Νέα

Greek school...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DIKY
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 263
  • Εμφανίσεις 13K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Ρε φίλε Kman, από εχθές το βράδυ γράφεις αριθμούς και ξανά αριθμούς και πάλι αριθμούς αλλά δεν μας λες πού τους βρήκες τους αριθμούς αυτούς. Αυτά που λες για τους Κορεάτες και τους Κινέζους αλήθεια είναι αλλά οι άνθρωποι αυτοί είναι ρομπότ. Διαβάζουν 24 ώρες την ημέρα. Με ένα μέσο IQ, αν διαβάζεις συνέχεια θα φτάσεις στην κορυφή. Τα test που τους βάζουν οι Αμερικάνοι για να τους δεχτούν στα αμερικανικά Πανεπιστήμια, τα ξεσκίζουν γιατί προετοιμάζονται υπερπολλαπλάσιο χρόνο απ' ό,τι προετοιμάζονται οι άλλοι φοιτητές. Αυτά που λες ότι δεν τα πάμε καλά σε διεθνείς διαγωνισμούς, πού τα διάβασες; Μέχρι τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, στις μαθηματικές ολυμπιάδες  ήμασταν μέσα στις πρώτες χώρες. Αυτά που λες για τον Ωνάση και τον Einstein είναι αστεία. Ποιος μέτρησε το IQ του Ωνάση; Έδωσε εξετάσεις για το δημόσιο και τον έβαλαν να κάνει IQ test; Του Einstein ποιος το μέτρησε; Πες μας πού τα έχεις διαβάσει να πάμε να τα διαβάσουμε κι εμείς.
Επίσης, πες μας τι ακριβώς σχέση έχεις με το θέμα. Είσαι ψυχολόγος, εκπαιδευτικός, τι είσαι; Αν είμαστε βλάκες τουλάχιστον να μάθουμε ποιος μας το λέει.


Το IQ του Αινστάιν?Ψάξε όπου θες,θα βρεις οτι έχει μετρηθεί.Του Ωνάση φυσικά δε μετρήθηκε,συνάγεται έμμεσα από τις σχολικές επιδόσεις του.
Πώς πάμε σε διεθνείς διαγωνισμούς?Βρες τα τελευταία στοιχεία του διαγωνισμού Πίζα και πες μου πού είμαστε.

Εδώ έχουμε ανωνυμία.
Κοίτα φίλε,εσένα δε σου λένε οτι ο Αινστάιν είχε IQ 142.Δεν υπάρχει λόγος να το μάθεις.Τα ΜΜΕ θα σου πουν οτι ήταν δυσλεκτικός και κουμπούρας για να σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα.Τώρα,άμα θες να ψάξεις λίγο παραπάνω,βλέπεις οτι αυτά δεν είναι αλήθεια,αλλά δε βολεύει να πούνε την αλήθεια γιατί το άλλο είναι καλύτερο.
Γιατί να σου πούνε οτι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν μέσο IQ?Ποιον τον ενδιαφέρει αυτό?
Θα σου πούνε ας πούμε οτι ο αμερικανικός στρατός επιλέγει άτομα με IQ 90-110 σκόπιμα βάσει κανονισμού και αν έχεις παραπάνω ή παρακάτω σε κόβει?Αυτά είναι εσωτερικά ζητήματα,ενδιαφέρουν το στρατό,τα πανεπιστήμια και κάποιους που παίρνουν αποφάσεις για ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής.Δε βγαίνουν έτσι χύμα προς τα έξω.

Αλλά αφού υπάρχει τόσο μεγάλη αντίδραση,σταματώ.
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Το IQ του Αινστάιν?Ψάξε όπου θες,θα βρεις οτι έχει μετρηθεί.Του Ωνάση φυσικά δε μετρήθηκε,συνάγεται έμμεσα από τις σχολικές επιδόσεις του.
Πώς πάμε σε διεθνείς διαγωνισμούς?Βρες τα τελευταία στοιχεία του διαγωνισμού Πίζα και πες μου πού είμαστε.

Εδώ έχουμε ανωνυμία.
Κοίτα φίλε,εσένα δε σου λένε οτι ο Αινστάιν είχε IQ 142.Δεν υπάρχει λόγος να το μάθεις.Τα ΜΜΕ θα σου πουν οτι ήταν δυσλεκτικός και κουμπούρας για να σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα.Τώρα,άμα θες να ψάξεις λίγο παραπάνω,βλέπεις οτι αυτά δεν είναι αλήθεια,αλλά δε βολεύει να πούνε την αλήθεια γιατί το άλλο είναι καλύτερο.
Γιατί να σου πούνε οτι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν μέσο IQ?Ποιον τον ενδιαφέρει αυτό?
Θα σου πούνε ας πούμε οτι ο αμερικανικός στρατός επιλέγει άτομα με IQ 90-110 σκόπιμα βάσει κανονισμού και αν έχεις παραπάνω ή παρακάτω σε κόβει?Αυτά είναι εσωτερικά ζητήματα,ενδιαφέρουν το στρατό,τα πανεπιστήμια και κάποιους που παίρνουν αποφάσεις για ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής.Δε βγαίνουν έτσι χύμα προς τα έξω.

Αλλά αφού υπάρχει τόσο μεγάλη αντίδραση,σταματώ.
Το ότι έχουμε ανωνυμία δεν σημαίνει ότι πρέπει να γράφουμε ό,τι θέλουμε.
Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει πόσο ήταν το IQ του Einstein. Νομίζω, ότι ούτε τον ίδιο θα ενδιέφερε. Αυτό που έχει σημασία είναι το έργο του.
Αυτό που λες για τον Ωνάση, είναι επίσης αστείο.
Δεν μας λες που βρήκες όλους αυτούς τους αριθμούς που γράφεις από χθες (προχθές).
Το θέμα των μαθηματικών ολυμπιάδων το παρακολουθούσα για πολλά χρόνια και αυτά που σου έγραψα είναι τεκμηριωμένα. Όπως και αυτά που σου λέω για τους Ασιάτες (Κινέζους, Κορεάτες, κ.λπ.).
Η IQ-μανία δεν χαρακτηρίζει ευφυείς ανθρώπους.



 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Το ότι έχουμε ανωνυμία δεν σημαίνει ότι πρέπει να γράφουμε ό,τι θέλουμε.
Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει πόσο ήταν το IQ του Einstein. Νομίζω, ότι ούτε τον ίδιο θα ενδιέφερε. Αυτό που έχει σημασία είναι το έργο του.
Αυτό που λες για τον Ωνάση, είναι επίσης αστείο.
Δεν μας λες που βρήκες όλους αυτούς τους αριθμούς που γράφεις από χθες (προχθές).
Το θέμα των μαθηματικών ολυμπιάδων το παρακολουθούσα για πολλά χρόνια και αυτά που σου έγραψα είναι τεκμηριωμένα. Όπως και αυτά που σου λέω για τους Ασιάτες (Κινέζους, Κορεάτες, κ.λπ.).
Η IQ-μανία δεν χαρακτηρίζει ευφυείς ανθρώπους.

Τι θες τώρα να σου φέρω στοιχεία?Λοιπόν θα σου γράψω πρώτα ένα παράδειγμα.Θυμάσαι την περίπτωση του Πάουερς που είχε πέσει με το κατασκοπευτικό U-2 και οι Σοβιετικοί τον κρατούσαν χωρίς να το ξέρουν οι Αμερικάνοι?Λοιπόν άκου τι έκαναν οι Σοβιετικοί.Ενώ είχαν τον Πάουερς και τον είχαν ανακρίνει δεν ανακοίνωναν κουβέντα.Αφηναν τους Αμερικανούς να ισχυρίζονται οτι η πτήση ήταν κανονική,τυχαία το αεροπλάνο λοξοδρόμησε.Αυτό γιατί πίστευαν οτι οι Σοβιετικοί δεν είχαν στοιχεία.Αφού δεν παρουσίασαν τίποτα σκέφτονταν σημαίνει οτι δεν έχουν στοιχεία.
Ομως οι Σοβιετικοί είχαν τον Πάουερς και απλά άφηναν τους Αμερικάνους να ξεφτιλίζονται με τις αλλεπάλληλες διαψεύσεις τους.Επίσης είχαν μαζέψει και τα μικροφίλμ του U-2 που οι Αμερικανοί νόμιζαν οτι είχαν καταστραφεί.
Αφού περίμεναν καμιά βδομάδα λοιπόν παρουσίασαν όλα τα στοιχεία και οι ΗΠΑ το βούλωσαν.Δεν μπορούσαν να πουν τίποτα γιατί είχαν ξεφτιλιστεί με τις διαψεύσεις.
Το πολύ να είπαν άλλο ένα βρώμικο κόλπο των Σοβιετικών.

Στο προκείμενο και εγώ αποφεύγω να δώσω στοιχεία για να μην ξέρεις πώς να απαντήσεις.Οπότε πρέπει να μαντέψεις αν τα στοιχεία υπάρχουν ή να κάτσεις να μελετήσεις.
Αφού όμως ζητάς στοιχεία,πάρε μερικά στοιχεία.

Διαφορές IQ ανάλογα με τη φυλή.
www.sq.4mg.com/IQgap.htm]www.sq.4mg.com/IQgap.htm[/url]
www.sq.4mg.com/IQdifferences.htm]www.sq.4mg.com/IQdifferences.htm[/url]

Πάρε και τα αποτελέσματα του διεθνούς διαγωνισμού PISA 2006.Δες τι έκαναν οι ελληνάρες μαθητές.

www.oecd.org/dataoecd/15/13/39725224.pdf]http://www.oecd.org/dataoecd/15/13/39725224.pdf[/url]
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Τι θες τώρα να σου φέρω στοιχεία?Λοιπόν θα σου γράψω πρώτα ένα παράδειγμα.Θυμάσαι την περίπτωση του Πάουερς που είχε πέσει με το κατασκοπευτικό U-2 και οι Σοβιετικοί τον κρατούσαν χωρίς να το ξέρουν οι Αμερικάνοι?Λοιπόν άκου τι έκαναν οι Σοβιετικοί.Ενώ είχαν τον Πάουερς και τον είχαν ανακρίνει δεν ανακοίνωναν κουβέντα.Αφηναν τους Αμερικανούς να ισχυρίζονται οτι η πτήση ήταν κανονική,τυχαία το αεροπλάνο λοξοδρόμησε.Αυτό γιατί πίστευαν οτι οι Σοβιετικοί δεν είχαν στοιχεία.Αφού δεν παρουσίασαν τίποτα σκέφτονταν σημαίνει οτι δεν έχουν στοιχεία.
Ομως οι Σοβιετικοί είχαν τον Πάουερς και απλά άφηναν τους Αμερικα΄νους να ξεφτιλίζονται με τις αλλεπάλληλες διαψε΄υ΄σεις τους.Επίσης είχαν μαζέψει και τα μικροφίλμ του U-2 που οι Αμερικανοί νόμιζαν οτι είχαν καταστραφεί.
Αφού περίμεναν καμιά βδομάδα λοιπόν παρουσίασαν όλα τα στοιχεία και οι ΗΠΑ το βούλωσαν.Δεν μπορούσαν να πουν τίποτα γιατί είχαν ξεφτιλιστεί με τις διαψεύσεις.
Το πολύ να είπαν άλλο ένα βρώμικο κόλπο των Σοβιετικών.

Στο προκείμενο και εγώ αποφεύγω να δώσω στοιχεία για να μην ξέρεις πώς να απαντήσεις.Οπότε πρέπει να μαντέψεις αν τα στοιχεία υπάρχουν ή να κάτσεις να μελετήσεις.
Αφού όμως ζητάς στοιχεία,πάρε μερικά στοιχεία.

Διαφορές IQ ανάλογα με τη φυλή.
www.sq.4mg.com/IQgap.htm]www.sq.4mg.com/IQgap.htm[/url]
www.sq.4mg.com/IQdifferences.htm]www.sq.4mg.com/IQdifferences.htm[/url]

Γειά σου ρε Κμαν αλεπού του bourdela.com!
Τέτοια κόλπα και ελιγμούς ούτε ο Ρόμελ !
Πρέπει να έχεις και γαμώ τα Iq!

Για να τελειώνει το παραμυθάκι με το iq το οποίο το βασίζεις σε ανώνυμες μελέτες και site που ελάχιστα διαφέρουν από αστρολογικά και κουτσομπολίστικα, διάβασε και καμια σοβαρή πηγή να δεις πώς προοδεύουν άτομα και λαοί- και πίστεψέ με, ελάχιστη σχέση έχει με το υποτιθέμενο iq τους..

Ναι, ξέρω, έχεις και άλλους άσσους στο μανίκι και αδιάσειστες αποδείξεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου και μας αφήνεις να μιλάμε για να εκτεθούμε περισσοτερο...

Εμένα πάντως αυτό μου κάνει σε χασοδίκη δικολάβο και όχι σε ειδήμονα στο διάλογο με υψηλό iq...
Αλήθεια, το iq σου πόσο είναι;
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Μα αυτό είναι το πρόβλημα.Οτι επειδή είναι ίντερνετ και είναι άναρχο,δεν υπάρχουν κανόνες.Παρουσιάζω τα στοιχεία όταν θέλω.Και σιγά μην είμαι κορόιδο να μπλέκω σε προσωπικές διαμάχες.
Πώς σχολιάζετε λοιπόν την επίδοση των Ελλήνων μαθητών στο διαγωνισμό PISA 2006?Είναι αποτέλεσμα του δείκτη ευφυίας?

www.oecd.org/dataoecd/15/13/39725224.pdf]http://www.oecd.org/dataoecd/15/13/39725224.pdf[/url]
 

discreet

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαΐ 2008
Μηνύματα
499
Κριτικές
5
Like
72
Πόντοι
6
      Κάποιος ανέφερε ότι το σχολείο έχει σκοπό και να βγάζει σωστούς και χρήσιμους ανθρώπους στην κοινωνία. Στην θεωρία δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο αλλά στην πράξη σε ποιά κοινωνία θα βγάλει σωστούς ανθρώπους το ελληνικό σχολείο? Σε αυτήν που ο κάθε επαγγελματίας που θα δηλώσει σωστά τα εισοδήματα του θα έρθει να του πεί δεν σε πιστεύω και με τον τσαμπουκά μου σου λέω οτι βγάζεις τα τριπλάσια και πλήρωνε χαράτσια η τράβα φυλακή? Σε αυτήν που πληρώνει πρόστιμα στους διεθνείς οργανισμούς και κρατάει τις παράνομες διατάξεις της γιατί έτσι βγάζουν κάποιοι περισσότερα? Για πόσο θα μείνει σωστός και χρήσιμος στην κοινωνία κάποιος που αντιμετωπίζεται έτσι?
      Με το θέμα IQ και φυλές δεν ξαναασχολούμαι. Δεν περιμένω απο κανέναν να μάθει στο Internet τί είναι η αξιοπιστία μιας πηγής και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
 

paterjohn

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2007
Μηνύματα
603
Like
0
Πόντοι
6
Από το βιβλιο του λιαντινη ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ πραγματεια περι δασκαλων και παιδειας

