ass_kavlos
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 8.224
- Κριτικές
- 2
- Like
- 27
- Πόντοι
- 66
Καλώς τον μεγαλομέτοχο στις καταθέσεις σπέρματός μου στις τρύπες σου...
Τεράστιο λάθος. Εξαιρετικά απέραντα μεγάλο λάθος. Η πίτα δεν είναι καθόλου συγκεκριμένη. Η πίτα κάτω από ελεύθερη οικονομία αυξάνει. Τα ίδια είχε η ανθρωπότητα πριν 10000, 1000, 100 χρόνια και τα ίδια τώρα;Ή πλεονεξια σημαινει ότι θα θέλει περισσότερα. Ή πίτα είναι συγκεκριμένη.
Δεν γεννήθηκε έτσι το κράτος. Δεν ξέρω καμία τέτοια περίπτωση, αν γνωρίζεις πες, με ενδιαφέρει. Διάβασε το der staat του Franz Oppenheimer για να δεις πως γεννήθηκαν τα κράτη.Δεν ισχυρίστηκα ότι ή πίστη μου είναι ισχυρότερη. Εσύ είσαι τόσο σίγουρος με την κατάργηση του κράτους θα ζήσουμε όλοι αγαπημένοι. Ακριβώς το αντίθετο έγινε στις κοινωνίες. Αρχικά οι άνθρωποι ζούσαν σε νομάδες, δεν είχαν κράτος. Το πρόβλημα προέκυψε όταν κάποιος οριοθετησε αυθαίρετα έναν χώρο και τον έκανε δικό του. Όλοι έκαναν το ίδιο με αποτέλεσμα να υπάρξει σύγκρουση. Και έτσι γεννήθηκε το κράτος.
Δεν είμαι οικονομολόγος. Διαβάζω αρκετά όμως και σκέφτομαι μήπως δώσω ξανά. Αν και με την εργασία δύσκολα τα πράγματα.Μάλλον έχεις σπουδασει οικονομικά και προσπαθείς να τα δεις όλα με όρους οικονομικους. Έχεις δηλαδή μία μονοδιάστατη σκέψη με την οποία όλα τα βλέπεις ως κέρδος και ρίσκο. Θα έλεγα να προσπαθήσεις να διαβάσεις και κάτι άλλο πέραν των οικονομικών.
Δεν διαφωνώ πως ήταν σπουδαίοι φιλόσοφοι, αλλά η φιλοσοφία της εποχής εκείνης δεν έχει την γνώση και την ηθική της σημερινής εποχής. Άλλη ηθική και λιγότερες γνώσεις.Υπάρχει ή αρχαία ελληνική φιλοσοφία, ο Πλατωνας, ο Αριστοτελης, ο Ηρακλειτος, οι Στωικοί... που έχουν ασχοληθεί πριν από 2500 χρόνια με ολα αυτά που συζητάμε.
Εκτός του Ρουσσό, κανείς δεν έχει πει για αυτά που συζητάμε. Τι ακριβώς εννοείς;Υπάρχουν αλλοι σπουδαίοι ευρωπαίοι φιλόσοφοι που τα έργα τους κοσμούν τον κόσμο μας. Διάβασε Νίτσε, Σάρτρ, Καμυ, Κάντ, Ρουσσο...
Εκτός από Γκαίτε έχω διαβάσει πολλά από αυτούς που παραθέτεις.Διάβασε ποίηση Ελυτη, Σεφερη, Καβαφη, Ριτσο, Καρυωτακη να ανακαλύψεις τους θησαυρούς που υπάρχουν εκεί μέσα. Διάβασε Γκαιτε, Σαιξπηρ....
Διάβασε Ντοστογιεφσκι, Τολστοι, Καφκα...είναι κρίμα κανείς να ζήσει χωρίς να έχει πάρει μυρωδιά από δαυτους.
Συμφωνώ, και εμένα μου αρέσει να πηγαίνω με πουτάνες, γιαυτό είμαι άλλωστε και εδώ, αλλά τώρα δεν συζητάμε για αυτές αλλά για οικονομία και χρήμα.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Ή ΖΩΗ ΜΟΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ!
Ναι φιλαράκι το έχω διαβάσει αλλά φυσικά καμία σχέση με αυτό που λέω. Και σε νόημα και σε εφαρμογή.Αντιθέτως. Νομίζω έχεις ανοίξει μια ωραία συζήτηση αλλά είδα και ότι σου λείπει ένα άβαταρ. Πρότεινα για εικονίτσα τον Πορτογάλο Pessoa λοιπόν που έγραψε τον "Αναρχικό Τραπεζίτη" σχεδόν ένα αιώνα πριν, φυσικά με λίγο χιούμορ για να μην βαραίνει το νήμα. Πιστεύω να γνωρίζεις το αφήγημα αυτό.
Γιατί; Επειδή κάποιοι πήραν την εξουσία με την βια και έχουν πλέον το μονοπώλιο της βίας. Γιατί έχουν την ηθική να ασκούν εξουσία και γιατί έχουμε την ηθική υποχρέωση να υπακούμε;Οσο ζουμε σε κοινωνιες φυσικα πρεπει να υπαρχουν κανονες και φυσικα θα πρεπει να τους εφαρμοζουν ολοι.
Ω! Μα έλα τώρα, κάποιος στην Αγγλία του 1300 θα έλεγε: Μα πάντα θα υπάρχουν φέουδα!Παντα θα υπαρχουν νομοι,
Μα οι πολύπλοκες δομές μπορούν κάλλιστα να υπάρχουν χωρίς να υπάρχει το κράτος. Δεν σουβλίζουμε αρνί το Πάσχα επειδή υπάρχει νόμος.αλλωστε αν θυμασαι τον Φρουντ που ελεγε οτι η καταπιεση των ενστικτων ειναι αυτη που εδωσε στον ανθρωπο περιπλοκες κοινωνικες δομες.
Διαφωνώ ανυπέρβλητα. Θέλω να διαβάσω δυο βιβλία: Inventing the individual και ένα βιβλίο από την Janine Chasseguet-Smirgel, the ego ideal (μια και πιάσαμε ψυχολογία!).Οχι, δεν μπορει ο καθενας να κανει οτι θελει ουτε ειναι ελευθερος γιατι ο ανθρωπος δεν ειναι "εγω" αλλα "εμεις" δεν ειναι ατομο αλλα ανθρωποτητα.
Μα! Σίγουρα μιλάς για εσένα. Εγώ θέλω να ζω πολλά παραπάνω χρόνια, θέλω να τρώω κρέας κάθε μέρα και να μην φοβάμαι πως θα αρρωστήσω, θέλω να μπορώ να ταξιδεύω φτηνά και παντού. Για εμένα είναι εξαιρετικά χρήσιμα και κρίσιμα όλα αυτά. Μην κάνεις το λάθος να βάζεις τα δικά σου θέλω πάνω από τα δικά μου. Άλλα τα δικά σου και άλλα τα δικά μου.Κατω απο αυτο το πρισμα το να ζουμε 40 χρονια η 70, το να τρωμε κρεας 5 φορες την βδομαδα, η να μπορουμε να ταξιδεψουμε σε χρονο μηδεν στην αλλη ακρη της γης δεν ειναι κρισιμα πραγματα. Οι κοινωνιες εκαναν αλματα στο παρελθον και χωρις αυτα
Δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο με αυτό! Επικίνδυνο μονοπάτι σκέψης έχεις πάρει.Αυτα με τους εθισμους ειναι ωραιο παραδειγμα. Το να κοψει καποιος το τσιγαρο η το ποτο η τα ναρκωτικα δεν ειναι προς οφελος του αλλα προς οφελος ολων μας. Και οχι γιατι και καλα ξοδευουμε χρηματα για υγεια, αλλα γιατι ο εθισμενος δεν μπορει να προσφερει αυτα που θα προσεφερε χωρις να κουβαλαει τετοια βαρη. Αρα με το δικο μου σκεπτικο εχεις καθε δικαιωμα να του την πεις.
Eν κατακλειδι δεν υπαρχει καλο μου, αλλα καλο ολων μας. Αν ξεκινησει καποιος να σκεφτεται ετσι απ το μικρο, την μικροκοινωνια του καθενα μας, πιστευω οτι σπειροειδως θα απλωθει σε ολο τον πλανητη
Πες μια κοινωνια που δεν ειχε νομους. Αριστοκρατια δημοκρατια μοναρχια οτι ναναιΓιατί; Επειδή κάποιοι πήραν την εξουσία με την βια και έχουν πλέον το μονοπώλιο της βίας. Γιατί έχουν την ηθική να ασκούν εξουσία και γιατί έχουμε την ηθική υποχρέωση να υπακούμε;
Αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ είναι τα ερωτήματα που σχολιάζει ο Michael Huemer στο καταπληκτικό the problem of political authority. Το προτείνω σε οποιονδήποτε!
Ω! Μα έλα τώρα, κάποιος στην Αγγλία του 1300 θα έλεγε: Μα πάντα θα υπάρχουν φέουδα!
Και αν θελει νανενας να σουβλισει τον γειτονα τι γινεται;Μα οι πολύπλοκες δομές μπορούν κάλλιστα να υπάρχουν χωρίς να υπάρχει το κράτος. Δεν σουβλίζουμε αρνί το Πάσχα επειδή υπάρχει νόμος.
Διαφωνώ ανυπέρβλητα. Θέλω να διαβάσω δυο βιβλία: Inventing the individual και ένα βιβλίο από την Janine Chasseguet-Smirgel, the ego ideal (μια και πιάσαμε ψυχολογία!).
Γενικά πάντως δεν δέχομαι την έννοια της ενοποίησης με τους άλλους. Δεν θέλω να ανήκω. Θέλω την αυτονομία μου. Οτιδήποτε άλλο μου είναι εφιαλτικό.
Μα! Σίγουρα μιλάς για εσένα. Εγώ θέλω να ζω πολλά παραπάνω χρόνια, θέλω να τρώω κρέας κάθε μέρα και να μην φοβάμαι πως θα αρρωστήσω, θέλω να μπορώ να ταξιδεύω φτηνά και παντού. Για εμένα είναι εξαιρετικά χρήσιμα και κρίσιμα όλα αυτά. Μην κάνεις το λάθος να βάζεις τα δικά σου θέλω πάνω από τα δικά μου. Άλλα τα δικά σου και άλλα τα δικά μου.
Νομιζω οτι το θεμα ειναι τι εξυπηρετει την προοδο. Και τι ειναι προοδοςΕδώ τώρα θα κάνω το εξής: Δεν σχολιάζω όλα τα επόμενα που γράφεις, επειδή είναι προφανές πως αυτά που εγώ βλέπω σαν πρόοδο, εσύ δεν τα βλέπεις με το ίδιο μάτι.
Στην ουσία δεν διαφωνούμε, απλά αυτό που εγώ ψάχνω είναι αυτό που ικανοποιεί τα πράγματα που περιγράψαμε παραπάνω. Εσύ θέλεις κάτι άλλο. Η συζήτησή μας δεν είναι "πως θα έχουμε τα παραπάνω" αλλά "τι θέλουμε να έχουμε". Εκεί δεν έχω κάτι να πω, ο καθένας έχει το δικό του στο μυαλό.
Ειμαι ανοιχτος σε παρατηρησειςΦυσικά νομίζω πως η θεωρία σου έχει κενά, αλλά δεν είναι θέμα για αυτό το ποστ.
Δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο με αυτό! Επικίνδυνο μονοπάτι σκέψης έχεις πάρει.
Λέγοντας "ολιγάρχες" αφήνεις να εννοηθεί Ρωσία. Όμως η Ρωσία, σε όποιον δείκτη οικονομικής ελευθερίας και αν κοιτάξεις, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ.Στο αξιακό σύστημα του καπιταλισμού η ελευθερία είναι το απόλυτο θεμέλιο, και έχει μεγαλύτερη αξία από τη δημοκρατία. Αυτός κατά τη γνώμη μου είναι ό λόγος που ο καπιταλισμός ευδοκιμεί ακόμη και σε δικτατορικά καθεστώτα αφήνοντας κομμάτι της ''πίτας'' και στους περί τον δικτάτορα ''ολιγάρχες''.
Διαφωνώ, γιαυτό θα δώσω αυτό που κατά την γνώμη μου είναι ο καλύτερος ορισμός: non aggression principle.Η επικρατέστερη ετυμολογική ερμηνεία ( αν και υπάρχουν αρκετές ) για τη λέξη ελευθερία είναι ότι Η λέξη «ἐλευθερία» προκύπτει «παρά τό ἐλεύθειν ὅπου ἐρᾶ τίς», δηλαδή «να πηγαίνει κάποιος εκεί όπου αγαπάει/επιθυμεί».
(ἐλεύθω= ἐρχομαι, πορεύομαι / ἐρῶ= αγαπώ -> ἔρως)
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, ΚΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΣΟΥ…
Αυτός λοιπόν που θα εργασθεί ποιοτικά και απρόσκποπτα χωρίς περιορισμούς πάνω σε κάτι που αγαπάει και τον εμπνέει θα προοδεύσει και θα μεγαλουργήσει. Αυτή είναι η θεμελιακή αρχή του καπιταλισμού ερμηνευμένη και ετυμολογικά.
Το non aggression principle σημαίνει πως δεν υπάρχει υλοποίηση. Αν φυσικά υλοποίηση είναι να ανοίξεις το εμπόριο ΟΚ, το δέχομαι, αυτό όμως είναι μια πράξη απελευθέρωσης από κάτι που ήταν υλοποιημένο, άρα γυρνάμε στην μη-υλοποίηση. Νομίζω πως η φράση laissez-faire, laissez-passer, που χαρακτηρίζει τον καπιταλισμό είναι ξεκάθαρη: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ, είναι η ελευθερία.Το πώς όμως υλοποιείται στη πράξη το παραπάνω μοντέλο είναι μια άλλη υπόθεση. Κοντολογίς χωρίς αρχικό κεφάλαιο στο καπιταλισμό δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Οποιος λοιπόν ελέγχει το χρηματοπιστωτικό σύστημα ελέγχει τα πάντα !!
Τα τελευταία βιντεάκια του φίλου Λαδάκη είναι αρκετά κατατοπιστικά ως προς το πως δουλεύει αυτό που σήμερα λέμε διεθνές χρηματοοικονομικό σύστημα. Είναι οι ''ρωγμές'' των συστημάτων που παραπάνω ανέφερα !!
Αν θέλεις άδεια να κάνεις κάτι, διολισθαίνουμε από τα πιο φιλελεύθερα στα λιγότερο φιλελεύθερα. Στον αναρχοκαπιταλισμό, τι άδεια θα ήθελες για να κάνεις κάτι;Εν ολίγοις. Είσαι εντελώς ελεύθερος να κάνεις ότι σε εμπνέει και ότι αγαπάς αλλά μόνο εφόσον ένα σύστημα ολιγαρχών ( που τείνει να γίνει παγκόσμιο ) το ''ευλογήσει'' μέσω της χρηματοδότησής του, και πάρει τη μερίδα του λέοντος βέβαια εφόσον αυτό που κάνεις είναι επιτυχημένο.
Φυσικά.Εναλλακτικά βέβαια είσαι απόλυτα ελεύθερος να κάνεις μια υπαλληλική δουλειά που έχεις σκυλοβαρεθεί και δεν σε εμπνέει προκειμένου να επιβιώνεις εσύ και η οικογένεια σου, η να ψοφήσετε όλοι μαζί από τη πείνα.
Εεεε μα εκεί που το ξεκινάς καλά, το γυρίζεις .Βέβαια δεν μπορώ παρά να παραδεχθώ ότι ιστορικά τα δυτικά καπιταλιστικά συστήματα έχουν δώσει σχετική ευμάρεια σε μεγάλα τμήματα των πληθυσμών τους. Είναι ότι καλύτερο έχει καταφέρει στη πράξη σήμερα ο άνθρωπος σε αυτό που λέγεται κοινωνικό σύστημα. Αλλά δεν παύει να έχει τις εγγενείς αδυναμίες του και να είναι ουσιαστικά αλλη μια έκφανση ολιγαρχίας που τείνει να γίνει παγκόσμια.
Διαφωνώ. Βλέπεις την ιστορία από την ιστοριογραφική ματιά των Γερμανών του 19ου αιώνα.Τέταρτον. Αν θα ήθελε κάποιος να μαζέψει όλη την ανθρώπινη Ιστορία σε δυο λέξεις αυτές θα ήταν ''Σύγκρουση Συμφερόντων'' ( Συνδυασμός Νίκου Τσιφόρου, και Ηράκλειτου ''Πόλεμος πατήρ πάντων ).
Καλά να περάσεις αδερφέ. Ρίξε και για εμάς έναν.Οσο για εμένα, εθισμένος στα ταξίδια, φεύγω σήμερα για την μαγευτική και εξωτική άπω ανατολή προσπαθώντας να αντλήσω αυτό το μαγικό ελιξήριο που λέγεται έμπνευση. Κουφάλες Ασσιάτισες με κατατρέχεται μαζί με τις Σλάβες !!!
Καλό καλοκαίρι σε όλους !!!!
Ζούσαμε για πάντα στην καταπίεση και την λάσπη και τώρα στο Δυτικό κόσμο ζούμε τουλάχιστον 8000 φορές καλύτερα από τότε.
Μην λέμε τα ίδια, ιδιωτικές αστυνομίες κλπ.Πες μια κοινωνια που δεν ειχε νομους. Αριστοκρατια δημοκρατια μοναρχια οτι ναναι
Και αν θελει νανενας να σουβλισει τον γειτονα τι γινεται;
Μα, για εσένα μπορεί να μην έχει σημασία, για εμένα έχει τεράστια. Πιο τεράστια και από το σύμπαν που έχεις σαν φωτογραφία παρακάτω. Εσύ μπορεί να υποτιμάς τα θέλω σου για μια μεγαλύτερη ιδέα, αλλά δεν έχεις το ηθικό δικαίωμα να κάνεις το ίδιο με τα δικά μου θέλω.Οκ δεν γινονται ομως κοινωνιες ετσι
Αυτο που λεω ειναι οτι εγω μπορει να θελω αυτο και συ το αλλο ομως στην μεγαλη εικονα δεν εχει σημασια
Αν θέλω να κάθομαι όλη μέρα και να λιάζω τα αχαμνά μου που λέει και το ποίημα, θα με πάρεις με το ζόρι για να εξυπηρετήσω την πρόοδό που επιθυμείς;Νομιζω οτι το θεμα ειναι τι εξυπηρετει την προοδο. Και τι ειναι προοδοςΕιμαι ανοιχτος σε παρατηρησεις
Όπως είπα παραπάνω, αφήνοντας τα προσωπικά θέλω για την πραγμάτωση αυτού που νομίζει κάποιος πως είναι η κοινωνία, αγνοεί το εκ γενετής δικαίωμα που έχω στην ζωή, την ελευθερία και το κυνήγι της ευτυχίας (αμερικάνικο σύνταγμα). Δεν με ενδιαφέρει να ανήκω σε κανένα κάδρο μιας μεγάλης ιδέας που έχει ο οποιοσδήποτε.Οσο περναν τα χρονια η οπτικη μου αλλαζει προς κατι σαν το αποκατω
Βαθυστόχαστο το σχόλιό σου Μελάνια!
Αν οι ανθρωποι ηταν στο μεσαιωνα δουλπαροικοι και στο δυτικο πολιτισμο, αυτοενεργουμενα οντα, αυτο οφειλεται στην απουσια κρατους και συγκεντρωτισμου στο μεσαιωνα και στην συγκροτηση κρατους στη νεοτερικη εποχης.
Για την ιδιωτικη αστυνομια δεν εχουμε πει καποια πραγματα. Ειναι αδυνατο στον ιδιο συγκεκριμενο γεωγραφικο χωρο να υπαρχει παραπανω απο μια αστυνομια. Ιδιωτικη ξιδιωτικη, πανω απο μια υπαρχει θεμα.
Η αστυνομια δεν ειναι σεκιουριτι να φυλαει ενα μερος η εναν ανθρωπο η να ριχνει καμια τραμπουκα. Τα αστυνομικα καθηκοντα εχουν μεγαλη εκταση- πχ ανκριτικα καθηκοντα, ελεγχοι στοιχειων, σωματικος ελεγχος, προσαγωγες, κατ οικον έρευνες, συλλογη στοιχειων για στοιχειοθετηση καποιας διωξης κλπ.
Με ποιο δικαιωμα να σε σταματαει ενας ιδιωτικος αστυνομικος να σου κανει ελεγχο αλκοτεστ? Ποιος θα του εχει δοσει την δικαιοδοσια? Με ποιο δικαιωμα αν κρινει οτι εμπλεκεσαι καπου θα σε φωναξει για καταθεση, ειτε ως υποπτο, ειτε ως μαρτυρα? Θα του πεις αντε γαμησου. Αν υπαρχουν πανω απο δυο αστυνομιες σε ενα χωρο τοτε για τη μια αστυνομια, η αλλη δε θα ειναι παρα οι " κακοι" ( εν δυναμει τουλαχιστον ).
Αν εμενα παει να με προσαγαγει η να κανει κατ οικον ερευνα η ιδιωτικη αστυνομια του αλλου, θα φωναξω εγω τη δικη μου ιδιωτικη αστυνομια να με προστατεψει : για εμενα η αλλη ιδιωτικη αστυνομια δε θα ειναι παρα μια συμμορια μαφιοζων . Τα καθηκοντα της τροχαιας ποιος θα τα αναλαβει? Ποιος θα κανει μπλοκα και με ποιο τροπο? Οταν εισερχεται καποιος στη χωρα ποιος θα κανει τον ελεγχο διαβατηριων?
Και στο τελος τελος, αυτοι που εχουν το χρημα θα πληρωνουν μια καλυτερη αστυνομια που θα εχει αυτοματα, τεθωρακισμενα, μπαζουκας, χειροβομβιδες, σκοπευτες λεηζερ, αλεξισφαιρα, κρανη ενω η αλλη εταιρεια θα εχει 36αρια πιστολακια. Με τον καιρο θα επικρατησει παλι η μια και επανερχομαστε στα ιδια .
Διαφωνώ μαζί σου. Στον μεσαίωνα δεν υπήρχε κράτος με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα, αλλά υπήρχε η εξουσία.Αν οι ανθρωποι ηταν στο μεσαιωνα δουλπαροικοι και στο δυτικο πολιτισμο, αυτοενεργουμενα οντα, αυτο οφειλεται στην απουσια κρατους και συγκεντρωτισμου στο μεσαιωνα και στην συγκροτηση κρατους στη νεοτερικη εποχης.
Αντιστέκεσαι πάρα πολυ σε αυτήν την ιδέα. Σου έχει κάτσει στον λαιμό. Ούτε εσύ ξέρεις πως θα εξελιχθεί κάτι ούτε εγώ.Για την ιδιωτικη αστυνομια δεν εχουμε πει καποια πραγματα. Ειναι αδυνατο στον ιδιο συγκεκριμενο γεωγραφικο χωρο να υπαρχει παραπανω απο μια αστυνομια. Ιδιωτικη ξιδιωτικη, πανω απο μια υπαρχει θεμα.
Η αστυνομια δεν ειναι σεκιουριτι να φυλαει ενα μερος η εναν ανθρωπο η να ριχνει καμια τραμπουκα. Τα αστυνομικα καθηκοντα εχουν μεγαλη εκταση- πχ ανκριτικα καθηκοντα, ελεγχοι στοιχειων, σωματικος ελεγχος, προσαγωγες, κατ οικον έρευνες, συλλογη στοιχειων για στοιχειοθετηση καποιας διωξης κλπ.
Τα ίδια λέμε. Σε κανέναν δεν συμφέρει να υπάρχει μια αστυνομία μαφιόζων, δεν θα σταθεί από κανένα διοικητικό συμβούλιο από κανέναν μέτοχο.Με ποιο δικαιωμα να σε σταματαει ενας ιδιωτικος αστυνομικος να σου κανει ελεγχο αλκοτεστ? Ποιος θα του εχει δοσει την δικαιοδοσια? Με ποιο δικαιωμα αν κρινει οτι εμπλεκεσαι καπου θα σε φωναξει για καταθεση, ειτε ως υποπτο, ειτε ως μαρτυρα? Θα του πεις αντε γαμησου. Αν υπαρχουν πανω απο δυο αστυνομιες σε ενα χωρο τοτε για τη μια αστυνομια, η αλλη δε θα ειναι παρα οι " κακοι" ( εν δυναμει τουλαχιστον ).
Αν εμενα παει να με προσαγαγει η να κανει κατ οικον ερευνα η ιδιωτικη αστυνομια του αλλου, θα φωναξω εγω τη δικη μου ιδιωτικη αστυνομια να με προστατεψει : για εμενα η αλλη ιδιωτικη αστυνομια δε θα ειναι παρα μια συμμορια μαφιοζων . Τα καθηκοντα της τροχαιας ποιος θα τα αναλαβει? Ποιος θα κανει μπλοκα και με ποιο τροπο? Οταν εισερχεται καποιος στη χωρα ποιος θα κανει τον ελεγχο διαβατηριων?
Δεν αποκλείεται σε περιοχές να υπάρχει μόνο μια αστυνομία. Αυτό δεν σημαίνει πως θα έρθει η άλλη για κατάκτηση.Και στο τελος τελος, αυτοι που εχουν το χρημα θα πληρωνουν μια καλυτερη αστυνομια που θα εχει αυτοματα, τεθωρακισμενα, μπαζουκας, χειροβομβιδες, σκοπευτες λεηζερ, αλεξισφαιρα, κρανη ενω η αλλη εταιρεια θα εχει 36αρια πιστολακια. Με τον καιρο θα επικρατησει παλι η μια και επανερχομαστε στα ιδια .
Φυσικά και δεν έχω διαβάσει ΜΟΝΟ το the god that failed.Ὁ κ. ἀπαστράπτον ὕδωρ ἔχει ἐπηρεασθεῖ ὑπὸ διαφόρων θεωριῶν ἤ μάλλον γραπτῶν κυρίως τοῦ Hoppe (βλ. Democracy the god that failed) τὰ ὁποῖα καίτοι διασκεδαστικὰ δὲν δύνανται νὰ ληφθῶσιν σοβαρῶς ὑπ' ὄψιν.