White Othellos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 1.193
- Κριτικές
- 7
- Like
- 4.525
- Πόντοι
- 736
.Στο μόνο που φταίει το μαγαζί είναι ότι δεν μερίμνησε να αποζημιωθεί ο πελάτης και ηθικά και υλικά . Ο πελάτης πρέπει (έπρεπε) να τον μηνύσει. Όσο για την εργασία του οποιοδήποτε ντελιβερα,υπάρχουν στην εφαρμογή κριτικές και παράπονα 'η επαίνους για την συμπεριφορά του εκάστοτε διανομέα. Αν στον τύπο δεν είχε γραφτεί τίποτα άσχημο , ο εργοδότης δεν μπορεί να ξέρει την συμπεριφορά του διανομέα του. Εάν η παραγγελία είναι τηλεφωνική κάλλιστα μπορεί ο πελάτης να ξεμπροστιασει τον διανομέα στο μαγαζί. Μάλλον ο διανομέας δεν είχε κάνει στο παρελθόν κάτι άσχημο για να δουλεύει ακόμα στο ίδιο το μαγαζί. Κάτι άλλο έχει παιχτεί σίγουρα για μια τέτοια αδικαιολόγητη καί βρώμικη συμπεριφορά του διανομέα..1)Πρόστιμο για ψυχική οδύνη και ρύπανση.
2)Να καθαρίσει όλη την πολυκατοικία υπό την επίβλεψη του τύπου που έκανε την παραγγελία ο οποίος στο τέλος θα του αφήσει φιλοδώρημα 20λεπτο...
3)Απόλυση από το μαγαζί που δουλεύει και πρόστιμο στο ίδιο το μαγαζί ώστε να είναι πιο προσεκτικό στην επιλογή των υπαλλήλων του. Έτσι για το κερασάκι στην τούρτα...