1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Είμαι και αντιμερσεντικός
Κοίτα, από μαουνο-βαρκο-αυτοκίνητα μόνο σε bmw έχω αδυναμία.
Γενικότερα αυτό που μου τη δίνει σε τέτοιου είδους τουτού είναι ότι σε πάνε και δεν τα πας. Η bmw τουλάχιστον (απ'όσες έχω οδηγήσει και ξέρω) έχει τη δυνατότητα να γίνει λίγο πιο λιτή όσων αφορά τα ηλεκτρονικά της και τα σέα μέα και να μείνεις με ένα μπλοκέ όλο κι όλο και τα χέρια σου.
Η αδυναμία μου είναι lightweight τουτούδια και προπάντων πισωκίνητα.
Από κει και πέρα πάμε στ'άπιαστα.
η απόσταση που χωρίζει πλέον τη μπέμπα απο άουντι και μερσεντέ είναι χαωτική.
η μερσεντέ έχει αλλάξει προς το άριστο σε εμφάνιση τεχνολογία και ιπποδύναμη από τοτες που άρχισε να ασχολείται με την φ1.
η αουντι ούτως ή αλλως πάντα σε τεχνολογία και τετρακούνα/διαφορικά ήταν κορυφή.
η μπέμπα κάποτε έφτιαχνε στέιτοφδιαρτ κινητήρες και είχε φανκαρς.
τώρα πλέον είναι απογοητευτικά τα αποτελέσματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
κάποτε παρακαλούσες να οδηγήσεις μια δυομισάλιτρη τριάρα......
τώρα έχει μείνει μόνο ο έλικας να θυμίζει την καταγωγή του μετριοτατου συνόλου που παιρνεις.
αμα λχ μπεις σε μ3 και ρσ4 μιλάμε για μέρα με τη νύχτα ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.