Τον χαίρομαι!!!
δικός σου και χάρισμα δικαιωματικό ...
μονο άφησε τους άλλους να πορευονται σε συμφωνία με την ευρώπη .... και τον κόσμο ...
Τον χαίρομαι!!!
Μας έχεις πρήξει τα ... με τον διαγωνισμό PISA του ΟΑΣΑ.
Διάβασε τι λέει ένας επώνυμος καθηγητής - ερευνητής για τον εν λόγω διαγωνισμό. Δεν θέλω να ψάξω πολύ γιατί δεν αξίζει τον κόπο. Με αυτά που λες εκτίθεσαι όλο και περισσότερο. Ποιος είσαι εσύ που προτείνεις "φόρμουλες"; Τι μόρφωση έχεις; Είσαι "εμπειρικός" επιστήμονας; Με αυτά που γράφεις αυτό αφήνεις να εννοηθεί. Ποιος σου είπε ότι "ο πυρήνας της επιστημονικής έρευνας" είναι να κάνεις μια υπόθεση και να προσπαθείς να την καταρρίψεις; Τι σχέση έχεις εσύ με την επιστημονική έρευνα;
Ο διαγωνισμός PISA του ΟΟΣΑ, όπως κάθε διαγωνισμός, αξιολογεί τις επιδόσεις των συμμετεχόντων ως προς συγκεκριμένη γκάμα γνώσεων και ικανοτήτων. Η ύλη είναι «ανοικτή» κι όχι συγκεκριμένη. Συνεπώς εκείνο που αξιολογείται είναι το αποτέλεσμα που έχει η εκπαίδευση των μαθητών.
Αποτέλεσμα όμως ως προς τι; Μελετώντας τις διακηρύξεις των στόχων του διαγωνισμού, αλλά και τα ίδια τα θέματα, βλέπουμε ότι το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι, περιληπτικά, για τη γλώσσα η επαρκής επικοινωνιακή χρήση της, για τα μαθηματικά η ικανότητα επίλυσης «καθημερινών» προβλημάτων και για τις φυσικές επιστήμες η ικανότητα δημιουργίας συλλογισμών με αφετηρία κάποιες παρατηρήσεις της φύσης.
Ας δούμε αρχικά κατά πόσο ο διαγωνισμός έχει τεχνικά τα στοιχεία που τον καθιστούν αξιόπιστο σε σχέση με αυτά που επιδιώκει να αξιολογήσει.
Στη γλωσσική εξέταση τα θέματα που δίνονται δεν είναι αρχικά διατυπωμένα στη γλώσσα των παιδιών κάθε χώρας, αλλά μεταφράζονται. Ακόμη, στηρίζονται σε υποτιθέμενες εμπειρίες κοινές για όλα τα παιδιά του κόσμου, κάτι που ουδόλως συμβαίνει.
Στα μαθηματικά προβλήματα αγνοείται παντελώς η Άλγεβρα. Αν και υποτίθε-ται ότι ο διαγωνιζόμενος πρέπει να συνδέσει και τις αλγεβρικές του γνώσεις, τις οποίες να «μεταφράσει» στη γλώσσα του προβλήματος, στην πραγματικότητα τα θέματα του διαγωνισμού μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα από μαθητές ασκημένους σε αυτό το είδος θεμάτων, χωρίς να προσφύγουν στη γνώση της θεωρίας.
Απόδειξη του ισχυρισμού μας αυτού είναι κείμενο που δημοσιεύτηκε στο Φιλανδικό τύπο και υπογράφεται από 210 καθηγητές μαθηματικών σε Φιλανδικά Πολυτεχνικά ΤΕΙ (Δημοσιεύτηκε στο «Helsingin Sanomat» στις 17 Φεβρουαρίου 2007). Οι μαθηματικοί διαμαρτύρονται ότι, παρά το ότι η Φινλανδία κατατάχτηκε στην πρώτη θέση του διαγωνισμού PISA στα μαθηματικά, οι σπουδαστές τους δεν είναι σε θέση να εκτελέσουν ούτε σχετικά απλές αλγεβρικές πράξεις και μιλούν για «Πύρρεια νίκη»!
Ανάλογα, στις φυσικές επιστήμες, αγνοείται τελείως η γνώση των βαθύτερων αιτίων των φαινομένων και αξιολογείται μόνο η ερμηνεία και η πρόβλεψη καταστάσεων.
Διαπιστώνουμε επομένως ότι ο διαγωνισμός PISA ελέγχει μονομερώς τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και στους τρεις βασικούς γνωστικούς τομείς.
Ακόμη λιγότερο αξιόπιστα είναι τα αποτελέσματα του διαγωνισμού όταν εξεταστούν οι συνθήκες διεξαγωγής του σε κάθε χώρα. Στην Ελλάδα, οι μαθητές, γνωρίζοντας ότι δε θα βαθμολογηθεί η επίδοσή τους, αντιμετωπίζουν κατά κανόνα το διαγωνισμό σαν ελεύθερη ώρα. Στο Μ.Σ. Πειραιά όπου παρακολούθησα τη διεξαγωγή του, τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν τελείως στην τύχη, οι περισσότεροι παρέδωσαν το γραπτό στον ελάχιστο χρόνο που δικαιού-νταν, ενώ, παρά την προσπάθεια των επιτηρητών να τους συγκρατήσουν, δεν έχασαν την ευκαιρία να σχολιάζουν με αστεϊσμούς όποια θέματα τους έκαναν εντύπωση. Δε φαντάζεται κανείς να συνέβη κάτι παρόμοιο στην Ιαπωνία για παράδειγμα.
Ένας άλλος λόγο αμφισβήτησης της αξιοπιστίας του διαγωνισμού είναι ότι τα θέματα αντλούνται από τράπεζα θεμάτων. Ο PISA δε δίνει στη δημοσιότητα τα θέματα που χαρακτηρίζονται απόρρητα. Δεν είναι όμως απόρρητα σε στελέχη της εκπαίδευσης κάθε χώρας που μπορούν να προετοιμάσουν τους διαγωνιζόμενους αν θέλουν να εμφανίσουν επιτυχίες της χώρας τους.
Τέλος, άγνωστα στους ερευνητές είναι τα κριτήρια επιλογής του δείγματος σε κάθε χώρα, καθώς και όλες οι μέθοδοι βάσει των οποίων ο PISA εξάγει τα συμπεράσματα που δίνει στη δημοσιότητα.
Όμως, πέρα από τα τεχνικά στοιχεία που αναφέραμε, υπάρχει και ο σημαντικότερος παράγοντας των πραγματικών στόχων του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός έχει στόχο να καθοδηγήσει εμμέσως τις χώρες του ΟΟΣΑ προς την κατεύθυνση ομογενοποίησης των εκπαιδευτικών συστημάτων, του περιεχομένου της εκπαίδευσης και των διδακτικών μεθόδων. Αυτό μπορεί να γίνει φανερό και από το επιθυμητό αποτέλεσμα που προαναφέραμε. Αν μια χώρα θέλει να βελτιώσει τη θέση της, οφείλει να προσαρμόσει την εκπαίδευση ανάλογα. Η γλώσσα δεν πρέπει να διδάσκεται με στόχο την ανάπτυξη της σκέψης και την προαγωγή του πολιτισμού, αλλά μόνο ως κώδικας επικοινωνίας. Μάλιστα η επικοινωνία την οποία δείχνουν τα θέματα του διαγωνισμού να ευνοούν είναι εκείνη που χρειάζεται με μεγάλη εταιρία για να συντονιστεί το προσωπικό της. Στα μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες το γιατί πρέπει να υποσκελιστεί από το πώς, η εμβάθυνση από το ρηχό πλάτος και η διαδικασία της απόδειξης από εκείνην της εκτίμησης.
Δε χρειάζεται πολύ για να γίνει κατανοητό ότι ο στόχος του ΟΟΣΑ είναι η παγκόσμια εκπαίδευση να προετοιμάσει το εργατικό δυναμικό που χρειάζεται η σημερινή δομή της παραγωγής. Μοντέλο είναι ο καλός χειριστής που ξέρει να συνεργάζεται χωρίς όμως να μπορεί να δημιουργήσει αυτόνομα και, κυρίως, χωρίς να αμφισβητεί το σκοπό της δράσης του.
Με όλα τα παραπάνω δεν ισχυριζόμαστε ότι η ελληνική εκπαίδευση λειτουργεί καλά. Πώς θα ήταν άλλωστε αυτό δυνατό, όταν η χρηματοδότηση είναι μηδαμινή, ενώ το όλο εκπαιδευτικό σύστημα έχει αποκλειστικό κέντρο την επιτυχία στις κάθε λογής εξετάσεις. Τονίζουμε όμως ότι οδηγός στην προσπάθεια βελτίωσης δεν μπορεί να είναι ο ΟΟΣΑ και οι επιδιώξεις του παγκόσμιου κεφαλαίου, αλλά οι ανάγκες και τα οράματα των ελλήνων εργαζομένων.
Σ. Μαρίνης
Εδώ είναι το άρθρο
Grams,χα,χα,χα,χα,χα.Εντάξει εγώ έγραψα για πλάκα οτι θα πούνε για δικαιολογία οτι οι Ελληνες μαθητές ήταν αδιάφοροι για το διαγωνισμό και ο Grams παραθέτει τσιτάτο του καθηγητή που λέει ακριβώς αυτό.Οτι οι Ελληνες μαθητές ήταν αδιάφοροι γιατί τα γραπτά δεν εβαθμολογούντο.
Ενώ ας πούμε οι Ευρωπαίοι μαθητές είχαν φοβερό ενδιαφέρον και πήραν μεγαλύτερους βαθμούς από τους Ελληνες αλλά από την άλλη οι Αφρικανοί είχαν ακόμη μικρότερο ενδιαφέρον και πήραν ακόμη χαμηλότερους.Γαμώ τις λογικές πραγματικά.Υποκλινόμαστε.
Ερχόμαστε στο άλλο.Ο διαγωνισμός λέει έχει λάθος αφετηρία γιατί είναι ομογενοποιημένος.Ε,ναι ρε φίλε αυτό σημαίνει στανταρισμένος.Οτι εξετάζονται όλοι στα ίδια θέματα.Να σου πω κάτι που δεν είπε ο φοβερός αυτός καθηγητής.Αμα στους Ελληνες μαθητές βάζανε ευκολότερα θέματα από ό,τι στους άλλους,θα πηγαίνανε καλύτερα.(μη νομίζετε οτι δεν υπάρχει και αυτό το κολοσσιαίο επιχείρημα).Ναι,το ξέρω.Αμα τους βάζανε πρόσθεση και αφαίρεση θα ήταν όλοι αριστούχοι.
Η το άλλο το φοβερό.Ηταν λέει τα θέματα στην εξέταση κειμένου μεταφρασμένα.Ναι βέβαια,ενώ για το Φινλανδό και ιδίως για τον Ιάπωνα ήταν στη μητρική τους γλώσσα α πριόρι.Τι αδικία.Πώς τους ταλαιπωρούν τους Ελληνες μαθητές με μεταφρασμένα κείμενα.Πατώνουν που πατώνουν στις επιστήμες,να πατώνουν και στην καταννόηση κειμένου,τραγικό.Ας τους βάζανε κείμενο από Φίλαθλο και Φως των Σπορ να δεις τι θα πει καταννόηση.
Για να δούμε για την άλγεβρα.Βέβαια θα σκίζανε οι Ελληναράδες στην άλγεβρα αλλά οι κακοί της επιτροπής δεν τους έδωσαν να λύσουν τυποποιημένες ασκήσεις αλλά ζήτησαν και λίγο σκέψη για να δουν αν υπάρχει πραγματική καταννόηση.Κακό πράγμα η εμβάθυνση λέει ο καθηγητής.Πραγματική γνώση δηλαδή είναι η απομνημόνευση τύπων.Εκεί φυσικά οι Ελληναράδες έχουν τα πρωτεία(κούνια που σε κούναγε καθηγητή,άμα δεις τι απομνημονεύουν οι Κινέζοι θα σου φύγει το σκαλπέτο,4000 συλλαβές έχει η γλώσσα των μανδαρίνων,αυτοί αποστηθίζουν από παιδιά.Αλλά βέβαια τότε ο καθηγητής θα έλεγε πολύ σχολαστικός ο τρόπος εξέτασης,ζητούν απομνημόνευση τύπων ενώ έπρεπε να ζητούν εμβάθυνση και κριτική σκέψη.Ει,ψιτ σας ξέρουμε).
Αλλά και το άλλο,ε?Το 'πιασε ο καθηγητής,οι συνωμότες δώσανε τα θέματα από πριν στους Φινλανδούς για να πιάσουν πρωτιά.Και οι Ελληνες άμα είχαν τα θέματα από πριν,καλά θα πήγαιναν.Γιατί να υπάρχει τράπεζα ερωτήσεων και να γίνεται κλήρωση?Εκεί το μυαλό του Ελληνα,στην πουστιά.Δηλαδή οι αντιπρόσωποι των χωρών που επέβλεπαν τη διαδικασία δεν αντιλήφθηκαν τίποτα αλλά ο Ελληνας τη μυρίστηκε τη λαδιά.Ε,ρε γάτα με πέταλα.Ολους τους κορόιδεψαν,εκτός από τη γάτα,τον Ελληνα.Την έπιασε τη φιλανδοιαπωνική σκευωρία.
Εκεί που κάτι λέει είναι στο θέμα των σκοπών.Ναι,ρε φίλε οι διαγωνισμοί αυτοί δε γίνονται για να χτυπηθούν οι μαθητές των χωρών μεταξύ τους.Θεωρητικά έγιναν για άλλο λόγο.(Και οι δείκτες νοημοσύνης δεν εφευρέθηκαν για να μιλάμε για ευφυείς,υπερευφυείς κτλ αλλά για να εντοπιστούν τα άτομα με μαθησιακά προβλήματα).Το ξέρω οτι έγιναν για άλλο λόγο.Να όμως που χρησιμοποιούνται για διαφορετικό λόγο για να ξεβρακώσουν τύπους σαν τον κύριο καθηγητή που επικαλείται αγνωστικισμό.
Διότι τι λέει ο καθηγητής?Στα αρχίδια μας και τα τεστ,στα αρχίδια μας και η αντικειμενική αξιολόγηση,εμείς είμαστε υπεράνω,δεν αξιολογούμστε.Είμαστε Ελληναράδες εμείς ελέω Θεού,ό,τι γουστάρουμε κάνουμε.Δεν μπορείς κύριε να αξιολογήσεις εμένα τον Παπαφλέσσα,δεν μπορείς να με συγκρίνεις με τους άλλους.Απλά αρνούμαι τη δυνατότητα αξιολόγησης.Δεν υπάρχει τρόπος.Είμαι αυθύπαρκτος και ομοούσιος.Πίστευε και μη ερεύνα.
Γαμώ τα προοδευτικά πνεύματα,πραγματικά.Τέτοια επιθυμία για αυτοκριτική θα τη ζήλευε και τσολιάς.
Και αν μου κάνεις επίκληση της αυθεντίας επικαλούμενος έναν καθηγητή που προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδκαιολόγητα,επικαλούμαι και εγώ τις 60 αυθεντίες που συνέταξαν τα τεστ και επεξεργάστηκαν τις μαθηματικές μεθόδους ανάλυσης και ομογενοποίησης όπως και το παγκόσμιο κύρος των τεστ στον καθορισμό εκπαιδευτικών πολιτικών βάσει του ελέγχου της επίδοσης.
Οσο για το ποια είναι η επιστημονική απόδειξη,μάθε πρώτα τι είναι το p value,το power μιας μεθόδου και τι σημαίνει μηδενική υπόθεση(γιατί λες τη λένε μηδενική την υπόθεση που κάνεις?) και μετά έλα να συζητήσουμε αν η επιστήμη δε στηρίζεται στο αξίωμα του Popper περί απόρριψης της αρχικής υπόθεσης.
Τα ίδια θα λέμε?Αυτό ισχυρίζομαι,οτι πάτωσαν λόγω χαμηλού IQ.Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι καθόλου για τον πούτσο αλλά αυτό θέλει ανάλυση.
Απλά ο καθηγητής-ερευνητής αμφισβητεί τα τεστ,εγώ λέω οτι είναι έγκυρα αλλά δεν ευθύνεται τόσο πολύ το εκπαιδευτικό σύστημα.
Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι καθόλου για τον πούτσο αλλά αυτό θέλει ανάλυση.
Ρε Λάκη, μπαίνεις σε ένα μπουρδελοσάιτ για να πουλήσεις μούρη και γράφεις παρόλες από προχθές, ημιμάθειες και μαλακίες συνέχεια, χωρίς να έχεις τα @ρχιδι@ να μας πεις τουλάχιστον τι υπόβαθρρο έχεις και ποιος σοβαρός επιστήμονας και σε ποιες εργασίες στηρίζει τις παπαριές και τις θεωρίες συνωμοσίας που γράφεις από προχθές και μετά ειρωνεύεσαι κιόλας. Καρακίτσο.
Ρε Λάκη, μπαίνεις σε ένα μπουρδελοσάιτ για να πουλήσεις μούρη και γράφεις παρόλες από προχθές, ημιμάθειες και μαλακίες συνέχεια, χωρίς να έχεις τα @ρχιδι@ να μας πεις τουλάχιστον τι υπόβαθρρο έχεις και ποιος σοβαρός επιστήμονας και σε ποιες εργασίες στηρίζει τις παπαριές και τις θεωρίες συνωμοσίας που γράφεις από προχθές και μετά ειρωνεύεσαι κιόλας. Καρακίτσο.
Τι να κάνει και αυτός ο φουκαράς.
Πρώτα του έχει μπει η ιδέα στο μυαλό ότι οι Έλληνες έχουν IQ 92. Και αυτό "ΘΑ το αποδείξει".
Δεύτερο τα έχει όλα θολά μέσα στο κεφάλι.
Επικαλείται για παράδειγμα την μελέτη PISA. Η οποία δεν κάνει τίποτε άλλο από το να προσπαθεί να εξηγήσει τις διαφορές ακαδημαϊκών επιδόσεων μαθητών ανάμεσα σε διάφορες χώρες του ΟΟΣΑ. Εξέτάζει λοιπόν διάφορους παράγοντες, όπως για παράδειγμα τα ποσά που ξοδεύει το κράτος ανά μαθητή, την κοινωνικο-οικονομική κατάσταση της οικογένειας του μαθητή κλπ.
Δηλαδή λογικά πράγματα. Αν ένα κράτος έχει ψηλότερες δαπάνες για την παιδεία από ένα άλλο οι μαθητές του τα πάνε καλλίτερα ή όχι;
Αυτού του φτωχού όμως του έχει μπεί η ιδέα ότι οι όλες οι διαφορές οφείλονται στο IQ και "ΘΑ το αποδείξει".
Έλα ντε όμως που αν είχε δίκηο, οι μελετητές που κάνανε την PISA θα είχαν συμπεριλάβει το IQ σαν μεταβλητή στην μελέτη. Γιατί μη νομίσεις ότι είναι άσχετοι και δεν το έχουνε υποψιαστεί ότι μπορεί να παίζει ρόλο. Αλλά δεν παίζει.
Δηλαδή ο φουκαράς επικαλείται μεν την μελέτη ως σωστή, αλλά εμμέσως την βγάζει και άχρηστη γιατί προφανώς δεν φθάνει στα συμπεράσματα που αυτός θέλει.
Ψάξε βρες τώρα....
Αυτό απλά το λες ή μπορείς και να το στηρίξεις;
Σε αντιπαραβολή με την πρόταση του Κίτσου, παραθέτω από αξιόπιστο κατά τη Wikipedia, άρθρο της: Compared with 2000, Poland, Belgium, the Czech Republic and Germany all improved their results. In fact, apparently due to the changes to the school system introduced in the educational reform of 1999, Polish students had above average reading skills in PISA 2003; in PISA 2000 they were near the bottom of the list.Εγώ προτείνω το Δ.Ν. για να ερμηνευτούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.Για εμένα είναι αρκετά απλό το τι συμβαίνει και δε χρειάζεται βαθειές αναλύσεις.
Εδώ βλέπουμε αυτό που χαρακτηρίζει τη σκέψη του Κίτσου: ημιμάθεια και μερική σύγχυση. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι τα φροντιστήρια δεν εκπαιδεύουν αλλά προετοιμάζουν τους μαθητές για τις εξετάσεις και κατά συνέπεια, δεν μπορούν να ενταχθούν σε αυτό που λέμε εκπαιδευτικό σύστημα.2.Πώς συνάγεις οτι η χρηματοδότηση στην Ελλάδα για την παιδεία είναι ελλιπής εάν συνυπολογίσουμε τις δαπάνες για φροντιστήρια,ιδιαίτερα οι οποίες είναι ογκωδέστατες και συχνά υπερβαίνουν τις κρατικές δαπάνες ενώ απουσιάζουν από τις άλλες ευρωπαικές χώρες.
Ναι ρε Λάκη, απόδειξε το. Αυτό σου λέμε 3 μέρες τώρα. Ξέρεις τι σημαίνει αποδεικνύω έναν λογικό ισχυρισμό; Μάλλον όχι...Ερχόμαστε πάλι στα ζητήματα.Ξέρω οτι το θέμα είναι ενοχλητικό,ε ναι δεν το κάνουμε γαργάρα,δηλαδή δεν πρέπει να το θίγουμε γιατί είναι ενοχλητικό?
Μπορείς να αποδείξεις οτι τα αποτελέσματα δεν έχουν σχέση με το χαμηλό δείκτη νοημοσύνης?Εγώ μπορώ να αποδείξω οτι έχουν.
Ρε Μάγκα, ένα (1) post χωρίς να επικαλεστείς ή να αφήσεις υπονοούμενα για θεωρίες συνομωσίας, δεν μπορείς να γράψεις; Συνέχισε, με διασκεδάζεις.Εννοείται πως τα παραπάνω τα λέω εγώ,γιατί αν διάβαζαν οι ξένοι τι γράφουμε θα είχαν εξοργιστεί.Βασικά θα είχαν θυμώσει άσχημα.
και ομως συνεχιζει με μεγαλο ενδιαφερον και με μεγαλη επιμονη και θα συνεχιζειΝαι ρε Λάκη, απόδειξε το. Αυτό σου λέμε 3 μέρες τώρα. Ξέρεις τι σημαίνει αποδεικνύω έναν λογικό ισχυρισμό; Μάλλον όχι...
Αφου διαβασα ολα τα ποστ, καταληγω στο εξης συμπερασμα:
Το ζητουμενο, δεν ειναι το IQ των Ελληνων.
Το ζητουμενο ειναι με ποιο τροπο μπορει να εξυγειανθει το εκπ/κο συστημα.
Σε τι φταινε, τα 15χρονα και τα 18χρονα, οταν δεν εχουν λαβει τις καταλληλες βασεις απο μικροτερες ηλικιες;
Σε τι φταινε, οταν σχεδον καθε χρονο το εκπαιδευτικο συστημα διαφοροποιειται;
Σε τι φταινε, οταν καθε χρονο τα συγγραματα αλλαζουν;
Σε τι φταινε, οταν οι γονεις και λογω αυτων των διαφοροποιησεων δεν εχουν την δυνατοτητα να τα παρακολουθησουν;
Σε τι φταινε, οταν βομβαρδιζονται καθημερινα απο tv κλπ, με καθε ειδους μαλακια που κυκλοφορει;
Σε τι φταινε, οταν πραγματι γνωριζουν, οτι θα ειναι η νεα γενια των G700;
Σε τι φταινε, οταν αληθως οι γονεις δουλευουν νυχθημερις, για να τους προσφερουν τα ΄΄απαραιτητα΄΄ και εχει χαθει καθε επαφη;
Σε τι φταινε, οταν η ΄΄αποπλανηση΄΄ της υπερκαταναλωσης εχει γινει σταθερη αξια;
Σε τι φταινε, οταν η μοστρα και η εμφανιση υπερπολυτελων αντικειμενων, αγνωστου προελευσεως, εχει γινει must;
Σε τι φταινε, οταν η διαφημηση λεει: Εσυ!! Η μοναδικη γυναικα!! η Εσυ!! Ολα για τον αντρα!! ;
Σε τι φταινε, οταν η μοναδικη διεξοδος και τριβη, εχει γινει η καφετερια και το internet;
Σε τι φταινε, οταν η εμπειρια του φιλου και της φιλης ειναι καθαρα ηλεκτρονικη;
Πως λοιπον, θετονται βασεις για την καλυτερη και πληρη αναπτυξη αυτων των παιδιων;
Δυστυχως, παγκοσμιως το συστημα καταρρεει...................
Ηδη κουράστηκα να επαναλαμβάνω τα ίδια.Πού τη βλέπεις την έλλειψη λογικής σκέψης?Πες μου μια αντίφαση ή ανακολουθία στην οποία υποπίπτω.Ολα είναι λογικά.
Σε αντιπαραβολή με την πρόταση του Κίτσου, παραθέτω από αξιόπιστο κατά τη Wikipedia, άρθρο της: Compared with 2000, Poland, Belgium, the Czech Republic and Germany all improved their results. In fact, apparently due to the changes to the school system introduced in the educational reform of 1999, Polish students had above average reading skills in PISA 2003; in PISA 2000 they were near the bottom of the list.
Εδώ βλέπουμε αυτό που χαρακτηρίζει τη σκέψη του Κίτσου: ημιμάθεια και μερική σύγχυση. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι τα φροντιστήρια δεν εκπαιδεύουν αλλά προετοιμάζουν τους μαθητές για τις εξετάσεις και κατά συνέπεια, δεν μπορούν να ενταχθούν σε αυτό που λέμε εκπαιδευτικό σύστημα.
Ναι ρε Λάκη, απόδειξε το. Αυτό σου λέμε 3 μέρες τώρα. Ξέρεις τι σημαίνει αποδεικνύω έναν λογικό ισχυρισμό; Μάλλον όχι...