Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Είμαι και αντιμερσεντικός  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Κοίτα, από μαουνο-βαρκο-αυτοκίνητα μόνο σε bmw έχω αδυναμία.

Γενικότερα αυτό που μου τη δίνει σε τέτοιου είδους τουτού είναι ότι σε πάνε και δεν τα πας. Η bmw τουλάχιστον (απ'όσες έχω οδηγήσει και ξέρω) έχει τη δυνατότητα να γίνει λίγο πιο λιτή όσων αφορά τα ηλεκτρονικά της και τα σέα μέα και να μείνεις με ένα μπλοκέ όλο κι όλο και τα χέρια σου.

Η αδυναμία μου είναι lightweight τουτούδια και προπάντων πισωκίνητα.

Από κει και πέρα πάμε στ'άπιαστα.

η απόσταση που χωρίζει πλέον τη μπέμπα απο άουντι και μερσεντέ είναι χαωτική.
η μερσεντέ έχει αλλάξει προς το άριστο σε εμφάνιση τεχνολογία και ιπποδύναμη από τοτες που άρχισε να ασχολείται με την φ1.
η αουντι ούτως ή αλλως πάντα σε τεχνολογία και τετρακούνα/διαφορικά ήταν κορυφή.

η μπέμπα κάποτε έφτιαχνε στέιτοφδιαρτ κινητήρες και είχε φανκαρς.
τώρα πλέον είναι απογοητευτικά τα αποτελέσματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
κάποτε παρακαλούσες να οδηγήσεις μια δυομισάλιτρη τριάρα......

τώρα έχει μείνει μόνο ο έλικας να θυμίζει την καταγωγή του μετριοτατου συνόλου που παιρνεις.
αμα λχ μπεις σε μ3 και ρσ4 μιλάμε για μέρα με τη νύχτα ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
η απόσταση που χωρίζει πλέον τη μπάμπα απο άουντι και μερσεντέ είναι χαωτική.
η μερσεντέ έχει αλλάξει προς το άριστο σε εμφάνιση τεχνολογία και ιπποδύναμη από τοτς που άρχισε να ασχολείται με την φ1.
η αουντι ούτως ή αλλως πάντα σε τεχνολογία και τετρακούνα/διαφορικά ήταν κορυφή.

η μπέμπα κάποτε έφτιαχνε στέιτοφδιαρτ κινητήρες και είχε φανκαρς.
τώρα πλέον είναι απογοητευτικά τα αποτελέσματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
κάποτε παρακαλούσες να οδηγήσεις μια δυομισάλιτρη τριάρα......

τώρα έχει μείνει μόνο ο έλικας να θυμίζει την καταγωγή του μετριοτατου συνόλου που παιρνεις.
αμα λχ μπεις σε μ3 και ρσ4 μιλάμε για μέρα με τη νύχτα ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

Σε γενικές γραμμές δε θα διαφωνήσω.

Από εκεί και πέρα η τετρακίνηση των audi δε νομίζω ότι είναι στειοφδιαρτ. Έχω άσχημες εμπειρίες από ένα ΤΤ καινούριο (δε θυμάμαι ποια έκδοση ήταν αλλά σίγουρα δεν ήταν το απλό) όπου ναι μεν ήταν γρήγορο αλλά από θέμα αίσθησης, ποιότητας κύλισης, τιμονιού έβαλα τα γέλια. Και γενικότερα από όσα ακούω από φαν των άουντι δεν πολυπαινέυονται την τετρακίνησή τους. Ανιτθέτως στειτοφδιαρτ τετρακίνηση έχουν τα εβο και ιμπρέζα. Προσωπική εμπειρία δεν έχω (πέραν αυτής που ανέφερα περί ΤΤ) απλά παραθέτω τι έχω ακούσει που πιθανόν να είναι και μπούρδες.

Προσωπικά θα προτιμούσα μ3 δεκαπέντε φορές περισσότερο από ρσ4. Ίσως ορθολογιστικά να είναι ηλίθια σαν επιλογή αλλά άμα η αγορά αυτοκινήτου και δη τέτοιων αυτοκινήτων ήταν ορθολογιστική τότε χέσε μέσα.

Και μιας και καλό είναι να προσγειωθούμε γιατί τα 100 χιλιάρικα για τη Μ3 Ε92 την καινούρια δεν τα έχω, την παλιά Μ3 Ε46 CSL την έπαιρνα με κλειστά μάτια κι ανοιχτά πόδια! :rockon: :rockon: :rockon:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Σε γενικές γραμμές δε θα διαφωνήσω.

Από εκεί και πέρα η τετρακίνηση των audi δε νομίζω ότι είναι στειοφδιαρτ. Έχω άσχημες εμπειρίες από ένα ΤΤ καινούριο (δε θυμάμαι ποια έκδοση ήταν αλλά σίγουρα δεν ήταν το απλό) όπου ναι μεν ήταν γρήγορο αλλά από θέμα αίσθησης, ποιότητας κύλισης, τιμονιού έβαλα τα γέλια. Και γενικότερα από όσα ακούω από φαν των άουντι δεν πολυπαινέυονται την τετρακίνησή τους. Ανιτθέτως στειτοφδιαρτ τετρακίνηση έχουν τα εβο και ιμπρέζα. Προσωπική εμπειρία δεν έχω (πέραν αυτής που ανέφερα περί ΤΤ) απλά παραθέτω τι έχω ακούσει που πιθανόν να είναι και μπούρδες.

Προσωπικά θα προτιμούσα μ3 δεκαπέντε φορές περισσότερο από ρσ4. Ίσως ορθολογιστικά να είναι ηλίθια σαν επιλογή αλλά άμα η αγορά αυτοκινήτου και δη τέτοιων αυτοκινήτων ήταν ορθολογιστική τότε χέσε μέσα.

Και μιας και καλό είναι να προσγειωθούμε γιατί τα 100 χιλιάρικα για τη Μ3 Ε92 την καινούρια δεν τα έχω, την παλιά Μ3 Ε46 CSL την έπαιρνα με κλειστά μάτια κι ανοιχτά πόδια! :rockon: :rockon: :rockon:

μαλακίας το ανάγνωσμα. τα εβο στι έχουν φτιαχτεί για wrc. τα αουντι φτιάχνονται για αυτοκίνητα παραγωγής.
με ένα εβο δε μπορείς να πηγαινοέρχεσαι κάθε μέρα στη δουλειά σου. αντιθέτως με ένα ρσ3 μπορείς να κλείνεις σπιτια και σε εβο να πηγαίνεις στη δουλειά σου να κάνεις ταξίδια με την οικογένεια και πουλώντας το να παίρνεις μεγάλο μέρος της επένδυσης πίσω.
και αυτά τα λέει κάποιος που ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕ ΠΟΤΕ.

ΥΓ. η διαφορά του παλιού ΤΤ απο το καινούργιο είναι μια τεχνλογική 20ετία. ΣΕ ΟΛΑ.
 

Επισκέπτης
μακραν το rs3 ειναι το κορυφαιο στην κατηγορια ποιοτητα κατασκευης πολυτελεια γκαζι στησιμο μοτερ.επειδη το εχω οδηγησει οπως και το rs6 αλλα και τα δυο γιαπωνεζικα  ηδιαφορα ειναι οτι στα δυο ειναι σαν να μπαινεις σε αγωνιστικο αυτο κινητο χωρις καμια ανεση αλλα με πολλα γκαζια ενω στο γερμανικο εχεις τα παντα.
 

Επισκέπτης
η απόσταση που χωρίζει πλέον τη μπέμπα απο άουντι και μερσεντέ είναι χαωτική.
η μερσεντέ έχει αλλάξει προς το άριστο σε εμφάνιση τεχνολογία και ιπποδύναμη από τοτες που άρχισε να ασχολείται με την φ1.
η αουντι ούτως ή αλλως πάντα σε τεχνολογία και τετρακούνα/διαφορικά ήταν κορυφή.

η μπέμπα κάποτε έφτιαχνε στέιτοφδιαρτ κινητήρες και είχε φανκαρς.
τώρα πλέον είναι απογοητευτικά τα αποτελέσματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
κάποτε παρακαλούσες να οδηγήσεις μια δυομισάλιτρη τριάρα......

τώρα έχει μείνει μόνο ο έλικας να θυμίζει την καταγωγή του μετριοτατου συνόλου που παιρνεις.
αμα λχ μπεις σε μ3 και ρσ4 μιλάμε για μέρα με τη νύχτα ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
συμφωνω απολυτα αυτη τη στιγμη η aydiειναι στη γερμανια ανερχομενη δυναμη και τεχνολογικα μπροστα.το κιβωτιο το εχει αντιγραψει η μερσεντες και το λανσαρει στα καινουργια μοντελα.και επειδη οπως ειπα εχω οδηγησει το rs6 μιλαμε για το απολυτο εργαλειο !!!
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
rs3 χωρις καν πρωτη σκεψη...
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
μαλακίας το ανάγνωσμα. τα εβο στι έχουν φτιαχτεί για wrc. τα αουντι φτιάχνονται για αυτοκίνητα παραγωγής.
με ένα εβο δε μπορείς να πηγαινοέρχεσαι κάθε μέρα στη δουλειά σου. αντιθέτως με ένα ρσ3 μπορείς να κλείνεις σπιτια και σε εβο να πηγαίνεις στη δουλειά σου να κάνεις ταξίδια με την οικογένεια και πουλώντας το να παίρνεις μεγάλο μέρος της επένδυσης πίσω.
και αυτά τα λέει κάποιος που ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕ ΠΟΤΕ.

ΥΓ. η διαφορά του παλιού ΤΤ απο το καινούργιο είναι μια τεχνλογική 20ετία. ΣΕ ΟΛΑ.

Το παλιό δε θα έκανα καν τον κόπο να το οδηγήσω γιατί δε μου λέει τίποτα.

Το καινούριο που οδήγησα με άφησε παγερά αδιάφορο. Όσο πρόλαβα να το νοιώσω είχε συμπεριφορά καθαρά μπροστοκούνας γι'αυτό και δεν ασχολήθηκα περισσότερο. Γρήγορο ήταν και παραήταν το ξαναλέω. Κατά τα λοιπά παγερά αδιάφορο.

Γιατί δε θα το αγόραζες το ρσ3?

Προσωπικά (και λόγω ηλικίας πιθανότατα) το θέμα family car και λοιπά δε με απασχολεί.

Γι'αυτό κι ο έρωτας είναι ένας (πέραν του csl)




http://[URL unfurl="true"]www.clutchd.com/wp-content/gallery/04_march_2009-lotus-exige-s-facelift/lotus-exige-s-2010my-at-geneva_1.jpg[/img[/URL]]




:smitten: :smitten: :smitten:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
δεν θα το αγόραζα γιατι είμαι καβλόγκαζος και με τις τιμές της μπεζίνας θα έπρεπε να κάνω πιάτσα στη συγγρού για να το γιομίζω.  :tits2:

γι αυτό θα περνα ένα σμαρτ για να ξέρω ότι και γκάζι να πατήσω θα πρέπει να κάνω και πεντάλ για να προσπεράσω.  :uglystupid:
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
δεν θα το αγόραζα γιατι είμαι καβλόγκαζος και με τις τιμές της μπεζίνας θα έπρεπε να κάνω πιάτσα στη συγγρού για να το γιομίζω.  :tits2:

γι αυτό θα περνα ένα σμαρτ για να ξέρω ότι και γκάζι να πατήσω θα πρέπει να κάνω και πεντάλ για να προσπεράσω.  :uglystupid:

Πονοκέφαλος είναι τα κωλοσμάρτ.

Εφιάλτες έχω.

Δόξα τω θεώ που πλέον ανήκω και στον κόσμο του δίκυκλου και βενζίνες, τέλη, φόροι, σήματα, κέρατα τράγια δίφορα με αφήνουν παντελώς αδιάφορο. Το τουτού το χρησιμοποιώ σαφώς σχετικά σπάνια που όσο και να με προκαλεί (που με προκαλεί το ρημάδι) το σκίζω αλλά μία στο τόσο οπότε κερδισμένος βγαίνω.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
....Vs Rocket Launcher Vs Enterprise Vs Boeing 767 Vs Τα @ρχιδι@ μου κουνιουνται!!!
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
καλά συγκρίνεται τώρα το impreza και το evo που έχουν φάει οι εταιρίες τους ότι τσοκάρι και ότι κωλόδρομο υπάρχει για να τα εξελίξουν με το rs# του κάθε καραφλωροπενηντάρη;


Καλα οκ!
..........τα λεμε!
τελικά διαφωνείς με την υπογραφή σου.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Και μιας και καλό είναι να προσγειωθούμε γιατί τα 100 χιλιάρικα για τη Μ3 Ε92 την καινούρια δεν τα έχω, την παλιά Μ3 Ε46 CSL την έπαιρνα με κλειστά μάτια κι ανοιχτά πόδια! :rockon: :rockon: :rockon:


 Συμφωνω....
 Μια CSL Μ3 ειναι για αντρες...
 Ενα RS4 για γρηγορους πολυτεκνους

 αει κατουρα ρε γερο

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Τηλεπάθεια γκάμπα!!!
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 ειδικα εκεινο το "ελαφρυ και πισωκινητο " πολυ μου αρεσε σε λεω.....

 Ενα σε στυλ Κατεραμ ειναι το ονειρο μου ή μια πρωτης γενιας Μ3 με τα φουσκωμενα φτερα

 Απο τα αναφερομενα του θρεντ..απλα κανενα
 στομωμενα κατανα,πολιτισμενες ρεπλικες μην χεσω...
 
 Για μενα παντα θα ονειρευομαι τα κατωθι (για οποιον ξερει..)

 Ενα Subaru Impreza RB 22 (ακα Richard Burns)

 ή ενα EVO 6ari Tomy Makinen

 φυσικα εαν τηρουνται οι προυποθεσεις (πολυ χρημα,αδιαφορια για κοστη και βενζινες κτλ κτλ κτλ..)


  edit

  Τα αυτοκινητα που αναφερω πιο πανω τα εχω οδηγησει ολα
  Αλλα για λιγα χιλιομετρα γνωριμιας (RB 22)μερικα για να σχηματισω πιο ολοκληρωμενη αποψη (Τομι Μακινεν)
  και πααααααρα πολυ καποια αλλα (Κατεραμ και Μ3)

  Μου μενει να οδηγησω ενα ακομα για να "κλεισω" σαν οδηγος

  καποιο εκ των F 308 GTB και P 911 Carrera RSR του '72 (;; )
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom