Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 429K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

SailorGr

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2013
Μηνύματα
1.349
Κριτικές
26
Like
11.804
Πόντοι
3.466
ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ ειναι εκληματικες οργανωσης με μονο σκοπο το κερδος. Εφαγαν, Ριμαξαν και ποτε δεν εφτιαξαν κατι απο μονοι τους. Βροχη τα προστιμα απο την ΕΕ για εργα που επρεπε να υπαρχουν χρονια πριν, διοτι επερναν τα πακετα και ποτε δεν εγιναν. Ενα απο αυτα ειναι και για τον σιδηροδρομο. Απορω γιατι δεν μας πεταξαν ακομα εξω απο την ΕΕ. Δεν εχουμε καμια σχεση με τον Ευρωπαιο!!!

Αφου ψηφησαν απο μονοι τους να μην μπορουν να ειναι υποψηφιοι στις εκλογες οι εκληματιες ας το τηρησουν και να μας κανουν την χαρη να πανε στο διαολο ολοι τους...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.195
Κριτικές
16
Like
15.437
Πόντοι
6.515
Τυπε μη γελάς, θα το θελε πολύ το κράτος των μπουληδων καθώς οι φόροι είναι περισσότεροι από καύσιμα διόδια κλπ, ενώ δε θα έχει έξοδα για συντήρηση γραμμών, μισθούς κλπ.
Γι αυτό απαξιωθηκε ο σιδηρόδρομος τυπε, και για να φτιαχνει δρόμους ο μπομπολας
 

Al_Bundy

Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
23
Κριτικές
2
Like
142
Πόντοι
0
Επί ΠΑΣΟΚ διορίστηκε ο Νεοδημοκρατης :think:

Προσελήφθη το 1989, μετατάχθηκε το 2011 με το «νόμο Ρέππα» σε άλλο φορέα του Δημοσίου - Το 2022 ζήτησε να επιστρέψει στον ΟΣΕ​

 

SailorGr

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2013
Μηνύματα
1.349
Κριτικές
26
Like
11.804
Πόντοι
3.466

Προσελήφθη το 1989, μετατάχθηκε το 2011 με το «νόμο Ρέππα» σε άλλο φορέα του Δημοσίου - Το 2022 ζήτησε να επιστρέψει στον ΟΣΕ​

Και το λαμογιο ο βιβλιοπωλητης ελεγε οτι ΝΔ κ ΠΑΣΟΚ ειναι εκληματιες αλλα εγινε αντιπροεδρος τελικα... Ολα τα σκατα στον βοθρο πανε...
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.498
Like
4.668
Πόντοι
1.706
Το έχουμε εμπεδώσει ότι ο μαλακας αυτός έκανε την ζημιά πες ποιος άλλος έχει μεγαλύτερη ευθύνη ηθική αυτουργια σε αυτό το έγκλημα
- Ο μαλάκας προϊστάμενος που έβγαζε τις βάρδιες και έβαλε τον ανίκανο νιούφη μόνο του. Γιατι αυτός είχε άμεση γνώση με ποιον έχει να κάνει.
- Ο μαλάκας εκπαιδευτής που υποτιθετσι οτι τον εκπαίδευσε και τον έκρινε ικανό να χειρίζεται ζωές
- Ο μαλάκας ο νομοθέτης που δεν έβαλε κόφτες στα κριτήρια και καταλήξαμε με 60χρονο αγράμματο νιούφη για υπεύθυνο.
- Το πολιτικό βύσμα που τον έχωσε.
- Η ελιπής εκπαίδευση και η 'ανετίλα' κατα την εκτέλεση των καθηκόντων απο τον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό. Όταν έχεις μπουρδέλο υποδομή πρέπει να εφαρμόζεις τα πρωτόκολα επικοινωνίας απαρέγκλιτα. Όχι "φεύγεις", αλλά "φεύγεις απο τη γραμμή καθόδου". Όχι "καλό βράδυ" αλλα "επιβεβαιώστε γραμμή καθόδου".
- Η ανεξάρτητη αρχή σιδηροδρόμων απο τότε που ιδρύθηκε. Υποτίθεται οτι αυτοί μεριμνούν και ελέγχουν για την ασφάλεια. Αρχίδια έκαναν.
- Ολοι οι μηχανικοί του ΟΣΕ που παρέλαβαν συστήματα ασφάλειας που δεν λειτούργησαν ποτέ ή σταμάτησαν να λειτουργούν στα χέρια τους.
- Ολες οι διοικήσεις που έβγαζαν κατακερματισμένους διαγωνισμούς.
- Ολοι οι εργολάβοι που πληρώθηκαν αλλα το έργο τους δεν το είδαμε. Όχι μόνο ροκάναγαν αλλα με τις ενστάσεις και τα δικαστήρια δεν άφηναν και τα έργα να προχωρήσουν.
- Ολοι οι διοικητές του ΟΣΕ της τελευταίας 20ετίας που γνώριζαν όλα τα παραπάνω αλλα ανέχονταν να παραλαμβάνουν έναν ΟΣΕ μπουρδέλο και τον παρέδιδαν τριμπούρδελο. Εξαργύρωναν την παχιά αμοιβή με ρουσφέτια και βόλεμα ημέτερων.
- Όλοι οι υπουργοί μεταφορών της τελευτσίας 20ετίας που διόριζαν τους διοικητές και τους χρησιμοποιούσαν για ψηφοθηρία και όχι για να κάνουν έργο.
- Και για το τέλος αφήνω τους συνδικαλιστές. Αυτούς που παλεύουν για την ασφάλειά μου. Εγώ ξέρω οτι ο μισθός του σταθμάρχη είναι 3.200€ και 57 νέοι σκοτώθηκαν. Μάλλον έριξαν μεγαλύτερο βάρος στην διεκδίκηση του πρώτου παρά στην προστασία των δεύτερων.

Ειμαι σίγουρος οτι θα μου έχουν ξεφύγει κάποιοι, αλλα αυτοί μου ήρθαν πρώτα στο μυαλό.
 
Τελευταία τροποποίηση:

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.279
Like
399
Πόντοι
36
- Ο μαλάκας προϊστάμενος που έβγαζε τις βάρδιες και έβαλε τον ανίκανο νιούφη μόνο του. Γιατι αυτός είχε άμεση γνώση με ποιον έχει να κάνει.
- Ο μαλάκας εκπαιδευτής που υποτιθετσι οτι τον εκπαίδευσε και τον έκρινε ικανό να χειρίζεται ζωές
- Ο μαλάκας ο νομοθέτης που δεν έβαλε κόφτες στα κριτήρια και καταλήξαμε με 60χρονο αγράμματο νιούφη για υπεύθυνο
- Η ελιπής εκπαίδευση και η 'ανετίλα' κατα την εκτέλεση των καθηκόντων απο τον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό. Όταν έχεις μπουρδέλο υποδομή πρέπει να εφαρμόζεις τα πρωτόκολα επικοινωνίας απαρέγκλιτα. Όχι "φεύγεις", αλλά "φεύγεις απο τη γραμμή καθόδου". Όχι "καλό βράδυ" αλλα "επιβεβαιώστε γραμμή καθόδου".
- Η ανεξάρτητη αρχή σιδηροδρόμων απο τότε που ιδρύθηκε. Υποτίθεται οτι αυτοί μεριμνούν και ελέγχουν για την ασφάλεια. Αρχίδια έκαναν.
- Ολοι οι μηχανικοί του ΟΣΕ που παρέλαβαν συστήματα ασφάλειας που δεν λειτούργησαν ποτέ ή σταμάτησαν να λειτουργούν στα χέρια τους.
- Ολες οι διοικήσεις που έβγαζαν κατακερματισμένους διαγωνισμούς.
- Ολοι οι εργολάβοι που πληρώθηκαν αλλα το έργο τους δεν το είδαμε. Όχι μόνο ροκάναγαν αλλα με τις ενστάσεις και τα δικαστήρια δεν άφηναν και τα έργα να προχωρήσουν.
- Ολοι οι διοικητές του ΟΣΕ της τελευταίας 20ετίας που γνώριζαν όλα τα παραπάνω αλλα ανέχονταν να παραλαμβάνουν έναν ΟΣΕ μπουρδέλο και τον παρέδιδαν τριμπούρδελο. Εξαργύρωναν την παχιά αμοιβή με ρουσφέτια και βόλεμα ημέτερων.
- Όλοι οι υπουργοί μεταφορών της τελευτσίας 20ετίας που διόριζαν τους διοικητές και τους χρησιμοποιούσαν για ψηφοθηρία και όχι για να κάνουν έργο.
- Και για το τέλος αφήνω τους συνδικαλιστές. Αυτούς που παλεύουν για την ασφάλειά μου. Εγώ ξέρω οτι ο μισθός του σταθμάρχη είναι 3.200€ και 57 νέοι σκοτώθηκαν. Μάλλον έριξαν μεγαλύτερο βάρος στην διεκδίκηση του πρώτου παρά στην προστασία των δεύτερων.

Ειμαι σίγουρος οτι θα μου έχουν ξεφύγει κάποιοι, αλλα αυτοί μου ήρθαν πρώτα στο μυαλό.
Άμα έρθει το πολιτικό τηλέφωνο περνάει τα πάντα,ετσι απλα
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.204
Κριτικές
10
Like
1.658
Πόντοι
506
Ερωτηση προς την επιστημονικη επιτροπη του μπου συσταθισα για το δυστυχημα.

Αφου υπαρχουν 2 σιδιρ γραμμες, οπως βλεπουμε στις φωτογρ, γιατι πρεπει να γινεται αλλαγη γραμμης για τρενα που ερχονται απο αντιθετες κατευθυνσεις;;;:think:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.195
Κριτικές
16
Like
15.437
Πόντοι
6.515
Από το fb, το διάβασα..

Παει πολλά χρόνια πισω, όταν κάποια κυβέρνηση είχε την προθεση να φτιάξει τον σιδηρόδρομο απειλούσαν με πολεμο οι ΚΤΕΛατζηδες
 

irobot

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.359
Like
482
Πόντοι
36
Ερωτηση προς την επιστημονικη επιτροπη του μπου συσταθισα για το δυστυχημα.

Αφου υπαρχουν 2 σιδιρ γραμμες, οπως βλεπουμε στις φωτογρ, γιατι πρεπει να γινεται αλλαγη γραμμης για τρενα που ερχονται απο αντιθετες κατευθυνσεις;;;:think:
ισως εκτελουνται εργασιες ισως τεχνικο προβλημα λειτουργειας - διακοπη ρευματοφορου αγωγου 20 KV - ισως ακινητοποιηση συρμου λοκομοτιβας οχηματος καθετα στην γραμμη ισως στρεωλωση γραμμης και πολλα αλλα.
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.498
Like
4.668
Πόντοι
1.706
Ερωτηση προς την επιστημονικη επιτροπη του μπου συσταθισα για το δυστυχημα.

Αφου υπαρχουν 2 σιδιρ γραμμες, οπως βλεπουμε στις φωτογρ, γιατι πρεπει να γινεται αλλαγη γραμμης για τρενα που ερχονται απο αντιθετες κατευθυνσεις;;;:think:
Ειχα πρωτοκολλήσει το ερώτημα προς την επιστημονική επιτροπή του bou μερικές σελιδες πίσω.
Συχνά υπάρχει πρόβλημα μπροστά ( χαλασμένη αμαξοστοιχία, πρόβλημα ηλεκτροδότησης κλπ) οπότε εκτρέπουν τη ροή στην άλλη γραμμή κσι την επαναφέρουν στην επόμενη διασταύρωχη μετά το εμπόδιο.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.947
Κριτικές
1
Like
36.651
Πόντοι
6.256
Ερωτηση προς την επιστημονικη επιτροπη του μπου συσταθισα για το δυστυχημα.

Αφου υπαρχουν 2 σιδιρ γραμμες, οπως βλεπουμε στις φωτογρ, γιατι πρεπει να γινεται αλλαγη γραμμης για τρενα που ερχονται απο αντιθετες κατευθυνσεις;;;:think:
Σε κεντρικους σταθμους υπαρχουν περισσοτερες γραμες για παρκαρισμα κλπ και στο μετρό ετσι ειναι,
Εεε, ειπαμε , εγινε λάθος, φταίει μονο ο σταθμαρχης, οπως για την καταντια της ελλαδας τα τελευταια 40 χρονια εφταιγε μονο ο ακης,
Για την αισχροκερδεια και το λαθρεμποριο φταιει ο Πούτιν , η κλιματικη αλλαγή ο κινεζος που εφαγε λαθος σκυλο κλπ κλπ
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.947
Κριτικές
1
Like
36.651
Πόντοι
6.256
Παντως πρεπει να ειμαστε περηφανοι ως έλληνες που ο πιερακακης απλοποιησε τη ζωη καταργωντας τη γραφειοκρατια ...αλλα χρειαστηκε η θυσια 57 νέων για να ανακαλυψουμε οτι εχουμε τρένα οπως στα 50ς.
Και γιατι ο αχιλλεας να αναλαβει μονο την πολιτικη ευθυνη αφου επι 4 χρονια δεν πηρε χαμπαρι τι γινοταν στα τρενα, να δικαστει κι αυτος που επετρεπε αυτο το χάλι. Με ολο αυτο το ξεσκέπασμα φανταστειτε τι σφαγη εγινε στην πανδημία που ο πρωθυπουργος δεν ειχε στοιχεια για διασ. εκτος μεθ
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
4.782
Like
2.084
Πόντοι
456
Από το fb, το διάβασα..

Παει πολλά χρόνια πισω, όταν κάποια κυβέρνηση είχε την προθεση να φτιάξει τον σιδηρόδρομο απειλούσαν με πολεμο οι ΚΤΕΛατζηδες
κι αυτό πολύ πιθανό, άλλη φάρα κι αυτοί οι κτελιάρηδες, βγήκε όλη η ελληνική σαπίλα μαζί σε ένα ατύχημα, πολιτικοί,μίζες,ρουσφέτια,δημοσιουπαλληλίκι,γύφτοι να ρημάζουν κλπ
 

kachaplias

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.621
Κριτικές
1
Like
7.596
Πόντοι
2.356
Καλα εσυ νομιζεις στα σοβαρα οτι το να βγαινεις στο δρομο και να βγαζεις φωτογραφιες με "παρε οταν φτασεις" κλπ προσφερει κατι.
Εκει τελειωνει η κουβεντα μας σε νοιαζει πεςρισσοτερο το φαινεσθαι παρα το αποτελεσμα.


Υποκρινονται οτι κατι κανουν χωρις να βλεπουν τη μουρη τους στο καθρεπτη οτι ολη η κοινωνια ειναι σε ερασιτεχνικο επιπεδο.
Και υπο την εννοια αυτα και μονο η πραξη της διαμαρτυριας δηλωνει συνενοχη ολων.

Οτι αλλαξει αλλαξει με βια και με ομαδες πιεσης που θα εχουν κοστος για τη καθε κυβερνηση.

Το γαμησι ειναι γαμησι.
Το διαμαρτυρομενο γαμησι το τρως λιγοτερο? Η μηπως σου αρεσει λιγοτερο?
Η απλα θες να βγαλεις τα εσωψυχα σου και το θυμο σου και αυτο το μεταφραζεις οτι κατι κανεις.
Τιποτα δε κανεις.

Ναι ξερω αμα διαμαρτυρηθουμε και βγουμε ολοι στους δρομους κατι θα αλλαξει. :2funny::2funny:
"Απο το να μη κανουμε τιποτα καλυτερα να βγουμε στους δρομους " :cheesy::cheesy:

Σε κανεναν αριστερο αυτα τα ψευτικα και τα ηθικοπλαστικα, δε με αγγιζουν μενα.
Τα εχω ακουσει χρονια, τα εχω επεξεργαστει απο το καθε εναν που τα λεει και εχω κανει αναλυτικο ψυχογραφημα. Μονο ανθρωποι με καταγεγραμενο ιστορικο αλλαγης και ευθυνης της ζωης τους εχουν δικαιωμα να πουν κατι και να ειναι μπροσταρηδες, τα ευκολα βολικα και ανεξοδα συνθηματα και οι θυμοι εκ των υστερων ειναι για λαικη καταναλωση προσφερουν μηδενικη αξια για αλλαγη και τα γραφω στα παπαρια μου.
ναι τυπε βγαζει! βλεπει ο μαλακας ο πολιτικος οτι δε περναει η παπαρια που σου πουλανε τα ΜΜΕ... και αν δει και μεγαλη συγκεντρωση τρεμει ακομη περισσοτερο! για αυτο γινεται το παν να μη γινει τιποτα στο δρομο. φροντιζουν τα ΜΜΕ για αρχη και οι επικοινωνιολογοι και επειτα τα ΜΑΤ...

μη ξεχνας οτι ο καραμανλης επεσε με μονο ενα νεκρο...

τιποτα δε χαμπαριαζει ο πολιτικος μπροστα στη συσπειρωμενη και εκδηλωμενη λαικη αγανακτηση
 

kachaplias

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.621
Κριτικές
1
Like
7.596
Πόντοι
2.356
Ερωτηση προς την επιστημονικη επιτροπη του μπου συσταθισα για το δυστυχημα.

Αφου υπαρχουν 2 σιδιρ γραμμες, οπως βλεπουμε στις φωτογρ, γιατι πρεπει να γινεται αλλαγη γραμμης για τρενα που ερχονται απο αντιθετες κατευθυνσεις;;;:think:
δε λειτουργουσε η γραμμη ανοδου για καποιο διαστημα. οταν επρεπε να αλλαξει (στη σταση 25 χιλιομετρα πριν το ατυχημα) ο σταθμαρχης δεν την αλλαξε (απο οσο καταλαβα μαλλον νομιζε οτι ειχε περασει η εμπορικη αμαξοστοιχια που κατεβαινε οποτε δεν θα ειχε να συναντησει αλλο τρενο στην ανοδο το επιβατικο)

αλλα δυστυχως για ολους μας εκανε λαθος....
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.749
Πόντοι
2.306
Κανένας δε καταλαβαίνει ότι στη πραγματικότητα φταίει ξεκάθαρα ο πανίβλακας σταθμάρχης και οι αρμόδιοι των τελευταίων 20-25 ετών. Αλλά οι αρμόδιοι δεν είναι πανίβλακες. Είναι απλά λαμόγια. Περιμένω το σταθμάρχη να βάλει τέλος στη μίζερη ζωή του. Του δίνω 3-4 μέρες ακόμη. Να μείνει λίγο μόνος. Άχρηστος μπάσταρδος γαμώ το σπίτι του.
τακα τακα τακα τακα τα.......
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

- Ο μαλάκας προϊστάμενος που έβγαζε τις βάρδιες και έβαλε τον ανίκανο νιούφη μόνο του. Γιατι αυτός είχε άμεση γνώση με ποιον έχει να κάνει.
- Ο μαλάκας εκπαιδευτής που υποτιθετσι οτι τον εκπαίδευσε και τον έκρινε ικανό να χειρίζεται ζωές
- Ο μαλάκας ο νομοθέτης που δεν έβαλε κόφτες στα κριτήρια και καταλήξαμε με 60χρονο αγράμματο νιούφη για υπεύθυνο.
- Το πολιτικό βύσμα που τον έχωσε.
- Η ελιπής εκπαίδευση και η 'ανετίλα' κατα την εκτέλεση των καθηκόντων απο τον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό. Όταν έχεις μπουρδέλο υποδομή πρέπει να εφαρμόζεις τα πρωτόκολα επικοινωνίας απαρέγκλιτα. Όχι "φεύγεις", αλλά "φεύγεις απο τη γραμμή καθόδου". Όχι "καλό βράδυ" αλλα "επιβεβαιώστε γραμμή καθόδου".
- Η ανεξάρτητη αρχή σιδηροδρόμων απο τότε που ιδρύθηκε. Υποτίθεται οτι αυτοί μεριμνούν και ελέγχουν για την ασφάλεια. Αρχίδια έκαναν.
- Ολοι οι μηχανικοί του ΟΣΕ που παρέλαβαν συστήματα ασφάλειας που δεν λειτούργησαν ποτέ ή σταμάτησαν να λειτουργούν στα χέρια τους.
- Ολες οι διοικήσεις που έβγαζαν κατακερματισμένους διαγωνισμούς.
- Ολοι οι εργολάβοι που πληρώθηκαν αλλα το έργο τους δεν το είδαμε. Όχι μόνο ροκάναγαν αλλα με τις ενστάσεις και τα δικαστήρια δεν άφηναν και τα έργα να προχωρήσουν.
- Ολοι οι διοικητές του ΟΣΕ της τελευταίας 20ετίας που γνώριζαν όλα τα παραπάνω αλλα ανέχονταν να παραλαμβάνουν έναν ΟΣΕ μπουρδέλο και τον παρέδιδαν τριμπούρδελο. Εξαργύρωναν την παχιά αμοιβή με ρουσφέτια και βόλεμα ημέτερων.
- Όλοι οι υπουργοί μεταφορών της τελευτσίας 20ετίας που διόριζαν τους διοικητές και τους χρησιμοποιούσαν για ψηφοθηρία και όχι για να κάνουν έργο.
- Και για το τέλος αφήνω τους συνδικαλιστές. Αυτούς που παλεύουν για την ασφάλειά μου. Εγώ ξέρω οτι ο μισθός του σταθμάρχη είναι 3.200€ και 57 νέοι σκοτώθηκαν. Μάλλον έριξαν μεγαλύτερο βάρος στην διεκδίκηση του πρώτου παρά στην προστασία των δεύτερων.

Ειμαι σίγουρος οτι θα μου έχουν ξεφύγει κάποιοι, αλλα αυτοί μου ήρθαν πρώτα στο μυαλό.
σωστός ο πολίτης
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.749
Πόντοι
2.306
ναι τυπε βγαζει! βλεπει ο μαλακας ο πολιτικος οτι δε περναει η παπαρια που σου πουλανε τα ΜΜΕ... και αν δει και μεγαλη συγκεντρωση τρεμει ακομη περισσοτερο! για αυτο γινεται το παν να μη γινει τιποτα στο δρομο. φροντιζουν τα ΜΜΕ για αρχη και οι επικοινωνιολογοι και επειτα τα ΜΑΤ...

μη ξεχνας οτι ο καραμανλης επεσε με μονο ενα νεκρο...

τιποτα δε χαμπαριαζει ο πολιτικος μπροστα στη συσπειρωμενη και εκδηλωμενη λαικη αγανακτηση
ο καραμανλης επεσε γιατι καηκε η πελλοπονησος ολοκληρη το καλοκαιρι του 2007 απο την Πατρα ως την Καλαματα δεν έβλεπες απο τους καπνους τιποτα..... νομιζω καμια 80αρια νεκροι


Το καλοκαίρι του 2007 μια σειρά από δασικές πυρκαγιές σε πολλούς νομούς της Ελλάδας είχαν ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 84 άνθρωποι και να καούν 1.500 σπίτια και περισσότερα από 268.834 εκτάρια (περ. 2.700km2) γης, 4,5 εκατομμύρια ελαιόδεντρα και 60.000 ζώα.[1][2] Από τις πυρκαγιές επλήγησαν οι νομοί: Μεσσηνίας, Αρκαδίας, Ηλείας (όπου έχασαν τη ζωή τους 49 άνθρωποι), Αχαΐας, Λακωνίας, Αργολίδας, Κορινθίας, Αττικής και Ευβοίας και Φθιώτιδας. Το ύψος των καταστροφών αποτιμήθηκε σε περισσότερα από 3,5 δις €.[3]
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.749
Πόντοι
2.306
α ρε ελλαδα αθανατη......
πατερα με τι να παω θεσσαλονικη με το κτελ ή με το τρένο....;
Πάρε το παπάκι παιδι μου να εισαι σίγουρος........
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.947
Κριτικές
1
Like
36.651
Πόντοι
6.256
Screenshot_2023-03-04-09-48-26-931.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom