You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 417K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.557
- Like
- 35.888
- Πόντοι
- 9.931
Ρε εισαι καθυστερημένος; Δεν ξερεις να διαβάζεις; Ο Γερμανος παράκαμψε το σύστημα που τον ενημέρωνε οτι το τραίνο ειναι σε λαθος γραμμή.είσαι βλάκας η το παίζεις? υπάρχει σύστημα που εάν έχεις κόκκινο φανάρι κ το περάσεις φρενάρει το τρένο μόνο του.
Ένα λεπτο.Ξεκαθαρα το έχουν πει.Δεν τα θυμάμαι απέξω.Το εμπορικό είχε 6-8 άτομα όλοι νεκροί.Το εμπορικό ήταν σωστά στην γραμμή καθόδου το επιβατικό ήταν λανθασμένα σε αυτή τη γραμμή.Δεν απαγορεύεται γιατί μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στη μία γραμμή οπότε κανείς αλλαγή ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ.Αυτα που δεν έχουν πει όμως είναι αν υπήρχε βλάβη στην γραμμή ανόδου και γιατί;αποτι ακούγεται γύφτοι είχαν κλέψει καλώδια άρα αχρηστεύουν το σύστημα.Τολμανε να το πουν αυτά;επιπλεον αυτό που μου κάνει απορία εμένα ειναι ότι είσαι κοντα σε τούνελ, κανονικά εκεί κόβεις και αυτοί πάνε με 140-160;επιπλέον σε πολλά σημεία υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας γιατί δεν υπάρχει καλό σήμα τα ξέρεις όμως και επικοινωνείς και ελέγχεις λίγο πριν χαθεί το σήμα.η πραγματικότητα είναι ότι θα γίνει πραγματογνωμοσύνη για να δουν αν οι διαδικασίες γινόντουσαν σωστά.και θα βγει το πόρισμα.γιατι σίγουρα είχαν σύστημα ποιοτητας και λειτουργίας που έχει αναλυτικά γραμμένα τι κάνει το κάθε ποστο καθώς και σενάρια σε περιπτώσεις προβλήματος.οποτε θα αποδοθούν ευθύνες αναλόγωςΠάλι θα γράψω κάτι που δεν θα αρέσει στους πολλούς, δεν με ενδιαφέρει καθόλου, εμένα με ενδιαφέρει αποκλειστικά και μόνο η πραγματικότητα.
Οι περισσότεροι, η σχεδόν όλοι έχουν βγάλει συμπεράσματα χωρίς να έχουν ιδέα, έχουν δικάσει η αθωώσει ανάλογα με την φαντασία του ο καθένας και φυσικά υποκινούμενοι από τα ΜΜΕ όπως γίνεται σχεδόν πάντα με όλα τα θέματα.
Εξετάζοντας τις πληροφορίες έχω κάποιες άλυτες απορίες από τα ΜΜΕ, τα οποία μιλάνε σχεδόν αόριστα χωρίς να μας λένε τα πράγματα όπως είναι και αυτό προσωπικά με βάζει σε σκέψεις ...
Μας λένε ότι στο σημείο της σύγκρουσης υπήρχαν δύο ράγες, μία για την άνοδο και η άλλη για την κάθοδο, απορία πρώτη, ποιο από τα δύο τρένα ήταν σε λάθος ράγα; Ας υποθέσουμε ότι ήταν το επιβατικό, ο μηχανοδηγός δεν κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά; Ο σταθμάρχης όπως λένε ήταν άπειρος, ο μηχανοδηγός είπαν ότι ήταν εμπειρότατος ...
Δεύτερον, όλοι ξέρουμε τον έναν μηχανοδηγό του επιβατικού, ο άλλος μηχανοδηγός ποιος ήταν; Ούτε ο άλλος κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά αν υποθέσουμε ότι πήγαινε σε λάθος ράγα;
Τρίτων, μας λένε για τα θύματα του επιβατικού, το άλλο τρένο δεν είχε θύματα; Ποιο ήταν το πλήρωμα του εμπορικού τρένου, τι μετέφερε και ποιο ήταν το δρομολόγιο του; Σώθηκε κάποιος από το εμπορικό τρένο; Ποιος είναι αυτός; Γιατί δεν έχει βγει στα κανάλια να μιλήσει;
Τέταρτον, αν υποθέσουμε ότι ο σταθμάρχης τρελάθηκε, είναι δυνατών ο κάθε τρελός να έχει την δυνατότητα να προκαλέσει τέτοιου είδους ατύχημα, η είναι δυνατόν η τύχη εκατοντάδων ανθρώπων να βρίσκετε στα χέρια ενός τρελού που απλά γυρίζει η πατάει ένα κουμπί; Ένα τρένο πάει άλλο έρχεται έχουμε δύο ράγες η μία για το ένα η άλλη για το άλλο, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξει αυτό, από τον οποιοδήποτε, είτε λέγετε σταθμάρχης η όπως αλλιώς …
Σε περίπτωση που τα ΜΜΕ τηρούν σιγή ιχθύος για το εμπορικό τρένο και εστιάζουν μόνο στο επιβατικό και τα θύματα, το συμπέρασμα που αβίαστα βγαίνει είναι ότι το επιβατικό τρένο πήγαινε σωστά, το άλλο δήθεν εμπορικό είχε τεθεί από κάποιους σε τροχιά σύγκρουσης με εξιλαστήριο θύμα έναν απλό άνθρωπο τον οποίο επίτηδες έβαλαν για να του τα φορτώσουν λόγο του ότι δεν είχε εμπειρία να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Το θέμα είναι ποιος έχει όφελος από αυτό; Αυτό θα το δούμε στην πορεία, πιθανών εταιρίες που έχουν βάλει στο μάτι τα τρένα τις γραμμές και ότι άλλο για να γεμίσουν τις άθλιες τσέπες τους με δημοκρατικό χαρτί.
Τέλος, δεν λέω ότι το σενάριο αυτό είναι το σωστό και η πραγματικότητα, το σενάριο αυτό προκύπτει από τις μέχρι τώρα αόριστες πληροφορίες που λαμβάνουμε από τα ΜΜΕ, αν αύριο μιλήσουν ξεκάθαρα και μας πουν ακριβώς και συγκεκριμένα τι έγινε και με το εμπορικό τρένο και να αφήσουν τα θύματα του επιβατικού και τα παιδιά για να θολώσουν τα νερά ...
unknowndark
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 1.632
- Like
- 5.350
- Πόντοι
- 1.056
Τι λες ΓΤΧΣ....?
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.557
- Like
- 35.888
- Πόντοι
- 9.931
Στοτωθηκαν ολοι οι μηχανοδηγοί και απο τις δυο αμαξοστοιχιες. Νομιζω ηταν δυο σε καθε τραινο.σε εμπορικη αμαξοστοιχια ποσοι να ηταν 2 το πολυ ? προφανως εγιναν χαλκομανια ποιον να βγαλουν να μιλησει?
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.446
- Like
- 23.245
- Πόντοι
- 5.506
Τυπε οταν λεμε αυτο, το αυτονοητο, μας λενε οτι ξεπλενουμε τον κουλη.Κανένας δε καταλαβαίνει ότι στη πραγματικότητα φταίει ξεκάθαρα ο πανίβλακας σταθμάρχης και οι αρμόδιοι των τελευταίων 20-25 ετών. Αλλά οι αρμόδιοι δεν είναι πανίβλακες. Είναι απλά λαμόγια. Περιμένω το σταθμάρχη να βάλει τέλος στη μίζερη ζωή του. Του δίνω 3-4 μέρες ακόμη. Να μείνει λίγο μόνος. Άχρηστος μπάσταρδος γαμώ το σπίτι του.
Ο κουλης επρεπε να ξερει οτι ο ενας σταθμαρχης στη λαρισα ειναι αχρηστος και ισως και μπεκρουλιακας.
Ναι και;άσε τι του λένε και πηγαίνει και λέει.αν του φερνουν χαρτιά υπογεγραμμένα οι προϊστάμενοι του ότι όλα καλά τι θα πρωτοκανει αυτός;τι θα πάει να ελέγξει άλλοι κάνουν αυτή τη δουλειά.δεν κάνω πολιτική συζήτηση φίλε μου.μιλαμε για ιεραρχία σε μια δουλεια.αν αυτός σαν υπουργός έβαλε ανθρώπους καραγκιοζηδες σε πιστα σοβαρά που αντί να δουλεύουν τον δουλεύανε οκ πάει σπίτι του παίρνει και την ευθύνη του αλλά την παίρνουν και οι άλλοι καραγκιοζηδες.και για μένα αυτοί έχουν μεγαλύτερη ευθύνη γιατί είναι πολύ συγκεκριμένη η εργασία που κάνουν.
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.557
- Like
- 35.888
- Πόντοι
- 9.931
ΟΣΕ: Πώς οι κλοπές σε υλικά επηρέασαν τα έργα
Ετησίως, το ύψος της ζημίας εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ 5-10 εκατ. ευρώ – Οι σπείρες που αφαιρούν καλώδια και μεταπωλούν τον χαλκό σε χυτήρια
www.protothema.gr
...Τον Σεπτέμβριο του 2021 στην Θήβα μια ομάδα Ρομά είχε κλέψει τις βίδες που ενώνουν τις ράγες των τρένων. Ευτυχώς σε τυχαίο έλεγχο από την αρμόδια υπηρεσία διαπιστώθηκε η κλοπή, διαφορετικά θα μπορούσε να υπάρξει ένα σοβαρό ατύχημα όταν κάποιο τρένο περνούσε από το σημείο...
5 με 10 εκατομμύρια η ζημιά το χρόνο απο τους σκατογυφτους. Πλήρωνε μαλακα Ελληνα και περίμενε μετα να δουλέψει σωστά ο σιδηρόδρομος.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.446
- Like
- 23.245
- Πόντοι
- 5.506
Πρωι πρωι ξεκινησες με τη ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.Γι αυτό απαξιωθηκε ο σιδηρόδρομος τυπε, και για να φτιαχνει δρόμους ο μπομπολας
Pornofan
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2019
- Μηνύματα
- 5.728
- Like
- 8.456
- Πόντοι
- 2.356
Τελικά φταίει καθαρά και σε αυτήν την περίπτωση η αριστερά που κυβερνάει την χώρα ανεξάρτητα μαριονετών που αλλάζουν στις "κυβερνήσεις".
Όπως φαίνεται το σύστημα δεν λειτούργησε μετά την εγκατάστασή του επειδή οι σκατόγυφτοι έκλεβαν τα καλώδια. Γιατί δεν πιάνουν τους σκατόγυφτους και δεν τους κλείνουν 50 χρόνια μέσα? Επειδή προστατεύονται από την κωλοαριστερά, όπως οι λάθρο και διάφορες εθνοπροδοτικές "μειονότητες".
Όπως φαίνεται το σύστημα δεν λειτούργησε μετά την εγκατάστασή του επειδή οι σκατόγυφτοι έκλεβαν τα καλώδια. Γιατί δεν πιάνουν τους σκατόγυφτους και δεν τους κλείνουν 50 χρόνια μέσα? Επειδή προστατεύονται από την κωλοαριστερά, όπως οι λάθρο και διάφορες εθνοπροδοτικές "μειονότητες".
