Νέα

Μήνυμα απ'το ..Ναυτικό!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gangstaXZ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 158
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

enoxlitikos

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
521
Κριτικές
6
Like
7
Πόντοι
6
Το πώς και γιατί περνούν τα μαϊμού Ρώτα τους κοπρίτες που ψηφίζεις. Δεν τα κλέβουν ?
κυβερνήτης δεξαμενόπλοιου ή φορτηγού ποντοπόρων πόσα παίρνει μάλλον καμία σχέση
ο ένας με τον άλλο εάν δεις τον φετινό προϋπολογισμό αναφέρετε μέσα ,
ο πρώτος μαθητής της ΣΜΥΝ έχει 17.000 Μοριά στις πανελλαδικές , εσύ έχεις περισσότερο μυαλό από αυτόν .
Η δουλειά σας είναι φίλε μου.Ναυτικοί είστε,        εχεις κανει ποτε απογεμιση σε πυροβολο μετα από αφλογισια ?
Πολύ κλάμα ρε μεγάλε ρίχνεις , μήπως έπαιρνε και η μαμά σου για τις βάρδιες.

Τι παπαριές είναι αυτές που λες;Ο πιο έμπειρος κυβερνήτης φρεγάτας,δεν έχει αντιμετωπίσει φουρτούνα στον Ειρηνικό,με γεμάτα αμπάρια σιδηρομετάλευμα και καράβι να τρίζει,και σε κάθε λεπτό να μην ξέρει αν του κολησει το φορτίο και πάει στον πάτο.Άσε που δουλεύουν 1-2 χρόνια χωρίς να βλέπουν ούτε σπίτι ούτε παιδιά.Και μετά,να ψάχνουν για μεροκάματο παρακαλώντας τον κάθε βλάκα στις εταιρείες στον πειραιά.Άσε έχω ζήσει το ναυτικό επάγγελμα,διότι ο πατέρας μου ήταν για 37 χρόνια στις γέφυρες φορτηγών και δεξαμενοπλοίων.
Όταν έδινα εγώ πανελλήνιες,το άριστα ήταν 6400.Η ΣΝΔ είχε βάση 4600,κι εγώ μπήκα στην ΑΣΟΕΕ με 5950.Αν ήθελα είχα πάει.Και μετά που πήγα στο ΠΝ,χωρίς μέσον χωρίς τίποτα,μου πάσαραν,ειδικότητα σηματωρού,ενώ είχα πτυχίο οικονομικών,μεταπτυχιακό στην τραπεζική,και τα ανώτερα πτυχία σε 3 γλώσσες.Μάλλον κάποιος ναύτης θα επέλεξε την ειδικότητα.Και μετά σκαρφάλωσα σε μια Φ/Γ "S" υπό τις διαταγές αποφοίτων ΣΜΥΝ που είχαν μπει με απολυτήριο Α'Λυκείου.Στις Πανελλήνιες μπήκε μετά το 1993!Άσε,για τον πούτσο επ'ώμου είστε.Και αυτά περί λειτουργήματος τα ακούω βερεσέ.Όσο για κάποιον που είπε ότι νοικιάζει σπίτι για 100 ημέρες,αυτά να τα πει αλλού.Στο ΠΝ υπηρετήσαμε,και ξέρουμε πόσο δουλεύετε.Στην ουσία,τα ξύνετε.Με κασμά!Βάζετε τους ναύτες-τότε που υπηρετούσα εγώ-και κάνουν όλες τις δουλειές.

Ο πούστης ο ύπαρχος,μου χρωστάει την 4ημέρη άδεια για το αίμα που έδωσα για την αδερφή του.Δεν την αναγνώρισε το ρεμάλι.Αλλά δεν πειράζει,για εμένα το έκανα,όχι γι'αυτόν.Άλλωστε πάντα ήμουν αιμοδότης.

Άντε καλή χρονιά,και να προσέχετε μη σας εμβολίσει κανένα επιβατηγό όταν με σβηστά φώτα,έχετε αφήσει επάνω στη γέφυρα σημαιοφόρο (μπορεί και ΣΕΑ) να κυβερνάει πολεμικό πλοίο,διότι εσείς κοιμάστε ή απολαμβάνετε τα ποτά σας στο καρέ...
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.365
Κριτικές
3
Like
7.021
Πόντοι
1.486
Τι παπαριές είναι αυτές που λες;Ο πιο έμπειρος κυβερνήτης φρεγάτας,δεν έχει αντιμετωπίσει φουρτούνα στον Ειρηνικό,με γεμάτα αμπάρια σιδηρομετάλευμα και καράβι να τρίζει,και σε κάθε λεπτό να μην ξέρει αν του κολησει το φορτίο και πάει στον πάτο.Άσε που δουλεύουν 1-2 χρόνια χωρίς να βλέπουν ούτε σπίτι ούτε παιδιά.Και μετά,να ψάχνουν για μεροκάματο παρακαλώντας τον κάθε βλάκα στις εταιρείες στον πειραιά.Άσε έχω ζήσει το ναυτικό επάγγελμα,διότι ο πατέρας μου ήταν για 37 χρόνια στις γέφυρες φορτηγών και δεξαμενοπλοίων.
Όταν έδινα εγώ πανελλήνιες,το άριστα ήταν 6400.Η ΣΝΔ είχε βάση 4600,κι εγώ μπήκα στην ΑΣΟΕΕ με 5950.Αν ήθελα είχα πάει.Και μετά που πήγα στο ΠΝ,χωρίς μέσον χωρίς τίποτα,μου πάσαραν,ειδικότητα σηματωρού,ενώ είχα πτυχίο οικονομικών,μεταπτυχιακό στην τραπεζική,και τα ανώτερα πτυχία σε 3 γλώσσες.Μάλλον κάποιος ναύτης θα επέλεξε την ειδικότητα.Και μετά σκαρφάλωσα σε μια Φ/Γ "S" υπό τις διαταγές αποφοίτων ΣΜΥΝ που είχαν μπει με απολυτήριο Α'Λυκείου.Στις Πανελλήνιες μπήκε μετά το 1993!Άσε,για τον πούτσο επ'ώμου είστε.Και αυτά περί λειτουργήματος τα ακούω βερεσέ.Όσο για κάποιον που είπε ότι νοικιάζει σπίτι για 100 ημέρες,αυτά να τα πει αλλού.Στο ΠΝ υπηρετήσαμε,και ξέρουμε πόσο δουλεύετε.Στην ουσία,τα ξύνετε.Με κασμά!Βάζετε τους ναύτες-τότε που υπηρετούσα εγώ-και κάνουν όλες τις δουλειές.

Ο πούστης ο ύπαρχος,μου χρωστάει την 4ημέρη άδεια για το αίμα που έδωσα για την αδερφή του.Δεν την αναγνώρισε το ρεμάλι.Αλλά δεν πειράζει,για εμένα το έκανα,όχι γι'αυτόν.Άλλωστε πάντα ήμουν αιμοδότης.

Άντε καλή χρονιά,και να προσέχετε μη σας εμβολίσει κανένα επιβατηγό όταν με σβηστά φώτα,έχετε αφήσει επάνω στη γέφυρα σημαιοφόρο (μπορεί και ΣΕΑ) να κυβερνάει πολεμικό πλοίο,διότι εσείς κοιμάστε ή απολαμβάνετε τα ποτά σας στο καρέ...
Χαλάρωσε λιγάκι γιατί λες κάποια σωστά αλλά πετάς και τούβλα.Όσο για την τελευταία παράγραφο δεν θα τη σχολιάσω γιατί είναι χρονιάρες μέρες.Τράβα να μάθεις τις συνθήκες βύθισης του "ΚΩΣΤΑΚΟΣ" και μην σπιλώνεις νεκρούς...
 

enoxlitikos

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
521
Κριτικές
6
Like
7
Πόντοι
6
Χαλάρωσε λιγάκι γιατί λες κάποια σωστά αλλά πετάς και τούβλα.Όσο για την τελευταία παράγραφο δεν θα τη σχολιάσω γιατί είναι χρονιάρες μέρες.Τράβα να μάθεις τις συνθήκες βύθισης του "ΚΩΣΤΑΚΟΣ" και μην σπιλώνεις νεκρούς...

Οι νεκροί δε σπιλώνονται από εμένα.Από τις ανίκανες και βυσματικές διοικήσεις σπιλώνονται.Πολλοί από τους κυβερνήτες πλοίων,γίνονται επειδή πρόσκεινται στο εκάστοτε κυβερνών κόμμα,και όχι για τις ικανότητές τους.Δεν είναι η δουλειά μου να μάθω τις συνθήκες του ατυχήματος.Εγώ ξέρω ότι έγινε ένα ατύχημα,και χάθηκε η περιουσία του Ελληνικού λαού.Και το προσωπικό που σκοτώθηκε περιλαμβάνεται στην περιουσία του.Και οικονομικά και κοινωνικά.Αλήθεια,τι έγινε ο Σημαιοφόρος που ήταν στη γέφυρα;Απολύθηκε;Ή υπηρετεί ακόμα;Διότι συνηθίζεται στις Ε.Δ να μην την πληρώνουν οι μόνιμοι...
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.365
Κριτικές
3
Like
7.021
Πόντοι
1.486
Οι νεκροί δε σπιλώνονται από εμένα.Από τις ανίκανες και βυσματικές διοικήσεις σπιλώνονται.Πολλοί από τους κυβερνήτες πλοίων,γίνονται επειδή πρόσκεινται στο εκάστοτε κυβερνών κόμμα,και όχι για τις ικανότητές τους.Δεν είναι η δουλειά μου να μάθω τις συνθήκες του ατυχήματος.Εγώ ξέρω ότι έγινε ένα ατύχημα,και χάθηκε η περιουσία του Ελληνικού λαού.Και το προσωπικό που σκοτώθηκε περιλαμβάνεται στην περιουσία του.Και οικονομικά και κοινωνικά.Αλήθεια,τι έγινε ο Σημαιοφόρος που ήταν στη γέφυρα;Απολύθηκε;Ή υπηρετεί ακόμα;Διότι συνηθίζεται στις Ε.Δ να μην την πληρώνουν οι μόνιμοι...
ΟΚ σταματάμε εδώ,είσαι προκατειλημμένος και δεν δέχεσαι διάλογο.Χρόνια πολλά και καλές γιορτές..
 

LeoKnight7

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2006
Μηνύματα
407
Like
0
Πόντοι
1
Ακόμα περισσότερο, συνηθίζεται στις Ε.Δ., να μην πληρώνει ποτέ το..."παιδί" που πήγε να υπηρετήσει και έκανε μαλακία...

Γιατί το..."παιδί" απλός φοιτητάκος ήταν, πού να ξέρει από ευθύνες...

Άσε μεγάλε, σας έχουμε φάει στη μάπα κι εσάς. Και δυστυχώς οι περισσότεροι είστε τελείως για τον black.

Αλλά λογικό είναι. Όταν η πρώτη ύλη της ελληνικής κοινωνίας είναι μάπα...
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
Κανένας κυβερνήτης φρεγάτας δεν παίρνει 6.000 η 7000 εύρο . Από ότι καταλαβαίνω είσαι και εσύ ένας αλογοσκουφης , που σαν αξιωματικός ΣΕΑ  οικονομικός έριξε έξω το πρατήριο της Άγιας  Μαρίνας  , να φανταστής όλοι οι κλεφτές που περάσανε από εκεί κάνανε σπίτια , προφανώς αυτό που δεν σε μάθανε ποτε στα σχολεία , είναι να εχεις σαν άντρας αρχίδια , και για το πόσο καλός είσαι άσε να σε κρίνουν οι άλλοι , τώρα εάν ήθελες να σε κανει το ναυτικό  ,ναύαρχο των οικονομικών  , καλά είναι τα χαρτιά που κουβαλάς , αλλά ξέρεις πόσοι όλοι  έχουν τα ίδια χαρτιά με εσένα . εάν κάποιος έγινε διαχειριστής  με λιγότερα  πτυχία από εσένα  , είναι γιατί συνηθίζετε να κάνετε οι ναύτες διαγωνισμό γλειψίματος  άρα το θέμα είναι  μεταξύ σας . δεν εμπλέκονται σε αύτη την διαδικασία οι  αληταράδες υπαξ/κοι , σίγουρα .
Όσο αφορά τον Κωστακο , υπηρέτησα στο Ναυτικό σταθμό Σάμου και ξέρω από κοντά τι έγινε , και  4 άψογη επαγγελματίες ναυτικοί  στην γέφυρα του ΣΑΜΙΝΑ παραβιάζοντας επί καθημερινής βάσεως τους κανόνες ναυσιπλοΐας , εμβολίσανε ένα πολεμικό πλοίο , που γνώριζαν ότι στη περιοχή ήταν σε εξέλιξη  μεγάλη διακλαδικη άσκηση  ενυπόγραφα ,και έκαναν ανάποδα , και έστειλαν στον πάτο 4  αληταράδες υπαξ/κους .
Το Σαμινα 2 εάν θυμάσαι έπεσε στις πόρτες  , με άψογους επαγγελματίες ναυτικούς ,
Και το καλοκαίρι  στη Σαντορίνη  τράκαρε με το νησί .με 5    άψογους επαγγελματίες ναυτικούς στην γέφυρα  , και μόνο ότι κάνεις κριτικοί σε νεκρούς  σε κανείς ένα φτηνό ξεφτίλα , που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του , αλλά νομίζω πως χρειάζεσαι βοηθείας  ψυχαναλυτή  για να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τα παιδικά σου τραύματα , δεν μπορώ να φανταστώ τι σου έκαναν αλλά κάτι μαύρο κρύβεις στην ψυχή σου , προσεξετο.?

(Ο πούστης ο ύπαρχος , μου χρωστάει την 4ημέρη άδεια για το αίμα που έδωσα για την αδερφή του. Δεν  την αναγνώρισε το ρεμάλι. Αλλά δεν πειράζει, για εμένα το έκανα ,όχι γι 'αυτόν. Άλλωστε πάντα ήμουν αιμοδότης.)
Ότι κανείς για εσένα δεν το αναφέρεις , αλλά για την άδεια το έκανες και το χρησιμοποιείς , αυτό είναι  φτήνια μεγάλε ?
Και βέβαια δεν μου προκαλεί εντύπωση γιατί και εγώ έχω άσχημη γνώμη για τις –S-
Ποτε δεν πίστεψα ότι είναι αντρικά  πλοία .???????????

και δεν συνεχιζω μαζι σου roger out
 

COMMANDER

Μέλος
Εγγρ.
29 Νοε 2005
Μηνύματα
828
Like
24
Πόντοι
6
Για να κλεισουμε το θεμα, πριν εκτραπει σε αλλες ατραπους, οπως εχω αναφερει και παλαιοτερα, ο Αλογοσκουφης υπηρετησε ως διοπος στον ΓΕΝ/COMEDEAST,δευτερος οροφος κεντρικου κτιριου, αρτι αφιχθεις απο το Λονδινο το 1984/85. Τα περι ΣΕΑ/Οικονομικου ειναι ΜΥΘΟΣ, αφου η μονη ειδικοτητα ΣΕΑ το 1984 που ειχε απομεινει ηταν αυτη των αξιωματικων γεφυρας, για αποφοιτους ΣΕΝ, που εκαναν την σχετικη εκπαιδευση στην Σ/ΝΚ του ΚΕΠΑΛ.
Ε οχι και "αδελφιστικα" πλοια οι "S" !!!
Το γεγονος παντως οτι το τελευταιο FRAM του ΠΝ-o Tομπαζης-αποσυρθηκε το 1997, νομιζω οτι δειχνει δυο πραγματα (1)ποσο καλοι ειναι καποιοι και (2) ποσο λιγοι ειναι καποιοι αλλοι, ηγεσιες πασης μορφης και χρωματος δηλαδη, οταν δεν βρισκουν πορους για τα χρειωδη ΑΛΛΑ βρισκουν για μεγαλοπνοα εργα, επιμορφωσεις, δομημενα ομολογα, κλπ.
 

enoxlitikos

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
521
Κριτικές
6
Like
7
Πόντοι
6
Ακόμα περισσότερο, συνηθίζεται στις Ε.Δ., να μην πληρώνει ποτέ το..."παιδί" που πήγε να υπηρετήσει και έκανε μαλακία...

Γιατί το..."παιδί" απλός φοιτητάκος ήταν, πού να ξέρει από ευθύνες...

Άσε μεγάλε, σας έχουμε φάει στη μάπα κι εσάς. Και δυστυχώς οι περισσότεροι είστε τελείως για τον black.

Αλλά λογικό είναι. Όταν η πρώτη ύλη της ελληνικής κοινωνίας είναι μάπα...

Αν κάνει μαλακία κληρωτός,μαζεύει 100 μέρες φυλακή.Και αν είναι μαλακία που έχει προκαλέσει θάνατο περνάει από τη σχολή φωτομοντέλων.Αν τη μαλακία την κάνει μόνιμος,τον καλύπτουν.Εκτός αν από τη μαλακία του κινδυνεύει άλλος μόνιμος.Και ξέρεις,εγώ δε σπούδασα σηματωρός.Οικονομικά σπούδασα.Και με έκαναν χωρίς να με ρωτήσουν σηματωρό.Όπως έκαναν άλλους μηχανικούς που δεν είχαν δει ούτε μπουζί...
 

enoxlitikos

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
521
Κριτικές
6
Like
7
Πόντοι
6
Κανένας κυβερνήτης φρεγάτας δεν παίρνει 6.000 η 7000 εύρο .
Ποιος παίρνει 6-7000€;Ακόμα και στα ποντοπόρα είναι πολύ πιο λίγα τα λεφτά,και είναι 365 μέρες εν πλω...

Από ότι καταλαβαίνω είσαι και εσύ ένας αλογοσκουφης , που σαν αξιωματικός ΣΕΑ  οικονομικός έριξε έξω το πρατήριο της Άγιας  Μαρίνας  , να φανταστής όλοι οι κλεφτές που περάσανε από εκεί κάνανε σπίτια , προφανώς αυτό που δεν σε μάθανε ποτε στα σχολεία , είναι να εχεις σαν άντρας αρχίδια , και για το πόσο καλός είσαι άσε να σε κρίνουν οι άλλοι , τώρα εάν ήθελες να σε κανει το ναυτικό  ,ναύαρχο των οικονομικών  , καλά είναι τα χαρτιά που κουβαλάς , αλλά ξέρεις πόσοι όλοι  έχουν τα ίδια χαρτιά με εσένα . εάν κάποιος έγινε διαχειριστής  με λιγότερα  πτυχία από εσένα  , είναι γιατί συνηθίζετε να κάνετε οι ναύτες διαγωνισμό γλειψίματος  άρα το θέμα είναι  μεταξύ σας . δεν εμπλέκονται σε αύτη την διαδικασία οι  αληταράδες υπαξ/κοι , σίγουρα .
Δεν έγινα ΣΕΑ.Αν και θα μπορούσα.Δεν ξέρω τι έγινε στο πρατήριο της ΑΓ.Μαρίνας,αλλά ξέρω τι γινόταν στο πλοίο που υπηρετούσα.Είδα τις μαλακίες που έκανε ο μόνιμος διαχειριστής,όταν μου ζήτησε μαζί με ένα άλλο παλικάρι λογιστή,να του συμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα...Και δεν είχα μόνο χαρτιά,είχα και 2 χρόνια προϋπηρεσία...Και δε βρίζω μόνο τους υπαξιωματικούς,αλλά και τους αξιωματικούς.Απλώς οι υπαξιωματικοί τότε ήταν εντελώς άχρηστοι,και αγράμματοι.Με μόνο την Α'Λυκείου,δε λέγεσαι μορφωμένος...

Όσο αφορά τον Κωστακο , υπηρέτησα στο Ναυτικό σταθμό Σάμου και ξέρω από κοντά τι έγινε , και  4 άψογη επαγγελματίες ναυτικοί  στην γέφυρα του ΣΑΜΙΝΑ παραβιάζοντας επί καθημερινής βάσεως τους κανόνες ναυσιπλοΐας , εμβολίσανε ένα πολεμικό πλοίο , που γνώριζαν ότι στη περιοχή ήταν σε εξέλιξη  μεγάλη διακλαδικη άσκηση  ενυπόγραφα ,και έκαναν ανάποδα , και έστειλαν στον πάτο 4  αληταράδες υπαξ/κους .
Εγώ ξέρω ότι στο ΚΠΜ μάλλον μαλακίζονταν.Στη δε γέφυρα είχαν αφήσει έναν σημαιοφόρο,που αμφιβάλλω αν είχε 1 χρόνο στο καράβι.Και άφησαν το καράβι στο ρελαντί να το παρασύρει το ρεύμα,και ενώ είχε δει το επιβατηγό από μακρυά,δεν το παρακολουθούσε κανείς....

Το Σαμινα 2 εάν θυμάσαι έπεσε στις πόρτες  , με άψογους επαγγελματίες ναυτικούς ,
Και το καλοκαίρι  στη Σαντορίνη  τράκαρε με το νησί .με 5    άψογους επαγγελματίες ναυτικούς στην γέφυρα  , και μόνο ότι κάνεις κριτικοί σε νεκρούς  σε κανείς ένα φτηνό ξεφτίλα , που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του , αλλά νομίζω πως χρειάζεσαι βοηθείας  ψυχαναλυτή  για να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τα παιδικά σου τραύματα , δεν μπορώ να φανταστώ τι σου έκαναν αλλά κάτι μαύρο κρύβεις στην ψυχή σου , προσεξετο.?
Οι αξιωματικοί του Σάμινα,πήγαν στην φυλακή.Του Κωστάκου;Οι νεκροί του Κωστάκου,δεν "συμμετείχαν" στο ατύχημα.Κοιμούνταν.Οπότε κριτική σε αυτούς δεν κάνω.Οι ζωντανοί της γέφυρας τι συνέπειες υπέστησαν;

(Ο πούστης ο ύπαρχος , μου χρωστάει την 4ημέρη άδεια για το αίμα που έδωσα για την αδερφή του. Δεν  την αναγνώρισε το ρεμάλι. Αλλά δεν πειράζει, για εμένα το έκανα ,όχι γι 'αυτόν. Άλλωστε πάντα ήμουν αιμοδότης.)
Ότι κανείς για εσένα δεν το αναφέρεις , αλλά για την άδεια το έκανες και το χρησιμοποιείς , αυτό είναι  φτήνια μεγάλε ?
Ότι το έκανα για εμένα,αποδεικνύεται ότι δήλωσα να δώσω αίμα,όταν οι "παλιοί" που προφανώς τον ήξεραν,δεν δήλωσε κανείς.Ούτε από τους συναδέλφους του.2 άτομα πήγαμε από το καράβι.Και δεν τη ζήτησα ποτέ την άδεια.Αλλά όταν πήγα πριν φύγω με μετάθεση και ζήτησα 3 μέρες κανονική,έπρεπε να μου πει "πάρε προφορική να μη χρεωθείς άδεια".Αλλά δεν το έκανε.Comprende;

Και βέβαια δεν μου προκαλεί εντύπωση γιατί και εγώ έχω άσχημη γνώμη για τις –S-
Ποτε δεν πίστεψα ότι είναι αντρικά  πλοία .???????????
Έχεις δίκιο.Δεν ήταν αντρικά πλοία.Ήταν γεμάτο με πούστηδες πιλάφια.Αλλά εμείς οι ναύτες δεν είχαμε επιλογή,οι άλλοι,οι μόνιμοι,παρακαλούσαν να πάνε γιατί είχαν πολλές πλεύσιμες.Και πολύ "μαρούλι"...



 

enoxlitikos

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
521
Κριτικές
6
Like
7
Πόντοι
6
hunter τι ειδικότητα έχεις;Δε με νοιάζει ούτε ο βαθμός σου ούτε σε ποιο πλοίο είσαι,αν είσαι.Απλώς τι ειδικότητα έχεις;
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.365
Κριτικές
3
Like
7.021
Πόντοι
1.486
Είδα τις μαλακίες που έκανε ο μόνιμος διαχειριστής,όταν μου ζήτησε μαζί με ένα άλλο παλικάρι λογιστή,να του συμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα...

Εγώ ξέρω ότι στο ΚΠΜ μάλλον μαλακίζονταν.Στη δε γέφυρα είχαν αφήσει έναν σημαιοφόρο,που αμφιβάλλω αν είχε 1 χρόνο στο καράβι.Και άφησαν το καράβι στο ρελαντί να το παρασύρει το ρεύμα,και ενώ είχε δει το επιβατηγό από μακρυά,δεν το παρακολουθούσε κανείς....

Έχεις δίκιο.Δεν ήταν αντρικά πλοία.Ήταν γεμάτο με πούστηδες πιλάφια.Αλλά εμείς οι ναύτες δεν είχαμε επιλογή,οι άλλοι,οι μόνιμοι,παρακαλούσαν να πάνε γιατί είχαν πολλές πλεύσιμες.Και πολύ "μαρούλι"...

Άντε να ξανααπαντήσω γιατί δεν με ακούς και συνεχίζεις τα "τούβλα".
Α.ποια ασυμμάζευτα φίλε μου μάζεψες σε μια διαχείριση 150 το πολύ ατόμων με το φραπέ στα 0,40€ και την τυρόπιτα στα 0,50€? Με τζίρο δηλαδή μηνιαίως 300-400 ευρώ?Τι κατάχρηση να γίνει δηλαδή και ήρθες εσύ να βοηθήσεις καλύτερα από τον ΑΝΘΧΟ (Ο) Επιμελητή??
Β.Το "ΚΩΣΤΑΚΟΣ" ήταν "αγκιστρωμένο" στην ακτή εκεί δηλαδή που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ  η διέλευση εμπορικών πλοίων,ΚΑΤΑΣΚΟΤΕΙΝΟ λόγω της άσκησης με το πλήρωμα 5 ημέρες άυπνο..
Γ. Το "πούστηδες πιλάφια" παραπέμπει σε προσωπικό σου ψυχολογικό πρόβλημα και δεν το σχολιάζω..
 

enoxlitikos

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
521
Κριτικές
6
Like
7
Πόντοι
6
Άντε να ξανααπαντήσω γιατί δεν με ακούς και συνεχίζεις τα "τούβλα".
Α.ποια ασυμμάζευτα φίλε μου μάζεψες σε μια διαχείριση 150 το πολύ ατόμων με το φραπέ στα 0,40€ και την τυρόπιτα στα 0,50€? Με τζίρο δηλαδή μηνιαίως 300-400 ευρώ?Τι κατάχρηση να γίνει δηλαδή και ήρθες εσύ να βοηθήσεις καλύτερα από τον ΑΝΘΧΟ (Ο) Επιμελητή??
Β.Το "ΚΩΣΤΑΚΟΣ" ήταν "αγκιστρωμένο" στην ακτή εκεί δηλαδή που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ  η διέλευση εμπορικών πλοίων,ΚΑΤΑΣΚΟΤΕΙΝΟ λόγω της άσκησης με το πλήρωμα 5 ημέρες άυπνο..
Γ. Το "πούστηδες πιλάφια" παραπέμπει σε προσωπικό σου ψυχολογικό πρόβλημα και δεν το σχολιάζω..

Α.)Αν ήταν μόνο οι τυρόπιτες και οι καφέδες,δε θα είχαν αξ/κο για να διαχειριστή τα βιβλία.Θα είχαν Υπ/κό και πολύ θα τους ήταν...Αλλά είχαν και άλλα στις προμήθειες...
Β)Τα ραντάρ ήταν εν λειτουργία όμως.Και ο Σημαιοφόρος που ήταν στη γέφυρα είχε δει το φωτισμένο επιβατηγό,αλλά δεν το παρακολουθούσε ώστε να το αποφύγει.Το είδε και το ξέχασε.Λάθος είναι και αυτό.Δεν είμαι ναυτικός,αλλά μόλις είχε γίνει το συμβάν και βγήκαν οι πληροφορίες στα ΜΜΕ,μου λέει ο πατέρας μου "να δεις που είχε ρελαντί τον κινητήρα για να μην κάνει θόρυβο,και εκεί έχει ρεύματα,και το σκαφάκι το παρέσυρε".Και βγήκε αληθινός μετά με τα δημοσιεύματα,ότι εκεί που το έβλεπε από τη γέφυρα,το έβαλε το Σάμαινα,στην πρύμνη...Δε μου λέει τίποτα ότι ήταν 5 ημέρες άυπνο το πλήρωμα.Άσκηση ήταν σε εξέλιξη.Δεν ήταν φυσιολογικό ταξίδι.
Γ)Αυτά τα περί ψυχολογικών προβλημάτων,είναι η "καραμέλα" των μονίμων.Όλοι έχουν ψυχολογικά,εκτός από εσάς....

Τέλος από εμένα.Αν μπορούσα να μιλήσω με ονόματα κλπ,θα καταλαβαίνατε πολλά.Αλλά δε θα το κάνω.Πάντα όμως είχα μια απορία.Αφού οι Ναυτικές Διατάξεις ισχύουν,και αναφέρετε ρητά ότι η χρήση πλαγίων μέσων τιμωρείται,γιατί δεν τιμωρήθηκε ποτέ κανείς;Μήπως επειδή προσδοκούν όλοι οι μόνιμοι "να τους φτιάξουν" τα "βύσματα";
 

wabbit

Νέο Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2005
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
φίλε hunter μήπως τον ενοχλιτικό τον στρίμωξε κανάς παππούς μέσα στον "ανελκυστήρα" του σπιτιού του όταν ήταν μικρός;
Δε εξηγείται διαφορετικά!
χαχαχα
για να ολοκληρώσουμε όταν ένα δέντρο είναι άρρωστο ή στραβό δεν καίμε όλο το δάσος.
έτσι μάθε ότι είναι είδος προς εξαφάνιση τα στελέχη του ναυτικ. που έχουν μόνο απολητήριο Α Λυκέιου. όχι μόνο αυτό αλλά παρατηρείται αξ και υπαξ να έχουν και απο ένα ή περισσοτερα πτυχία πανεπιστημίου, εκτός από την 2ετη εκπαίδευση σε στρατιωτικο πανεπιστήμιο για τους αξ "οχι όλους" στην αμερική.
Παράλληλα με την συνολική προσπαθειά μας να ανεβάσουμε το επιπεδό μας, το ναυτ. έχει γίνει ακομα πιο "επαγγελματικο" παρόλο που η γραφειοκρατεία αυξήθηκε.
Αρα πήγαινε να πεις ιστορίες στα παιδιά σου και στους φίλους σου γιατι εισαι γραφικός πλέον.

ΥΓ: "Sorry" για την γλώσσα μου αλλα τι να κάνουμε είμαι καραβίσιος!!
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.400
Κριτικές
1
Like
924
Πόντοι
96
Θα μιλησω στο επίπεδο σας.
  Κοιταξτε αν καμια ψαροτρατα τουρκικη μπηκε στα Ελληνικα υδατα, καντε καμια αναχαιτιση σε κανα τσαρτερ που δεν εχει δωσει κωδικο κιοταξτε μην κλασει κανας Τουκος σκοπος προς τα ελληνικα σύνορα μην γινει κανα θερμο επεισόδιο και φατε καμια εμπλοκη και αφηστε μας εμας!!
  Ο ΠΟΛΙΤΗΣ πια επειδη δεν περιμενει διορισμο ψηφιζει για το καλο της χωρας και ΟΧΙ το λαμογιο το βυσμα του επειδη φοβαται μην αλλαξουν τα πραγματα κα φαει καμια δυσμενη στην Ζηρο-Εβρο-Σουδα!!!!

  ΑΤΕΝΩΣ


ΥΓ Οταν πήγα ατηλεφωνητος 15 μερες τσαπιζα!!! Ξαφνικά μια μέρα βλεπω 10 μονιμους με εργαλεια να ερχονται καταπάνω μου. και εκει που λέω "ωχ να με δειρουν ερχονται" αρχιζουν να τσαπίζουν μαζι μου. Το ιδιο μεσημερι εφυγα με Πασχαλινη αδεια (15 ημερες μετα το Πασχα). Ευχαριστω τον μόνιμο που ξυπνησε μεσα του το αισθημα δικαιου-πατριωτισμου-συναδελφικοτητας. καποιο κακοι θα ελεγαν οτι φοβήθηκαν το βυσματωμα αλλα ο ΜΟΝΙΜΟΣ σκεφτεται πρωτα την ΠΑΤΡΙΔΑ και μετα την ΠΑΡΤΗ του!!
 

enoxlitikos

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
521
Κριτικές
6
Like
7
Πόντοι
6
φίλε hunter μήπως τον ενοχλιτικό τον στρίμωξε κανάς παππούς μέσα στον "ανελκυστήρα" του σπιτιού του όταν ήταν μικρός;
Δε εξηγείται διαφορετικά!
χαχαχα
για να ολοκληρώσουμε όταν ένα δέντρο είναι άρρωστο ή στραβό δεν καίμε όλο το δάσος.
έτσι μάθε ότι είναι είδος προς εξαφάνιση τα στελέχη του ναυτικ. που έχουν μόνο απολητήριο Α Λυκέιου. όχι μόνο αυτό αλλά παρατηρείται αξ και υπαξ να έχουν και απο ένα ή περισσοτερα πτυχία πανεπιστημίου, εκτός από την 2ετη εκπαίδευση σε στρατιωτικο πανεπιστήμιο για τους αξ "οχι όλους" στην αμερική.
Παράλληλα με την συνολική προσπαθειά μας να ανεβάσουμε το επιπεδό μας, το ναυτ. έχει γίνει ακομα πιο "επαγγελματικο" παρόλο που η γραφειοκρατεία αυξήθηκε.
Αρα πήγαινε να πεις ιστορίες στα παιδιά σου και στους φίλους σου γιατι εισαι γραφικός πλέον.

ΥΓ: "Sorry" για την γλώσσα μου αλλα τι να κάνουμε είμαι καραβίσιος!!

Άσε,ξέρουμε τι άτομα πάνε ως επί το πλείστον στις στρατιωτικές σχολές.Οι καρπαζοεισπράκτορες του σχολείου,που φοβούνται για το εργασιακό τους μέλλον.Αυτοί που κανείς ή σχεδόν κανείς δεν τους έκανε παρέα!Είχαμε αρκετούς τέτοιους στο σχολείο,που όλως τυχαίως έγιναν στρατιωτικοί.Και μετά βγάζουν τα συμπλέγματά τους στους κληρωτούς...

Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν μορφωμένοι άνθρωποι.Είναι οι μετεωρολόγοι,κάποιοι οικονομικοί,οι δικαστικοί.Οι υπόλοιποι...

Επίσης μαγκάκο,καραβίσια γλώσσα άσε να μιλάνε άλλοι όχι εσύ.Κάποιοι που έχουν περάσει πάνω από 5 φορές τις δεξαμενές του Παναμά,κάποιοι που έχουν δει από κοντά τους πιγκουίνους στον πορθμό του Μαγγελάνου,και έχουν φάει στη μάπα πολλά κύματα από Ωκεανούς.Αυτοί είναι Ναυτικοί με αρχίδια,όχι αρχίδια ναυτικοί...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Κοιταξτε αν καμια ψαροτρατα τουρκικη μπηκε στα Ελληνικα υδατα, καντε καμια αναχαιτιση σε κανα τσαρτερ που δεν εχει δωσει κωδικο κιοταξτε μην κλασει κανας Τουκος σκοπος προς τα ελληνικα σύνορα μην γινει κανα θερμο επεισόδιο και φατε καμια εμπλοκη και αφηστε μας εμας!!

  Ρε φιλαρακι γιατι κουβαδιαζεις ετσι ανεγκεφαλα ολο τον κοσμο...Τι μαλακιες γραφεις για ψαροβαρκες και τσαρτερ...;Δεν σκοπευω να βγαλω τιποτα στρατιωτικες κορωνες ωστε να υπερασπιστω το "συναφι"μου οπως λετε πιο πανω,αλλα ημαρτον....Σιγουρα εχουμε δωσει καποια δικαιωματα οι μονιμοι ολων των ειδικοτητων,αλλα δεν νομιζω τετοια ταση μηδενιστικη οτι αξιζει για κανενα επαγγελμα...Δηλαδη τι να πω εγω για σενα και την οποια δουλεια σου που παραπονιεσαι ,οταν στην Σιβηρια σε διαφορα ορυχεια ανθρακα καποιοι παιρνουν το 1/10 του οποιου μισθου σου και δεν μιλανε...Επι τετοιας βασης θα μιλαμε...;Η δουλεια σου ειναι αυτη που ειναι και την κανεις κατα συνειδηση οπως μπορεις(καλα η οχι) και η δουλεια μου η συγκεκριμενη ειναι αλλης φυσεως απο την δικια σου,αλλα και τις δυο καποιος πρεπει να τις κανει ...κατα συνειδηση...


Επίσης μαγκάκο,καραβίσια γλώσσα άσε να μιλάνε άλλοι όχι εσύ.Κάποιοι που έχουν περάσει πάνω από 5 φορές τις δεξαμενές του Παναμά,κάποιοι που έχουν δει από κοντά τους πιγκουίνους στον πορθμό του Μαγγελάνου,και έχουν φάει στη μάπα πολλά κύματα από Ωκεανούς.Αυτοί είναι Ναυτικοί με αρχίδια,όχι αρχίδια ναυτικοί...


  Επισης φιλε ενοχλητικε....ειναι κριμα και αδικο να αοριστοποιουμε ολες τις φασεις της κουβεντας στην οποια συμμετεχουμε....Και εγω εχω να πω συγκεκριμενα παραδειγματα για περιστατικα με ναυτικους που δεν εκαναν σωστα την δουλεια τους οπως και εσυ αντιστοιχα...δεν ειναι σωστο ομως να μηδενιζουμε αβασανιστα την δουλεια (την οποιαδηποτε,δεν εχει σημασια..)κανενος....και επειδη ενας ηλιθιος εκανε το αλφα η το βητα ,να μηδενιζουμε ολοκληρο τον κλαδο....

  Απλως καποιοι ιδρωνουν την φανελα και την αισθανονται βαρια στους ωμους....και αλλοι την γραφουν στα αρχιδια τους....Ειναι ιδιοι;
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Προς KALIS

Φίλε KALIS, καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ τη θέση σου. Δεν ανήκω σε αυτούς τους άσχετους παπαρολόγους που δεν αντιλαμβάνονται την ανάγκη της ΑΜΥΝΑΣ και επειδή έχουν φτωχό μυαλό αναμασούν τις βλακείες που τους πασάρει η παρέα του Τσίπρα περι "μιλιταρισμού" και "ούτε μια ώρα στο στρατό" καθώς κι άλλες ξενόφερτες και πολιτικά υποκινούμενες ανοησίες.

...Όμως, ΔΕΝ μπορείς να αγνοήσεις τα παρακάτω (σημειώνω με bold τα σημαντικότερα), τα οποία είναι επιβαρυντικά για το ΠΝ:



Το Πολεμικό Ναυτικό είναι ένας Κλάδος με μεγάλη συναισθηματική αίγλη στην Ελλάδα, τόσο στην αρχαιότητα, όσο και στα νεότερα χρόνια, οπότε υποτίθεται ότι αρχίζει η νεότερη ιστορία του Κλάδου. Μια προσεκτική ανάγνωσή της όμως θα δείξει ότι είναι ενοχλητικά γεμάτη με συντεχνιακές κινήσεις, στάσεις, ανάμιξη στην πολιτική (ιδίως υπέρ του Στέμματος). Ο Κλάδος δεχόταν βασικά αριστοκρατικής προέλευσης αξιωματικούς και ενέτεινε αυτό το πνεύμα.

Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα εμφανίστηκε η έξωθεν μόδα της Διακλαδικότητας. Κατά βάση, στην εδώ χρήση της, είναι μια προσπάθεια κατασπατάλησης χρήματος σε φανταιζί πράγματα (υπόγεια διοικητήρια, γιγαντοθόνες, πυρηνικά λάπτοπ κλπ) και, πάνω απ' όλα, μια τάση αφαίρεσης εξουσίας και ευθύνης από τους στρατιωτικούς και μεταβίβασης τους στους πολιτικούς: αρχικά στον εκάστοτε ΓΕΕΘΑ (ένστολος πολιτικός 100%, όπως φάνηκε πρόσφατα) και εξ' αυτού στον Υπουργό Άμυνας, το ΚΥΣΕΑ και τον Πρωθυπουργό. Τα αποτελέσματα τα είδαμε στα Ίμια.

Φυσικά, μια τέτοια Διακλαδικότητα είναι απευκταία και καταγέλαστη. Αλλά η υγιής της διάσταση, η αγαστή συνεργασία μεταξύ μονάδων των 3 Κλάδων για την βέλτιστη επίτευξη συγκεκριμένων πολιτικοστρατιωτικών σκοπών, είναι αναγκαία. Και αυτό ίσχυε πολύ προτού μας επανέλθει από το εξωτερικό, η νέα, αντιστρατιωτική και αντιπολεμική της μορφή (όπως εμφανίζεται στην ελληνική εφαρμογή). Σε αυτή τη Διακλαδικότητα, το ΠΝ υπήρξε πάντα ο μέγας οπισθοδρομικός και την υπέσκαπτε με κάθε τρόπο, έχοντας αναπτύξει έναν μύθο γύρω από τον εαυτό του (η δράση του μετά την Απελευθέρωση στους πολέμους είναι το λιγότερο φτωχή, με εξαίρεση τους Βαλκανικούς-και αυτό χωρά πολλή συζήτηση) και αντιμετωπίζει τις θαλάσσιες επιχειρήσεις και τη θάλασσα σαν τσιφλίκι του. Πράγματι μετα την Απελευθέρωση από τον Τουρκικό ζυγό η συμμετοχή του Ναυτικού στους αγώνες του Έθνους είναι ιδιαίτερα φτωχή. Ακόμα και στον Α' Βαλκανικό Πόλεμο που ο Στόλος υπό τον Κουντουριώτη και με το "Αβέρωφ" μάντρωσε τον Τουρκικό εντός των Στενών στις δύο κύριες ναυμαχίες που δόθηκαν δεν σημειώθηκε κάποια απώλεια/βύθιση εχθρικού σκάφους. Βέβαια η καταβύθιση του εχθρού σε μια ναυμαχία δεν αποτελεί αυτοσκοπό αλλά είναι χαρακτηριστική η απουσία επίτευξης εχθρικών απωλειών σε ναυμαχία με Ελληνικά πλοία στις μάχες του 20ου αιώνα. Και αυτό από έναν Κλάδο, που πρόσφατα (2000) ανέφερε επισήμως ότι σκοπός του είναι να φέρει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα στελέχη του στην Ξηρά και να περιορίσει την υπηρεσία εν πλω (οι κληρωτοί του Κλάδου είναι εδώ και χρόνια όλοι στην ξηρά, προσφέροντας σε αγγαρείες, σκοπιές και δεξιώσεις).

Χειρότερα ακόμη, όχι μόνο δεν επιτρέπει στους άλλους Κλάδους αντίστοιχες δραστηριότητες, αλλά αρνείται να καλύψει εκείνο τις θαλάσσιες ανάγκες του, αν δεν το κρίνει σκόπιμο ή συμφέρον. Διαρκώς ζητά πανάκριβα συστήματα και πλοία, με γνώμονα το συμφέρον του Κλάδου και των Στελεχών του (πρεστίζ, συμβόλαια) και όχι την αμυντική του αποστολή. Δεν αρκεί που δεν έχει διάθεση, πίστη και κότσια στην αποστολή του, εμποδίζει και τους άλλους να κάνουν ότι μπορούν! Μέχρι τα Ίμια έβαζε Βέτο στην ΠΑ για την απόκτηση πυραύλων ναυτικής κρούσης, με αποτέλεσμα πρακτική απομόνωση της Κύπρου από 1-2 τουρκικές φρεγάτες μόλις νοτίως της Ρόδου! Απαίτησε την εκπαίδευση των Βατραχανθρώπων του στρατού, με αποτέλεσμα εξαιρετικά μικρούς αριθμούς αποφοίτων. Πήρε την κυριότητα των αεροστρώμνων Zubr ("Κεφαλονιά") από τον ΕΣ, με αποτέλεσμα την απώλεια δυνατοτήτων ολοκληρωμένου αμφίβιου ελιγμού, παρά το ότι δεν μπορεί να τα προστατεύσει και συνοδεύσει. Και ακολουθεί πειθήνια έξωθεν εντολές, καθώς αποφέρουν καριέρα, γνωριμίες και Εκτός Έδρας σε "ειρηνευτικές αποστολές" χωρίς τους κινδύνους των ανταρτών και των ναρκών που αντιμετωπίζει ο ΕΣ στο εκάστοτε "ειρηνευόμενο" έδαφος. Όταν πρόσφατα (2006) του προτάθηκε από ρωσοϊνδική κοινοπραξία το στρατηγικό ναυτικό βλήμα Brahmos, που έχει εμβέλεια 300 χλμ, υπερηχητική ταχύτητα θηριώδη εκρηκτική κεφαλή και μπορεί να πλήττει στόχους τόσο εδάφους όσο και θαλάσσης, εκτοξευόμενο από έδαφος (φορτηγό) αέρα και θάλασσα, το ΠΝ, αντί να χαρεί με την πιθανότητα έλευσης ενός πραγματικά στρατηγικού όπλου που θα προξενούσε αύξηση του ειδικού του βάρους μεταξύ των Κλάδων, αλλά και στην ευρύτερη ανατολική Μεσόγειο και θα αρρώσταινε από ανησυχία τους Μογγόλους, έφριξε στην ιδέα και αρνήθηκε κάθε προσέγγιση με πανικό.

Και αυτό όχι επειδή είναι άγνωστο όπλο στους αξιωματικούς του και την υπάρχουσα υποδομή, και άρα πολυέξοδο στην επιτυχή εγκατάστασή του στα υπάρχοντα πλοία. Η κατασκευάστρια προσφέρει με δικά της έξοδα την οπλική ολοκλήρωση και ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα του Brahmos στο περιβάλλον των φρεγατών Ύδρα, στα πλαίσια του προγραμματισμένου εκσυγχρονισμού τους. Aν σκεφτεί κανείς ότι ο Μιαούλης έκαψε, για πολιτικούς λόγους τον ελληνικό στόλο (κάτι που δεν είχε τολμήσει να κάνει με τον τουρκικό, παρά την προσπάθεια του Κανάρη στην Αλεξάνδρεια), καταλαβαίνουμε ποιες παραδόσεις εμπνέουν τον Κλάδο και τι μπορούμε να περιμένουμε από αυτόν, όσο επιμένει στο να έχει πολιτική συνείδηση.

Βαρύνεται με ανάρμοστες πρακτικές και είναι σφόδρα και ενεργά πολιτικοποιημένο: στο παθητικό του καταγράφονται η αδυναμία της ΜΥΚ στην Κύπρο το '74 να εκτελέσει οποιαδήποτε αποστολή με το εκεί κλιμάκιο, η ανταρσία του "Βέλος", η παράδοση της τορπιλλακάτου Τ2 στους Τούρκους στην Κύπρο (όλα αυτά στα πλαίσια του αντιδικτατορικού αγώνα). Και αυτό ενώ,  πάλι οι Τούρκοι είχαν περισσότερο παλαιό αμερικανικό υλικό, αλλά το ΠΝ είχε, χάρη στη χούντα, τέσσερις πυραυλακάτους με πυραύλους Exocet. Οι Τούρκοι ούτε που είχαν ονειρευτεί τέτοια πλοία (και όπλα στο Ναυτικό). Επίσης, εκτός των περισσευμάτων του Β' ΠΠ, υπήρχαν 4 υπερσύγχρονα γερμανικά υποβρύχια με κατευθυνόμενες τορπίλλες και νέα ηλεκτρονικά και ακουστικά συστήματα. Το τουρκικό ναυτικό (TDK) δεν είχε δει κάτι τέτοιο ούτε ζωγραφιστό.

Τέλος, η εθνική ντροπή των Ιμίων και πρόσφατα η ανεκδίκητη δολοφονία του Ηλιάκη. Στα δύο τελευταία ίσως τυχαία, αρχηγοί ΓΕΕΘΑ ήταν Ναύαρχοι (τότε ο Ναύαρχος Λυμπέρης, νυν ο Ναύαρχος Χηνοφώτης). Το σκορ είναι εκπληκτικό, αν κανείς αναλογιστεί ότι μόνο 1 στους 4 ΓΕΕΘΑ προέρχεται από το ΠΝ! Ωσαύτως, τόσο ο Ναύαρχος Χηνοφώτης όσο και ο Πλοίαρχος Γκίκας, που πολιτεύτηκε στην Κέρκυρα με το Κυβερνόν κόμμα, αμείφθηκαν με πολιτική καριέρα για τις πράξεις τους από υπεύθυνες θέσεις, ο ένας καταπίνοντας τη δολοφονία Ηλιάκη και διάφορα άλλα (πχ την αποδόμηση των ΕΔ) και ο δεύτερος απαγορεύοντας πάσα αναφορά στον τουρκικό κίνδυνο από την θέση του, ενεργώντας σχεδόν ως τοποτηρητής των πλέον φιλότουρκων και αμερικανόδουλων κύκλων του ΥΠΕΞ στο ΥΕΘΑ. Και αυτό δεν είναι καινούργιο: Ο Κυβερνήτης του "Βέλος" Ναύαρχος Παππάς (που παρέδωσε πλοίο, πλήρωμα και Σημαία σε ξένη δύναμη και οι Ελληνικές Κυβερνήσεις που ακολούθησαν όχι μόνο δεν του έκοψαν τον κώλο, αλλά έχτισαν και ένα μύθο γύρω από το γεγονός της ανταρσίας) είχε δείξει το δρόμο του πολιτεύεσθαι από παλιά…
 

wabbit

Νέο Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2005
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
pathfiner  σε γενικές γραμμές έχεις δικιο αν και λίγο "ελάχιστα" υπερβολικός.
Ψάξε επίσης και για κάποια νέα Συμμαχικά κέντρα  να μάθεις γαργαλιστικές λεπτομέριες ως προς τις επιδόσεις το ενδοξου ΒΝ.Ευτυχώς η νοοτροπία αλλάζει με τα παιδια από τις πανελλήνιες έτσι οι αξ δεν είναι γόνοι ενδόξων οικογενιών αλλα και φτωχα και εξυπνώτερα παιδιά από την επαρχία, όπως και οι υπαξ δεν είναι οι αμώρφοτοι και πεινασμένοι ορφανοι , αλλα ατομα που εχουν ακόμα και πτυχία πανεπηστιμίου σε καλό ποσοστο.

enoxlitikos έχω πάει σε 20 χώρες έχω δει σε νεοτευκτο πλοίο να κοντεύει να βουλιάξει από  τα κύματα στο οποιο καταστραφικε το radar απο αυτά και πιστεψε με οχι απο κακη κατασκευή γιατι ημασταν σε αποστολή και επρεπε, εχω ταξιδέψει στον ατλαντικό σχεδόν μέχρι το αρκτικο κύκλο και και και ...... μεχρι και στο λιβανο μαζεύαμε κοσμο .......
μην απαντησεις δεν έχει νόημα απλα ο μικροκοσμός σου δεν είναι η ουτοποία , ούτε φυσικα και κανενός ο μικρόκοσμος , απλα έχεις μείνει σε είκονες 20 χρόνια πίσω τουλάχιστων


Κυριοι ας περάσουμε στα καλα του κλάδου !!!
Υποβ'αλλετε εμπέιρίες από Odessa kai κοστάντζα.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom