Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
 ειδικα εκεινο το "ελαφρυ και πισωκινητο " πολυ μου αρεσε σε λεω.....

 Ενα σε στυλ Κατεραμ ειναι το ονειρο μου

Με την πρϋπόθεση δευτέρου αυτοκινήτου για καθημερινή χρήση για μένα το όνειρο είναι η exige s.

Τίποτ'άλλο!!!
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
καλά συγκρίνεται τώρα το impreza και το evo που έχουν φάει οι εταιρίες τους ότι τσοκάρι και ότι κωλόδρομο υπάρχει για να τα εξελίξουν με το rs# του κάθε καραφλωροπενηντάρη;

τελικά διαφωνείς με την υπογραφή σου.

Παω να φαω γιαουρτακι αγελαδιτσα απο το ψυγειο μου!
Παγωμενο!

Μπορει αργοτερα να χτυπησω και λιγα πατατακια!

Τι φαγητο ειχες σημερα τυπε???
 

Επισκέπτης
ουτε αουντ,ουτε σουμπαρου,ουτε μιτσουμπισι.πορσε επιδοσεις (και καλυτερες) σε τιμη αουντι!!!
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Με την πρϋπόθεση δευτέρου αυτοκινήτου για καθημερινή χρήση για μένα το όνειρο είναι η exige s.

Τίποτ'άλλο!!!


 Συμφωνω-εν μερει
 Δεν χωνευω το κολομοτερ που φοραει-μπλιαχχχχχ
 Εαν ειχα τα φραγκα θα εκανα χρηση του δικαιωματος που δινει το εργοστασιο σε
 επιλεγμενους πελατες να παραγγελνουν το ιδιο σασι με αλλο κινητηρα...

 Ενας 2.2 lt απο Honda S2000 θα ηταν η πρωτη μου επιλογη-Β22R ο κωδικος του
 Μαζι με τον C20XE της OPEL (με σχεδιασμενο το καπακι του απο την Lotus και παλι!!! )οι απολυτως καλυτεροι
 τετρακυλινδροι ατμοσφαιρικοι που βγηκαν ποτε
(κλεινει η τριαδα με τον 4κυλινδρο 2.5αρη της πρωτης Μ3..)
 Λιγη Ιστορια δεν κανει ποτε κακο....
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
 Συμφωνω-εν μερει
 Δεν χωνευω το κολομοτερ που φοραει-μπλιαχχχχχ
 Εαν ειχα τα φραγκα θα εκανα χρηση του δικαιωματος που δινει το εργοστασιο σε
 επιλεγμενους πελατες να παραγγελνουν το ιδιο σασι με αλλο κινητηρα...

 Ενας 2.2 lt απο Honda S2000 θα ηταν η πρωτη μου επιλογη-Β22R ο κωδικος του
 Μαζι με τον C20XE της OPEL (με σχεδιασμενο το καπακι του απο την Lotus και παλι!!! )οι απολυτως καλυτεροι
 τετρακυλινδροι ατμοσφαιρικοι που βγηκαν ποτε
(κλεινει η τριαδα με τον 4κυλινδρο 2.5αρη της πρωτης Μ3..)
 Λιγη Ιστορια δεν κανει ποτε κακο....

Σαφώς κι ευχαριστώ για τη μεταλαμπάδευση γνώσης!

Μια απορία μόνο....

Τι εννοεί επιλεγμένους πελάτες???

Να έχω αγοράσει δυο τρεις και στην τέταρτη έχω το δικαίωμα??  :2funny:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
Παω να φαω γιαουρτακι αγελαδιτσα απο το ψυγειο μου!
Παγωμενο!

Μπορει αργοτερα να χτυπησω και λιγα πατατακια!

Τι φαγητο ειχες σημερα τυπε???
γερμανική φασολάδα καραφλονεόπλουτων
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
  Συμφωνω....
  Μια CSL Μ3 ειναι για αντρες...
  Ενα RS4 για γρηγορους πολυτεκνους

  αει κατουρα ρε γερο

ρε αει παραπέρα με τα βαυβαρικά μπουρδέλα σας. σε χύνει στη μάπα το ινγκολστάτ.


Υ.Γ.
μπούλη πάρε το λεωφορείο για τη σχολή, τα αυτοκίνητα άστα σε καράφλες.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
στον φοιτητάκο του φόρουμ που τολμάει να σηκώσει το κεφάλι στα ιερά τέρατα που κυκλοφορούν εδώ μέσα, με 10-15 πτυχία έκαστος και έχουν γνώση περί παντός επιστητού.

ρε αει παραπέρα με τα βαυβαρικά μπουρδέλα σας. σε χύνει στη μάπα το ινγκολστάτ.


Υ.Γ.
μπούλη πάρε το λεωφορείο για τη σχολή, τα αυτοκίνητα άστα σε καράφλες.
ρίξε μας τα φώτα σου γέροντα, γιατί όταν μεγαλώσω θέλω να πάρω ένα καλό αυτοκίνητο να πηγαίνω για καφέ και να το παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ και μόλις γυρίζω σπίτι να του ρίχνω και ένα πλύσιμο με baby oil μη χαλάσει από τη σκόνη.

τελευταίο αυτοκίνητο που έβγαλε η audi ήταν το '91... μετά ορφάνεψαν όλοι οι φαν, όπως αντίστοιχα έπαθαν και οι φίλοι της delta μετά το '94.

αα και ξέχασα να σας πω ότι εγώ δεν είμαι της γερμανικής λέσχης, πήγα να γραφτώ και με κόψανε γιατί δεν λέει πρέπει να έχεις 2 χρυσά δόντια, δαχτυλίδι με την ελισάβετ στο δεξί χέρι και το μαλλί λαδωμένο με μπριγιόλ, οπότε πάω με του λιουφουρείου σαν άνθρωπος.

Υ.Γ. όταν βολόδερνα στο ακρόπολις από 5 χρονών παρέα με μηχανικό ελληνικών ομάδων(εξ Αιτωλικού, περισσότερες πληροφορίες δεν δίνω) επί 15-20 χρόνια στο WRC και εγχώριων διοργανώσεων, εσείς ψάχνατε τον κλάρκσον στη νόβα να σας δείξει σε ποιο σημείο έκρυψε το χειρόφρενο η μερσεντές.

Υ.Γ.2: εγώ προτείνω από εδώ και μπρος να γράψουν μόνο όσοι έχουν λύσει τουλάχιστον μία φορά μηχανή στη ζωή τους, έστω και απο παπάκι 50αρι, έτσι για να αποφύγουμε τις μεγάλες  :jerking: συγκινήσεις.
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.645
Like
68
Πόντοι
166
o kλασικος νεοελληνας γραφει κατι και εξαφανιζεται
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
στον φοιτητάκο του φόρουμ που τολμάει να σηκώσει το κεφάλι στα ιερά τέρατα που κυκλοφορούν εδώ μέσα, με 10-15 πτυχία έκαστος και έχουν γνώση περί παντός επιστητού.
ρίξε μας τα φώτα σου γέροντα, γιατί όταν μεγαλώσω θέλω να πάρω ένα καλό αυτοκίνητο να πηγαίνω για καφέ και να το παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ και μόλις γυρίζω σπίτι να του ρίχνω και ένα πλύσιμο με baby oil μη χαλάσει από τη σκόνη.

τελευταίο αυτοκίνητο που έβγαλε η audi ήταν το '91... μετά ορφάνεψαν όλοι οι φαν, όπως αντίστοιχα έπαθαν και οι φίλοι της delta μετά το '94.

αα και ξέχασα να σας πω ότι εγώ δεν είμαι της γερμανικής λέσχης, πήγα να γραφτώ και με κόψανε γιατί δεν λέει πρέπει να έχεις 2 χρυσά δόντια, δαχτυλίδι με την ελισάβετ στο δεξί χέρι και το μαλλί λαδωμένο με μπριγιόλ, οπότε πάω με του λιουφουρείου σαν άνθρωπος.

Υ.Γ. όταν βολόδερνα στο ακρόπολις από 5 χρονών παρέα με μηχανικό ελληνικών ομάδων(εξ Αιτωλικού, περισσότερες πληροφορίες δεν δίνω) επί 15-20 χρόνια στο WRC και εγχώριων διοργανώσεων, εσείς ψάχνατε τον κλάρκσον στη νόβα να σας δείξει σε ποιο σημείο έκρυψε το χειρόφρενο η μερσεντές.

Υ.Γ.2: εγώ προτείνω από εδώ και μπρος να γράψουν μόνο όσοι έχουν λύσει τουλάχιστον μία φορά μηχανή στη ζωή τους, έστω και απο παπάκι 50αρι, έτσι για να αποφύγουμε τις μεγάλες  :jerking: συγκινήσεις.

πόσο χρονώνε ήσαντε το 91 φανταστικέ μεγάλε μηχανοπατέρα;

Y.Γ. 1
τα αυτοκίνητα όπως ο κόσμος εξελίσσεται.
αμα εσύ θέλεις να φτιάχνεις ακόμα το συμρνατόσκοινο του γκαζιού, το αβάνς, την πεταλούδα και να καθαρίζεις απ την υγρασία το ντισρτιμπιτέρ με κατσαβίδι εχω ένα γιούγκο αραγμένο στο χωριό να παίζεις.
Υ.Γ. 2
απορίας άξιον ο ειδήμων της C++ να μας ποστάρει ότι μετά το 91 που όταν έλεγες για εγκέφαλο στα αυτοκίνητα εννοούσες του πιλότου η αουντι έπαψε να βγάζει αυτοκίνητα.
φαντάζομαι ότι το αουντι κουάτρο του 90 μόλις το βάλουμε να κάνει την ειδική με αντίπαλο το σ3 σήμερα θα τερματίσει μια ειδική μπροστά.
Υ.Γ. 3
όταν και γω έγραφα κώδικα βάραγα πολλή μαλακία για εκτόνωση.
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.816
Κριτικές
25
Like
2.001
Πόντοι
3.475
στον φοιτητάκο του φόρουμ που τολμάει να σηκώσει το κεφάλι στα ιερά τέρατα που κυκλοφορούν εδώ μέσα, με 10-15 πτυχία έκαστος και έχουν γνώση περί παντός επιστητού.
ρίξε μας τα φώτα σου γέροντα, γιατί όταν μεγαλώσω θέλω να πάρω ένα καλό αυτοκίνητο να πηγαίνω για καφέ και να το παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ και μόλις γυρίζω σπίτι να του ρίχνω και ένα πλύσιμο με baby oil μη χαλάσει από τη σκόνη.

τελευταίο αυτοκίνητο που έβγαλε η audi ήταν το '91... μετά ορφάνεψαν όλοι οι φαν, όπως αντίστοιχα έπαθαν και οι φίλοι της delta μετά το '94.

αα και ξέχασα να σας πω ότι εγώ δεν είμαι της γερμανικής λέσχης, πήγα να γραφτώ και με κόψανε γιατί δεν λέει πρέπει να έχεις 2 χρυσά δόντια, δαχτυλίδι με την ελισάβετ στο δεξί χέρι και το μαλλί λαδωμένο με μπριγιόλ, οπότε πάω με του λιουφουρείου σαν άνθρωπος.

Υ.Γ. όταν βολόδερνα στο ακρόπολις από 5 χρονών παρέα με μηχανικό ελληνικών ομάδων(εξ Αιτωλικού, περισσότερες πληροφορίες δεν δίνω) επί 15-20 χρόνια στο WRC και εγχώριων διοργανώσεων, εσείς ψάχνατε τον κλάρκσον στη νόβα να σας δείξει σε ποιο σημείο έκρυψε το χειρόφρενο η μερσεντές.

Υ.Γ.2: εγώ προτείνω από εδώ και μπρος να γράψουν μόνο όσοι έχουν λύσει τουλάχιστον μία φορά μηχανή στη ζωή τους, έστω και απο παπάκι 50αρι, έτσι για να αποφύγουμε τις μεγάλες  :jerking: συγκινήσεις.

Η πρακτικη γνωση δεν εχει να κανει με τη θεωρητικη. Μπραβο σου που ξερεις απο πρακτικη μηχανολογια,αλλα καποιοι σπασικλες μεσα στα εργαστηρια της Toyota, που δεν εχουν λυσει ποτε κινητηρα στη ζωη τους, βγαζουν αμαξια με καταναλωση 4lt/100 km.... Και καποιοι αντιστοιχοι στη Mitsubishi βγαζουν 300 ιππους απο εναν διλιτρο κινητηρα. Επισης,υποθετω θα ξερεις οτι στη Formula 1,οι μηχανικοι των πιτ στοπ δεν εχουν σχεση με την εξελιξη του μονοθεσιου...Απλα με το "στησιμο" του κατα τις αναγκες των πιλοτων.

Απλα θελω να πω οτι το γεγονος πως ξερεις απο μηχανολογια,δε σε καθιστα ειδικο στο να κρινεις μοντελα αυτοκινητων. Στην τελικη, ο μονος που μπορει να κρινει και να συγκρινει, ειναι ο τυπος που το παιρνει και το βαζει σε μια πιστα ή σε μια διαδρομη και χρονομετραει. Αυτος θα βγαλει το τελικο πορισμα για το ποιο ειναι καλυτερο. Και φυσικα,ο εργαστηριακος τυπος, που ειναι η δουλεια του, και ξερει ακριβως τι ειναι η καθε νεα τεχνολογια που εφαρμοζεται..(αλλα κι αυτος εχει ως τελικο αποδεκτη τον πρωτο)
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Η πρακτικη γνωση δεν εχει να κανει με τη θεωρητικη. Μπραβο σου που ξερεις απο πρακτικη μηχανολογια,αλλα καποιοι σπασικλες μεσα στα εργαστηρια της Toyota, που δεν εχουν λυσει ποτε κινητηρα στη ζωη τους, βγαζουν αμαξια με καταναλωση 4lt/100 km.... Και καποιοι αντιστοιχοι στη Mitsubishi βγαζουν 300 ιππους απο εναν διλιτρο κινητηρα. Επισης,υποθετω θα ξερεις οτι στη Formula 1,οι μηχανικοι των πιτ στοπ δεν εχουν σχεση με την εξελιξη του μονοθεσιου...Απλα με το "στησιμο" του κατα τις αναγκες των πιλοτων.

Απλα θελω να πω οτι το γεγονος πως ξερεις απο μηχανολογια,δε σε καθιστα ειδικο στο να κρινεις μοντελα αυτοκινητων. Στην τελικη, ο μονος που μπορει να κρινει και να συγκρινει, ειναι ο τυπος που το παιρνει και το βαζει σε μια πιστα ή σε μια διαδρομη και χρονομετραει. Αυτος θα βγαλει το τελικο πορισμα για το ποιο ειναι καλυτερο. Και φυσικα,ο εργαστηριακος τυπος, που ειναι η δουλεια του, και ξερει ακριβως τι ειναι η καθε νεα τεχνολογια που εφαρμοζεται..(αλλα κι αυτος εχει ως τελικο αποδεκτη τον πρωτο)


αααααααααααααααα δλδ η άουντι δε σταμάτησε να βγάζει αυτοκίνητα το 91.........
πάλι καλά γιατί όλα τα πειροδικά αυτοκινήτου περίμεναν εναγωνίως πότε η αουντι θα ξαναρχίσει παραγωγή αυτοκινητων.... τσολιάς σπίκινγκ.
το ρσ3 είναι γιατονμπουτσο τι να κλάσει μπορστά στο ιντεγκράλε και το κουάτρο.

μισό να ανοίξω το IBM XT μου από το πανεπιστήμιο. Μετά η IBM σταμάτησε να παράγει υπολογιστές αφού καταργήθηκαν οι δισκέτες που έκανα μπούτ μεταφεροντας το λειτουργικό μου από σλοτ σε σλοτ.
αφού δε χωράει ο πεντακοσάρης στην τρύπα των 5,25 ιντσών τι να κλάσει και η σιγκέιτ.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
ρε αει παραπέρα με τα βαυβαρικά μπουρδέλα σας. σε χύνει στη μάπα το ινγκολστάτ.

Γιατι ρε παπαρογκωνα (κατα το παπαδογκονα) το Ινγκολσταντ που ειναι;;;
Δεν ειναι εκει Βαυαρια;;;;

αααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχααα ti malaka einai

Αγαπητε καραφλε,εχουμε διαφορες στα γουστα οπως θα διαπιστωσες....

Εσυ γουσταρεις αλλα πραματα και εγω αλλα,δεν ειναι κακο αυτο
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Γιατι ρε παπαρογκωνα (κατα το παπαδογκονα) το Ινγκολσταντ που ειναι;;;
Δεν ειναι εκει Βαυαρια;;;;

αααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχααα ti malaka einai

Αγαπητε καραφλε,εχουμε διαφορες στα γουστα οπως θα διαπιστωσες....

Εσυ γουσταρεις αλλα πραματα και εγω αλλα,δεν ειναι κακο αυτο


ναι είναι αλλά όλοι οι βαυαρόφιλοι του Μόναχου τον έλικα σκέφτουνται όταν ακούνε μπαβάρια.
το χωριό καλά τους γαμάει............
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom