Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
To link που εδωσες επιβεβαιωνει αυτο που ειπα για GTR και GT2. Οτι δηλαδη το Nissan περασε την Πορσε!
Η RS ειναι ειδικη εκδοση...

Κατι αλλο: Θες να μου πεις οτι αμα κανεις εσυ μια κοντρα μες στο δρομο, πατας μ'αυτον ακριβως τον τροπο τα πενταλ???
Ενταξει, προφανως κατι θα ξερει ο Ιαπωνας για να κανει αυτα τα κολπα, αλλα μην προσπαθεις να με πεισεις τωρα οτι για να τα σκασεις σε καποιον στην Κηφισσου πατας "ακυρους" συμπλεκτες και γκαζια/φρενα ταυτοχρονα! Γιατι μου φαινονται υπερβολικα ολα αυτα (κατι σαν υπερενταση του Ιαπωνα,που απλα θελει να πασπατευει τα μπλιμπλικια του  :2funny:)

παιχτουρι αν δε διπλοπεταλιασεις δε κρατας ψηλα τις στροφες για να εισαι γληγορος στις εξοδους. μαθε μπαλιτσα νεος λεμε  ;)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
εντελως. περιμενα να σπαει τις ταχυτητες. απεναντιας τερμα καλα αποσυμπλεξη και σωστο κουμπωμα ταχυτητας. και εκανε και χρονομετρημενο. να τα βλεπουν οι ελληνες οι κοντρακηδες αυτα.

εχει νοημα που δεν τις σπαει...
με τοση ροπη που εχει αυτο δεν εχει νοημα,προσπαθει να το κρατα παντα εκει,σε αλλα
κομματια "πουλαει" μια σχεση εκμεταλλευομενος την ροπη και με το γραναζωμα της επομενης
εχει περισσοτερα χιλιομετρα απο οτι αν τις εσπαγε...

προσεξες οτι σε καποια κομματια και λιγο πριν φρεναρει δυνατα,κουμπωνε την επομενη(απο εκεινη που
ειχε πριν..) και δυο δευτερα μετα,ξανακατεβαζε για να μπει στην στροφη;
Αυτο το στιγμιαιο ανεβασμα (για λιγο χρονικο διαστημα δηλαδη..) του εδωσε περισσοτερη ταχυτητα
απο οτι αν κραταγε την προηγουμενη σχεση ψηλα...

ξερω οτι "πιανεις" τι θελω να πω...
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
εχει νοημα που δεν τις σπαει...
με τοση ροπη που εχει αυτο δεν εχει νοημα,προσπαθει να το κρατα παντα εκει,σε αλλα
κομματια "πουλαει" μια σχεση εκμεταλλευομενος την ροπη και με το γραναζωμα της επομενης
εχει περισσοτερα χιλιομετρα απο οτι αν τις εσπαγε...

προσεξες οτι σε καποια κομματια και λιγο πριν φρεναρει δυνατα,κουμπωνε την επομενη(απο εκεινη που
ειχε πριν..) και δυο δευτερα μετα,ξανακατεβαζε για να μπει στην στροφη;
Αυτο το στιγμιαιο ανεβασμα (για λιγο χρονικο διαστημα δηλαδη..) του εδωσε περισσοτερη ταχυτητα
απο οτι αν κραταγε την προηγουμενη σχεση ψηλα...

ξερω οτι "πιανεις" τι θελω να πω...

ναι παιχτη μου. στο οριο της ροπης παιρνει το μεγιστο ωφελιμο που μπορει να δωσει το γραναζι της καθε σχεσης, εστω και για sec
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Κατι αλλο: Θες να μου πεις οτι αμα κανεις εσυ μια κοντρα μες στο δρομο, πατας μ'αυτον ακριβως τον τροπο τα πενταλ???
Ενταξει, προφανως κατι θα ξερει ο Ιαπωνας για να κανει αυτα τα κολπα, αλλα μην προσπαθεις να με πεισεις τωρα οτι για να τα σκασεις σε καποιον στην Κηφισσου πατας "ακυρους" συμπλεκτες και γκαζια/φρενα ταυτοχρονα! Γιατι μου φαινονται υπερβολικα ολα αυτα (κατι σαν υπερενταση του Ιαπωνα,που απλα θελει να πασπατευει τα μπλιμπλικια του  :2funny:)

ποιες κοντρες και ποιες Κηφισιας μωρε μαλακιστηρι;
εκει ειναι η καυλα;

ουτε και με νοιαζει η ευθεια και οι κοντρες σε αστικο περιβαλλον,ουτε τις εκανα
ποτε ουτε και προκειτε ...

Η καυλα αγορινα μου ειναι αλλου...στα στροφιλικια,εκει για οπου φτιαχτηκανε ολα τα
αυτοκινητα του παροντος θρεντ,αλλα και για οσα συζητησαμε μεχρι τωρα

ξεκολλα απο τις ευθειες,δεν εχουν αν σου μαθουν τιποτα λεμε

αμα μου ξαναμιλησεις για ευθεις και κοντρες σε αστικο περιβαλλον,θα σε αρχισω στις Μπαναγιες

για οτι αλλο ευχαριστως να σου εξηγησω οσα μπορω και ξερω (αν ξερω και ΑΝ μπορω..)
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Μπαρμπα-Εκτορα...

Αυτο που μου λες για τα διπλοπεταλιασματα,ειναι σαν να μη θες να κατεβασεις...(δηλ οτι τσιμπας το γκαζι μαζι με φρενο για να κρατας τις στροφες ψηλα στην ιδια ταχυτητα-αν καταλαβα τι λες). Γιατι ομως να μην θες να κατεβασεις ταχυτητα?

(Ξερω οτι το εκαναν κατα κορον αυτο παλια, αλλα νομιζω υπηρχε τενικος λογος...Κατι σε σχεση με το κιβωτιο ταχυτητων και τα κατεβασματα/ δεν θυμαμαι τωρα πώς μου το ειχαν εξηγησει.Αλλα νομιζα οτι πλεον δνε ειναι αναγκη)  
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
ναι παιχτη μου. στο οριο της ροπης παιρνει το μεγιστο ωφελιμο που μπορει να δωσει το γραναζι της καθε σχεσης, εστω και για sec

α να γεια σου
με τα ματια καταλαβαινομαστε

αμα καταφερουμε και διαφωτισουμε και το μαλακιστηρι,κατι καλο θα εχουμε κανει
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
ποιες κοντρες και ποιες Κηφισιας μωρε μαλακιστηρι;
εκει ειναι η καυλα;

ουτε και με νοιαζει η ευθεια και οι κοντρες σε αστικο περιβαλλον,ουτε τις εκανα
ποτε ουτε και προκειτε ...

Η καυλα αγορινα μου ειναι αλλου...στα στροφιλικια,εκει για οπου φτιαχτηκανε ολα τα
αυτοκινητα του παροντος θρεντ,αλλα και για οσα συζητησαμε μεχρι τωρα

ξεκολλα απο τις ευθειες,δεν εχουν αν σου μαθουν τιποτα λεμε

αμα μου ξαναμιλησεις για ευθεις και κοντρες σε αστικο περιβαλλον,θα σε αρχισω στις Μπαναγιες

για οτι αλλο ευχαριστως να σου εξηγησω οσα μπορω και ξερω (αν ξερω και ΑΝ μπορω..)

Δεν εχω φιλοδοξιες για υψηλη οδηγηση...Το ειπα απειρες φορες ως τωρα. Αλλιως θα πηγαινα για αγωνιζομενος
Απλα μερικες στοιχειωδεις τεχνικες λεπτομερειες της οδηγησης με ενδιαφερουν σε περιπτωση που παω καποτε σε πιστα για δοκιμες
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Μπαρμπα-Εκτορα...

Αυτο που μου λες για τα διπλοπεταλιασματα,ειναι σαν να μη θες να κατεβασεις...(δηλ οτι τσιμπας το γκαζι μαζι με φρενο για να κρατας τις στροφες ψηλα στην ιδια ταχυτητα-αν καταλαβα τι λες). Γιατι ομως να μην θες να κατεβασεις ταχυτητα?

(Ξερω οτι το εκαναν κατα κορον αυτο παλια, αλλα νομιζω υπηρχε τενικος λογος...Κατι σε σχεση με το κιβωτιο ταχυτητων και τα κατεβασματα/ δεν θυμαμαι τωρα πώς μου το ειχαν εξηγησει.Αλλα νομιζα οτι πλεον δνε ειναι αναγκη)  

αυτο που λες ειναι για το συγχρονιζε σασμαν που δεν υπηρχε παλια παιχτουρι, αλλο πραμα λεμε τωρα. μαθε μπαλιτσα λεμε εγω δε δασκαλευω καλα, βαλε αυτι και καλοπιασε τον γκαμπα να σου πει δυο πραματα αν εισαι εξυπνο παιδι.
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
αυτο που λες ειναι για το συγχρονιζε σασμαν που δεν υπηρχε παλια παιχτουρι, αλλο πραμα λεμε τωρα. μαθε μπαλιτσα λεμε εγω δε δασκαλευω καλα, βαλε αυτι και καλοπιασε τον γκαμπα να σου πει δυο πραματα αν εισαι εξυπνο παιδι.

Γεωργιου speaking... :2funny:
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Γκαμπα, σε καλοπιανω...
Ριχτα γιατι βαριεμαι να ανοιγω εγγλεζικες γουικιπιντιες και τετοια, για να ψαχνω
 

madsex

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2005
Μηνύματα
44
Like
0
Πόντοι
0
Αγωνιστικα αυτοκινητα evo η subaru σε πιστες η αγωνες drag χρησιμοποιουν ενισχυμενη μεταδοση και κατα κυριο λογο sheptrans, ppg, drenth τυπου dog. Κοστος περιπου 30 χιλιαρικα.
Οσον αφορα porsche Και gtr και εκει πλεον συμπλεκτες last year.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Μπαρμπα-Εκτορα...

Αυτο που μου λες για τα διπλοπεταλιασματα,ειναι σαν να μη θες να κατεβασεις...(δηλ οτι τσιμπας το γκαζι μαζι με φρενο για να κρατας τις στροφες ψηλα στην ιδια ταχυτητα-αν καταλαβα τι λες). Γιατι ομως να μην θες να κατεβασεις ταχυτητα?

τεσπα επειδη γραφει πολλα φανταζομαι ο παιχτης γκαμπα, ενα συντομο. δε θες να κατεβασεις ταχυτητα γιατι σε ενδιαφερει να δουλευεις στη τιμη της μεγιστης ροπης που δινει ο κινητηρας, ουτε παραπανω γιατι πεφτει η αποδοση και ειναι μονο 'φωνη' ουτε παρακατω. γιαυτο και το παιχνιδι με τις σχεσεις και τα τσιμπητα. στη παλια σχολη αγωνιστικων οδηγων μαθαινανε να φρεναρουν με το αριστερο ταυτοχρονα με το δεξι στο γκαζι, μετα επικρατησε το διπλο τσιμπημα  ;)
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Μπαρμπα-Εκτορα...

Αυτο που μου λες για τα διπλοπεταλιασματα,ειναι σαν να μη θες να κατεβασεις...(δηλ οτι τσιμπας το γκαζι μαζι με φρενο για να κρατας τις στροφες ψηλα στην ιδια ταχυτητα-αν καταλαβα τι λες). Γιατι ομως να μην θες να κατεβασεις ταχυτητα?

(Ξερω οτι το εκαναν κατα κορον αυτο παλια, αλλα νομιζω υπηρχε τενικος λογος...Κατι σε σχεση με το κιβωτιο ταχυτητων και τα κατεβασματα/ δεν θυμαμαι τωρα πώς μου το ειχαν εξηγησει.Αλλα νομιζα οτι πλεον δνε ειναι αναγκη)  

Το βίντεο δεν το έχω δει ακόμα αλλά υποψιάζομαι ότι μιλάς για rev-matching στα κατεβάσματα με μύτες τακούνια, και φρενόγκαζα (γκάζι με το δεξί φρένο με το αριστερό) για να κρατηθούν ψηλά οι στροφές.

Θα σου τα πει ο γκάμπα όπως είπε κι ο έκτορ. Εγώ πάω να δω το βίντεα και να ξεροχύσω.

ΥΓ. Δοκίμασε να πατήσεις μια φορά φρένο με το αριστερό στο φιέστα με χαμηλή ταχύτητα και χωρίς να έχεις άλλον από πίσω σου. Όσο και σιγά να πας να το κάνεις το ποδάρι είναι τόσο συνηθισμένο από το συμπλέκτη που θα το πατήσεις με τόση δύναμη που θα φύγεις με μπροστά και θα σου ξεραθεί η κλείδα από τη ζώνη.  :2funny:

Η μπαναγία μου είχε βγει μέχρι να συνηθίσει το ξερό μου.
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
τεσπα επειδη γραφει πολλα φανταζομαι ο παιχτης γκαμπα, ενα συντομο. δε θες να κατεβασεις ταχυτητα γιατι σε ενδιαφερει να δουλευεις στη τιμη της μεγιστης ροπης που δινει ο κινητηρας, ουτε παραπανω γιατι πεφτει η αποδοση και ειναι μονο 'φωνη' ουτε παρακατω. γιαυτο και το παιχνιδι με τις σχεσεις και τα τσιμπητα. στη παλια σχολη αγωνιστικων οδηγων μαθαινανε να φρεναρουν με το αριστερο ταυτοχρονα με το δεξι στο γκαζι, μετα επικρατησε το διπλο τσιμπημα  ;)

Γιατι , η ροπη πεφτει απο ενα σημειο στροφων κι επειτα? Δεν το ηξερα αυτο
Δηλ νομιζα οτι οσο του δινεις, τοσο πιο μεγαλη κι η ροπη
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Το βίντεο δεν το έχω δει ακόμα αλλά υποψιάζομαι ότι μιλάς για rev-matching στα κατεβάσματα με μύτες τακούνια, και φρενόγκαζα (γκάζι με το δεξί φρένο με το αριστερό) για να κρατηθούν ψηλά οι στροφές.

Θα σου τα πει ο γκάμπα όπως είπε κι ο έκτορ. Εγώ πάω να δω το βίντεα και να ξεροχύσω.

ΥΓ. Δοκίμασε να πατήσεις μια φορά φρένο με το αριστερό στο φιέστα με χαμηλή ταχύτητα και χωρίς να έχεις άλλον από πίσω σου. Όσο και σιγά να πας να το κάνεις το ποδάρι είναι τόσο συνηθισμένο από το συμπλέκτη που θα το πατήσεις με τόση δύναμη που θα φύγεις με μπροστά και θα σου ξεραθεί η κλείδα από τη ζώνη.  :2funny:

Η μπαναγία μου είχε βγει μέχρι να συνηθίσει το ξερό μου.

Το ειχα κανει και δεν το πιστευα ποσο αποτομα φρεναρε!!!!!!!!Ευτυχως ειχα κρατησει απειρη αποσταση απο τον αποπισω...
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Γιατι , η ροπη πεφτει απο ενα σημειο στροφων κι επειτα? Δεν το ηξερα αυτο
Δηλ νομιζα οτι οσο του δινεις, τοσο πιο μεγαλη κι η ροπη

ναι παιχτουρι μου. απο ενα σημειο και πανω οπως απο ενα σημειο και κατω. ειναι σπουδη η γληγορη οδηγηση παιχτουρι μου, τι νομισες οτι ειναι γκαζι σανιδα και παμε?  :2funny:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
ναι παιχτουρι μου. απο ενα σημειο και πανω οπως απο ενα σημειο και κατω. ειναι σπουδη η γληγορη οδηγηση παιχτουρι μου, τι νομισες οτι ειναι γκαζι σανιδα και παμε?  :2funny:

θαπρεπε να τα ξερεις αυτα μια και εισαι κοντρακιας, γιατι κρατανε σταθερα στροφες σε ενα σημειο ψηλα λιγο πριν την εκκινηση τοτε κουναβακι μου?  :dancing:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
αμαν φανταζομαι τι γραφει ο γκαμπα τοση ωρα. υλη 6 μηνων θα του πεταξει του νεου  :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom