Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Να προσφερει την περισσοτερη δυνατη συγκινηση.

Πραγμα που το τουλουμπακι της Audi δεν παιζει να το κανει ποτε.

νυχτα εχουμε δουλειες ρε, τι να παμε εκει να κανουμε  :2funny:

υ.γ. δεν ημουνα ποτε φαν της κοντρας της ευθειας, αλλα της δεξιοτεχνιας  :dancing:

υ.γ.2 το λουναπαρκ στη βαρκιζα το προλαβες ρε? η μικρη μας indy πιστα που ξεχαρμανιαζαμε τους κουβαδες μας, τουλαχιστον δε τα σπαγανε σε δρομο ανοικτης κυκλοφοριας...επρεπε να το αφησουν το ποστο γμτ  :headbang:

Σουβλάκια & μπύρες από τον Ζάχο και άραγμα ..... σβούρες, καπνός, λάστιχα να φεύγουν από τα LADA, πισωκούνητα Starket να γυρνάνε non stop και βέβαια μπατσοπέσιμο και ομαδική μετακόμιση στο μεγάλο πάρκινγκ μετά το RIBAS και στην συνέχεια έφοδος με 2 κλούβες ΜΑΤ (είσοδος/έξοδος) και ποδαράτο μέχρι την τρύπα του Καραμαλή για να γλυτώσεις το ξύλο ...

Και τελικά ήρθαν οι μπουλντόζες και τα μπάζωσαν όλα ..
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Έκτωρα πάντος για σβούρες πλέον παίζει τρελλή καβάτζα στο Κορώπι ... παλιό εργοστάσιο με βιομηχανικό δάπεδο αρνητικού συντελεστή τριβής ... σκέτη κ@υλα λέμε ...

 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
Δεν χρειάζεται ρα λεβέντες το τούρμπο να ανεβάσει τόσες στροφές.
Αφού μέχρι τις 6500σαλ θερίζει το μοτέρ.
Το ζητούμενο ποιό είναι;
Να ανεβάσει όσο γίνεται περισσότερες στροφές;;;
Ή να βγάλει όσο γίνεται περισσότερα άλογα και χιλιόμετρα και επιταχύνσεις;
ουτε καν 6,5...
μεχρι τις 5,5 εχει τελειωσει η υποθεση...απο κει και περα ειναι στην ευχερια του οδηγου....
ο κατασκευαστης εχει τη δικη του φιλοσοφια...δεν υπαρχει ευρωπαιος που να δουλευει στις 9 χιλιαδες...
το αμαξι μακροπροθεσμα φθιρεται δουλευοντας τοσο ψηλα,ακομα και αν ειναι ψηλοστροφο σαν το χοντα..

απο την αλλη το s2k πρεπει να ανεβει ψηλα γιατι οντας 2λιτρο ατμοσφαιρικο δεν εχει αλλο δρομο...
Εγώ προσωπικά από το μοτέρ της άουντι των 265 , με πρόγραμμα στα 340 είμαι πολύ ευχαριστημένος.Και δεν βλέπω πολλά χόντα να μου τη λένε στο δρόμο .Ψωμοτύρι τους έχω τους περισσότερους ....
δεν υπαρχει μαμα χοντα που να μπορει να ακολουθησει μοτερ s3 ακομα...αν εχεις βαλει και προγραμμα ενας λογος παραπανω..
κατι καγκουρικα type-r που συναντω κατα καιρους ουτε με απασχολουν...αν βγαλουν το crz turbo με 250++ το ξαναβλεπουμε...
Μη συγκρινεις τα σκατα με τα λουκουμια.
ενω εσυ που συγκρινεις χατσπακ με ροουντστερ σε οδηγικη απολαυση εισαι καλυτερος.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Για να τελειωνουμε με το θεμα Honda S2000 να ξαναπω οτι ειναι ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο που σκοπο εχει
  την ευχαριστηση του οδηγου τουσε καποιο στροφιλικι(και οχι κοντρες σε ευθειες και καγκουρικες μαλακιες)
  ,αρκει να γνωριζει την Τεχνη,να ειναι συμφιλιωμενος με τις ιδιοτροπιες του
  και να το σεβεται ως ενα απο τα τελευταια πραγματικα αυτοκινητα φτιαγμενα για τον Πραγματικο Οδηγο....
 
  Επισης να πω οτι κινητηρες αυτου του ειδους,με τετοια κατασκευαστικη τελειοτητα και λεπτομερεια(ορατη μονο
  στους μηχανικους και στους γνωριζοντες 5 πραματα) δυστυχως δεν θα ξαναδουμε ποτε,ειδικα σε αυτα τα κυβικα
  που εμεις οι ΜΗ εχοντες μπορουμε να προσεγγισουμε αγοραστικως
  Αναφερομαι οχι αποκλειστικα στο εν λογω μοτερ,αλλα και σε ολα τα λεπτοκατασκευασμενα ατμοσφαιρικα πολυστροφα
  συνολα...Δεν συμφερει πλεον....

  Η μοδα ειναι το λεγομενο downsizing οπερ σημαινει μικροι σε χωρητικοτητα κινητηρες με τουρμπινα....Αρκετοι
  ιπποι,αρκετη ροπη,οικονομια,δυναμη χαμηλα....Η συγχρονη τεχνολογια και μεταλλογνωσια,η εξελιξη των
  ηλεκτρονικων εχουν δωσει ΤΙΣ λυσεις ωστε τα προβληματα των υπερσυμπιεστων να εξαλειφθουν.....

  Βλεπεις λοιπον ενα μοτερακι 1000αρι με τουρμπινακι-4κυλινδρο αλλα και μικροτερα,3ων κυλινδρων-
  να βγαζει ανετα 100 και 120 ιππους που πρωτα στα ιδια κυβικα δεν ξεπερνουσε τα 65-70....Αλλες εποχες!!!!!

  Αντιστοιχα τα παλια σπορτ χατς των δυο λιτρων που εμαθαν τους σημερινους 40αριδες να στριβουν
  (Golf 2 16V-Clio Williams-Kadett/Astra Gsi-Peugeot 2lt 16V 305/306 Race αλλα και τα 205-τα
  διαφορα Civic 1.6 και 2.0 αλλα και τα πιο "ειδικα" Integra και  S2000 τελευταια)θα μας αφησουν.....
  χρονους και αναμνησεις...

  Οποτε οποιοι εχετε ενα S 2000 και Civic Type R ή καποιο απο τα αλλα που αναφερω,και φυσικα μπορειτε
  (οικονομικως να τα κατεχετε και συντηρειτε...) ΚΡΑΤΗΣΤΕΤΑ....Ειναι ειδη προς εξαφανιση..Γνωμη μου και τελος



  Στα αυτοκινητα του θρεντ μας τωρα,προκειτε για 2 εντελως διαφορετικες προτασεις,μια τα 2 rally replica
  και το S3 μοναχο του....

  Αναμφιβολα καλοφτιαγμενα ολα τους και τοσο προσεγμενα,οσο ακριβως και η φιλοσοφια που πρεσβευει το καθενα

  Το S3 με υποτερταγωνο κινητητα (διαμετρο επι διαδρομη 81Χ86 mm)αρκετη δυναμη και πολυ ροπη κυριως απο
  πολυ χαμηλα λογω της υποτετραγωνης φιλοσοφιας του,ειναι ενα πολυ καλα εξοπλισμενο και καλοφτιαγμενο χατς
  με "ηλεκτρονικη" τετρακινηση (μην το αναλυω και μπλεξουμε..)που "παταει" καλα στο δρομο χωρις δραματα
  και πολυ ιδιαιτερη σκεψη...Με το 80% των οδηγων του θα κινηθει πολυ γρηγορα,απροβληματιστα,ειτε με μια
  ταχυτητα πανω,ειτε με την φορα,χωρις ομως και να σου προσφερει καποια ιδιαιτερη ικανοποιηση,εαν ξερεις
  τι ζητας..Μπορει να κινηθει πολυ οικονομικα γιατι εχει ροπη στις χαμηλες,και γενικως ειναι ενα αυτοκινητο
  που θα το παει ο οποιοσδηποτε γρηγορα και θα το μαθει ευκολα,απο το σουπερ μαρκετ μεχρι τα στροφιλικια...

  Τα αλλα 2 ειναι αλλο πραμα....Δεν εχουν την πρακτικοτητα και την υπομονη στην καθημερινη ρουτινα (αν
  και εχουν πλησιασει πολυ το Αουντι σε αυτους τους τομεις..).Η δε καταναλωση καυσιμου αν τα πιεζεις
  ειναι η χαρα του Βαρδινογιαννη...
  Ομως....
  Με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τετρακινηση 3 διαφορικων με ηλεκτρονικο ελεγχο στους διαφορους αξονες (Active Yaw Control κτλ κτλ..)
  με διαφορα προγραμματα που ρυθμιζουν την προσφυση και ενα σωρο αλλα κολπα που αποσκοπουν στην οδηγικη
  ευχαριστηση του οδηγου τους,πραγματικα ΚΑΝΟΥΝ την διαφορα για οποιον θελει κατι τετοιο...

  Οι δε κινητηρες τους...σηκωνουν πολλλλλλααααααα αλογα,στην "αρρωστεια" της εξελιξης και της βελτιωσης
  Ο 4Β11 του Μιτσου με 85Χ88 διαμετρο επι διαδρομη ειναι αποδεδειγμενα παντελως αλεξισφαιρος και απροσβλητος
  σε προβληματα και κουσουρια....Υπαρχουν (σε αλλες χωρες βεβαια..)και ειδικες εργοστασιακες εκδοσεις
  πολυ πουσαρισμενες χωρις κανενα προβλημα..Πληκτρολογειστε FQ 400 (410 ιπποι και 55 κιλα ροπης!!!!!!!) με
  την εγγυηση της αντιπροσωπειας!!!!!!!!Σκοτωνει πρακτικα οτιδηποτε κινειτε στους δρομους,ακομα και
  της υψηλοτερης κατηγοριας Πορσικα και τετοια....

  Ο δε EJ 25 κινητηρας του Σουμπι,με 100Χ80 διαμετρο επι διαδρομη(σουπερντουπερ υπερτετραγωνος!!!!!!! ),με τις τεραστιες
  βαλβιδες εισαγωγης εχει περιθωρια για σταβλους ολοκληρους,χωρις κανενα προβλημα αξιοπιστιας...Δειτε στην Ιαπωνικη αγορα
  σε τι ιπποδυναμεις τα βγαζει το εργοστασιο (καποιες ειδκες εκδοσεις..) και θα παθετε πλακα...


  Αουντι λοιπον για καθε μερα και για ολες τις ωρες και δουλειες,χωρις να υπολειπεται σε γκαζια και ευχαριστηση και
  τα αλλα δυο για ....αλλα πραματα.Το καθενα εχει τους οπαδους του και την κατηγορια που απευθυνεται και τους φανατικους
  που το συνοδευουν


  Προσωπικα οπως εχω πει και σε προηγουμενο ποστ,εαν ειχα τα γκαφρα και επρεπε σωνει και καλα να διαλεξω μεταξυ των
  τριων.....ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥΣ (τουλαχιστον απο τα καινουργια που αναφερονται εδω..)

  Οι επιλογες μου ειναι τα παλαιοτερα

  Subaru Impreza RB 22
  Mitsubishi Lancer EVO 6 Tommi Makinen Edition

  για ακομα πιο αγριες και εκειδικευμενες φασεις!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.212
Κριτικές
492
Like
38.076
Πόντοι
42.697
  Για να τελειωνουμε με το θεμα Honda S2000 να ξαναπω οτι ειναι ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο που    Οποτε οποιοι εχετε ενα S 2000 και Civic Type R ή καποιο απο τα αλλα που αναφερω,και φυσικα μπορειτε
  (οικονομικως να τα κατεχετε και συντηρειτε...) ΚΡΑΤΗΣΤΕΤΑ....Ειναι ειδη προς εξαφανιση..Γνωμη μου και τελος

:thumbsup: :cool2:
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
   Για να τελειωνουμε με το θεμα Honda S2000......
   
   

Δάσκαλεεεεεεε!!!!!!!!  :thumbsup:

Για τράβα κι για εδώ μια αναλυσούλα μιας και έχουμε κολλήσει στα γιαπανέικα εδώ και κάποιες σελίδες.

Μην πονέσουν και τα δάχτυλά σου βέβαια, κάν'την πιο σύντομη άμα δεν μπορείς γιατί γράφε γράφε θα πάθεις και καμιά τενοντίτιδα και δε θα μπορείς να οδηγήσεις μετά.  :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.peritroxon.gr/images/stories/New_Cars_Photos/MAZDA/MX5_facelift/Mazda-MX-5_9.jpg[/img[/URL]]



Στο δίλιτρο αναφέρομαι φυσικά....
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Δάσκαλεεεεεεε!!!!!!!!  :thumbsup:

Για τράβα κι για εδώ μια αναλυσούλα μιας και έχουμε κολλήσει στα γιαπανέικα εδώ και κάποιες σελίδες.

Μην πονέσουν και τα δάχτυλά σου βέβαια, κάν'την πιο σύντομη άμα δεν μπορείς γιατί γράφε γράφε θα πάθεις και καμιά τενοντίτιδα και δε θα μπορείς να οδηγήσεις μετά.  :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.peritroxon.gr/images/stories/New_Cars_Photos/MAZDA/MX5_facelift/Mazda-MX-5_9.jpg[/img[/URL]]



Στο δίλιτρο αναφέρομαι φυσικά....
[/quote]

  Κοιτα αδελφε,δεν μπορω να σου πω με ασφαλεια,γιατι την ακριβεια δεν το εχω οδηγησει καν..
  Η εμπειρια μου με τα Μιατα σταματα στο πρωτο πρωτο μοντελο με τον 1600αρη κινητηρα και
  τους ανακλινομενους προβολεις...

  Γενικοτερα θα ελεγα οτι αν και την θεση τους στην Ιστορια  της Αυτοκινησης την κερδισαν
   με το σπαθι τους τα Μιατα αναβιωνοντας τα ροουντστερ (Ιταλοι και Αγγλοι τα ειχαν
  θαψει στο πασοκικο χρονο-ντουλαπο της Ιστοριας..)δεν προκειτε περι κατι αναλογου του
  S2000....Πιο λαιτ,πιο γκομενε,για κοριτσακια με οξυζεναρισμενα μαλλακια,χωρις αυτο
  να σημαινει οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο ή οτι δεν ειναι fun to drive....

   Προσωπικη μου αποψη αυτη,μην σε παρω στο λαιμο μου....











































   Υ.Γ.
   Αν το παρεις ποτε για δικο σου,κοιτα στο χωρο αποσκευων..
   Εχει σε οικονομικη συσκευασια ενα τετρογαλονο οξυζενε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
τωρα με την κριση οι τιμες εχουν πεσει πολυ..
αν πατε σε μαντρες "μεγαλων" αυτοκινητων με μετρητο θα βρειτε ευκαιριες..
το s2k ας πουμε,μπορεις να το βρεις ακομα και με 16 χιλιαρικα....
βεβαια το κατα ποσο το συγκεκριμενο αμαξι ειναι να το παρεις μεταχειρισμενο,ειναι αλλη συζητηση...
ειδικα τα μοντελα πριν το τελευταιο facelift που δεν ειχαν κουμπακια πανω,
το πιθανοτερο ειναι να χουν καβαλησει κανα πεζοδρομιακι στην καλυτερη των περιπτωσεων...

**λακι στραικερ ΜΗΝ αγορασεις το ΜΧ5--->( :boobies:).
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αεροτομη-απλωστρα, ειναι γελοίο.
Η διακριτικότητα πρέπει να ειναι συστατικό, του σουπερκαρ.
Προτιμήσεις, ειναι αυτές.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

ρε μαλάκα ότι εσωτερικό και να χει απ όξω τουότα πάλι γράφει.

  σε εχυσαααααααααααααααααααααααααααααααααααα

  καμμια γαργαρουλα;
  κανα τσιμπουκακι;
  σε πετυχε στο ματακι το φλοκι;

  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αει γαμή ρε παπάρα με χει πιάσει νευρικό.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

αεροτομές απτη σαντα μπάρμπαρα αιγάλεω.
αααααααααααααααααααααααααααχαχχααχχαχαχαχαχααχαχαχαχχαχαχααχαχχαχα
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
  σε εχυσαααααααααααααααααααααααααααααααααααα

  καμμια γαργαρουλα;
  κανα τσιμπουκακι;
  σε πετυχε στο ματακι το φλοκι;

  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

σει γαμή σε λέω.
αααααααααααααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom