.633
- Πόντοι
- 3.656
για πες του να πάει μια βόλτα χωρίς μπράβους σε κάποιο μέρος εκτός Σερρών να δεις τι λαική βούληση θα εισπράξει....Τη λαική βούληση εκφράζει ο Καραμανλής. Η λαική βούληση είναι αυτή που φτιάχνει τους νόμους, υπεράνω νόμων θα έλεγα.
walker 76
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 680
- Κριτικές
- 44
- Like
- 6.336
- Πόντοι
- 2.836
Αυτό που λες είναι λάθος, κάτι υπαρκτό δεν μπορείς και δεν επιτρέπεται να το αγνοείς! Είναι γνώστης και γνωρίζει την επιστήμη του, αλλά ζούμε σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει, κάποια πράγματα μπορεί να του διαφεύγουν.Ρε παιδιά ρε φίλοι του bou. Έχω σε αγνοήση το σιχαμενο τρολ αλλά κάθεστε και απαντάτε και σας τρολαρει και έχει γεμίσει το νήμα. Καταλαβαίνω θα γράφει τα γνωστά ότι φταίνε οι μάνες και οι πατεράδες των νεκρών που τα γέννησαν.
Τι κάθεστε και κάνετε διάλογο με το σκατό τρολ που το γέννησε μουνι χωρίς ψυχή και αγάπη και πατέρας χωρίς σεβασμό στον άνθρωπο; Πατήστε αγνοήση για το σιχαμα και βρείτε την υγεία σας.
walker 76
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 680
- Κριτικές
- 44
- Like
- 6.336
- Πόντοι
- 2.836
Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε όλοι μας.Κι από τοτε, λίγο που το εψαξα, έγινε και επερώτηση στη Βουλή το Δεκέμβριο του 2022, από 33 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, για το πότε θα φέρει τον νόμο στη Βουλή προς ψήφιση η κυβέρνηση.
Παπάρια απάντηση πήραν.
Αν ήταν όμως για καμία ευθύνη υπουργών ή ασυλία βουλευτών ή ασυλία τραπεζιτών, ο νόμος θα είχε ψηφιστεί πριν από την αναθεώρηση του Συντάγματος.
Οτιδήποτε αναφέρεται σε άμεση δημοκρατία τρομάζει τους κυβερνώντες και αυτό δεν κρύβεται.
Ακόμα και το ελάχιστο δυνατό.
Συγκριτικά, στην Κούβα, που βρηκα πληροφορίες, η συγκέντρωση υπογραφών απαιτεί 10.000 για νόμο και 50.000 για αναθεώρηση άρθρου του Συντάγματος.
Εδώ ο πολίτης είναι απλά ανύπαρκτος για τους "αρίστους".
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.725
- Πόντοι
- 1.306
Γιατί θέλει ειδικά προσόντα για να γίνεις σταθμάρχης ? Σιγά μην χρειάζεται και PhDΠοιο κόμμα κυβερνούσε και κυβερνάει και αναβάθμισε τον αχθοφόρο σε σταθμάρχη;
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.725
- Πόντοι
- 1.306
Ειπε κανένας να μην καταδικαστεί ο ΔΣ του ΟΣΕ ή της Hellenic Trains ? αν πρόσεξες δεν καταδικάστηκε ο Υπουργός Μεταφορών της Κύπρου αλλά ο ΔΣ της εταιρείας.. έτσι και αλλιώς και ο ΔΣ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ και της Hellenic Trains ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ειναιΓια ποιο λόγο οι managers της εταιρίας Helios καταδικάστηκαν για ανθρωποκτονία από αμέλεια και κατα συρροή ;
Ήταν στο πιλοτήριο της μοιραίας πτήσης;
Έδωσαν εντολή στον κυβερνήτη να συνεχίσει την άνοδο παρ’ολο που υπήρχε κατάσταση η οποία δεν επέτρεψε την συμπίεση καμπίνας;
Μήπως έδωσαν εντολή να μην χρησιμοποιήσουν οι πιλότοι τις μάσκες οξυγόνου με αποτέλεσμα να πάθουν υποξία και να μην είναι σε θέση να πετάξουν το αεροπλάνο με ασφάλεια ;
Μήπως επίσης έδωσαν εντολή στους μηχανικούς που έκαναν την δοκιμή συμπίεσης - συντήρηση το προηγούμενο βράδυ να αφήσουν τον διακόπτη της βαλβίδας σε λάθος θέση ;
Τίποτα από τα παραπάνω δεν έκαναν άμεσα.
Σκέψου επίσης ότι στο πιλοτήριο της συγκεκριμένης πτήσης ήταν 2 άτομα, τα οποία υπέπεσαν στο ίδιο ακριβώς λάθος την ίδια χρονική στιγμή.
Καταδικάστηκαν όμως διότι είχαν την ευθύνη επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης - διοίκησης όλων όσων έχουν εμπλακεί στο συγκεκριμένο περιστατικό.
Διότι η ασφάλεια ενός οργανισμού είναι θέμα κουλτούρας και έχει άμεση σχέση με τα :
Δικός μας είναι, μετάταξε τον να διαχειρίζεται τρένα.
Δικός μας είναι, μετέθεσε τον στον μεγάλο σταθμό και ας μην έχει εμπειρία, να ναι κοντά στο σπίτι του.
Δικός μας και ο επενδυτής, δώστου μια παράταση στο σύστημα επικοινωνίας, σιγά μην είναι απαραίτητη η επικοινωνία μεταξύ οδηγών, εξάλλου 150 χρόνια έτσι κυκλοφορούνε τα τρένα.
Σε 123 χρόνια φυλακή καταδικάστηκαν τα στελέχη της Ηλιος για το δυστύχημα του 2005 - iefimerida.gr
Τελεσίδικα ένοχους κήρυξε τους τρεις από τους τέσσερις κατηγορούμενους για την αεροπορική τραγωδία του «Ηλιος» στις 14 Αυγούστου του 2005, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας.www.iefimerida.gr
Για πες ; Αδίκως καταδικάστηκαν οι παραπάνω ή αδίκως δεν αποδίδεται καμία ευθύνη στον υπουργό ο οποίος ήταν επικεφαλής του αρμόδιου, για το σιδηροδρομικό δίκτυο, υπουργείου και υπέγραφε για τις παρατάσεις και τις μετατάξεις ;
Και ο υπουργός δεν έχει την ευθύνη της επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης-δοίκησης των εταιρειών.. έχει την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ και όχι την καθημερινή διαχείριση..
John_282
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 4.422
- Κριτικές
- 5
- Like
- 14.090
- Πόντοι
- 3.786
Ας βάλουμε και έναν τσοπάνη τότε.Ένας αχθοφόρος ήταν υπεύθυνος για τόσες ψυχές.Φυσικά ρουσφέτι,όπως και πολλοί Σερραίοι που επιβράβευσαν τον ΚαραμανλήΓιατί θέλει ειδικά προσόντα για να γίνεις σταθμάρχης ? Σιγά μην χρειάζεται και PhD
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.725
- Πόντοι
- 1.306
Το ETCS είναι προγραμματισμένο να εγκατασταθεί μέχρι το 2035 στην Ευρώπη.. αφήστε τις παπαριές του γελοίου του (χ)Ρέππα καταμέρους...Έχεις κάθε δικαίωμα να επιμένεις και να χεις τη γνώμη σου.
Τα πραγματικά δεδομένα είναι ότι αν υπήρχε τηλεδιοίκηση :
Μάλλον το παραπάνω διέφυγε της προσοχής σου.
Ήταν θέμα χρόνου να γίνει ένα δυστύχημα, κατέθεσε ο Ρέππας στην Εξεταστική για τα Τέμπη | in.gr
Ο Δημήτρης Ρέππας δήλωσε, επίσης, ότι ο μοιραίος σταθμάρχης στα Τέμπη αποδείχτηκε ότι ήταν «ακατάλληλος»www.in.gr
Πάντα εφόσον υπάρχει ανθρώπινος παράγων υπάρχει και πιθανότητα λάθους... σε τελική ανάλυση είναι και θέμα αυτού που λέμε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ ("ρε μαλάκα σταθμάρχης είσαι δεν θα πλακωνεις τα τσίπουρα στην δουλειά σου") που ΔΕΝΥΠΑΡΧΕΙ στην Ελλάδα και η μη υπαρξη του οφείλεται κατά 99% στο κωλοκόμμα του Ρέππα το οποίο προώθησε την ατιμωρησία στο δημόσιο..
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.725
- Πόντοι
- 1.306
Τα προσόντα που χρειάζεται είναι στον κανονισμό. Επιπλέον χρειάζεται και εκπαίδευση και εξετάσεις.Ας βάλουμε και έναν τσοπάνη τότε.Ένας αχθοφόρος ήταν υπεύθυνος για τόσες ψυχές.Φυσικά ρουσφέτι,όπως και πολλοί Σερραίοι που επιβράβευσαν τον Καραμανλή
Αλλά τι λέω.. δεν χρειάζονται κανονισμοί ξέρει καλύτερα το μπου..
Ρε παίκτη μου ΝΑΙ και τσομπάνη μπορούμε να βάλουμε και έναν πίθηκο μπορούμε να βάλουμε όπως μπορούμε να βάλουμε και ένα ηλίθιο σύστημα το οποίο να το στήσουμε ώστε να κάνει τις δουλειές.. έλα όμως που δεν μπορεί να μάθει ΟΛΕΣ τις δουλειές γιατί χρειάζεται και αυτό που λέμε ΚΡΙΣΗ..
Και όσο για τις μαλακίες περί ηλικίας η συγκεκριμένη διακήρυξη είναι φάουλ διότι εισάγει διακρίσεις σε ένα επ΄άγγελμα το οποίο δεν απαιτεί ειδικά σωματικά προσόντα που δεν τα έχει ένας 55ρης.. αν την ακολουθούσαν θα κατέπιπτε στο πρώτο δικαστήριο που θα γινόταν...
Τι σημαίνει πολιτική εποπτεία;Ειπε κανένας να μην καταδικαστεί ο ΔΣ του ΟΣΕ ή της Hellenic Trains ? αν πρόσεξες δεν καταδικάστηκε ο Υπουργός Μεταφορών της Κύπρου αλλά ο ΔΣ της εταιρείας.. έτσι και αλλιώς και ο ΔΣ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ και της Hellenic Trains ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ειναι
Και ο υπουργός δεν έχει την ευθύνη της επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης-δοίκησης των εταιρειών.. έχει την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ και όχι την καθημερινή διαχείριση..
Λες ανακρίβειες!Το θέμα είναι ότι το δίκτυο λειτουργούσε 150 χρόνια χωρίς αυτοματισμούς και χωρίς τίποτε.. και δεν υπάρχει κανένας νόμος; που να επιβάλλει αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης .. Αυτό που είναι υποχρεωτικό είναι η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας (ο αντίστοιχος ΚΟΚ για τα τραίνα)... αν τον τηρούσαν άπαντες εκείνο το βράδυ το ατύχημα δεν θα είχε συμβεί
Μετά τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας, κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε. Από τότε μέχρι το ατύχημα δεν έκανε τίποτα ο μπούλης που υποστηρίζεις και το κόμμα σου. Μην πούμε για την υποστελέχωση επί ΝΔ.
Κατά τα άλλα είχαν προετοιμάσει φιέστα στη Θεσσαλονίκη την επόμενη μέρα του ατυχήματος για να μας πουν στα κανάλια τους ότι όλα λειτουργούν αυτοματοποιημένα και στην εντέλεια.
Δυστυχώς τους πρόλαβε το ατύχημα. Είναι εγκληματίες και υποστηρίζεις εγκληματίες.
Φυσικά φταίει και ο σταθμάρχης που εσείς βυσματικά τον χώσατε σε θέση ευθύνης. Επιπλέον έχεις να πεις κάτι για την εμπορική αμαξοστοιχία και την παράνομη διακίνηση ξυλολίου και τολουολίου που ανιχνεύθηκε. Η έκρηξη καθάρισε πολύ παραπάνω κόσμο από όσο με τη σύγκρουση μόνο. Από πού να το πρωτοπιάσεις... βρωμάει!
Ειπε κανένας να μην καταδικαστεί ο ΔΣ του ΟΣΕ ή της Hellenic Trains ? αν πρόσεξες δεν καταδικάστηκε ο Υπουργός Μεταφορών της Κύπρου αλλά ο ΔΣ της εταιρείας.. έτσι και αλλιώς και ο ΔΣ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ και της Hellenic Trains ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ειναι
Και ο υπουργός δεν έχει την ευθύνη της επιλογής, εκπαίδευσης, αξιολόγησης και οργάνωσης-δοίκησης των εταιρειών.. έχει την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ και όχι την καθημερινή διαχείριση..
Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ο CEO έχει ποινική ευθύνη επειδή περνάει συνεντεύξεις και εκπαιδεύσεις το προσωπικό μιας αεροπορικής ; Η επειδή βάζει υπογραφές στις συμβάσεις πρόσληψης και είναι νομικά υπεύθυνος ;
Ο CEO προσλαμβάνει και ορίζει τους διευθυντές των τμημάτων οι οποίοι κάνουν τις συνεντεύξεις και προσλήψεις.
Ο Ελληνικός λαός εμπιστεύεται τη διαχείρηση της περιουσίας του κράτους στον εκάστοτε πρωθυπουργό, ο οποίος ορίζει υπουργό για να υπογράφει προσλήψεις, μετατάξεις, να διορίζει και προσλαμβάνει CEO της εμπιστοσύνης του. Εάν ο υπουργός δεν υπέγραφε για μετατάξεις και για συμβάσεις, και φωτογραφικούς νόμους για να αλλάξουν τα όρια ηλικίας, τότε το θέμα θα ήτανε τελείως διαφορετικό.
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 57
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 105K
- Απαντήσεις
- 260
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 66
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 907