Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
ναι αλλά ήταν πριν 16 χρόνια......

Όχι, απλά είχαν μία τουρμπίνα με διάμετρο όσο βινυλίου δίσκου και βάρος λες και ήταν από μόλυβο.

Άλλωστε, το quattro που έγραψες (FYI, ονομάζεται UR-quattro [ουρ-κβάτρο]) ήταν πιο παλιό και δεν είχε το ίδιο πρόβλημα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Με 300 ιππους και πανω, δε στα σκαει ΚΑΝΕΝΑΣ αμα εχεις ορεξη να τα γαμησεις ολα
Αμα πας συντηρητικα,ενταξει, θα σε σκισει ο Ιταλος

έλα να πάμε μια βόλτα μέχρι λαμία εσύ με το μ3 και γω με ένα τετρακούνα φιατ κουπέ με 2.4 λτ 450 άλογα....... και συντηρητικα να πας θα σου δώσω τα πιστόνια σου για τη βιβλιοθήκη σου.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
ρε παπάρα έχω περάσει SL500 με φτιαγμένο ούνο λόγω κόφτη.....
ε και ;

επειδή έχεις κάνει μαλακίες δεν πάει να πεί ότι είσαι και μάγκας.
ο τιμονιέρης αλλού φαίνεται

Κοινωνικό είναι το θέμα, δεν έχει σχέση με τα χέρια. Δεν το έπιασες?
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Με 300 ιππους και πανω, δε στα σκαει ΚΑΝΕΝΑΣ αμα εχεις ορεξη να τα γαμησεις ολα
Αμα πας συντηρητικα,ενταξει, θα σε σκισει ο Ιταλος

Άμα ο άλλος έχει 500 ίππους και πάνω κι έχει κι αυτός όρεξη τι γίνεται τότε?
 

c200

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
2.989
Like
8
Πόντοι
16
Το είπα από την αρχή πόσο γουστάρω Μ3.

Το αν ο φεραρίδης δεν πάτησε γκάζι είναι άλλη ιστορία.

Άμα πάταγε θα σου έλεγα που θα ήσασταν κι εσείς, και η Μ3 και τα 270 σας....

Μην μπερδεύουμε τα πράγματα.

:thumbsup:
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
ρε παπάρα έχω περάσει SL500 με φτιαγμένο ούνο λόγω κόφτη.....
ε και ;

επειδή έχεις κάνει μαλακίες δεν πάει να πεί ότι είσαι και μάγκας.
ο τιμονιέρης αλλού φαίνεται

Ρε ο αλλος οδηγουσε!
Εγω τωρα δε σου μιλαω για ικανοτητα, σου μιλαω για αρχιδια
Η ικανοτητα φαινεται στις πιστες και μονο
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Όχι, απλά είχαν μία τουρμπίνα με διάμετρο όσο βινυλίου δίσκου και βάρος λες και ήταν από μόλυβο.

Άλλωστε, το quattro που έγραψες (FYI, ονομάζεται UR-quattro [ουρ-κβάτρο]) ήταν πιο παλιό και δεν είχε το ίδιο πρόβλημα.

το ΡΣ2 ήταν tuned από την πόρσε το μοτέρι. καμμιά σχεση δεν είχε quattro. και τα ρσ4 μετά τα έφτιαξε με τη βοήθεια της κοζγουόρθ.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
ρε παπάρα έχω περάσει SL500 με φτιαγμένο ούνο λόγω κόφτη.....
ε και ;

επειδή έχεις κάνει μαλακίες δεν πάει να πεί ότι είσαι και μάγκας.
ο τιμονιέρης αλλού φαίνεται

αχαχαχαχαχαχαα
1ον μπηκες σε τετοιο ρημαδι ρε? :2funny:
2ον βρεθηκε μαλακας με εσ ελ πεντακοσαρα να ασχοληθει εστω για ενα δευτερολεπτο με το πατινι αυτο?  :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ρε ο αλλος οδηγουσε!
Εγω τωρα δε σου μιλαω για ικανοτητα, σου μιλαω για αρχιδια
Η ικανοτητα φαινεται στις πιστες και μονο

με μ3 πάω και γω 270.
εσύ πας με ούνο 260;
εδώ σε θέλω μάστορα.
αστο σου λέω. καλο το τριαράκι ειδικά το SMG αλλά πουθενά και σε τίποτα δεν ήταν ποτέ κορυφή.
εμφανησιακά κάβλα η μπέμπα βέβαια.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
το ΡΣ2 ήταν tuned από την πόρσε το μοτέρι. καμμιά σχεση δεν είχε quattro. και τα ρσ4 μετά τα έφτιαξε με τη βοήθεια της κοζγουόρθ.

Ναι οκ, δεν αλλάζει το γεγονός, φτερωτή ίσα με τον μύλο στα αηδονάκια είχε, γιαυτό και το Lag.

Το quattro σημαίνει απλά 4κίνηση στην Audi, τίποτα άλλο. Δεν είναι όμως τα AMG, Μ κλπ των άλλων.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αχαχαχαχαχαχαα
1ον μπηκες σε τετοιο ρημαδι ρε? :2funny:
2ον βρεθηκε μαλακας με εσ ελ πεντακοσαρα να ασχοληθει εστω για ενα δευτερολεπτο με το πατινι αυτο?  :2funny:

ο ίλια ίβιτς γιατί δεν το πίστευε.
 

c200

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
2.989
Like
8
Πόντοι
16
με μ3 πάω και γω 270.
εσύ πας με ούνο 260;
εδώ σε θέλω μάστορα.
αστο σου λέω. καλο το τριαράκι ειδικά το SMG αλλά πουθενά και σε τίποτα δεν ήταν ποτέ κορυφή.
εμφανησιακά κάβλα η μπέμπα βέβαια.

κι α΄ντε και πήγες...όταν θα χρειαστεί να φρενάρεις..?
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Άμα ο άλλος έχει 500 ίππους και πάνω κι έχει κι αυτός όρεξη τι γίνεται τότε?

Τοτε θα τον ψαχνεις
Αλλα ελα που ο αλλος δεν καθεται να παιξει τη ροδα του κορωνα-γραμματα...οταν κανει 300 χιλιαρικα
Και ελα που ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ εχουν τσιπα εκει εξω
Εγω κοντραρω slk με το φιεστακι μου, το Sport, και ουτε ενας καραγκιοζης με τους 40 ιππους παραπανω δεν με εχει περασει ΠΟΤΕ
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ
Πες μου τωρα εσυ,πώς το εξηγεις αυτο? Μηπως επειδη το δικο μου κανει 14 χιλιαρικα και του αλλουνου 50?
Απαντηση:Ναι
Παντως εγω θα ντρεπομουνα στη θεση του  (αμα πηγαινα να το παιξω γρηγορος στην αρχη, και μετα απο λιγο σφυραγα αδιαφορα που ενας μαλακας με ενα Φιεστα με πηδηξε)
 

c200

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
2.989
Like
8
Πόντοι
16
Ναι οκ, δεν αλλάζει το γεγονός, φτερωτή ίσα με τον μύλο στα αηδονάκια είχε, γιαυτό και το Lag.

Το quattro σημαίνει απλά 4κίνηση στην Audi, τίποτα άλλο. Δεν είναι όμως τα AMG, Μ κλπ των άλλων.

:thumbsup:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ναι οκ, δεν αλλάζει το γεγονός, φτερωτή ίσα με τον μύλο στα αηδονάκια είχε, γιαυτό και το Lag.

Το quattro σημαίνει απλά 4κίνηση στην Audi, τίποτα άλλο. Δεν είναι όμως τα AMG, Μ κλπ των άλλων.

ορίστε;
ασχολήσου καλύτερα με τα πόρσε γιωργάκη...

quattro GmbH is a wholly owned private subsidiary of the German automobile manufacturer AUDI AG, part of the Volkswagen Group.

Founded in October 1983, it primarily specialises in producing high performance Audi cars and components, along with purchaser specified customisations. The company takes its name as a homage to Audi's original four-wheel drive rally-inspired road car – the Audi Quattro, and as part of bowing to that homage, always spells its 'quattro GmbH' name with a leading lower-case 'q'.

It is located in a 3,500 square metres (37,670 sq ft) site at Neckarsulm,near Stuttgart, in the German State of Baden-Württemberg. With over twenty years experience their own development and manufacturing factories are based within the larger 10,700 square metres (115,170 sq ft) site of the now defunct German automotive maker (and Wankel pistonless rotary engine pioneer) NSU Motorenwerke AG (NSU), on what is now known as Audi's "aluminium plant", or aluminium site.

Although "quattro GmbH" as a company may be relatively unknown, its core products include the Audi RS4, the Audi RS6 and the Audi R8. Furthermore, it is a 'closed company', in that it does not sell its automobiles directly to the public via franchised outlets under its own brand name, instead they are sold under the Audi marque. However, it does now sell 'quattro GmbH' branded lifestyle products and accessories via Audi franchised outlets.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom