Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 415K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Επειδή είσαι μάλλον από πάνω τα ξέρεις τα χάλια μας κ ότι στη συκοραχη έχει θέμα η γραμμή κ δεν σηκώνουν τα αναχώματα το βάρος μετακινήσεις βαρεου τύπου βαγονετων καθώς κ το δίκτυο είναι απαρχαιωμένο ....μιλάμε για τραγωδία στον πιο αναγκαίο νόμο της Ελλάδος για να έχει σύνδεση με τρενα
το ξέρα αλλά δεν εμποδίζεται η κίνησ η των εμπορικών αμαξοστοιχιών ακόμη και σε μονή γραμμή (΄'οπως ήταν το δίκτυο στην Ελλάδα μέχρι πριν μια δεκαετία)
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.174
Κριτικές
184
Like
45.073
Πόντοι
22.266
images.jpg
Αυτοκράτωρ
Μέγας Κώστας αχιλλεα
Ο βασιλιάς στο θρόνο του...

Κρίμα στα παιδιά που φύγανε άδικα κ σε όσους τον ψήφισαν στις Σέρρες
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.552
Πόντοι
456
γιατί τα έργα που δεν έγιναν γυρίσανε το λάθος κλειδί και στείλανε το τραίνο σε λάθος γραμμή ή το έκανε ο σταθμάρχης ?

ΥΓ αυτό με τα έργα είναι χιλιοπαιγμένη καραμέλα.. φαντάσου λοιπόν να πάει ο υπουργός μέσα γιατί έγινε ένα ατύχημα σε έναν δρόμο χωρίς μπαριέρα με το σκεπτικό ότι θα έπρεπε να είχε βάλει μπαριέρα αρα αυτός ευθύνεται για το ατύχημα
Φίλε μου ηρέμησε.Δεν είπα αυτό.Τα έργα έχουν γίνει και δεν λειτουργούν και δεν το ήξερε ουσιαστικά αυτό σου λέω.Είναι σαν να είσαι αφεντικό σε μια επιχείρηση (πχ μεταφορική) και να λες όλα καλά δουλεύουν και όλα είναι σωστά και πρόσφατα μπήκα σε επενδυτικό πρόγραμμα και την άλλη μέρα να γίνει μαλακία και να βρεθεί ότι δεν τηρούσες ουσιώδη πράγματα (πχ είχες φθαρμένα και λιωμένα λάστιχα στα φορτηγά).Τι θα πεις δεν ήξερα γιατί δεν με είχαν ενημερώσει οι οδηγοί μου;
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.174
Κριτικές
184
Like
45.073
Πόντοι
22.266
το ξέρα αλλά δεν εμποδίζεται η κίνησ η των εμπορικών αμαξοστοιχιών ακόμη και σε μονή γραμμή (΄'οπως ήταν το δίκτυο στην Ελλάδα μέχρι πριν μια δεκαετία)
Κοίτα να δεις υποτίθεται φέρανε τη δεξιά για να τα αλλάξει αλλά έκανε τα ίδια με τους προηγούμενους ....
Ακόμα όπως είπα ναι μεν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες κινούνται αλλά βαρεου τύπου δεν μπορούν όπως πχ τανκς ...
Άρα πως θα πάνε τα τανκ από Λιτόχωρο κ Πετροχώρι ;;;;;;
Τέλος αδιανόητο να βάζει το μπασταρδακι από το Χαλέπα υποψηφιότητα στον Έβρο κ να μην έχει τιποτακα για τα καμμένα του Έβρο ...μέχρι κ οι πινακίδες στους δρόμους καμενοι είναι ακόμα... ......... ..
Ούτε μια αναδάσωση δεν έγινε ούτε μια .
Αποζημίωσεις καθόλου ......
Κ μιλάνε για τον Έβρο τον πιο νευραλγικό νόμο της ελλαδος
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Φίλε μου ηρέμησε.Δεν είπα αυτό.Τα έργα έχουν γίνει και δεν λειτουργούν και δεν το ήξερε ουσιαστικά αυτό σου λέω.Είναι σαν να είσαι αφεντικό σε μια επιχείρηση (πχ μεταφορική) και να λες όλα καλά δουλεύουν και όλα είναι σωστά και πρόσφατα μπήκα σε επενδυτικό πρόγραμμα και την άλλη μέρα να γίνει μαλακία και να βρεθεί ότι δεν τηρούσες ουσιώδη πράγματα (πχ είχες φθαρμένα και λιωμένα λάστιχα στα φορτηγά).Τι θα πεις δεν ήξερα γιατί δεν με είχαν ενημερώσει οι οδηγοί μου;
Το θέμα είναι ότι το δίκτυο λειτουργούσε 150 χρόνια χωρίς αυτοματισμούς και χωρίς τίποτε.. και δεν υπάρχει κανένας νόμος; που να επιβάλλει αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης .. Αυτό που είναι υποχρεωτικό είναι η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας (ο αντίστοιχος ΚΟΚ για τα τραίνα)... αν τον τηρούσαν άπαντες εκείνο το βράδυ το ατύχημα δεν θα είχε συμβεί
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Κοίτα να δεις υποτίθεται φέρανε τη δεξιά για να τα αλλάξει αλλά έκανε τα ίδια με τους προηγούμενους ....
Ακόμα όπως είπα ναι μεν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες κινούνται αλλά βαρεου τύπου δεν μπορούν όπως πχ τανκς ...
Άρα πως θα πάνε τα τανκ από Λιτόχωρο κ Πετροχώρι ;;;;;;
Τέλος αδιανόητο να βάζει το μπασταρδακι από το Χαλέπα υποψηφιότητα στον Έβρο κ να μην έχει τιποτακα για τα καμμένα του Έβρο ...μέχρι κ οι πινακίδες στους δρόμους καμενοι είναι ακόμα... ......... ..
Ούτε μια αναδάσωση δεν έγινε ούτε μια .
Αποζημίωσεις καθόλου ......
Κ μιλάνε για τον Έβρο τον πιο νευραλγικό νόμο της ελλαδος
παίκτη μου οι αναδασώσεις ξεκινάνε στα καμμέν πάντοτε 1.5 χρόνο μετά την φωτιά.. για να δώσει η φύση τι είναι να δώσει και μετά να γίνουν επεμβάσεις όπου χρειάζεται

όσο για τις αποζημιώσεις έχει πέσει καλό μαμούνι σε όλους.. ξέρω από μέσα
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.174
Κριτικές
184
Like
45.073
Πόντοι
22.266
παίκτη μου οι αναδασώσεις ξεκινάνε στα καμμέν πάντοτε 1.5 χρόνο μετά την φωτιά.. για να δώσει η φύση τι είναι να δώσει και μετά να γίνουν επεμβάσεις όπου χρειάζεται

όσο για τις αποζημιώσεις έχει πέσει καλό μαμούνι σε όλους.. ξέρω από μέσα
Αναδάσωση ξεκινά με αρωμοσεις που δεν έχουν γίνει ούτε καν χαράξεις ....
Έπεσε χρήμα λες στα καμμένα;;;;:confused:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.316
Like
29.038
Πόντοι
5.506
παίκτη μου οι αναδασώσεις ξεκινάνε στα καμμέν πάντοτε 1.5 χρόνο μετά την φωτιά.. για να δώσει η φύση τι είναι να δώσει και μετά να γίνουν επεμβάσεις όπου χρειάζεται

όσο για τις αποζημιώσεις έχει πέσει καλό μαμούνι σε όλους.. ξέρω από μέσα
ρε ασε της πιπες...
θα εβαζες το παιδι σου εκεινο το βραδυ στο τραινο?
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.552
Πόντοι
456
Το θέμα είναι ότι το δίκτυο λειτουργούσε 150 χρόνια χωρίς αυτοματισμούς και χωρίς τίποτε.. και δεν υπάρχει κανένας νόμος; που να επιβάλλει αυτόματο σύστημα τηλεδιοίκησης .. Αυτό που είναι υποχρεωτικό είναι η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας (ο αντίστοιχος ΚΟΚ για τα τραίνα)... αν τον τηρούσαν άπαντες εκείνο το βράδυ το ατύχημα δεν θα είχε συμβεί
Φίλε μου έγιναν έργα ξοδεύτηκαν εκατομμύρια για να αναβαθμιστεί το σύστημα.Ξέρεις γιατί;για να αυξηθεί το σύστημα ασφάλειας.Αυτός είναι ο λόγος που ξοδεύτηκαν τα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών και ο Υπουργός ανακοίνωνε δημόσια ότι όλα λειτουργούν μια χαρά.Σου είπα εγώ ποτέ ότι δεν φέρουν ευθύνη όσοι ήταν στα πόστα τους;Αν κοιτάξεις πόστ μου εκείνων των ημερών αναφέρω αντίστοιχα πράγματα με αυτά που έγραψαν στο τελικό πόρισμα οι ειδικοί εμπειρογνώμονες.Δεν τα έχω με τη ΝΔ συγκεκριμένα φίλε μου.Αλλά δεν μπορεί να μην φέρει καμία ευθύνη και ο Υπουργός μην τρελαθούμε τώρα.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Φίλε μου έγιναν έργα ξοδεύτηκαν εκατομμύρια για να αναβαθμιστεί το σύστημα.Ξέρεις γιατί;για να αυξηθεί το σύστημα ασφάλειας.Αυτός είναι ο λόγος που ξοδεύτηκαν τα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών και ο Υπουργός ανακοίνωνε δημόσια ότι όλα λειτουργούν μια χαρά.Σου είπα εγώ ποτέ ότι δεν φέρουν ευθύνη όσοι ήταν στα πόστα τους;Αν κοιτάξεις πόστ μου εκείνων των ημερών αναφέρω αντίστοιχα πράγματα με αυτά που έγραψαν στο τελικό πόρισμα οι ειδικοί εμπειρογνώμονες.Δεν τα έχω με τη ΝΔ συγκεκριμένα φίλε μου.Αλλά δεν μπορεί να μην φέρει καμία ευθύνη και ο Υπουργός μην τρελαθούμε τώρα.
αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το δυστύχημα... ήδη εξετάστηκε από την ευρωπαία εισαγγελέα και ασκηθήκανε διώξεις..

Επιμένω.. το δυστύχημα ΔΕΝ οφείλεται στην έλλειψη του συστήματος τηλεδιοίκησης.. Οφείλεται αποκλειστικά και μόνον σε ανθρώπινα λάθη (σταθμάρχης και μηχανοδηγός επιβατικής) τα οποία θα είχαν αποφευχθεί αν τηρούσανε τον κανονισμό ενώ αντίθετα δεν είναι σίγουρο αν θα είχανε αποφευχθεί αν υπήρχε τηλεδιοικηση (ο σταθμάρχης όπως έκανε την μαλακία με την αυτόματη χάραξη μπορούσε κάλλιστα να μην δώσει σημασία στα μπιμ της τηλεδιοίκησης)
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.552
Πόντοι
456
αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το δυστύχημα... ήδη εξετάστηκε από την ευρωπαία εισαγγελέα και ασκηθήκανε διώξεις..

Επιμένω.. το δυστύχημα ΔΕΝ οφείλεται στην έλλειψη του συστήματος τηλεδιοίκησης.. Οφείλεται αποκλειστικά και μόνον σε ανθρώπινα λάθη (σταθμάρχης και μηχανοδηγός επιβατικής) τα οποία θα είχαν αποφευχθεί αν τηρούσανε τον κανονισμό ενώ αντίθετα δεν είναι σίγουρο αν θα είχανε αποφευχθεί αν υπήρχε τηλεδιοικηση (ο σταθμάρχης όπως έκανε την μαλακία με την αυτόματη χάραξη μπορούσε κάλλιστα να μην δώσει σημασία στα μπιμ της τηλεδιοίκησης)
Η τηλεδιοίκηση δεν στέλνει απλά ένα μπιπ,αλλά ασχέτως αυτού ισχύει ότι πάντα πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα ένα σύστημα να κολλήσει οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις απλές - συμβατικές μεθόδους.Δεν διαφωνώ ότι κύρια ευθύνη έχει ο σταθμάρχης και οι 2 μηχανοδηγοί αυτοί ουσιαστικά διαχειρίζονται τις γραμμές.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.548
Κριτικές
8
Like
3.363
Πόντοι
786
σήμερα γιορτή:
και ζαν και τραμουντάνα,
εάν έλθει και ο τζώννυ με τον πιεξ...
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.334
Like
14.937
Πόντοι
3.656
Για ποιόν ακριβώς λόγο θα πάει φυλακή ?

Αυτός γύρισε το κλειδί και έβαλε το τραίνο στην λάθος γραμμή ?
Εδωσε μήπως εντολή στον σταθμάρχη να βάλει το τραίνο στην λάθος γραμμή ?
Μήπως του έδωσε εντολή να μην χρησιμοποιήσει την αυτόματη χάραξη και να κάνει του κεφαλιού του ?
Είπε στον σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας να την κοπανήσει μια ώρα πριν την λήξη ?

Για πες τι από αυτά έκανε ?
Μήπως επειδή είναι η μόνη του δουλειά είναι να "εξασφαλίζει την ασφάλεια'' και να ελέγχει αν τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας που θεσπίζει ως υποχρεωτικά η ΕΕ με οδηγίες και για τα οποία έχει πληρώσει ο Ευρωπαίος πολίτης (και εμείς μαζί) περίπου 1 δις και δεν εφαρμόστηκαν?

Μήπως επειδή αυτός γνώριζε ότι το τρένο δεν πληρεί τις προδιαγραφές ασφαλείας αλλά έβαζε την ΡΑΣ να υπογράφει και να πιστοποιεί ότι τις πληρεί?

Μήπως επειδή σε κάθε πολιτισμένη γωνιά του πλανήτη ο διαχειριστής φέρει την τελική ευθύνη παρά μόνο στην Ελλάδα μπορεί κάποιος και να δίνει εντολές με μια υπογραφή και να βγάζει την ουρά του απέξω ως υπουργός?
 

CockaLinos

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2020
Μηνύματα
69
Like
25
Πόντοι
0
Και γιατί να γίνει άροση?
Σε μια κακοκαιρία θα χαθεί πολύτιμο έδαφος
:think:
Κάτι δεν λες σωστά... ή θες να πεις κάτι διαφορετικό
(σε περίπτωση που είσαι σχετικός με το θέμα)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom