Θα μας πεις με ποιους είσαι;
Αν το πηγάδι είναι εντός ελληνικής επικράτειας, κατούρησαν![]()
1. Είμαι με αυτό που μου φαίνεται σωστό και δίκαιο, ανεξάρτητα απο έθνη, κράτη κλπ.
2. Στα περί κατουρημάτων δεν σε έπιασα. Αν θες τα κάνεις πιο λιανά;
Θα μας πεις με ποιους είσαι;
Αν το πηγάδι είναι εντός ελληνικής επικράτειας, κατούρησαν![]()
για το καθενανε αλο ινε το σοστο αλο το δικιο και παντα ο δινατος εχι δικεο,αρα η αμερικι1. Είμαι με αυτό που μου φαίνεται σωστό και δίκαιο, ανεξάρτητα απο έθνη, κράτη κλπ.
2. Στα περί κατουρημάτων δεν σε έπιασα. Αν θες τα κάνεις πιο λιανά;
για το καθενανε αλο ινε το σοστο αλο το δικιο και παντα ο δινατος εχι δικεο,αρα η αμερικι
γιατι ρε κολιτε αδικο εχο και ο Μεγαλεξαντρος σφακτις ιτανε αλα επιδι τιν ιστορια τι γραψανε ελινες ιταν πολιτιστις....ετσι και η αμερικανι παλιοτερα η εγλεζη η γαλι ολοι με τι σιρα τουςΟΧΟΥ ΟΧΟΥ !!! Φερθούκο σε πήρε χαμπάρι και η ΛΑΙΚΗ ΣΟΦΙΑ του αγαπητού Βοθρούλη !!!
...χαχαχα, Ρε Φέρθυ, αφού ότι λές είναι σαν να ακούμε την θέση του Department Of State,
τί κουράζεσαι να τα γράφεις να τα εμπεδώσουμε ??? Άμα θέλουμε διαβάζουμε και τις δηλώσεις της Ντορολίζας
ή και της Μαυρολίζας ακόμα για να πάρουμε την Ορίτζιναλ 'ΓΡΑΜΜΗ' ...χαχαχαχαχαχαχα
γιατι ρε κολιτε αδικο εχο και ο Μεγαλεξαντρος σφακτις ιτανε αλα επιδι τιν ιστορια τι γραψανε ελινες ιταν πολιτιστις....ετσι και η αμερικανι παλιοτερα η εγλεζη η γαλι ολοι με τι σιρα τους
Θουκυδίδης Διάλογος Μηλίων και Αθηναίων Μάρτιος 416 π.Χ.
Τον Μάρτιο του 416 π.Χ. εμφανίστηκαν οι Αθηναίοι, με ισχυρές δυνάμεις ναυτικού και πεζικού, έχοντας πολλαπλάσια δύναμη από εκείνη που μπορούσαν να αντιπαρατάξουν οι Μήλιοι και με την απειλή της βίας ζητούσαν να διαπραγματευτούν «εκούσια» προσχώρηση της Μήλου στην αθηναϊκή «συμμαχία».
Τις «διαπραγματεύσεις» που ακολούθησαν, έχει καταγράψει ο Θουκυδίδης (βιβλίο 5ο κεφ. 84-116) είναι γνωστός ως διάλογος Μηλίων και Αθηναίων:
...
89. ΑΘ. Κι εμείς λοιπόν δε θα πούμε με ωραίες φράσεις μακρούς λόγους, που δεν πρόκειται να σας πείσουν, ή ότι δίκαια έχουμε την ηγεμονία μας, επειδή νικήσαμε τους Πέρσες, ή ότι τώρα εκστρατεύουμε εναντίον σας, επειδή αδικούμαστε, κι από σας ζητούμε να μη νομίσετε πως θα μας πείσετε λέγοντας ή ότι, ενώ είστε άποικοι των Λακεδαιμόνιων, δεν πήρατε μέρος στον πόλεμο στο πλευρό τους ή δε μας κάματε κανένα κακό. Έχουμε την απαίτηση να επιδιώξουμε πιο πολύ να επιτύχουμε τα δυνατά από όσα κι οι δυο μας αληθινά έχουμε στο νου μας, αφού ξέρετε και ξέρουμε ότι κατά την κρίση των ανθρώπων το δίκαιο λογαριάζεται όταν υπάρχει ίση δύναμη για την επιβολή του κι ότι, όταν αυτό δε συμβαίνει, οι δυνατοί κάνουν ό,τι τους επιτρέπει η δύναμή τους κι οι αδύναμοι υποχωρούν κι αποδέχονται.
γιατι ρε σι η διμοκρατια στιν αθινα ιχε τους δουλους τις που τους γαμαγανε ασιστολτα ετσι και η αμερικανα γαμα ολους και περνα καλα η αρχιγια που χι διμοκρατιαΔεν έχεις άδικο ΣΕΒΑΣΤΕ Συνμπουρδελιάρη Βόθρε, RESPECT.
Και όπως είπαν οι Αθηναίοι στους Μήλιους, το ΔΙΚΑΙΟ υπάρχει μεταξύ ισοδύναμων και ποτέ μεταξύ δυνατού και αδύνατου.
γιατι ρε σι η διμοκρατια στιν αθινα ιχε τους δουλους τις που τους γαμαγανε ασιστολτα ετσι και η αμερικανα γαμα ολους και περνα καλα η αρχιγια που χι διμοκρατια
η καλι διμοκρατια θελι κοσμο να γαμασ
αμ αισε δουλο καλιτερα να πεθανισ κολιτεΑγαπητέ Βοθρούλη, αληθινά καλοπροαίρετα, θα διαφωνήσω κι εδώ μαζί σου, στην
Αρχαία Αθήνα αυτοί που είχαν δούλους ΔΕΝ είχαν δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω τους
αντίθετα με το τί συνέβαινε στην Ρώμη και αντίθετα με το τί κάνουν σήμερα οι Αμερικάνοι
που ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΑΜΑΝΕ ΤΟΥς ΛΑΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΒΟΜΒΕΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΌ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ,
γι΄αυτό και πεθαίνουν παντού στο Ιράκ, στο Αφγανιστάν και στο Κόσοβο τα παιδάκια από Καρκίνους !!!
Τρία σχόλια:
1. Αυτό που λες παραπάνω για να μπούμε στα Σκόπια ως ειρηνευτική δύναμη, θα μπορούσαν κάλλιστα να το κάνουν και οι Τούρκοι. Δηλαδή σε περίπτωση πολέμου με ελληνική εμπλοκή, να μπουν για να προστατεύσουν τους ΤΟΥΡΚΟΦΩΝΟΥΣ πληθυσμούς που ζουν εδώ. Αν δεν είσαι της άποψης "πολλά μέτρα και πολλά σταθμά", θα σου άρεσε κάτι τέτοιο;
Τρία σχόλια:
2. Είχα την εντύπωση οτι είσαι ευρωπαϊστής. Έχεις σκεφτεί λοιπόν πόσο ευρωπαϊκό ακούγεται στο Παρίσι, στο Λονδίνο ή τη Ρώμη το σύνθημα που -περίπου- ενστερνίζεσαι, δηλ. "διαμελισμός των Σκοπίων και κοινά σύνορα με τη Σερβία";
Τρία σχόλια:
3. Αν εσύ καλοβλέπεις ΣΗΜΕΡΑ την επέκταση των ελληνικών συνόρων, τότε γιατί να μην καλοβλέπουν την επέκταση και των δικών τους συνόρων κάποιοι Σκοπιανοί, Τούρκοι, Αλβανοί κλπ; Στο πηγάδι κατούρησαν αυτοί;
1. Είμαι με αυτό που μου φαίνεται σωστό και δίκαιο, ανεξάρτητα απο έθνη, κράτη κλπ.
[size=12pt]- Το διεθνές δίκαιο δεν είναι σαφές ούτε εφαρμόζεται πάντα, ουτε υπάρχουν αυτόματοι μηχανισμοί επιβολής του.
Η εφαρμογή καθε μορφής δικαίου επιβάλλει μηχανισμό συμμόρφωσης των παρανομούντων.
Στις Διεθνείς Σχέσεις ότιαν ο παρανομών είναι Ισχυρός είναι εξαιρετικά δύσκόλο και απίθανο να συμμορφωθεί. Και όταν ακόμα ο Παρανομών είναι λιγότερο ισχυρός δεν είναι βέβαιο ότι η υπόλοιπη διεθνής κοινότητα θα θελήσει να επωμιστεί το κόστος εξαναγκασμού του σε συμμόρφωση.
- Το Διεθνές Δίκαιο δεν βρίσκεται υπεράνω αυτών που πρέπει να το εφαρμόσουν.
Αντίθετα από ότι συμβαίνει με το εσωτερικό Δίκαιο ενός Κράτους-όπου ο νομοθέτης είναι απρόσωπος και πάνω από τους πολίτες- το Διεθνές Δίκαιο διατυπώνεται από Διεθνείς Συμβάσεις και Διεθνείς Οργανισμούς μέσα στους οποίους τα ειδικό βάρος κάθε χώρας είναι πολύ διαφορετικό
- Το Διεθνες Δίκαιο λαμβάνει πολύ περισσότερο υπόψιν τα συμφέροντα των ισχυρών, παρά των λιγότερο ισχυρών.
Δεν είναι απρόσωπο στην διατύπωση του και δεν είναι αυτόματο στην εφαρμογή του.
Για την ακρίβεια το Διεθνές Δίκαιο είναι Αρχή Νομιμοποιήσης Συσχετισμού Ισχύων.
Άρα τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την Ισχύ ως μέσο ρύθμισης των Διεθνών Σχέσεων[/size]
Τον Χρύσανθο Λαζαρίδη τον γνωρίζω απο την εποχή που ήταν στη Β' Πανελλαδική το 1978 (μάλλον δεν θα την έχεις ακουστά)
δεν μου λέει κάτι η παράθεση απο το βιβλίο του.
Μίλησα για το προσωπικό κριτήριό μου.
Που εξακολουθεί να είναι αυτό που ΕΜΕΝΑ μου φαίνεται δίκαιο και σωστό.
Τα υπόλοιπα που λέει ο Χρύσανθος είναι ενδιαφέροντα μεν, αλλά ουδόλως με αφορούν.
1. Συγχαρητήρια για τις γνωριμίες σου αλλα τότε ήμουν... μόλις δυο χρονών...
2. Προφανώς δεν περιμένεις να ασκήσει η Πατρίδα Εξωτερική Πολιτική πάνω στο προσωπικό κριτήριο κανενός.
Τα υπόλοιπα φυσικά και τα φανταζόμουν και φυσικά ουδόλως μας αφορούν και εμάς τους υπόλοιπους, απο την στιγμή που δεν έχεις κάτι να αντιπαραβάλλεις και η άποψη είναι να πηγαίνουμε αενάως ως πρόβατα επι σφαγη μπας και αγιάσουμε
κιριε παπακι ινε φισικο να μι σιφονουμε εσι ισε γραματιζουμενος και γο αργαματος οτι λεο τα χο δι και ακουσι σε ντοκιμαντερΑπο το παραλήρημα του Σκορπιού κρατάω μόνο τη δική του ορθογραφία στη λέξη εξτρατεία. Που δείχνει και την ελληνικότατη παιδεία που έλαβε, την οποία θέλει και να εξάγει, τρομάρα του.
![]()
![]()
![]()
![]()
Υ.Γ. Βοθρούλη, ρισπέκτ κατά τα άλλα, είτε συμφωνούμε είτε όχι.![]()
Ελπίζω μόνο να μην θεωρείς ως υποχρεωτικό το δικό σου τρόπο σκέψης.
Υποχρεωτικό ποτέ. Και ευτυχώς και καλύτερα. Προτιμώ να είμαι Αιρετικός.
Αλλα πλειοψηφικό στην προκειμένη οπωσδήποτε.
Ένα Δημοψήφισμα από αυτά που λείπουν στην "Δημοκρατία" μας/σας, έστω προσχηματικό θα στο έδινε να το καταλάβεις μέχρι και εσύ.
Αλλά μπροστά στο "Δίκιο του Φέθρυ" η Δημοκρατία περισσευει...
κιριε παπακι ινε φισικο να μι σιφονουμε εσι ισε γραματιζουμενος και γο αργαματος οτι λεο τα χο δι και ακουσι σε ντοκιμαντερ
εσι ισε προοδεφτικος και εγο αφοδεφτικος
ρισπεκτ σε σενα αν και δε ξερο τι ακριβος ινε (μαλον καλο ινε)