Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

Επισκέπτης
βγαλτα απο μεσα σου ελευθερε επαγγελματια... βγαλτα.. εσενα κανενας δεν θα σου πει τι θα κανεις.. μονο τη μαμα σου να ακους !!!!  :s&m_1: :s&m_1:
Γελοιε, ουτε να συμπεριφερθεις δεν ξερεις. τρομπα

Αυτό έλλειπε ρε γαμημένε,
να μου πεις εσύ που θα γράφω και που όχι.

Και φυσικά συμπεριφέρομαι καλά σε όσους αξίζει.
Όχι σε εσένα λοιπόν.
Σάλτα γαμήσου.

Προφανώς γαμιέσαι όλη μέρα στις υποκλίσεις και στα μάλιστα
και ψάχνεις στα φόρουμ να το παίξεις ... δάσκαλος ...
αξιολύπητε ...
 

Pink_floyd

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
726
Κριτικές
22
Like
644
Πόντοι
6.065
χεσε μας τωρα ρε κοσαμφ..

δεν εχει νοημα να συζηταω αλλο μαζι σου..η ξερολιαση εχει και ορια.

σε παραθετω σε προηγουμενο ποστ του gaba Με τα τρια πουλακια !

οβερ απο εμενα, αν σοβαρεψεις το ξανασυζηταμε.


Lakiiiiiiii.... αγορι μου εσυ.. εχει πεσει η πελατεια?  και χρωστας ? αρχισε και η δυσκοιλιοτητα ? παπατζη του διαδικτυου... χαριζε μας στιγμες γελιου.
Ελα λακη, το ακουσεςς αυτο ? φρενο 340 mm σε αμαξι με 600 αλογα..  Ποσοο ??? ΑΑΑΑΑααααα :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:... γελοιε ξερολα διαβασε λιγο τι μαλακιες γραφεις.
βλακεντιε, παπαγαλε, μαμοθρεφτο και μπαμποθρεφτο.. βρωμας απο χιλιομετρα τι σκατοανατροφη εχεις.


 

Επισκέπτης
Ελα λακη, το ακουσεςς αυτο ? φρενο 340 mm σε αμαξι με 600 αλογα..  Ποσοο ???

Για να φρενάρει θέλει 340mm τουλάχιστον μπροστά.
Και κάτι αντίστοιχο πίσω.

Αν έχεις μαμά φρένα golf gti μονοπίστονα 312mm σε 600 άλογα , είναι σκοτώστρα.
Υπαλληλάκια σαν εσένα όμως, δεν τα ενδιαφέρουν αυτά.
Με τα 600€ που παίρνεις, πάνω από 1000άρι δεν θα έχεις ποτε.

Οπότε ... σάλτα γαμή αλλη 1 ...
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
χεσε μας τωρα ρε κοσαμφ..

δεν εχει νοημα να συζηταω αλλο μαζι σου..η ξερολιαση εχει και ορια.

σε παραθετω σε προηγουμενο ποστ του gaba Με τα τρια πουλακια !

οβερ απο εμενα, αν σοβαρεψεις το ξανασυζηταμε.


Lakiiiiiiii.... αγορι μου εσυ.. εχει πεσει η πελατεια?  και χρωστας ? αρχισε και η δυσκοιλιοτητα ? παπατζη του διαδικτυου... χαριζε μας στιγμες γελιου.
Ελα λακη, το ακουσεςς αυτο ? φρενο 340 mm σε αμαξι με 600 αλογα..  Ποσοο ??? ΑΑΑΑΑααααα :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:... γελοιε ξερολα διαβασε λιγο τι μαλακιες γραφεις.
βλακεντιε, παπαγαλε, μαμοθρεφτο και μπαμποθρεφτο.. βρωμας απο χιλιομετρα τι σκατοανατροφη εχεις.

Δεν ειμαι ξερολας...Αυτονοητα πραγματα λεω αυτη τη σττιγμη
Οι Ιαπωνες ειναι κορυφη σε ο,τι κανουν. Αν ειχαν και τη γη των Αμερικανων, θα ηταν νο1
Απλα οι ανθρωποι δεν εχουν κουλτουρα και στυλ συμβατη με μας
Γι αυτο και δε μας αρεσει το εσωτερικο των αμαξιων τους,οπως μας αρεσει της Μερσεντες. Δεν εχουν σε κανεναν βαθμο αφομοιωμενη την εννοια της χλιδας ή της υπερβολης αυτοι οι ανθρωποι στον πολιτισμο τους. Ειναι τελειως πρακτικοι (γι αυτο δεν εχουν και Hollywood)
 

Επισκέπτης
εχει πεσει η πελατεια?  χρωστας ? αρχισε  η δυσκοιλιοτητα ?  γελοιε ξερολα βλακεντιε, παπαγαλε, μαμοθρεφτο και μπαμποθρεφτο.. βρωμας απο χιλιομετρα τι σκατοανατροφη εχεις.

Αυτά όλα και άλλα πολλά , είναι όποιος δεν είναι ... χασικλο-πουστρόνι-αναρχο-κουμμουνι των εξαρχείων !!!!!!!!
 

Pink_floyd

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
726
Κριτικές
22
Like
644
Πόντοι
6.065
Για να φρενάρει θέλει 340mm τουλάχιστον μπροστά.
Και κάτι αντίστοιχο πίσω.

Αν έχεις μαμά φρένα golf gti μονοπίστονα 312mm σε 600 άλογα , είναι σκοτώστρα.
Υπαλληλάκια σαν εσένα όμως, δεν τα ενδιαφέρουν αυτά.
Με τα 600€ που παίρνεις, πάνω από 1000άρι δεν θα έχεις ποτε.

Οπότε ... σάλτα γαμή αλλη 1 ...

Μεχρι Golf φτανεις ? τι σκατα ελευθερος επαγγελματιας εισαι ? σου μενει τιποτα στην τσεπη η μεχρι εδω ηταν ?

δεν ξαναασχολουμαι μαζι σου.. ουτε καν εμπειρια δεν εχεις. 348 ειναι τα μαμα φρενα του 335 με τα 306 αλογα!!! τα οποια τα κανει σουπα μετα απο 2-3 ανοιγματα απο φαναρι σε φαναρι..

Λιγο μεγαλυτερα του Μ3 , το οποιο κανει μια απο τα ιδια. Φρενο για 600 αλογα , θελει χαραγμενο δισκο 380+mm, τουλαχιστον 6πιστονη δαγκανα, και αεροπορικου τυπου σωληνακια καθως και υγρα φρενων. Κοστος ? το brembo κιτ των 360mm εχει περιπου 6.000 ευρω.. Το ΑΡ κοντα στο πεντοχιλιαρο.
βλαξ
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Μια αλλη λυση ειναι ενα Toyota Prius για μες στην πολη- και να οδηγας σαν ταριφας- κι ενα kit car στο γκαραζ που να το παιρνεις κανα βραδυ και να το λιωνεις...Αλλα τις υπολοιπες μερες κλειδωμενο!
Αλλα ποσοι εχουν τ'αρχιδια να το κανουν αυτο? Εγω στην Ελλαδα δεν εχω δε ποτε kit car! Και για οσους δεν το ξερουν, να ενημερωσω οτι με καμια 50αρια χιλιαρικα, μπορεις να εχεις επιδοσεις λιγο κατω απο Formula. Αλλα για να πας στην κινηση δεν ειναι.Ουτε για ψωνια.Ειναι για καθαρα χομπιστες και καθαρα καβλωμενους γκαζιαρηδες
Τονιζω οτι προσωπικα ΔΕΝ θα εκανα κατι τετοιο.Θα προτιμουσα κανα Evo μερα-νυχτα, κι ας γαμιομουνα στα σερβις και τις βενζινες. Κι ας μην ειχα επιδοσεις Top.
Αλλα αν ημουν καποιος που εχει χορτασει τα τουτου, και εχει ορεξη και χρημα για πειραματισμους, θα το εκανα...Το πολυ-πολυ να εχανα 50-60 χιλιαρικα

σκάιλάιν
βέβαια η μόνη σχέση σου μ αυτή τη λεξη είναι τα συννεφάκια.

το ότι ένα αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένα αλογα με συγκεκριμένη γεωμετρία γι αυτά τα άλογα και για συγκεκριμένη χρήση όσες μαλακίες και να γράψεις στόκος θα είσαι όταν δεν ξέρεις.εγραψες για την λάμπο ότι θα αποσυντίθεται.
η λάμπο είναι πλέον γερμανική.
οι εταιρείες όταν χρεώνουν ένα αυτοκίνητο 300 χιλιάρικα το χρεώνουν για όλαο το πρότζεκτ απο την εξέλιξη μέχρι την πώληση και μέχρι το αφτερ σέιλς.
υπάρχουν συγκεκριμένες μελέτες χρόνων σε κάθε εταιρεία για το μέχρι πόσα άλογα μπορεί να είναι ενα πλαίσιο τι κατανομή κιλών μπρος πίσω, τι μεταξόνιο τι μετατρόχιο πού θα μπει ο κινητήρας, τι ανάρτηση πρέπει να έχει μπρος πίσω και πολλά αλλα όμορφα.

κάποιοι ηλίθιοι εδώ αποθεώνουν αυτοκίνητα για WRC που μετά τον αγώνα αλλάζουν τα πάντα εκτός απ το κουφάρι για τον επόμενο αγώνα αλλά αυτοι μας λένε για το πόσο καλά πάνε και πόσο αξιόπιστα είναι.
η λαμπο, η φερράρι η πόρσε φτιάχνονται σε πρότζεκτς για να αντέχουν σε καταστάσεις ορίου τόσα χρόνια όσα και τα μικρά εντός πόλης.

έχω βαρεθεί να βλέπω το μέσο μαλάκα με WRC 10 μέρες στην κίνηση και 20 στην αντιπροσωπεία ή τον κύρ Τάκη.
Βεβαίως είναι λογικό. Η μιτσουμπισι δεν έφτιαξε το αυτοκίνητο για να του γαμάς το πρέκια μέσα στην πόλη για 10 χρόνια αλλά για να τρέχει σε ειδικές WRC με αλλαγές ανταλλακτών σε όλα τα μέρη μετά απο ένα-δυό αγώνες. τόσο αντέχουν.....

οσο για τα 100 χιλιάρικα....
και 300 να είχες αμα κέρδιζες το λότο είσαι τόσο ηλίθιος που πιθανως να έπαιρνες πόρσε ες μη γνωρίζοντας ότι το τυπικό του σέρβις ξεκινάει στην αντιπροσωπία απο τα 3 χιλιάρικα ευρώ.

τα μεταξωτά βρακιά είναι για μεταξωτούς κώλους.
αυτό δε θα το μάθεις ποτέ.
οπότε διάλογος δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με άτομο που είδε σε βίντεο το GTR να κερδίσει την πόρσε οπότε είναι και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο......
γι αυτό άλλωστε και όλοι οι άλλοι παίρνουν πόρσε και όχι ντάτσουν. γιατι είναι μαλάκες και δεν ξέρουν όσα ξέρεις εσύ.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Μεχρι Golf φτανεις ? τι σκατα ελευθερος επαγγελματιας εισαι ? σου μενει τιποτα στην τσεπη η μεχρι εδω ηταν ?

δεν ξαναασχολουμαι μαζι σου.. ουτε καν εμπειρια δεν εχεις. 348 ειναι τα μαμα φρενα του 335 με τα 306 αλογα!!! τα οποια τα κανει σουπα μετα απο 2-3 ανοιγματα απο φαναρι σε φαναρι..

Λιγο μεγαλυτερα του Μ3 , το οποιο κανει μια απο τα ιδια. Φρενο για 600 αλογα , θελει χαραγμενο δισκο 380+mm, τουλαχιστον 6πιστονη δαγκανα, και αεροπορικου τυπου σωληνακια καθως και υγρα φρενων. Κοστος ? το brembo κιτ των 360mm εχει περιπου 6.000 ευρω.. Το ΑΡ κοντα στο πεντοχιλιαρο.
βλαξ

μα εδώ κανείς απο αυτούς που σου γράφουν δε σου περιγράφει το κόστος του να γαμάς ένα αυτοκίνητο.
γιατί ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ.
τουλάχιστον με αυτοκίνητο που στοιχίζει πάνω από 70 εργοστασιακά χιλιάρικα.
βεβαίως έχω γνωρίσει τυπάκια με εβο που ψάχνουν στον κυρ τάκη μεταχειρισμένους δίσκους και.. τακάκια....
όπως έχω γνωρίσει και τύπους με ιμπρέζα τούμπανο που μετά την πρώτη κόντρα για άδεια με μ3 έκαψε τον εργοστασιακό συμπλέκτη. όταν του είπαν το κόστος του αγωνιστικού απο αγγλία για τη μετατροπή που έκανε το άφησε στο γκαράζ και πήρε το πεζό τραλλυ να πηγαίνει δουλειά.
αλλά τώρα δεν ειναι η ώρα να συζητήσουμε και γι αυτό το θέμα.....
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
σκάιλάιν
βέβαια η μόνη σχέση σου μ αυτή τη λεξη είναι τα συννεφάκια.

το ότι ένα αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένα αλογα με συγκεκριμένη γεωμετρία γι αυτά τα άλογα και για συγκεκριμένη χρήση όσες μαλακίες και να γράψεις στόκος θα είσαι όταν δεν ξέρεις.εγραψες για την λάμπο ότι θα αποσυντίθεται.
η λάμπο είναι πλέον γερμανική.
οι εταιρείες όταν χρεώνουν ένα αυτοκίνητο 300 χιλιάρικα το χρεώνουν για όλαο το πρότζεκτ απο την εξέλιξη μέχρι την πώληση και μέχρι το αφτερ σέιλς.
υπάρχουν συγκεκριμένες μελέτες χρόνων σε κάθε εταιρεία για το μέχρι πόσα άλογα μπορεί να είναι ενα πλαίσιο τι κατανομή κιλών μπρος πίσω, τι μεταξόνιο τι μετατρόχιο πού θα μπει ο κινητήρας, τι ανάρτηση πρέπει να έχει μπρος πίσω και πολλά αλλα όμορφα.

κάποιοι ηλίθιοι εδώ αποθεώνουν αυτοκίνητα για WRC που μετά τον αγώνα αλλάζουν τα πάντα εκτός απ το κουφάρι για τον επόμενο αγώνα αλλά αυτοι μας λένε για το πόσο καλά πάνε και πόσο αξιόπιστα είναι.
η λαμπο, η φερράρι η πόρσε φτιάχνονται σε πρότζεκτς για να αντέχουν σε καταστάσεις ορίου τόσα χρόνια όσα και τα μικρά εντός πόλης.

έχω βαρεθεί να βλέπω το μέσο μαλάκα με WRC 10 μέρες στην κίνηση και 20 στην αντιπροσωπεία ή τον κύρ Τάκη.
Βεβαίως είναι λογικό. Η μιτσουμπισι δεν έφτιαξε το αυτοκίνητο για να του γαμάς το πρέκια μέσα στην πόλη για 10 χρόνια αλλά για να τρέχει σε ειδικές WRC με αλλαγές ανταλλακτών σε όλα τα μέρη μετά απο ένα-δυό αγώνες. τόσο αντέχουν.....

οσο για τα 100 χιλιάρικα....
και 300 να είχες αμα κέρδιζες το λότο είσαι τόσο ηλίθιος που πιθανως να έπαιρνες πόρσε ες μη γνωρίζοντας ότι το τυπικό του σέρβις ξεκινάει στην αντιπροσωπία απο τα 3 χιλιάρικα ευρώ.

τα μεταξωτά βρακιά είναι για μεταξωτούς κώλους.
αυτό δε θα το μάθεις ποτέ.
οπότε διάλογος δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με άτομο που είδε σε βίντεο το GTR να κερδίσει την πόρσε οπότε είναι και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο......
γι αυτό άλλωστε και όλοι οι άλλοι παίρνουν πόρσε και όχι ντάτσουν. γιατι είναι μαλάκες και δεν ξέρουν όσα ξέρεις εσύ.

σωστος ο κουνελος. εχει γεμισει ο τοπος ψωριαρηδες που μαζεψαν 5 δεκαρες για αγορα λεζας και κλαινε ανευ χαρτομαντηλου την ωρα της συντηρησης και της βενζινας  :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
σωστος ο κουνελος. εχει γεμισει ο τοπος ψωριαρηδες που μαζεψαν 5 δεκαρες για αγορα λεζας και κλαινε ανευ χαρτομαντηλου την ωρα της συντηρησης και της βενζινας  :2funny:
και να ξερες πόσοι τρέχουν σε μηχανικούς να σβήσουν το λαμπάκι ΣΕΡΒΙΣ για να γλιτώσουν το επόμενο βίζιτ......
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
σκάιλάιν
βέβαια η μόνη σχέση σου μ αυτή τη λεξη είναι τα συννεφάκια.

το ότι ένα αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένα αλογα με συγκεκριμένη γεωμετρία γι αυτά τα άλογα και για συγκεκριμένη χρήση όσες μαλακίες και να γράψεις στόκος θα είσαι όταν δεν ξέρεις.εγραψες για την λάμπο ότι θα αποσυντίθεται.
η λάμπο είναι πλέον γερμανική.
οι εταιρείες όταν χρεώνουν ένα αυτοκίνητο 300 χιλιάρικα το χρεώνουν για όλαο το πρότζεκτ απο την εξέλιξη μέχρι την πώληση και μέχρι το αφτερ σέιλς.
υπάρχουν συγκεκριμένες μελέτες χρόνων σε κάθε εταιρεία για το μέχρι πόσα άλογα μπορεί να είναι ενα πλαίσιο τι κατανομή κιλών μπρος πίσω, τι μεταξόνιο τι μετατρόχιο πού θα μπει ο κινητήρας, τι ανάρτηση πρέπει να έχει μπρος πίσω και πολλά αλλα όμορφα.

κάποιοι ηλίθιοι εδώ αποθεώνουν αυτοκίνητα για WRC που μετά τον αγώνα αλλάζουν τα πάντα εκτός απ το κουφάρι για τον επόμενο αγώνα αλλά αυτοι μας λένε για το πόσο καλά πάνε και πόσο αξιόπιστα είναι.
η λαμπο, η φερράρι η πόρσε φτιάχνονται σε πρότζεκτς για να αντέχουν σε καταστάσεις ορίου τόσα χρόνια όσα και τα μικρά εντός πόλης.

έχω βαρεθεί να βλέπω το μέσο μαλάκα με WRC 10 μέρες στην κίνηση και 20 στην αντιπροσωπεία ή τον κύρ Τάκη.
Βεβαίως είναι λογικό. Η μιτσουμπισι δεν έφτιαξε το αυτοκίνητο για να του γαμάς το πρέκια μέσα στην πόλη για 10 χρόνια αλλά για να τρέχει σε ειδικές WRC με αλλαγές ανταλλακτών σε όλα τα μέρη μετά απο ένα-δυό αγώνες. τόσο αντέχουν.....

οσο για τα 100 χιλιάρικα....
και 300 να είχες αμα κέρδιζες το λότο είσαι τόσο ηλίθιος που πιθανως να έπαιρνες πόρσε ες μη γνωρίζοντας ότι το τυπικό του σέρβις ξεκινάει στην αντιπροσωπία απο τα 3 χιλιάρικα ευρώ.

τα μεταξωτά βρακιά είναι για μεταξωτούς κώλους.
αυτό δε θα το μάθεις ποτέ.
οπότε διάλογος δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με άτομο που είδε σε βίντεο το GTR να κερδίσει την πόρσε οπότε είναι και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο......
γι αυτό άλλωστε και όλοι οι άλλοι παίρνουν πόρσε και όχι ντάτσουν. γιατι είναι μαλάκες και δεν ξέρουν όσα ξέρεις εσύ.

Kαλα ρε μαλακα, μπαφους σκας γερος ανθρωπος??
Αλλα ειπα εγω,σε άλλα απαντας εσυ...
Ο,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ!
Μη σου πω πως απαντησες και στα ακριβως ΑΝΤΙΘΕΤΑ απο αυτα που λεω
Δηλαδη,ουσιαστικα τα ιδια ειπες! Απλα δεν το καταλαβες...

Τελοσπαντων, δεν ξερεις ουτε τι βρακια εχω,ουτε τι κωλο εχω για να τα υποστηριξω. Εγω μπορει να εχω και 2 και 4 και 8 χιλιαρικα για σερβις καθε 5 χιλιαδες χιλιομετρα.
Το γεγονος οτι τωρα εχω Φιεστα, δε σημαινει οτι θα εχω και σε πεντε χρονια. Ή πολυ περισσοτερο, σε 10 χρονια
Οποτε κατσε εσυ να γυαλιζεις με κερια τα 6 "μωρα" σου,σαπιε μαλακα, (αφου δε θελεις Prius), και οταν θα τρως σκονη- γιατι ΣΚΟΝΗ θα τρως απο 'μενα σε λιγα χρονια, να το παιζεις χαλαρος στη Ρωσιδα σου, ή στην κυρα σου, που θα καθεται διπλα
Εγω παντως, αγχωμενος θα ειμαι,να το ξερεις...Δεν θα ειμαι χαλαρος! Γιατι βλεπω κι αυτα τα βιντεακια στο Youtube με τα GTR και διαολιζομαι! Αφηνω τη χαλαροτητα και τη βραδυτητα, γενικα, στους Δαλαη Λαμες των δρομων, με τις "εμπειριες" και τα "γαλονια". Και στους αριστερους συνδικαλιστες του δημοσιου, που πανε σε ιδιους ρυθμους τη δουλεια τους, οπως πας εσυ τα Μερσεντεδια μες στους δρομους, και μπλοκαρεις την κινηση
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
φατηνε μαλακα Περσονα ξερολιδη,σε γαμησε ο μικρος

αααααααααααααααααχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα
 

Επισκέπτης
λοιπον μια που ειμαστε και σε μπουρδελοσαιτ θα προσπαθησω να δωσω μια χιουμοριστικη πλευρα στο θεμα που εχει ανοιξει.ειναι σαν να εχεις μπροστα σου δυο γκομενες,η μια να ειναι μετρια εμφανησιακα χωρις ιδιαιτερα ωραιο κορμι αλλα να παρεχει υπηρεσιες καλες να ειναι δεκτικη στα παντα  με βασικο προτερημα τις χαμηλες τιμες.απο την αλλη εχεις μια γυναικα μουναρο ψηλη με κορμαρα βυζαρες  :tits: με εξισου καλες υπηρεσιες με μια διαφορα αυτη η γκομενα κοστιζει πολυ περισοτερα.εσυ ποια θα διαλεξεις :birdman:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
να πω ποσο εχουν τα χαμερ τη σημερον ημερα να ευθυμησουμε?  :2funny:
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
λοιπον μια που ειμαστε και σε μπουρδελοσαιτ θα προσπαθησω να δωσω μια χιουμοριστικη πλευρα στο θεμα που εχει ανοιξει.ειναι σαν να εχεις μπροστα σου δυο γκομενες,η μια να ειναι μετρια εμφανησιακα χωρις ιδιαιτερα ωραιο κορμι αλλα να παρεχει υπηρεσιες καλες να ειναι δεκτικη στα παντα  με βασικο προτερημα τις χαμηλες τιμες.απο την αλλη εχεις μια γυναικα μουναρο ψηλη με κορμαρα βυζαρες  :tits: με εξισου καλες υπηρεσιες με μια διαφορα αυτη η γκομενα κοστιζει πολυ περισοτερα.εσυ ποια θα διαλεξεις :birdman:

Απλουστατο και πολυ αυτονοητο αυτο που λες...Το καταλαβαινουμε (σχεδον) ολοι. Ενας σιγουρα οχι,παντως

ΥΓ Περσονα,εχω σχηματισει την εικονα οτι εισαι τοοοοοσο αργος και αμπαλος βετερανος Μερσεντακιας του γλυκου νερου, που αμα πιασω σε λιγο καιρο κανα μεταχειρισμενο Evo, δεν θα μπορεις να με περασεις ουτε με Formula. Και θα ασχολεισαι με...προτζεκτ της Λαμπο, και με Δελφους! Ενω εγω θα ασχολουμαι με το να σε καταπιω αμασητο οπου σε πετυχω στο δρομο. Οχι για καναν αλλο λογο, απλα επειδη σε συμπαθησα!

ΥΓ2 Καποιοι ειμαστε ανταγωνιστικοι-κι οχι "υπερανω"...Χμμμ, προβλημα για την παρτη σου αυτο
 

Επισκέπτης
Απλουστατο και πολυ αυτονοητο αυτο που λες...Το καταλαβαινουμε (σχεδον) ολοι. Ενας σιγουρα οχι,παντως

ΥΓ Περσονα,εχω σχηματισει την εικονα οτι εισαι τοοοοοσο αργος και αμπαλος βετερανος Μερσεντακιας του γλυκου νερου, που αμα πιασω σε λιγο καιρο κανα μεταχειρισμενο Evo, δεν θα μπορεις να με περασεις ουτε με Formula. Και θα ασχολεισαι με...προτζεκτ της Λαμπο, και με Δελφους! Ενω εγω θα ασχολουμαι με το να σε καταπιω αμασητο οπου σε πετυχω στο δρομο. Οχι για καναν αλλο λογο, απλα επειδη σε συμπαθησα!

ΥΓ2 Καποιοι ειμαστε ανταγωνιστικοι-κι οχι "υπερανω"...Χμμμ, προβλημα για την παρτη σου αυτο
αγαπητε δεν το λεω για κανενα συγκεκριμενα και δεν με νοιαζει αν το καταλαβει και κανενας.αλλα επειδη ετυχε να μιλαμε μαζι η πρωτη γκομενα ειναι μια γιαπωνεζα και η αλλη μια γερμανιδα ;)
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Απλουστατο και πολυ αυτονοητο αυτο που λες...Το καταλαβαινουμε (σχεδον) ολοι. Ενας σιγουρα οχι,παντως

ΥΓ Περσονα,εχω σχηματισει την εικονα οτι εισαι τοοοοοσο αργος και αμπαλος βετερανος Μερσεντακιας του γλυκου νερου, που αμα πιασω σε λιγο καιρο κανα μεταχειρισμενο Evo, δεν θα μπορεις να με περασεις ουτε με Formula. Και θα ασχολεισαι με...προτζεκτ της Λαμπο, και με Δελφους! Ενω εγω θα ασχολουμαι με το να σε καταπιω αμασητο οπου σε πετυχω στο δρομο. Οχι για καναν αλλο λογο, απλα επειδη σε συμπαθησα!

ΥΓ2 Καποιοι ειμαστε ανταγωνιστικοι-κι οχι "υπερανω"...Χμμμ, προβλημα για την παρτη σου αυτο

:2funny: :rockon:
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
αγαπητε δεν το λεω για κανενα συγκεκριμενα και δεν με νοιαζει αν το καταλαβει και κανενας.αλλα επειδη ετυχε να μιλαμε μαζι η πρωτη γκομενα ειναι μια γιαπωνεζα και η αλλη μια γερμανιδα ;)

Ναι, γι αυτο σου ειπα οτι το καταλαβαινουμε (σχεδον) ολοι
Αν του αλλουνου το νιονιο του του λεει να συγκρινει αμαξια που το ενα εχει τριπλασια τιμη απο το αλλο, ΟΚ!
Εγω οταν πηγα να τα συκγρινω ΣΑΦΩΣ και συμπεριελαβα τον παραγοντα τιμη... Και ειπα μαλιστα, πως αν δεν με απασχολουσαν καθολου τα φραγκα, θα επαιρνα την Πορσε,επειδη ειναι το αγαπημενο μου αμαξι ΓΕΝΙΚΑ- δηλ που και τα λεφτα του Μπιλ Γκειτς να ειχα, αυτο θα επαιρνα...
Απο κει και περα ομως, σαφως ο Ιαπωνας ειναι ταβανι αν μπει η παραμετρος τιμη! Πώς να το κανουμε τωρα?
 

Επισκέπτης
Ναι, γι αυτο σου ειπα οτι το καταλαβαινουμε (σχεδον) ολοι
Αν του αλλουνου το νιονιο του του λεει να συγκρινει αμαξια που το ενα εχει τριπλασια τιμη απο το αλλο, ΟΚ!
Εγω οταν πηγα να τα συκγρινω ΣΑΦΩΣ και συμπεριελαβα τον παραγοντα τιμη... Και ειπα μαλιστα, πως αν δεν με απασχολουσαν καθολου τα φραγκα, θα επαιρνα την Πορσε,επειδη ειναι το αγαπημενο μου αμαξι ΓΕΝΙΚΑ- δηλ που και τα λεφτα του Μπιλ Γκειτς να ειχα, αυτο θα επαιρνα...
Απο κει και περα ομως, σαφως ο Ιαπωνας ειναι ταβανι αν μπει η παραμετρος τιμη! Πώς να το κανουμε τωρα?
επετρεψε μου να διαφωνησω.πιστεψε με εχω αλλαξει αρκετα αυτοκινητα και εχω να σου πω το εξης.σιγουρα ο παραμετρος τιμη παιζει το ρολο αλλωστε οτι πληρωνεις περνεις.ΟΜΩΣ δεν σημαινει οτι θα εδινα τα λεφτα μου για να παρω ενα αυτοκινητο μονο και μονο επειδη τυχαινει να ειναι φτηνο και να μου παρεχει καποια ομοια πραγματα με το ακριβο.τη θελω να πω...αν δεν εχω τα φραγκα θα κοιταξω να παρω ενα αυτοκινητο και να κανω τη δουλεια μου.αν εχω σαφως και θα παρω αυτο που γουσταρω.ειναι σαν το παραδειγμα με την γκομενα προτιμω να μην γαμησω παρα να δωσω λιγοτερα χρηματα και να γαμησω κατι που δεν ειναι αυτο που θελω μονο και μονο για να το κανω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom