Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=20pt]8ος αγώνας της σεζόν 28-30 Ιουνίου στο Σίλβερστοουν.[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.feedbackferret.com/wp-content/uploads/2012/11/silverstone.jpg[/img[/URL]]
Μετά από διακοπή 3 βδομάδων το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται στην ιστορική πίστα του Σίλβερστοουν, ένα παλιό στρατιωτικό αεροδρόμιο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στο οποίο διοργανώθηκε ο πρώτος αγώνας F1 στην σύγχρονη ιστορία του θεσμού το 1950 με νικητή το Νίνο Φαρίνα με Alfa Romeo.
Στην ίδια πίστα το 1951, σημειώθηκε η πρώτη νίκη στην F1 για την Ferrari με τον Αργεντινό Χοσέ Φροιλάιν Γκονζάλες.
Από το 1950 γίνετε ανελλιπώς grand prix στην Βρετανία, όπως και στην Ιταλία, το Βελγίο και το Mονακό.
[img]http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02171/silv-classic_2171769b.jpg
Το Σίλβερστοουν έχει φιλοξενήσει 46 από τα 63 Βρετανικά grand prix, ενώ βρίσκεται ανελλιπώς στο καλεντάρι από το 1987.
Η διαδρομή του αγώνα έχει αλλάξει αρκετές φορές όλα αυτά τα χρόνια, ξεκινώντας από την περιμετρική πίστα στα 2 πρώτα χρόνια της διεξαγωγής του. Τα επόμενα 35 χρόνια η διαδρομή παρέμεινε αναλλοίωτη. Το 1975 όμως προστέθηκε ένα chicane έτσι ώστε να περιορίσει την ταχύτητα των μονοθεσίων στη Woodcote, στη συνέχεια όμως αφαιρέθηκε και τοποθετήθηκε ένα άλλο chicane στην Bridge. Το 1991, η πίστα επανασχεδιάστηκε και όλες οι στροφές, εκτός της Woodcote και της Abbey, άλλαξαν. Οι Becketts, Vale, Priory και Luffield ήταν οι νέες στροφές που προστέθηκαν στη διαδρομή.
Οι αλλαγές συνεχίστηκαν κατά τη διάρκεια των ετών, προτού φτάσουμε στη μεγάλη αλλαγή που έγινε στην πίστα το 2010. Η διαδρομή από την -παλιά- γραμμή εκκίνησης/τερματισμού μέχρι την Abbey είναι η ίδια, εκεί όμως αρχίζει το νέο κομμάτι το οποίο είναι αρκετά σφιχτό, στρίβοντας δεξιά για την αριστερή Farm, στη συνέχεια ακολουθεί η αριστερή Loop και η επίσης αριστερή Aintree, που οδηγεί στην ευθεία Wellington. Στο τέλος της ευθείας βρίσκεται το παλιό κομμάτι με την Brookland και τη Luffield, που οδηγούν στην τελική ευθεία.
Το 2011 αλλαξε το σημείο εκκίνησης, που έχει μεταφερθεί στην ευθεία πριν από την Abbey, η οποία πλέον είναι η πρώτη στροφή της πίστας. Εκεί χτίστηκε το εντυπωσιακό Wing, που στεγάζει τα γκαράζ των ομάδων. Αλλαγές έχουν γίνει και στις κερκίδες, οι οποίες έχουν μετακινηθεί πιο κοντά στην πίστα, ώστε να υπάρχει όσο το δυνατό μεγαλύτερη επαφή του κόσμου με τη δράση. Επίσης έχουν δημιουργηθεί τεχνητοί λόφοι στο νέο κομμάτι της πίστας δίνοντας σε περισσότερο κόσμο την ευκαιρία να βρεθεί στην πίστα.
Μόνο 2 από τους 22 πιλότους που θα εκκινήσουν στον αγώνα έχουν πάνω από μια νίκη στο Σίλβερστον, οι Αλόνσο (2006, 2011) και Γουέμπερ (2010, 2012). Από μια νίκη έχουν οι Φέτελ (2009), Ράικονεν (2007) και Χάμιλτον (2008). Ο οδηγός της Mercedes είναι και ο τελευταίος Βρετανός νικητής.
Το σιρκουί αποτελείται από 18 στροφές, 10 με δεξιά φορά και οι υπόλοιπες οχτώ αριστερόστροφες, οι οποίες ταλαιπωρούν αρκετά τους πιλότους καθώς δέχονται δυνάμεις μέχρι και 5G.
Οι απαιτήσεις της ανανεωμένης πίστας του Σίλβερστον διαφέρουν σημαντικά απ’ αυτές των δυο τελευταίων αγώνων. Υπάρχουν πολύ γρήγορες καμπές, σε επτά απ’ αυτές η ταχύτητα διέλευσης ξεπερνά τα 250km/h.
Τα μονοθέσια αποκτούν τη μέγιστη ταχύτητα στην ευθεία πριν την έβδομη στροφή, όπου οι πιλότοι αγγίζουν τα 301 χιλιόμετρα την ώρα με έβδομη στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η όγδοη στροφή είναι το πιο αργό σημείο της πίστας, καθώς οι πιλότοι με δευτέρα στο κιβώτιο τρέχουν με 95 χιλιόμετρα την ώρα.
Καθοριστικό ρόλο παίζουν η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου αλλά και το ζύγισμα του, ώστε να αλλάζει με ακρίβεια, κατεύθυνση. Δεν υπάρχουν μεγάλες ευθείες γι’ αυτό οι μηχανικοί επιλέγουν μεγάλη κλίση στα στοιχεία της πίσω αεροτομής, μεγιστοποιώντας την κάθετη δύναμη. Το DRS θα χρησιμοποιείται σε δυο προκαθορισμένα σημεία, μετά τις στροφές 5 και 14.
Γύροι Αγώνα: 52
Μήκος γύρου: 5.891
Χιλιόμετρα αγώνα: 306.198
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:34.661 από τον Κίμι Ράικονεν το 2012 με Lotus.
Νικητής 2012: Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 : 1:34.661 Κίμι Ράικονεν ( Lotus).
Pole position 2012: 1:51.746 (με βροχή) Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari )
Η Pirelli αντιμετώπισε συντηρητικά τον αγώνα, μετά από την κριτική για την φθορά των ελαστικών, και έφερε στην Βρετανία την σκληρή γόμα (P Zero Orange) και τη μεσαία γόμα (P Zero White) και αναμένει αγώνα 2 pit stop.
Ο καιρός αναμένεται καλός για Αγγλία.
Παρότι σήμερα στα ελεύθερα δοκιμαστικά υπήρχε βροχή, η πρόβλεψη για το σαββατοκύριακο είναι μερική ηλιοφάνεια και θερμοκρασία κοντά στους 22 βαθμούς Κελσίου.
http://[URL unfurl="true"]www.feedbackferret.com/wp-content/uploads/2012/11/silverstone.jpg[/img[/URL]]
Μετά από διακοπή 3 βδομάδων το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται στην ιστορική πίστα του Σίλβερστοουν, ένα παλιό στρατιωτικό αεροδρόμιο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στο οποίο διοργανώθηκε ο πρώτος αγώνας F1 στην σύγχρονη ιστορία του θεσμού το 1950 με νικητή το Νίνο Φαρίνα με Alfa Romeo.
Στην ίδια πίστα το 1951, σημειώθηκε η πρώτη νίκη στην F1 για την Ferrari με τον Αργεντινό Χοσέ Φροιλάιν Γκονζάλες.
Από το 1950 γίνετε ανελλιπώς grand prix στην Βρετανία, όπως και στην Ιταλία, το Βελγίο και το Mονακό.
[img]http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02171/silv-classic_2171769b.jpg
Το Σίλβερστοουν έχει φιλοξενήσει 46 από τα 63 Βρετανικά grand prix, ενώ βρίσκεται ανελλιπώς στο καλεντάρι από το 1987.
Η διαδρομή του αγώνα έχει αλλάξει αρκετές φορές όλα αυτά τα χρόνια, ξεκινώντας από την περιμετρική πίστα στα 2 πρώτα χρόνια της διεξαγωγής του. Τα επόμενα 35 χρόνια η διαδρομή παρέμεινε αναλλοίωτη. Το 1975 όμως προστέθηκε ένα chicane έτσι ώστε να περιορίσει την ταχύτητα των μονοθεσίων στη Woodcote, στη συνέχεια όμως αφαιρέθηκε και τοποθετήθηκε ένα άλλο chicane στην Bridge. Το 1991, η πίστα επανασχεδιάστηκε και όλες οι στροφές, εκτός της Woodcote και της Abbey, άλλαξαν. Οι Becketts, Vale, Priory και Luffield ήταν οι νέες στροφές που προστέθηκαν στη διαδρομή.
Οι αλλαγές συνεχίστηκαν κατά τη διάρκεια των ετών, προτού φτάσουμε στη μεγάλη αλλαγή που έγινε στην πίστα το 2010. Η διαδρομή από την -παλιά- γραμμή εκκίνησης/τερματισμού μέχρι την Abbey είναι η ίδια, εκεί όμως αρχίζει το νέο κομμάτι το οποίο είναι αρκετά σφιχτό, στρίβοντας δεξιά για την αριστερή Farm, στη συνέχεια ακολουθεί η αριστερή Loop και η επίσης αριστερή Aintree, που οδηγεί στην ευθεία Wellington. Στο τέλος της ευθείας βρίσκεται το παλιό κομμάτι με την Brookland και τη Luffield, που οδηγούν στην τελική ευθεία.
Το 2011 αλλαξε το σημείο εκκίνησης, που έχει μεταφερθεί στην ευθεία πριν από την Abbey, η οποία πλέον είναι η πρώτη στροφή της πίστας. Εκεί χτίστηκε το εντυπωσιακό Wing, που στεγάζει τα γκαράζ των ομάδων. Αλλαγές έχουν γίνει και στις κερκίδες, οι οποίες έχουν μετακινηθεί πιο κοντά στην πίστα, ώστε να υπάρχει όσο το δυνατό μεγαλύτερη επαφή του κόσμου με τη δράση. Επίσης έχουν δημιουργηθεί τεχνητοί λόφοι στο νέο κομμάτι της πίστας δίνοντας σε περισσότερο κόσμο την ευκαιρία να βρεθεί στην πίστα.
Μόνο 2 από τους 22 πιλότους που θα εκκινήσουν στον αγώνα έχουν πάνω από μια νίκη στο Σίλβερστον, οι Αλόνσο (2006, 2011) και Γουέμπερ (2010, 2012). Από μια νίκη έχουν οι Φέτελ (2009), Ράικονεν (2007) και Χάμιλτον (2008). Ο οδηγός της Mercedes είναι και ο τελευταίος Βρετανός νικητής.
Το σιρκουί αποτελείται από 18 στροφές, 10 με δεξιά φορά και οι υπόλοιπες οχτώ αριστερόστροφες, οι οποίες ταλαιπωρούν αρκετά τους πιλότους καθώς δέχονται δυνάμεις μέχρι και 5G.
Οι απαιτήσεις της ανανεωμένης πίστας του Σίλβερστον διαφέρουν σημαντικά απ’ αυτές των δυο τελευταίων αγώνων. Υπάρχουν πολύ γρήγορες καμπές, σε επτά απ’ αυτές η ταχύτητα διέλευσης ξεπερνά τα 250km/h.
Τα μονοθέσια αποκτούν τη μέγιστη ταχύτητα στην ευθεία πριν την έβδομη στροφή, όπου οι πιλότοι αγγίζουν τα 301 χιλιόμετρα την ώρα με έβδομη στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η όγδοη στροφή είναι το πιο αργό σημείο της πίστας, καθώς οι πιλότοι με δευτέρα στο κιβώτιο τρέχουν με 95 χιλιόμετρα την ώρα.
Καθοριστικό ρόλο παίζουν η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου αλλά και το ζύγισμα του, ώστε να αλλάζει με ακρίβεια, κατεύθυνση. Δεν υπάρχουν μεγάλες ευθείες γι’ αυτό οι μηχανικοί επιλέγουν μεγάλη κλίση στα στοιχεία της πίσω αεροτομής, μεγιστοποιώντας την κάθετη δύναμη. Το DRS θα χρησιμοποιείται σε δυο προκαθορισμένα σημεία, μετά τις στροφές 5 και 14.
Γύροι Αγώνα: 52
Μήκος γύρου: 5.891
Χιλιόμετρα αγώνα: 306.198
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:34.661 από τον Κίμι Ράικονεν το 2012 με Lotus.
Νικητής 2012: Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 : 1:34.661 Κίμι Ράικονεν ( Lotus).
Pole position 2012: 1:51.746 (με βροχή) Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari )
Η Pirelli αντιμετώπισε συντηρητικά τον αγώνα, μετά από την κριτική για την φθορά των ελαστικών, και έφερε στην Βρετανία την σκληρή γόμα (P Zero Orange) και τη μεσαία γόμα (P Zero White) και αναμένει αγώνα 2 pit stop.
Ο καιρός αναμένεται καλός για Αγγλία.
Παρότι σήμερα στα ελεύθερα δοκιμαστικά υπήρχε βροχή, η πρόβλεψη για το σαββατοκύριακο είναι μερική ηλιοφάνεια και θερμοκρασία κοντά στους 22 βαθμούς Κελσίου.