You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 213K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
προλαβαινεις να αλλαξεις ομαδα φετος και να χαρεις λιγο.δεν αρχισαν ακομα.
γινε δικος μου,στο εχω πει.
mclaren kμιλφακιας γεννηθηκα
κ ετσι θα πεθανω
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.437
- Κριτικές
- 191
- Like
- 54.699
- Πόντοι
- 41.813
mclaren kμιλφακιας γεννηθηκα
κ ετσι θα πεθανω
καποτε ημουν κι εγω mclaren αλλα την αφησα για τη mercedes τωρα πια.
..σας αφηνω παω να ψησω κατι κοψιδια τωρα. τα λεμε μετα.
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
καποτε ημουν κι εγω mclaren αλλα την αφησα για τη mercedes τωρα πια.
..σας αφηνω παω να ψησω κατι κοψιδια τωρα. τα λεμε μετα.
φερε κ απο δω κανα μεζεδακι
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Η Ferrari έχει προγραμματίσει ιδιωτικές δοκιμές της SF16-H στη Βαρκελώνη την Κυριακή 21/2. Οι δοκιμές αυτές θα γίνουν στο πλαίσιο των ημερών για κινηματογράφηση «Filming Day» κάτι που προβλέπεται από τους κανονισμούς. Τα χιλιόμετρα που επιτρέπεται να καλύψουν είναι 100 και τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται είναι επίδειξης «demo tires». Σε αυτές τις δοκιμές θα πραγματοποιηθούν οι πρώτοι έλεγχοι των συστημάτων ώστε το μονοθέσιο να προετοιμαστεί κατάλληλα για την Δευτέρα που ξεκινούν οι πραγματικές δοκιμές.
Ferrari Filming Day With Sebastian Vettel
[video]TVozC2KKThU&feature=youtu.be[/video]
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=15pt]Οι πρώτες φωτογραφίες της Mercedes W07[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.motornews.gr/wp-content/uploads/2016/02/mercedes-w07-16-2-1024x768.jpg[/img[/URL]]
η Mercedes έδωσε σήμερα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας W07. Το γερμανικό μονοθέσιο θα παρουσιαστεί επίσημα αύριο, στην πίστα της Βαρκελώνης λίγο πριν από τις δοκιμές, αλλά η ομάδα του Brackley θέλησε να διακόψει την αγωνία μας μία μέρα πριν.
Όπως συμβαίνει πάντα, το πρώτο που βλέπουμε είναι ο χρωματισμός του μονοθεσίου. Η W07 είναι πιο σκούρη από την W06, με το μαύρο να βρίσκεται σε μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου (κυρίως στα χαμηλότερα σημεία, στην εμπρός και πίσω αεροτομή, αλλά και γύρω από το κεφάλι του οδηγού), ενώ το γαλάζιο χρώμα της Petronas έχει επεκταθεί και μπροστά από τις εισαγωγές αέρα των sidepods.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.motornews.gr/wp-content/uploads/2016/02/mercedes-w07-16-3-1024x768.jpg[/img[/URL]]
Από τις φωτογραφίες, βλέπουμε ότι η νέα W07 δεν παρουσιάζει μεγάλες σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με την W06 των τελευταίων αγώνων. Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, το ρύγχος φαίνεται πανομοιότυπο με αυτό της W06, ενώ τα στοιχεία της εμπρός αεροτομής για την ώρα είναι ίδια με ό,τι υπήρχε στους περσινούς τελευταίους αγώνες.
Τα drake ducts συνεχίζουν να είναι ίδια, με το κύριο μέρος να βρίσκεται πίσω από το κάτω μέρος της εμπρός πτέρυγας. Η εμπρός ανάρτηση έχει ξανά διάταξη push-rod, όπως συμβαίνει και στη Ferrari SF16-H, με τις αεροδυναμικές λεπτομέρειες γύρω από τους εμπρός τροχούς να μην έχουν αλλάξει σχεδόν καθόλου από τον Νοέμβριο.
Οι εισαγωγές αέρα των sidepods δεν έχουν αλλάξει σχήμα, όμως ίσως να είναι ελαφρώς μικρότερες σε μέγεθος. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα που είχε η W06 για την κατάλληλη μορφοποίηση του αέρα ήταν πολλά. Αυτά κατά κύριο λόγο έχουν διατηρηθεί, όμως βλέπουμε ότι το παράλληλο με το έδαφος κομμάτι που ενώνεται με τα pod wings έχει κερδίσει λίγο ύψος, ενώ από κάτω βρίσκεται ένα μικρό αεροδυναμικό βοήθημα.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.motornews.gr/wp-content/uploads/2016/02/mercedes-w07-16-1024x768.jpg[/img[/URL]]
Τα κάθετα βοηθήματα που βλέπαμε πέρυσι γύρω από τους καθρέφτες έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω κι έχουν ψηλώσει, με τα στηρίγματα των καθρεπτών να βρίσκονται λίγο πιο κοντά στο σώμα του μονοθεσίου, την ώρα που τα pod wings και barge boards διατηρούν τον ίδιο σχεδιασμό με τους τελευταίους αγώνες της περσινής σεζόν.
Εντελώς διαφορετική είναι η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Το μέγεθος είναι μεγαλύτερο, ενώ το τριγωνικό περσινό σχήμα δεν υπάρχει πια. Επιπλέον, έχουν εξαφανιστεί και οι δύο εισαγωγές δίπλα στην κύρια που βλέπαμε πέρυσι, καθώς αυτές έχουν πλέον ενσωματωθεί στην κύρια, εκεί όπου υπάρχει ο κατάλληλος διαχωρισμός του αέρα για τα μηχανικά μέρη.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2016/02/W07-1-696x385.jpg[/img[/URL]]
Το μέγεθος των sidepods φαίνεται πως έχει μικρύνει, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα δεν έχει μεταβάλει τον σχεδιασμό του. Η πίσω ανάρτηση είναι ασφαλώς και φέτος pull-rod, ωστόσο βλέπουμε ότι το επάνω πτερύγιο της πίσω αεροτομής είναι διαφορετικό, με την παρουσία τριών «v», το ένα στο κέντρο και των άλλων δύο στις άκρες, μαζί με την αλλαγή στο monkey seat.
Στον σχεδόν έναν μήνα που μεσολαβεί μέχρι την Αυστραλία, οι μηχανικοί της Mercedes -όπως και όλων των ομάδων- θα αλλάξουν μερικά πράγματα στο μονοθέσιό τους, κυρίως σχεδιαστικά, γι’ αυτό και οι κάποιες εικόνες που έχουμε από τα εξαρτήματα του μονοθεσίου θα αλλάξουν μέχρι το πρώτο Grand Prix, στις 18-20 Μαρτίου.
http://[URL unfurl="true"]www.motornews.gr/wp-content/uploads/2016/02/mercedes-w07-16-2-1024x768.jpg[/img[/URL]]
η Mercedes έδωσε σήμερα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας W07. Το γερμανικό μονοθέσιο θα παρουσιαστεί επίσημα αύριο, στην πίστα της Βαρκελώνης λίγο πριν από τις δοκιμές, αλλά η ομάδα του Brackley θέλησε να διακόψει την αγωνία μας μία μέρα πριν.
Όπως συμβαίνει πάντα, το πρώτο που βλέπουμε είναι ο χρωματισμός του μονοθεσίου. Η W07 είναι πιο σκούρη από την W06, με το μαύρο να βρίσκεται σε μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου (κυρίως στα χαμηλότερα σημεία, στην εμπρός και πίσω αεροτομή, αλλά και γύρω από το κεφάλι του οδηγού), ενώ το γαλάζιο χρώμα της Petronas έχει επεκταθεί και μπροστά από τις εισαγωγές αέρα των sidepods.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.motornews.gr/wp-content/uploads/2016/02/mercedes-w07-16-3-1024x768.jpg[/img[/URL]]
Από τις φωτογραφίες, βλέπουμε ότι η νέα W07 δεν παρουσιάζει μεγάλες σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με την W06 των τελευταίων αγώνων. Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, το ρύγχος φαίνεται πανομοιότυπο με αυτό της W06, ενώ τα στοιχεία της εμπρός αεροτομής για την ώρα είναι ίδια με ό,τι υπήρχε στους περσινούς τελευταίους αγώνες.
Τα drake ducts συνεχίζουν να είναι ίδια, με το κύριο μέρος να βρίσκεται πίσω από το κάτω μέρος της εμπρός πτέρυγας. Η εμπρός ανάρτηση έχει ξανά διάταξη push-rod, όπως συμβαίνει και στη Ferrari SF16-H, με τις αεροδυναμικές λεπτομέρειες γύρω από τους εμπρός τροχούς να μην έχουν αλλάξει σχεδόν καθόλου από τον Νοέμβριο.
Οι εισαγωγές αέρα των sidepods δεν έχουν αλλάξει σχήμα, όμως ίσως να είναι ελαφρώς μικρότερες σε μέγεθος. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα που είχε η W06 για την κατάλληλη μορφοποίηση του αέρα ήταν πολλά. Αυτά κατά κύριο λόγο έχουν διατηρηθεί, όμως βλέπουμε ότι το παράλληλο με το έδαφος κομμάτι που ενώνεται με τα pod wings έχει κερδίσει λίγο ύψος, ενώ από κάτω βρίσκεται ένα μικρό αεροδυναμικό βοήθημα.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.motornews.gr/wp-content/uploads/2016/02/mercedes-w07-16-1024x768.jpg[/img[/URL]]
Τα κάθετα βοηθήματα που βλέπαμε πέρυσι γύρω από τους καθρέφτες έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω κι έχουν ψηλώσει, με τα στηρίγματα των καθρεπτών να βρίσκονται λίγο πιο κοντά στο σώμα του μονοθεσίου, την ώρα που τα pod wings και barge boards διατηρούν τον ίδιο σχεδιασμό με τους τελευταίους αγώνες της περσινής σεζόν.
Εντελώς διαφορετική είναι η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Το μέγεθος είναι μεγαλύτερο, ενώ το τριγωνικό περσινό σχήμα δεν υπάρχει πια. Επιπλέον, έχουν εξαφανιστεί και οι δύο εισαγωγές δίπλα στην κύρια που βλέπαμε πέρυσι, καθώς αυτές έχουν πλέον ενσωματωθεί στην κύρια, εκεί όπου υπάρχει ο κατάλληλος διαχωρισμός του αέρα για τα μηχανικά μέρη.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2016/02/W07-1-696x385.jpg[/img[/URL]]
Το μέγεθος των sidepods φαίνεται πως έχει μικρύνει, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα δεν έχει μεταβάλει τον σχεδιασμό του. Η πίσω ανάρτηση είναι ασφαλώς και φέτος pull-rod, ωστόσο βλέπουμε ότι το επάνω πτερύγιο της πίσω αεροτομής είναι διαφορετικό, με την παρουσία τριών «v», το ένα στο κέντρο και των άλλων δύο στις άκρες, μαζί με την αλλαγή στο monkey seat.
Στον σχεδόν έναν μήνα που μεσολαβεί μέχρι την Αυστραλία, οι μηχανικοί της Mercedes -όπως και όλων των ομάδων- θα αλλάξουν μερικά πράγματα στο μονοθέσιό τους, κυρίως σχεδιαστικά, γι’ αυτό και οι κάποιες εικόνες που έχουμε από τα εξαρτήματα του μονοθεσίου θα αλλάξουν μέχρι το πρώτο Grand Prix, στις 18-20 Μαρτίου.
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
καποτε ημουν κι εγω mclaren αλλα την αφησα για τη mercedes τωρα πια.
Το ίδιο κι εγώ και το έχω δηλώσει από το 2013 πριν τον πρώτο μας τίτλο!!
Εγώ μετά από χρόνια οπαδός της McLaren και του Hamilton τελευταία, φέτος είμαι με την Mercedes !
Επίσης βλέποντας την πάνω ψηφοφορία που έβαλε ο Cristiano η Mercedes παίρνει δεδομένα για τον κινητήρα από 8 μονοθέσια, η Ferrari το ίδιο, οι άλλοι με μόνο μια ομάδα ο καθένας έχουν μειονέκτημα στην εξέλιξη.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Είναι γεγονός ότι η Honda μειονεκτεί σε αυτόν τον τομέα, η έλλειψη χιλιομέτρων για την συλλογή δεδομένων δεν βοηθά τον ρυθμό ανάπτυξης. Σύμφωνα με τις φήμες ο κινητήρας εφέτος θα είναι ανταγωνιστικός αλλά τα προβλήματα αξιοπιστίας παραμένουν.
Σε ότι αφορά την Renault σε πρώτη φάση φαίνεται ότι εστίασε περισσότερο στην αξιοπιστία της κινητήριας μονάδας. Επίσης έχει 4 μονοθέσια στο grid καθώς η RedBull- TAG Heuer θα έχει κινητήρα Renault με άλλο όνομα και σύμφωνα με την συμβόλαιο που υπέγραψαν, θα έχουν ακριβώς το ίδιο spec κινητήρα με την εργοστασιακή ομάδα.
Σε ότι αφορά την Renault σε πρώτη φάση φαίνεται ότι εστίασε περισσότερο στην αξιοπιστία της κινητήριας μονάδας. Επίσης έχει 4 μονοθέσια στο grid καθώς η RedBull- TAG Heuer θα έχει κινητήρα Renault με άλλο όνομα και σύμφωνα με την συμβόλαιο που υπέγραψαν, θα έχουν ακριβώς το ίδιο spec κινητήρα με την εργοστασιακή ομάδα.
diabolo13
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Δεκ 2015
- Μηνύματα
- 102
- Κριτικές
- 4
- Like
- 44
- Πόντοι
- 1
Επισης -ανευ παρεξηγησεως- με τι κριτηρια εχει 60% ο Ραικο να παρει πρωταθλημα??
Περσι τον ματσουκωσε καλα ο Φετελ κ δεν ειανι κ στην 1η του νιοτη ο Ραικο...
Αγαπημενος ναι πρωταθλητης ξανα, δυσκολο, δεν εχει βγει τεοια βοτκα ακομη!
Aσε να ελπιζουμε στον αγαπημενο KIMI...με την εμπειρια και τωρα που εκανε οικογενεια και σοβαρευτηκε δειχνει να εχει παρει πολυ σοβαρα το ολο θεμα...
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.437
- Κριτικές
- 191
- Like
- 54.699
- Πόντοι
- 41.813
Το ίδιο κι εγώ και το έχω δηλώσει από το 2013 πριν τον πρώτο μας τίτλο!!
Επίσης βλέποντας την πάνω ψηφοφορία που έβαλε ο Cristiano η Mercedes παίρνει δεδομένα για τον κινητήρα από 8 μονοθέσια, η Ferrari το ίδιο, οι άλλοι με μόνο μια ομάδα ο καθένας έχουν μειονέκτημα στην εξέλιξη.
ελα ρε ομαδαρα.κι εγω τοτε πηρα μεταγραφη
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.437
- Κριτικές
- 191
- Like
- 54.699
- Πόντοι
- 41.813
φερε κ απο δω κανα μεζεδακι
Gatekeeper
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2015
- Μηνύματα
- 1.894
- Like
- 1.786
- Πόντοι
- 216
Ενδιαφέρουσες φαίνονται οι αλλαγές μπας και αλλάξει τίποτα.
Ελπίζω η φετεινή χρονιά να μην είναι βαρετή
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
Το πρωτάθλημα της F1 ξεκίνησε με τον καιρό να είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής καθώς η βροχή έπληξε και τις δύο ελεύθερες περιόδους δοκιμών της Παρασκευής. Ωστόσο ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες ο πρωταθλητής, Lewis Hamilton, κατάφερε να ξεχωρίσει και να βρεθεί στην κορυφή τόσο στο FP1 όσο και στο FP2. Ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας ήταν το 1:29,725 και σημειώθηκε με slick στο πρώτο σκέλος δοκιμών όταν ο καιρός έδωσε ένα πολύ μικρό παράθυρο για στεγνή οδήγηση στις ομάδες. Ο Hamilton εκμεταλλεύτηκε πλήρως αυτή την ευκαιρία κι έτσι έγραψε την ταχύτερη επίδοση.
Σε αντίθεση με τον Hamilton, ο Nico Rosberg ξεκίνησε πολύ άσχημα τη νέα χρονιά όταν έχασε τον έλεγχο της Mercedes του στο FP2 και στις μπαριέρες. Ο Γερμανός δοκίμαζε το νέο πολύ μικρό ρύγχος στην W07 το οποίο όμως καταστράφηκε.
Συνολικά η δράση ήταν περιορισμένη και στις δύο περιόδους με την Ferrari μάλιστα να κρατά τον Sebastian Vettel στα pit στο FP1.
Η βροχή θόλωσε τα πράγματα κι έτσι κανείς δεν κατάφερε να βγάλει συμπεράσματα για την κατάσταση των ομάδων. Η δράση συνεχίζεται με το FP3 στις 5:00 το πρωί του Σαββάτου κι ελπίζουμε πως ο καιρός θα επιτρέψει στις ομάδες να δοκιμάσουν με slick.
Αποτελέσματα
L.HAMILTON Mercedes 1:38.841
N.HULKENBERG Force India Mercedes 1:39.308
K.RAIKKONEN Ferrari 1:39.486
D.RICCIARDO Red Bull Renault 1:39.535
C.SAINZ Toro Rosso Ferrari 1:39.694
F.ALONSO McLaren Honda 1:39.895
J.BUTTON McLaren Honda 1:40.008
S.VETTEL Ferrari 1:40.761
S.PEREZ Force India Mercedes 1:41.256
D.KVYAT Red Bull Renault 1:42.411
E.GUTIERREZ Haas Ferrari 1:42.891
P.WEHRLEIN Manor Mercedes 1:43.401
R.GROSJEAN Haas Ferrari 1:43.731
R.HARYANTO Manor Mercedes 1:44.304
N.ROSBERG Mercedes 1:47.356
Σε αντίθεση με τον Hamilton, ο Nico Rosberg ξεκίνησε πολύ άσχημα τη νέα χρονιά όταν έχασε τον έλεγχο της Mercedes του στο FP2 και στις μπαριέρες. Ο Γερμανός δοκίμαζε το νέο πολύ μικρό ρύγχος στην W07 το οποίο όμως καταστράφηκε.
Συνολικά η δράση ήταν περιορισμένη και στις δύο περιόδους με την Ferrari μάλιστα να κρατά τον Sebastian Vettel στα pit στο FP1.
Η βροχή θόλωσε τα πράγματα κι έτσι κανείς δεν κατάφερε να βγάλει συμπεράσματα για την κατάσταση των ομάδων. Η δράση συνεχίζεται με το FP3 στις 5:00 το πρωί του Σαββάτου κι ελπίζουμε πως ο καιρός θα επιτρέψει στις ομάδες να δοκιμάσουν με slick.
Αποτελέσματα
L.HAMILTON Mercedes 1:38.841
N.HULKENBERG Force India Mercedes 1:39.308
K.RAIKKONEN Ferrari 1:39.486
D.RICCIARDO Red Bull Renault 1:39.535
C.SAINZ Toro Rosso Ferrari 1:39.694
F.ALONSO McLaren Honda 1:39.895
J.BUTTON McLaren Honda 1:40.008
S.VETTEL Ferrari 1:40.761
S.PEREZ Force India Mercedes 1:41.256
D.KVYAT Red Bull Renault 1:42.411
E.GUTIERREZ Haas Ferrari 1:42.891
P.WEHRLEIN Manor Mercedes 1:43.401
R.GROSJEAN Haas Ferrari 1:43.731
R.HARYANTO Manor Mercedes 1:44.304
N.ROSBERG Mercedes 1:47.356
LanciaRallye037
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 774
- Κριτικές
- 42
- Like
- 2.609
- Πόντοι
- 5.196
Ας ελπίσουμε φέτος να έχουμε θέαμα και να πάμε καλά σαν ομάδα.
Εκτός απο ΟΤΕ, θα έχει και μετάδοση η ΕΡΤ φέτος.
Εκτός απο ΟΤΕ, θα έχει και μετάδοση η ΕΡΤ φέτος.
LanciaRallye037
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 774
- Κριτικές
- 42
- Like
- 2.609
- Πόντοι
- 5.196
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 19K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 81K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K