Καλημερα, δεν θελω να μιλησω εξ ονοματος της Φωτεινης αλλα οταν κανεις μια τετοια δουλεια και θελεις να λεγεσαι σοβαρος επαγγελματιας ποτε δεν κατηγοριοποιεις τους πελατες σου σε χοντρους-αδυνατους, ασχημους-ομορφους, κοντους-ψηλους, βρωμιαριδες-καθαρους, ανοιχτοχερηδες-τσιγκουνηδες, κλπ. Αυτο που πρεπει να ενδιαφερει ειναι ο αλληλοσεβασμος και το σωστο δουναι και λαβειν. Πιστευω οτι και η Φωτεινη συμφωνει σε αυτο.
Σωστό εν μέρει. Η διαφωνία μου σ' αυτό που έγραψες είναι στο θέμα της καθαριότητας. Αν κάποιος πελάτης είναι βρώμικος πώς να αποδώσει η κοπέλα;