Σχετικο το unfair, ταυτοχρονα ο Σουμαχερ ειχε τρεις ακυρωμενους αγωνες λογω αμφιβολης μαυρης σημαιας που ειχε παρει. Μονο ετσι τον ειχε φτασει ο Χιλ.
Οσο για το Σεννα, ακομα και στην ταινια του Σεννα που βγηκε το 2011 αν θυμαμαι καλα, λεγοταν οτι η Μπενετον ηταν νομιμη απλα ο Σεννα δε μπορουσε να δεχτει οτι υπηρχε καποιος εκει εξω που ηταν το ιδιο γρηγορος.
Εντάξει δεν ήταν ακριβώς έτσι, ήταν περίεργη χρονιά με πολλές ποινές, ενστάσεις, εφέσεις…
Σίγουρα κάτι υπήρχε γιατί από το Μονακό και μετά η Benetton δεν ήταν η ίδια, ο Χιλ τον κοντράριζε άνετα τον Σουμάχερ και έκλεινε την ψαλίδα στην βαθμολογία.
Μετά τον αγώνα του Σαν Μαρίνο, Benetton, Ferrari και McLaren μετά από αίτημα της FIA έπρεπε να καταθέσουν αντίγραφο του συστήματος διαχείρισης των κινητήρων για να γίνει έλεγχος για πιθανή παράνομη χρήση traction control.
Ενώ οι 2 ομάδες ανταποκρίθηκαν αμέσως η Benetton τα παρέδωσε με 3 βδομάδες καθυστέρηση μετά και τον αγώνα του Μονακό που κέρδισε ο Σουμάχερ κάνοντας το 4 στα 4.
Παρότι οι 3 βδομάδες είχαν δώσει τον χρόνο για τροποποιήσεις βρέθηκε τελικά ένα παράνομο σύστημα που ενεργοποιούνταν από το τιμόνι μόνο σε ένα από τα 2 μονοθέσια της Benetton αυτό του Σουμάχερ, που γλύτωσε όμως την τιμωρία επειδή δεν αποδείχτηκε πως είχε χρησιμοποιηθεί σε αγώνα.