Νέα

Πολεμικό Ναυτικό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 352K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.363
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
δεν ξερω, ρητορικα ρωταω... γιατι πρεπει το πν να ασχολειται με το λαθρεμποριο ?
Δεν ασχολειται το ΠΝ με το λαθρεμπόριο,αλλα συμβαλλει στην αποτροπή παρανομων πραξεων,μεσω νηοψιών,παρουσίας κλπ
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.665
Κριτικές
1
Like
36.091
Πόντοι
6.256
Προφανως ασκησεις στο ιονιο δε γινονται, δεν περναει ποτε πλοιο σ αυτο το σημειο της ελλαδας? Δεν ειναι ενα απομερο νησακι, αν οντως ειναι πληρης η απουσια ειναι λαθος.
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.738
Πόντοι
1.306
οτους μουτσους στο πν τους επιτρεπεται να εχουν μουσι;

 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Δεν παει ετσι αδερφε...Δειχνουμε παρουσία,αυξανεις το αισθημα ασφαλειας στους κατοίκους των Επτανήσων και το κυριότερο,αποτρέπεις τους αλβανούς λαθρέμπορους που ξεκινανε απο τον Αυλώνα..

Αδερφέ,
Ο ξιφίας (που επί των ημερών μου γινόταν πάνω στη συνοριακή γραμμή Ελλάδος-Τουρκίας) είχε 3 στόχους:
1) Επίδειξη σημαίας.
2) Τόνωση ηθικού κατοίκων παραμεθορίων νησιών.
3) Ύπαρξη μιας μονάδας ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ στις "θερμές περιοχές", ώστε σε περίπτωση οποιασδήποτε "στραβής" να είναι εκεί κοντά και να επέμβει αμέσως.

Για να καταλάβεις την περίοδο που μιλάω, ξιφία τότε κάνανε τα Λόγχη, Ιέραξ, Αετός, Πάνθηρ, Λέων, Σφενδόνη, Τομπάζης, κλπ. Φρεγάτες δεν είχαμε ακόμα.

Παρ΄ ότι νέος ων (in my twenties), και βλαστημών τους ξιφίες, είχα καταννοήσει και αποδεχτεί τους 3 λόγους που σου έγραψα παραπάνω.

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ, στο Ιόνιο, κανένας από τους 3 ανωτέρω λόγους δε υπάρχει. Διότι:
1) Ποιος να δει τη σημαία? Δεν υπάρχουν "ανταγωνιστές" στην απέναντι του Ιονίου μεριά. Οι Ιταλοί, χώρια που δεν είναι ανταγωνιστές, ή αντίπαλοι, ή διακδικητές του οτιδήποτε, είναι 100 μίλα μακρύτερα. Δεν την βλέπουν, ακόμα κι αν την περιφέρουμε.
2) Οι κάτοικοι των νησιών της αριστερής πλευράς (Ιόνιο) δεν αισθάνονται την ανάγκη να βλέπουν πολεμικά πλοία με σημαία για να τονωθεί το ηθικό τους. Δεν έχουν το πρόβλημα της γειτνιάσεως με την Τουρκία (που δικαίως οι άλλοι, ίσως το θεωρούν πρόβλημα).
3) Δεν υπάρχει περίπτωση δημιουργίας "θερμού" επεισοδίου σ' εκείνη την πλευρά. Επομένως δεν υπάρχει και ανάγκη παρουσίας μιας μονάδας κοντά, για "να επέμβει" άμεσα. Αν χρειαστεί πολεμικό πλοίο (π.χ. πειρατεία από τρομοκράτες σε επιβατικό της γραμμής Πάτρα-Ανκόνα), σε 8 ώρες φτάνει πλοίο, ξεκινώντας από τη Σαλαμίνα.

Τα περί λαθρεμπόρων τα θεωρώ αστεία. Αν θέλουν να βάλουν μέσα 2 τόνους χασίς, είτε το βάζουν με φορτηγό απ' την Κακαβιά, είτε το φορτώνουν σε ένα αθώο ιστιοφόρο με Ελβετική σημαία που πάει για διακοπές στην Λευκάδα και την Κεφαλλονιά. Πρέπει να υπάρξει "καρφωτή" για να ασχοληθεί το ΠΝ να σταματάει τουρίστες. Μη μου πεις ότι κάνει... δειγματοληπτικούς ελέγχους!
Όσο για τα τσιγάρα, οι ποσότητες είναι τόσο μεγάλες (σε όγκο) που μπαίνουν σε νόμιμα εμπορικά. Στη μέση του δρόμου αλλάζουν προορισμό (και χαρτιά), τα βλέπεις πως γίνονται. Δεν κουβαλιώνται με βάρκες από την Αλβανία.
Άλλο λαθρεμπορικό αντικείμενο δεν υπάρχει, διότι πλέον δεν υπάρχουν δασμοί στα πράματα. Τι να φέρουν οι λαθρέμποροι, stero hi-fi? Στν Κωτσόβολο τα βρίσκεις πιο φτηνά από όσο τα αγοράζουν αυτοί.

Επομένως οι κρουαζιέρες των πολεμικών στο Ιόνιο είναι (πράγματι) μια άσκοπη σπατάλη πόρων που ΟΡΘΩΣ έχει περικοπεί. Και θα έπρεπε να έχει περικοπεί και προ κρίσης, για να μη φτάναμε σ' αυτήν.

Πρόσεξε: Δε λέω να ΜΗΝ πηγαίνει πλοίο αν πράγματι χρειάζεται να πάει. Να πηγαίνει.
(Στο "χρειάζεται" δεν συμπεριλαμβάνω την περιφορά των σκηνωμάτων των διαφόρων αγίων της περιοχής: Σπυρίδων (Κέρκυρα), Διονύσιος (Ζάκυνθος), Γεράσιμος (Κεφαλλονιά) κλπ - όπως και της Τήνου). Αλλά να καίμε πετρέλαια, να πληρώνουμε εκτός έδρας (και δεν ξέρω και τι άλλο) για "να υπάρχει παρουσία" έτσι γενικώς, δεν υπάρχει λόγος.
Η χώρα δεν το αντέχει, φίλε ναύαρχε.

Επομένως επιμένω, δεν έχουν νόημα οι "γενικές" περιπολίες του ΠΝ στο Ιόνιο.
Έχουν το ίδιο νόημα που έχουν και οι περιπολίες νότια της Κρήτης, μη μας την πέσουν οι Αιγύπτιοι, ή οι Λίβυοι για να καταλάβουν τη Γαύδο.
 
Εγγρ.
18 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.770
Κριτικές
12
Like
808
Πόντοι
326
Μην ξεχναμε οτι οι περιπολιες αποτελουν απο μονες τους εκπαιδευση, χωρις σεναριο μαλιστα, καθως και εξοικείωση με το θεατρο των πιθανων επιχειρησεων.
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.276
Like
389
Πόντοι
36
Μα τι νόημα θα είχε πλοίο επιφυλακής στο Ιόνιο?
Για να μην μας την πέσουν ποιοί?
Οι Ιταλοί?
Οι Αλβανοί?
Οι Βόσνιοι?
Οι Γάλλοι?
αλβανοι που περναγαν ηρωινη απο αγιους σαραντα , αυλωνα οπως ειπε και ο αδμιραλ κερκυρα με πολυ μικρα σκαφη,επισης και λαθρομεταναστες αλβανοι ποιο γρηγορα απο την θαλασσα παρα να περπατας ,ηταν τα 90ς μεχρι αρχες 2000,πηγαιναν τοτε ναρκαλια και τ/α με ουκαδες πανω
υπηρχαν αρκετες περιπτωσεις ανταλαγες πυρων
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.363
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Αδερφέ,
Ο ξιφίας (που επί των ημερών μου γινόταν πάνω στη συνοριακή γραμμή Ελλάδος-Τουρκίας) είχε 3 στόχους:
1) Επίδειξη σημαίας.
2) Τόνωση ηθικού κατοίκων παραμεθορίων νησιών.
3) Ύπαρξη μιας μονάδας ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ στις "θερμές περιοχές", ώστε σε περίπτωση οποιασδήποτε "στραβής" να είναι εκεί κοντά και να επέμβει αμέσως.

Για να καταλάβεις την περίοδο που μιλάω, ξιφία τότε κάνανε τα Λόγχη, Ιέραξ, Αετός, Πάνθηρ, Λέων, Σφενδόνη, Τομπάζης, κλπ. Φρεγάτες δεν είχαμε ακόμα.

Παρ΄ ότι νέος ων (in my twenties), και βλαστημών τους ξιφίες, είχα καταννοήσει και αποδεχτεί τους 3 λόγους που σου έγραψα παραπάνω.

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ, στο Ιόνιο, κανένας από τους 3 ανωτέρω λόγους δε υπάρχει. Διότι:
1) Ποιος να δει τη σημαία? Δεν υπάρχουν "ανταγωνιστές" στην απέναντι του Ιονίου μεριά. Οι Ιταλοί, χώρια που δεν είναι ανταγωνιστές, ή αντίπαλοι, ή διακδικητές του οτιδήποτε, είναι 100 μίλα μακρύτερα. Δεν την βλέπουν, ακόμα κι αν την περιφέρουμε.
2) Οι κάτοικοι των νησιών της αριστερής πλευράς (Ιόνιο) δεν αισθάνονται την ανάγκη να βλέπουν πολεμικά πλοία με σημαία για να τονωθεί το ηθικό τους. Δεν έχουν το πρόβλημα της γειτνιάσεως με την Τουρκία (που δικαίως οι άλλοι, ίσως το θεωρούν πρόβλημα).
3) Δεν υπάρχει περίπτωση δημιουργίας "θερμού" επεισοδίου σ' εκείνη την πλευρά. Επομένως δεν υπάρχει και ανάγκη παρουσίας μιας μονάδας κοντά, για "να επέμβει" άμεσα. Αν χρειαστεί πολεμικό πλοίο (π.χ. πειρατεία από τρομοκράτες σε επιβατικό της γραμμής Πάτρα-Ανκόνα), σε 8 ώρες φτάνει πλοίο, ξεκινώντας από τη Σαλαμίνα.

Τα περί λαθρεμπόρων τα θεωρώ αστεία. Αν θέλουν να βάλουν μέσα 2 τόνους χασίς, είτε το βάζουν με φορτηγό απ' την Κακαβιά, είτε το φορτώνουν σε ένα αθώο ιστιοφόρο με Ελβετική σημαία που πάει για διακοπές στην Λευκάδα και την Κεφαλλονιά. Πρέπει να υπάρξει "καρφωτή" για να ασχοληθεί το ΠΝ να σταματάει τουρίστες. Μη μου πεις ότι κάνει... δειγματοληπτικούς ελέγχους!
Όσο για τα τσιγάρα, οι ποσότητες είναι τόσο μεγάλες (σε όγκο) που μπαίνουν σε νόμιμα εμπορικά. Στη μέση του δρόμου αλλάζουν προορισμό (και χαρτιά), τα βλέπεις πως γίνονται. Δεν κουβαλιώνται με βάρκες από την Αλβανία.
Άλλο λαθρεμπορικό αντικείμενο δεν υπάρχει, διότι πλέον δεν υπάρχουν δασμοί στα πράματα. Τι να φέρουν οι λαθρέμποροι, stero hi-fi? Στν Κωτσόβολο τα βρίσκεις πιο φτηνά από όσο τα αγοράζουν αυτοί.

Επομένως οι κρουαζιέρες των πολεμικών στο Ιόνιο είναι (πράγματι) μια άσκοπη σπατάλη πόρων που ΟΡΘΩΣ έχει περικοπεί. Και θα έπρεπε να έχει περικοπεί και προ κρίσης, για να μη φτάναμε σ' αυτήν.

Πρόσεξε: Δε λέω να ΜΗΝ πηγαίνει πλοίο αν πράγματι χρειάζεται να πάει. Να πηγαίνει.
(Στο "χρειάζεται" δεν συμπεριλαμβάνω την περιφορά των σκηνωμάτων των διαφόρων αγίων της περιοχής: Σπυρίδων (Κέρκυρα), Διονύσιος (Ζάκυνθος), Γεράσιμος (Κεφαλλονιά) κλπ - όπως και της Τήνου). Αλλά να καίμε πετρέλαια, να πληρώνουμε εκτός έδρας (και δεν ξέρω και τι άλλο) για "να υπάρχει παρουσία" έτσι γενικώς, δεν υπάρχει λόγος.
Η χώρα δεν το αντέχει, φίλε ναύαρχε.

Επομένως επιμένω, δεν έχουν νόημα οι "γενικές" περιπολίες του ΠΝ στο Ιόνιο.
Έχουν το ίδιο νόημα που έχουν και οι περιπολίες νότια της Κρήτης, μη μας την πέσουν οι Αιγύπτιοι, ή οι Λίβυοι για να καταλάβουν τη Γαύδο.
Θα συμφωνήσω εν μερει και κυρίως λόγω κρισης..Αλλα όπως λεει και ο φιλος παραπάνω,δεν μπορεί να αλωνίζουν οι λαθρέμποροι και να μη φοβούνται ότι θα τους την πεσουν...
Παντως εαν ημουν αρχηγός Στόλου-και Ναυαρχος βεβαίως βεβαίως-θα ηθελα μόνιμη παρουσία στα Επτάνησα,εστω και με τα πληρωματα να εχουν εντοπιότητα από εκει...
 

leon4861

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.312
Κριτικές
7
Like
1.228
Πόντοι
216
Δεν παει ετσι αδερφε...Δειχνουμε παρουσία,αυξανεις το αισθημα ασφαλειας στους κατοίκους των Επτανήσων και το κυριότερο,αποτρέπεις τους αλβανούς λαθρέμπορους που ξεκινανε απο τον Αυλώνα..

:rockon: :rockon: :rockon:

Η ΝΔΙ υπάρχει ακόμα?
 

leon4861

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.312
Κριτικές
7
Like
1.228
Πόντοι
216
Αδερφέ,
Ο ξιφίας (που επί των ημερών μου γινόταν πάνω στη συνοριακή γραμμή Ελλάδος-Τουρκίας) είχε 3 στόχους:
1) Επίδειξη σημαίας.
2) Τόνωση ηθικού κατοίκων παραμεθορίων νησιών.
3) Ύπαρξη μιας μονάδας ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ στις "θερμές περιοχές", ώστε σε περίπτωση οποιασδήποτε "στραβής" να είναι εκεί κοντά και να επέμβει αμέσως.

Για να καταλάβεις την περίοδο που μιλάω, ξιφία τότε κάνανε τα Λόγχη, Ιέραξ, Αετός, Πάνθηρ, Λέων, Σφενδόνη, Τομπάζης, κλπ. Φρεγάτες δεν είχαμε ακόμα.

Παρ΄ ότι νέος ων (in my twenties), και βλαστημών τους ξιφίες, είχα καταννοήσει και αποδεχτεί τους 3 λόγους που σου έγραψα παραπάνω.

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ, στο Ιόνιο, κανένας από τους 3 ανωτέρω λόγους δε υπάρχει. Διότι:
1) Ποιος να δει τη σημαία? Δεν υπάρχουν "ανταγωνιστές" στην απέναντι του Ιονίου μεριά. Οι Ιταλοί, χώρια που δεν είναι ανταγωνιστές, ή αντίπαλοι, ή διακδικητές του οτιδήποτε, είναι 100 μίλα μακρύτερα. Δεν την βλέπουν, ακόμα κι αν την περιφέρουμε.
2) Οι κάτοικοι των νησιών της αριστερής πλευράς (Ιόνιο) δεν αισθάνονται την ανάγκη να βλέπουν πολεμικά πλοία με σημαία για να τονωθεί το ηθικό τους. Δεν έχουν το πρόβλημα της γειτνιάσεως με την Τουρκία (που δικαίως οι άλλοι, ίσως το θεωρούν πρόβλημα).
3) Δεν υπάρχει περίπτωση δημιουργίας "θερμού" επεισοδίου σ' εκείνη την πλευρά. Επομένως δεν υπάρχει και ανάγκη παρουσίας μιας μονάδας κοντά, για "να επέμβει" άμεσα. Αν χρειαστεί πολεμικό πλοίο (π.χ. πειρατεία από τρομοκράτες σε επιβατικό της γραμμής Πάτρα-Ανκόνα), σε 8 ώρες φτάνει πλοίο, ξεκινώντας από τη Σαλαμίνα.

Τα περί λαθρεμπόρων τα θεωρώ αστεία. Αν θέλουν να βάλουν μέσα 2 τόνους χασίς, είτε το βάζουν με φορτηγό απ' την Κακαβιά, είτε το φορτώνουν σε ένα αθώο ιστιοφόρο με Ελβετική σημαία που πάει για διακοπές στην Λευκάδα και την Κεφαλλονιά. Πρέπει να υπάρξει "καρφωτή" για να ασχοληθεί το ΠΝ να σταματάει τουρίστες. Μη μου πεις ότι κάνει... δειγματοληπτικούς ελέγχους!
Όσο για τα τσιγάρα, οι ποσότητες είναι τόσο μεγάλες (σε όγκο) που μπαίνουν σε νόμιμα εμπορικά. Στη μέση του δρόμου αλλάζουν προορισμό (και χαρτιά), τα βλέπεις πως γίνονται. Δεν κουβαλιώνται με βάρκες από την Αλβανία.
Άλλο λαθρεμπορικό αντικείμενο δεν υπάρχει, διότι πλέον δεν υπάρχουν δασμοί στα πράματα. Τι να φέρουν οι λαθρέμποροι, stero hi-fi? Στν Κωτσόβολο τα βρίσκεις πιο φτηνά από όσο τα αγοράζουν αυτοί.

Επομένως οι κρουαζιέρες των πολεμικών στο Ιόνιο είναι (πράγματι) μια άσκοπη σπατάλη πόρων που ΟΡΘΩΣ έχει περικοπεί. Και θα έπρεπε να έχει περικοπεί και προ κρίσης, για να μη φτάναμε σ' αυτήν.

Πρόσεξε: Δε λέω να ΜΗΝ πηγαίνει πλοίο αν πράγματι χρειάζεται να πάει. Να πηγαίνει.
(Στο "χρειάζεται" δεν συμπεριλαμβάνω την περιφορά των σκηνωμάτων των διαφόρων αγίων της περιοχής: Σπυρίδων (Κέρκυρα), Διονύσιος (Ζάκυνθος), Γεράσιμος (Κεφαλλονιά) κλπ - όπως και της Τήνου). Αλλά να καίμε πετρέλαια, να πληρώνουμε εκτός έδρας (και δεν ξέρω και τι άλλο) για "να υπάρχει παρουσία" έτσι γενικώς, δεν υπάρχει λόγος.
Η χώρα δεν το αντέχει, φίλε ναύαρχε.

Επομένως επιμένω, δεν έχουν νόημα οι "γενικές" περιπολίες του ΠΝ στο Ιόνιο.
Έχουν το ίδιο νόημα που έχουν και οι περιπολίες νότια της Κρήτης, μη μας την πέσουν οι Αιγύπτιοι, ή οι Λίβυοι για να καταλάβουν τη Γαύδο.

Για νοτιο κρητικό υπάρχουν άλλοι λόγοι.
Ο νοών νοήτω!
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Επομένως επιμένω, δεν έχουν νόημα οι "γενικές" περιπολίες του ΠΝ στο Ιόνιο.

Μόνο στην περιοχή της Κέρκυρας έχει νόημα για να βλέπουν οι Αλβανοί ότι η Ελλάδα φτάνει εκεί που θέλουν να φτάσουν.Παλιά είχαν κάτι τορπιλάκατους σε μόνιμη δύναμη.Τώρα δεν ξέρω αν έχει κάτι εκεί.
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Για νοτιο κρητικό υπάρχουν άλλοι λόγοι.
Ο νοών νοήτω!

Όχι, δεν "νοώ", αγαπητέ.
Και επειδή επί σειρά ετών έκανα τις διακοπές μου, με δικό μου σκάφος, στα νότια του νομού Χανίων (όπου δεν υπάρχει δρόμος για να πηγαίνεις με αυτοκίνητο) και ξέρω τη θάλασσα εκεί και τι κίνηση έχει, πες τους λόγους.
Για να σε επιβεβαιώσω ή να σε διαψεύσω.
 

leon4861

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.312
Κριτικές
7
Like
1.228
Πόντοι
216
:uzi: :uzi: :uzi:
Όχι, δεν "νοώ", αγαπητέ.
Και επειδή επί σειρά ετών έκανα τις διακοπές μου, με δικό μου σκάφος, στα νότια του νομού Χανίων (όπου δεν υπάρχει δρόμος για να πηγαίνεις με αυτοκίνητο) και ξέρω τη θάλασσα εκεί και τι κίνηση έχει, πες τους λόγους.
Για να σε επιβεβαιώσω ή να σε διαψεύσω.

Ενας είναι το εμποριο  :uzi: :uzi: :uzi:
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
:2funny:
Υπαρχει, αλλα φυτοζωεί...

Πόσα άτομα έχει;Ή είναι απόρρητο πόσοι κοπρίτες κάνουν διακοπές εκεί; :2funny:

Ήταν ένας φίλος που καταγόταν από την Ηλεία εκεί.2 μέρες πήγαινε και τις άλλες στο σπίτι του.
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Ενας είναι το εμποριο  :uzi:

Φίλε,
Δε στέλνεις μονάδα με 100-200 άτομα προσωπικό να περιπολεί ΔΙΑΡΚΩΣ σε μια εντελώς έρημη περιοχή, επειδή υπάρχει περίπτωση 1 ή 2 φορές το χρόνο κάποιοι να προσπαθήσουν να αποβιβάσουν μια παλέττα με παράνομο φορτίο κάπου έκεί.
Αν πέσει καρφωτή (συνήθως έτσι γίνεται) θα πάνε οι αρμόδιοι, και από ξηρά, και από θάλασσα (αν δεν υπάρχει δρόμος) και θα κοιτάξουν να τους γραπώσουν.
Έχω τύχει σε περίπτωση που υπήρχε σαπιοκάραβο με 200-300 μετανάστες στα ανοιχτά, και κοίταζε να βρει ευκαιρία να τους ξεμπαρκάρει.
Ήρθαν λιμενικοί, ήρθαν και μπάτσοι, και οι κάτοικοι είχαν το νου τους.
Άλλη φορά τα κατάφεραν, εξώκειλαν το σαπάκι σε μια παραλία και καμιά 100στή από δαύτους πήραν τα βουνά. Άλλους (αυτούς που δεν μπορούσαν να την κοπανήσουν σαν κατσίκια) τους έπιασαν. Και λοιπόν?

Η φρεγάτα να κάνει τι, να τους βουλιάξει όταν πλησιάζουν?
Ή να τους "σώσει"?
Ή να κάνει νηοψίες στις ψαρόβαρκες και τα (ελάχιστα - έστω και καλοκαίρι) κότερα της περιοχής?

Δεν είναι συρματόπλεγμα το ΠΝ, να το στήσεις εκεί να υπάρχει.
Δεν γίνεται να έχεις φρεγάτα να κάνει ξιφία εκεί ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ εμφανιστεί κανένας. Δεν βγαίνει οικονομικώς, δεν το καταλαβαίνεις?

Ούτε το US Coast Guard δε δουλεύει έτσι.
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.276
Like
389
Πόντοι
36
Φίλε,
Δε στέλνεις μονάδα με 100-200 άτομα προσωπικό να περιπολεί ΔΙΑΡΚΩΣ σε μια εντελώς έρημη περιοχή, επειδή υπάρχει περίπτωση 1 ή 2 φορές το χρόνο κάποιοι να προσπαθήσουν να αποβιβάσουν μια παλέττα με παράνομο φορτίο κάπου έκεί.
Αν πέσει καρφωτή (συνήθως έτσι γίνεται) θα πάνε οι αρμόδιοι, και από ξηρά, και από θάλασσα (αν δεν υπάρχει δρόμος) και θα κοιτάξουν να τους γραπώσουν.
Έχω τύχει σε περίπτωση που υπήρχε σαπιοκάραβο με 200-300 μετανάστες στα ανοιχτά, και κοίταζε να βρει ευκαιρία να τους ξεμπαρκάρει.
Ήρθαν λιμενικοί, ήρθαν και μπάτσοι, και οι κάτοικοι είχαν το νου τους.
Άλλη φορά τα κατάφεραν, εξώκειλαν το σαπάκι σε μια παραλία και καμιά 100στή από δαύτους πήραν τα βουνά. Άλλους (αυτούς που δεν μπορούσαν να την κοπανήσουν σαν κατσίκια) τους έπιασαν. Και λοιπόν?

Η φρεγάτα να κάνει τι, να τους βουλιάξει όταν πλησιάζουν?
Ή να τους "σώσει"?
Ή να κάνει νηοψίες στις ψαρόβαρκες και τα (ελάχιστα - έστω και καλοκαίρι) κότερα της περιοχής?

Δεν είναι συρματόπλεγμα το ΠΝ, να το στήσεις εκεί να υπάρχει.
Δεν γίνεται να έχεις φρεγάτα να κάνει ξιφία εκεί ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ εμφανιστεί κανένας. Δεν βγαίνει οικονομικώς, δεν το καταλαβαίνεις?

Ούτε το US Coast Guard δε δουλεύει έτσι.
και φρεγατα να εχεις το push back εχει απαγορευτει απο την ευρωπαικη ενωση
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.665
Κριτικές
1
Like
36.091
Πόντοι
6.256
Η super vita μας στην Πόλη.
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    123,6 KB · Εμφανίσεις: 41
  • image.jpg
    image.jpg
    157,2 KB · Εμφανίσεις: 39
  • image.jpg
    image.jpg
    129,6 KB · Εμφανίσεις: 26
  • image.jpg
    image.jpg
    183,5 KB · Εμφανίσεις: 24

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.558
Like
35.905
Πόντοι
9.931
Έτοιμο να ανοίξει πυρ το «ηλεκτρομαγνητικό κανόνι» των ΗΠΑ

Άρλινγκτον, Βιρτζίνια
Ένα φουτουριστικό όπλο που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα για να επιταχύνει μεταλλικά βλήματα στα Mach 6 βγήκε από το εργαστήριο και είναι έτοιμο για δοκιμές με πυρά κατά ριπάς, ανακοίνωσε το Γραφείο Ναυτικής Έρευνας του αμερικανικού ναυτικού.

Αντί για εκρηκτικές ουσίες, το ηλεκτρομαγνητικό κανόνι χρησιμοποιεί ρεύμα υψηλής τάσης για να εκτοξεύσει μεταλλικά βλήματα βάρους 20 κιλών. Χάρη στην υψηλή ταχύτητα που αναπτύσσουν, γύρω στα 7.350 χιλιόμετρα την ώρα, τα βλήματα αυτά μπορούν να καταστρέφουν το στόχο χωρίς εκρηκτική γόμωση.

Το σύστημα, γνωστό ως railgun («όπλο σταθερής ράγας» σε ελεύθερη απόδοση) δεν μοιάζει με συμβατικό πυροβόλο: αποτελείται από δύο παράλληλες ηλεκτροφόρες ράγες, τοποθετημένες σε έναν σταθερό μεταλλικό σκελετό σε μέγεθος ημιφορτηγού.

Χοντρά μαύρα καλώδια τροφοδοτούν τις ράγες με ρεύμα για να δημιουργήσουν ηλεκτρικό πεδίο και να επιταχύνουν το αγώγιμο μεταλλικό βλήμα, το οποίο εξέρχεται από το όπλο μαζί με υπέρθερμο, ιονισμένο αέριο (πλάσμα).

Με στόχο να βελτιώσει το σύστημα ώστε να εκτοξεύει «πολλά» βλήματα ανά λεπτό, το ναυτικό μεταφέρει το όπλο σε πεδίο βολής όπου θα συνεχιστούν οι δοκιμές.

Η ισχύς θα αυξηθεί σταδιακά από τα 20 megajoule φέτος στα 32 megajoule του χρόνου.

Ένα megajoule ισοδυναμεί με την ενέργεια που θα απελευθέρωνε ένα όχημα του ενός τόνου αν προσέκρουε σε τοίχο με ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα.
Newsroom ΔΟΛ


Αν καταφέρουν να το τελειοποιησουν αυτο το μαραφέτι θα σκίζει κώλους :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom