Μια αλλη λυση ειναι ενα Toyota Prius για μες στην πολη- και να οδηγας σαν ταριφας- κι ενα kit car στο γκαραζ που να το παιρνεις κανα βραδυ και να το λιωνεις...Αλλα τις υπολοιπες μερες κλειδωμενο!
Αλλα ποσοι εχουν τ'αρχιδια να το κανουν αυτο? Εγω στην Ελλαδα δεν εχω δε ποτε kit car! Και για οσους δεν το ξερουν, να ενημερωσω οτι με καμια 50αρια χιλιαρικα, μπορεις να εχεις επιδοσεις λιγο κατω απο Formula. Αλλα για να πας στην κινηση δεν ειναι.Ουτε για ψωνια.Ειναι για καθαρα χομπιστες και καθαρα καβλωμενους γκαζιαρηδες
Τονιζω οτι προσωπικα ΔΕΝ θα εκανα κατι τετοιο.Θα προτιμουσα κανα Evo μερα-νυχτα, κι ας γαμιομουνα στα σερβις και τις βενζινες. Κι ας μην ειχα επιδοσεις Top.
Αλλα αν ημουν καποιος που εχει χορτασει τα τουτου, και εχει ορεξη και χρημα για πειραματισμους, θα το εκανα...Το πολυ-πολυ να εχανα 50-60 χιλιαρικα
σκάιλάιν
βέβαια η μόνη σχέση σου μ αυτή τη λεξη είναι τα συννεφάκια.
το ότι ένα αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένα αλογα με συγκεκριμένη γεωμετρία γι αυτά τα άλογα και για συγκεκριμένη χρήση όσες μαλακίες και να γράψεις στόκος θα είσαι όταν δεν ξέρεις.εγραψες για την λάμπο ότι θα αποσυντίθεται.
η λάμπο είναι πλέον γερμανική.
οι εταιρείες όταν χρεώνουν ένα αυτοκίνητο 300 χιλιάρικα το χρεώνουν για όλαο το πρότζεκτ απο την εξέλιξη μέχρι την πώληση και μέχρι το αφτερ σέιλς.
υπάρχουν συγκεκριμένες μελέτες χρόνων σε κάθε εταιρεία για το μέχρι πόσα άλογα μπορεί να είναι ενα πλαίσιο τι κατανομή κιλών μπρος πίσω, τι μεταξόνιο τι μετατρόχιο πού θα μπει ο κινητήρας, τι ανάρτηση πρέπει να έχει μπρος πίσω και πολλά αλλα όμορφα.
κάποιοι ηλίθιοι εδώ αποθεώνουν αυτοκίνητα για WRC που μετά τον αγώνα αλλάζουν τα πάντα εκτός απ το κουφάρι για τον επόμενο αγώνα αλλά αυτοι μας λένε για το πόσο καλά πάνε και πόσο αξιόπιστα είναι.
η λαμπο, η φερράρι η πόρσε φτιάχνονται σε πρότζεκτς για να αντέχουν σε καταστάσεις ορίου τόσα χρόνια όσα και τα μικρά εντός πόλης.
έχω βαρεθεί να βλέπω το μέσο μαλάκα με WRC 10 μέρες στην κίνηση και 20 στην αντιπροσωπεία ή τον κύρ Τάκη.
Βεβαίως είναι λογικό. Η μιτσουμπισι δεν έφτιαξε το αυτοκίνητο για να του γαμάς το πρέκια μέσα στην πόλη για 10 χρόνια αλλά για να τρέχει σε ειδικές WRC με αλλαγές ανταλλακτών σε όλα τα μέρη μετά απο ένα-δυό αγώνες. τόσο αντέχουν.....
οσο για τα 100 χιλιάρικα....
και 300 να είχες αμα κέρδιζες το λότο είσαι τόσο ηλίθιος που πιθανως να έπαιρνες πόρσε ες μη γνωρίζοντας ότι το τυπικό του σέρβις ξεκινάει στην αντιπροσωπία απο τα 3 χιλιάρικα ευρώ.
τα μεταξωτά βρακιά είναι για μεταξωτούς κώλους.
αυτό δε θα το μάθεις ποτέ.
οπότε διάλογος δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με άτομο που είδε σε βίντεο το GTR να κερδίσει την πόρσε οπότε είναι και καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο......
γι αυτό άλλωστε και όλοι οι άλλοι παίρνουν πόρσε και όχι ντάτσουν. γιατι είναι μαλάκες και δεν ξέρουν όσα ξέρεις εσύ.