You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 212K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
glove
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 536
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
γιατι και εγω νιωθω το ιδιο??? ημαρτον ολα υπερ του ειναι.πρεπει να φαγε πολλες καταρες απο ολο τον πλανητη για την κολοφαρδια του και στο τελος του εμεινε το μονοθεσιο.στον επομενο αγωνα για να κερδισει ο φετελ, παιζει να σκασει κανας μετεωριτης στην πιστα....
αλλα απο οτι φαινεται παει και για το τεταρτο ολα μα ολα λειτουργουν υπερ του.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=16pt]9ος αγώνας της σεζόν 5-7 Ιουλίου στην Γερμανία και στην πίστα του Nürburgring.[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/upload/nuerburgring2009/Nuerburgring_Panorama.jpg[/img[/URL]]
Το Γερμανικό Grand Prix φέτος φιλοξενείται στο Nurburgring, ακολουθώντας την απόφαση της εναλλαγής ανάμεσα σε αυτήν την πίστα και το Hockenheim ανά έτος, μιας λύσης στην οποία κατέληξαν οι διοργανωτές για να εξασφαλίσουν την οικονομική βιωσιμότητα του αγώνα.
Η Γερμανία ήταν από τις πρώτες χώρες στις οποίες άνθισε η αυτοκίνηση, ωστόσο το 1950 - πρώτη χρονιά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 – δεν φιλοξένησε αγώνα λόγω του «εμπάργκο» που είχε επιβληθεί στη Γερμανία μετα τον πολεμο για τις συμμετοχές της σε διεθνείς αγώνες.
Όμως, από την επόμενη χρονιά και μέχρι σήμερα το Γερμανικό Grand Prix δίνει το παρών. (Το 1995 και το 2007 οι αγώνες ειχαν διεξαχθεί στην πίστα του Nurburgring με το όνομα: “Ευρωπαϊκό Grand Prix”,ενώ το 1960 στον αγώνα συμμετείχαν μόνο μονοθέσια της Formula 2).
Με το πέρασμα των χρόνων η απλή χάραξη της διαδρομής και οι μεγάλες ταχύτητες έφεραν πολλές αντιδράσεις. Το 1970 βρίσκει τους πιλότους να ζητούν βελτιώσεις για την ασφάλεια και στη μεγάλη διαδρομή του Nurburgring, και έτσι ο αγώνας διεξάγεται στο Hockenheimring.
Επιστρέφει την επόμενη χρονιά αλλά το ατύχημα του Niki Lauda το 1976 βάζει οριστικά ταφόπλακα στην ιστορική διαδρομή και η μόνιμη μετακόμιση στο Hockenheimring είναι γεγονός.
[img]http://static.pagenstecher.de/uploads/2/28/28f/28f7/Nordschleife_4.jpg
Μπορεί η ασφάλεια να προείχε αλλά όλοι οι πιλότοι παραδέχονταν πως κάθε γύρος ήταν μία ξεχωριστή δοκιμασία, και οι ικανότεροι πιλότοι είχαν την ευκαιρία τους να «δαμάσουν» το θηρίο των 174 στροφών (πριν το 1974). Ο Phil Hill ήταν ο πρώτος που κατάφερε να ολοκληρώσει έναν γύρο σε λιγότερο από εννιά λεπτά το 1961 ενώ οι Juan Manuel Fangio, Stirling Moss, Jim Clark και Jackie Steward κατάφεραν να συνδέσουν το όνομά τους με την πίστα κάνοντας εκπληκτικούς αγώνες.
Ο σχεδιασμός της πίστας ήταν πολύ γρήγορος καθώς είχε μόλις ένα μικρό αργό κομμάτι πριν τα μονοθέσια δοκιμάσουν τους κινητήρες τους στις τεράστιες ευθείες που εκτείνονταν μέσα στο πυκνό δάσος. Όλα αυτά συνέβαιναν μέχρι το 2002, όταν ο Herman Tilke πήρε το αρχιτεκτονικό του «πενάκι» και επανασχεδίασε την πίστα ούτως ώστε να προσφέρει περισσότερο θέαμα με μεγαλύτερη ασφάλεια και, εν μέρει, τα κατάφερε. Η εξάπλωση του αθλήματος σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υδρογείου δεν άφησε ανεπηρέαστο ούτε τον αγώνα της Γερμανίας και έτσι το 2006 αποφασίστηκε πως ο αγώνας θα «μοιράζεται» μεταξύ Hockenheimring και Nurburgring, στη νέα του μικρότερη έκδοση φυσικά:
http://[URL unfurl="true"]www.racingblog.de/wordpress/wp-content/uploads/2011/07/03_Luftaufnahme_Grand-Prix-Strecke_Copyright_Nuerburgring_Automotive_GmbH.jpg[/img[/URL]]
Πέρα όμως από την ιστορία υπάρχει το παρόν. Στη γερμανική πίστα οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους δύο ζώνες ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS, η πρώτη μετά την στροφή 11 και η δεύτερη μετά την στροφή 15 στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.
[img]http://i.imgbox.com/abgLxgfq.jpg
Γύροι Αγώνα: 60
Μήκος γύρου: 5.148
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.623
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:29.468 από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με Ferrari
Νικητής 2011: Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2011 : 1:34.302 Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
Pole position 2011: 1:30.079 Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull)
http://[URL unfurl="true"]www.gtspirit.com/wp-content/uploads/2013/06/2012_f1_tyres_pirelli2.jpg[/img[/URL]]
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκονται τα ελαστικά της Pirelli. Μετά τα θεαματικά κλαταρίσματα στο Silverstone ήταν επιτακτική η ανάγκη να ληφθούν άμεσα μέτρα και αυτό έκανε η Pirelli. Στο GP Γερμανίας θα χρησιμοποιηθούν πίσω ελαστικά που θα έχουν σκελετό από κέβλαρ (και όχι από ατσάλι όπως τα φετινά) που δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά στις ελεύθερες δοκιμές του GP Καναδά. Δεν θα επιτρέπεται στις ομάδες να αλλάζουν πλευρά στα ελαστικά και θα υπάρχουν αυστηρά όρια στις πιέσεις των ελαστικών και στις γωνίες κάμπερ των μονοθεσίων. Οι γόμες που θα φέρει η Pirelli στo Nurburgring είναι η μεσαία (P Zero White) και η μαλακή (P Zero Yellow).
Ο καιρός στην περιοχή του Eifel που βρίσκεται το σιρκουί του Nurburgring είναι συνήθως άστατος, υπάρχει πιθανότητα βροχής την Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές αλλά η πρόγνωση για το Σαββατοκύριακο είναι ηλιοφάνεια με θερμοκρασία κοντά στους 25 βαθμούς Κελσίου.
Ο αγώνας της Κυριακής θα μεταδωθει live από τον Alpha TV στις 15:00, ενώ όπως πάντα ο OTE TV εκτός από τον αγώνα μεταδίδει και τα ελεύθερα δοκιμαστικά και τον αγώνα κατάταξης του Σαββάτου.
[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/18600/18669.jpg
http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/upload/nuerburgring2009/Nuerburgring_Panorama.jpg[/img[/URL]]
Το Γερμανικό Grand Prix φέτος φιλοξενείται στο Nurburgring, ακολουθώντας την απόφαση της εναλλαγής ανάμεσα σε αυτήν την πίστα και το Hockenheim ανά έτος, μιας λύσης στην οποία κατέληξαν οι διοργανωτές για να εξασφαλίσουν την οικονομική βιωσιμότητα του αγώνα.
Η Γερμανία ήταν από τις πρώτες χώρες στις οποίες άνθισε η αυτοκίνηση, ωστόσο το 1950 - πρώτη χρονιά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 – δεν φιλοξένησε αγώνα λόγω του «εμπάργκο» που είχε επιβληθεί στη Γερμανία μετα τον πολεμο για τις συμμετοχές της σε διεθνείς αγώνες.
Όμως, από την επόμενη χρονιά και μέχρι σήμερα το Γερμανικό Grand Prix δίνει το παρών. (Το 1995 και το 2007 οι αγώνες ειχαν διεξαχθεί στην πίστα του Nurburgring με το όνομα: “Ευρωπαϊκό Grand Prix”,ενώ το 1960 στον αγώνα συμμετείχαν μόνο μονοθέσια της Formula 2).
Με το πέρασμα των χρόνων η απλή χάραξη της διαδρομής και οι μεγάλες ταχύτητες έφεραν πολλές αντιδράσεις. Το 1970 βρίσκει τους πιλότους να ζητούν βελτιώσεις για την ασφάλεια και στη μεγάλη διαδρομή του Nurburgring, και έτσι ο αγώνας διεξάγεται στο Hockenheimring.
Επιστρέφει την επόμενη χρονιά αλλά το ατύχημα του Niki Lauda το 1976 βάζει οριστικά ταφόπλακα στην ιστορική διαδρομή και η μόνιμη μετακόμιση στο Hockenheimring είναι γεγονός.
[img]http://static.pagenstecher.de/uploads/2/28/28f/28f7/Nordschleife_4.jpg
Μπορεί η ασφάλεια να προείχε αλλά όλοι οι πιλότοι παραδέχονταν πως κάθε γύρος ήταν μία ξεχωριστή δοκιμασία, και οι ικανότεροι πιλότοι είχαν την ευκαιρία τους να «δαμάσουν» το θηρίο των 174 στροφών (πριν το 1974). Ο Phil Hill ήταν ο πρώτος που κατάφερε να ολοκληρώσει έναν γύρο σε λιγότερο από εννιά λεπτά το 1961 ενώ οι Juan Manuel Fangio, Stirling Moss, Jim Clark και Jackie Steward κατάφεραν να συνδέσουν το όνομά τους με την πίστα κάνοντας εκπληκτικούς αγώνες.
Ο σχεδιασμός της πίστας ήταν πολύ γρήγορος καθώς είχε μόλις ένα μικρό αργό κομμάτι πριν τα μονοθέσια δοκιμάσουν τους κινητήρες τους στις τεράστιες ευθείες που εκτείνονταν μέσα στο πυκνό δάσος. Όλα αυτά συνέβαιναν μέχρι το 2002, όταν ο Herman Tilke πήρε το αρχιτεκτονικό του «πενάκι» και επανασχεδίασε την πίστα ούτως ώστε να προσφέρει περισσότερο θέαμα με μεγαλύτερη ασφάλεια και, εν μέρει, τα κατάφερε. Η εξάπλωση του αθλήματος σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υδρογείου δεν άφησε ανεπηρέαστο ούτε τον αγώνα της Γερμανίας και έτσι το 2006 αποφασίστηκε πως ο αγώνας θα «μοιράζεται» μεταξύ Hockenheimring και Nurburgring, στη νέα του μικρότερη έκδοση φυσικά:
http://[URL unfurl="true"]www.racingblog.de/wordpress/wp-content/uploads/2011/07/03_Luftaufnahme_Grand-Prix-Strecke_Copyright_Nuerburgring_Automotive_GmbH.jpg[/img[/URL]]
Πέρα όμως από την ιστορία υπάρχει το παρόν. Στη γερμανική πίστα οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους δύο ζώνες ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS, η πρώτη μετά την στροφή 11 και η δεύτερη μετά την στροφή 15 στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.
[img]http://i.imgbox.com/abgLxgfq.jpg
Γύροι Αγώνα: 60
Μήκος γύρου: 5.148
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.623
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:29.468 από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με Ferrari
Νικητής 2011: Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2011 : 1:34.302 Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
Pole position 2011: 1:30.079 Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull)
http://[URL unfurl="true"]www.gtspirit.com/wp-content/uploads/2013/06/2012_f1_tyres_pirelli2.jpg[/img[/URL]]
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκονται τα ελαστικά της Pirelli. Μετά τα θεαματικά κλαταρίσματα στο Silverstone ήταν επιτακτική η ανάγκη να ληφθούν άμεσα μέτρα και αυτό έκανε η Pirelli. Στο GP Γερμανίας θα χρησιμοποιηθούν πίσω ελαστικά που θα έχουν σκελετό από κέβλαρ (και όχι από ατσάλι όπως τα φετινά) που δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά στις ελεύθερες δοκιμές του GP Καναδά. Δεν θα επιτρέπεται στις ομάδες να αλλάζουν πλευρά στα ελαστικά και θα υπάρχουν αυστηρά όρια στις πιέσεις των ελαστικών και στις γωνίες κάμπερ των μονοθεσίων. Οι γόμες που θα φέρει η Pirelli στo Nurburgring είναι η μεσαία (P Zero White) και η μαλακή (P Zero Yellow).
Ο καιρός στην περιοχή του Eifel που βρίσκεται το σιρκουί του Nurburgring είναι συνήθως άστατος, υπάρχει πιθανότητα βροχής την Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές αλλά η πρόγνωση για το Σαββατοκύριακο είναι ηλιοφάνεια με θερμοκρασία κοντά στους 25 βαθμούς Κελσίου.
Ο αγώνας της Κυριακής θα μεταδωθει live από τον Alpha TV στις 15:00, ενώ όπως πάντα ο OTE TV εκτός από τον αγώνα μεταδίδει και τα ελεύθερα δοκιμαστικά και τον αγώνα κατάταξης του Σαββάτου.
[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/18600/18669.jpg
gian31
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 207
- Κριτικές
- 11
- Like
- 611
- Πόντοι
- 991
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκονται τα ελαστικά της Pirelli. Μετά τα θεαματικά κλαταρίσματα στο Silverstone ήταν επιτακτική η ανάγκη να ληφθούν άμεσα μέτρα και αυτό έκανε η Pirelli. Στο GP Γερμανίας θα χρησιμοποιηθούν πίσω ελαστικά που θα έχουν σκελετό από κέβλαρ (και όχι από ατσάλι όπως τα φετινά) που δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά στις ελεύθερες δοκιμές του GP Καναδά. Δεν θα επιτρέπεται στις ομάδες να αλλάζουν πλευρά στα ελαστικά και θα υπάρχουν αυστηρά όρια στις πιέσεις των ελαστικών και στις γωνίες κάμπερ των μονοθεσίων. Οι γόμες που θα φέρει η Pirelli στo Nurburgring είναι η μεσαία (P Zero White) και η μαλακή (P Zero Yellow).
Θα περίμενε κάποιος μετά τα κλαταρίσματα να υπάρχει ολοκληρωτικός επανασχεδιασμός των ελαστικών, αν και όπως δήλωσε ο Χόρνερ η Φεράρι δεν τον θέλει.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Θα περίμενε κάποιος μετά τα κλαταρίσματα να υπάρχει ολοκληρωτικός επανασχεδιασμός των ελαστικών, αν και όπως δήλωσε ο Χόρνερ η Φεράρι δεν τον θέλει.
Η Pirelli αναγνώρισε τις ευθύνες της για τα περιστατικά στο SilverStone αλλά ξεκαθάρισε ότι τα ελαστικά που παρείχε ήταν απολύτως ασφαλή αν χρησιμοποιούνταν σωστά. Στις προσπάθεια τους όμως οι ομάδες να πάρουν πλεονέκτημα από την φθορά άλλαξαν πλευρά στα ελαστικά, κατέβασαν τις πιέσεις και χρησιμοποίησαν ακραία όρια στις γωνίες κάμπερ.
Τα συμπεράσματα της Ιταλικής εταιρείας:
1. Τα ελαστικά που αστόχησαν είχαν τοποθετηθεί με λάθος φορά. Τα φετινά πίσω ελαστικά της Pirelli έχουν ασύμμετρη δομή πράγμα και η κάθε τους πλευρά που είναι ορισμένη έχει διαφορετική διαμόρφωση για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων τιμών εσωτερικών και εξωτερικών φορτίσεων. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά μπορούν να τοποθετηθούν μόνο στην πλευρά του μονοθεσίου για την οποία προορίζονται, το αριστερό ελαστικό πρέπει να τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά και το δεξιό στη δεξιά. Στην περίπτωση των Χάμιλτον, Μάσα, Βερν και Πέρεζ είχε τοποθετηθεί το αριστερό δεξιά και το δεξιό αριστερά.
2. Χρησιμοποιήθηκαν πιέσεις πιο χαμηλές από τις ενδεδειγμένες πράγμα που έφερε τα ελαστικά σε απρόβλεπτα υψηλές καταπονήσεις.
3. Χρησιμοποιήθηκαν ακραίες γωνίες κάμπερ.
4. Η σχεδίαση των κερμπ σε συνδυασμό με την επιθετική οδήγηση στη στροφή 4 οδήγησε σε τραυματισμό του πίσω αριστερά ελαστικού.
Για τον αγώνα της Γερμανίας απαγορεύεται να τοποθετούνται τα ελαστικά σε λάθος πλευρά, ενώ έδωσε ξεκάθαρες οδηγίες για την ελάχιστη πίεση των ελαστικών και τη σταθερή πίεση λειτουργίας.
Έχει ζητήσει επίσης να οριστεί ειδικός τεχνικός έφορος από τη FIA που να ελέγχει πιέσεις και γωνίες κάμπερ ώστε αυτές να μην υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο όριο.
Από το Ουγγρικό GP θα υιοθετηθούν νέα ελαστικά χωρίς ορισμένη φορά, θα μπορούν δηλαδή οι ομάδες να τα χρησιμοποιούν από όποια πλευρά θέλουν.
Θα έχουν ιμάντα από κέβλαρ αλλά το πέλμα θα είναι με τις φετινές γόμες.
Πρόκειται για συνδυασμό των ελαστικών του 2012 και του 2013.
Αυτός ο νέος τύπος θα δοκιμαστεί πρώτα στο SilverStone 17-19 Ιουλίου.
Στις δοκιμές μπορούν να συμμετέχουν οι επίσημοι οδηγοί των ομάδων, ενώ δεν πάρει μέρος η Mercedes, αφού αποδέχτηκε την απόφαση του Διαιτητικού Δικαστηρίου μετά τις «μυστικές» δοκιμές που έκαναν το Μάιο στη Βαρκελώνη.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Ακόμα μια pole position για την Mercedes και τον Λιούις Χάμιλτoν στην πίστα Νίρμπουργκρινγκ της Γερμανίας.
Οι 2 Red Bull θα είναι αύριο στην εκκίνηση πίσω του, ενώ ακλουθούν οι 2 Lotus.
Η κακή στρατηγική της Mercedes – προσπαθώντας να φυλάξει μαλακή γόμα για την μάχη της pole - άφησε τον Ρόσμπεργκ εκτός του Q3 και αύριο θα εκκινήσει 11ος!
Αναπάντεχη στρατηγική από τις Ferrari στην μάχη της pole. Επέλεξαν να εκκινήσουν αύριο με την μέση γόμα η οποία στον Q3 τους έδωσε την 7η και 8η θέση.
Αναλυτικά η σειρά στον αγώνα κατάταξης :
gian31
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 207
- Κριτικές
- 11
- Like
- 611
- Πόντοι
- 991
Αναπάντεχη στρατηγική από τις Ferrari στην μάχη της pole. Επέλεξαν να εκκινήσουν αύριο με την μέση γόμα η οποία στον Q3 τους έδωσε την 7η και 8η θέση.
Δηλαδή για πόσα πιτ στοπ τις βλέπεις φίλος αν ξεκινήσουν με την μεση ??
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 16
Εγώ θα παίξω 10 ευρώ το 1-2 της φερράρι, δε ξέρεις ποτέ μπορεί να κάνω τσάμπα διακοπές.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Δηλαδή για πόσα πιτ στοπ τις βλέπεις φίλος αν ξεκινήσουν με την μεση ??
Νομίζω ότι σχεδόν όλοι θα πάνε σε στρατηγική 2 pit stops είτε ξεκινήσουν με την μεσαία γόμα είτε με την μαλακή γόμα.
Ένα δεν βγαίνει με τίποτα, ενώ τρίτο θα κάνει κάποιος μόνο αν η ασυνήθιστα υψηλή για Γερμανία θερμοκρασία φθείρει υπερβολικά τα ελαστικά. Για αύριο αναμένεται θερμοκρασία 25 βαθμών στην αέρα και 43 στο οδόστρωμα.
3 θα μπορούσε να είναι μόνο καλή στρατηγική για τον Ρόσμπεργκ που έχει 2 αχρησιμοποίητα σετ μαλακής γόμας.
Τώρα στην Ferrari προφανώς έβλεπαν ότι δεν μπορούν να πάρουν καλύτερη θέση από την 5η και προτίμησαν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Θα έχουν φρέσκο σετ μαλακής που αργότερα με άδειο ντεπόζιτο θα δίνει πολύ γρήγορους χρόνους και αν βγει αυτοκίνητο ασφαλείας παίρνουν πλεονέκτημα. Αλλιώς…
... σε σύσκεψη για απόδοση ευθυνών!!
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
Ακόμα μια pole position για την Mercedes και τον Λιούις Χάμιλτoν στην πίστα Νίρμπουργκρινγκ της Γερμανίας.
Του χρεωστάει η τύχη μια νίκη!!!
Νομίζω ότι σχεδόν όλοι θα πάνε σε στρατηγική 2 pit stops είτε ξεκινήσουν με την μεσαία γόμα είτε με την μαλακή γόμα.
Ένα δεν βγαίνει με τίποτα, ενώ τρίτο θα κάνει κάποιος μόνο αν η ασυνήθιστα υψηλή για Γερμανία θερμοκρασία φθείρει υπερβολικά τα ελαστικά. Για αύριο αναμένεται θερμοκρασία 25 βαθμών στην αέρα και 43 στο οδόστρωμα.
Μην γράφεις τέτοια ρε παίκτη μην έχουμε πάλι κάνα κλατάρισμα!!!
3 θα μπορούσε να είναι μόνο καλή στρατηγική για τον Ρόσμπεργκ που έχει 2 αχρησιμοποίητα σετ μαλακής γόμας.
Από την 11 θέση δύσκολα όποια στρατηγική και να διαλέξει.
:S
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Από την 11 θέση δύσκολα όποια στρατηγική και να διαλέξει.
:S
Προφανώς ρε τύπε δεν εννοούσα για νίκη, μιλούσα για καλό πλασάρισμα, για παραπάνω μόνο σε αυτοκίνητο ασφαλείας ελπίζει κι αυτός!
Μην γράφεις τέτοια ρε παίκτη μην έχουμε πάλι κάνα κλατάρισμα!!!
Για φθορά έγραψα όχι για κλατάρισμα!
Έγραψα αναλυτικά χθες ότι η Pirelli πήρε μέτρα για να μην επαναληφτούν τα προβλήματα των αστοχιών που παρατηρήθηκαν στο Σίλβερστοουν:
Υιοθετήθηκε ιμάντας από κέβλαρ στο σκελετό των πίσω ελαστικών
Οριοθετήθηκαν οι πιέσεις, η αρνητική γωνία κάμπερ και η χρήση των ελαστικών με βάση τη φορά.
Η FIA όρισε τεχνικό έφορο που ελέγχει να μην τοποθετείται το αριστερό ελαστικό δεξιά και το δεξιό ελαστικό αριστερά.
Ελέγχει επίσης τις γωνίες κάμπερ δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερες των 4 μοιρών εμπρός και 2,5 μοιρών πίσω, ενώ οι πιέσεις των ελαστικών δεν πρέπει να είναι χαμηλότερες των 16psi πριν το ξεκίνημα της προσπάθειας.
[size=15pt]Συμπέρασμα: Ο Χάμιλτον δεν κινδυνεύει με κλατάρισμα![/size]
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Domenicali -"We took a decision thinking only to the race" Anyway we've a competitive car, as you can see from Q2 results"
Αν δεν του κάτσει την Δευτέρα θα δίνει εξηγήσεις!
gian31
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 207
- Κριτικές
- 11
- Like
- 611
- Πόντοι
- 991
Αισιόδοξος ο Αλόνσο! :-
Και εμείς το ίδιο τελευταία πίσω ξεκίνα αλλά στο τέλος κάτι βρίσκει και πάει βάθρο!
Το μόνο κακό είναι ο Φετελ που είναι μπροστά.
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
Πρόβλημα στο μονοθέσιο του Χάμιλτον
www.sport-fm.gr/article/problima-sto-monothesio-tou-xamilton/686366]http://www.sport-fm.gr/article/problima-sto-monothesio-tou-xamilton/686366[/url]
www.sport-fm.gr/article/problima-sto-monothesio-tou-xamilton/686366]http://www.sport-fm.gr/article/problima-sto-monothesio-tou-xamilton/686366[/url]
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K