Δεν μου αρέσει το μονοπώλιο της βίας. Μου φαίνεται προφανές πως θα τα βρίσκουμε με ιδιωτικές αστυνομίες. Εσένα όχι. Το καταλαβαίνω, αλλά δεν παρέχει κανένας ισχυρές απόψεις για ποιον λόγο δεν θα δουλεύει. Όλοι λένε κάτι σαν: "μα οι άνθρωποι δεν είναι έτσι, είναι κακοί, θα γίνονταν αυτό και εκείνο" κλπ. Πως μπορεί να είναι κάποιος πολύ σίγουρος; Ούτε εγώ είμαι αλλά δεν απορρίπτω και τείνω προς τα εκεί επειδή με οδηγεί η ιστορία της ελευθερίας της Δυτικής κοινωνίας.
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟ! Δεν μπορούσες να φύγεις από τον φεουδάρχη. Μην συνδέουμε ασύνδετα πράγματα.
Το ίδιο που έλεγα πριν, τα επιχειρήματα είναι "θα υπάρχουν κάποιοι", "θα το κάνουν πράξη". Δεν υπάρχουν απτά επιχειρήματα. Δεν με πείθουν αυτά.
Μπορω να φανταστω διαφορα μοντελα λειτουργιας μιας ιδιωτικης αστυνομιας. Πχ να ειναι χωρικα , οι κατοικοι μιας γειτονιας, μιας περιοχης πολεοδομικης, μερικων οικοδομικων τετραγωνων, να συνασπιστουν και να επιλεξουν με διαγωνισμο, μια υπηρεσια ασφαλειας αναμεσα σε καποιες, "αμεσοδημοκρατικα". Και εκει αυτη να εχει αστυνομικες αρμοδιοτητες.
τελοσπαντων εχεις μια παραδοχη για την ανθρωπινη φυση που ειναι πολυ αφαιρετικη και
" κομμενη και ραμενη". Το πως θα ειναι οι ανθρωποι δεν ειναι κατι που το φανταζομαι η το εικαζω η το προβαλλω στο μελλον, ουτε χρειαζεται να το μαντεψω, αλλα ειναι κατι που το βλεπω τωρα και ειναι καταγεγραμενο σε ολη την ανθρωπινη ιστορια.
Δεν ειπε κανεις οτι το φεουδαρχικο μοντελο ηταν εθελοντικο. Επισης ουτε στις νομαδικες τουρκομογγολικες κοινωνιες υπηρχε υποψια κρατους. Αλλα υπηρχε εξουσια και βια. Στη μια φαρα, επικρατουσε ο δυνατοτερος, δυνατοτερη φαρα επικρατουσε στη φυλη, η φυλη επικρατησε στις αλλες νομαδικες φυλες. Και ολες μαζι την επεφταν στα συγκροτημενα γεωργικα κρατη που βρισκοταν περα απο τις στεπες, για λεηλασια. Αν δεις στην ιστορια κιολας ηταν οι βιαιοτερες εξαρσεις , αναλογικα πιο βιαιες και απο το ναζισμο πχ.
Η ιστορια του Δυτικου Πολιτισμου με την Ελευθερια, ειναι ολως τυχαιως η περιοδος και γεωγραφικη περιοχη με το αρτιοτερο και με τις μεγαλυτερες δυνατοτητες κρατος. Ακομη και ενα μικρομεσαιας κλιμακας ήπιο δυτικο κρατος οπως πχ η Σλοβακια, η Πορτογαλια, το Βελγιο εχει πολυ περισσοτερες δυνατοτητες εξουσιας και επιβολης απο τρομερους ηγεμονες οπως ο Αττιλας, ή ο Καρλομαγνος ή ο Ριχάρδος ο Λεοντόκαρδος.
Μπορει να σου φαινεται αντιφατικο, αλλα η συγκροτηση πανισχυρου και με αδιαμφισβητητη δυνατοτητα - και πραγματικοτητα- εξουσιας και επιβολης στη γεωγραφικη περιοχη του, κρατος,αποτελει την αναγκαια σταθερα, το αναγκαιο υποβαθρο, για να λειτουργησει η ελευθερη ιδιωτικη οικονομια και συνεκδοχικα αποτελει τον αναγκαιο και απαραιτητο δρομο για την Ανθρωπινη Απελευθερωση. Ο καταναγκασμος του ανθρωπου απο ανθρωπο υπαρχει ως δυνατοτητα επειδη υπαρχει ο καταναγκασμος του ανθρωπου απο τη φυση. Ουσιαστικα ο πυρηνας του καταναγκασμου δε βρισκεται τοσο στο " κακο" του ανθρωπου, οσο στο οτι εσυ εγω , ο καθενας, πρεπει να κοιμηθει 8 ωρες, μετα να φαει, να χεσει, να κατουρησει. Τη μια ο ανθρωπος νυσταζει, την αλλη πειναει, την αλλη διψαει, την αλλη θελει να χεσει η να κατουρησει, την παραλη ειναι αρρωστος, την αλλη κρυωνει, ή σκάει, μετα κουραζεται : τα ανθρωπινα ορια ειναι πεπερασμενα και για αυτο ο ανθρωπος για να το κατανικησει πρεπει να μπει σε ενα πλαισιο συνδιαλλαγης με αλλους ανθρωπους ωστε να γινει η διαχειριση των περιορισμενων πορων της φυσης, προς ικανοποιηση των ασταματητων αναγκων του ανθρωπου. Ε αυτο, μακαρι να ηταν εθελοντικο απολυτα και με απολυτο σεβασμο στα ορια ο καθενας του αλλου. Ε δε γινεται ετσι, πως να το κανουμε. Στους τοσους, ΕΝΑΣ κακος να βρεθει, οι αλλοι ειναι αναγκασμενοι να συνασπιστουν, ωστε να τον αντιμετωπισουν. Τσουπ, να το το κρατος ( η αν θελεις το προπλασμα του).
Τωρα το οτι θα υπαρχουν καποιοι δυνατοι προθυμοι να ασκησουν εξουσια, δεν ειναι κατι που το υποθετω αλλα κατι που υπαρχει και το βλεπουμε ολοι. Αν το αρνηθεις, απλα αντιφασκεις , καθως τοση ωρα επιχειρηματολογεις κατα.. του κρατους και της εξουσιας, επομενως οριστε να καποιοι ανθρωποι που κανουν αυτο που περιεγραψα και που εσυ αρνεισαι. Εσυ τωρα πρεπει να δοσεις επιχειρηματολογια γιατι σε ενα καποιο μελλον με καποιο απροσδιοριστο τροπο , υπαρχει η δυνατοτητα κανενας ανθρωπος να μη θελει να ασκησει εξουσια σε κανεναν και ολοι να οδηγουνται απο ελατηρια ψυχρου υπολογισμου συμφεροντος και μεγιστοποιησης του κερδους μεσα απο τον εθελοντικο αγοραιο δρομο.