Ο δασκαλος είναι που μεταμορφωνει τον εγκεφαλο του ζωου σε νου του ανθρωπου.
Επεξεργαζεται το πετσι της  καφαλης μας και δημιουργει προσωπο.
Χωρις το δασκαλο ο λογος  θα σαπιζε αχρηστος  μεσα στο ελος του κρανιου μας.
Μεναν λογο ο δασκαλος είναι ο ποιητης του ανθρωπου με την ιδια κυριοτητα που ποιητης του κοσμου είναι ο θεος.
Ετσι οριζεται ο λογος και η τιμη του δασκαλου. Το τιμολογιο όμως με το οποιο κοστολογουν το εργο του οι εξουσιες και οι αρχες πρωτα και υστερα το  ΑΚΡΙΤΟ πληθος είναι αλλιωτικο . αλλιμονο ! αχρηστο για τις εφορειες .
Ετσι ενώ η δουλεια του δασκαλου είναι  να  τεχνουργει ανθρωπους  ενώ αναλωνεται τιμια να ετοιμαζει πλασματα που θα ζησουν όχι στη φυση αλλα στον πολιτισμο , όχι στη ζουγκλα αλλα στην πολη ενώ ολοι οι ανθρωποι που πλαθει ο δασκαλος κανουν ο καθεις το δικο του επαγγελμα και είναι  ο ο καθεις μια ψηφιδα στο ενιαιο ψηφιδωτο της οικονομιας της αγορας της πολιτειας , εμεις με τον καιρο ΕΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Της ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑς ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ .
Και την δουλεια του την επηραμε σα μια από τις  πολλες δουλειες των ανθρωπων .
Ένα επαγγελμα ρουτινας .
Μια μοναδα εργασιας ομοια με τις άλλες βλεπουμε τον δασκαλο .
Ετουτη η υποβαθμιση της φυσης και της δουλειας του δασκαλου , η πτωση του από την θεια λειτουργεια της αρχικοτητας στην ταπεινη χειρωναξια της επαναληψης , σημαδεψε το πρωτο μεγαλο λαθος στην παιδεια .
Και μεσα στην ιστορια και τον πολιτισμο αντεστρεψε το νοημα των πραγματων.
Αμμοποιησαμε τα βουνα . δασκαλος σημερα γινεται ο καθενας , ομοια όπως ο καθενας μπορει να γινεται αρβυλοποιος ,λεμβουχος , εντεροπωλης αεριτζης και πορνη προσθετω εγω….
Ερωταμε τα παραλογα γιατι ξεχασαμε του παραλογισμου τους τον λογο.


ΦΡΟΝΤΙΣΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΤΟ ΣΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Δεν ταξινομειται η παιδεια. Κιοσο την λογαριαζουμε σαν επενδυση αναμεσα στις άλλες , εστω και την πιο σημαντικη , τοσο θα συνεχιζουμε να τελουμε σε συγχυση φρενων .
Ετσι ώστε να μπερδευουμε το ψαρι με τον ψαρα που το ψαρεψε.
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
      Δεν περιμένω απο κανέναν να μάθει στο Internet τί είναι η αξιοπιστία μιας πηγής και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Φυσικά, η αξιολόγηση της πληροφορίας είναι δύσκολο θέμα που απαιτεί κρίση, γνώση, πολλές φορές εμπειρία και ωριμότητα.

Φίλε Kman, Gman, Xman κ.λπ., η πρόοδος και οι επιδόσεις ενός μαθητή, φοιτητή, επιστήμονα ή ερευνητή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Δεν είναι άσπρο - μαύρο.
Οι θεωρίες συνομωσίας που αναπτύσσεις από προχθές, παράλληλα με την παράθεση αριθμών που στην καλύτερη περίπτωση είναι ελεγχόμενης αξιοπιστίας, δεν αφήνει περιθώρια για σοβαρή συζήτηση. Όταν αναπτύσσεις ένα επιχείρημα πρέπει να λες στον συνομιλητή σου πού το στηρίζεις. Αυτή είναι στοιχειώδης προϋπόθεση για να ξεφύγει ο διάλογος από τα πλαίσια του καφενείου ή της παιδικής χαράς.
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Το φυσικό συμπερασμα της μέχρι σημερα συζήτησης είναι οτι το σημερινό ελληνικο σχολειο είναι υποδεέστερο του χθεσινού δεδομένου οτι το προιόν που παράγει - μάθηση - είναι απαξιωμένο σε σχέση με το προγενέστερο ...

δεν άκουσα προτάσεις - ιδέες - αποκαλύψεις ... κατι το νέο κατι το πρωτοποριάκό ....

διάβασα ύβρεις, προσβολές, χαζές εκφρασεις και λόγια ανθρώπων που έχουν περάσει απο τα συγκεκριμένα ελληνικά σχολεία και αποτελλούν το πλεον άριστο παράδειγμα της αποτυχίας τους ...
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
ο σκοπός σου είναι προφανής .... και αυτοπαραγόμενος ... μα πως σου φευγουν ....
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Φυσικά, η αξιολόγηση της πληροφορίας είναι δύσκολο θέμα που απαιτεί κρίση, γνώση, πολλές φορές εμπειρία και ωριμότητα.

Φίλε Kman, Gman, Xman κ.λπ., η πρόοδος και οι επιδόσεις ενός μαθητή, φοιτητή, επιστήμονα ή ερευνητή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Δεν είναι άσπρο - μαύρο.
Οι θεωρίες συνομωσίας που αναπτύσσεις από προχθές, παράλληλα με την παράθεση αριθμών που στην καλύτερη περίπτωση είναι ελεγχόμενης αξιοπιστίας, δεν αφήνει περιθώρια για σοβαρή συζήτηση. Όταν αναπτύσσεις ένα επιχείρημα πρέπει να λες στον συνομιλητή σου πού το στηρίζεις. Αυτή είναι στοιχειώδης προϋπόθεση για να ξεφύγει ο διάλογος από τα πλαίσια του καφενείου ή της παιδικής χαράς.


Αμάν.Ο μόνος που παρέθεσε κάποια στοιχεία ήμουν εγώ.Και πάλι οι γνωστές κατηγορίες,πού τα στηρίζεις κτλ.
Ας πούμε θες να δεις ένα λινκ και να πεις α,μα αυτό το γράφει ο ...Αυτός είναι ρατσιστής κτλ.Οπότε απορρίπτεις τις θεωρίες του.Είσαι σοβαρός?Περιμένεις δηλαδή να σου δώσω ένα λινκ για να καταδικάσεις αυτόν που το γράφει?Κακώς περιμένεις.
Εγώ σου δίνω αντικειμενικά λινκ.Π.χ. τις επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών στο διαγωνισμό PISA 2006,ο οποίος έγινε για να διπαιστωθεί το επίπεδο της εκπαίδευσης σε κάθε χώρα και να γίνουν οι αναγκαίες συγκρίσεις.Εσύ όμως δε βγάζεις τσιμουδιά για αυτά τα αποτελέσματα.Νομίζεις οτι αν τα αγνοήσεις,παραλείπονται?Και όμως όχι.Παντού λαμβάνονται υπόψη και αναλύονται.Και θα δεις και πολιτικούς να τα αναφέρουν και να τα αναλύουν όπως θέλουν.
Εγώ όμως σε εκθέτω και δε σε αφήνω ν καλυφθείς πίσω από τη θέση του άλλου.Πρέπει εσύ να πάρεις θέση.Τι λες για αυτά τα αποτελέσματα?

Εγώ ας πούμε υποστηρίζω οτι είναι αποτέλεσμα του χαμηλού δείκτη νοημοσύνης του ελληνικού πληθυσμού.Μπορώ να σου αποδείξω τη σχέση εξεταστικών επιδόσεων και δείκτη νοημοσύνης.Μπορώ να σου δείξω την τοποθέτηση του ελληνικού πληθυσμού στην κλίμακα IQ.Εσύ όμως έχεις την κρυφή ελπίδα να κάνεις επίθεση στους εκπονητές των ερευνών από πολιτικής σκοπιάς.Επειδή όμως σου είναι άγνωστοι,δε σου προσφέρω αυτή την πολυτέλεια.

Αμα θες έχεις και την ένσταση του αντιδιαννοητισμού.Λες αυτά τα ζητήματα δε λύνονται με τη λογική.
Εχεις και την ένσταση της κοινής γνώμης.Λες αυτά αντίκεινται στην κοινή γνώμη.
Εχεις και την ένσταση του αντιοικονομισμού.Λες είναι αντιοικονομικό να κάτσω να ασχολούμαι με αυτά από τη στιγμή που ο πολύς κόσμος δεν τα ξέρει και αποκλείεται να πείσεις πολύ κόσμο.
Είδες?Σου δίνω και έτοιμα τα επιχειρήματα.



 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Αμάν.Ο μόνος που παρέθεσε κάποια στοιχεία ήμουν εγώ.Και πάλι οι γνωστές κατηγορίες,πού τα στηρίζεις κτλ.
Ας πούμε θες να δεις ένα λινκ και να πεις α,μα αυτό το γράφει ο ...Αυτός είναι ρατσιστής κτλ.Οπότε απορρίπτεις τις θεωρίες του.Είσαι σοβαρός?Περιμένεις δηλαδή να σου δώσω ένα λινκ για να καταδικάσεις αυτόν που το γράφει?Κακώς περιμένεις.
Εγώ σου δίνω αντικειμενικά λινκ.Π.χ. τις επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών στο διαγωνισμό PISA 2006,ο οποίος έγινε για να διπαιστωθεί το επίπεδο της εκπαίδευσης σε κάθε χώρα και να γίνουν οι αναγκαίες συγκρίσεις.Εσύ όμως δε βγάζεις τσιμουδιά για αυτά τα αποτελέσματα.Νομίζεις οτι αν τα αγνοήσεις,παραλείπονται?Και όμως όχι.Παντού λαμβάνονται υπόψη και αναλύονται.Και θα δεις και πολιτικούς να τα αναφέρουν και να τα αναλύουν όπως θέλουν.
Εγώ όμως σε εκθέτω και δε σε αφήνω ν καλυφθείς πίσω από τη θέση του άλλου.Πρέπει εσύ να πάρεις θέση.Τι λες για αυτά τα αποτελέσματα?

έχεις δίκιο ... αλλά εδω στο forum ο καθένας ανώνυμα μπορεί να ισχυρισθεί οτιδήποτε ανέξοδα ...

περιμένεις να βγαλεις καποιο συμπερασμα ? αρκέσου στη ηθική και διαλογική επικράτηση σου πάνω στο θεμα της ελληνικής εκπαιδευσης ...

Εγώ ας πούμε υποστηρίζω οτι είναι αποτέλεσμα του χαμηλού δείκτη νοημοσύνης του ελληνικού πληθυσμού.Μπορώ να σου αποδείξω τη σχέση εξεταστικών επιδόσεων και δείκτη νοημοσύνης.Μπορώ να σου δείξω την τοποθέτηση του ελληνικού πληθυσμού στην κλίμακα IQ.Εσύ όμως έχεις την κρυφή ελπίδα να κάνεις επίθεση στους εκπονητές των ερευνών από πολιτικής σκοπιάς.Επειδή όμως σου είναι άγνωστοι,δε σου προσφέρω αυτή την πολυτέλεια.

Αμα θες έχεις και την ένσταση του αντιδιαννοητισμού.Λες αυτά τα ζητήματα δε λύνονται με τη λογική.
Εχεις και την ένσταση της κοινής γνώμης.Λες αυτά αντίκεινται στην κοινή γνώμη.
Εχεις και την ένσταση του αντιοικονομισμού.Λες είναι αντιοικονομικό να κάτσω να ασχολούμαι με αυτά από τη στιγμή που ο πολύς κόσμος δεν τα ξέρει και αποκλείεται να πείσεις πολύ κόσμο.
Είδες?Σου δίνω και έτοιμα τα επιχειρήματα.
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Αμάν.Ο μόνος που παρέθεσε κάποια στοιχεία ήμουν εγώ.Και πάλι οι γνωστές κατηγορίες,πού τα στηρίζεις κτλ.
Ας πούμε θες να δεις ένα λινκ και να πεις α,μα αυτό το γράφει ο ...Αυτός είναι ρατσιστής κτλ.Οπότε απορρίπτεις τις θεωρίες του.Είσαι σοβαρός?Περιμένεις δηλαδή να σου δώσω ένα λινκ για να καταδικάσεις αυτόν που το γράφει?Κακώς περιμένεις.
Εγώ σου δίνω αντικειμενικά λινκ.Π.χ. τις επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών στο διαγωνισμό PISA 2006,ο οποίος έγινε για να διπαιστωθεί το επίπεδο της εκπαίδευσης σε κάθε χώρα και να γίνουν οι αναγκαίες συγκρίσεις.Εσύ όμως δε βγάζεις τσιμουδιά για αυτά τα αποτελέσματα.Νομίζεις οτι αν τα αγνοήσεις,παραλείπονται?Και όμως όχι.Παντού λαμβάνονται υπόψη και αναλύονται.Και θα δεις και πολιτικούς να τα αναφέρουν και να τα αναλύουν όπως θέλουν.
Εγώ όμως σε εκθέτω και δε σε αφήνω ν καλυφθείς πίσω από τη θέση του άλλου.Πρέπει εσύ να πάρεις θέση.Τι λες για αυτά τα αποτελέσματα?

Εγώ ας πούμε υποστηρίζω οτι είναι αποτέλεσμα του χαμηλού δείκτη νοημοσύνης του ελληνικού πληθυσμού.Μπορώ να σου αποδείξω τη σχέση εξεταστικών επιδόσεων και δείκτη νοημοσύνης.Μπορώ να σου δείξω την τοποθέτηση του ελληνικού πληθυσμού στην κλίμακα IQ.Εσύ όμως έχεις την κρυφή ελπίδα να κάνεις επίθεση στους εκπονητές των ερευνών από πολιτικής σκοπιάς.Επειδή όμως σου είναι άγνωστοι,δε σου προσφέρω αυτή την πολυτέλεια.

Αμα θες έχεις και την ένσταση του αντιδιαννοητισμού.Λες αυτά τα ζητήματα δε λύνονται με τη λογική.
Εχεις και την ένσταση της κοινής γνώμης.Λες αυτά αντίκεινται στην κοινή γνώμη.
Εχεις και την ένσταση του αντιοικονομισμού.Λες είναι αντιοικονομικό να κάτσω να ασχολούμαι με αυτά από τη στιγμή που ο πολύς κόσμος δεν τα ξέρει και αποκλείεται να πείσεις πολύ κόσμο.
Είδες?Σου δίνω και έτοιμα τα επιχειρήματα.

έχεις δίκιο ... αλλά εδω στο forum ο καθένας ανώνυμα μπορεί να ισχυρισθεί οτιδήποτε ανέξοδα ...

περιμένεις να βγαλεις καποιο συμπερασμα ? αρκέσου στη ηθική και διαλογική επικράτηση σου πάνω στο θεμα της ελληνικής εκπαιδευσης ...
 

Επισκέπτης
ρε συ αθενς1 ,μην τη ψαχνεις με το συγκεκριμενο θρεντ.οτι και να πεις για την ελληνικη εκπαιδευση λιγο θα ειναι.το συγκεκριμενο θρεντ ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα αγκαθια της ελληνικης κοινωνιας.
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
ρε συ αθενς1 ,μην τη ψαχνεις με το συγκεκριμενο θρεντ.οτι και να πεις για την ελληνικη εκπαιδευση λιγο θα ειναι.το συγκεκριμενο θρεντ ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα αγκαθια της ελληνικης κοινωνιας.

Το επικροτω ... απλά διαπιστωνω έχοντας μέτρο σύγκρισης το τι συμβαίνει ευρύτερα παγκόσμια οτι η ελλάδα και οι έλληνες βαδίζουν προς τον γκρεμό χορευοντας τραγουδώντας και γελώντας ....
 

Kman

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
653
Like
6
Πόντοι
6
Θα σου πω για παράδειγμα οτι και οι αμερικανοί μαθητές τα πήγαν χάλια στο διαγωνισμό PISA2006 ιδίως στις επιστήμες.Παρόλο που η θέση που κατέλαβαν ήταν η 24η στον κόσμο(ψάξτε να βρείτε πού κατετάγησαν οι Ελληνόπαιδες) στις ΗΠΑ ξεκίνησε μεγάλη συζήτηση για την αιτία των χαμηλών επιδόσεων,προτάθηκαν μέτρα,άλλαξαν κάποιες εκπαιδευτικές πολιτικές,έγινε τέλος πάντων κάτι.
Ακόμα και ο Μπους αναρωτήθηκε δημόσια ''μαθαίνουν άραγε τίποτα τα παιδιά μας στα σχολεία?''Και εκεί υπάρχουν οι φόβοι οτι με την άνοδο της Κίνας,Απω Ασίας κινδυνεύουν να βρεθούν πίσω στην τεχνολογία και στις επιστήμες,για αυτό αυτά τα ζητήματα τους καίνε.Εν μέρει έχουν λύσει το πρόβλημα αφενός με outsourcing όπου κομάτι της έρευνας παράγεται σε αυτές τις χώρες εκτός ΗΠΑ καια φετέρου με brain drain,άρμεγμα δηλαδή των εγκεφάλων αυτών των χωρών στους οποίους δίνουν οικονομικά κίνητρα.Για αυτό οι ΗΠΑ καταφέρνουν και είναι ακόμα στην πρωτοπορία έρευνας,ανακαλύψεων κτλ.

Το ερώτημα είναι τι brain drain να κάνει η Ελλάδα π.χ. από τις βαλκανικές χώρες ή αν είναι κατά πάσα πιθανότητα θύμα brain drain με εκροή επιστημόνων.

Τέλος πάντων επί του προκειμένου.Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που υποστηρίζουν οτι τα χαμηλά αποτελέσματα των Ελλήνων μαθητών οφείλονται στη μορφή των εξετάσεων που είναι πολλαπλής επιλογής,στην οποία οι τελευταίοι δεν είναι συνηθισμένοι.
Είναι άλλοι που ποστηρίζουν οτι για τα χαμηλά αποτελέσματα ευθύνεται ο τρόπος σκέψης που καλλιεργεί το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης ο οποίος στηρίζεται στην απομνημόνευση και όχι στην κριτική σκέψη.
Είναι άλλοι που ισχυρίζονται οτι οι Ελληνες μαθητές απλώς δεν έχουν καλύψει την ύλη που εξετάζεται στο διαγωνισμό,επομένως είναι σχετικά απροετοίμαστοι.
Αλλοι λένε οτι οι Ελληνες έχουν χαμηλό κίνητρο,δεν τους ενδιαφέρει δηλαδή ιδιαίτερα η επίδοση στο συγκεκριμένο διαγωνσιμό εξού και τα χαμηλά αποτελέσματα.
Αλλοι τα ρίχνουν στους καθηγητές οτι είναι αναποτελεσματικοί.
Αλλοι στους μαθητές οτι δεν προσπαθούν αρκετά.

Εγώ προτείνω μια απλή φόρμουλα.Εστω και αν τα παραπάνω συντείνουν στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος,αυτό που βασικά καθορίζει τη χαμηλή επίδοση είναι ο χαμηλός δείκτης ευφυίας ο οποίος επηρεάζει και τις υπόλοιπες παραμέτρους.
Ανάγω δηλαδή τα πολλά σε μία και μόνο απλή αιτία.
Το θέμα είναι αν μπορώ να το αποδείξω.
Αν μπορώ να αποδείξω οτι
1.Ο δείκτης νοημοσύνης εμφανίζει τεράστιο βαθμό συσχέτισης με τις επιδόσεις
2.Οι Ελληνες έχουν IQ 92
3.Οι υπόλοιποι παράγοντες επηρρεάζουν ελάχιστα τις επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών σε σχέση με την αποφασιστική επίδραση της διαφοράς δείκτη νοημοσύνης

Εάν καταφέρω να αποδείξω τα παραπάνω σημαίνει οτι το μερίδιο ευθύνης των καθηγητών είναι κατά πάσα πιθανότητα μικρό αφού το υλικό που έχουν δε έχει δυνατότητες.
Αν δεν καταφέρω να αποδείξω τα παραπάνω,σημαίνει οτι το μερίδιο ευθύνης των καθηγητών είναι μεγάλο.

Κάπως έτσι είναι ο πυρήνας της επιστημονικής έρευνας.Κάνεις μια υπόθεση και προσπαθείς να την καταρρίψεις.Αν αποτύχεις να καταρρίψεις την αρχική υπόθεση,η υπόθεση επιβεβαιώνεται με ένα περιθώριο λάθους προβλέψιμο.
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Πώς, αφού προχθές το άνοιξε ο DIKY!!! :rockon:

αν αυτό κρίνεις οτι έχεις να παρατηρήσεις .... ορίστε ενα ακόμη χαρακτηριστικο παράδειγμα εκπαιδευτικου προιόντος του σύχγρονου ελληνικού σχολείου ....

να χαίρεσαι τον εαυτό σου ...
 

Athens1

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2006
Μηνύματα
655
Like
1
Πόντοι
6
Θα σου πω για παράδειγμα οτι και οι αμερικανοί μαθητές τα πήγαν χάλια στο διαγωνισμό PISA2006 ιδίως στις επιστήμες.Παρόλο που η θέση που κατέλαβαν ήταν η 24η στον κόσμο(ψάξτε να βρείτε πού κατετάγησαν οι Ελληνόπαιδες) στις ΗΠΑ ξεκίνησε μεγάλη συζήτηση για την αιτία των χαμηλών επιδόσεων,προτάθηκαν μέτρα,άλλαξαν κάποιες εκπαιδευτικές πολιτικές,έγινε τέλος πάντων κάτι.
Ακόμα και ο Μπους αναρωτήθηκε δημόσια ''μαθαίνουν άραγε τίποτα τα παιδιά μας στα σχολεία?''Και εκεί υπάρχουν οι φόβοι οτι με την άνοδο της Κίνας,Απω Ασίας κινδυνεύουν να βρεθούν πίσω στην τεχνολογία και στις επιστήμες,για αυτό αυτά τα ζητήματα τους καίνε.Εν μέρει έχουν λύσει το πρόβλημα αφενός με outsourcing όπου κομάτι της έρευνας παράγεται σε αυτές τις χώρες εκτός ΗΠΑ καια φετέρου με brain drain,άρμεγμα δηλαδή των εγκεφάλων αυτών των χωρών στους οποίους δίνουν οικονομικά κίνητρα.Για αυτό οι ΗΠΑ καταφέρνουν και είναι ακόμα στην πρωτοπορία έρευνας,ανακαλύψεων κτλ.

Το ερώτημα είναι τι brain drain να κάνει η Ελλάδα π.χ. από τις βαλκανικές χώρες ή αν είναι κατά πάσα πιθανότητα θύμα brain drain με εκροή επιστημόνων.

Τέλος πάντων επί του προκειμένου.Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ποστηρίζουν οτι τα χαμηλά αποτελέσματα των Ελλήνων μαθητών οφείλονται στη μορφή των εξετάσεων που είναι πολλαπλής επιλογής,στην οποία οι τελευταίοι δεν είναι συνηθισμένοι.
Είναι άλλοι που ποστηρίζουν οτι για τα χαμηλά αποτελέσματα ευθύνεται ο τρόπος σκέψης που καλλιεργεί το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης ο οποιός στηρι΄ζεται στην απομνημόνευση και όχι στην κριτική σκέψη.
Είναι άλλοι που ισχυρίζονται οτι οι Ελληνες μαθητές απλώς δεν έχουν καλύψει την ύλη που εξετάζεται στο διαγωνισμό,επομένως είναι σχετικά απροετοίμαστοι.
Αλλοι λένε οτι οι Ελληνες έχουν χαμηλό κίνητρο,δεν τους ενδιαφέρει δηλαδή ιδιαίτερα η επίδοση στο συγκεκριμένο διαγωνσιμό εξού και τα χαμηλά αποτελέσματα.
Αλλοι τα ρίχνουν στους καθηγητές οτι είναι αναποτελεσματικοί.
Αλλοι στους μαθητές οτι δεν προσπαθούν αρκετά.

Εγώ προτείνω μια απλή φόρμουλα.Εστω και αν τα παραπάνω συντείνουν στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος,αυτό που βασικά καθορίζει τη χαμηλή επίδοση είναι ο χαμηλός δείκτης ευφυίας ο οποίος επηρεάζει και τις υπόλοιπες παραμέτρους.
Ανάγω δηλαδή τα πολλά σε μία και μόνο απλή αιτία.
Το θέμα είναι αν μπορώ να το αποδείξω.
Αν μπορώ να αποδείξω οτι
1.Ο δείκτης νοημοσύνης εμφανίζει τεράστιο βαθμό συσχέτισης με τις επιδόσεις
2.Οι Ελληνες έχουν IQ 92
3.Οι υπόλοιποι παράγοντες επηρρεάζουν ελάχιστα τις επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών σε σχέση με την αποφασιστική επίδραση της διαφοράς δείκτη νοημοσύνης

Εάν καταφέρω να αποδείξω τα παραπάνω σημαίνει οτι το μερίδιο ευθύνης των καθηγητών είναι κατά πάσα πιθανότητα μικρό αφού το υλικό που έχουν δε έχει δυνατότητες.
Αν δεν καταφέρω να αποδείξω τα παραπάνω,σημαίνει οτι το μερίδιο ευθύνης των καθηγητών είναι μεγάλο.

Κάπως έτσι είναι οπυρήνας της επιστημονικής έρευνας.Κάνεις μια υπόθεση και προσπαθείς να την καταρρίψεις.Αν αποτύχεις να καταρρίψεις την αρχική υπόθεση,η υπόθεση επιβεβαιώνεται με ένα περιθώριο λάθους προβλέψιμο.

έχεις γνώση αν και πόσο ασχολούνται οι έλληνες εκπαιδευτικοί με τους μαθητές τους ?

μπορείς να συγκρινεις με την επαγγελματική επαρκεια το ενδιαφέρον και την προσπάθεια που καταβάλουν οι συνάδελφοί τους στις άλλες ευρωπαικές χώρες ?

εγω νομίζω οτι τα των ελλήνων εκαπιδευτικών ειναι απελπισία και ναυάγιο ...

χαμενοι στην μετάφραση ... και οι ίδιοι και οι μαθητές .... απλά ... δημόσιοι υπάλληλοι ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom