Έτσι ακριβώς είναι, ξεκίνησε καλά το qualifying αλλά εξελίχτηκε σε φιάσκο.
Στο Q1 βγήκαν όλοι μαζί με τα πολύ μαλακά ελαστικά και υπήρχε ενδιαφέρον με συνεχείς εναλλαγές θέσεων.
Την πάτησε ο Kvyat με την μια Red Bull και αποκλείστηκε μαζί με Ericsson, Nasr, , Grosjean, Gutierrez, Haryanto και Wehrlein.
Στο Q2 οι 15 οδηγοί που είχαν μείνει βγήκαν στην πίστα, με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Οι Mercedes έκαναν γρήγορα το 1-2 και καθάρισαν. Όσο περνούσε η ώρα η δράση βελτίωνε την πρόσφυση και οι χρόνοι έπεφταν και όλοι οι υπόλοιποι ξαναβγήκαν με νέο σετ.
4 λεπτά πριν το τέλος φάνηκε που οδηγείτε το πράγμα αφού σχεδόν όλοι σταμάτησαν τις προσπάθειες. Όσοι περνούσαν στο Q3 αύριο στον αγώνα πρέπει να εκκινήσουν με την γόμα που έκαναν τον καλύτερο χρόνο. Άρα άλλο γύρο δεν έπρεπε να προσθέσουν στην πολύ μαλακή γόμα για να μην την επιβαρύνουν, άλλο σετ δεν υπήρχε καινούργιο, οπότε πάπαλα, περίμεναν όλοι να τελειώσει ο χρόνος.
Perez και Hulkenberg μόλις εξασφάλισαν τις θέσεις 9 & 10 από επιλογή φάνηκε να μην προσπαθούν για κάτι καλύτερο για να έχουν εναλλακτική στρατηγική αύριο και να εκκινήσουν με αχρησιμοποίητη γόμα αφού όσοι δεν πέρασαν στο Q3 έχουν ελεύθερη επιλογή.
Στο Q3 βγήκαν όλοι με το έξτρα σετ πολύ μαλακής γόμας που διαθέτει η Pirelli και επιστρέφετε αμέσως μετά.
Mercedes και Ferrari έκαναν το 1-2 , 3-4 και ακλούθησαν Verstappen, Massa, Sainz Jr και Ricciardo. Σε 2 γύρους τελείωσαν όλα αφού άλλη φρέσκια γόμα είχαν μόνο Hamilton και Rosberg που στο Q2 είχαν κάνει μόνο μια προσπάθεια. Βγήκαν και πάλεψαν μεταξύ τους αλλά η σειρά δεν άλλαξε, απλώς κατέβασαν τους χρόνους.
50η pole position της καριέρας του για τον Lewis Hamilton.
Αποτυχία του νέου συστήματος που υποτίθεται ότι υιοθετήθηκε για να υπάρχει αυξημένη δράση. Θα δούλευε αν υπήρχε άλλος αριθμός ελαστικών.
Να δούμε τι θα αποφασιστεί για το Μπαχρέιν.