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.743
- Πόντοι
- 2.306
Τα πραγματα ειναι τελειως απλα. Λογω περικοπων και λογω φτωχειας, λιγο λιγο η ανωτερη διοικηση χαλαρωνει και αφαιρει δικλειδες ασφαλειαςΠάλι θα γράψω κάτι που δεν θα αρέσει στους πολλούς, δεν με ενδιαφέρει καθόλου, εμένα με ενδιαφέρει αποκλειστικά και μόνο η πραγματικότητα.
Οι περισσότεροι, η σχεδόν όλοι έχουν βγάλει συμπεράσματα χωρίς να έχουν ιδέα, έχουν δικάσει η αθωώσει ανάλογα με την φαντασία του ο καθένας και φυσικά υποκινούμενοι από τα ΜΜΕ όπως γίνεται σχεδόν πάντα με όλα τα θέματα.
Εξετάζοντας τις πληροφορίες έχω κάποιες άλυτες απορίες από τα ΜΜΕ, τα οποία μιλάνε σχεδόν αόριστα χωρίς να μας λένε τα πράγματα όπως είναι και αυτό προσωπικά με βάζει σε σκέψεις ...
Μας λένε ότι στο σημείο της σύγκρουσης υπήρχαν δύο ράγες, μία για την άνοδο και η άλλη για την κάθοδο, απορία πρώτη, ποιο από τα δύο τρένα ήταν σε λάθος ράγα; Ας υποθέσουμε ότι ήταν το επιβατικό, ο μηχανοδηγός δεν κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά; Ο σταθμάρχης όπως λένε ήταν άπειρος, ο μηχανοδηγός είπαν ότι ήταν εμπειρότατος ...
Δεύτερον, όλοι ξέρουμε τον έναν μηχανοδηγό του επιβατικού, ο άλλος μηχανοδηγός ποιος ήταν; Ούτε ο άλλος κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά αν υποθέσουμε ότι πήγαινε σε λάθος ράγα;
Τρίτων, μας λένε για τα θύματα του επιβατικού, το άλλο τρένο δεν είχε θύματα; Ποιο ήταν το πλήρωμα του εμπορικού τρένου, τι μετέφερε και ποιο ήταν το δρομολόγιο του; Σώθηκε κάποιος από το εμπορικό τρένο; Ποιος είναι αυτός; Γιατί δεν έχει βγει στα κανάλια να μιλήσει;
Τέταρτον, αν υποθέσουμε ότι ο σταθμάρχης τρελάθηκε, είναι δυνατών ο κάθε τρελός να έχει την δυνατότητα να προκαλέσει τέτοιου είδους ατύχημα, η είναι δυνατόν η τύχη εκατοντάδων ανθρώπων να βρίσκετε στα χέρια ενός τρελού που απλά γυρίζει η πατάει ένα κουμπί; Ένα τρένο πάει άλλο έρχεται έχουμε δύο ράγες η μία για το ένα η άλλη για το άλλο, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξει αυτό, από τον οποιοδήποτε, είτε λέγετε σταθμάρχης η όπως αλλιώς …
Σε περίπτωση που τα ΜΜΕ τηρούν σιγή ιχθύος για το εμπορικό τρένο και εστιάζουν μόνο στο επιβατικό και τα θύματα, το συμπέρασμα που αβίαστα βγαίνει είναι ότι το επιβατικό τρένο πήγαινε σωστά, το άλλο δήθεν εμπορικό είχε τεθεί από κάποιους σε τροχιά σύγκρουσης με εξιλαστήριο θύμα έναν απλό άνθρωπο τον οποίο επίτηδες έβαλαν για να του τα φορτώσουν λόγο του ότι δεν είχε εμπειρία να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Το θέμα είναι ποιος έχει όφελος από αυτό; Αυτό θα το δούμε στην πορεία, πιθανών εταιρίες που έχουν βάλει στο μάτι τα τρένα τις γραμμές και ότι άλλο για να γεμίσουν τις άθλιες τσέπες τους με δημοκρατικό χαρτί.
Τέλος, δεν λέω ότι το σενάριο αυτό είναι το σωστό και η πραγματικότητα, το σενάριο αυτό προκύπτει από τις μέχρι τώρα αόριστες πληροφορίες που λαμβάνουμε από τα ΜΜΕ, αν αύριο μιλήσουν ξεκάθαρα και μας πουν ακριβώς και συγκεκριμένα τι έγινε και με το εμπορικό τρένο και να αφήσουν τα θύματα του επιβατικού και τα παιδιά για να θολώσουν τα νερά ...
καποια στιγμη αφαιρεθηκε η παρακουλουθηση ολης της κινησης των τρενων απο κεντρικο σημειο το 2020.... μια χαρα δουλευει το συστημα θα ειπαν οι ανωτεροι
καποια στιγμη θα υπηρχαν δυο σταθμαρχες τελικα εμεινε ενας μια χαρα δουλευει το συστημα
το κοκκινο επιτρεπεται; επιτρεπεται αφου συχνα ή η μια γραμμη ή η άλλη εχει βλαβη.
πιθανον να υπηρχε καποια οδηγια να μιλανε πιο συχνα μεταξυ ασυρματων αφαιρεθηκε και αυτη
αν δεν γινοταν το ατυχημα σε λιγα χρονια θα στηριζοταν μονο στα κινητα αφου οι ασυρματοι θα ήταν "άχρηστοι" και το προσωπικο "αχρηστο" θα μειωναν το κοστος οσο μπορουσαν.
καποια στιγμη δυο τρενα βρεθηκαν στην ιδια γραμμη σε πορεια προσκρουσης και αυτο αφου έλειπαν ολες οι υπολοιπες δικλειδες ασφαλειας δεν μπορεσε να αποφευχθει η συγκρουση
τα ιδια συμβαινουν σε δεκαδες νευραλγικα σημεια, αεροπλανα πλοια σταθμους της δεη αφαιρουν αφαιρουν αφαιρουν προσωπικο και εξοπλισμο, σκοτωνονται μετα μαζικα καποια θυματα, και τοτε ξαναπροσθετουν
δεκαδες περιστατικα σε διαφορες καταστασεις εχουν γλυτωσει οι ανθρωποι απο καθαρή τύχη
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 26.967
- Like
- 24.939
- Πόντοι
- 6.256
Ξεροεχυσα με @ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ που προσπαθουσε να τρολαρει αναμεσα στο τσακωμο τυπων για τα μακαρονια με κιμα....
Nubic
Μέγας
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 5.118
- Κριτικές
- 10
- Like
- 13.237
- Πόντοι
- 3.846
γιατι οταν γινουν κυβερνηση θα κανουν ακριβως τα ιδια. Θυμησου οτι οταν το πουτανοπαιδο της νεολαιας ΣΥΡΙΖΑ ο Ιασονας Σχοινας ειπε οτι διορισε τον αδερφο του και τη μανα του γιατι εχουν κουραστει να δουλευουν περασε στα αδιαφορα.Γιατί αν είχαμε 2 σταθμάρχες στην βάρδια ο ένας θα ήταν στο σταθμό και ο άλλος θα ήταν στο σπίτι του ρε φίλε.
Ζεις στην Ελλάδα;
Ο άπειρος σταθμάρχης θα πάει σε σταθμό με μικρή κίνηση δεν θα πάει στην Λάρισα που γίνεται του μουνιού το πανηγύρι.
Αυτή την λινατσα που έκανε το ρουσφέτι γιατί δεν την έχουν βγάλει στον τάκο τα κόμματα της αντιπολίτευσης;
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 33.476
- Like
- 14.058
- Πόντοι
- 2.606
εχεις καποιο δικιο αλλα αν εισαι υπουργος μεταφορων χρησιμοποιεις πολλακις ο ιδιος τα μεσα μεταφορας απροειδοποιητα και στην περιπτωση τρενων απο τη θεση του μηχανοδηγου να δεις τι παει λαθος στο βαθμο που μπορει καποιος απο αυτα που βλεπει να διαπιστωσει προβληματα.αυτος η καποιος ομοιος του το εκαναν ποτε?Ναι και;άσε τι του λένε και πηγαίνει και λέει.αν του φερνουν χαρτιά υπογεγραμμένα οι προϊστάμενοι του ότι όλα καλά τι θα πρωτοκανει αυτός;τι θα πάει να ελέγξει άλλοι κάνουν αυτή τη δουλειά.δεν κάνω πολιτική συζήτηση φίλε μου.μιλαμε για ιεραρχία σε μια δουλεια.αν αυτός σαν υπουργός έβαλε ανθρώπους καραγκιοζηδες σε πιστα σοβαρά που αντί να δουλεύουν τον δουλεύανε οκ πάει σπίτι του παίρνει και την ευθύνη του αλλά την παίρνουν και οι άλλοι καραγκιοζηδες.και για μένα αυτοί έχουν μεγαλύτερη ευθύνη γιατί είναι πολύ συγκεκριμένη η εργασία που κάνουν.
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.743
- Πόντοι
- 2.306
ολα αυτα τα ανωτερα στελεχη, προσδοκουν να παρουν ή bonus ή να παρουν προαγωγές. Πανε και παρουσιαζουν αποτελεσματα οικονομικα με τοσο κοστος καταφερα να λειτουργησω την επιχειρηση ρολόι. ο επομενος κοβει ακομα περισσοτερες δικλειδες ασφαλειας, μειωνει το κοστος λειτουργιας όσο μπορει μέχρι που γινεται το μπαμΤα πραγματα ειναι τελειως απλα. Λογω περικοπων και λογω φτωχειας, λιγο λιγο η ανωτερη διοικηση χαλαρωνει και αφαιρει δικλειδες ασφαλειας
καποια στιγμη αφαιρεθηκε η παρακουλουθηση ολης της κινησης των τρενων απο κεντρικο σημειο το 2020.... μια χαρα δουλευει το συστημα θα ειπαν οι ανωτεροι
καποια στιγμη θα υπηρχαν δυο σταθμαρχες τελικα εμεινε ενας μια χαρα δουλευει το συστημα
το κοκκινο επιτρεπεται; επιτρεπεται αφου συχνα ή η μια γραμμη ή η άλλη εχει βλαβη.
πιθανον να υπηρχε καποια οδηγια να μιλανε πιο συχνα μεταξυ ασυρματων αφαιρεθηκε και αυτη
αν δεν γινοταν το ατυχημα σε λιγα χρονια θα στηριζοταν μονο στα κινητα αφου οι ασυρματοι θα ήταν "άχρηστοι" και το προσωπικο "αχρηστο" θα μειωναν το κοστος οσο μπορουσαν.
καποια στιγμη δυο τρενα βρεθηκαν στην ιδια γραμμη σε πορεια προσκρουσης και αυτο αφου έλειπαν ολες οι υπολοιπες δικλειδες ασφαλειας δεν μπορεσε να αποφευχθει η συγκρουση
τα ιδια συμβαινουν σε δεκαδες νευραλγικα σημεια, αεροπλανα πλοια σταθμους της δεη αφαιρουν αφαιρουν αφαιρουν προσωπικο και εξοπλισμο, σκοτωνονται μετα μαζικα καποια θυματα, και τοτε ξαναπροσθετουν
δεκαδες περιστατικα σε διαφορες καταστασεις εχουν γλυτωσει οι ανθρωποι απο καθαρή τύχη
Θα γραψω ορισμενα παραδειγματα που ξερω.
Σε εργοστασιο της δεη κοντεψαν να το ανατιναξουν απο το κοψε κοψε κοστος
στα αεροπλανα οι εταιρειες εχουν σε μαυρη λιστα ελληνικα αεροδρομια απο το κοψε κοψε κοστος
στην κατασκευη δρομου εβαλαν το 1/5 των αγκυριων και η πλαγια τα βράχια επεσαν στο οδοστρωμα ευτυχως δεν περνουσε καποιο λεωφορειο εκεινη την στιγμη απο το κοψε κοψε κοψε του κοστους
σε δημους επεσαν τα δεντρα στα κεφαλια του κοσμου απο το κοψε κοψε
πανω απο τους μισους δημους της χωρας σβηνουν τον οδοφωτισμο παρανομα απο το κοψε κοψε να μειωσουν το ρευμα βγες καμια βολτα να δεις τα σκοταδια του 2023
Τελευταία τροποποίηση:
Ναι μπορεί να πήγε ο δντης του ΟΣΕ και να του είπε όλα καλά.μπορει να πήγε ο δντης της ΕΡΓΟΣΕ και να του λέει όλα κομπλέ.Και μετά να πήγε ο υφυπουργός και αυτός να του είπε όλα οκ.αυτους έχει για αυτή τη δουλειά.ΟΜΩΣ από τη στιγμή που έχουν κάνει απεργίες για τέτοια θέματα και έχει σταλεί αλληλογραφία σε πολλαπλα επίπεδα τότε και ο υπουργός η είναι μέσα στο κόλπο η είναι τόσο μαλακας και αδιάφορος που δεν ασχολιόταν καν και πήγαινε και έλεγε αυτά που έλεγε στην Βουλή.Ναι σπίτι του και αυτός και να μην τολμήσει ξανά να κατέβει σε εκλογές.ΟΜΩΣ οι άλλοι πληρωνοντουσαν για ποστα με ευθύνες και υπογράφουν ότι όλα καλά με τόσο κόσμο μέσα σε κινητές νεκροφόρες.Αν δεν ήσουν δημόσιος υπάλληλος αλλά ιδιώτης θα έκανες τα ίδια;εχεις καποιο δικιο αλλα αν εισαι υπουργος μεταφορων χρησιμοποιεις πολλακις ο ιδιος τα μεσα μεταφορας απροειδοποιητα και στην περιπτωση τρενων απο τη θεση του μηχανοδηγου να δεις τι παει λαθος στο βαθμο που μπορει καποιος απο αυτα που βλεπει να διαπιστωσει προβληματα.αυτος η καποιος ομοιος του το εκαναν ποτε?
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.557
- Like
- 35.888
- Πόντοι
- 9.931
Ρε τυπε ο καθε υπουργος εχει 20 υφισταμένους απο κατω, αυτοι θα ελέγξουν αν γίνονται σωστά τα πράγματα... να παει ο υπουργος στο Σταθμαρχείο και να κοιτάει τον Σταθμάρχη αν παταει σωστά τα κουμπια!!!;;;εχεις καποιο δικιο αλλα αν εισαι υπουργος μεταφορων χρησιμοποιεις πολλακις ο ιδιος τα μεσα μεταφορας απροειδοποιητα και στην περιπτωση τρενων απο τη θεση του μηχανοδηγου να δεις τι παει λαθος στο βαθμο που μπορει καποιος απο αυτα που βλεπει να διαπιστωσει προβληματα.αυτος η καποιος ομοιος του το εκαναν ποτε?
panoslari
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 53
- Like
- 43
- Πόντοι
- 0
Τον διόρισαν με ρουσφέτι τα παιδιά της ΝΔ οπότε άστοχο το παράδειγμα σου ανεγκεφαλεΑς πουλαγαμε και την συντηρηση του δικτυου και τον ελεγχο της κυκλοφοριας .
Κατεβαινω την Κηφισιας και τα φαναρια δεν λειτουργουν και ο τροχονομος σφυραει οτι θελει αλλα αντι να κατηγορησω το κρατος ζηταω να μην κυκλοφορουν ΙΧ αλλα μονο κρατικα αυτοκινητα με ΔΥ σωφερ . Μονιμη λυση : το κρατος απετυχε αλλα ας τα κανω ολα κρατικά .
Δυστυχως ο σταθμαρχης φταει και οι αμεσα προισταμενοι του μεχρι τον διευθυνοντα συμβουλο της εταιρειας οχι ο υπουργος ουτε η προηγουμενη κυβερνηση ουτε ο αγοραστης του ΟΣΕ .
Αν πας σε μια καφετερια και αντι για μετριο στο φτιαξουν γλυκό θα ζητησεις την απόλυση του barista οχι την παραιτηση του υπουργου καφεδων. Σε ενα μαγαζακι φταιει ο υπαλληλος και ο ιδιοκτητης σε εναν δημοσιο οργανισμο ο "υπουργος"
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τον διόρισαν με ρουσφέτι τα παιδιά της ΝΔ οπότε άστοχο το παράδειγμα σου ανεγκεφαλεΑς πουλαγαμε και την συντηρηση του δικτυου και τον ελεγχο της κυκλοφοριας .
Κατεβαινω την Κηφισιας και τα φαναρια δεν λειτουργουν και ο τροχονομος σφυραει οτι θελει αλλα αντι να κατηγορησω το κρατος ζηταω να μην κυκλοφορουν ΙΧ αλλα μονο κρατικα αυτοκινητα με ΔΥ σωφερ . Μονιμη λυση : το κρατος απετυχε αλλα ας τα κανω ολα κρατικά .
Δυστυχως ο σταθμαρχης φταει και οι αμεσα προισταμενοι του μεχρι τον διευθυνοντα συμβουλο της εταιρειας οχι ο υπουργος ουτε η προηγουμενη κυβερνηση ουτε ο αγοραστης του ΟΣΕ .
Αν πας σε μια καφετερια και αντι για μετριο στο φτιαξουν γλυκό θα ζητησεις την απόλυση του barista οχι την παραιτηση του υπουργου καφεδων. Σε ενα μαγαζακι φταιει ο υπαλληλος και ο ιδιοκτητης σε εναν δημοσιο οργανισμο ο "υπουργος"
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 33.476
- Like
- 14.058
- Πόντοι
- 2.606
φιλε αν εγω εχω ενα φρανσαιζ ας πουμε και εχω δωσει σε σενα την μπραντα και ερχομαι να σε τσεκαρω αν εισαι μεσα στις νορμες της εταιρειας και συ μου λες ολα καλα φιλε εγω δεν εχω ματια να δω αν ειναι καλα?Ναι μπορεί να πήγε ο δντης του ΟΣΕ και να του είπε όλα καλά.μπορει να πήγε ο δντης της ΕΡΓΟΣΕ και να του λέει όλα κομπλέ.Και μετά να πήγε ο υφυπουργός και αυτός να του είπε όλα οκ.αυτους έχει για αυτή τη δουλειά.ΟΜΩΣ από τη στιγμή που έχουν κάνει απεργίες για τέτοια θέματα και έχει σταλεί αλληλογραφία σε πολλαπλα επίπεδα τότε και ο υπουργός η είναι μέσα στο κόλπο η είναι τόσο μαλακας και αδιάφορος που δεν ασχολιόταν καν και πήγαινε και έλεγε αυτά που έλεγε στην Βουλή.Ναι σπίτι του και αυτός και να μην τολμήσει ξανά να κατέβει σε εκλογές.ΟΜΩΣ οι άλλοι πληρωνοντουσαν για ποστα με ευθύνες και υπογράφουν ότι όλα καλά με τόσο κόσμο μέσα σε κινητές νεκροφόρες.Αν δεν ήσουν δημόσιος υπάλληλος αλλά ιδιώτης θα έκανες τα ίδια;
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 57
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 104K
- Απαντήσεις
- 260
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 66
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 903