You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 213K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Ράγκναρ Λόθμπροκ
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 11.426
- Like
- 7.119
- Πόντοι
- 1.206
Πάλι αέρα θα το πάρει φέτος η Mercedes γαμώτο...
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 47.031
- Like
- 32.243
- Πόντοι
- 5.006
sc
θα ανεβει στο ποντιουμ ο μικρος τελικα
Eraser..
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 28.882
- Like
- 11.962
- Πόντοι
- 2.606
τι αδικια ρε πουστη....
Ποιον θα φάμε πρώτο...?
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.423
- Κριτικές
- 191
- Like
- 54.552
- Πόντοι
- 41.813
NICK TRIVE
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Μαρ 2014
- Μηνύματα
- 35.479
- Κριτικές
- 53
- Like
- 9.319
- Πόντοι
- 25.786
αχρηστία λέγεταιτι αδικια ρε πουστη....
Όταν,πριν χρονια ,ο Vettel κερδιζε πρωταθληματα με την Red Bull ,εγω ελεγα ότι ο Vettel είναι ένα σβελτο αγορι που βρεθηκε σε ευνοικες συνθηκες.Οι φιλοι μου τοτε με κορόιδευαν .Τα τελευταια δυο χρονια αποδεικνυεται συνεχως ότι ειχα δικιο,μονο που ο Vettel δεν είναι αγορι πια.
(Για την κολοφαρδια του Hamilton ότι κι αν πουμε είναι λιγο,εχει ειπωθεί πολλες φορες ).
(Για την κολοφαρδια του Hamilton ότι κι αν πουμε είναι λιγο,εχει ειπωθεί πολλες φορες ).
Ο Χάμιλτον απλά εκμεταλλευτηκε το δώρο που του έκανε η Ferrari.Για δύο μέρες στα δοκιμαστικά οι κόκκινοι τους είχαν πάρει και τα σωβρακα και την ημέρα του αγώνα,το μονοθέσιο έμεινε λες και ήταν Lada Niva!
Ακόμη κι ο ίδιος ο Χάμιλτον στις δηλώσεις του έλεγε "απίστευτο" κι ότι τη νίκη την άξιζε ο μικρός.
Ακόμη κι ο ίδιος ο Χάμιλτον στις δηλώσεις του έλεγε "απίστευτο" κι ότι τη νίκη την άξιζε ο μικρός.
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.423
- Κριτικές
- 191
- Like
- 54.552
- Πόντοι
- 41.813
Ο Χάμιλτον απλά εκμεταλλευτηκε το δώρο που του έκανε η Ferrari.Για δύο μέρες στα δοκιμαστικά οι κόκκινοι τους είχαν πάρει και τα σωβρακα και την ημέρα του αγώνα,το μονοθέσιο έμεινε λες και ήταν Lada Niva!
Ακόμη κι ο ίδιος ο Χάμιλτον στις δηλώσεις του έλεγε "απίστευτο" κι ότι τη νίκη την άξιζε ο μικρός.
O μικρός Σουμάχερ ετοιμάζεται!
Δοκιμές F1 Μπαχρέιν:
Ο μικρός Schumacher αφήνει υποσχέσεις
Ο 20χρονος Mick δήλωσε ότι δεν περίμενε να έχει τόσο καλή επίδοση στο ντεμπούτο του στην F1 και ότι «το βρήκε εύκολο» να βελτιώνεται συνεχώς στο τιμόνι των Ferrari και Alfa Romeo.
O πρωταθλητής της Ευρωπαϊκής F3 και νεοφώτιστος στην F2 δοκίμασε την Τρίτη το μονοθέσιο της Ferrari, της ομάδας με την οποία δοξάστηκε ο πατέρας του, και χθες Τετάρτη οδήγησε για την Alfa Romeo.
Την Τρίτη έγραψε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο από τους 15 που πήραν μέρος, 0,6” πίσω από τον Max Verstappen, αλλά με δύο σκάλες πιο μαλακά λάστιχα.
Την Τετάρτη εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος με την Alfa κι έκανε τον 6ο χρόνο, ισοφαρίζοντας με το πιο αργό μονοθέσιο την επίδοση που είχε πετύχει με τη Ferrari.
Όταν ρωτήθηκε από το Autosport αν περίμενε να πετύχει τέτοιες επιδόσεις στις πρώτες του δοκιμές F1, o Mick είπε:
«Για να είμαι ειλικρινής, όχι.
Νομίζω όμως ότι, επειδή διασκέδαζα τόσο πολύ, ήταν εύκολο να βελτιωθώ και να συνεργαστώ με την ομάδα.
Και οι δύο ομάδες ήταν πολύ ανοιχτές και πολύ καλές στο να μου διδάξουν τα πράγματα που έπρεπε να ξέρω.
Μέσα στη μέρα μπόρεσα να βελτιωθώ και να βρω το όριο».
Ο χρόνος 1’ 29” 998 που έγραψε ο Mick τη δεύτερη μέρα με την Alfa ήταν μόλις 0,022” πιο αργός από εκείνον που είχε πετύχει με τη Ferrari (φωτ. κάτω), το μονοθέσιο που είχε κυριαρχήσει στο GP του Μπαχρέιν.
Το πρόγραμμά του με τη Scuderia διακόπηκε από τη συνεχή βροχή που σταμάτησε τη διαδικασία των δοκιμών για κάμποσες ώρες την Τρίτη.
Παρότι βελτιώθηκε τη δεύτερη μέρα, ο νεαρός Γερμανός είπε ότι ήταν δύσκολο να συγκρίνεις τους χρόνους.
«Οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές», είπε. «Είναι δύσκολο να συγκρίνεις τις δύο μέρες, τα μονοθέσια μπροστά μου ήταν πολύ γρήγορα. Πάντως κάναμε αξιοπρεπή δουλειά και μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι γι΄ αυτό».
Ο Schumacher πρόσθεσε ότι απέκτησε αυτοπεποίθηση την Τετάρτη βάζοντας στόχο «όλα τα σημεία [της Τρίτης] που ίσως δεν πήγαν καλά ή αυτά όπου είχα την αίσθηση ότι μπορούσα να βελτιωθώ.
Φαίνεται πως η μέθοδος δούλεψε, οπότε είμαι ευτυχής».
Οι πρώτες δοκιμές F1 για τον Mick ήρθαν αμέσως μετά το αγωνιστικό ντεμπούτο του στην F2, στο Μπαχρέιν το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Οδηγώντας το μονοθέσιο της ομάδας Prema Racing, πήρε βαθμούς και στους δύο αγώνες, τερματίζοντας 8ος στον “feature” και 6ος στον “sprint” όπου ξεκίνησε από την pole.
Ο νεαρός Γερμανός πάντως δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί 100% στον επόμενο αγώνα F2, στο Baku του Αζερμπαϊτζάν, προσπαθώντας απλά να εφαρμόσει εκεί ό,τι χρήσιμο έμαθε από τις δοκιμές F1.
Όσο για το πότε περιμένει να κάνει το μεγάλο βήμα προς το πρωτάθλημα F1, δήλωσε ότι δεν βιάζεται:
«Προφανώς, είναι η πρώτη μου χρονιά στην F2 και θα δούμε πώς θα πάει.
Όταν ανέβω στην F1, θέλω να είμαι ένας ολοκληρωμένος οδηγός αγώνων με την κατά το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία. Οπότε προχωρώ βήμα-βήμα».
Ο 20χρονος Schumacher μπορεί να μην έριξε πυροτεχνήματα και να μην άνοιξε στόματα με τις επιδόσεις του, όπως για παράδειγμα ο Verstappen, όμως θυμίζει σε πολλά τον πατέρα του, όταν ξεκινούσε την καριέρα του στην F3 και κυρίως στην ομάδα της Sauber-Mercedes στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Τότε ο Michael δεν θεωρείτο τόσο μεγάλο ταλέντο όσο ο συνομήλικός του Heinz-Harald Frentzen ή ακόμη κι ο Karl Wendlinger, αλλά ήταν σοβαρός, μετρημένος και «ρουφούσε όλες τις πληροφορίες σαν σφουγγάρι», όπως έλεγαν οι μηχανικοί του.
Και είδαμε πού έφτασε…
Δοκιμές F1 Μπαχρέιν:
Ο μικρός Schumacher αφήνει υποσχέσεις
Ο 20χρονος Mick δήλωσε ότι δεν περίμενε να έχει τόσο καλή επίδοση στο ντεμπούτο του στην F1 και ότι «το βρήκε εύκολο» να βελτιώνεται συνεχώς στο τιμόνι των Ferrari και Alfa Romeo.
O πρωταθλητής της Ευρωπαϊκής F3 και νεοφώτιστος στην F2 δοκίμασε την Τρίτη το μονοθέσιο της Ferrari, της ομάδας με την οποία δοξάστηκε ο πατέρας του, και χθες Τετάρτη οδήγησε για την Alfa Romeo.
Την Τρίτη έγραψε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο από τους 15 που πήραν μέρος, 0,6” πίσω από τον Max Verstappen, αλλά με δύο σκάλες πιο μαλακά λάστιχα.
Την Τετάρτη εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος με την Alfa κι έκανε τον 6ο χρόνο, ισοφαρίζοντας με το πιο αργό μονοθέσιο την επίδοση που είχε πετύχει με τη Ferrari.
Όταν ρωτήθηκε από το Autosport αν περίμενε να πετύχει τέτοιες επιδόσεις στις πρώτες του δοκιμές F1, o Mick είπε:
«Για να είμαι ειλικρινής, όχι.
Νομίζω όμως ότι, επειδή διασκέδαζα τόσο πολύ, ήταν εύκολο να βελτιωθώ και να συνεργαστώ με την ομάδα.
Και οι δύο ομάδες ήταν πολύ ανοιχτές και πολύ καλές στο να μου διδάξουν τα πράγματα που έπρεπε να ξέρω.
Μέσα στη μέρα μπόρεσα να βελτιωθώ και να βρω το όριο».
Ο χρόνος 1’ 29” 998 που έγραψε ο Mick τη δεύτερη μέρα με την Alfa ήταν μόλις 0,022” πιο αργός από εκείνον που είχε πετύχει με τη Ferrari (φωτ. κάτω), το μονοθέσιο που είχε κυριαρχήσει στο GP του Μπαχρέιν.
Το πρόγραμμά του με τη Scuderia διακόπηκε από τη συνεχή βροχή που σταμάτησε τη διαδικασία των δοκιμών για κάμποσες ώρες την Τρίτη.
Παρότι βελτιώθηκε τη δεύτερη μέρα, ο νεαρός Γερμανός είπε ότι ήταν δύσκολο να συγκρίνεις τους χρόνους.
«Οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές», είπε. «Είναι δύσκολο να συγκρίνεις τις δύο μέρες, τα μονοθέσια μπροστά μου ήταν πολύ γρήγορα. Πάντως κάναμε αξιοπρεπή δουλειά και μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι γι΄ αυτό».
Ο Schumacher πρόσθεσε ότι απέκτησε αυτοπεποίθηση την Τετάρτη βάζοντας στόχο «όλα τα σημεία [της Τρίτης] που ίσως δεν πήγαν καλά ή αυτά όπου είχα την αίσθηση ότι μπορούσα να βελτιωθώ.
Φαίνεται πως η μέθοδος δούλεψε, οπότε είμαι ευτυχής».
Οι πρώτες δοκιμές F1 για τον Mick ήρθαν αμέσως μετά το αγωνιστικό ντεμπούτο του στην F2, στο Μπαχρέιν το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Οδηγώντας το μονοθέσιο της ομάδας Prema Racing, πήρε βαθμούς και στους δύο αγώνες, τερματίζοντας 8ος στον “feature” και 6ος στον “sprint” όπου ξεκίνησε από την pole.
Ο νεαρός Γερμανός πάντως δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί 100% στον επόμενο αγώνα F2, στο Baku του Αζερμπαϊτζάν, προσπαθώντας απλά να εφαρμόσει εκεί ό,τι χρήσιμο έμαθε από τις δοκιμές F1.
Όσο για το πότε περιμένει να κάνει το μεγάλο βήμα προς το πρωτάθλημα F1, δήλωσε ότι δεν βιάζεται:
«Προφανώς, είναι η πρώτη μου χρονιά στην F2 και θα δούμε πώς θα πάει.
Όταν ανέβω στην F1, θέλω να είμαι ένας ολοκληρωμένος οδηγός αγώνων με την κατά το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία. Οπότε προχωρώ βήμα-βήμα».
Ο 20χρονος Schumacher μπορεί να μην έριξε πυροτεχνήματα και να μην άνοιξε στόματα με τις επιδόσεις του, όπως για παράδειγμα ο Verstappen, όμως θυμίζει σε πολλά τον πατέρα του, όταν ξεκινούσε την καριέρα του στην F3 και κυρίως στην ομάδα της Sauber-Mercedes στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Τότε ο Michael δεν θεωρείτο τόσο μεγάλο ταλέντο όσο ο συνομήλικός του Heinz-Harald Frentzen ή ακόμη κι ο Karl Wendlinger, αλλά ήταν σοβαρός, μετρημένος και «ρουφούσε όλες τις πληροφορίες σαν σφουγγάρι», όπως έλεγαν οι μηχανικοί του.
Και είδαμε πού έφτασε…
Συνημμένα
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 47.031
- Like
- 32.243
- Πόντοι
- 5.006
Εύκολη pole position του Μπότας και 1-2 για τη Mercedes στην Κίνα
Εύκολη pole position του Μπότας και 1-2 για τη Mercedes στην Κίνα.
Στον 1.000ό αγώνα της Formula 1 οι Mercedes θα ξεκινήσουν από τις δύο πρώτες θέσεις, αφού πέτυχαν φανταστικούς χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές!
Εύκολη pole position του Μπότας και 1-2 για τη Mercedes στην Κίνα.
Στον 1.000ό αγώνα της Formula 1 οι Mercedes θα ξεκινήσουν από τις δύο πρώτες θέσεις, αφού πέτυχαν φανταστικούς χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές!
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.423
- Κριτικές
- 191
- Like
- 54.552
- Πόντοι
- 41.813
Εύκολη pole position του Μπότας και 1-2 για τη Mercedes στην Κίνα
Εύκολη pole position του Μπότας και 1-2 για τη Mercedes στην Κίνα.
Στον 1.000ό αγώνα της Formula 1 οι Mercedes θα ξεκινήσουν από τις δύο πρώτες θέσεις, αφού πέτυχαν φανταστικούς χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές!
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 47.031
- Like
- 32.243
- Πόντοι
- 5.006
1000ος νικητής στην Formula 1 o Χάμιλτον που νίκησε στην Κίνα.
Σε ένα απροβλημάτιστο απόγευμα ο Χάμιλτον οδήγησε από την πρώτη στροφή τον αγώνα και νίκησε άνετα και δίκαια. Στη 2η θέση ο Βάλτερι Μπότας και 3ος ο Σαμπάστιαν Φέτελ. Μείνετε συντονισμένοι για την αναλυτική περιγραφή.
Σε ένα απροβλημάτιστο απόγευμα ο Χάμιλτον οδήγησε από την πρώτη στροφή τον αγώνα και νίκησε άνετα και δίκαια. Στη 2η θέση ο Βάλτερι Μπότας και 3ος ο Σαμπάστιαν Φέτελ. Μείνετε συντονισμένοι για την αναλυτική περιγραφή.
Στην κορυφή, ο Hamilton είχε «αέρα» τριών δευτερολέπτων από τον teammate του, με τον Leclerc άλλα πέντε πιο πίσω και να καθυστερεί τον Vettel – τουλάχιστον σύμφωνα με τα λεγόμενα του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή που δήλωνε επίσης πως θα μπορούσε να κάνει γύρους στο ρυθμό του Lewis.
Στον δέκατο γύρο δόθηκε η εντολή από τη Scuderia και ο Leclerc εναρμονίστηκε άμεσα με τα θέλω της ομάδας του, όμως οι επόμενοι γύροι δεν φάνηκε να δικαιώνουν την απόφαση των Ιταλών. Ο Vettel όχι μόνο δεν μπορούσε να πλησιάσει τις Mercedes αλλά ούτε να ξεφύγει από τον Leclerc, την ώρα που ο Verstappen είχε βρεθεί πίσω τους, έτοιμος να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία. Ειδικά μετά από δύο μπλοκαρίσματα του Γερμανού, ήταν η σειρά του Μονεγάσκου να γκρινιάζει και να λέει πως τον καθυστερεί ο teammate του.
Από κει και πέρα τι να λέμε...
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 19K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 77K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K