πως να ονομαζεται αραγε η συμπαθεστατη ψωλιτσα που εκφωνει το δελτιο?
Και πολυφλεκτικά ριγκάκια. Μιά χαρά. Κανονική κομμουνίστρια ή με την ώρα το κάνει;
πως να ονομαζεται αραγε η συμπαθεστατη ψωλιτσα που εκφωνει το δελτιο?
Είναι όλα θέμα προσθέσεως, σκοπού. Το ΚΚΕ είχε απο την αρχή της δημιουργίας του σκοπό να υπηρετήσει και να εφαρμόσει τη διεθνή κομμουνοεπανάσταση, δούλευε για την κομιντέρν. Οχι για την Ελλάδα. Απο εκει και πέρα επειδή το ίδρυσε ο Αβρααμ Μπεναρόγια που ηταν Οβριός θέλει το κακό της Ελλάδος, τον ακρωτηριασμό της, μια Ελλάδα μικρή και ανίσχυρη αλλοτριωμένη και χωρίς τα εθνικά της χαραστηριστικά. Σήμερα ολη η αριστερά ειναι ταυτισμένη με τους σκοπούς των παγκόσμιων δυναστών του κεφαλαίου, τράπεζες, οίκοι αξιολόγησης κλπ, γι αυτό και το ΚΚΕ και όλη η αριστερά υποστηρίζει μετανάστες, να σπάσουν οι μονοεθνικές κοινωνίες, να γίνει οτι θέλουν οι παγκόσμιοι τύρρανοι και το περνάνε και καλά σα ρομαντική ιδεολογία και κουραφέξαλα.
(υπο)πτεραρχούκο, το λένε τα ΠΣΣ?
[/qu(υπο)πτεραρχούκο, το λένε τα ΠΣΣ?
Που σαι συ ρε τσυριζοπουλο/λαθρομεταναστοπουλο?
Τι λέει καλά? Τι κάνουν οι καφροασιάτες φίλοι σου?
Τα πσσ που λες δε ξερω τι ειναι αλλα για ν αμην εχεις απορία αυτο που έγραψα το λεω εγω, ειναι δικές μου σκέψεις. ΤΟ σκέφτηκα και το έγραψα...καταλαβαίνω οτι σου φαίνεται ξένο το να σκέφτεται κάποιος με το δικό του νου ελεύθερα και οχι να διαβάζει κάποια οδηγήτρα ή Αυγή για να πει τις μαλακίες της. Ναι, άλλοι άνθρωποι έχουν την ικανότητα να σκέφτονται! Μη κοιτάς απο σένα.....
Απο εκει και πέρα επειδή το ίδρυσε ο Αβρααμ Μπεναρόγια που ηταν Οβριός θέλει το κακό της Ελλάδος, τον ακρωτηριασμό της, μια Ελλάδα μικρή και ανίσχυρη αλλοτριωμένη και χωρίς τα εθνικά της χαραστηριστικά.
Και πολυφλεκτικά ριγκάκια. Μιά χαρά. Κανονική κομμουνίστρια ή με την ώρα το κάνει;
Kαι ο Σιμόν Κοέν πούστης οβριός;;;Δεν το ίδρυσε μόνος του ο Μπεναρόγια.
Μαζί με το ... Σιμόν Κοέν ....
Δεν ξερω τυπε...τα πολιτικα της πιστευω θα ηταν τα τελευταια που θα ενδιεφεραν οποιον την εβλεπε νομιζω...
Καλά λες. Πρώτη φορά παρακολούθησα κανάλι του ΚΚΕ πάνω από 10''
Δεν το ίδρυσε μόνος του ο Μπεναρόγια.
Μαζί με το ... Σιμόν Κοέν ....
Γράφεις κ σε αυτό ως leonidas;;;
Γράφεις κ σε αυτό ως leonidas;;;
Αυτό είναι η αριστερά. Μια ανθελληνική οργάνωση, ενα φάντασμα του παρελθόντος. Ποτέ ξανα.
Σπάστε τις αλυσίδες που σας φορέσαν με το που γεννηθήκατε
Όταν ενα μωρό γενιέται, ο γιατρός κόβει τον ομφάλιο λώρο που το συνδέει με τον οργανισμό της μητέρας του. Σιγά σιγά μεγαλώνει, και αναθρέφεται, τόσο απο τους γονείς του, όσο και απο την κοινωνία στην οποία ζει. Σταδιακά το παιδί μαθαίνει τον κόσμο, έναν κόσμο με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, και που για να μπορέσει να συνεχίσει να υπάρχει σε αυτόν, ωφείλει να προσαρμοστεί στους νόμους που τον διέπουν.
Όσο περνάνε τα χρόνια, και το παιδί αφήνεται απο την προστατευτική αγγαλιά της οικογένειας του για να ανοιχθεί στην κοινωνία, όλα αυτά τα μην και τα δεν, που άκουγε όταν ήταν μικρό, ωχριούν μπροστά σε μια κοινωνία, αφιλόξενη σε όσους δεν πηγαίνουν με τα νερά της. Πλέον για κάθε “μην” και “δεν” που καταπατά το υποκείμενο, αντί για το κατσάδιασμα της μάνας και του πατέρα, τον περιμένει πραγματική τιμωρία που εκφράζεται με ποικίλους τρόπους, άλλοτε με απόρριψη, άλλοτε με απόλυση, με σωματική ή ψυχολογική βια. Έτσι το άτομο αργά η γρήγορα, μαθαίνει να πειθαρχεί και να δέχεται τον κόσμο όπως τον βρήκε, άσχετα με το αν κάτι είναι σωστό ή λάθος, δίκαιο η άδικο(για την ακρίβεια αποδέχεται υποσυνειδητα ως σωστό, το κοινωνικός αποδεκτό).
Ο άνθρωπος παρατηρεί ότι το να αποδέχεσαι, σε γλιτώνει απο το να συγκρούεσαι, και το να συγκρούεσαι, σε γλιτώνει απο το να εκτίθεσαι. Τις περισσότερες φορές μάλλιστα το άτομο αποδέχεται την ψυχολογική και την σωματική βία, προκειμένου να μην πάει κόντρα στους “κανόνες” και να μην οδηγηθεί στην σύγκρουση.
Αυτού του είδους η “συντήρηση”, γίνεται σιωπηλά αποδεκτή απο τα περισσότερα μέλη της κοινωνίας, που ούτε καν σκέφτονται να αμφισβητήσουν τις φαινομενικά στέρεες δομές του πολιτικοκοινωνικού τους περίγυρου. Οι συγκεκριμένες δομές βέβαια, δεν είναι τυχαία διαμορφωμένες, καθώς υπάρχουν πάντα οι καταπιεστές, και οι καταπιεζόμενοι, με τους πρώτους να κερδίζουν απο την εκμετάλλευση των δεύτερων.
Στις παλαιότερες κοινωνίες, την διατήρηση του “συστήματος” την εγγυούταν ενα συνεχές καθεστώς βίας, ψυχωσωματικής και “διαχειρηστικής”. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η στάση της εκκλησίας και των ευγενών κατά την περίοδο του μεσαίωνα, οι οποίοι εκμεταλλευόταν ενα απογυμνωμένο απο κάθε είδους γνώσης(πέρα απο το πως να καλλιεργεί την γη) κοινωνικό μόρφωμα, ταίζοντας το με ψέματα βαφτισμένα ως την απόλυτη και οικουμενική αλήθεια, ενώ όταν κάποιος τολμούσε να αμφισβητήσει αυτήν την εκδοχή της “αλήθειας” τιμωρούταν παραδειγματικά ως αιρετικός.
Στις μέρες μας οι τρόποι χειραγώγησης δεν έχουν αλλάξει και πάρα πολύ, και παρόλο που η αμφισβήτηση ενός συστήματος που κράτησε εκατοντάδες χρόνια(αυτού της φεουδαρχίας) οδήγησε την κοινωνία ενα βήμα παραπέρα, φτάσαμε πάλι σε ενα σημείο ισσοροπίας, ή ανισσοροπίας αν προτιμάτε, που ο μόνος πραγματικός δρόμος προς τα εμπρός, είναι ξανά αυτός της αμφισβήτησης. Ο άνθρωπος(και η ανθρωπότητα), ωφείλει να λύσει/κόψει δηλαδή αυτόν τον ομφάλιο λώρο που τον συνδέει με την προτόγονη(ή παλιότερη αν προτιμάτε) εκδοχή του εαυτού του(και της κοινωνίας), εφόσον είναι πρακτικά και ιστορικά αποδεδειγμένο ότι πλέον όχι απλά δεν τον εξυπηρετεί, αλλά τον βαραίνει και τον περιορίζει με τον ίδιο τρόπο που περιόριζαν οι αλυσίδες τους σκλάβους κατά την περίοδο της δουλοκτησίας.
Η ανατροπή του υπάρχοντος συστήματος, σε ενα κόσμο που εξελίσσεται σε κάθε τομέα, είναι αναγκαίο να γίνει, διαφορετικά τα προβλήματα ολοένα και θα μεγαλώνουν(οικολογικό πρόβλημα, εκμετάλλευση ανθρώπου απο άνθρωπο, φτώχεια, ανισοκατανομή πλούτου, πολέμοι). Όταν οι τάξεις μεγεθών αλλάζουν, και τα πάντα γίνονται περισσότερο πολλύπλοκα, τότε είναι απαραίτητο να αλλάξει και ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις. Ολόκληρες αυτοκρατορίες έχουν καταρρέυσει(Ρωμαική για παράδειγμα, αν και εκεί φάνηκε ότι έγινε βήμα πρός τα πίσω, όμως αυτό το βήμα ήταν αναγκαίο, καθώς η περίοδος του μεσαίωνα εγκυμονούσε τον καπιταλισμό) και κατεστημένα έχουν ανατραπεί, επειδή απλά, έπαψαν να αποτελούν διέξοδο, σε εναν κόσμο που είχε αρχίσει να πηγαίνει μπροστά ή να μην μπορεί να πάει μπροστά αν δεν αφηνόταν μίλια πίσω το εκάστοτε εξουσιαστικό μοντέλο.
Το ζήτημα λοιπόν, για να αποφύγουμε τα χειρότερα, είναι να σταματήσουμε να βλέπουμε τον κόσμο ως κάτι δεδομένο, κρίνοντας απο τον δικό μας μικρόκοσμο και την επιφανειακή (παρά)πληροφόρηση, και να φτάσουμε μέχρι τη ρίζα του προβλήματος όσο είναι ακόμα νωρίς, πρίν περάσουμε στην απόλυτη εξαθλίωση και χρειαστεί να αντιδράσουμε πλέον ενστικτωδώς.
Γνωρίζω βέβαια, πως ότι και να και όσο και να γράφω εγώ εδώ, δεν μπορώ να καθορίσω παρά μόνο στο ελάχιστο(περισσότερο χαοτικά παρά αιτιοκρατικά), την διαδρομή που θα ακολουθήσει η ανθρωπότητα ως προς την εξέλιξη της. Παρόλα αυτά, αν και δεν μπορώ να μιλήσω με ακρίβεια για το πότε και το πού, έχω σίγουρα μια ιδέα για το πώς και το γιατί, τουλάχιστον αν αυτό που θα ακολουθήσει θέλουμε να το ονομάσουμε εξέλιξη.
Ο Νίτσε είχε μιλήσει για τον “υπεράνθρωπο”, να καταφέρει δηλαδή ο άνθρωπος, οδηγούμενος απο μια εγωιστική παρόρμηση, να ξεπερνάει συνεχώς τον εαυτό του. Εγώ θα μιλήσω για την “υπερκοινωνία”, την εξύψωση δηλαδή του ανθρώπου, σε επίπεδα ολοένα και πιο ανώτερα, μέσω της υποταγής ενός μέρους της εγωιστικής του αυτής παρόρμησης, για το συμφέρον της μάζας, όχι βέβαια μιας τυχαίας μάζας με χαρακτηριστικά όχλου, αλλά μιας οργανωμένης κοινωνίας ανθρώπων. Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο άλλωστε, ότι δεν νοείται ατομική πρόοδος, χωρίς κοινωνική εξέλιξη(δηλαδή ο βασιλιάς όσα χρυσάφι και αν είχε, δεν θα ήταν δυνατόν ποτέ να αποκτήσει ενα αυτοκίνητο αν δεν αναπτυσσόταν κάποτε οι παραγωγικές σχέσεις που θα έκαναν δυνατή την παραγωγή του, οι κοινωνικές και παραγωγικές σχέσεις λοιπόν είναι αυτές που καθορίζουν τα όρια στα οποία μπορεί να φτάσει και το άτομο).
Εδω που τα λέμε, ακόμα και ο καπιταλισμός δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτήν την υποταγή του εγώ στο εμείς. Βέβαια στον καπιταλισμό αυτή η υποταγή τις περισσότερες φορές δεν είναι συνειδητή και συχνά είναι επιβεβλημένη(μέσω αυτής της βίας που προανέφερα, για αποδοχή των κανόνων), ενώ το εμείς δεν αφορά το σύνολο της κοινωνίας αλλά μια συγκεκριμένη ελίτ. Με λίγα λόγια ενα μεγάλο “εμείς” υποτάσει το εγώ του προκειμένου να ωφεληθεί ενα μικρό “εμείς”. Αυτή η μετάβαση λοιπόν που χρειάζεται να γίνει είναι, όλοι εμείς, να υποτάξουμε ενα μέρος του εγώ μας, για να ωφελήσει τελικά αυτό, ξανά όλους εμάς. Το καλύτερο πολιτικοκοινωνικό σύστημα φυσικά για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι το κομμουνιστικό.