1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
εμείς γαμάμε και σε σμαρτ αμα λάχει.ασε που δεν μπορεις να γαμει εκει μεσα
εμείς γαμάμε και σε σμαρτ αμα λάχει.ασε που δεν μπορεις να γαμει εκει μεσα
ο αααζζζααααααας έχει
έχει φάει πολλά μπάνια από ουνάκια στο δρόμο γι αυτό στράβωσε.
ααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
ποια σαλοναρα ρε με τον τσιμεντολιθο;
πιο ευρυχωρο ηταν το οτομπιανκι του περσονα
αυτο κανει μονο για να εχει τα μεγαλα γκανια στον εξωστη απο πανω....
ασε που δεν μπορεις να γαμει εκει μεσα
**λακι στραικερ ΜΗΝ αγορασεις το ΜΧ5--->( ).
ο αααζζζααααααας έχει
έχει φάει πολλά μπάνια από ουνάκια στο δρόμο γι αυτό στράβωσε.
ααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
ο αααζζζααααααας έχει
έχει φάει πολλά μπάνια από ουνάκια στο δρόμο γι αυτό στράβωσε.
ααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
Σχετικά με τις σχολές...
"Εδώ δεν έρχεσαι για να μάθεις να οδηγάς. Εδώ έρχεσαι για να μάθεις ότι δεν ξέρεις να οδηγάς, να τα βρεις με τον εαυτό σου και με αυτήν την ιδέα, να δεις ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν από τον τρόπο που οδηγάς, και έτσι να μάθεις να προσέχεις."
Η σχολή στην οποία σίγουρα θα πάω κάποια στιγμή είναι το CSS για μηχανές. Μόλις πάρω ένα κατάλληλο μοτόρι και αρχίσω να έχω μια άλφα εμπειρία θα πάω δεν πα να έχει και 1.000 ευρώ το μάθημα. Είναι η μοναδική σχολή για την οποία δεν έχω ακούσει κακή κουβέντα από κανέναν!!!!!!
Γνωστός που είχε πάει και είχε ήδη αρκετή εμπειρία στο δίτροχο είπε την εξής κουβέντα "Μαγικό ραβδάκι για να μάθεις να στρίβεις δεν υπάρχει! Απλά το CSS είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στο μαγικό ραβδάκι!!" ;)
Τσου, δανεική πάνω σε νοικιασμένη, είναι πιο φτηνό.Νοικιασμένη πάνω σε δανεική ;
Μαζι θα παμε σε λεωωωωωωωωωω
Για να τελειωνουμε με το θεμα Honda S2000 να ξαναπω οτι ειναι ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο που σκοπο εχει
την ευχαριστηση του οδηγου τουσε καποιο στροφιλικι(και οχι κοντρες σε ευθειες και καγκουρικες μαλακιες)
,αρκει να γνωριζει την Τεχνη,να ειναι συμφιλιωμενος με τις ιδιοτροπιες του
και να το σεβεται ως ενα απο τα τελευταια πραγματικα αυτοκινητα φτιαγμενα για τον Πραγματικο Οδηγο....
Επισης να πω οτι κινητηρες αυτου του ειδους,με τετοια κατασκευαστικη τελειοτητα και λεπτομερεια(ορατη μονο
στους μηχανικους και στους γνωριζοντες 5 πραματα) δυστυχως δεν θα ξαναδουμε ποτε,ειδικα σε αυτα τα κυβικα
που εμεις οι ΜΗ εχοντες μπορουμε να προσεγγισουμε αγοραστικως
Αναφερομαι οχι αποκλειστικα στο εν λογω μοτερ,αλλα και σε ολα τα λεπτοκατασκευασμενα ατμοσφαιρικα πολυστροφα
συνολα...Δεν συμφερει πλεον....
Η μοδα ειναι το λεγομενο downsizing οπερ σημαινει μικροι σε χωρητικοτητα κινητηρες με τουρμπινα....Αρκετοι
ιπποι,αρκετη ροπη,οικονομια,δυναμη χαμηλα....Η συγχρονη τεχνολογια και μεταλλογνωσια,η εξελιξη των
ηλεκτρονικων εχουν δωσει ΤΙΣ λυσεις ωστε τα προβληματα των υπερσυμπιεστων να εξαλειφθουν.....
Βλεπεις λοιπον ενα μοτερακι 1000αρι με τουρμπινακι-4κυλινδρο αλλα και μικροτερα,3ων κυλινδρων-
να βγαζει ανετα 100 και 120 ιππους που πρωτα στα ιδια κυβικα δεν ξεπερνουσε τα 65-70....Αλλες εποχες!!!!!
Αντιστοιχα τα παλια σπορτ χατς των δυο λιτρων που εμαθαν τους σημερινους 40αριδες να στριβουν
(Golf 2 16V-Clio Williams-Kadett/Astra Gsi-Peugeot 2lt 16V 305/306 Race αλλα και τα 205-τα
διαφορα Civic 1.6 και 2.0 αλλα και τα πιο "ειδικα" Integra και S2000 τελευταια)θα μας αφησουν.....
χρονους και αναμνησεις...
Οποτε οποιοι εχετε ενα S 2000 και Civic Type R ή καποιο απο τα αλλα που αναφερω,και φυσικα μπορειτε
(οικονομικως να τα κατεχετε και συντηρειτε...) ΚΡΑΤΗΣΤΕΤΑ....Ειναι ειδη προς εξαφανιση..Γνωμη μου και τελος
Στα αυτοκινητα του θρεντ μας τωρα,προκειτε για 2 εντελως διαφορετικες προτασεις,μια τα 2 rally replica
και το S3 μοναχο του....
Αναμφιβολα καλοφτιαγμενα ολα τους και τοσο προσεγμενα,οσο ακριβως και η φιλοσοφια που πρεσβευει το καθενα
Το S3 με υποτερταγωνο κινητητα (διαμετρο επι διαδρομη 81Χ86 mm)αρκετη δυναμη και πολυ ροπη κυριως απο
πολυ χαμηλα λογω της υποτετραγωνης φιλοσοφιας του,ειναι ενα πολυ καλα εξοπλισμενο και καλοφτιαγμενο χατς
με "ηλεκτρονικη" τετρακινηση (μην το αναλυω και μπλεξουμε..)που "παταει" καλα στο δρομο χωρις δραματα
και πολυ ιδιαιτερη σκεψη...Με το 80% των οδηγων του θα κινηθει πολυ γρηγορα,απροβληματιστα,ειτε με μια
ταχυτητα πανω,ειτε με την φορα,χωρις ομως και να σου προσφερει καποια ιδιαιτερη ικανοποιηση,εαν ξερεις
τι ζητας..Μπορει να κινηθει πολυ οικονομικα γιατι εχει ροπη στις χαμηλες,και γενικως ειναι ενα αυτοκινητο
που θα το παει ο οποιοσδηποτε γρηγορα και θα το μαθει ευκολα,απο το σουπερ μαρκετ μεχρι τα στροφιλικια...
Τα αλλα 2 ειναι αλλο πραμα....Δεν εχουν την πρακτικοτητα και την υπομονη στην καθημερινη ρουτινα (αν
και εχουν πλησιασει πολυ το Αουντι σε αυτους τους τομεις..).Η δε καταναλωση καυσιμου αν τα πιεζεις
ειναι η χαρα του Βαρδινογιαννη...
Ομως....
Με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τετρακινηση 3 διαφορικων με ηλεκτρονικο ελεγχο στους διαφορους αξονες (Active Yaw Control κτλ κτλ..)
με διαφορα προγραμματα που ρυθμιζουν την προσφυση και ενα σωρο αλλα κολπα που αποσκοπουν στην οδηγικη
ευχαριστηση του οδηγου τους,πραγματικα ΚΑΝΟΥΝ την διαφορα για οποιον θελει κατι τετοιο...
Οι δε κινητηρες τους...σηκωνουν πολλλλλλααααααα αλογα,στην "αρρωστεια" της εξελιξης και της βελτιωσης
Ο 4Β11 του Μιτσου με 85Χ88 διαμετρο επι διαδρομη ειναι αποδεδειγμενα παντελως αλεξισφαιρος και απροσβλητος
σε προβληματα και κουσουρια....Υπαρχουν (σε αλλες χωρες βεβαια..)και ειδικες εργοστασιακες εκδοσεις
πολυ πουσαρισμενες χωρις κανενα προβλημα..Πληκτρολογειστε FQ 400 (410 ιπποι και 55 κιλα ροπης!!!!!!!) με
την εγγυηση της αντιπροσωπειας!!!!!!!!Σκοτωνει πρακτικα οτιδηποτε κινειτε στους δρομους,ακομα και
της υψηλοτερης κατηγοριας Πορσικα και τετοια....
Ο δε EJ 25 κινητηρας του Σουμπι,με 100Χ80 διαμετρο επι διαδρομη(σουπερντουπερ υπερτετραγωνος!!!!!!! ),με τις τεραστιες
βαλβιδες εισαγωγης εχει περιθωρια για σταβλους ολοκληρους,χωρις κανενα προβλημα αξιοπιστιας...Δειτε στην Ιαπωνικη αγορα
σε τι ιπποδυναμεις τα βγαζει το εργοστασιο (καποιες ειδκες εκδοσεις..) και θα παθετε πλακα...
Αουντι λοιπον για καθε μερα και για ολες τις ωρες και δουλειες,χωρις να υπολειπεται σε γκαζια και ευχαριστηση και
τα αλλα δυο για ....αλλα πραματα.Το καθενα εχει τους οπαδους του και την κατηγορια που απευθυνεται και τους φανατικους
που το συνοδευουν
Προσωπικα οπως εχω πει και σε προηγουμενο ποστ,εαν ειχα τα γκαφρα και επρεπε σωνει και καλα να διαλεξω μεταξυ των
τριων.....ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥΣ (τουλαχιστον απο τα καινουργια που αναφερονται εδω..)
Οι επιλογες μου ειναι τα παλαιοτερα
Subaru Impreza RB 22
Mitsubishi Lancer EVO 6 Tommi Makinen Edition
για ακομα πιο αγριες και εκειδικευμενες φασεις!!!!!!!!!!!!!!
Φίλε μου δεν ξέρω ποιος στα είπε αυτά ή από που τα διάβασες αλλά απλά είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!!!!!
Ο EJ 25 είναι κατασκευαστικό ΛΑΘΟΣ της εταιρείας !!!!!!!!!!! Έπρεπε με κάποιο τρόπο να περάσουν τα αυστηρά μέτρα ρύπων στην Αμερική και Ευρώπη και η εύκολη λύση ήταν η αύξηση του κυβισμού προκειμενου να μην πνίξουν με 10 καταλύτες τον απίστευτο 2.0 κινητήρα. Κατασκευαστικό λάθος γιατί στο ίδιο μπλοκ αύξησαν την διάμετρο του πιστονιού χάνοντας πολύτιμα χιλιοστά από το παχος των χιτωνίων ... τα πρώτα μπλοκ ήταν open deck και μετά από δεκάδες ανακλήσεις τα έκαναν αναγκαστικά semi closed μπας και σώσουν την παρτίδα. Ακόμα και τώρα ΚΑΝΕΝΑ 2,5 λιτρο εργοστασικό μπλοκ δεν αντέχει να περάσει τα 500 άλογα χωρίς ζημιές στα χιτώνια ή φλατζαρίσματα ...
Για την ιστορία RB22 δεν υπάρχει ... υπάρχει το θρυλικό Β22 με τον bulletproof 2.2 Closed Deck κινητήρα .....
Ο μαντεμένιος 4G63 είναι ακόμα και σήμερα ΟΤΙ ΠΙΟ ΓΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ενώ αντίθετα ο αλουμινένιος 4Β11 είναι για τον πέολο καβάλα σε σχέση με τον παλιό ...
ΥΣ: Έχω οδηγήσει (και όχι μόνο) πάνω από 50 διαφορετικά στάδια Impreza/Evo εξού και τα σχόλια αυτά .....
Φίλε μου δεν ξέρω ποιος στα είπε αυτά ή από που τα διάβασες αλλά απλά είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!!!!!