2,3,4, 15 πτυχία δε σημαίνουν απολύτως τίποτε. Τιποτε.
Οι δάσκαλοι ειναι επιστήμονες που πρέπει να παίρνουν 2000 ευρώ το μήνα; Και το επιχείρημα ειναι οτι τόσα παίρνουν οι μηχανικοί και οι γιατροί. Τρίχες κατσαρές. Οι δάσκαλοι για τις ώρες που δουλεύουν και για την ποιότητα της δουλειάς τους ευχαριστημένοι πρέπει να ειναι. Αμα δε βγαίνουν , ας κάνουν μια δεύτερη δουλειά. Χρόνο έχουν.
Δε συμφωνώ 100% για τα πτυχία. Γιατί γενικώς, έστω και αν έχεις σπουδάσει αρχιτέκτονας και δουλεύεις σουβλατζής, τη δουλειά θα την κάνεις καλύτερα από το αν ΔΕΝ είχες κάνει τις σπουδές.
Για την εκπαίδευση, δε θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι έτσι τα πράματα. Τενεκέδες υπάρχουν και στην εκπαίδευση, όπως και σε κάθε κλάδο. ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να υπάρχουν.
Γιατί από την ποιότητα της εκπαίδευσης εξαρτώνται πάρα πολλά, και μάλλον σημαντικά...
Το να λες "να κάνει ο δάσκαλος και δεύτερη δουλειά" (άσχετη προφανώς με το αντικείμενό του που είναι τα παιδιά) ΔΕΝ τον προάγει, και επομένως δεν προάγει και τα παιδιά. Και έτσι ξαναγυρίζουμε στην προηγούμενη παράγραφο.