You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 213K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
αντε κ του χρονου πρωταθλωμα η ομαδαρα( mclaren)
rFactor
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 436
- Like
- 231
- Πόντοι
- 21
Επειδή πιο πίσω συζητούσατε για τους κανονισμούς, απλώς να αναφέρω πως έρχονται αλλαγές για τη νέα σεζόν.
Οι αλλαγές που θα κάνουν τα μονοθέσια 4-5" ταχύτερα στο γύρο!
To 2017 η εικόνα της Formula 1 θα αλλάξει σημαντικά, θέλουν να πιστεύουν οι άνθρωποι του σπορ που μέχρι τις 30 Απριλίου θα πρέπει να έχουν ρυθμίσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του πακέτου των νέων τεχνικών κανονισμών που προωθούν.
Η συμφωνία για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το σπορ επετεύχθη την Τετάρτη 24/2 στη Γενεύη, με την επίσημη ανακοίνωση να κάνει λόγο για λύσεις που θα κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα.
Πόσο ταχύτερα; Υπολογίζουν περί τα τέσσερα με πέντε δευτερόλεπτα στο γύρο σε σχέση με τα σημερινά! Αυτό θα επιτευχθεί κυρίως μέσω των αλλαγών που θα εφαρμοστούν στο αμάξωμα και στην αεροδυναμική, με τροποποιήσεις που θα δώσουν μεγαλύτερες ελευθερίες στους σχεδιαστές, αλλά και μέσω των ελαστικών.
Οι αλλαγές γίνονται, όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού. Ασχέτως αν οι πιλότοι, οι άμεσα εμπλεκόμενοι δηλαδή, δεν έχουν καμία συμμετοχή στην όλη διαδικασία.
Επιγραμματικά οι αλλαγές στα νέα μονοθέσια που θα γίνουν "πιο συναρπαστικά" όπως τονίζει η FIA, επικεντρώνονται στις διαστάσεις του αμαξώματος και των ελαστικών. Πιο πλατιά μονοθέσια με μεγαλύτερες αεροτομές, πιο φαρδιά λάστιχα αλλά και μεγαλύτερο βάρος, είναι το βασικό πλάνο των νέων τεχνικών κανονισμών.
Από του χρόνου θα έχουμε επίσης και την εισαγωγή ειδικού προστατευτικού στο κόκπιτ, με την λύση που ακούει στο όνομα "Halo" να συγκεντρώνει έως τώρα τις περισσότερες πιθανότητες.
Αποφάσεις σχετικά με το κόστος παροχής κινητήριων μονάδων, την απόδοση, αλλά και την περαιτέρω βελτίωση του θορύβου θα πρέπει να οριστικοποιηθούν μέχρι τις 30 Απριλίου.
Οι προτεινόμενες λύσεις είναι οι εξής:
Πίσω αεροτομή
2016: 750mm πλάτος, 950mm ύψος
2017: 950mm πλάτος, 800mm ύψος
Εμπρός αεροτομή
2016: 1650mm
2017: 1800mm
Αμάξωμα
2016: 1400mm (μέγιστο πλάτος)
2017: 1600mm
Διαχύτης
2016: 125mm ύψος, 1000mm πλάτος
2017: 175mm ύψος, 1050mm πλάτος
Βάρος
2016: 702 κιλά
2017: 722 κιλά + το βάρος των νέων ελαστικών (περίπου 5-6 κιλά επιπλέον)
Ελαστικά
2016: 245 mm φάρδος τα μπροστινά, 325mm φάρδος τα πίσω
2017: 305 mm φάρδος τα μπροστινά, 405mm φάρδος τα πίσω
Οι αλλαγές που θα κάνουν τα μονοθέσια 4-5" ταχύτερα στο γύρο!
To 2017 η εικόνα της Formula 1 θα αλλάξει σημαντικά, θέλουν να πιστεύουν οι άνθρωποι του σπορ που μέχρι τις 30 Απριλίου θα πρέπει να έχουν ρυθμίσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του πακέτου των νέων τεχνικών κανονισμών που προωθούν.
Η συμφωνία για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το σπορ επετεύχθη την Τετάρτη 24/2 στη Γενεύη, με την επίσημη ανακοίνωση να κάνει λόγο για λύσεις που θα κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα.
Πόσο ταχύτερα; Υπολογίζουν περί τα τέσσερα με πέντε δευτερόλεπτα στο γύρο σε σχέση με τα σημερινά! Αυτό θα επιτευχθεί κυρίως μέσω των αλλαγών που θα εφαρμοστούν στο αμάξωμα και στην αεροδυναμική, με τροποποιήσεις που θα δώσουν μεγαλύτερες ελευθερίες στους σχεδιαστές, αλλά και μέσω των ελαστικών.
Οι αλλαγές γίνονται, όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού. Ασχέτως αν οι πιλότοι, οι άμεσα εμπλεκόμενοι δηλαδή, δεν έχουν καμία συμμετοχή στην όλη διαδικασία.
Επιγραμματικά οι αλλαγές στα νέα μονοθέσια που θα γίνουν "πιο συναρπαστικά" όπως τονίζει η FIA, επικεντρώνονται στις διαστάσεις του αμαξώματος και των ελαστικών. Πιο πλατιά μονοθέσια με μεγαλύτερες αεροτομές, πιο φαρδιά λάστιχα αλλά και μεγαλύτερο βάρος, είναι το βασικό πλάνο των νέων τεχνικών κανονισμών.
Από του χρόνου θα έχουμε επίσης και την εισαγωγή ειδικού προστατευτικού στο κόκπιτ, με την λύση που ακούει στο όνομα "Halo" να συγκεντρώνει έως τώρα τις περισσότερες πιθανότητες.
Αποφάσεις σχετικά με το κόστος παροχής κινητήριων μονάδων, την απόδοση, αλλά και την περαιτέρω βελτίωση του θορύβου θα πρέπει να οριστικοποιηθούν μέχρι τις 30 Απριλίου.
Οι προτεινόμενες λύσεις είναι οι εξής:
Πίσω αεροτομή
2016: 750mm πλάτος, 950mm ύψος
2017: 950mm πλάτος, 800mm ύψος
Εμπρός αεροτομή
2016: 1650mm
2017: 1800mm
Αμάξωμα
2016: 1400mm (μέγιστο πλάτος)
2017: 1600mm
Διαχύτης
2016: 125mm ύψος, 1000mm πλάτος
2017: 175mm ύψος, 1050mm πλάτος
Βάρος
2016: 702 κιλά
2017: 722 κιλά + το βάρος των νέων ελαστικών (περίπου 5-6 κιλά επιπλέον)
Ελαστικά
2016: 245 mm φάρδος τα μπροστινά, 325mm φάρδος τα πίσω
2017: 305 mm φάρδος τα μπροστινά, 405mm φάρδος τα πίσω
Manager69
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.058
- Κριτικές
- 111
- Like
- 906
- Πόντοι
- 3.465
εμείς της maclaren είμαστε τα τελευταία χρόνια για το πουτσο καβάλα. :S Α ρε μικα χακινεν τι εποχές τότε.
Ακριβώς, απˊ το κακό στο χειρότερο.Ας ελπίσουμε, ότι οι επερχόμενες αλλαγές θα μας ευνοήσουν στο νέο πρωτάθλημα.
Manager69
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.058
- Κριτικές
- 111
- Like
- 906
- Πόντοι
- 3.465
θα παει σηντηριτικα η κοτα ο roseberg
ο lewis το αξιζει κ με το παραπανω
οχι κ δω να το παρει γερμανος
Κι εγώ, ανάμεσα στους δύο, προτιμώ τον Λούις, αλλά άργησε να πάρει μπρος.Και τώρα κυνηγάει τον Ρόσμπεργκ, ο οποίος έκανε αυτό που έπρεπε, για να πάρει το πρωτάθλημα.Και γιατί να ρισκάρει;πότε θα του παρουσιαστεί τέτοια ευκαιρία ξανά;
Manager69
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.058
- Κριτικές
- 111
- Like
- 906
- Πόντοι
- 3.465
Δεν θα τερματίσει ο Ροζ σήμερα.......
Μακάρι, αλλά δε νομίζω.Αφού θα πάει συντηριτικά, για να τερματίσει σε θέση που θα του δώσει τον τίτλο.Πιο πιθανό να εγκαταλήψει (δεν το εύχομαι) είναι ο Χάμιλτον, αφού αυτός θα πιέζει περισσότερο.Μην ξεχνάμε ότι τα φρένα έχουν μεγάλη φθορά σε αυτή την πίστα κι είχε εγκαταλήψει εξαιτίας τους, όταν ήταν στη ΜακΛάρεν.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 47.116
- Like
- 32.480
- Πόντοι
- 5.006
Το σήκωσε με θρίλερ ο Ρόσμπεργκ!
Τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο στην καριέρα του πανηγυρίζει ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο Άμπου Ντάμπι, αλλά ήταν αρκετή για να εκθρονίσει το νικητή Λιούις Χάμιλτον.
Συγκινήσεις μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο είχε το πρωτάθλημα της Formula 1. Παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2016 στέφθηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ τερματίζοντας στη δεύτερη θέση στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι και εκθρονίζοντας το νικητή του αγώνα, Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός είχε από την αρχή τον έλεγχο του αγώνα και με διαφορά, ωστόσο γνώριζε πως για να ανατρέψει το -12 δεν αρκούσε να νικήσει ο ίδιος, αλλά και να μείνει ο Γερμανός ομόσταβλός του στη Mercedes εκτός βάθρου. Ο Χάμιλτον με έξυπνη τακτική κατέβασε ταχύτητα και υποχρέωσε τον Ρόσμπεργκ να νιώσει την ανάσα των Φέτελ και Φερστάπεν. Οι δυο τους απείχαν ελάχιστα από το να ανέβουν στο πόντιουμ, ωστόσο ο Γερμανός με ψυχραιμία διαχειρίστηκε την πίεση και διατήρησε τη δεύτερη θέση που τον έστεψε πρωταθλητή, μπροστά από τη Ferrari του συμπατριώτη του και τη Red Bull του Ολλανδού.
Ο Χάμιλτον έμεινε δεύτερος στην τελική κατάταξη της σεζόν και έγινε ο πρώτος πιλότος που κατακτά δέκα νίκες σε μια σεζόν, αλλά αποτυγχάνει να πάρει το πρωτάθλημα.
Η καριέρα του Τζένσον Μπάτον ολοκληρώθηκε άδοξα, καθώς λόγω προβλήματος στην ανάρτηση εγκατέλειψε στον 13ο γύρο μέσα σε χειροκροτήματα, ενώ καλύτερη τύχη είχε στο δικό του τελευταίο αγώνα ο Φελίπε Μάσα που ήταν ένατος.
Πλέον όλες οι ομάδες ανανεώνουν το ραντεβού τους με τη δράση για τις 26 Μαρτίου, όταν και θα αρχίσει από τη Μελβούρνη το νέο πρωτάθλημα.
Τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο στην καριέρα του πανηγυρίζει ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο Άμπου Ντάμπι, αλλά ήταν αρκετή για να εκθρονίσει το νικητή Λιούις Χάμιλτον.
Συγκινήσεις μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο είχε το πρωτάθλημα της Formula 1. Παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2016 στέφθηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ τερματίζοντας στη δεύτερη θέση στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι και εκθρονίζοντας το νικητή του αγώνα, Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός είχε από την αρχή τον έλεγχο του αγώνα και με διαφορά, ωστόσο γνώριζε πως για να ανατρέψει το -12 δεν αρκούσε να νικήσει ο ίδιος, αλλά και να μείνει ο Γερμανός ομόσταβλός του στη Mercedes εκτός βάθρου. Ο Χάμιλτον με έξυπνη τακτική κατέβασε ταχύτητα και υποχρέωσε τον Ρόσμπεργκ να νιώσει την ανάσα των Φέτελ και Φερστάπεν. Οι δυο τους απείχαν ελάχιστα από το να ανέβουν στο πόντιουμ, ωστόσο ο Γερμανός με ψυχραιμία διαχειρίστηκε την πίεση και διατήρησε τη δεύτερη θέση που τον έστεψε πρωταθλητή, μπροστά από τη Ferrari του συμπατριώτη του και τη Red Bull του Ολλανδού.
Ο Χάμιλτον έμεινε δεύτερος στην τελική κατάταξη της σεζόν και έγινε ο πρώτος πιλότος που κατακτά δέκα νίκες σε μια σεζόν, αλλά αποτυγχάνει να πάρει το πρωτάθλημα.
Η καριέρα του Τζένσον Μπάτον ολοκληρώθηκε άδοξα, καθώς λόγω προβλήματος στην ανάρτηση εγκατέλειψε στον 13ο γύρο μέσα σε χειροκροτήματα, ενώ καλύτερη τύχη είχε στο δικό του τελευταίο αγώνα ο Φελίπε Μάσα που ήταν ένατος.
Πλέον όλες οι ομάδες ανανεώνουν το ραντεβού τους με τη δράση για τις 26 Μαρτίου, όταν και θα αρχίσει από τη Μελβούρνη το νέο πρωτάθλημα.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 47.116
- Like
- 32.480
- Πόντοι
- 5.006
Έτσι, στη βαθμολογία ο Ρόσμπεργκ ολοκλήρωσε τη σεζόν με 385 βαθμούς έναντι 380 του Χάμιλτον, ενώ τρίτος ήρθε ο Ρικιάρντο με 256. Στους κατασκευαστές η Mercedes σταμάτησε στους 765, η Red Bull ήρθε δεύτερη με 468 και η Ferrari τρίτη με 398.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Χάμιλτον Mercedes Νικητής
Ρόσμπεργκ Mercedes +0.439
Φέτελ Ferrari +0.843
Φερστάπεν Red Bull +1.685
Ρικιάρντο Red Bull +5.315
Ραϊκόνεν Ferrari +18.816
Χούλκενμπεργκ Force India +50.114
Πέρεζ Force India +58.776
Μάσα Williams +59.436
Αλόνσο McLaren +59.896
Γκροζάν Haas +76.777
Γκουτιέρεζ Haas +95.113
Οκόν Manor +1 γύρο
Βερλάιν Manor +1 γύρο
Έρικσον Sauber +1 γύρο
Νασρ Sauber +1 γύρο
Πάλμερ Renault +1 γύρο
Εγκατέλειψαν
Σάινθ Toro Rosso 41ο γύρο
Κβιάτ Toro Rosso 14ο γύρο
Μπάτον McLaren 12ο γύρο
Μπότας Williams 6ο γύρο
Μάγκνουσεν Renault 5ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 385
Χάμιλτον 380
Ρικιάρντο 256
Φέτελ 212
Φερστάπεν 204
Ραϊκόνεν 186
Πέρεζ 101
Μπότας 85
Χούλκενμπεργκ 72
Αλόνσο 54
Μάσα 53
Σάινθ 46
Γκροζάν 29
Κβιάτ 25
Μπάτον 21
Μάγκνουσεν 7
Νασρ 2
Πάλμερ 1
Βερλάιν 1
Φαντόρν 1
Γκουτιέρεζ 0
Έρικσον 0
Οκόν 0
Χαριάντο 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 765
Red Bull 468
Ferrari 398
Force India 173
Williams 138
McLaren 76
Toro Rosso 63
Haas 29
Renault 8
Sauber 2
Manor 1
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Χάμιλτον Mercedes Νικητής
Ρόσμπεργκ Mercedes +0.439
Φέτελ Ferrari +0.843
Φερστάπεν Red Bull +1.685
Ρικιάρντο Red Bull +5.315
Ραϊκόνεν Ferrari +18.816
Χούλκενμπεργκ Force India +50.114
Πέρεζ Force India +58.776
Μάσα Williams +59.436
Αλόνσο McLaren +59.896
Γκροζάν Haas +76.777
Γκουτιέρεζ Haas +95.113
Οκόν Manor +1 γύρο
Βερλάιν Manor +1 γύρο
Έρικσον Sauber +1 γύρο
Νασρ Sauber +1 γύρο
Πάλμερ Renault +1 γύρο
Εγκατέλειψαν
Σάινθ Toro Rosso 41ο γύρο
Κβιάτ Toro Rosso 14ο γύρο
Μπάτον McLaren 12ο γύρο
Μπότας Williams 6ο γύρο
Μάγκνουσεν Renault 5ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 385
Χάμιλτον 380
Ρικιάρντο 256
Φέτελ 212
Φερστάπεν 204
Ραϊκόνεν 186
Πέρεζ 101
Μπότας 85
Χούλκενμπεργκ 72
Αλόνσο 54
Μάσα 53
Σάινθ 46
Γκροζάν 29
Κβιάτ 25
Μπάτον 21
Μάγκνουσεν 7
Νασρ 2
Πάλμερ 1
Βερλάιν 1
Φαντόρν 1
Γκουτιέρεζ 0
Έρικσον 0
Οκόν 0
Χαριάντο 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 765
Red Bull 468
Ferrari 398
Force India 173
Williams 138
McLaren 76
Toro Rosso 63
Haas 29
Renault 8
Sauber 2
Manor 1
Dikoume
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 840
- Like
- 122
- Πόντοι
- 6
Laurence Edmondson
F1 Editor
VIENNA, Austria -- Nico Rosberg has announced his retirement from Formula One less than a week after being crowned world champion in Abu Dhabi.
Rosberg made the announcement at a press conference ahead of the FIA prize giving in Vienna where he is due to be presented with the championship trophy. He made clear that after achieving his childhood dream of being crowned champion, he wanted to spend more time with his family away from the pressures of Formula One, saying he "could not go through that again".
Mercedes has not yet announced who will replace him.
More to follow..
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Οι 3 με πολλά χρόνια παρουσίας που θα λείπουν του χρόνου από το grid της F1.
Μετά την αποχώρηση του Rosberg πολλοί ονειρεύονται την θέση στην Mercedes, για την ώρα πάντως ο νεαρός Pascal Wehrlein είναι το φαβορί.
pllp9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 146
- Κριτικές
- 2
- Like
- 30
- Πόντοι
- 1
Μετά την αποχώρηση του Rosberg πολλοί ονειρεύονται την θέση στην Mercedes, για την ώρα πάντως ο νεαρός Pascal Wehrlein είναι το φαβορί.
[/quote]
πιθανος αντικαταστατης ειναι ο bottas της williams οπως ακουγεται
τα ευχαριστα νεα παντως ειναι η συμμετοχη στην F3 του χρονου του υιου του θρυλου τον mick schumacher με την prema
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
[size=20pt]«Τέλος» ο Εκλεστόουν από τη Formula 1[/size]
Είναι ο άνθρωπος ο οποίος λάμβανε αποφάσεις για την Formula 1 τα τελευταία 39 χρόνια. Είχε αναλάβει το πόστο του εκτελεστικού διευθυντή της το 1978.
Μέχρι σήμερα...
Ο Μπέρνι Εκλεστόουν σήμερα έκανε γνωστό ότι δεν εκτελεί πλέον τα καθήκοντα που είχε. Πρόκειται για μια εξέλιξη η οποία επιβεβαιώνει -εν μέρει- τις πληροφορίες που υπήρχαν το τελευταίο χρονικό διάστημα και ειδικότερα τα πολλά δημοσιεύματα τα οποία υπήρχαν και σήμερα.
Αν και αυτά τα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για παραίτηση, εκείνος σε δήλωσή του σε γνωστό περιοδικό που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μίλησε για "καθαίρεση".
«Σήμερα καθαιρέθηκα.. Απλώς έφυγα. Είναι επίσημο. Δεν είμαι μια ο επικεφαλής της εταιρείας. Τη θέση μου τη πήρε ο Τσέις Κάρεϊ. Το νέο μου πόστο είναι μια από αυτές τις... αμερικανιές. Είναι κάτι σαν επίτιμος πρόεδρος», ανέφερε και συνέχισε:
«Αυτός είναι ο τίτλος μου πια. Βέβαια, δεν γνωρίζω τι σημαίνει αυτό. Τώρα πια οι ημέρες μου στο γραφείο θα είναι περισσότερο ήσυχες. Ίσως να μπορέσω στο μέλλον να παρακολουθήσω από κοντά και ένα γκραν-πρι. Βλέπετε έχω ακόμη φίλους στη Formula 1 και μπορώ να εξασφαλίσω μια θέση σε έναν αγώνα», κατέληξε.
Είναι ο άνθρωπος ο οποίος λάμβανε αποφάσεις για την Formula 1 τα τελευταία 39 χρόνια. Είχε αναλάβει το πόστο του εκτελεστικού διευθυντή της το 1978.
Μέχρι σήμερα...
Ο Μπέρνι Εκλεστόουν σήμερα έκανε γνωστό ότι δεν εκτελεί πλέον τα καθήκοντα που είχε. Πρόκειται για μια εξέλιξη η οποία επιβεβαιώνει -εν μέρει- τις πληροφορίες που υπήρχαν το τελευταίο χρονικό διάστημα και ειδικότερα τα πολλά δημοσιεύματα τα οποία υπήρχαν και σήμερα.
Αν και αυτά τα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για παραίτηση, εκείνος σε δήλωσή του σε γνωστό περιοδικό που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μίλησε για "καθαίρεση".
«Σήμερα καθαιρέθηκα.. Απλώς έφυγα. Είναι επίσημο. Δεν είμαι μια ο επικεφαλής της εταιρείας. Τη θέση μου τη πήρε ο Τσέις Κάρεϊ. Το νέο μου πόστο είναι μια από αυτές τις... αμερικανιές. Είναι κάτι σαν επίτιμος πρόεδρος», ανέφερε και συνέχισε:
«Αυτός είναι ο τίτλος μου πια. Βέβαια, δεν γνωρίζω τι σημαίνει αυτό. Τώρα πια οι ημέρες μου στο γραφείο θα είναι περισσότερο ήσυχες. Ίσως να μπορέσω στο μέλλον να παρακολουθήσω από κοντά και ένα γκραν-πρι. Βλέπετε έχω ακόμη φίλους στη Formula 1 και μπορώ να εξασφαλίσω μια θέση σε έναν αγώνα», κατέληξε.
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.435
- Κριτικές
- 191
- Like
- 54.683
- Πόντοι
- 41.813
Αιντε να δουμε τι θα κανει η ομαδαρα φετος
Mclaren
οτι εκανε και περσι
αντε ενας μηνας εμεινε ακομα για την εναρξη
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 19K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 80K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K