Νέα

Πολεμικό Ναυτικό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 352K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.266
Κριτικές
3
Like
1.443
Πόντοι
566
Το «Καλλιστώ» λένε πως δεν επισκευάζεται, έτσι ακούστηκε στα δελτία ειδήσεων.

Το κόστος για ένα τέτοιο ναρκοθηρευτικό είπαν πως μπορεί να είναι 800 εκ. ευρώ ως 1 δις ευρώ.... μιλάμε για μεγάλη καταστροφή, ειδικά αν δεν αντικατασταθεί άμεσα.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.657
Κριτικές
7
Like
39.072
Πόντοι
10.411
Το «Καλλιστώ» λένε πως δεν επισκευάζεται, έτσι ακούστηκε στα δελτία ειδήσεων.

Το κόστος για ένα τέτοιο ναρκοθηρευτικό είπαν πως μπορεί να είναι 800 εκ. ευρώ ως 1 δις ευρώ.... μιλάμε για μεγάλη καταστροφή, ειδικά αν δεν αντικατασταθεί άμεσα.
[/quote]
Το βλέπω για

587756_aadiscraptraders_1562818158.gif
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.571
Like
35.922
Πόντοι
9.931
Το «Καλλιστώ» λένε πως δεν επισκευάζεται, έτσι ακούστηκε στα δελτία ειδήσεων.

Το κόστος για ένα τέτοιο ναρκοθηρευτικό είπαν πως μπορεί να είναι 800 εκ. ευρώ ως 1 δις ευρώ.... μιλάμε για μεγάλη καταστροφή, ειδικά αν δεν αντικατασταθεί άμεσα.

Νομίζω οτι και ενας άσχετος με μια ματιά μπορει να καταλάβει οτι δεν επισκευάζεται, ασε που νομιζω οτι δεν αξίζει να επισκευαστεί ενα καράβι 33 χρονων.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.571
Like
35.922
Πόντοι
9.931

woopsie

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2020
Μηνύματα
602
Κριτικές
14
Like
2.667
Πόντοι
1.196
Το «Καλλιστώ» λένε πως δεν επισκευάζεται, έτσι ακούστηκε στα δελτία ειδήσεων.

Το κόστος για ένα τέτοιο ναρκοθηρευτικό είπαν πως μπορεί να είναι 800 εκ. ευρώ ως 1 δις ευρώ.... μιλάμε για μεγάλη καταστροφή, ειδικά αν δεν αντικατασταθεί άμεσα.
Τι 800 εκ. ευρώ ως 1 δις ευρώ λες φίλε??Μην αναμασάς τις βλακείες του Βερύκοκου,το κόστος είναι γύρω στο 1 εκατομύριο,αυτα τα πλοία φαντάσου μας τα έδωσαν ΤΣΑΜΠΑ οι Άγγλοι όταν πήραν ένα συμβόλαιο κατασκεύης πλοίων(super vita)
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.276
Like
389
Πόντοι
36
το πιο πιθανο ο καπετανιος να μην ηταν καν στην γεφυρα,με το που φυγει ο πιλοτος ο καπετανιος φευγει απο την γεφυρα και μενει ο αξιωματικος που εχει βαρδυα.Τωρα το τι εγινε και αν μιλησε το πολεμικο θα φανει στο vdr του πλοιου.Παντως ναι τα πολεμικα πλοια εχοθν παντα προτεραιοτητα αλλα ενα πλοιο 266 μετρα δεν μπορει ευκολα να σταματησει να στριψει και το πιο πιθανο καν να μην το ειδε γιατι τα conteiner ship δεν μπορουν να δουν πλωρα.Προφανως ευθυνη εχει και ο κυβερνητης του πολεμικου που μπορουσε πιο ευκολα να κανει μανουβρα για να αποφυγει την συγκρουση αν ηταν και αυτος στην γεφυρα που δεν νομιζω.
 

billGor

Μέγας
Εγγρ.
9 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.310
Κριτικές
27
Like
4.120
Πόντοι
4.895
Η δική μου απορία προς όσους γνωρίζουν είναι αυτό που λέει και ο nordalta στην τελευταία του πρόταση : ωραία ο καπετάνιος και οι λοιποί του εμπορικού κοιμόταν όρθοι, ο κυβερνήτης του πολεμικού που όπως ειπώθηκε ήδη από το ένα μίλι απόσταση καλούσε το εμπορικό ότι "έρχεσαι πάνω μου " άρα είχε πλήρη επίγνωση του κινδύνου, δεν μπορούσε να κάνει μανούβρα για την πλήρη απομάκρυνσή του από την ρότα του εμπορικού ; πίστευε μέχρι την τελευταία στιγμή ότι θα τον ακούσει το εμπορικό;
 

DimitrisOOO(1)

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2018
Μηνύματα
709
Like
99
Πόντοι
6
Να πληρωσει η μαερσκ εξολοκληρου απ την τσεπη της την αγορα μιας νεας φρεγατας μαζι με τον φουλ εξοπλισμο! απλο

Αν εχουν χιουμορ ...

Να κατασχουν το πλοιο της μαερσκ και να το μετατρεψουν σε αεροπλανοφορο στελθ - command center του ΠΝ παλι με εξοδα της μαερσκ :confused:

266 μετρα ειναι οτι πρεπει και 15 χρονων πλοιο δεν θα εχει ιχνος σκουριας :rockon:

 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Και μονο οι φωτό αποδεικνύουν την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ του Εμπορικού..Ειχε περασει το μισο και πανω Ν/Θ από μπροστα...

Tύπε κάνεις πλάκα έτσι?

Υπό οποιοδήποτε σενάριο πλήν της μηχανικής βλάβης ή άλλης "ειδικής κατάστασης" του πολεμικού πλοίου υπάρχει συνυπευθυνότητα.

Το πρώτο που μαθαίνει κανείς όταν θέλει να βγάλει δίπλωμα ιστιοφόρου ή φουσκωτού είναι ότι ανεξαρτήτως του ποιο σκάφος έχει προτεραιότητα βάσει του κανονισμού αποφυγής συγκρούσεων υπάρχει υποχρέωση lookout και έγκαιρου εκτάκτου ανάγκης χειρισμού αποφυγής σύγκρουσης για ΟΛΑ τα εμπλεκόμενα σκάφη.

Σε περιοχή μεγάλου traffic και άρα εξ ορισμού αυξημένης επιτήρησης από τη γέφυρα, με κάλμα, ημέρα, χωρίς ομίχλη είναι αδιανόητο, εάν δεν υπήρχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή το σκάφος δεν βρισκόταν σε κάποια "ειδική κατάσταση", πολεμικό σκάφος 60 μέτρων να μην μπορέσει να μανουβράρει ώστε να αποφύγει τον εμβολισμό από ένα από μίλια ορατό έμφορτο θηρίο cargo containership μήκους 300 μέτρων.

Κυβερνήτης και γέφυρα του Καλλιστώ δεν θα πρέπει να ξαναπιάσουν τιμόνι ποτέ στην ζωή τους είναι η γνώμη μου ώς χομπίστα θαλασσινού (ιστιοφόρα και φουσκωτά μόνον).
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.673
Κριτικές
1
Like
36.106
Πόντοι
6.256
Ελληνικη ναυτοσύνη οπως και με την ΤΠΚ ΚΩΣΤΑΚΟΣ
παλι καλα που δε χασαμε καμια σουπερ βιτα
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.276
Like
389
Πόντοι
36
Παντως απο την επισημη σελιδα του Π.Ν. το εχουν κατεβασει το βιογραφικο του Κυβερνητη
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.364
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Και μονο οι φωτό αποδεικνύουν την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ του Εμπορικού..Ειχε περασει το μισο και πανω Ν/Θ από μπροστα...

Tύπε κάνεις πλάκα έτσι?

Υπό οποιοδήποτε σενάριο πλήν της μηχανικής βλάβης ή άλλης "ειδικής κατάστασης" του πολεμικού πλοίου υπάρχει συνυπευθυνότητα.

Το πρώτο που μαθαίνει κανείς όταν θέλει να βγάλει δίπλωμα ιστιοφόρου ή φουσκωτού είναι ότι ανεξαρτήτως του ποιο σκάφος έχει προτεραιότητα βάσει του κανονισμού αποφυγής συγκρούσεων υπάρχει υποχρέωση lookout και έγκαιρου εκτάκτου ανάγκης χειρισμού αποφυγής σύγκρουσης για ΟΛΑ τα εμπλεκόμενα σκάφη.

Σε περιοχή μεγάλου traffic και άρα εξ ορισμού αυξημένης επιτήρησης από τη γέφυρα, με κάλμα, ημέρα, χωρίς ομίχλη είναι αδιανόητο, εάν δεν υπήρχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή το σκάφος δεν βρισκόταν σε κάποια "ειδική κατάσταση", πολεμικό σκάφος 60 μέτρων να μην μπορέσει να μανουβράρει ώστε να αποφύγει τον εμβολισμό από ένα από μίλια ορατό έμφορτο θηρίο cargo containership μήκους 300 μέτρων.

Κυβερνήτης και γέφυρα του Καλλιστώ δεν θα πρέπει να ξαναπιάσουν τιμόνι ποτέ στην ζωή τους είναι η γνώμη μου ώς χομπίστα θαλασσινού (ιστιοφόρα και φουσκωτά μόνον).
Φιλε καλό ειναι να μην εχεις τοσο απόλυτες απόψεις,ειδικα σε θεματα ΔΚΑΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΕΙ,ΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!
ΤΕΛΟΣ!
Η ευθυνη ειναι 100% του Εμπορικού,που ειχε blind spots και δεν φροντισε για οπτηρες στην πλωρη ή ενεργοποιησης καμερων πλωρα-αν ειχε...
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Και μονο οι φωτό αποδεικνύουν την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ του Εμπορικού..Ειχε περασει το μισο και πανω Ν/Θ από μπροστα...

Tύπε κάνεις πλάκα έτσι?

Υπό οποιοδήποτε σενάριο πλήν της μηχανικής βλάβης ή άλλης "ειδικής κατάστασης" του πολεμικού πλοίου υπάρχει συνυπευθυνότητα.

Το πρώτο που μαθαίνει κανείς όταν θέλει να βγάλει δίπλωμα ιστιοφόρου ή φουσκωτού είναι ότι ανεξαρτήτως του ποιο σκάφος έχει προτεραιότητα βάσει του κανονισμού αποφυγής συγκρούσεων υπάρχει υποχρέωση lookout και έγκαιρου εκτάκτου ανάγκης χειρισμού αποφυγής σύγκρουσης για ΟΛΑ τα εμπλεκόμενα σκάφη.

Σε περιοχή μεγάλου traffic και άρα εξ ορισμού αυξημένης επιτήρησης από τη γέφυρα, με κάλμα, ημέρα, χωρίς ομίχλη είναι αδιανόητο, εάν δεν υπήρχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή το σκάφος δεν βρισκόταν σε κάποια "ειδική κατάσταση", πολεμικό σκάφος 60 μέτρων να μην μπορέσει να μανουβράρει ώστε να αποφύγει τον εμβολισμό από ένα από μίλια ορατό έμφορτο θηρίο cargo containership μήκους 300 μέτρων.

Κυβερνήτης και γέφυρα του Καλλιστώ δεν θα πρέπει να ξαναπιάσουν τιμόνι ποτέ στην ζωή τους είναι η γνώμη μου ώς χομπίστα θαλασσινού (ιστιοφόρα και φουσκωτά μόνον).
Φιλε καλό ειναι να μην εχεις τοσο απόλυτες απόψεις,ειδικα σε θεματα ΔΚΑΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΕΙ,ΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!
ΤΕΛΟΣ!
Η ευθυνη ειναι 100% του Εμπορικού,που ειχε blind spots και δεν φροντισε για οπτηρες στην πλωρη ή ενεργοποιησης καμερων πλωρα-αν ειχε...

Δεν μιλάω για το νομικό/νομικίστικο ή διοικητικό μέρος του πράγματος - μιλάω για το τί καταλαβαίνει ο καθένας μας που έχει βρέξει κώλο σε κουβέρτα και το τί ισχύει τόσο σε επίπεδο κανονισμού όσο και πρακτικά/εθιμικά για τις υποχρεώσεις του lookout και του έγκαιρου χειρισμού.

Από ότι έχω καταλάβει είσαι/ήσουν αξιωματικός καριέρας στο ΠΝ, θες να μου πείς, με το χέρι στην καρδιά, ότι αν ήταν αυτοί οι τύποι υπό τις διαταγές σου - και δεν υπήρχε κάποια πολύ ειδική άγνωστη την στιγμή αυτή περίσταση - θα επέτρεπες στα άμεσα εμπλεκόμενα στελέχη να ξανα-ανέβουν σε γέφυρα υπό την ίδια ιδιότητα μετά από αυτό που συνέβη?

Η άποψη μου φίλε είναι ότι η γέφυρα την είδε απλά λιμενόμπατσος και τσαμπουκαλεύτηκε επιμένοντας στην πορεία της - διότι οτιδήποτε άλλο υποθέσω θα ήταν απλά τραγικό.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.496
Κριτικές
1
Like
6.194
Πόντοι
2.356
Καλά στραβοί ήταν όλοι εκεί στο Καλλιστώ; :uglystupid:

Δεν καταλαβαίνω, ρε τύποι. :S
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Φιλε καλό ειναι να μην εχεις τοσο απόλυτες απόψεις,ειδικα σε θεματα ΔΚΑΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΕΙ,ΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!
ΤΕΛΟΣ!
Η ευθυνη ειναι 100% του Εμπορικού,που ειχε blind spots και δεν φροντισε για οπτηρες στην πλωρη ή ενεργοποιησης καμερων πλωρα-αν ειχε...

Φίλε μου το πρόβλημα είναι ποιος είχε “προτεραιότητα” ?
Τι είναι, μια μικροσύγκρουση αυτοκινήτων που θα τσαλακωθεί ο προφυλακτήρας και "θα τα βρουν μετά οι ασφάλειες" ?

Δεν είσαι ο τελευταίος τροχός της άμαξας - είσαι κυβερνήτης πολεμικού σκάφους υπεύθυνος για ένα πλοίο αξίας εκατομμυρίων που κουβαλά επάνω μερικές δεκάδες ψυχές, βλέπεις ένα τέτοιο κτήνος να έρχεται κατά πάνω σου, ξέρεις ότι τέτοιου μεγέθους πλοία χρειάζονται μίλια ολόκληρα για να αλλάξουν έστω και 5 μοίρες ρότα, και εσύ τι κάνεις για να αποφύγεις την καταστροφή ? Απλά φωνάζεις στον ασύρματο ότι έχεις..."προτεραιότητα" ? Έλεος…
Και υποτίθεται ότι εμείς τώρα πρέπει να κοιμόμαστε ήσυχοι που κάτι τέτοιοι τύποι (παρέα με τον άλλον που τράκαρε την φρεγάτα έξω από τον Ναύσταθμο στην πιο γνωστή και χιλιοχαρτοχραφημένη ξέρα που υπάρχει) αν χρειαστεί θα πολεμήσουν ...
Εντάξει το καταλαβαίνω ότι η “συναδελφική αλληλεγγύη” σου επιβάλλει να υπερασπιστείς το συνάφι σου αλλά μερικά πράγματα έχουν και ένα όριο…
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.593
Πόντοι
4.765
Και υποτίθεται ότι εμείς τώρα πρέπει να κοιμόμαστε ήσυχοι που κάτι τέτοιοι τύποι θα πολεμήσουν (παρέα με τον άλλον που τράκαρε την φρεγάτα έξω από τον Ναύσταθμο στην πιο γνωστή και χιλιοχαρτοχραφημένη ξέρα που υπάρχει)... Εντάξει το καταλαβαίνω ότι η “συναδελφική αλληλεγγύη” σου επιβάλλει να υπερασπιστείς το συνάφι σου αλλά μερικά πράγματα έχουν και ένα όριο…
αλλος ενα δυ που δεν θα εχει τη παραμικρη συνεπεια για τις πραξεις του,για καθε ενα Σαλιαρη υπαρχουν δεκα σαν κι αυτον,καποιοι παραπανω κοστολογησαν τη ζημια για το ελληνικο κρατος γυρω στα 800εκ με 1 δις,τραγικο αν αληθευει
 

Pornofan

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2019
Μηνύματα
5.728
Like
8.456
Πόντοι
2.356
Τι 1 δισ. ρε τυπε, αεροπλανοφορο ηταν? Θα το παει η ασφαλιστικη σε εναν δικο της φαναρτζη και ολα καλα.
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.593
Πόντοι
4.765
Τι 1 δισ. ρε τυπε, αεροπλανοφορο ηταν? Θα το παει η ασφαλιστικη σε εναν δικο της φαναρτζη και ολα καλα.
τυπε πηγαν λιγο παραπερα καναν δεξια και υπεγραψαν αυτυ τη καινουρια τη φιλικη με τον πολωνο που ηταν σκνιπα και θα τη γλυτωσουμε φτηνα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom