Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Είναι νωρίς να πούμε για αυτό τύπε γιατί τα ελαστικά δεν έχουν δοκιμαστεί σε τέτοιες συνθήκες. :-
Κάτσε να δούμε στα practice την διαφορά σε χρόνο μεταξύ των 2 γομών και την αντοχή τους στις συνθήκες της πίστας.
Με τα δεδομένα αυτής της στιγμής η στρατηγική νίκης θα είναι τα 3 pit stop όσα έκανε η πλειοψηφία των οδηγών και πέρυσι.
Με μόνο δεδομένο το σετ ελαστικών που χρησιμοποιήθηκε στο τελευταίο pit stop στην Μαλαισία, - όταν η πίστα είχε στεγνώσει τελείως και οι καιρικές συνθήκες πλησίαζαν του Μπαχρέιν - η διαφορά στην αντοχή ήταν μικρή, ενώ Φέτελ και Μάσα που την είχαν επιλέξει είχαν πολύ καλό γυρολόγιο. Για αυτό ο Φέτελ είχε περάσει τον Γουέμπερ εύκολα, ο αυστραλός είχε βάλει την σκληρή.
Αν η διαφορά μεταξύ των γομών είναι κοντά στο δευτερόλεπτο ερωτηματικό είναι αν θα μπορέσει κάποιος πιλότος να κρατήσει αχρησιμοποίητη μεσαία γόμα για τον αγώνα.
Σύμφωνα με την Pirelli η μεσαία θα έχει αντοχή 13-15 γύρους ενώ η σκληρή 15-17 γύρους.
Περισσότερα Σάββατο !
Κάτσε να δούμε στα practice την διαφορά σε χρόνο μεταξύ των 2 γομών και την αντοχή τους στις συνθήκες της πίστας.
Με τα δεδομένα αυτής της στιγμής η στρατηγική νίκης θα είναι τα 3 pit stop όσα έκανε η πλειοψηφία των οδηγών και πέρυσι.
Με μόνο δεδομένο το σετ ελαστικών που χρησιμοποιήθηκε στο τελευταίο pit stop στην Μαλαισία, - όταν η πίστα είχε στεγνώσει τελείως και οι καιρικές συνθήκες πλησίαζαν του Μπαχρέιν - η διαφορά στην αντοχή ήταν μικρή, ενώ Φέτελ και Μάσα που την είχαν επιλέξει είχαν πολύ καλό γυρολόγιο. Για αυτό ο Φέτελ είχε περάσει τον Γουέμπερ εύκολα, ο αυστραλός είχε βάλει την σκληρή.
Αν η διαφορά μεταξύ των γομών είναι κοντά στο δευτερόλεπτο ερωτηματικό είναι αν θα μπορέσει κάποιος πιλότος να κρατήσει αχρησιμοποίητη μεσαία γόμα για τον αγώνα.
Σύμφωνα με την Pirelli η μεσαία θα έχει αντοχή 13-15 γύρους ενώ η σκληρή 15-17 γύρους.
Περισσότερα Σάββατο !