Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.563
Like
110
Πόντοι
16
Ηθελα πολυ να δω,
τι θα ελεγαν πρωτα απ'ολους η ομαδα
κ μετα ολοι οσοι παρακολουθουν,αν ο Webber ειχε φερθει γερμανικα :jerking:
κ εσκαγε τον γιο της μερκελ :2on1: στον τοιχο,χωρις να τερματισει κανεις τους...??
Επισης,χαιρετιζω ολους τους αγωνιστικους διευθυντες της F1 απο τον καναπε...
λαμπρες οι αποφασεις τους...διαγνωση οτι θα σπασει η πτερυγα...αφου εσπασε.. :headbang:
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
και ο τριτος αγωνας της χρονιας στην ΚΙΝΑ θα ειναι σε μαγνητοσκοπηση αφου η ΕΡΤ θα δειξει τους 14 αγωνες απο τους 19 σε ζωντανη μεταδοση.οι δυο εγιναν ηδη ο τριτος αγωνας ειναι αυτος της ΚΙΝΑΣ μετα στην ευρωπη αρχιζουν οι ζωντανες μεταδοσεις και οι αλλοι δυο αγωνες που θα ειναι σε μαγνητοσκοπηση ειναι στην ΚΟΡΕΑ και ΙΑΠΩΝΙΑ.
το θεμα ειναι ποιος θα ειναι ο παρουσιαστης.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=15pt]3ος αγώνας της σεζόν 12-14  Απριλίου  στην  Κίνα.[/size]

18113.jpg



Ομάδες και πιλότοι θα ταξιδέψουν στην πίστα της Σανγκάης για πέμπτη συνεχή χρονιά.

Χαρακτηριστικό της πίστας οι τρεις μεγάλες ευθείες, με πιο μεγάλη την ευθεία μετά στην στροφή 13 όπου οι πιλότοι αγγίζουν τα 317 χλμ. την ώρα.
Για πρώτη φορά στην πίστα της Σανγκάης οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους διπλή ζώνη ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS, σύμφωνα με τις οδηγίες της FIA.

Το σημείο ανίχνευσης για την πρώτη ζώνη έχει οριστεί στη στροφή 12, ενώ για την δεύτερη στην στροφή 16.

Η κεντρική κερκίδα μπορεί να φιλοξενήσει 29.000 θεατές, ενώ σχεδόν το 80% έχει θέα όλο το σιρκουί.




http://[URL unfurl="true"]www.f1planet.co.uk/wp-content/uploads/2010/10/2000px-Shanghai_International_Racing_Circuit_track_map.svg_.png[/img[/URL]]




[b]Γύροι Αγώνα: 56
Μήκος γύρου: 5.451
Χιλιόμετρα αγώνα: 305.066
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:32.238 από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με Ferrari.
Νικητής 2012: Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:39.960 Καμούι Κομπαγιάσι ( Sauber)
Pole position 2012: 1:35.121 Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes)[/b]



Στην Κίνα οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαία (P Zero White ) και τη μαλακή γόμα (P Zero Yellow ) της Pirelli.

Η μεσαία γόμα χρησιμοποιήθηκε και στην Αυστραλία και στην Μαλαισία ενώ για την μαλακή θα είναι η πρώτη φορά εφέτος.
Πέρυσι  οι πιλότοι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με την φθορά των ελαστικών.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ κατάφερε να κερδίσει κάνοντας 2 pit stop ενώ πολλοί οδηγοί αναγκάστηκαν να κάνουν και τρίτο.
Για εφέτος η Pirelli περιμένει τουλάχιστον 3.

Όπως είχε δηλώσει προ μηνός σε συνέντευξή του ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι, το παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας της μέσης γόμας είναι 115 βαθμοί Κελσίου και της μαλακής γόμας 105 βαθμοί Κελσίου.
Κύρια διαφορά τους είναι  ότι η μαλακή γόμα έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος ενώ η μέση σε πιο χαμηλές. Αυτό χαρακτηρίζει την ικανότητά τους να απορροφούν ενέργεια από το περιβάλλον.

Όλο το σαββατοκύριακο θα υπάρχει σχετική ηλιοφάνεια με την θερμοκρασία να είναι περί των  20 βαθμών Κελσίου.
Ενδιαφέρον θα έχει λοιπόν η στρατηγική των ομάδων σε σχέση με την φθορά των ελαστικών.
 

alex88

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2010
Μηνύματα
481
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
1
Mark Webber – 2ος: Νομίζω πως ο Sebastian σέβεται εμένα κι εγώ εκείνον αλλά σήμερα δεν χειρίστηκε σωστά τη κατάσταση. Όταν μαχόμαστε στο όριο, πιέζοντας όσο περισσότερο μπορούμε, είναι μία κατάσταση δύσκολη για μία ομάδα. Είμαι σίγουρος πως αγχώνονται πολύ αφού ξέρουν πως τα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά. Έχουμε άλλωστε και ιστορία σε αυτό τον τομέα. Στους τελευταίους 15 γύρους σκεφτόμουν πολλά. Είμαι ικανοποιημένος από τον τρόπο που οδήγησα αλλά προφανώς δεν είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Πλέον θα υπάρχει πίεση σε κάποιους ανθρώπους και δυστυχώς δεν υπάρχει κουμπί που να γυρνά το χρόνο πίσω. Ξέρω πως ο κόσμος διψάει για εντάσεις και παρότι υπάρχει ένταση μετά από ένα τέτοιο συμβάν, πρέπει να παραμείνουμε ψύχραιμοι. Έχουμε τρεις εβδομάδες μέχρι τον επόμενο αγώνα, έχουμε λοιπόν χρόνο για να λύσουμε τα θέματα μας.

[/quote]

Δηλαδη ρε μεγαλε εσυ που επεσες πανω στον Αλονσο εισαι καλυτερος? καλα σου εκανε ο Γερμανος και σε περασε σκατοπουστα μαλακα!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
18149.jpg


Ολοκληρώθηκαν τα practice 1 & 2 στην πίστα της Σανγκάης.
Οι καλύτεροι χρόνοι όπως ηταν φυσικό σημειώθηκαν στο Ρ2 όταν οι πιλότοι χρησιμοποίησαν την μαλακή γόμα.
Τους καλύτερους χρόνους σημείωσαν:

1 Massa Ferrari 1'35.340
2 Räikkönen Lotus 1'35.492
3 Alonso Ferrari 1'35.755


18174.jpg


Να σημειωθεί πάντως ότι οι Ferrari χρησιμοποίησαν τελευταίες την μαλακή γόμα και βρήκαν καλύτερες συνθήκες στην πίστα.
Στο P1 με την μέση γόμα οι Mercedes είχαν τους καλύτερους χρόνους αλλά και το καλύτερο γυρολόγιο,  με άγνωστο το επίπεδο καυσίμου.

18166.jpg


Σίγουρα πάντως έδειξαν ότι έχουν ρυθμό να επαναλάβουν την περσινή τους νίκη, οι Ferrari με μια σειρά από αναβαθμίσεις έδειξαν ότι θα είναι στους πρωταγωνιστές του αγώνα, ενώ οι Red Bull όπως συνήθως δεν δείχνουν  από την Παρασκευή τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκίνητου.

18162.jpg


Οι Lotus ήταν γρήγορες με τα μαλακά ελαστικά – με τον Γκροσεάν να δοκιμάζει διαφορετικό σύστημα εξατμίσεων – αλλά και οι δυο οδηγοί με την μέση γόμα – η διαχείριση  της οποίας τους έδωσε την νίκη στην Αυστραλία - ήταν μακριά από τον ανταγωνισμό, άγνωστο τι δοκιμές έκαναν.
Οι θερμοκρασίες πάντως ήταν διπλάσιες εκείνου του αγώνα οπότε αλλάζει και η συμπεριφορά των ελαστικών.

18150.jpg


Οι  McLaren συνεχίζουν να κινούνται στην μετριότητα με τον Σέρζιο Πέρεζ να έχει μια έξοδο.

18161.jpg


18170.jpg



Το σαββατοκύριακο λοιπόν αναμένεται ενδιαφέρον, ενώ όλες τις ομάδες προβληματίζει η υπέρμετρη  φθορά των ελαστικών.


18142.jpg
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Έλα μωρή αρρώστια, Ferrari...................... Ελπίζω να τα πάμε καλά........... :cum: :cum: :cum:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.341
Κριτικές
191
Like
53.853
Πόντοι
41.813
18149.jpg


Ολοκληρώθηκαν τα practice 1 & 2 στην πίστα της Σανγκάης.
Οι καλύτεροι χρόνοι όπως ηταν φυσικό σημειώθηκαν στο Ρ2 όταν οι πιλότοι χρησιμοποίησαν την μαλακή γόμα.
Τους καλύτερους χρόνους σημείωσαν:

1 Massa Ferrari 1'35.340
2 Räikkönen Lotus 1'35.492
3 Alonso Ferrari 1'35.755


18174.jpg


Να σημειωθεί πάντως ότι οι Ferrari χρησιμοποίησαν τελευταίες την μαλακή γόμα και βρήκαν καλύτερες συνθήκες στην πίστα.
Στο P1 με την μέση γόμα οι Mercedes είχαν τους καλύτερους χρόνους αλλά και το καλύτερο γυρολόγιο,  με άγνωστο το επίπεδο καυσίμου.

18166.jpg


Σίγουρα πάντως έδειξαν ότι έχουν ρυθμό να επαναλάβουν την περσινή τους νίκη, οι Ferrari με μια σειρά από αναβαθμίσεις έδειξαν ότι θα είναι στους πρωταγωνιστές του αγώνα, ενώ οι Red Bull όπως συνήθως δεν δείχνουν  από την Παρασκευή τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκίνητου.

18162.jpg


Οι Lotus ήταν γρήγορες με τα μαλακά ελαστικά – με τον Γκροσεάν να δοκιμάζει διαφορετικό σύστημα εξατμίσεων – αλλά και οι δυο οδηγοί με την μέση γόμα – η διαχείριση  της οποίας τους έδωσε την νίκη στην Αυστραλία - ήταν μακριά από τον ανταγωνισμό, άγνωστο τι δοκιμές έκαναν.
Οι θερμοκρασίες πάντως ήταν διπλάσιες εκείνου του αγώνα οπότε αλλάζει και η συμπεριφορά των ελαστικών.

18150.jpg


Οι  McLaren συνεχίζουν να κινούνται στην μετριότητα με τον Σέρζιο Πέρεζ να έχει μια έξοδο.

18161.jpg


18170.jpg



Το σαββατοκύριακο λοιπόν αναμένεται ενδιαφέρον,
ενώ όλες τις ομάδες προβληματίζει η υπέρμετρη  φθορά των ελαστικών.


18142.jpg


μεταδοση θα εχουμε ή παλι θα  :jerking: :jerking: :jerking: στην ερτ?
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
Σε ρυθμούς αγώνα νομίζω...είμαστε σε καλό επίπεδο! Μακάρι να μην έχουμε ατυχία πάλι.... :rockon:
Κ η ατυχία έχει ένα όριο φίλε...Φταίμε κ εμείς λιγάκι...

Μαλακιζόμαστε άγρια ώρες ώρες...
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.297
Like
2.363
Πόντοι
456
Παλι απεργια τα μουνια το σκ και παλι χωρις περιγραφη η μεταδοση.Και μετα λενε για τους μισθους τους.Τραβα τους μια απολυση να ξεμπερδεψουμε με τα μπουρδελα και να βαλουν μυαλο.
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.563
Like
110
Πόντοι
16
18187.jpg


Chinese Grand Prix 2013 Qualifying

Driver                           Teams                           Time
1.LC Hamilton (GBR)              Mercedes                       1'34.484
2.KM Räikkönen (FIN)             Lotus                          1'34.761
3.F Alonso (ESP)                 Ferrari                        1'34.788
4.N Rosberg (GER)                Mercedes                       1'34.861
5.F Massa (BRA)                  Ferrari                        1'34.933
6.R Grosjean (FRA)               Lotus                          1'35.364
7.D Ricciardo (AUS)              Toro Rosso                     1'35.998
8.J Button (GBR)                McLaren                         2'05.673
9.S Vettel (GER)                Red Bull                           -
10.N Hülkenberg (GER)            Sauber                            -      


 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
18188.jpg


Το πιο αξιοσημείωτο της διαδικασίας στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν μπήκε να διεκδικήσει την pole position ή ένα καλό πλασάρισμα στις μπροστά θέσεις της εκκίνησης.  Προτίμησε να μην πάρει χρόνο στο Q3 και να ξεκινήσει αύριο 9ος  με την μέση γόμα της Pirelli , την ώρα που οι 7 πρώτοι θα έχουν την μαλακή. Το ίδιο έκανε και ο Μπάτον με την McLaren αλλά πήρε χρόνο  ολοκληρώνοντας ένα αργό γύρο και θα είναι μπροστά του 8ος ,  επίσης με την μέση γόμα.

18193.jpg



Οι επτά πρώτοι αναμένεται να πάνε σε στρατηγική με 3 pit stop.
Με 20 βαθμούς  κελσίου θερμοκρασία αέρα αύριο  και 35 περίπου στην πίστα η μαλακή γόμα θα κρατήσει από 6 έως 10 περίπου γύρους.
Και οι 7 πρώτοι έχουν 3 αχρησιμοποίητα σετ μέσης γόμας, και αναμένεται να τα χρησιμοποιήσουν όλα. Δείχνει απίθανο να μπορέσει κάποιος να πάει σε στρατηγική με 2 pit stop ενώ τα 4 θα είναι αυτοκτονία.
Ο Φέτελ πιθανώς ελπίζει να οδηγεί τον αγώνα μετά τον 10ο γύρο και βλέποντας και κάνοντας. Η μέση γόμα θα του πάει περίπου 18 γύρους, αν στην τελευταία αλλαγή είναι κοντά  με τις Mercedes , Ferrari,  Lotus θα έχει πλεονέκτημα καθώς η μαλακή γόμα που θα βάλει 10 περίπου γύρους πριν το τέλος με αυτοκίνητο άδειο από καύσιμα θα του δίνει μείον 1,5 δευτερόλεπτο στο γύρο.
Γενικά με την μέση γόμα που θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα η Mercedes έδειχνε να έχει το καλύτερο γυρολόγιο με καλύτερο το 3ο sector όπου είναι κυριολεκτικά άπιαστη με τελική 319 χλμ. επίδοση που πιάνει και η Ferrari. Οι  Lotus είναι στο 317 και οι  Red Bull στο 315. Οι McLaren παρότι έχουν κινητήρα Mercedes έχουν επιλέξει set up που τις δίνει μόνο 308 χλμ. κάτι που δύσκολα θα μπορέσει να κρατήσει τον Μπάτον μπροστά από τον Φέτελ.
Αυτά, Κυριακή κοντή γιορτή!


H σειρά εκκίνησης αύριο:

1. Χάμιλτον, Mercedes
2. Ραϊκόνεν, Lotus
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Ρόσμπεργκ, Mercedes
5. Μάσα, Ferrari
6. Γκροσάν, Lotus
7. Ρικιάρντο, Toro Rosso
8. Μπάτον, McLaren
9. Φέτελ, Red Bull
10. Χούλκενμπεργκ, Sauber
11. Ντι Ρέστα, Force India
12. Πέρες, McLaren
13. Σούτιλ, Force India
14. Μαλδονάδο, Williams
15. Βερνιέ, Toro Rosso
16. Μπότας, Williams
17. Γκουτιέρες, Sauber
18. Μπιανκί, Marussia
19. Τσίλτον, Marussia
20. Πικ, Caterham
21. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
22. Γουέμπερ, Red Bull


18182.jpg
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
565
Κριτικές
8
Like
361
Πόντοι
286
ωραία η ανάλυση φίλε αλλά όπως έλεγε ο Πουρναράκης όπου σταματά η λογική αρχίζει η Φόρμουλα 1  :2funny: :2funny:


στην πιρέλλι δουλεύεις όλο για τα λάστιχα γράφεις ?  :2funny: :2funny:
 

mpouzoklidos

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.703
Κριτικές
83
Like
27
Πόντοι
96
Παλι απεργια τα μουνια το σκ και παλι χωρις περιγραφη η μεταδοση.Και μετα λενε για τους μισθους τους.Τραβα τους μια απολυση να ξεμπερδεψουμε με τα μπουρδελα και να βαλουν μυαλο.


τύπε την απεργία την κάνουν γιατί δεν πληρώνονται εδώ και 3 μήνες ούτε νυχτερινά ούτε τα Σ,K άσε που τους έχουν συνεχεια με έναντι κα δεν μιλάω για δημοσιογράφους με παχυλό μισθό αλλα για τους άλλους που δεν φαίνονται
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
Έχει σχέδιο η ρουφιάνα η red bull...

Εύχομαι να μην τους βγει...
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Δεν λέω τίποτα......θα περιμένω τον αγώνα..... :dancing:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom