Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
ο αααζζζααααααας έχει

έχει φάει πολλά μπάνια από ουνάκια στο δρόμο γι αυτό στράβωσε.
ααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα


 καλα τα ουνακια,(τα εχουμε πει...)ωραια τουρμπακια αλλα για αγορακια με μικρα πουλακια
 Σε αναβαση Φυλης με το Πεζακι,θα πιναμε καφε στο δασαρχειο και θα στριβαμε τσιγαρο,και εσυ θα πολεμαγες
 να βαλεις τα μουτρα στον δρομο στις αριστερες πανω απο την μονη Κρεμαστων...

 πεζοδρομιοκυνηγε πφφφφφφφφφφ  :rockon: :rockon:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
 
 ποια σαλοναρα ρε με τον τσιμεντολιθο;
 πιο ευρυχωρο ηταν το οτομπιανκι του περσονα

 αυτο κανει μονο για να εχει τα μεγαλα γκανια στον εξωστη απο πανω....

 ασε που δεν μπορεις να γαμει εκει μεσα

>:(
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 Δεν βλεπω τιποτα....

 Μαλλον τα ξερουμε ολα εδω στην Ελλαδα.
 Μια μικρη κωμοπολη που χανουμε καθε χρονο στους δρομους το αποδεικνυει αλλωστε


 Τεσπα,συνεχαω


 Εδω στην Ελλαδα,μπορεις να "μαθεις" καποια πραματα...
 Εγω θα σας πω για τις δικες μου εμπειριες

 Πρωτιστως αυτην (για την καθημερινη επιβιωση στους ελληνικους δρομους...):

 
 
PO06anoigma.jpg


 Εκει καταρριπτονται ολες οι μεγαλομανεις ιδεες περι αφταστης οδηγικης ικανοτητας του εκπαιδευομενου
 Ο Βασιλιας ολογυμνος,εντελως ομως!!!!
 Αναθεωρεις πολλα πραματα,το μυαλο σου ανοιγεται σε αλλες πρακτικες οδηγησης,λαθη του παρελθοντος
 σβηνονται....Η Σχολη σηκωνει πολλη βελτιωση ακομα σε σχεση με τις ξενες αλλα ειναι μια σωστη σχολη
 που μαθαινεις πααααρρρααα πολλα πραματα,και το κυριωτερο σε βαζει σε αλλο τροπο σκεψης και αντιδρασης σε
 μια "στραβη"...


 Κατι πιο εξειδικευμενο ειναι αυτο

 
 
%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CF%84%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82.jpg


 Δεν ειπαμε οτι θα γινουμε και οδηγοι αγωνων,αλλα στον εκει χωρο νοικιαζονται χωματινες φορμουλες και διαφορα
 αγωνιστικα....Υποθετω οτι εαν γραφτεις και παρακολουθησεις εναν κυκλο μαθηματων,μπορεις υστερα οποτε
 κατεβαινεις στο Σπαθοβουνι να νοικιαζεις ενα αγωνιστικο ετοιμο και να κανεις ξεκαυλωτικους γυρους στην χωματινη πιστα
 Σιγουρα καλυτερο και απειρως ασφελεστερο απο τις μαλακιες στον δρομο με κοντρες και καγκουριες...

 Δεν εχω παει (αν και το δουλευω στο μυαλο,οπως και τα σχολεια μοτοσυκλετας CSS)να κανω εναν σεμιναριο,αλλα
 πριν χρονια οταν πρωτανοιξε το ειχα επισκευτει...Τοτε δεν ειχε φορμουλακια,αλλα κατι ιδιοκατασκευες απο
 μεταποιημενα Skoda Favorit εκεινα τα πρωτα μπροστοκινητα....Τους ειχαν αφαιρεσει τον ουρανο,τις πορτες,τα καπω
 ειχαν ομως roll cage και καλες αναρτησεις και νορμαλ μοτερακι (ποσο εβγαζε εκεινο το ρημαδι; 55-50-65 ιππους;;;)
 αλλα λογω ελαφρωματος πηγαιναν ψιλοκαλα και ΚΥΡΙΩΣ ηταν αριστα για την εκμαθηση των αγωνιστικων γραμμων
 και ασφαλεστατα.....Ηταν στην αρχη βλεπεις και ο Λαμπης πολεμουσε με οτι ειχε να στησει κατι σωστο...

 Ειχε βεβαια και ενα αψογο Micra της ομαδος Α με κιβωτιο και μοτερακι καλο,οπου το δουλευανε στην Σχολη,αλλα
 και ενα πολυ δυνατο Octavia του Gr.A,παλι για την σχολη...

 Τα τσεχικα φαβοριτ τα νοικιαζε ο οποιοσδηποτε εναντι αντίτιμου και ειχε πολυυυυυυ πλακα λεμεεεεε

 Λογω παλιας γνωριμιας με τον ιδιοκτητη ετρεξα αμεσως στο Micra.....Αχ αυτο το σαζμαν και το μπλοκε του Group A...
 Ολα τα λεφτα,μαζι με τις αναρτησεις...Τι μοτερ και αρχιδια,σαζμαν φρενα και αναρτησεις λεμε...


 Σιγουρα μπορουν να προσφερουν πολλα σε εκπαιδευση και εκμαθηση,αν υπαρξει καποια προβολη..

 Αλλα ειπαμε,ο Ελληνας γεννιεται μαθημενος σε ολα!!!!!!
 

 
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
ο αααζζζααααααας έχει

έχει φάει πολλά μπάνια από ουνάκια στο δρόμο γι αυτό στράβωσε.
ααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
ο αααζζζααααααας έχει

έχει φάει πολλά μπάνια από ουνάκια στο δρόμο γι αυτό στράβωσε.
ααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα


Είχα γραψει αυτο; Ούτε που το θυμομουν!
Καλα ρε, get a life! Σου τη λένε και ψάχνεις να βρεις ποιος σου τη λέει και πως θα του τη χωθεις;
Ρε τι ξεφτιλα κουβαλας.
Για τον αλλον τον Ισπανό αβανταδορο σου, δεν εχω να πω. Σφηνοπουτσα μπας και γινει τζερτζελο.

Αναφέρθηκε η Φυλή. Κανόνισε πανιβλακα να τρεχεις στα μπουρδελα, να βρεις διαδρομή.
Σωστά λείπει το τελικό σιγμα.
Αλλα εκείνα τα μερη, ειναι για γαμησι και οχι για χαμουρεμα. Οποτε μεινε στα γνωστά. Παραλιακή, Βαρης-Κορωπιου, Λαυρίου και στα λοιπά ευπεπτα τερέν ευθείας.
Φλωρακο που φουσκωσες μια τουρμπινα και κατι έκανες.
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Σχετικά με τις σχολές...

Από αυτοκίνητα αυτή που ήξερα είναι του Ιαβέρη. Η οποία μάλιστα για άτομα κάτω των 21 είναι (ή ήταν όταν είχα πάρει να ρωτήσω εγώ πριν κανά τριάρι-τεσσάρι χρόνια) ΔΩΡΕΑΝ! ! ! !

Κατ'εμέ αυτό και μόνο είναι άξιο συγχαρητηρίων.

Ο λόγος που δεν είχα πάει είναι γιατί λόγω των πολλών αιτήσεων, έπαρινες τηλέφωνο σήμερα και σου έλεγε ότι θα παρακολουθήσεις μαθήματα μετά από τρεις μήνες. Περνούσαν οι τρεις μήνες και σε παίρναν αυτοί τηλέφωνο να σου πουν μέρα. Εμένα όταν με είχαν πάρει δεν μπορούσα γιατί θα ήμουν εκτός Ελλάδας εκείνες τις μέρες οπότε και έμεινε έτσι η δουλειά.

Πάντως από ότι μου είχε πει στο τηλέφωνο και το θυμάμαι αυτολεξεί "Εδώ δεν έρχεσαι για να μάθεις να οδηγάς. Εδώ έρχεσαι για να μάθεις ότι δεν ξέρεις να οδηγάς, να τα βρεις με τον εαυτό σου και με αυτήν την ιδέα, να δεις ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν από τον τρόπο που οδηγάς, και έτσι να μάθεις να προσέχεις."

Κοινώς, σχολή ασφαλούς οδήγησης μάλλον κι όχι γρήγορης οδήγησης. Πάντως ειδικά για τις ηλικίες που είναι free είναι ότι πρέπει. Αν και άντε τώρα να πείσεις τον καυλωμένο 19χρονο που σκίζει το τουτού της μάνας του στην ευθεία ότι δεν ξέρει να οδηγάει και να του μάθεις πώς να οδηγάει ώστε να μην πάρει κανέναν στο λαιμό του.

Από κει κι έπειτα είχα κοιτάξει για κάτι σεμινάρια ντριφτ. Τα οποία δε θυμάμαι ποιος διοργάνωνε ούτε αν είναι μόνιμη σχολή ή απλώς σεμινάρια όπως είπα. Σου κάνανε μαθήματα κάτι γιαπάνια DK (drift kings) κι έτσι που ούτε αγγλικά δεν ξέρανε αλλά στο παντιλίκι άπιαστοι.

Απλά το όλο σενάριο μου έμοιαζε λίγο αρπαχτή, κι επειδή ήταν πάρα πολλά τα λεφτά (δε θυμάμαι σίγουρα αλλά νομίζω ήταν πάνω από 500-600 ανά σεμινάριο) το θεώρησα ψιλοαπάτη να πάω απλά και μόνο για να οδηγήσω ένα φταιγμένο RX8 ή ένα κάτι άλλο με αράχνη. Οπότε κι αυτό το άφησα (καλά δεν το πολυμετάνιωσα κιόλας αλλά ντάξει. Τα νούμερα μπορεί να πέφτουν έξω γιατί έχουν περάσει κάποια χρονάκια αλλά θυμάμαι ότι μου είχαν φανεί ΠΟΛΛΑ τα λεφτά!)

Η σχολή στην οποία σίγουρα θα πάω κάποια στιγμή είναι το CSS για μηχανές. Μόλις πάρω ένα κατάλληλο μοτόρι και αρχίσω να έχω μια άλφα εμπειρία θα πάω δεν πα να έχει και 1.000 ευρώ το μάθημα. Είναι η μοναδική σχολή για την οποία δεν έχω ακούσει κακή κουβέντα από κανέναν!!!!!!

Γνωστός που είχε πάει και είχε ήδη αρκετή εμπειρία στο δίτροχο είπε την εξής κουβέντα "Μαγικό ραβδάκι για να μάθεις να στρίβεις δεν υπάρχει! Απλά το CSS είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στο μαγικό ραβδάκι!!"  ;)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Σχετικά με τις σχολές...

"Εδώ δεν έρχεσαι για να μάθεις να οδηγάς. Εδώ έρχεσαι για να μάθεις ότι δεν ξέρεις να οδηγάς, να τα βρεις με τον εαυτό σου και με αυτήν την ιδέα, να δεις ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν από τον τρόπο που οδηγάς, και έτσι να μάθεις να προσέχεις."

  Απολυτα σωστο...Δες το safetrack των 4Τ....Πραγματικα απιστευτο σεμιναριο ασφαλους οδηγησης και με οτι
  προειπα για την οργανωση του...

  Κανονικα ΟΛΟΙ οσοι εχουν διπλωμα στην Ελλαδα πρεπει να περνανε απο τετοια σχολεια.μην σου πω η υλη τους
  να εμπλουτιστει και με αλλα πραματα και να γινουν υποχρεωτικες για την αποκτηση διπλωματος,και φανω
  υπερβολικος.....Δεν αντεχουμε αλλους νεκρους στον δρομο...




Η σχολή στην οποία σίγουρα θα πάω κάποια στιγμή είναι το CSS για μηχανές. Μόλις πάρω ένα κατάλληλο μοτόρι και αρχίσω να έχω μια άλφα εμπειρία θα πάω δεν πα να έχει και 1.000 ευρώ το μάθημα. Είναι η μοναδική σχολή για την οποία δεν έχω ακούσει κακή κουβέντα από κανέναν!!!!!!
Γνωστός που είχε πάει και είχε ήδη αρκετή εμπειρία στο δίτροχο είπε την εξής κουβέντα "Μαγικό ραβδάκι για να μάθεις να στρίβεις δεν υπάρχει! Απλά το CSS είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στο μαγικό ραβδάκι!!"  ;)


  Μαζι θα παμε σε λεωωωωωωωωωω
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
 Μαζι θα παμε σε λεωωωωωωωωωω

Μέχρι τότε όμως..........




:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Τι μου'κανε ο έκτορας ρε μαλάκα! Έχω λιώσει λέμε!


ΥΓ. Σχόλια από κάτω:

Σε θέλουμε σχολιαστή στο moto gp.

Χίλιες φορές καλύτερος από Διατσίδη  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
  Για να τελειωνουμε με το θεμα Honda S2000 να ξαναπω οτι ειναι ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο που σκοπο εχει
  την ευχαριστηση του οδηγου τουσε καποιο στροφιλικι(και οχι κοντρες σε ευθειες και καγκουρικες μαλακιες)
  ,αρκει να γνωριζει την Τεχνη,να ειναι συμφιλιωμενος με τις ιδιοτροπιες του
  και να το σεβεται ως ενα απο τα τελευταια πραγματικα αυτοκινητα φτιαγμενα για τον Πραγματικο Οδηγο....
 
  Επισης να πω οτι κινητηρες αυτου του ειδους,με τετοια κατασκευαστικη τελειοτητα και λεπτομερεια(ορατη μονο
  στους μηχανικους και στους γνωριζοντες 5 πραματα) δυστυχως δεν θα ξαναδουμε ποτε,ειδικα σε αυτα τα κυβικα
  που εμεις οι ΜΗ εχοντες μπορουμε να προσεγγισουμε αγοραστικως
  Αναφερομαι οχι αποκλειστικα στο εν λογω μοτερ,αλλα και σε ολα τα λεπτοκατασκευασμενα ατμοσφαιρικα πολυστροφα
  συνολα...Δεν συμφερει πλεον....

  Η μοδα ειναι το λεγομενο downsizing οπερ σημαινει μικροι σε χωρητικοτητα κινητηρες με τουρμπινα....Αρκετοι
  ιπποι,αρκετη ροπη,οικονομια,δυναμη χαμηλα....Η συγχρονη τεχνολογια και μεταλλογνωσια,η εξελιξη των
  ηλεκτρονικων εχουν δωσει ΤΙΣ λυσεις ωστε τα προβληματα των υπερσυμπιεστων να εξαλειφθουν.....

  Βλεπεις λοιπον ενα μοτερακι 1000αρι με τουρμπινακι-4κυλινδρο αλλα και μικροτερα,3ων κυλινδρων-
  να βγαζει ανετα 100 και 120 ιππους που πρωτα στα ιδια κυβικα δεν ξεπερνουσε τα 65-70....Αλλες εποχες!!!!!

  Αντιστοιχα τα παλια σπορτ χατς των δυο λιτρων που εμαθαν τους σημερινους 40αριδες να στριβουν
  (Golf 2 16V-Clio Williams-Kadett/Astra Gsi-Peugeot 2lt 16V 305/306 Race αλλα και τα 205-τα
  διαφορα Civic 1.6 και 2.0 αλλα και τα πιο "ειδικα" Integra και  S2000 τελευταια)θα μας αφησουν.....
  χρονους και αναμνησεις...

  Οποτε οποιοι εχετε ενα S 2000 και Civic Type R ή καποιο απο τα αλλα που αναφερω,και φυσικα μπορειτε
  (οικονομικως να τα κατεχετε και συντηρειτε...) ΚΡΑΤΗΣΤΕΤΑ....Ειναι ειδη προς εξαφανιση..Γνωμη μου και τελος



  Στα αυτοκινητα του θρεντ μας τωρα,προκειτε για 2 εντελως διαφορετικες προτασεις,μια τα 2 rally replica
  και το S3 μοναχο του....

  Αναμφιβολα καλοφτιαγμενα ολα τους και τοσο προσεγμενα,οσο ακριβως και η φιλοσοφια που πρεσβευει το καθενα

  Το S3 με υποτερταγωνο κινητητα (διαμετρο επι διαδρομη 81Χ86 mm)αρκετη δυναμη και πολυ ροπη κυριως απο
  πολυ χαμηλα λογω της υποτετραγωνης φιλοσοφιας του,ειναι ενα πολυ καλα εξοπλισμενο και καλοφτιαγμενο χατς
  με "ηλεκτρονικη" τετρακινηση (μην το αναλυω και μπλεξουμε..)που "παταει" καλα στο δρομο χωρις δραματα
  και πολυ ιδιαιτερη σκεψη...Με το 80% των οδηγων του θα κινηθει πολυ γρηγορα,απροβληματιστα,ειτε με μια
  ταχυτητα πανω,ειτε με την φορα,χωρις ομως και να σου προσφερει καποια ιδιαιτερη ικανοποιηση,εαν ξερεις
  τι ζητας..Μπορει να κινηθει πολυ οικονομικα γιατι εχει ροπη στις χαμηλες,και γενικως ειναι ενα αυτοκινητο
  που θα το παει ο οποιοσδηποτε γρηγορα και θα το μαθει ευκολα,απο το σουπερ μαρκετ μεχρι τα στροφιλικια...

  Τα αλλα 2 ειναι αλλο πραμα....Δεν εχουν την πρακτικοτητα και την υπομονη στην καθημερινη ρουτινα (αν
  και εχουν πλησιασει πολυ το Αουντι σε αυτους τους τομεις..).Η δε καταναλωση καυσιμου αν τα πιεζεις
  ειναι η χαρα του Βαρδινογιαννη...
  Ομως....
  Με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τετρακινηση 3 διαφορικων με ηλεκτρονικο ελεγχο στους διαφορους αξονες (Active Yaw Control κτλ κτλ..)
  με διαφορα προγραμματα που ρυθμιζουν την προσφυση και ενα σωρο αλλα κολπα που αποσκοπουν στην οδηγικη
  ευχαριστηση του οδηγου τους,πραγματικα ΚΑΝΟΥΝ την διαφορα για οποιον θελει κατι τετοιο...

  Οι δε κινητηρες τους...σηκωνουν πολλλλλλααααααα αλογα,στην "αρρωστεια" της εξελιξης και της βελτιωσης
  Ο 4Β11 του Μιτσου με 85Χ88 διαμετρο επι διαδρομη ειναι αποδεδειγμενα παντελως αλεξισφαιρος και απροσβλητος
  σε προβληματα και κουσουρια....Υπαρχουν (σε αλλες χωρες βεβαια..)και ειδικες εργοστασιακες εκδοσεις
  πολυ πουσαρισμενες χωρις κανενα προβλημα..Πληκτρολογειστε FQ 400 (410 ιπποι και 55 κιλα ροπης!!!!!!!) με
  την εγγυηση της αντιπροσωπειας!!!!!!!!Σκοτωνει πρακτικα οτιδηποτε κινειτε στους δρομους,ακομα και
  της υψηλοτερης κατηγοριας Πορσικα και τετοια....

  Ο δε EJ 25 κινητηρας του Σουμπι,με 100Χ80 διαμετρο επι διαδρομη(σουπερντουπερ υπερτετραγωνος!!!!!!! ),με τις τεραστιες
  βαλβιδες εισαγωγης εχει περιθωρια για σταβλους ολοκληρους,χωρις κανενα προβλημα αξιοπιστιας...Δειτε στην Ιαπωνικη αγορα
  σε τι ιπποδυναμεις τα βγαζει το εργοστασιο (καποιες ειδκες εκδοσεις..) και θα παθετε πλακα...


  Αουντι λοιπον για καθε μερα και για ολες τις ωρες και δουλειες,χωρις να υπολειπεται σε γκαζια και ευχαριστηση και
  τα αλλα δυο για ....αλλα πραματα.Το καθενα εχει τους οπαδους του και την κατηγορια που απευθυνεται και τους φανατικους
  που το συνοδευουν


  Προσωπικα οπως εχω πει και σε προηγουμενο ποστ,εαν ειχα τα γκαφρα και επρεπε σωνει και καλα να διαλεξω μεταξυ των
  τριων.....ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥΣ (τουλαχιστον απο τα καινουργια που αναφερονται εδω..)

  Οι επιλογες μου ειναι τα παλαιοτερα

  Subaru Impreza RB 22
  Mitsubishi Lancer EVO 6 Tommi Makinen Edition

  για ακομα πιο αγριες και εκειδικευμενες φασεις!!!!!!!!!!!!!!
 
 

Φίλε μου δεν ξέρω ποιος στα είπε αυτά ή από που τα διάβασες αλλά απλά είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!!!!!

Ο EJ 25 είναι κατασκευαστικό ΛΑΘΟΣ της εταιρείας !!!!!!!!!!! Έπρεπε με κάποιο τρόπο να περάσουν τα αυστηρά μέτρα ρύπων στην Αμερική και Ευρώπη και η εύκολη λύση ήταν η αύξηση του κυβισμού προκειμενου να μην πνίξουν με 10 καταλύτες τον απίστευτο 2.0 κινητήρα. Κατασκευαστικό λάθος γιατί στο ίδιο μπλοκ αύξησαν την διάμετρο του πιστονιού χάνοντας πολύτιμα χιλιοστά από το παχος των χιτωνίων ... τα πρώτα μπλοκ ήταν open deck και μετά από δεκάδες ανακλήσεις τα έκαναν αναγκαστικά semi closed μπας και σώσουν την παρτίδα. Ακόμα και τώρα ΚΑΝΕΝΑ 2,5 λιτρο εργοστασικό μπλοκ δεν αντέχει να περάσει τα 500 άλογα χωρίς ζημιές στα χιτώνια ή φλατζαρίσματα ...

Επίσης σε boxer κινητήρα είναι τραγικό λάθος η μεγάλη διάμετρος πιστονιού ... το 99ρι πιστόνι με την 79ρα διαδρομή απλά ΔΕΝ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙ ΠΟΤΕ !!!!!!!!!!

Οι κεφαλές των 2,5 λιτρων είναι ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΟΛΟ ΚΑΒΑΛΑ , άχρηστοι εκκεντροφόροι με μικρές βαλβίδες που δεν σου επιτρέπουν να κάνεις τίποτα αποτελώντας περιοριστικό παράγοντα στην aftermarket εξέλιξη του κινητήρα.

O σχιστομάτης δεν είναι ΜΑΛΑΚΑΣ !!!!!!!! ΚΑΝΕΝΑ 2,5 λιτρο δεν κυκλοφορεί στην Ιαπωνία !!!!!!! ΜΟΝΟ 2.0 !!!!!!!!!! Όλες οι ειδικές εκδόσεις spec c είναι αποκλειστικά 2.0 !!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Για την ιστορία RB22 δεν υπάρχει ... υπάρχει το θρυλικό Β22 με τον bulletproof 2.2 Closed Deck κινητήρα .....

To πιο σοβαρό Impreza του πλανήτη είναι 2.0 .... Gobstopper ... by Roger Clark ...

 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Aκόμα και στα ΕΒΟ πάντως είσαι τραγικά λάθος ...

Ο μαντεμένιος 4G63 είναι ακόμα και σήμερα ΟΤΙ ΠΙΟ ΓΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ενώ αντίθετα ο αλουμινένιος 4Β11 είναι για τον πέολο καβάλα σε σχέση με τον παλιό ...

ΥΣ: Έχω οδηγήσει (και όχι μόνο) πάνω από 50 διαφορετικά στάδια Impreza/Evo εξού και τα σχόλια αυτά .....
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Φίλε μου δεν ξέρω ποιος στα είπε αυτά ή από που τα διάβασες αλλά απλά είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!!!!!

  Xαλαρωσε λιγο,παρε μια βαθια ανασα,με ρυθμο ετσι;;
  kOYBENTA KANOYME KAI ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΘΡΕΝΤ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ....


Ο EJ 25 είναι κατασκευαστικό ΛΑΘΟΣ της εταιρείας !!!!!!!!!!! Έπρεπε με κάποιο τρόπο να περάσουν τα αυστηρά μέτρα ρύπων στην Αμερική και Ευρώπη και η εύκολη λύση ήταν η αύξηση του κυβισμού προκειμενου να μην πνίξουν με 10 καταλύτες τον απίστευτο 2.0 κινητήρα. Κατασκευαστικό λάθος γιατί στο ίδιο μπλοκ αύξησαν την διάμετρο του πιστονιού χάνοντας πολύτιμα χιλιοστά από το παχος των χιτωνίων ... τα πρώτα μπλοκ ήταν open deck και μετά από δεκάδες ανακλήσεις τα έκαναν αναγκαστικά semi closed μπας και σώσουν την παρτίδα. Ακόμα και τώρα ΚΑΝΕΝΑ 2,5 λιτρο εργοστασικό μπλοκ δεν αντέχει να περάσει τα 500 άλογα χωρίς ζημιές στα χιτώνια ή φλατζαρίσματα ...

  Μπορει να ειναι και ετσι,δεν ξερω,δεν με ενδιαφερει,σταρχιδια μου κιολας...
  Η παραφιλολογια και η βελτιωση τετοιων αυτοκινητων δεν με πολυνοιαζει,αφου θεωρω πρωτιστως
  οτι οι υπαρχουσες εργοστασιακες εκδοσεις ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΟΥΝ οδηγικα (σε στροφες ειδικα..) τις ικανοτητες
  των οδηγων που τα αγοραζουν
  Αναφερα τους κωδικους κινητηρων των αυτοκινητων του θρεντ και δεν μπηκα ουτε σε τεχνικες λεπτομερειες
  περι βελτιωσεων αφτερμαρκετ και ουτε ηταν αυτος ο σκοπος μου....
 


Για την ιστορία RB22 δεν υπάρχει ... υπάρχει το θρυλικό Β22 με τον bulletproof 2.2 Closed Deck κινητήρα .....


  Αυτο λεω ρε συ,αυτο εννοω,το διπορτο

 


 
Ο μαντεμένιος 4G63 είναι ακόμα και σήμερα ΟΤΙ ΠΙΟ ΓΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ενώ αντίθετα ο αλουμινένιος 4Β11 είναι για τον πέολο καβάλα σε σχέση με τον παλιό ...
ΥΣ: Έχω οδηγήσει (και όχι μόνο) πάνω από 50 διαφορετικά στάδια Impreza/Evo εξού και τα σχόλια αυτά .....

  Ποιες ειπα οτι ηταν οι προτιμησεις μου απο τα αυτοκινητα του θρεντ;
  Ποιους κινητηρες εχουν;;  :cool2:


  Και κατι αλλο.... :birdman: :birdman: :birdman:
 

 
 

Επισκέπτης
Επειδή όλα τα αυτοκίνητα κρίνονται με βάση το πόσα κάνουν,
το S2000 είναι μια μαλακία και μισή κατά τη γνώμη μου,
γιατί όταν έβγαινε , έκανε σχεδόν 50 χιλιάρικα.
Και αν μπορούσε κάποιος να δώσει τα 50 , θα μπορούσε να δώσει και 57
και να αγοράσει το 350Ζ , πάλι ιαπωνέζικο,
αλλά μεγάλο μοτέρ ,μεγάλη ροπή , τρελή μακροζωία κινητήρα
και πολύ μεγάλες δυνατότητες μετατροπών.
Στο S2000 οι μετατροπές που κάνουν δίχως τούρμπο ,
βγάζουν μόνο θόρυβο και γέλιο.
Άλογα πάντως παραπάνω δεν βγάζουν ούτε 1.
Μπορεί να βγάζουν και λιγότερα με τις ελεύθερες φιλτροοάνες
και τις κωλοεξατμίσεις που βάζουν οι βλαχόμαγκες.

Κάποιος που θα ισχυριστεί ότι μπορούσε να πάρει καινούργιο το χόντα
και δεν μπορούσε να δώσει παραπάνω 7 χιλιάρικα
δεν ήταν ούτε για  χόντα (η τσέπη του), έπρεπε να πάει σε κανένα 206 κάμπριο 1,6 ...
 

Bastounovlaxos

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2007
Μηνύματα
2.879
Like
21
Πόντοι
16
Φίλε μου δεν ξέρω ποιος στα είπε αυτά ή από που τα διάβασες αλλά απλά είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!!!!!

Φιλε μην τρελαίνεσαι.
Ενας μαλάκας είναι, που τρώει παντόφλα απο τη γυναίκα,
και το παίζει παντογνωστης εδω μέσα απο μηχανες/αυτοκινητα/κυνηγι/ψαρεμα/κηπευτικά και δεν εχει τελειωμο η λίστα...

Ελειψε λίγο καιρό και είχε υσηχάσει το κεφάλι μας, αλλά επανήλθε με φόρα απ' ότι βλέπω....  :jerking:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom