Νέα

Greek school...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DIKY
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 263
  • Εμφανίσεις 13K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Μας έχεις πρήξει τα ... με τον διαγωνισμό PISA του ΟΑΣΑ.
Διάβασε τι λέει ένας επώνυμος καθηγητής - ερευνητής για τον εν λόγω διαγωνισμό. Δεν θέλω να ψάξω πολύ γιατί δεν αξίζει τον κόπο. Με αυτά που λες εκτίθεσαι όλο και περισσότερο. Ποιος είσαι εσύ που προτείνεις "φόρμουλες"; Τι μόρφωση έχεις; Είσαι "εμπειρικός" επιστήμονας; Με αυτά που γράφεις αυτό αφήνεις να εννοηθεί. Ποιος σου είπε ότι "ο πυρήνας της επιστημονικής έρευνας" είναι να κάνεις μια υπόθεση και να προσπαθείς να την καταρρίψεις; Τι σχέση έχεις εσύ με την επιστημονική έρευνα;

Ο διαγωνισμός PISA του ΟΟΣΑ, όπως κάθε διαγωνισμός, αξιολογεί τις επιδόσεις των συμμετεχόντων ως προς συγκεκριμένη γκάμα γνώσεων και ικανοτήτων. Η ύλη είναι «ανοικτή» κι όχι συγκεκριμένη. Συνεπώς εκείνο που αξιολογείται είναι το αποτέλεσμα που έχει η εκπαίδευση των μαθητών.

Αποτέλεσμα όμως ως προς τι; Μελετώντας τις διακηρύξεις των στόχων του διαγωνισμού, αλλά και τα ίδια τα θέματα, βλέπουμε ότι το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι, περιληπτικά, για τη γλώσσα η επαρκής επικοινωνιακή χρήση της, για τα μαθηματικά η ικανότητα επίλυσης «καθημερινών» προβλημάτων και για τις φυσικές επιστήμες η ικανότητα δημιουργίας συλλογισμών με αφετηρία κάποιες παρατηρήσεις της φύσης.

Ας δούμε αρχικά κατά πόσο ο διαγωνισμός έχει τεχνικά τα στοιχεία που τον καθιστούν αξιόπιστο σε σχέση με αυτά που επιδιώκει να αξιολογήσει.

Στη γλωσσική εξέταση τα θέματα που δίνονται δεν είναι αρχικά διατυπωμένα στη γλώσσα των παιδιών κάθε χώρας, αλλά μεταφράζονται. Ακόμη, στηρίζονται σε υποτιθέμενες εμπειρίες κοινές για όλα τα παιδιά του κόσμου, κάτι που ουδόλως συμβαίνει.

Στα μαθηματικά προβλήματα αγνοείται παντελώς η Άλγεβρα. Αν και υποτίθε-ται ότι ο διαγωνιζόμενος πρέπει να συνδέσει και τις αλγεβρικές του γνώσεις, τις οποίες να «μεταφράσει» στη γλώσσα του προβλήματος, στην πραγματικότητα τα θέματα του διαγωνισμού μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα από μαθητές ασκημένους σε αυτό το είδος θεμάτων, χωρίς να προσφύγουν στη γνώση της θεωρίας.

Απόδειξη του ισχυρισμού μας αυτού είναι κείμενο που δημοσιεύτηκε στο Φιλανδικό τύπο και υπογράφεται από 210 καθηγητές μαθηματικών σε Φιλανδικά Πολυτεχνικά ΤΕΙ (Δημοσιεύτηκε στο «Helsingin Sanomat» στις 17 Φεβρουαρίου 2007).  Οι μαθηματικοί διαμαρτύρονται ότι, παρά το ότι η Φινλανδία κατατάχτηκε στην πρώτη θέση του διαγωνισμού PISA στα μαθηματικά, οι σπουδαστές τους δεν είναι σε θέση να εκτελέσουν ούτε σχετικά απλές αλγεβρικές πράξεις και μιλούν για «Πύρρεια νίκη»!

Ανάλογα, στις φυσικές επιστήμες, αγνοείται τελείως η γνώση των βαθύτερων αιτίων των φαινομένων και αξιολογείται μόνο η ερμηνεία και η πρόβλεψη καταστάσεων.

Διαπιστώνουμε επομένως ότι ο διαγωνισμός PISA ελέγχει μονομερώς τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και στους τρεις βασικούς γνωστικούς τομείς.

Ακόμη λιγότερο αξιόπιστα είναι τα αποτελέσματα του διαγωνισμού όταν εξεταστούν οι συνθήκες διεξαγωγής του σε κάθε χώρα. Στην Ελλάδα, οι μαθητές, γνωρίζοντας ότι δε θα βαθμολογηθεί η επίδοσή τους, αντιμετωπίζουν κατά κανόνα το διαγωνισμό σαν ελεύθερη ώρα. Στο Μ.Σ. Πειραιά όπου παρακολούθησα τη διεξαγωγή του, τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν τελείως στην τύχη, οι περισσότεροι παρέδωσαν το γραπτό στον ελάχιστο χρόνο που δικαιού-νταν, ενώ, παρά την προσπάθεια των επιτηρητών να τους συγκρατήσουν, δεν έχασαν την ευκαιρία να σχολιάζουν με αστεϊσμούς όποια θέματα τους έκαναν εντύπωση. Δε φαντάζεται κανείς να συνέβη κάτι παρόμοιο στην Ιαπωνία για παράδειγμα.

Ένας άλλος λόγο αμφισβήτησης της αξιοπιστίας του διαγωνισμού είναι ότι τα θέματα αντλούνται από τράπεζα θεμάτων. Ο PISA δε δίνει στη δημοσιότητα τα θέματα που χαρακτηρίζονται απόρρητα. Δεν είναι όμως απόρρητα σε στελέχη της εκπαίδευσης κάθε χώρας που μπορούν να προετοιμάσουν τους διαγωνιζόμενους αν θέλουν να εμφανίσουν επιτυχίες της χώρας τους. 

Τέλος, άγνωστα στους ερευνητές είναι τα κριτήρια επιλογής του δείγματος σε κάθε χώρα, καθώς και όλες οι μέθοδοι βάσει των οποίων ο PISA εξάγει τα συμπεράσματα που δίνει στη δημοσιότητα.

Όμως, πέρα από τα τεχνικά στοιχεία που αναφέραμε, υπάρχει και ο σημαντικότερος παράγοντας των πραγματικών στόχων του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός έχει στόχο να καθοδηγήσει εμμέσως τις χώρες του ΟΟΣΑ προς την κατεύθυνση ομογενοποίησης των εκπαιδευτικών συστημάτων, του περιεχομένου της εκπαίδευσης και των διδακτικών μεθόδων. Αυτό μπορεί να γίνει φανερό και από το επιθυμητό αποτέλεσμα που προαναφέραμε. Αν μια χώρα θέλει να βελτιώσει τη θέση της, οφείλει να προσαρμόσει την εκπαίδευση ανάλογα.  Η γλώσσα δεν πρέπει να διδάσκεται με στόχο την ανάπτυξη της σκέψης και την προαγωγή του πολιτισμού, αλλά μόνο ως κώδικας επικοινωνίας. Μάλιστα η επικοινωνία την οποία δείχνουν τα θέματα του διαγωνισμού να ευνοούν είναι εκείνη που χρειάζεται με μεγάλη εταιρία για να συντονιστεί το προσωπικό της. Στα μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες το γιατί πρέπει να υποσκελιστεί από το πώς, η εμβάθυνση από το ρηχό πλάτος και η διαδικασία της απόδειξης από εκείνην της εκτίμησης.

Δε χρειάζεται πολύ για να γίνει κατανοητό ότι ο στόχος του ΟΟΣΑ είναι η παγκόσμια εκπαίδευση να προετοιμάσει το εργατικό δυναμικό που χρειάζεται η σημερινή δομή της παραγωγής. Μοντέλο είναι ο καλός χειριστής που ξέρει να συνεργάζεται χωρίς όμως να μπορεί να δημιουργήσει αυτόνομα και, κυρίως, χωρίς να αμφισβητεί το σκοπό της δράσης του.

Με όλα τα παραπάνω δεν ισχυριζόμαστε ότι η ελληνική εκπαίδευση λειτουργεί καλά. Πώς θα ήταν άλλωστε αυτό δυνατό, όταν η χρηματοδότηση είναι μηδαμινή, ενώ το όλο εκπαιδευτικό σύστημα έχει αποκλειστικό κέντρο την επιτυχία στις κάθε λογής εξετάσεις. Τονίζουμε όμως ότι οδηγός στην προσπάθεια βελτίωσης δεν μπορεί να είναι ο ΟΟΣΑ και οι επιδιώξεις του παγκόσμιου κεφαλαίου, αλλά οι ανάγκες και τα οράματα των ελλήνων εργαζομένων.

Σ. Μαρίνης

Εδώ είναι το άρθρο





 

stype

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2008
Μηνύματα
104
Like
0
Πόντοι
1
Αφου διαβασα ολα τα ποστ, καταληγω στο εξης συμπερασμα:
Το ζητουμενο, δεν ειναι το IQ των Ελληνων.
Το ζητουμενο ειναι με ποιο τροπο μπορει να εξυγειανθει το εκπ/κο συστημα.
Σε τι φταινε, τα 15χρονα και τα 18χρονα, οταν δεν εχουν λαβει τις καταλληλες βασεις απο μικροτερες ηλικιες;
Σε τι φταινε, οταν σχεδον καθε χρονο το εκπαιδευτικο συστημα διαφοροποιειται;
Σε τι φταινε, οταν καθε χρονο τα συγγραματα αλλαζουν;
Σε τι φταινε, οταν οι γονεις και λογω αυτων των διαφοροποιησεων δεν εχουν την δυνατοτητα να τα παρακολουθησουν;
Σε τι φταινε, οταν βομβαρδιζονται καθημερινα απο tv κλπ, με καθε ειδους μαλακια που κυκλοφορει;
Σε τι φταινε, οταν πραγματι γνωριζουν, οτι θα ειναι η νεα γενια των G700;
Σε τι φταινε, οταν αληθως οι γονεις δουλευουν νυχθημερις, για να τους προσφερουν τα ΄΄απαραιτητα΄΄ και εχει χαθει καθε επαφη;
Σε τι φταινε, οταν η ΄΄αποπλανηση΄΄ της υπερκαταναλωσης εχει γινει σταθερη αξια;
Σε τι φταινε, οταν η μοστρα και η εμφανιση υπερπολυτελων αντικειμενων, αγνωστου προελευσεως, εχει γινει must;
Σε τι φταινε, οταν η διαφημηση λεει: Εσυ!! Η μοναδικη γυναικα!!  η  Εσυ!! Ολα για τον αντρα!!  ;
Σε τι φταινε, οταν η μοναδικη διεξοδος και τριβη, εχει γινει η καφετερια και το internet;
Σε τι φταινε, οταν η εμπειρια του φιλου και της φιλης ειναι καθαρα ηλεκτρονικη;
Πως λοιπον, θετονται βασεις για την καλυτερη και πληρη αναπτυξη αυτων των παιδιων;
Δυστυχως, παγκοσμιως το συστημα καταρρεει...................

 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Μας έχεις πρήξει τα ... με τον διαγωνισμό PISA του ΟΑΣΑ.
Διάβασε τι λέει ένας επώνυμος καθηγητής - ερευνητής για τον εν λόγω διαγωνισμό. Δεν θέλω να ψάξω πολύ γιατί δεν αξίζει τον κόπο. Με αυτά που λες εκτίθεσαι όλο και περισσότερο. Ποιος είσαι εσύ που προτείνεις "φόρμουλες"; Τι μόρφωση έχεις; Είσαι "εμπειρικός" επιστήμονας; Με αυτά που γράφεις αυτό αφήνεις να εννοηθεί. Ποιος σου είπε ότι "ο πυρήνας της επιστημονικής έρευνας" είναι να κάνεις μια υπόθεση και να προσπαθείς να την καταρρίψεις; Τι σχέση έχεις εσύ με την επιστημονική έρευνα;

Ο διαγωνισμός PISA του ΟΟΣΑ, όπως κάθε διαγωνισμός, αξιολογεί τις επιδόσεις των συμμετεχόντων ως προς συγκεκριμένη γκάμα γνώσεων και ικανοτήτων. Η ύλη είναι «ανοικτή» κι όχι συγκεκριμένη. Συνεπώς εκείνο που αξιολογείται είναι το αποτέλεσμα που έχει η εκπαίδευση των μαθητών.

Αποτέλεσμα όμως ως προς τι; Μελετώντας τις διακηρύξεις των στόχων του διαγωνισμού, αλλά και τα ίδια τα θέματα, βλέπουμε ότι το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι, περιληπτικά, για τη γλώσσα η επαρκής επικοινωνιακή χρήση της, για τα μαθηματικά η ικανότητα επίλυσης «καθημερινών» προβλημάτων και για τις φυσικές επιστήμες η ικανότητα δημιουργίας συλλογισμών με αφετηρία κάποιες παρατηρήσεις της φύσης.

Ας δούμε αρχικά κατά πόσο ο διαγωνισμός έχει τεχνικά τα στοιχεία που τον καθιστούν αξιόπιστο σε σχέση με αυτά που επιδιώκει να αξιολογήσει.

Στη γλωσσική εξέταση τα θέματα που δίνονται δεν είναι αρχικά διατυπωμένα στη γλώσσα των παιδιών κάθε χώρας, αλλά μεταφράζονται. Ακόμη, στηρίζονται σε υποτιθέμενες εμπειρίες κοινές για όλα τα παιδιά του κόσμου, κάτι που ουδόλως συμβαίνει.

Στα μαθηματικά προβλήματα αγνοείται παντελώς η Άλγεβρα. Αν και υποτίθε-ται ότι ο διαγωνιζόμενος πρέπει να συνδέσει και τις αλγεβρικές του γνώσεις, τις οποίες να «μεταφράσει» στη γλώσσα του προβλήματος, στην πραγματικότητα τα θέματα του διαγωνισμού μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα από μαθητές ασκημένους σε αυτό το είδος θεμάτων, χωρίς να προσφύγουν στη γνώση της θεωρίας.

Απόδειξη του ισχυρισμού μας αυτού είναι κείμενο που δημοσιεύτηκε στο Φιλανδικό τύπο και υπογράφεται από 210 καθηγητές μαθηματικών σε Φιλανδικά Πολυτεχνικά ΤΕΙ (Δημοσιεύτηκε στο «Helsingin Sanomat» στις 17 Φεβρουαρίου 2007).  Οι μαθηματικοί διαμαρτύρονται ότι, παρά το ότι η Φινλανδία κατατάχτηκε στην πρώτη θέση του διαγωνισμού PISA στα μαθηματικά, οι σπουδαστές τους δεν είναι σε θέση να εκτελέσουν ούτε σχετικά απλές αλγεβρικές πράξεις και μιλούν για «Πύρρεια νίκη»!

Ανάλογα, στις φυσικές επιστήμες, αγνοείται τελείως η γνώση των βαθύτερων αιτίων των φαινομένων και αξιολογείται μόνο η ερμηνεία και η πρόβλεψη καταστάσεων.

Διαπιστώνουμε επομένως ότι ο διαγωνισμός PISA ελέγχει μονομερώς τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και στους τρεις βασικούς γνωστικούς τομείς.

Ακόμη λιγότερο αξιόπιστα είναι τα αποτελέσματα του διαγωνισμού όταν εξεταστούν οι συνθήκες διεξαγωγής του σε κάθε χώρα. Στην Ελλάδα, οι μαθητές, γνωρίζοντας ότι δε θα βαθμολογηθεί η επίδοσή τους, αντιμετωπίζουν κατά κανόνα το διαγωνισμό σαν ελεύθερη ώρα. Στο Μ.Σ. Πειραιά όπου παρακολούθησα τη διεξαγωγή του, τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν τελείως στην τύχη, οι περισσότεροι παρέδωσαν το γραπτό στον ελάχιστο χρόνο που δικαιού-νταν, ενώ, παρά την προσπάθεια των επιτηρητών να τους συγκρατήσουν, δεν έχασαν την ευκαιρία να σχολιάζουν με αστεϊσμούς όποια θέματα τους έκαναν εντύπωση. Δε φαντάζεται κανείς να συνέβη κάτι παρόμοιο στην Ιαπωνία για παράδειγμα.

Ένας άλλος λόγο αμφισβήτησης της αξιοπιστίας του διαγωνισμού είναι ότι τα θέματα αντλούνται από τράπεζα θεμάτων. Ο PISA δε δίνει στη δημοσιότητα τα θέματα που χαρακτηρίζονται απόρρητα. Δεν είναι όμως απόρρητα σε στελέχη της εκπαίδευσης κάθε χώρας που μπορούν να προετοιμάσουν τους διαγωνιζόμενους αν θέλουν να εμφανίσουν επιτυχίες της χώρας τους. 

Τέλος, άγνωστα στους ερευνητές είναι τα κριτήρια επιλογής του δείγματος σε κάθε χώρα, καθώς και όλες οι μέθοδοι βάσει των οποίων ο PISA εξάγει τα συμπεράσματα που δίνει στη δημοσιότητα.

Όμως, πέρα από τα τεχνικά στοιχεία που αναφέραμε, υπάρχει και ο σημαντικότερος παράγοντας των πραγματικών στόχων του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός έχει στόχο να καθοδηγήσει εμμέσως τις χώρες του ΟΟΣΑ προς την κατεύθυνση ομογενοποίησης των εκπαιδευτικών συστημάτων, του περιεχομένου της εκπαίδευσης και των διδακτικών μεθόδων. Αυτό μπορεί να γίνει φανερό και από το επιθυμητό αποτέλεσμα που προαναφέραμε. Αν μια χώρα θέλει να βελτιώσει τη θέση της, οφείλει να προσαρμόσει την εκπαίδευση ανάλογα.  Η γλώσσα δεν πρέπει να διδάσκεται με στόχο την ανάπτυξη της σκέψης και την προαγωγή του πολιτισμού, αλλά μόνο ως κώδικας επικοινωνίας. Μάλιστα η επικοινωνία την οποία δείχνουν τα θέματα του διαγωνισμού να ευνοούν είναι εκείνη που χρειάζεται με μεγάλη εταιρία για να συντονιστεί το προσωπικό της. Στα μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες το γιατί πρέπει να υποσκελιστεί από το πώς, η εμβάθυνση από το ρηχό πλάτος και η διαδικασία της απόδειξης από εκείνην της εκτίμησης.

Δε χρειάζεται πολύ για να γίνει κατανοητό ότι ο στόχος του ΟΟΣΑ είναι η παγκόσμια εκπαίδευση να προετοιμάσει το εργατικό δυναμικό που χρειάζεται η σημερινή δομή της παραγωγής. Μοντέλο είναι ο καλός χειριστής που ξέρει να συνεργάζεται χωρίς όμως να μπορεί να δημιουργήσει αυτόνομα και, κυρίως, χωρίς να αμφισβητεί το σκοπό της δράσης του.

Με όλα τα παραπάνω δεν ισχυριζόμαστε ότι η ελληνική εκπαίδευση λειτουργεί καλά. Πώς θα ήταν άλλωστε αυτό δυνατό, όταν η χρηματοδότηση είναι μηδαμινή, ενώ το όλο εκπαιδευτικό σύστημα έχει αποκλειστικό κέντρο την επιτυχία στις κάθε λογής εξετάσεις. Τονίζουμε όμως ότι οδηγός στην προσπάθεια βελτίωσης δεν μπορεί να είναι ο ΟΟΣΑ και οι επιδιώξεις του παγκόσμιου κεφαλαίου, αλλά οι ανάγκες και τα οράματα των ελλήνων εργαζομένων.

Σ. Μαρίνης

Εδώ είναι το άρθρο


Grams,χα,χα,χα,χα,χα.Εντάξει εγώ έγραψα για πλάκα οτι θα πούνε για δικαιολογία οτι οι Ελληνες μαθητές ήταν αδιάφοροι για το διαγωνισμό και ο Grams παραθέτει τσιτάτο του καθηγητή που λέει ακριβώς αυτό.Οτι οι Ελληνες μαθητές ήταν αδιάφοροι γιατί τα γραπτά δεν εβαθμολογούντο.
Ενώ ας πούμε οι Ευρωπαίοι μαθητές είχαν φοβερό ενδιαφέρον και πήραν μεγαλύτερους βαθμούς από τους Ελληνες αλλά από την άλλη οι Αφρικανοί είχαν ακόμη μικρότερο ενδιαφέρον και πήραν ακόμη χαμηλότερους.Γαμώ τις λογικές πραγματικά.Υποκλινόμαστε.

Ερχόμαστε στο άλλο.Ο διαγωνισμός λέει έχει λάθος αφετηρία γιατί είναι ομογενοποιημένος.Ε,ναι ρε φίλε αυτό σημαίνει στανταρισμένος.Οτι εξετάζονται όλοι στα ίδια θέματα.Να σου πω κάτι που δεν είπε ο φοβερός αυτός καθηγητής.Αμα στους Ελληνες μαθητές βάζανε ευκολότερα θέματα από ό,τι στους άλλους,θα πηγαίνανε καλύτερα.(μη νομίζετε οτι δεν υπάρχει και αυτό το κολοσσιαίο επιχείρημα).Ναι,το ξέρω.Αμα τους βάζανε πρόσθεση και αφαίρεση θα ήταν όλοι αριστούχοι.

Η το άλλο το φοβερό.Ηταν λέει τα θέματα στην εξέταση κειμένου μεταφρασμένα.Ναι βέβαια,ενώ για το Φινλανδό και ιδίως για τον Ιάπωνα ήταν στη μητρική τους γλώσσα α πριόρι.Τι αδικία.Πώς τους ταλαιπωρούν τους Ελληνες μαθητές με μεταφρασμένα κείμενα.Πατώνουν που πατώνουν στις επιστήμες,να πατώνουν και στην καταννόηση κειμένου,τραγικό.Ας τους βάζανε κείμενο από Φίλαθλο και Φως των Σπορ να δεις τι θα πει καταννόηση.

Για να δούμε για την άλγεβρα.Βέβαια θα σκίζανε οι Ελληναράδες στην άλγεβρα αλλά οι κακοί της επιτροπής δεν τους έδωσαν να λύσουν τυποποιημένες ασκήσεις αλλά ζήτησαν και λίγο σκέψη για να δουν αν υπάρχει πραγματική καταννόηση.Κακό πράγμα η εμβάθυνση λέει ο καθηγητής.Πραγματική γνώση δηλαδή είναι η απομνημόνευση τύπων.Εκεί φυσικά οι Ελληναράδες έχουν τα πρωτεία(κούνια που σε κούναγε καθηγητή,άμα δεις τι απομνημονεύουν οι Κινέζοι θα σου φύγει το σκαλπέτο,4000 συλλαβές έχει η γλώσσα των μανδαρίνων,αυτοί αποστηθίζουν από παιδιά.Αλλά βέβαια τότε ο καθηγητής θα έλεγε πολύ σχολαστικός ο τρόπος εξέτασης,ζητούν απομνημόνευση τύπων ενώ έπρεπε να ζητούν εμβάθυνση και κριτική σκέψη.Ει,ψιτ σας ξέρουμε).

Αλλά και το άλλο,ε?Το 'πιασε ο καθηγητής,οι συνωμότες δώσανε τα θέματα από πριν στους Φινλανδούς για να πιάσουν πρωτιά.Και οι Ελληνες άμα είχαν τα θέματα από πριν,καλά θα πήγαιναν.Γιατί να υπάρχει τράπεζα ερωτήσεων και να γίνεται κλήρωση?Εκεί το μυαλό του Ελληνα,στην πουστιά.Δηλαδή οι αντιπρόσωποι των χωρών που επέβλεπαν τη διαδικασία δεν αντιλήφθηκαν τίποτα αλλά ο Ελληνας τη μυρίστηκε τη λαδιά.Ε,ρε γάτα με πέταλα.Ολους τους κορόιδεψαν,εκτός από τη γάτα,τον Ελληνα.Την έπιασε τη φιλανδοιαπωνική σκευωρία.

Εκεί που κάτι λέει είναι στο θέμα των σκοπών.Ναι,ρε φίλε οι διαγωνισμοί αυτοί δε γίνονται για να χτυπηθούν οι μαθητές των χωρών μεταξύ τους.Θεωρητικά έγιναν για άλλο λόγο.(Και οι δείκτες νοημοσύνης δεν εφευρέθηκαν για να μιλάμε για ευφυείς,υπερευφυείς κτλ αλλά για να εντοπιστούν τα άτομα με μαθησιακά προβλήματα).Το ξέρω οτι έγιναν για άλλο λόγο.Να όμως που χρησιμοποιούνται για διαφορετικό λόγο για να ξεβρακώσουν τύπους σαν τον κύριο καθηγητή που επικαλείται αγνωστικισμό.

Διότι τι λέει ο καθηγητής?Στα αρχίδια μας και τα τεστ,στα αρχίδια μας και η αντικειμενική αξιολόγηση,εμείς είμαστε υπεράνω,δεν αξιολογούμστε.Είμαστε Ελληναράδες εμείς ελέω Θεού,ό,τι γουστάρουμε κάνουμε.Δεν μπορείς κύριε να αξιολογήσεις εμένα τον Παπαφλέσσα,δεν μπορείς να με συγκρίνεις με τους άλλους.Απλά αρνούμαι τη δυνατότητα αξιολόγησης.Δεν υπάρχει τρόπος.Είμαι αυθύπαρκτος και ομοούσιος.Πίστευε και μη ερεύνα.
Γαμώ τα προοδευτικά πνεύματα,πραγματικά.Τέτοια επιθυμία για αυτοκριτική θα τη ζήλευε και τσολιάς.

Και αν μου κάνεις επίκληση της αυθεντίας επικαλούμενος έναν καθηγητή που προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδκαιολόγητα,επικαλούμαι και εγώ τις 60 αυθεντίες που συνέταξαν τα τεστ και επεξεργάστηκαν τις μαθηματικές μεθόδους ανάλυσης και ομογενοποίησης όπως και το παγκόσμιο κύρος των τεστ στον καθορισμό εκπαιδευτικών πολιτικών βάσει του ελέγχου της επίδοσης.

Οσο για το ποια είναι η επιστημονική απόδειξη,μάθε πρώτα τι είναι το p value,το power μιας μεθόδου και τι σημαίνει μηδενική υπόθεση(γιατί λες τη λένε μηδενική την υπόθεση που κάνεις?) και μετά έλα να συζητήσουμε αν η επιστήμη δε στηρίζεται στο αξίωμα του Popper περί απόρριψης της αρχικής υπόθεσης.




 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Grams,χα,χα,χα,χα,χα.Εντάξει εγώ έγραψα για πλάκα οτι θα πούνε για δικαιολογία οτι οι Ελληνες μαθητές ήταν αδιάφοροι για το διαγωνισμό και ο Grams παραθέτει τσιτάτο του καθηγητή που λέει ακριβώς αυτό.Οτι οι Ελληνες μαθητές ήταν αδιάφοροι γιατί τα γραπτά δεν εβαθμολογούντο.
Ενώ ας πούμε οι Ευρωπαίοι μαθητές είχαν φοβερό ενδιαφέρον και πήραν μεγαλύτερους βαθμούς από τους Ελληνες αλλά από την άλλη οι Αφρικανοί είχαν ακόμη μικρότερο ενδιαφέρον και πήραν ακόμη χαμηλότερους.Γαμώ τις λογικές πραγματικά.Υποκλινόμαστε.

Ερχόμαστε στο άλλο.Ο διαγωνισμός λέει έχει λάθος αφετηρία γιατί είναι ομογενοποιημένος.Ε,ναι ρε φίλε αυτό σημαίνει στανταρισμένος.Οτι εξετάζονται όλοι στα ίδια θέματα.Να σου πω κάτι που δεν είπε ο φοβερός αυτός καθηγητής.Αμα στους Ελληνες μαθητές βάζανε ευκολότερα θέματα από ό,τι στους άλλους,θα πηγαίνανε καλύτερα.(μη νομίζετε οτι δεν υπάρχει και αυτό το κολοσσιαίο επιχείρημα).Ναι,το ξέρω.Αμα τους βάζανε πρόσθεση και αφαίρεση θα ήταν όλοι αριστούχοι.

Η το άλλο το φοβερό.Ηταν λέει τα θέματα στην εξέταση κειμένου μεταφρασμένα.Ναι βέβαια,ενώ για το Φινλανδό και ιδίως για τον Ιάπωνα ήταν στη μητρική τους γλώσσα α πριόρι.Τι αδικία.Πώς τους ταλαιπωρούν τους Ελληνες μαθητές με μεταφρασμένα κείμενα.Πατώνουν που πατώνουν στις επιστήμες,να πατώνουν και στην καταννόηση κειμένου,τραγικό.Ας τους βάζανε κείμενο από Φίλαθλο και Φως των Σπορ να δεις τι θα πει καταννόηση.

Για να δούμε για την άλγεβρα.Βέβαια θα σκίζανε οι Ελληναράδες στην άλγεβρα αλλά οι κακοί της επιτροπής δεν τους έδωσαν να λύσουν τυποποιημένες ασκήσεις αλλά ζήτησαν και λίγο σκέψη για να δουν αν υπάρχει πραγματική καταννόηση.Κακό πράγμα η εμβάθυνση λέει ο καθηγητής.Πραγματική γνώση δηλαδή είναι η απομνημόνευση τύπων.Εκεί φυσικά οι Ελληναράδες έχουν τα πρωτεία(κούνια που σε κούναγε καθηγητή,άμα δεις τι απομνημονεύουν οι Κινέζοι θα σου φύγει το σκαλπέτο,4000 συλλαβές έχει η γλώσσα των μανδαρίνων,αυτοί αποστηθίζουν από παιδιά.Αλλά βέβαια τότε ο καθηγητής θα έλεγε πολύ σχολαστικός ο τρόπος εξέτασης,ζητούν απομνημόνευση τύπων ενώ έπρεπε να ζητούν εμβάθυνση και κριτική σκέψη.Ει,ψιτ σας ξέρουμε).

Αλλά και το άλλο,ε?Το 'πιασε ο καθηγητής,οι συνωμότες δώσανε τα θέματα από πριν στους Φινλανδούς για να πιάσουν πρωτιά.Και οι Ελληνες άμα είχαν τα θέματα από πριν,καλά θα πήγαιναν.Γιατί να υπάρχει τράπεζα ερωτήσεων και να γίνεται κλήρωση?Εκεί το μυαλό του Ελληνα,στην πουστιά.Δηλαδή οι αντιπρόσωποι των χωρών που επέβλεπαν τη διαδικασία δεν αντιλήφθηκαν τίποτα αλλά ο Ελληνας τη μυρίστηκε τη λαδιά.Ε,ρε γάτα με πέταλα.Ολους τους κορόιδεψαν,εκτός από τη γάτα,τον Ελληνα.Την έπιασε τη φιλανδοιαπωνική σκευωρία.

Εκεί που κάτι λέει είναι στο θέμα των σκοπών.Ναι,ρε φίλε οι διαγωνισμοί αυτοί δε γίνονται για να χτυπηθούν οι μαθητές των χωρών μεταξύ τους.Θεωρητικά έγιναν για άλλο λόγο.(Και οι δείκτες νοημοσύνης δεν εφευρέθηκαν για να μιλάμε για ευφυείς,υπερευφυείς κτλ αλλά για να εντοπιστούν τα άτομα με μαθησιακά προβλήματα).Το ξέρω οτι έγιναν για άλλο λόγο.Να όμως που χρησιμοποιούνται για διαφορετικό λόγο για να ξεβρακώσουν τύπους σαν τον κύριο καθηγητή που επικαλείται αγνωστικισμό.

Διότι τι λέει ο καθηγητής?Στα αρχίδια μας και τα τεστ,στα αρχίδια μας και η αντικειμενική αξιολόγηση,εμείς είμαστε υπεράνω,δεν αξιολογούμστε.Είμαστε Ελληναράδες εμείς ελέω Θεού,ό,τι γουστάρουμε κάνουμε.Δεν μπορείς κύριε να αξιολογήσεις εμένα τον Παπαφλέσσα,δεν μπορείς να με συγκρίνεις με τους άλλους.Απλά αρνούμαι τη δυνατότητα αξιολόγησης.Δεν υπάρχει τρόπος.Είμαι αυθύπαρκτος και ομοούσιος.Πίστευε και μη ερεύνα.
Γαμώ τα προοδευτικά πνεύματα,πραγματικά.Τέτοια επιθυμία για αυτοκριτική θα τη ζήλευε και τσολιάς.

Και αν μου κάνεις επίκληση της αυθεντίας επικαλούμενος έναν καθηγητή που προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδκαιολόγητα,επικαλούμαι και εγώ τις 60 αυθεντίες που συνέταξαν τα τεστ και επεξεργάστηκαν τις μαθηματικές μεθόδους ανάλυσης και ομογενοποίησης όπως και το παγκόσμιο κύρος των τεστ στον καθορισμό εκπαιδευτικών πολιτικών βάσει του ελέγχου της επίδοσης.

Οσο για το ποια είναι η επιστημονική απόδειξη,μάθε πρώτα τι είναι το p value,το power μιας μεθόδου και τι σημαίνει μηδενική υπόθεση(γιατί λες τη λένε μηδενική την υπόθεση που κάνεις?) και μετά έλα να συζητήσουμε αν η επιστήμη δε στηρίζεται στο αξίωμα του Popper περί απόρριψης της αρχικής υπόθεσης.

Με δυο λόγια, γιατί ή εγώ έχω χαμηλή νοημοσύνη ή εσύ έχεις μπερδέψει βούρτσες με πούτσες, ισχυρίζεσαι ότι οι έλληνες μαθητές πάτωσαν στο ανωτέρω τεστ διότι:
Α. Είχαν χαμηλότερο iq από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες Ή
Β. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι για τον πούτσο..

Απάντησέ μου Α ή Β μπας και καταλάβω τί θέλεις να πεις..


Στο θέμα μας τώρα, μου άρεσε η δήλωση Στυλιανίδη- επιτέλους κάποιος είπε το αυτονόητο...
Βέβαια, δουλειά του υπουργου δεν είναι να κάνει διαπιστώσεις αλλά να δίνει λύσεις..
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Τα ίδια θα λέμε?Αυτό ισχυρίζομαι,οτι πάτωσαν λόγω χαμηλού IQ.Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι καθόλου για τον πούτσο αλλά αυτό θέλει ανάλυση.
Απλά ο καθηγητής-ερευνητής αμφισβητεί τα τεστ,εγώ λέω οτι είναι έγκυρα αλλά δεν ευθύνεται τόσο πολύ το εκπαιδευτικό σύστημα για τα χάλια αποτελέσματα των Ελλήνων.
Με απλά λόγια οι Ελληνες κατέλαβαν την τελευταία θέση από όλες τις ευρωπαικές χώρες και στις επιστήμες και στην καταννόηση του γραπτού λόγου.Τώρα όσο και να θες να το αγνοήσεις,αυτό κάτι λέει.Σου δίνω μια ερμηνεία.Αμα θες,τη δέχεσαι.

Τέλος πάντων αυτά τα καταλαβαίνεις αν προσπαθήσεις να ανταγωνιστείς αυτούς.Τότε καταλαβαίνεις τι γίνεται.Για αυτό φαίνονται περίεργα.
Κατά τη γνώμη μου ο Ελληνας έχει ικανότητες που δε μετράει ο δείκτης νοημοσύνης και σε συγκεκριμένες εργασίες μπορεί να διαπρέψει.Δεν κάνει για επιστήμες,έρευνες κτλ.Εχει όμως κοινό νου,κάνει για επιχειρήσεις.Ο Πολωνός π.χ. έχει γαμώ τις ευφυίες(τρίτος στην Ευρώπη),έχει τεχνικές ικανότητες πολύ καλύτερες από τον Ελληνα(όλοι ξέρουν να επισκευάζουν υδραυλικά,ηλεκτρικά κτλ) αλλά δεν έχει κοινό νου,οι Αγγλοι επιχειρηματίες έχουν απελπιστεί με τις μαλακίες που τους λένε οι Πολωνοί.Δεν ξέρουν να προωθήσουν ένα προιόν,δε μπορούν να σκεφτούν  μια ιδέα που θα πουλήσει.Κάνουν όμως για εργάτες,τεχνίτες,ερευνητές κτλ.
Αυτό είναι όλο.
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Τα ίδια θα λέμε?Αυτό ισχυρίζομαι,οτι πάτωσαν λόγω χαμηλού IQ.Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι καθόλου για τον πούτσο αλλά αυτό θέλει ανάλυση.
Απλά ο καθηγητής-ερευνητής αμφισβητεί τα τεστ,εγώ λέω οτι είναι έγκυρα αλλά δεν ευθύνεται τόσο πολύ το εκπαιδευτικό σύστημα.

Ρε Λάκη, μπαίνεις σε ένα μπουρδελοσάιτ για να πουλήσεις μούρη και γράφεις παρόλες από προχθές, ημιμάθειες και μαλακίες συνέχεια, χωρίς να έχεις τα @ρχιδι@ να μας πεις τουλάχιστον τι υπόβαθρρο έχεις και ποιος σοβαρός επιστήμονας και σε ποιες εργασίες στηρίζει τις παπαριές και τις θεωρίες συνωμοσίας που γράφεις από προχθές και μετά ειρωνεύεσαι κιόλας. Καρακίτσο.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Ρε Λάκη, μπαίνεις σε ένα μπουρδελοσάιτ για να πουλήσεις μούρη και γράφεις παρόλες από προχθές, ημιμάθειες και μαλακίες συνέχεια, χωρίς να έχεις τα @ρχιδι@ να μας πεις τουλάχιστον τι υπόβαθρρο έχεις και ποιος σοβαρός επιστήμονας και σε ποιες εργασίες στηρίζει τις παπαριές και τις θεωρίες συνωμοσίας που γράφεις από προχθές και μετά ειρωνεύεσαι κιόλας. Καρακίτσο.

Τι να κάνει και αυτός ο φουκαράς.

Πρώτα του έχει μπει η ιδέα στο μυαλό ότι οι Έλληνες έχουν IQ 92. Και αυτό "ΘΑ το αποδείξει".

Δεύτερο τα έχει όλα θολά μέσα στο κεφάλι.
Επικαλείται για παράδειγμα την μελέτη PISA. Η οποία δεν κάνει τίποτε άλλο από το να προσπαθεί να εξηγήσει τις διαφορές ακαδημαϊκών επιδόσεων μαθητών ανάμεσα σε διάφορες χώρες του ΟΟΣΑ. Εξέτάζει λοιπόν διάφορους παράγοντες, όπως για παράδειγμα τα ποσά που ξοδεύει το κράτος ανά μαθητή, την κοινωνικο-οικονομική κατάσταση της οικογένειας του μαθητή κλπ.

Δηλαδή λογικά πράγματα. Αν ένα κράτος έχει ψηλότερες δαπάνες για την παιδεία από ένα άλλο οι μαθητές του τα πάνε καλλίτερα ή όχι;

Αυτού του φτωχού όμως του έχει μπεί η ιδέα ότι οι όλες οι διαφορές οφείλονται στο IQ και "ΘΑ το αποδείξει".
Έλα ντε όμως που αν είχε δίκηο, οι μελετητές που κάνανε την PISA θα είχαν συμπεριλάβει το IQ σαν μεταβλητή στην μελέτη. Γιατί μη νομίσεις ότι είναι άσχετοι και δεν το έχουνε υποψιαστεί ότι μπορεί να παίζει ρόλο. Αλλά δεν παίζει.

Δηλαδή ο φουκαράς επικαλείται μεν την μελέτη ως σωστή, αλλά εμμέσως την βγάζει και άχρηστη γιατί προφανώς δεν φθάνει στα συμπεράσματα που αυτός θέλει.

Ψάξε βρες τώρα....
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Ρε Λάκη, μπαίνεις σε ένα μπουρδελοσάιτ για να πουλήσεις μούρη και γράφεις παρόλες από προχθές, ημιμάθειες και μαλακίες συνέχεια, χωρίς να έχεις τα @ρχιδι@ να μας πεις τουλάχιστον τι υπόβαθρρο έχεις και ποιος σοβαρός επιστήμονας και σε ποιες εργασίες στηρίζει τις παπαριές και τις θεωρίες συνωμοσίας που γράφεις από προχθές και μετά ειρωνεύεσαι κιόλας. Καρακίτσο.


Σόρυ καλά πιστεύεις οτι κανείς θα κάτσει να ασχοληθεί με προσωπικές επιθέσεις?Αμα θες να κάνεις προσωπικές επιθέσεις,κάνε επίθεση στο πουλί σου.
Αυτά που γράφω είναι εντελώς ακριβή.Ετσι ακριβώς είναι όπως τα γράφω.Δεν τα προσαρμόζω στην κοινή γνώμη.Πού το πρόβλημα δηλαδή?Πρέπει να τα προσαρμόσω?Ε,δε θα τα προσαρμόσω.

Να,θα μπορούσα να γράψω οτι πρέπει το κράτος να μεριμνήσει για τη βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας ώστε ο πολίτης να αναπτύξει γνώσεις και δεξιότητες κτλ.Θα έκρουα τον κώδωνα του κινδύνου για την παιδεία που νοσεί κτλ.
Αυτά όμως είναι αερολογίες,γενικολογίες και τίποτα επί της ουσίας.
Αντίθετα μπαίνω επί της ουσίας χωρίς πρόλογο και σε βάζω αμέσως στα κεντρικά ζητήματα.
1.Ποιο είναι το επίπεδο κατάρτισης των ελλήνων μαθητών και πώς προσδιορίζεται σε σχέση με τους διεθνείς όρους
2.Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό το επίπεδο,οι δυνατότητες των μαθητών ή οι εκπαιδευτές

Σε βάζω κατ'ευθείαν στον πυρήνα να απαντήσεις στα δύο προβλήματα στενεύοντας τη συζήτηση.
Εντάξει μπορδελοσάιτ είναι αλλά υπάρχει αυτό το ζήτημα,το θίγουμε και αυτό.Δεν έθεσα εγώ το ζήτημα.
Αμα ήταν άλλο σάιτ τα ίδια θα έγραφα.Το θέμα είναι αν μπορείς να απαντήσεις.

Ας πούμε κάνει ο άλλος επίκληση της αυθεντίας.Λέει μια αυθεντία αμφισβητεί το διαγωνισμό.Του κάνω και εγώ επίκληση της αυθεντίας,του λέω 60 αυθεντίες που εξεπόνησαν το διαγωνισμό λένε οτι είναι επιστημονικά επεξεργασμένος και αξιόπιστος.
Μετά κάνει λήψη του μερικού για να επεκτείνει στο όλο.Λέει τα θέματα των μαθηματικών δεν είχαν άλγεβρα.Του κάνω και εγώ λήψη του μερικού και του λέω οτι στο κείμενο καλυπτόταν η ύλη και όσο για την άλγεβρα,είχαν παραληφθεί ενδεχομένως ορισμένα πράγματα για να επιτευχθεί ομοιογένεια και παραπομπή στην αναλυτική σκέψη.

Μετά ο άλλος προτείνει θεωρίες συνομωσίας,θεωρίες απάτης και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.Ο άλλος ψάχνει να βρει τους σκοπούς και δε συμμαζεύεται,ο άλλος κάνει προσωπική επίθεση.
Ει παπάρες,αυτά δεν πιάνουν.Λήψη του ζητουμένου,γενικολογία,αφορισμοί,θεωρίες συνομωσίας,γενίκευση του μερικού,αναστροφή της λεπτομέρειας,αλλαγή της βάσης συζήτησης δεν αφήνω να γίνουν.Ετσι γουστάρω και δεν αφήνω.Οποιος τολμάει ας πάει να τα κάνει,και θα δει οτι θα πιάσει τα αρχίδια του.Θα καραφλιάσει.Και θα είναι χειρότερα για αυτόν γιατί οι τακτικές του θα αποκαλυφθούν.

Ερχόμαστε πάλι στα ζητήματα.Ξέρω οτι το θέμα είναι ενοχλητικό,ε ναι δεν το κάνουμε γαργάρα,δηλαδή δεν πρέπει να το θίγουμε γιατί είναι ενοχλητικό?
Μπορείς να αποδείξεις οτι τα αποτελέσματα δεν έχουν σχέση με το χαμηλό δείκτη νοημοσύνης?Εγώ μπορώ να αποδείξω οτι έχουν.
Ποιος παίρνει τις αποφάσεις για αυτά και τι σκοπό εξυπηρετούν αυτά,στα παπάρια μου.

Να,εδώ.Γράψε οτι τα αποτελέσματα των τεστ είναι θέμα πολιτικής.Γράψε οτι η παιδεία είναι θέμα πολιτικής.Γιατί δεν το κάνεις?Γράψτο.



 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Τι να κάνει και αυτός ο φουκαράς.

Πρώτα του έχει μπει η ιδέα στο μυαλό ότι οι Έλληνες έχουν IQ 92. Και αυτό "ΘΑ το αποδείξει".

Δεύτερο τα έχει όλα θολά μέσα στο κεφάλι.
Επικαλείται για παράδειγμα την μελέτη PISA. Η οποία δεν κάνει τίποτε άλλο από το να προσπαθεί να εξηγήσει τις διαφορές ακαδημαϊκών επιδόσεων μαθητών ανάμεσα σε διάφορες χώρες του ΟΟΣΑ. Εξέτάζει λοιπόν διάφορους παράγοντες, όπως για παράδειγμα τα ποσά που ξοδεύει το κράτος ανά μαθητή, την κοινωνικο-οικονομική κατάσταση της οικογένειας του μαθητή κλπ.

Δηλαδή λογικά πράγματα. Αν ένα κράτος έχει ψηλότερες δαπάνες για την παιδεία από ένα άλλο οι μαθητές του τα πάνε καλλίτερα ή όχι;

Αυτού του φτωχού όμως του έχει μπεί η ιδέα ότι οι όλες οι διαφορές οφείλονται στο IQ και "ΘΑ το αποδείξει".
Έλα ντε όμως που αν είχε δίκηο, οι μελετητές που κάνανε την PISA θα είχαν συμπεριλάβει το IQ σαν μεταβλητή στην μελέτη. Γιατί μη νομίσεις ότι είναι άσχετοι και δεν το έχουνε υποψιαστεί ότι μπορεί να παίζει ρόλο. Αλλά δεν παίζει.

Δηλαδή ο φουκαράς επικαλείται μεν την μελέτη ως σωστή, αλλά εμμέσως την βγάζει και άχρηστη γιατί προφανώς δεν φθάνει στα συμπεράσματα που αυτός θέλει.

Ψάξε βρες τώρα....


Εδώ κάτι λες.Η χρηματοδότηση είναι μεταβλητή.Ελα όμως που οι λαοί με υψηλότερο IQ έχουν και μεγαλύτερο ΑΕΠ,άρα και υψηλότερη χρηματοδότηση για την παιδεία.Ας πούμε σου βάζω τρία προβλήματα.
1.Γιατί οι ΗΠΑ που έχουν ένα από τα μεγαλύτερα κατά κεφαλήν ΑΕΠ και ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά δαπανών για την παιδεία ως τμήμα του ΑΕΠ(για δαπάνες ιδιωτικών διδάκτρων κτλ) πάνε τόσο άσχημα στους διαγωνισμούς?Εγώ ας πούμε μπορώ να ισχυριστώ οτι αυτό οφείλεται στο χαμηλό IQ του αμερικανικού πληθυσμού.(99)Μάλιστα μπορώ να προβλέψω οτι οι λευκοί πάνε καλύτερα από τους λατίνους και μαύρους της ίδιας οικονομικής κατάστασης και οι Ασιάτες ακόμη καλύτερα από τους λευκούς της ίδιας οικονομικής κατάστασης
2.Πώς συνάγεις οτι η χρηματοδότηση στην Ελλάδα για την παιδεία είναι ελλιπής εάν συνυπολογίσουμε τις δαπάνες για φροντιστήρια,ιδιαίτερα οι οποίες είναι ογκωδέστατες και συχνά υπερβαίνουν τις κρατικές δαπάνες ενώ απουσιάζουν από τις άλλες ευρωπαικές χώρες.
3.Γιατί χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ(Σλοβακία,Ουγγαρία,Πολωνία) με μικρότερη ακόμα και επίσημη χρηματοδότηση από την Ελλάδα για την παιδεία εμφανίζουν καλύτερα αποτελέσματα.

Εννοείται οτι στην ανάλυση του διαγωνισμού δε λαμβάνουν υπόψη διαφορές IQ(η μέτρηση του IQ γενικώς απαγορεύεται στην Ευρώπη χωρίς επιθυμία του εξεταζόμενου).
Εγώ προτείνω το Δ.Ν. για να ερμηνευτούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.Για εμένα είναι αρκετά απλό το τι συμβαίνει και δε χρειάζεται βαθειές αναλύσεις.
Ας πούμε προβλέπω οτι εάν οι Φινλανδοί έδιναν πανελλήνιες υφιστάμενοι ακριβώς την ίδια εκπαίδευση με τους Ελληνες,θα είχαν ποσοστό 20% κάτω από τη βάση εάν οι Ελληνες έχουν(με βάση τα τελευταία αποτελέσματα) 50% κάτω από τη βάση.Θα είχαν διπλάσιους αριστούχους κτλ.Είναι μια πρόβλεψη,δύσκολο να επιβεβαιωθεί αλλά εάν κάποιος τολμήσει(γιατί χρειάζεται τόλμη με το ευρωπαικό περιβάλλον) να κινηθεί σε αυτή την κατεύθυνση αυτό θα βρει.
Αλλιώς καταφεύγουμε στο θεολογικό σκοταδισμό,δεν είδα,δεν ξέρω.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
KMAN δεν ενοχλεις κανένα με αυτά που γράφεις - συνέχισε.

Μόνο πρόσεξε λίγο το θέμα της λογικής συνέχειας, η οποία απουσιάζει απο το γραπτό σου λόγο.

Μπορείς να απαντήσεις στο ποστ 227;

Επίσης, περιμένουμε να ακούσουμε τη δική σου ΞΕΚΑΘΑΡΗ τοποθέτηση επι του θέματος, αντι για την παράθεση αποτελεσμάτων και ιντερνετικών links. Κάτι το οποίο δεν αποτελεί άποψη όπως ίσως γνωρίζεις.

Τέλος, περιμένουμε να αποδείξεις αυτά που λες οτι ΘΑ αποδείξεις.
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Αυτό απλά το λες ή μπορείς και να το στηρίξεις;

Αυτό είναι άλλο ζήτημα.Δεν ξέρω από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω.
Ας πάρουμε ένα τμήμα του ζητήματος.Την ποιότητα των καθηγητών της ελληνικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Υπάρχει και η ποιότητα των συγγραμάτων,το πρόγραμμα της διδασκαλίας,το περιεχόμενο της διδακτέας ύλης,ο τρόπος διδασκαλίας,η μέθοδος ελέγχου επιδόσεων,ένα σωρό ζητήματα.
Ας πάρουμε την ποιότητα των καθηγητών.Η ποιότητα των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης για εμένα είναι σε γενικές γραμμές καλή.Ο λόγος είναι οτι επιλέγονται μέσω εξαιρετικά ανταγωνιστικού ΑΣΕΠ κατά 40%.Η ποιότητα του υπόλοιπου 60% δεν είναι καλή αλλά το 40% ανεβάζει αισθητά το μέσο όρο.

Κοίτα να δεις.Στις καθηγητικές σχολές έμπαιναν με βαθμό 15-16 στις πανελλήνιες(χαμηλότερο για μαθηματικό,γερμανική φιλολογία και μερικές ακόμα σχολές).Ομως μέσω ΑΣΕΠ γίνεται φοβερό ξεσκαρτάρισμα γιατί περνάει μόνο το 15% των αποφοίτων.Ετσι το σύστημα ανεβάζει τεχνηέντως το μέσο όρο των καθηγητών.Κανονικά το επίπεδο της μάζας των καθηγητών που αποφοιτούν σήμερα είναι χαμηλό,χαμηλότερο από ό,τι σε παλιότερες δεκαετίες(θα το εξηγήσω μετά).Το επίπεδο όμως όσων διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ είναι υψηλότερο από αυτό όσων διορίζονταν σε προηγούμενες δεκαετίες(και αυτό μπορεί να αποδειχτεί).

Από συνολική σκοπιά το να προωθείς τους ευφυέστερους σε θέση δημοσίων υπαλλήλων μέσω ΑΣΕΠ μπορεί να μην είναι το πιο οικονομικά αποτελεσματικό(συζητήσιμο).Αν όμως αγνοήσουμε τη γενικότερη σκοπιά,η επιλογή μέσω διαγωνισμού ικανών ατόμων σε θέσεις εκπαιδευτικών βελτιώνει το επίπεδο των τελευταίων(έστω τεχνητά) και αν κάνει ζημιά σε άλλους τομείς,βοηθάει όμως την εκπαίδευση.
Στο εξωτερικό τέτοιοι διαγωνισμοί απουσιάζουν(γενικώς επικρατεί η καθεαυτό κρατική βούληση στο θέμα της επιλογής υπαλλήλων,η οποία εκφράζεται με συγκεκριμένους τρόπους και ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένους συσχετισμούς δυνάμεων).Για αυτό θεωρώ οτι ο συγκεκριμένος τρόπος επιλογής διδακτικού προσωπικού(μέσω δύο φίλτρων,πανελληνίων,ΑΣΕΠ) δίνει μια ποιότητα στο εκπαιδευτικό προσωπικό που απουσιάζει από το εξωτερικό.

Εννοείται πως τα παραπάνω τα λέω εγώ,γιατί αν διάβαζαν οι ξένοι τι γράφουμε θα είχαν εξοργιστεί.Βασικά θα είχαν θυμώσει άσχημα.
Δεν ξέρω όμως γιατί σε ενδιαφέρουν αυτά τα ζητήματα.

Ηδη κουράστηκα να επαναλαμβάνω τα ίδια.Πού τη βλέπεις την έλλειψη λογικής σκέψης?Πες μου μια αντίφαση ή ανακολουθία στην οποία υποπίπτω.Ολα είναι λογικά.
Ρώτα ας πούμε τους καθηγητές αν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητές,μαθητές που τραβάνε και μαθητές που δεν τραβάνε.Ρώτα τους τι πιστεύουν για τους συναδέλφους τους που πέρασαν εκτός ΑΣΕΠ,δες αν οι γονείς επιλέγουν τους φροντιστές με βάση τις επιδόσεις των μαθητών τους στις πανελλήνιες τα προηγούμενα χρόνια και αν κάτι από τις εμπειρικές γνώσεις διαφέρει από το θεωρητικά παρουσιαζόμενο,πες το.
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Εγώ προτείνω το Δ.Ν. για να ερμηνευτούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.Για εμένα είναι αρκετά απλό το τι συμβαίνει και δε χρειάζεται βαθειές αναλύσεις.
Σε αντιπαραβολή με την πρόταση του Κίτσου, παραθέτω από αξιόπιστο κατά τη Wikipedia, άρθρο της: Compared with 2000, Poland, Belgium, the Czech Republic and Germany all improved their results. In fact, apparently due to the changes to the school system introduced in the educational reform of 1999, Polish students had above average reading skills in PISA 2003; in PISA 2000 they were near the bottom of the list.

2.Πώς συνάγεις οτι η χρηματοδότηση στην Ελλάδα για την παιδεία είναι ελλιπής εάν συνυπολογίσουμε τις δαπάνες για φροντιστήρια,ιδιαίτερα οι οποίες είναι ογκωδέστατες και συχνά υπερβαίνουν τις κρατικές δαπάνες ενώ απουσιάζουν από τις άλλες ευρωπαικές χώρες.
Εδώ βλέπουμε αυτό που χαρακτηρίζει τη σκέψη του Κίτσου: ημιμάθεια και μερική σύγχυση. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι τα φροντιστήρια δεν εκπαιδεύουν αλλά προετοιμάζουν τους μαθητές για τις εξετάσεις και κατά συνέπεια, δεν μπορούν να ενταχθούν σε αυτό που λέμε εκπαιδευτικό σύστημα.

Ερχόμαστε πάλι στα ζητήματα.Ξέρω οτι το θέμα είναι ενοχλητικό,ε ναι δεν το κάνουμε γαργάρα,δηλαδή δεν πρέπει να το θίγουμε γιατί είναι ενοχλητικό?
Μπορείς να αποδείξεις οτι τα αποτελέσματα δεν έχουν σχέση με το χαμηλό δείκτη νοημοσύνης?Εγώ μπορώ να αποδείξω οτι έχουν.
Ναι ρε Λάκη, απόδειξε το. Αυτό σου λέμε 3 μέρες τώρα. Ξέρεις τι σημαίνει αποδεικνύω έναν λογικό ισχυρισμό; Μάλλον όχι...









 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Εννοείται πως τα παραπάνω τα λέω εγώ,γιατί αν διάβαζαν οι ξένοι τι γράφουμε θα είχαν εξοργιστεί.Βασικά θα είχαν θυμώσει άσχημα.
Ρε Μάγκα, ένα (1) post χωρίς να επικαλεστείς ή να αφήσεις υπονοούμενα για θεωρίες συνομωσίας, δεν μπορείς να γράψεις; Συνέχισε, με διασκεδάζεις.
 

paterjohn

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2007
Μηνύματα
603
Like
0
Πόντοι
6
Ναι ρε Λάκη, απόδειξε το. Αυτό σου λέμε 3 μέρες τώρα. Ξέρεις τι σημαίνει αποδεικνύω έναν λογικό ισχυρισμό; Μάλλον όχι...
και ομως συνεχιζει με μεγαλο ενδιαφερον και με μεγαλη επιμονη και θα συνεχιζει
οπως κανεις φτιαχνει μια τεραστια σαπουνοφουσκα παρα την απολυτη βεβαιοτητα οτι στο τελος θα σκασει
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
Αφου διαβασα ολα τα ποστ, καταληγω στο εξης συμπερασμα:
Το ζητουμενο, δεν ειναι το IQ των Ελληνων.
Το ζητουμενο ειναι με ποιο τροπο μπορει να εξυγειανθει το εκπ/κο συστημα.
Σε τι φταινε, τα 15χρονα και τα 18χρονα, οταν δεν εχουν λαβει τις καταλληλες βασεις απο μικροτερες ηλικιες;
Σε τι φταινε, οταν σχεδον καθε χρονο το εκπαιδευτικο συστημα διαφοροποιειται;
Σε τι φταινε, οταν καθε χρονο τα συγγραματα αλλαζουν;
Σε τι φταινε, οταν οι γονεις και λογω αυτων των διαφοροποιησεων δεν εχουν την δυνατοτητα να τα παρακολουθησουν;
Σε τι φταινε, οταν βομβαρδιζονται καθημερινα απο tv κλπ, με καθε ειδους μαλακια που κυκλοφορει;
Σε τι φταινε, οταν πραγματι γνωριζουν, οτι θα ειναι η νεα γενια των G700;
Σε τι φταινε, οταν αληθως οι γονεις δουλευουν νυχθημερις, για να τους προσφερουν τα ΄΄απαραιτητα΄΄ και εχει χαθει καθε επαφη;
Σε τι φταινε, οταν η ΄΄αποπλανηση΄΄ της υπερκαταναλωσης εχει γινει σταθερη αξια;
Σε τι φταινε, οταν η μοστρα και η εμφανιση υπερπολυτελων αντικειμενων, αγνωστου προελευσεως, εχει γινει must;
Σε τι φταινε, οταν η διαφημηση λεει: Εσυ!! Η μοναδικη γυναικα!!  η  Εσυ!! Ολα για τον αντρα!!  ;
Σε τι φταινε, οταν η μοναδικη διεξοδος και τριβη, εχει γινει η καφετερια και το internet;
Σε τι φταινε, οταν η εμπειρια του φιλου και της φιλης ειναι καθαρα ηλεκτρονικη;
Πως λοιπον, θετονται βασεις για την καλυτερη και πληρη αναπτυξη αυτων των παιδιων;
Δυστυχως, παγκοσμιως το συστημα καταρρεει...................

δεν έχω διαβάσει ούτε τα μισά ποστς, αλλά συμφωνώ σε ό,τι ξεκινάει από ''Σε τι φταινε''.

 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
ΚΜΑΝ,
1)τα μακροσκελή ποστς κουράζουν.
2)από το ύφος και τα γενικότερα γραφόμενά σου, υποθέτω ότι είσαι εκπαιδευτικός. αν όχι, διάψευσέ με και σόρυ. αν ναι, πώς μπορεί να λες ότι τα ελληνόπουλα δεν πάνε για χαβαλέ σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς? δεν έχεις δει τι γίνεται? θες να δώσω παραδείγματα?
3)το χαμηλό iq πότε θα το αποδείξεις? ξεροσταλιάσαμε να περιμένουμε
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ηδη κουράστηκα να επαναλαμβάνω τα ίδια.Πού τη βλέπεις την έλλειψη λογικής σκέψης?Πες μου μια αντίφαση ή ανακολουθία στην οποία υποπίπτω.Ολα είναι λογικά.

Διαφωνώ στο σύνολο των όσων λες.

Πες μου κάτι ομως.

Αν οι έλληνες εχουν χαμηλό IQ όπως λες, τότε προφανώς σε αυτό συμπεριλαμβάνεις και τους καθηγητές. Εχουμε λοιπόν ΟΧΙ έξυπνους δασκάλους που διδάσκουν μαθητές με προβληματικό IQ. Ομως λες οτι το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης ειναι πετυχημένο. Χαζοί δάσκαλοι, χαζοί μαθητές, πετυχημένο σύστημα. Με ποιο κριτήριο ειναι πετυχημένο; Ασε τους διαγωνισμούς και απάντα επι της ουσίας

Η διαδικασία του διαγωνισμού σχετίζεται με την είσοδο στο επάγγελμα του δασκάλου. Δεν εχει όμως καμμία σχέση με το τι γίνεται ΜΕΤΑ - την ποιότητα σπουδών καθώς και με το επίπεδο της δουλειάς που γίνεται. ΚΑΙ αυτό αποτελεί αντίφαση. Κρίνεις ανόμοια πράγματα. Με βάση αυτό που είπες απλά συγκρίνεις διαδικασίες. Οχι ποιότητα όπως συμπεραίνεις αυθαίρετα.

Αμφισβητώ το σύνολο των όσων λες. Μπορεις να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ κάτι ή απλά θα μας λες για διαγωνισμούς συνέχεια;
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Σε αντιπαραβολή με την πρόταση του Κίτσου, παραθέτω από αξιόπιστο κατά τη Wikipedia, άρθρο της: Compared with 2000, Poland, Belgium, the Czech Republic and Germany all improved their results. In fact, apparently due to the changes to the school system introduced in the educational reform of 1999, Polish students had above average reading skills in PISA 2003; in PISA 2000 they were near the bottom of the list.
Εδώ βλέπουμε αυτό που χαρακτηρίζει τη σκέψη του Κίτσου: ημιμάθεια και μερική σύγχυση. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι τα φροντιστήρια δεν εκπαιδεύουν αλλά προετοιμάζουν τους μαθητές για τις εξετάσεις και κατά συνέπεια, δεν μπορούν να ενταχθούν σε αυτό που λέμε εκπαιδευτικό σύστημα.
Ναι ρε Λάκη, απόδειξε το. Αυτό σου λέμε 3 μέρες τώρα. Ξέρεις τι σημαίνει αποδεικνύω έναν λογικό ισχυρισμό; Μάλλον όχι...


Δηλαδή τι θες τώρα.Να σε βρίσω?Οχι λαλάκα,δε θα σου κάνω αυτή τη χάρη.Γιατί να βρίσω το λαλάκα?
Πήρες το link από τη wikipedia που ο άλλος ο εξυπνάκιας λέει οτι είναι αναξιόπιστη.Εγώ δέχομαι οτι είναι αξιόπιστη.
Τι λέει αυτό το link?Οτι οι Πολωνοί,Γερμανοί,Τσέχοι βελτιώσαν τα αποτελέσματά τους προφανώς λόγω αλλαγής σε κάποιους τομείς.Λογικό είναι.Με ΔΝ των Γερμανών 108,των Πολωνών 105,των Τσέχων 99 υπάρχουν δυνατότητες.Και μπορούν να βελτιωθούν και άλλο.
Εγώ δε λέω οτι το εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχει γενικά σχέση με τις επιδόσεις.Αμα τους πάρεις όλους τους ευφυείς και δεν τους δώσεις καμιά εκπαίδευση,φυσικά και θα έχουν χειρότερα αποτελέσματα από αυτούς που έλαβαν εκπαίδευση.
Εγώ λέω οτι οι Ελληνες έχουν αυτές τις επιδόσεις όχι λόγω αδυναμίας του εκπαιδευτικού συστήματος αλλά διότι ως εκεί φτάνουν οι δυνατότητές τους.Δεν έχουν χειρότερο δηλαδή εκπαιδευτικό σύστημα αλλά τραβάνε λιγότερο.

Ας δούμε την κλασσική τακτική βλακός.Παίρνει μία μερική πρόταση(οι Ελληνες δεν πάνε καλά λόγω χαμηλού ΔΝ),τη γενικεύει στην πρόταση για τις επιδόσεις παίζει ρόλο μόνο ο ΔΝ και στη συνέχεια αποδεικνύει λανθασμένη την πρόταση που εφηύρε ο ίδιος.Μπράβο.Την πρόταση αυτή που ανακάλυψες μπορείς να τη βγάζεις συνέχεια λανθασμένη.Αυτό δε σημαίνει οτι αναιρείς τη διατυπωθείσα πρόταση.

Τα φροντιστήρια δεν εντάσσονται στο εκπαιδευτικό σύστημα γιατί προετοιμάζουν τους μαθητές για εξετάσεις.Το σκέφτηκες πολύ αυτό που έγραψες?Δηλαδή τα κολλέγια στις ΗΠΑ δεν εντάσσονται στο εκπαιδευτικό σύστημα γιατί προετοιμάζουν τους μαθητές για εξετάσεις στα στανταρισμένα τεστ και τα γαλλικά σχολεία που προετοιμάζουν τους μαθητές για εξετάσεις για την εισαγωγή στις Grand'Ecoles δεν ανήκουν στο εκπαιδευτικό σύστημα?Βλέπεις ποιος είναι ο λαλάκης μόλις πας να πεις κάτι που δεν έχεις κάνει copy paste?

Φυσικά και μπορώ να το αποδείξω.Θέλεις στοιχεία για τη σχέση εξεταστικών επιδόσεων και IQ?Για παράδειγμα σου λέω οτι η Μένσα χρησιμοποιεί σαν κριτήριο για ένταξη των μελών της τους βαθμούς τους στα LSAT.Αν δηλαδή έχεις υψηλό βαθμό στα LSAT,τεκμαίρεται οτι έχεις υψηλό ΔΝ χωρίς καν να δώσεις τα καθεαυτό τεστ νοημοσύνης.Και τα LSAT είναι οι εξετάσεις που δίνουν οι αμερικανοί μαθητές που θέλουν να εισαχθούν σε νομικές σχολές.









[/quote]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom