Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
ναι παιχτουρι μου. απο ενα σημειο και πανω οπως απο ενα σημειο και κατω. ειναι σπουδη η γληγορη οδηγηση παιχτουρι μου, τι νομισες οτι ειναι γκαζι σανιδα και παμε?  :2funny:

Ενταξει μωρε, εγω να ταπεινωνω θελω... :2funny: :2funny:
Η γρηγορη οδηγηση ειναι αλλη επιστημη
Εγω απλα θελω να κανω σλαλομ αναμεσα απο τις νοικοκυρες και τις βιζιτουδες με τα Καγιεν

Αυτο που λες με τις στροφες ειναι λιγοτερο συνθετο...
Απλα αμα πατησεις παραπανω πριν συμπλεξεις, θα σπινιαρει παρα πολυ!
Αν πατησεις λιγοτερο θα φυγεις σχετικα ηρεμα
Ψαχνεις μια χρυση τομη
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537

Ελα ρε προφεσορα, ριξε τη γνωση στο λαο!
Μην μπαινεις σε τρελες λεπτομερειες, τα στοιχειωδη πες μου, ισα-ισα για να σπαζω τους χρονους του Περσονα στη διαδρομη των Δελφων!!!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Γιατι , η ροπη πεφτει απο ενα σημειο στροφων κι επειτα? Δεν το ηξερα αυτο
Δηλ νομιζα οτι οσο του δινεις, τοσο πιο μεγαλη κι η ροπη

ααααααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ρε μαλάκα ΑΝΤΙΣΘΕΝΗ ΚΑΝΤΟΝΑ ΜΠΑΝ ΡΕ.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
λάκυ.... όταν πατάς με τ αριστερό τραβας το μπατζάκι με το χέρι μέχρι να συνηθίσεις.  :grin:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
τα ιδια και στο wrc οποτε αποφασισει ο ευρωπαιος να ασχοληθει σοβαρα ο ιαπωνας ειναι παντα πισω.το ιδιο και στους αγωνες αντοχης εκει που ο ιαπωνας δεν ειναι καν στην πρωτη 5 αδα διαχρονικα.
Νομίζω έχει ενδιαφέρον να δούμε και που ακριβώς γίνεται η εξέλιξη των αυτοκινήτων, ακόμη και όταν οι Ιάπωνες μπροστίζουν?

Π.χ. Toyota, Subaru στο WRC.

Γιατι , η ροπη πεφτει απο ενα σημειο στροφων κι επειτα? Δεν το ηξερα αυτο
Δηλ νομιζα οτι οσο του δινεις, τοσο πιο μεγαλη κι η ροπη
Παίχτη..συγκεντρώσου!

Καλα, πώς παταει ρε ετσι τα πεταλια, ο γαμημενος
Φρενα,γκαζια,συμπλεκτες, ολα μαζι!
Σε κατι φασεις τσιμπαει απειροελαχιστα και τον συμπλεκτη, χωρις να κανει μετα αλλαγη/ ετσι στο ασχετο!
Κατι αλλο: Θες να μου πεις οτι αμα κανεις εσυ μια κοντρα μες στο δρομο, πατας μ'αυτον ακριβως τον τροπο τα πενταλ???
Ενταξει, προφανως κατι θα ξερει ο Ιαπωνας για να κανει αυτα τα κολπα, αλλα μην προσπαθεις να με πεισεις τωρα οτι για να τα σκασεις σε καποιον στην Κηφισσου πατας "ακυρους" συμπλεκτες και γκαζια/φρενα ταυτοχρονα! Γιατι μου φαινονται υπερβολικα ολα αυτα (κατι σαν υπερενταση του Ιαπωνα,που απλα θελει να πασπατευει τα μπλιμπλικια του  :2funny:)
Παίχτη, όταν μάθεις να οδηγείς με τα δύο πόδια, τότε δεν θα σε συγκινούν οι σφήνες πλέον στην Κηφισίας.

Και επειδή φαίνεται ότι έχεις το μικρόβιο, ξεκίνα με κανένα cart κλπ, θα γουστάρεις σίγουρα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Νομίζω έχει ενδιαφέρον να δούμε και που ακριβώς γίνεται η εξέλιξη των αυτοκινήτων, ακόμη και όταν οι Ιάπωνες μπροστίζουν?

Π.χ. Toyota, Subaru στο WRC.

έχει η γιαπωνία σύμπλεγμα βρεττανικών νήσων;
αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχχααχαχχααχαχαχχαχαα
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
ρε ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ και θες να κάνεις και σλάλομ στην κηφισίας ;

Ενταξει ρε φιλε, ο πατερας μου κι η μανα μου ειναι σε κατι τραπεζες και κατι αλλες μαλακειες
Πού να δω να πουμε?
Στον υπνο μου?
(κατα βαση εχω δει, αλλα οχι αναλυτικα...απο μακρια κι αγαπημενοι!)
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ενταξει ρε φιλε, ο πατερας μου κι η μανα μου ειναι σε κατι τραπεζες και κατι αλλες μαλακειες
Πού να δω να πουμε?
Στον υπνο μου?
(κατα βαση εχω δει, αλλα οχι αναλυτικα...απο μακρια κι αγαπημενοι!)

στα περιοδικά για αυτοκίνητα διάγραμμα ιπποδύναμης ροπής ποτένες;

ας ξεκινήσουμε απ τα βασικά:
τι σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο έχει 1.300 κυβικά εκατοστά μοτέρι;
αυτό το ξέρουμε ή νάδα;
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
έχει η γιαπωνία σύμπλεγμα βρεττανικών νήσων;
αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχχααχαχχααχαχαχχαχαα
Και η Toyota νομίζω έστηνε τα αγωνιστικά (π.χ. GT4 για όσους θυμούνται) στην Κολωνία?

Έτσι νομίζω....

34565_1428766973687_1668225698_1014158_1415108_n.jpg
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
στα περιοδικά για αυτοκίνητα διάγραμμα ιπποδύναμης ροπής ποτένες;

ας ξεκινήσουμε απ τα βασικά:
τι σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο έχει 1.300 κυβικά εκατοστά μοτέρι;
αυτό το ξέρουμε ή νάδα;

Κι εγω σε περιοδικα και βιντεα αναφερομουν, λεγοντας "μακρια κι αγαπημενοι"
Αλλα το διαγραμμα που λες μου διεφυγε
Τωρα, μη φανταστεις οτι δεν ξερω καθολου πώς ειναι μεσα τα μηχανολογικα (κινητηρες,κιβωτια, διαφορικα,συμπλεκτες,κρεμαριερες, ψαλιδια κοκ...). Με το youtube ολοι γινομαστε σοφοτεροι
Σε live εκτελεση παντως ομολογω πως δεν τα κατεχω και ιδιαιτερα
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Το ειχα κανει και δεν το πιστευα ποσο αποτομα φρεναρε!!!!!!!!Ευτυχως ειχα κρατησει απειρη αποσταση απο τον αποπισω...

Μαστοράκο μου αυτό είναι τεχνική για ψιλοδιορθώσεις και είναι σχεδόν άχρηστη για νορμάλ-ντεμίνορμάλ-γρήγορη οδήγηση. Χρειάζεται σε πολύ εξτρίμ τύπου οδήγηση (βλ. ιάπωνας στο βίντεο και άλλα)

Αυτό που χρειάζεται για συνθήκες πίστας και μια σχετικά γρήγορη οδήγηση είναι το μύτη-τακούνι.

Το κάνει ο ιάπωνας σε κάθε κατέβασμα σχεδόν (μπορεί και σε όλα δεν τα μέτρησα) και χρησιμοποιείται για να γίνει σωστό rev matching (οι στροφές του κινητήρα να συναντήσουν τις στροφές που έχει ήδη το διαφορικό στους τροχούς).

Εσύ παγαίνεις με τρίτη λέμε τώρα και είσαι στις 5.500 rpm και θες να κατεβάσεις σε δευτέρα μαζί με τα φρένα σου για να μπεις σε μια στροφή. Αν απλά κάνεις το κατέβασμα σε δευτέρα σε συνδυασμό με τα φρενάκια σου οι στροφές σου θα ανεβούν στις 6.500 rpm πχ. Αυτό θα συμβεί γιατί οι στροφές του κινητήρα θα πρέπει να ανεβούν και να συναντήσουν τις "στροφές" που έχουν οι τροχοί σου. Αποτέλεσμα? Θα φρενάρουν απότομα οι τροχοί από την απότομη μεταβολή με αποτέλεσμα να μετατοπιστεί το βάρος και να ελαφρώσει η ουρά σου (αν έχεις πισωκούνα θα χάσεις τον έλεγχο τη ουράς) ή αν έχεις μπρωστοκούνα να σου κάνει μούτρα έξω και συνεπώς να χάσεις πολύτιμα δευτερόλεπτα και να μην πλασαριστείς και σωστά για τη στροφή.

Με το rev matching στην ουσία κάνεις το εξής. Δεξί πόδι στο φρένο με τη μύτη του ποδιού, αριστερό πόδι πατάει-κρατάει συμπλέκτη, δεξί χέρι κατεβάζει σχέση στο κιβώτιο, δεξί τακούνι ποδιού τραβάει γκαζιά με αποτέλεσμα οι στροφές να ανεβούν (στο σημείο που θα ανέβαιναν ούτως ή αλλέως με το που γινόταν το κατέβασμα), αφήνεις συμπλέκτη και φρένο (φρένο αναλόγως αν είσαι στο σημείο που θες ή αν θέλει κι άλλο).

Κατ'αυτόν τον τρόπο κάνεις τον κινητήρα να προετοιμαστεί για την αλλαγή στις στροφές που θα υποστεί και να μη γαμήσει τη μάνα στις "στροφές" που ήδη υπάρχουν στους τροχούς. Θα σε βοηθήσει στο φρενάρισμα αλλά δε θα είναι απότομο και δε θα οδηγήσει σε αστάθεια.

(το αντίστροφο μέσες άκρες είναι μία από τις τεχνικές που χρησιμοποιείται στο ντριφτ σε όχι και τόσο δυνατά αυτοκίνητα προκειμένου να τα "ξεκολλήσεις" και να τους χαλάσεις την πρόσφυση)

Αρκετά δύσκολη τεχνική αλλά χρειαζούμενη για πιστάδικη οδήγηση και ειδικά αν οδηγάς πισωκούνα και σε όχι τόσο καλό οδόστρωμα που κινδυνεύεις να χάσεις άσχημα ουρά και να σου γαμήσει (αν μη τι άλλο) την είσοδο στη στροφή.

Από τη στιγμή βέβαια που λες ότι μόνο να ταπεινώνεις σε ευθείες σε νοιάζει, αν αποφασίσεις να ασχοληθείς με τη γρήγορη οδήγηση έχεις αρκετά στάδια μέχρι να φτάσεις στο μύτη-τακούνι.

Απλά έτσι για να σου φύγει η απορία.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Κι εγω σε περιοδικα και βιντεα αναφερομουν, λεγοντας "μακρια κι αγαπημενοι"
Αλλα το διαγραμμα που λες μου διεφυγε
Τωρα, μη φανταστεις οτι δεν ξερω καθολου πώς ειναι μεσα τα μηχανολογικα (κιβωτια, διαφορικα,ψαλιδια,συμπλεκτες κοκ...). Με το youtube ολοι γινομαστε σοφοτεροι
Σε live εκτελεση παντως ομολογω πως δεν τα κατεχω και ιδιαιτερα

Ένα τουτού πάει με 1000 στροφές και 20 kmh, στις 2000 στροφές και με την ίδια σχέση ταχύτητας, με πόσα kmh πάει?
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Σε live εκτελεση παντως ομολογω πως δεν τα κατεχω και ιδιαιτερα

σε λαιβ είναι όλα τα λεφτά.....
να έχεις και τον ανεμιστήρα που φωτογραφίζονται τα μποντέλα μπροστά στα 10 μποφορια και το μοτέρι να σπάει κόφτες σε κλειστό δωμάτιο..... ειδικά αμα είσαι μέσα και κρατάς το τιμόνι και αλλάζεις ταχύτηες κόφτες αλλά μένεις στάσιμος εκεί να δεις σουρεάλ.

έχυσα πάλι.
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
λάκυ.... όταν πατάς με τ αριστερό τραβας το μπατζάκι με το χέρι μέχρι να συνηθίσεις.  :grin:

ααααααααχαχαχαχααχα

Μην τα λες έτσι αυτά και μας κατηγορήσει για σκισμένα μπατζάκια ο νεανίας.  :2funny:
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.213
Κριτικές
492
Like
38.079
Πόντοι
42.697
Mας πρηξατε τα παπαρια με τα γερμανικα αμαξια και τα ιαπωνικα μηχανακια! :cussing:

ΑΛΛΑ κουβέντα για τον ΓΑΛΛΟ μαστορα που έχει παρει τα σωβρακα (και τον τιτλο του Παγκοσμιου πρωταθλητη) εδω και μι α5ετια τουλαχιστον στο WRX.... :zfuck:...με το ΓΑΛΛΙΚΟ CITROEN!....    :2on1: :pipa2:

ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΕΜΠ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!!! :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

tumblr_kshzfmdxq31qzmki7o1_500.jpg

cmark-thompsonred-bull--sebastien-loeb.jpg

citroen-cyprus09a.jpg


ΥΓ. εχω κλασει στο γέλιο εδω και 2 ημερες με αυτο το θρεντ! :2funny: :2funny: :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Μαστοράκο μου αυτό είναι τεχνική για ψιλοδιορθώσεις και είναι σχεδόν άχρηστη για νορμάλ-ντεμίνορμάλ-γρήγορη οδήγηση. Χρειάζεται σε πολύ εξτρίμ τύπου οδήγηση (βλ. ιάπωνας στο βίντεο και άλλα)

Αυτό που χρειάζεται για συνθήκες πίστας και μια σχετικά γρήγορη οδήγηση είναι το μύτη-τακούνι.

Το κάνει ο ιάπωνας σε κάθε κατέβασμα σχεδόν (μπορεί και σε όλα δεν τα μέτρησα) και χρησιμοποιείται για να γίνει σωστό rev matching (οι στροφές του κινητήρα να συναντήσουν τις στροφές που έχει ήδη το διαφορικό στους τροχούς).

Εσύ παγαίνεις με τρίτη λέμε τώρα και είσαι στις 5.500 rpm και θες να κατεβάσεις σε δευτέρα μαζί με τα φρένα σου για να μπεις σε μια στροφή. Αν απλά κάνεις το κατέβασμα σε δευτέρα σε συνδυασμό με τα φρενάκια σου οι στροφές σου θα ανεβούν στις 6.500 rpm πχ. Αυτό θα συμβεί γιατί οι στροφές του κινητήρα θα πρέπει να ανεβούν και να συναντήσουν τις "στροφές" που έχουν οι τροχοί σου. Αποτέλεσμα? Θα φρενάρουν απότομα οι τροχοί από την απότομη μεταβολή με αποτέλεσμα να μετατοπιστεί το βάρος και να ελαφρώσει η ουρά σου (αν έχεις πισωκούνα θα χάσεις τον έλεγχο τη ουράς) ή αν έχεις μπρωστοκούνα να σου κάνει μούτρα έξω και συνεπώς να χάσεις πολύτιμα δευτερόλεπτα και να μην πλασαριστείς και σωστά για τη στροφή.

Με το rev matching στην ουσία κάνεις το εξής. Δεξί πόδι στο φρένο με τη μύτη του ποδιού, αριστερό πόδι πατάει-κρατάει συμπλέκτη, δεξί χέρι κατεβάζει σχέση στο κιβώτιο, δεξί τακούνι ποδιού τραβάει γκαζιά με αποτέλεσμα οι στροφές να ανεβούν (στο σημείο που θα ανέβαιναν ούτως ή αλλέως με το που γινόταν το κατέβασμα), αφήνεις συμπλέκτη και φρένο (φρένο αναλόγως αν είσαι στο σημείο που θες ή αν θέλει κι άλλο).

Κατ'αυτόν τον τρόπο κάνεις τον κινητήρα να προετοιμαστεί για την αλλαγή στις στροφές που θα υποστεί και να μη γαμήσει τη μάνα στις "στροφές" που ήδη υπάρχουν στους τροχούς. Θα σε βοηθήσει στο φρενάρισμα αλλά δε θα είναι απότομο και δε θα οδηγήσει σε αστάθεια.

(το αντίστροφο μέσες άκρες είναι μία από τις τεχνικές που χρησιμοποιείται στο ντριφτ σε όχι και τόσο δυνατά αυτοκίνητα προκειμένου να τα "ξεκολλήσεις" και να τους χαλάσεις την πρόσφυση)

Αρκετά δύσκολη τεχνική αλλά χρειαζούμενη για πιστάδικη οδήγηση και ειδικά αν οδηγάς πισωκούνα και σε όχι τόσο καλό οδόστρωμα που κινδυνεύεις να χάσεις άσχημα ουρά και να σου γαμήσει (αν μη τι άλλο) την είσοδο στη στροφή.

Από τη στιγμή βέβαια που λες ότι μόνο να ταπεινώνεις σε ευθείες σε νοιάζει, αν αποφασίσεις να ασχοληθείς με τη γρήγορη οδήγηση έχεις αρκετά στάδια μέχρι να φτάσεις στο μύτη-τακούνι.

Απλά έτσι για να σου φύγει η απορία.

στα καινούργια αγωνιστικά συμπλεκτης παπαλα. και μπορείς να αλλάζεις καρφωτά ταχύτητες με τέρμα γκάζι.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
στα καινούργια αγωνιστικά συμπλεκτης παπαλα. και μπορείς να αλλάζεις καρφωτά ταχύτητες με τέρμα γκάζι.
Πάντως έχει δίκιο ο lucky, έκανες και κολπάκια με την μετακίνηση των μαζών του αυτοκινήτου με αυτή την τεχνική, ειδικά στις τετρακούνες, ειδικά στις μακρουλές τετρακούνες, quattro οεο!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom