ΒΟΔΟΥΛΗ ασε τον ΔΗΜΗΤΡΗ (φριγδηνμηγδην) και απαντησε μου για τα ΛΑΜΟΓΙΑ του ΠΑΣΟΚ
Δριμεία επίθεση κατά του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών, Νίκου Σηφουνάκη, εξαπέλυσε, χθες, ο πρόεδρος της MIG και της Olympic Air, Α. Βγενόπουλος, κάνοντας λόγο για σκανδαλώδη ανεπάρκειά του και ζητώντας την παρέμβαση του πρωθυπουργού, αλλά και της δικαιοσύνης, κατά των μελών της αρμόδιας επιτροπής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
....
Αρχίζοντας τη συνέντευξή του, ο πρόεδρος της MIG έκανε τρεις γενικές παρατηρήσεις και τοποθετήσεις μιλώντας για:
ΡΑΦΙ εσύ για την απάντηση της ΥΠΑ στο Βγενόπουλο τι λες;;;;
Ο διοικητής ΥΠΑ
Απαντώντας στα όσα κατήγγειλε ο πρόεδρος της MIG, ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, Οδυσσέας Βλάμης, σημείωσε ότι ο αποκλεισμός της Ο.Α. από τον προσωρινό διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο γεγονός ότι η εταιρεία κατέθεσε προσφορά «υπό όρους», δηλαδή συνδυασμένες μεταφορές, κάτι που δεν επιτρέπουν οι όροι του διαγωνισμού. Στο σημείο αυτό, τόνισε ότι, εάν η Ο.Α. είχε καταθέσει κανονική προσφορά, θα έπαιρνε τις 21 από τις 24 άγονες γραμμές.
Σημείωσε επίσης ότι ο διαγωνισμός που ακυρώθηκε, λόγω των εκλογών, δεν προσβλήθηκε από κανέναν ως προς τη διαδικασία. Για το θέμα της ρύπανσης των αεροσκαφών, είπε ότι δεν υπάρχει ακόμη συνολικό θεσμικό πλαίσιο της Ε.Ε. και, μάλιστα, συμπληρώνοντας ο κ. Ρέππας είπε ότι ζήτησε από την Ε.Ε. οδηγίες, αλλά η Ε.Ε. δεν απάντησε.
Ο διοικητής της ΥΠΑ επιβεβαίωσε ότι η Ο.Α. είχε καταθέσει προσφορά για τις 16 άγονες γραμμές με μηδενική επιδότηση, ενώ για τις υπόλοιπες 8 ζητούσε 5,9 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που πριν από ένα χρόνο το ανάλογο ποσό ήταν 4,8 εκατ. ευρώ. Πρόσθεσε επίσης ότι, σύμφωνα με τις κοινοτικές οδηγίες, ισχύει μόνο για το μεγάλο διαγωνισμό η απαγόρευση του Wet Lease, ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το μεταβατικό στάδιο (μικρό διαγωνισμό).
Σε ό,τι αφορά το νέο μίνι διαγωνισμό που έχει προκηρυχθεί για τις 9 εναπομείνασες άγονες γραμμές -οι 15 έχουν κατακυρωθεί σε δύο εταιρείες-, ο διοικητής της ΥΠΑ δήλωσε ότι η Ο.Α., αυτή τη φορά, κατέθεσε προσφορά χωρίς όρους και ότι το αποτέλεσμα του διαγωνισμού θα ανακοινωθεί σε περίπου μία εβδομάδα.
Περιμένω την απάντησή σου ως γνώστη των θεμάτων του ανταγωνισμού και των αερομεταφορών…..
* Σκανδαλώδη ανεπάρκεια του κράτους, που λειτουργεί ως τροχοπέδη για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας.
* Υπαρξη σκανδάλων εκ προθέσεως, τα οποία παραμένουν αδιερεύνητα.
* Ανυπαρξία σεβασμού στο δημόσιο χρήμα.
Ο κ. Βγενόπουλος, αναφερόμενος στο διαγωνισμό για την εκμετάλλευση των 24 άγονων γραμμών, o οποίος είχε ματαιωθεί λόγω των εκλογών του Οκτωβρίου και που την Παρασκευή ανακοινώθηκε ότι 10 γραμμές κατακυρώθηκαν στην εταιρεία Athens Airways και 5 στην εταιρεία Sky Express, αντί του ποσού των 2,2 εκατ. ευρώ, σημείωσε ότι τα μέλη της Επιτροπής υπέπεσαν σε σωρεία παραβάσεων, ενώ έκανε λόγο για απιστία κατά της υπηρεσίας, αλλά και παράβαση καθήκοντος, καθώς -όπως ανέφερε- για τις 16 άγονες γραμμές, η Olympic Air υπέβαλε πρόταση για μηδενικό τίμημα, ενώ για τις άλλες 8 η προσφορά της αφορούσε τίμημα στο κόστος.
Επίσης, σημείωσε ότι ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε κατά παράβαση οποιασδήποτε λογικής, σημειώνοντας ότι επελέγησαν εταιρείες οι οποίες δεν έχουν δικά τους αεροπλάνα, αλλά τα διαθέτουν με τη μέθοδο wet lease, τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας των οποίων υπάγονται σε Τρίτες Χώρες.
διαβασε περισοτερα
ΑΚΟΥ ΚΑΙ το Ηχητικό ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ
Τι λες ;;;;;;;;