Και μονο οι φωτό αποδεικνύουν την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ του Εμπορικού..Ειχε περασει το μισο και πανω Ν/Θ από μπροστα...
Tύπε κάνεις πλάκα έτσι?
Υπό οποιοδήποτε σενάριο πλήν της μηχανικής βλάβης ή άλλης "ειδικής κατάστασης" του πολεμικού πλοίου υπάρχει συνυπευθυνότητα.
Το πρώτο που μαθαίνει κανείς όταν θέλει να βγάλει δίπλωμα ιστιοφόρου ή φουσκωτού είναι ότι ανεξαρτήτως του ποιο σκάφος έχει προτεραιότητα βάσει του κανονισμού αποφυγής συγκρούσεων υπάρχει υποχρέωση lookout και έγκαιρου εκτάκτου ανάγκης χειρισμού αποφυγής σύγκρουσης για ΟΛΑ τα εμπλεκόμενα σκάφη.
Σε περιοχή μεγάλου traffic και άρα εξ ορισμού αυξημένης επιτήρησης από τη γέφυρα, με κάλμα, ημέρα, χωρίς ομίχλη είναι αδιανόητο, εάν δεν υπήρχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή το σκάφος δεν βρισκόταν σε κάποια "ειδική κατάσταση", πολεμικό σκάφος 60 μέτρων να μην μπορέσει να μανουβράρει ώστε να αποφύγει τον εμβολισμό από ένα από μίλια ορατό έμφορτο θηρίο cargo containership μήκους 300 μέτρων.
Κυβερνήτης και γέφυρα του Καλλιστώ δεν θα πρέπει να ξαναπιάσουν τιμόνι ποτέ στην ζωή τους είναι η γνώμη μου ώς χομπίστα θαλασσινού (ιστιοφόρα και φουσκωτά μόνον).